Op dit adres zit nu: Oliva

La Stalla in Malden

1579262085 63
1620714715 63
1703619974 63

1. Anoniem

Hoe lekker het eerst was met de andere eigenaar. Zo slecht ging het nu. Duurde lang terwijl het heel rustig was. Eten kwam totaal niet gelijk. Ging gewoon niet goed. Pasta zalm was de zalm koud. Laatste keer dat we we gegeten hebben. Wel jammer.

2. P.bokkerink

Bediening duurt veel te lang: 19 uur gereserveerd en pas rond 20.15 kwam eten.

3. Af gelopen weekend uit eten met kennis en kinderen.
    Was slecht bediening doet maar wat, let niet op, bestel je stokbrood, krijg je t samen met t hoofdgerecht, kinderen moest er lang wachten, werd n verkeerd hoofdgerecht neer gezet, moest terug, ieder een had t eten op, toen zijn eten kwam, dat is niet gezellig, links en rechts klagende de mensen dat t allemaal wel erg lang duurde, was niet druk, drinken moest je iedere keer vragen.
    We komen hier al n aantal jaren, maar laatste keren is t rond om slecht, waarom wordt er niets met de klachten gedaan, zo help je wel ze zaak naar de knopen.

4. Vanavond met 6 personen gegeten, was echt lekker en super een hoofdmaaltijd werd zelfs aan tafel bereid erg origineel, gaan volgende keer weer, best 'n aanrader.

5. Eten was lekker, maar voldeed toch niet aan de verwachting. Het klopte namelijk niet met wat op de menukaart stond.
    Service viel tegen: lang wachten, een paar keer om drinken moeten vragen, geen servet bij het nagerecht.
    Voorlopig kom ik hier niet meer.

6. Janmer .... carbonara was geschift , flauw, droog met hele grote stukken spek. Echt niet lekker. Taak van de kok om dit niet op het bord te leggen!
    Men serveert zo'n grote porties pasta, echt niet smakelijk meer.

Een van ons lust absoluut geen kaas... duidelijk gevraagd of er bij zijn bijgerechten kaas zat, dit werd keurig nagevraagd in de keuken, nee er zat geen kaas bij .... vervolgens krijgt hij aardappelgratin met kaas !

7. Harriëtte

Na een heerlijk weekend weg hebben we onderweg gegeten in La Stalla in Malden! Zeker een aanrader! Leuke sfeer en heerlijk eten!

8. Willem boerstal

Komen hier al jaren naar volle tevredenheid, maar de laatste 4 keer is er altijd wel iets op aan te merken.

1: tot 2 keer toe vlees rauw.
    2: pasta tot 2 keer toe erg flauw van smaak, niet lekker!
    3: onhandige onervaren haastige bediening die veel fouten maken.
    4: erg lang wachten!
    5: wordt niet gevraagd of het naar wens is, zelfs lege glazen worden volledig genegeerd...
    6: bediening loopt gewoon weg tijdens het opnemen van bestelling.

3,3
  9. Niet meer wat het ooit was. Vlees kwam koud opgediend op een niet voorverwarmd bord. Pizza's waren meer van kauwgomachtig deeg dan met lekker krokante korst. Nieuwe kok?? Verder gestopt met thuis bezorging...

10. Leuk restaurantje, ook voor de kids zat te doen.

11. Gebruik gemaakt van bezorgdienst. Zeer slechte bezorging met een wachttijd tot meer dan 1,5 uur. En dat voor een pizza, lasagna en een salade. Prijsverhouding werkelijk absurt. Was voorheen 26 a 27 euro nu 36,50 en dan ook nog eens lauw,koud afgeleverd.
    Advies: voorbij lopen en zeker niets bestellen. E r zijn voldoende goede restaurants te vinden in de omgeving.

12. hans geurts

Een heerlijke carpaccio vooraf en dan een heerlijke biefstuk, mooi rood van binnen. Als nagerecht heb je hele lekkere tiramisu maar je kan natuurlijk ook verschillende dingen, soorten, vragen op een bord en dan een paar bordjes erbij voor de gasten. Echt een heel gezellig restaurant. Daarnaast heb je ook nog de red bar, wat bij la stalla hoort. Daar kan je lekkere borreltjes nemen. Maar bijv. als je seven-up hebt kan je ook een kleurtje krijgen rood, blauw en groen.
    Gr. Hans geurts.

13. thomas geurts

Wij hebben op mijn verjaardag daar heel lekker gegeten. Het beste restaurant waar ik tot nu toe geweest ben.

14. M. Becker

Gisteravond (weer) heerlijk gegeten in restaurant La Stalla.
    Het eten was voortreffelijk, complimenten aan de keuken!
    De bediening was erg aardig en gastvrij.

