't Raodhoes in Neer

1392035291 87
1519878344 91
1530531931 90

1. Wilma & carla

Vanavond hebben we met z'n vieren er heerlijk gegeten. Goede Bediening en een hele goede kok! 27/8/20

2. Vera van Lier

3. Lekker en gezellig we komen zeker terug!

4. In principe prima gegeten op een paar kleine puntjes na.
    Het was erg rustig voor een zaterdagavond (andere keren was het gezellig druk). Na ons kwamen nog 4 gasten. Vriendelijke en snelle bediening.
    De carpaccio was lekker, maar de asperges bij het hoofdgerecht waren helaas slecht geschild. En hebben we daarom ook niet opgegeten. De pepersaus was een beetje glazig en smaakte wat flauw. Dit hebben we ook gemeld bij de bediening. Het nagerecht (bastognekoekijs) was overigens erg lekker en mooi opgemaakt, daarna hebben we nog een kopje koffie gedronken met een likeurtje. Dus over het algemeen gezien was het deze keer(op de bediening na) een beetje minder, misschien kwam dit omdat het zeer rustig was, want de andere keren was eten helemaal prima.

5. Bart Verheijden

6. Jos Knoben

7. Jos Knoben

Vandaag na een heerlijke fietstocht langs de Maas aangemeerd bij eetcafé ‘t Raodhoes. Een goede keuze! Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader, TOP 👍🏻😄

8. Wat een gezellige zaak, super lekker gegeten! En ook het personeel is vriendelijk.
    Echt een aanrader.

9. Bourgondiër

Afgelopen weekend hier gegeten op het prachtige terras. De bediening is vriendelijk, professioneel en attent. Het eten heerlijk van smaak en in de juiste porties. De wachttijd is absoluut niet te lang. En de huiswijn erg lekker. Kortom: gewoon een aanrader.

10. Levens genieters

Vanavond met 4 mensen heerlijk gegeten! Komen zeker terug. Dank!!!

11. Heerlijk gegeten, gezellig zitten. Boven hadden we een mooie tafel. Uitzonderingen waren allemaal mogelijk. Kleine keuken knap hoe ze het doen. Komen zeker terug!

12. Gezellig, lekker gegeten. Porties zijn mooi, lekker klaargemaakt. Heerlijke bereiding van goede produkten. Komen zeker terug.

13. Wiel Derikx

Lekker eten in een mooie rustige omgeving met een attente vriendelijke bediening.

14. We hebben heerlijk gegeten, het was echt genieten. Ook de bediening was geweldig en heel vriendelijk. We gaven aan dat we 35 jaar getrouwd waren en kregen een heelijk glas champagne, dank je wel hier voor het is zeker voor herhaling vatbaar. Nog maals bedankt!

15. Super lekker gegeten! Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Mooi opgemaakte borden.Vriendelijke gastvrije bediening en gastheer. We komen beslist vaker!

16. Knus/gezellig restaurant, bediening zeer vriendelijk en alert. Eten prima kwaliteit en met zorg bereid.

17. Deelnemer wandeling KBO

Met de wandelgroep goed ontvangen. Vanwege de hitte met karafjes water met citroen. Plus watermeloen als extra. We hebben het zeer gewaardeerd. Ook de lunchgerechten waren prima.

18. Jan Bonten

Vanmiddag met een wandelgroep van KBO Landgraaf na een tropische wandeling neergestreken bij het Roadhoes. Goede ontvangst. Attent en alert team. Lekker gegeten. En dat nog wel in de van een airco voorziene voormalige raadzaal.

19. eric janssen

Gezellig restaurant in centrum van Neer. Vriendelijke bediening en ruim terras. Eten is er heerlijk en de sfeer gezellig. Zeker een aanrader voor lunch, diner of een lekker drankje.

20. Sylvia en Frank Schers

Heel vriendelijk en kundig personeel, goede open keuken, knus en gezellig. We komen zeker terug!

