Op dit adres zit nu: Subway

• Bezorgen

1437203693 69
1508190990 69
1557882098 69
1572079558 69
1614671936 69

1. Tijdens ons verblijf op de Weerterbergen uit eten geweest in Nederweert bij Chichi's. Echt helemaal top! Eerst gezellig wezen bowlen en daarna lekker gegeten. De bowlingbaan ziet er super uit. Terwijl wij de schoenen aan deden werden onze namen al in het systeem gezet. We konden dan ook meteen aan de bak. Super! Voor de jongste gingen de automatische bumpers omhoog zodat ook hij helemaal mee kon genieten. Na het bowlen konden we meteen aan tafel. De jongste ging voor een kids menu en de rest gingen voor de onbeperkt BBQ ribs.
    Een echte aanrader.... De kids kregen aan het eind nog een kinderijsje toe. Ook deze was super! De bediening was zeer vriendelijk en attent. Als we weer in de buurt zijn dan staat Chichi's zeker op ons lijstje.

2. Thijs konsten

Het eten was niet gaar een aantal keer terug bracht en nog was het niet goed. De bediening was erg chaotisch, we moesten lang wachten. Het was ook niet erg druk. Niet voor herhaling vatbaar allemaal.

3. Zeer matig allemaal. Een paar meisjes van de bediening doen aardig hun best en werken hard door. De anderen stonden maar wat voor zich uit te staren. Het eten was ook matig en als je het eten terug stuurt duurt het ook nog eens een kwartier voor dat je het weer terug krijgt. Helaas heeft de rest dan hun eten al op. De bowlingbanen waren enigszins wel oké. Soms een storing maar dat kan gebeuren. Alleen het personeel die bij de bowling stonden konden er ook niet veel van. drankjes werden nauwelijks opgenomen moesten we zelf om vragen. Hier moet nog veel gebeuren voordat het een top restaurant/bowling word!! En de bediening mag een voorbeeld nemen aan de meisjes in het restaurant die altijd vriendelijk en hard werken.

4. Warm welkom door gastvrouw Angel. Lekker gegeten van de texmex kaart met ons bedrijf en daarna bowlen. Topavond, leuke bediening met gevoel voor humor.

5. Samen met mijn vriend gegeten. We zijn 2 keer weze bowlen maar dat doen we ook nooit meer daar. Banen lopen om de minuut vast en kegels vallen uit de lucht. Vandaag wat gegeten. Nooit problemen gehad, alleen nu was het vlees van ons beide niet gaar. Ik had om een goed doorbakken steak gevraagd. Nou die was nog gewoon felrood van binnen, dus niet opgegeten. Helaas word hier niks mee gedaan. Geen excuses of een gratis drankje. Erg jammer. We hebben het eten sowieso altijd al vrij prijzig gevonden voor de kwaliteit die je krijgt. Weet niet of wij na vandaag nog terug komen hier

6. Vanavond hebben we gegeten bij chichi! Sfeer was goed en personeel super! We zijn na het eten ook nog gaan bowlen! Het is dus een aanrader voor een zeer geslaagde avond!

7. Chichi's:

Als je binnen komt bij Chichi's kom je een gebouw binnen gelopen waar je direct een goed gevoel bij krijgt. Helaas blijkt na verloop van de avond anders...

Ik ben samen met een aantal mensen hierheen gegaan om te testen. Het volgende oordeel komt dus niet van 1 maar van 8 personen:

Pluspunten:
    - Mooie aankleding
    - goed bereikbaar
    - voldoende parkeerplaatsen

Minpunten:
    - bestellingen worden laat opgenomen
    - na bestelling mag je nog 3 keer de zelfde bestelling herhalen
    - voor een bestelling bij de tafel is ben je al een ruime tijd verder (frisdrank wordt gemiddeld 15:20 min over gedaan voor het bij je tafel is.. dan hebben we het niet eens over het eten!)
    - Het eten is redelijk. Het is in ieder geval te lang gegaard. De spareribs zijn echt niet goed klaargemaakt. Je kunt beter bij een supermarkt spearribs kopen en die 4 dagen thuis in de pan laten garen en ze smaken nog beter.
    - Bowl apparaten lopen om de 40 min ongeveer vast.
    - Als je een bon wilt delen onder iedereen en vraagt of je per persoon kan betalen dan mag je het zelf uitzoeken want; "dat is makkelijker voor chichi's".