21. Al een aantal keer bij t Raodhoes geweest. Het eten is erg lekker, iedere keer weer van een goede kwaliteit. De porties kunnen wel wat veel zijn. De sfeer in het restaurant is heel prettig en de bediening is erg vriendelijk, jammer dat het soms wat lang duurt voordat de bediening een bestelling voor drinken op komt nemen. Ik vind t Raodhoes een echte aanrader om te gaan uiteten!

22. fam Keulen

Super gezellig en lekker gegeten. Fijne sfeer... 😊

23. Naar aanleiding van het hoge cijfer op eet.nu (een 9) hier een hapje gaan eten.

De hamburger en friet waren lekker. De spareribs waren echter geen echte spareribs, het waren dikke hompen, niet gemarineerd, niet gegrild en niet echt gaar (het leken op kant en klare supermarkt spareribs). Ook de salade op de borden was overdreven veel.

Keuken is binnen in restaurant, dus erg warm en bovendien erg chaotisch. Toilet niet fris.

5,9
  24. Vanavond heerlijk gegeten bij 't Raodhoes. Gezellige sfeer en vriendelijke behulpzame bediening. Leuk gezeten op de bovenverdieping. En een prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan hier zeer zeker nog vaker komen en dit bij anderen aanbevelen.

26. 20-03-2015 lekker gegeten: uiensoep, stoofpotje, rima.

27. In 2011 zijn wij vanuit de Randstad verhuisd naar Midden Limburg. Sinds die tijd hebben we de hele regio afgestruind naar goede en betaalbare restaurantjes. Ik denk dat we inmiddels wel bij een vijftigtal restaurants hebben gegeten. Wat ons betreft steekt 't Raodhoes in Neer er met kop en schouders bovenuit. Het eten is gewoon TOP, de bediening vriendelijk en correct, het is prima betaalbaar en het is zowel binnen als buiten gezellig. Wij komen er graag!

28. Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met goede service.

29. May Theelen

Gisteravond weer eens heerlijk gegeten in 't Raodhoes, met 'n enthousiast team dat met aandacht iets lekkers op tafel zet.

30. Met zijn vieren hier gisteren (6-08) gegeten, heerlijke soep en spareribs die zo vol vlees zaten dat had ik nog nooit gezien, gewoon heel lekker. Ook de pasta smaakte prima en daarbij een lindeboompje 140, wat wil je nog meer. Verder een enthousiaste kok en ober, die het daar prima voor elkaar hebben, ook een mooie zaak, zeker de bovenverdieping, erg leuk ingericht, komen hier zeker terug.

31. Heerlijk gegeten en lekkere regionale gerechten!

32. May 5 punten

Heerlijk gegeten. Bediening weet van wanten! Prijs /kwaliteitverhouding prima.
    Het is niet gemakkelijk als "vreemde" in Neer iets te beginnen maar onze steun hebben jullie.
    Wij komen terug.

33. We zagen gisteren het gezellige terras in Neer. We hebben heerlijk op het terras gezeten en een heerlijke maaltijdsalade gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Een prachtig terras, leuke bediening en heerlijk gegeten.

34. Alie&Jan van Steeg

Topervaring. Alles vers. Zeer prettige, gezellige bediening. Zo hoort het te zijn.

35. Corrie en Bart

Ontdekt tijdens onze fietstocht. Daarna speciaal met de auto teruggegaan voor een hapje eten. Echt alles was lekker en een gemoedelijke bediening. Een aanrader voor wie van verse producten houdt. Er is ook een prachtig terras aanwezig.

36. Marion Beek

Geweldige sfeer, heerlijk gegeten, kaart heeft ook kleine portie mogelijkheden. Van de kok heeft manlief een recept van de heerlijke tomatensoep gekregen. Hij vergat zijn hoed, deze werd door de kok/ondernemer naar ons toegebracht, super. Knap zo'n jonge vent, zo sociaal, zo heerlijk kunnen koken. Een echte aanrader!

37. Marianne Metz

We kijken met veel plezier terug op een leuke familie reünie in 't Raodhoes. Met Mathijs, de eigenaar is het goed afspraken maken. De organisatie was goed geregeld en aan alle kanten werd er met ons meegedacht. Het Limburgse buffet was heerlijk en er was ruimschoots voldoende. Super vriendelijke en gastvrije bediening. Kortom een aanrader!