In het kort:
    De service vinden we ver te zoeken en het eten is ook niet echt het besten. Gelukkig zit er een McDonalds langs waar je wel: snel, goed en met een glimlach wordt geholpen... al zien we de McD niet echt als iets om een avond naartoe te gaan... in dit geval echt wel een goede vervanger.......

Mensen bij Chichi's... doe er iets aan zodat als ik de volgende keer kom het goed is! Anders schrijven we jullie helemaal af en komt en nog een keer zoiets als dit op het internet... en daarbij dan willen we het geld terug!

Succes

The Unknown Eaters

2,6
  8. Het eten is heerlijk, bediening redelijk, ze vroegen niet of het gesmaakt had. Vind ik altijd jammer. Voor de rest perfect. Komen zeker terug.

9. Zondag met mijn vriend ,zusje en moeder naar chichcis geweest.
    Heel lekker en goed gegeten. Trendy zaak. Personeel is zeer gastvrij en vriendelijk.

De bowling is ook heel mooi met de disco verlichting, laser en rook effecten.

Voor een complete avond uit. Kortom wil je een leuke avond uit met zowel jong als oud, dan is Chi-Chi's echt een aanrader.

Tot ziens en tot snel!

Mvg Thea

10. We hebben super lekker gegeten, ondanks de warmte bleef het personeel er cool onder op de grootte opkomst van gasten. Ik kan alleen maar zeggen dat ze op de goede weg zijn om een begrip te worden in de regio met hun restaurant. Ik kan niet oordelen over de prijs want hoefde zelf niet te betalen, maar voor een goede eter is het ruim voldoende. Tevens hebben ze vriendelijk personeel.

11. Gisteravond voor het eerst bij chi chi's gaan eten op aanraden van vrienden.
    Ik ben een lastige eter en had nog nooit mexicaans gehad. Ik was best bang dat ik niets zou lusten maar mijn man wilde graag eens gaan.

We werden vriendelijk ontvangen en eenmaal aan tafel kregen we al snel iets te knabbelen vooraf.
    De menukaart is erg uitgebreid en van veel gerechten had ik nog nooit gehoord. Gelukkig nam het personeel alle tijd om alles uit te leggen.Uiteindelijk heb ik voor een fayita gekozen en deze was echt heerlijk! Ook waren de margaritha cocktails erg lekker en zeker niet duur! Laatst op een terras had ik een margaritha die 2keer zo weinig was als deze maar wel 2keer zo duur. Weer een pluspunt voor chi chis dus. Ook mijn man heeft heerlijk gegeten.
    Aan het einde voelde ik me bijna schuldig dat ik zo sceptisch was over chi chis zonder er ooit geweest te zijn.
    Mooi restaurant, ontzettend lief en behulpzaam personeel en heerlijk gegeten.
    Wat een topper!

12. Net gegeten bij Chi Chi van wowdeal. Wat een topper ! Werden super gastvrij ontvangen en ook werd er naar onze mening gevraagd hoe we het vonden.eten helemaal top! En ik lees klachten over een hoog plafond? Dat is juist super gezellig! Wij zijn om en ze zien ons zeker nog vaker terug ! Complimenten over vriendelijkheid, service en eten

13. Eten & drinken: Ruim in orde! Heerlijk gegeten en grote porties.
    Service: Aardig en vlot personeel.
    Sfeer: Ook prima!
    Prijs kwaliteit: Kan ik niets over zeggen. De rekening was niet voor mij. Kwaliteit wel super.