38. Cocky van Koningsbrugge

Mooi gebouw, voldoende parkeer gelegenheid. Uiterst keurig ontvangen door de gastheer. Ons tafeltje stond al gereserveerd op een leuke plek, de ruimte was goed ingericht. Sommige voorafjes kon je in een kleine of grote versie krijgen, dit was erg prettig. Het hoofdgerecht was perfect, alles goed op smaak en voldoende. Zeker een eetgelegenheid om naar terug te gaan.

39. Inwoners van Roermond

We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant. Het eten was erg lekker en er was veel groente bij de gerechten. De service was snel en hoffelijk, waarbij er zelfs werd aangeboden de soep warm te houden toen een van ons even weg moest.
    De speciale koffies smaakten zeer goed. De prijs-/kwaliteitverhouding is uitstekend!

40. Het was moeilijk via internet te kijken wat voor leuk restaurant er in omgeving Roggel was. Maar na de foto's en menu kaart te zien was de beslissing gauw genomen. En wat een geweldig goed eetcafe is dit. Open keuken, gastvrijheid top en eten geweldig. De kok is eigenaar jongste ondernemer van limburg. 5 sterren. Als we er 6 kunnen geven hadden we dat gedaan. Bedankt voor de fijne avond

41. Roel en Joanna

Wat een prachtige locatie. Wij hebben er heerlijk gegeten op uitnodiging van familieleden, dat is helemaal geweldig natuurlijk. Wij wensen de jonge enthousiaste eigenaar(s) heel veel succes.

42. Fam. Massar

Wat hebben wij lekker gegeten met 9 personen.
    Heel toevallig kwamen wij bij 't Raodhoes terecht, een warm welkom en verrassend lekker eten.
    Een topper! bedankt

43. Na onze ervaring tijdens de afgelopen kermiswoensdag in Neer heeft Mathijs het afgelopen zaterdag hartstikke goed gemaakt.
    De uitsmijter was lekker en de soep lekker zelf gemaakt.
    Op terras was het lekker genieten in het zonnetje.

44. Bertus en Monique

Echt heerlijk gegeten. Super bereid en heel erg smaakvol. De kogelbiefstuk werd geheel overbodig geserveerd met een steakmes. Zelfs een gewoon mes zou door het malse vlees heen glijden. Dus kort gezegd; TOP

45. Marian Vonk

Wij zijn vanavond, 31-08-2013, voor het eerst met ons vieren bij jullie komen eten. Er was kermis in Neer met de bijbehorende muziek en geluiden, maar dat deed geen afbreuk aan de sfeer die ongedwongen en gezellig was. Vriendelijk en enthouiast personeel, en het eten was voortreffelijk. De kaart is niet echt groot maar dat vergemakkelijkt de keuze alleen maar, dus wat ons betreft absoluut geen nadeel. Bovendien wordt er gebruik gemaakt van streekprodukten, wat echt een schot in de roos is.
    Een etentje bij jullie is zeker voor herhaling vatbaar. Dus ik zou zeggen." Nog een prettige avond en tot ziens!!"

Ton, Marian, Patrick en Maurice Vonk.

46. Willy en Hanny de Backere

Wij waren een weekje in Neer en hebben enkelen malen bij jullie in het Raodhoes gegeten.
    Alles zag er heel verzorgd uit, de bediening was prima en het eten heerlijk !!
    Al was de kaart misschien niet zo groot, de gerechten daar in tegen heel goed met de streekproducten. We komen zeker nog eens terug.

groetjes en doe zo voort,
    Willy en Hanny uit Zeeuws Vlaanderen

47. J.W. Beltman

Wij hebben hier met zijn vieren heerlijk gegeten. Goede kaart met lokale producten, voor ieder wat wils. Daarnaast goede bediening en dito service.

48. Ron 7 punten

Erg lekker gegeten. De bediening is zeer enthousiast wat een positieve sfeer uitstraalt. Het Roadhoes heeft op zichzelf al een gezellige uitstraling. De gerechten werden op tijd geserveerd en goed bereid. Wij komen hier zeker terug, goede prijs kwaliteit verhouding!