14. maartje

Eindelijk een mexicaans restaurant waar ze weten hoe een margarita hoort te zijn.
    Als voorgerecht met mijn moeder de taste of texas gedeeld. Allemaal kleine texmex hapjes. Erg leuk voorgerecht. Zeker een aanrader. Hierna zaten we toch een beetje vol dus met het hoofdgerecht even gewacht en eerst nog wat gedronken.
    Als hoofdgerecht had ik de fajita lamsbout en mijn moeder de enchilada. Allebei de gerechten waren erg lekker. Als toetje een lava cake genomen. Die was erg klein maar was wel machtig dus veel groter had die niet moeten zijn. Ook erg lekker trouwens. Mijn moeder had het gefrituurde ijs. Dat was weer net wat te veel eigenlijk maar wel goed bevallen.

Bediening goed. Al vonden we een van de obers iets te luidruchtig en een beetje grof. De andere man was wel heel aardig en de meisjes van de bediening ook.
    Bar was ook snel. Altijd binnen een paar minuten ons drinken terwijl het behoorlijk druk was. Dat hebben we vaak anders mee gemaakt.

Wat we niet wisten was dat er ook een bowling bij het restaurant zit. Die zag er heel trendy uit. Helaas zouden we anderhalf uur moeten wachten tot er een baan vrij zou komen dus dat gaan we een andere keer doen.

We hebben een gezellige avond gehad bij chi chi's en komen zeker nog eens terug.

15. JP 326 punten

Gerecht ( mix grill ) was wel ok maar heel weinig ( kippenpootje en een spare rib ) voor het geld.
    Bediening was wel goed.
    Sfeer ook ok.

Ik zal binnenkort nog eens om de andere gerechten te proberen.

16. Manders

Slecht eten, te gaar vlees. Bediening onvriendelijk, geen ontvangst bij binnenkomst. Onvriendelijke ober, praten hard en grof en zijn shirt zat onder de vlekken. Plafond erg hoog. Prijzen te hoog voor kwaliteit en service. Niet voor herhaling vatbaar.

17. Sansjo

Gisteren gegeten bij Chi Chi's. Heb nog nooit zo slecht gegeten in een soortgelijk restaurant. Ongare nacho's, veel te gare spareribs die veel en veel te vet waren en totaal smakeloos. Onvriendelijk personeel behalve de eigenaar. Hier gaan we nooit meer naartoe!

2,4
  18. Leuk personeel. Lekker eten. Niet te duur. (Zeker de kindermenu's zijn een stuk goedkoper dan in andere restaurants) Wachttijd tussen de gerechten in is precies goed.
    In het weekend een muzikant die mexicaanse muziek ten gehore brengt. Erg leuk en sfeervol! Jammer van het hoge plafond in de restaurant zaal, maar begrijpelijk dat dit lastig weg te werken is. Al met al mooi ingericht.

Ook een groot pluspunt is dat bij dit restaurant een hele mooie bowlingbaan in het pand ligt. Erg leuk om te combineren. Eerst lekker eten en aansluitend een uurtje bowlen. Luxe comfortabele banken, prachtige verlichting en ook special effects (rookmachine enzo) Geen plastic stoeltjes en TL buizen zoals bij veel andere bowlingcentra. Top locatie voor een gezellig avondje uit met het gezin!

19. Wij zijn al tijden liefhebbers van Mexicaans eten sinds onze jaren in Texas USA, aangezien daar veel Mexicanen zitten. Ketens zoals Arandas, Papasito's, zijn daar absoluut begrippen.

We waren dan ook zeer benieuwd of Chi chi's zulk niveau zou kunnen evenaren.
    Welnu, qua smaak komt het redelijk dichtbij. Deze keer had ik zelf de burrito. Volgende keer de
    de fajita eens proberen.

Service en smaak zijn hier dus gewoon goed. Hoewel de aankleding wel wat vrolijker en meer
    knus mag zijn (hoog plafond) was er wel een zanger aanwezig die gelukkig wat sfeer aan het
    geheel toevoegt.

Chi chi's is dus zeker aan te raden. De dichtstbijzijnde andere Mexicaan zit in Eindhoven en die is
    qua burrito deeg iets minder goed.