49. Gisteren heerlijk en gezellig gegeten in het Roadhoes. Alle eer voor de jonge chef die erg lekker gekookt heeft en zorgde voor een leuke sfeer in het restaurant!

50. spreeuwenberg

Wij hebben deze week heerlijk gegeten in het super gezellige restaurant. De bediening was erg vriendelijk en spontaan!! Het is zeker een aanwinst voor Neer. Heerlijke verse groente en heerlijke spareribs!! Wij gaan zeker vaker terug en ook in de zomer lekker buiten zitten op het gezellige terras!! Gr Mart en Anja.

51. We komen hier bijna elke week om te lunchen. De bediening is altijd even vriendelijk , en zeer klantgericht. Zeker n compliment voor limburgs jongste ondernemer ! Eten is ook altijd lekker, goed verzorgd.
    Van luidruchtige afwasmachine hebben wij nog nooit last gehad(stond vandaag wel aan) Ondanks dat het druk was vandaag liep het van een leien dakje ! Alles onder co ! Dus tot volgende week maar weer ! Mvg marleen Timmermans en Mien vd laar Klaessen.

52. Charley Verschaeren

Inderdaad een erg gezellig restaurant! Vanmiddag gegeten, een 3 gangen verrassings menu.
    Als voorgerecht kreeg ik een heerlijke pompoen soep gewoon overheerlijk ! De volgende gang was een varkenshaasje met champignonroomsaus; een verassing want deze stond niet op de kaart en had er eigenlijk best zin in. Als nagerecht kreeg ik heerlijk dessert met chocoladeparels en chocoladesaus.
    De bediening was erg vriendelijk! Een jonge dame die wist waar ze mee bezig was. Ook de eigenaar, een jonge knul, was erg spontaan en vriendelijk. Een echte aanrader!

53. In dit mooi en gezellig ingericht restaurant afgelopen woensdag gegeten. Waar al de positieve reacties vandaan komen, is ons een raadsel. Het eten was redelijk, maar niet goed. Van hoe men moet bedienen kon de "cheffin" wel iets leren, wat betreft uitstraling en vriendelijkheid van de "jongere". En hoeft de luide vaatwasser tijdens ons diner niet te worden aangezet en leeggeruimd te worden. En de jongste ondernemer van Limburg was niet in zicht.

6,3
  54. Manon van Wijk

Onwijs leuk en knus eettentje. Wij zijn hier per ongeluk beland afgelopen zaterdag, maar het was een groot succes. De jongste ondernemer van Limburg (zo vertelde hij) verwelkomd je hartelijk en maakt zelf de lekkerste broodjes voor een kleine prijs. Hij vertelt enthousiast over de aankomende verbouwing, ik weet zeker dat hij er iets heel moois van gaat maken. Ik kom hier graag nog een keer terug en kan het iedereen aanbevelen.

55. Tonnie Raijer

Heerlijk gegeten in september. Lekkere verse producten, goed bereid en met een glimlach opgediend. Een aanrader.

56. Siebe en Sabeth

We hebben vandaag heerlijk gegeten!
    Lekkere pompoensoep vooraf en als hoofdgerecht kabeljauw met heerlijke saus en biologische groenten die er ook nog eens schitterend uit zag.
    Het nagerecht was ook heerlijk, alleen jammer dat het ijs niet geserveerd wordt met echte verse slagroom. Daarom een 9 voor eten en drinken.
    Wij komen zeker terug en raden iedereen aan om eens een hapje te gaan eten in 't Raodhoes.

57. George en Ineke Meijer

Wij hebben daar in de herfstvakantie gegeten en we hebben genoten! Prijs/kwaliteitverhouding is helemaal top en de bediening is heel vriendelijk. Dit is volgens zeggen de jongste restaurateur/ondernemer van Nederland en deze man heeft het helemaal in de vingers. We komen zeer zeker terug!
    Hartelijke groet, George en Ineke Meijer

58. Vandaag heerlijke erwtensoep gegeten. Zo moet erwtensoep zijn!
    Heerlijk .........volgende keer weer bestellen :-)

59. Will en Geer Peeters

we waren er voor de eerste keer maar zeker niet de laatste. de bediening was zeer gastvrij en het eten was super. De prijs, kwaliteit verhouding was prima, de smaak van alle gerechten was heel puur, geen gekke toevoegingen maar puur de smaak van de groenten en het vlees of de vis, ook de sauzen waren gelukkig niet te veel maar ook weer verrassend puur van smaak, al met al een dikke tien van ons.

gr. Will en Geer Peeters

60. Gisteravond bij 't Roadhoes gegeten, het was heerlijk en gezellig. De jonge gastheer maakt dat je je thuisvoelt. Hij kookt met regionale, biologische producten en dat proef je. Een fijn nieuw adres om vaker naar toe te gaan!

61. Paul/Maria Bauer

Wij werden zeer gastvrij ontvangen. Het eten was zeer vers en zeer goed. De gastheer/eigenaar maakte het eten zelf klaar
    en dat kon je merken want hij heeft gestudeerd voor kok.

M.vr.gr.Maria en Paul

62. Het restaurant wordt gerund door jonge enthousiaste mensen. Gezellig terras. Bediening is snel en vriendelijk. Het eten is heerlijk (de kok komt persoonlijk vragen of alles naar wens is). Een aanrader.

63. Heerlijk gegeten met lekkere streekproducten.
    Deze jonge ondernemer, die pas 6 weken in deze schitterende gelegen zaak zit, maakt er echt iets van en heeft heel veel verstand van culinaire zaken.
    chapeau Mathijs.

64. Wat een mooie zaak met zo'n jonge gedreven horeca ondernemer! We hebben genoten! Komen snel weer langs.
    Zeker een aanrader.

65. Leon Meuter

Een verrijking voor het Leudal, lekker eten buitengewoon vriendelijke bediening door een jong team waar de positieve energie van af spat. Het gebruik van uitsluitend verse reionale produkten is top. We gaan hier zeker vaker naar toe.

Leon

66. Leuk gezellig eet café. Jonge ondernemer die enthousiast ertegen aan gaat. Lekker verse groenten van plaatselijke ondernemer. Belooft veel goeds.

67. MJM 16 punten

Een nieuwe ondernemer die er mag zijn! Vanavond lekker gegeten. Een jongeman die er 'n frisse wind door laat waaien. Voorzichtige begin met 'n gevarieerde kaart. Vriendelijk, jong personeel. Een welkome aanwinst voor Neer!

68. Vorig jaar zomer hier gegeten nadat we terugkwamen van vakantie. We hadden veel goede recensies gelezen over dit restaurant. Toch was het echt niet wat we verwachtten dat het was.

Eerst bestelden we drinken. Dit werd door een serveerster snel gebracht en we bestelden soep. De soep werd door een andere serveerster gebracht die maar wat liep te klungelen. Vergat het bestek bij de soep en liet een erg verstrooide en onzekere indruk achter. Hierdoor besloten we om niet uitgebreid te gaan maar gewoon een wafel met kersen te bestellen. We kregen een ijskoude wafel met koude kersen. Slecht.

Hier komen we nooit meer.

3,2
  69. Ik was aangenaam verrast door de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Locatie is prachtig. De eigenaresse staat in de open keuken te koken en overziet het restaurant! Het restaurant is klein maar fijn! Iets meer flair bij de bediening is het enige dat beter zou kunnen, maar het is beslist voldoende!

Ik ben heel wat gewend; van toprestaurant tot lokaal eetcafe, maar dit is echt een hoog cijfer waard!

70. Wij eten regelmatig bij 't Roadhoes buiten op het terras of binnen in het restaurantje.

Het eten is lekker en voldoende, de prijs kwaliteits verhouding is zeer goed.

71. We hebben gezellig en rustig heerlijk genoten van het wildmenu. Het was voortreffelijk.

72. Heel erg lekkere bief gegeten. Klein gezellig restaurantje, en niet duur!