15. Gisteravond met een collega heerlijk gegeten bij La Stalla. Wij hadden niet gereserveerd maar kregen bij binnenkomst toch een fijn en rustig tafeltje toegewezen. We kozen voor de gegrilde garnalen en lamsbiefstuk. Beide gerechten waren van goede kwaliteit, ruim voldoende en fijn op smaak. Bediening is vriendelijk en correct. Een fijne avond en ik ben zeker van plan nog eens terug te komen.

16. Zaterdag bij La Stalla gegeten met 3 vrienden. Een gastvrije ontvangst en sympathieke bediening. Uitgebreide menukaart en ons hele gezelschap kreeg smaakvolle gerechten geserveerd. Zeker de moeite waard om terug te gaan!

17. Fam. de Boer

Tot voor kort was het een prima restaurant. De laatste weken niet meer. Het lijkt wel of ze een andere keukenbrigade hebben, die nog in opleiding zijn. Laatst verbrande (echt zwarte) pizza's. Gisteren meer dan een uur moeten wachten. Niet eens een excuus of iets aangeboden gekregen. En dat, terwijl het restaurant nog niet eens voor de helft gevuld was. Kortom een echte afrader om hier naar toe te gaan. Ze waren wel zo vriendelijk om kleine kinderen zo snel mogelijk van eten te voorzien (iets langer dan een half uur). Wat ze echter vergeten is, dat de ouders nog zitten te wachten en dat de kinderen dus heel lang moeten wachten.

18. Deze week op't prachtige terras van La Stalla genoten van 'n overheerlijke kreeft uit de nieuwe kreeftenbak. Kan dus niet verser! Super aanwinst voor dit top restaurant. M'n partner had 'n entrecote, zeer mals en perfect gebakken.
    Bedankt weer allemaal en tot snel!

19. We hebben er net gegeten en het was voldoende en smaakte goed! Verder leuke mensen die er werken. Top restaurant.

20. Het eten is geen bijzondere ervaring. Voor de prijs die je ervoor betaalt verwacht je wat beters. De salade caprese is echt een aanfluiting, de prijs staat in geen verhouding tot wat je krijgt. Al met al geen restaurant waar we nog een keer naar toe gaan.

21. Zaterdag met vrienden gegeten bij La Stalla. Memorabele avond geworden. En niet alleen vanwege het eten, dat heerlijk was, maar ook vanwege de leuke bediening en goede sfeer. Uitgebreide en gevarieerde menukaart met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!

22. b.korving

Meer dan voortreffelijk gegeten bij La Stalla! Duidelijk verse en gevarieerde groenten, mooie vis, en een goede wijn. Het bedienend personeel vriendelijk en attent. Wij zijn wat kieskeurig, maar hier komen we zeker terug!

23. R. Vermeulen

Afgelopen weekend samen met mijn man gegeten bij La Stalla. We hadden hoge verwachtingen, maar helaas zijn deze niet waar gemaakt. Het personeel was erg onvriendelijk. We vonden ze zelfs wat nors en voelden ons genegeerd, doordat ze meerdere keren langs ons tafeltje liepen, maar geen enkele keer hebben gevraagd of alles naar wens is. Toen we zelf vroegen of we nog wat te drinken mochten bestellen voelden we ons door de reactie van het personeel lastig (in hun ogen). Daarnaast hebben we lang op ons eten moeten wachten en was mijn pizza zo goed als koud.

4,5
  24. Gisteren het menu genomen voor 22,50, de keus was ruimschoots. Geweldig gegeten een voortreffelijke huiswijn in een druk bezocht gezellig restaurant met een prima sfeer. De bediening was vriendelijk. Kortom een aanrader voor een ieder die van lekker eten en gezelligheid houd. Mijn complimenten. Tot binnenkort.

25. Prima restaurant. Wel lang (3/4 uur) moeten wachten op de pizza maar werd goedgemaakt door de kwaliteit van het gerecht. Ook doen ze er hun best netjes te zijn wat goed lukt. Sfeervol restaurant niet te vergeten.

26. Bram Hendriks

Gister heerlijk gegeten bij deze Italiaan! Lekker visje gegeten en de huiswijn is perfect! Leuke bediening en een gezellige zaak om te zitten. Kortom weer een heerlijke avond gehad bij la stalla!

27. Voor de 3e keer bij la Stalla. Spaghetti, olie, peper, knoflook met daarop een mooie haas biefstuk, rare. Champignons, spekjes en ui erbij, heerlijk. En dan nog de mooie wijn. Geen toetje meer. Met zijn tweetjes 50 euro verder dus 60 afrekenen. La stalla lekker doorgaan en tot gauw.

Frank en jeannette

28. Mooie zaak, leuk zitten! Maar een pizza siciliana is nogal wat dun in de bodem en ze zouden wat meer ingrediënten kunnen gebruiken. Voor 12 euro moet je meer kunnen bieden. Personeel is niets op aan te merken: heel vriendelijk.

29. Bij ontvangst was er meteen een goed gevoel . We werden vriendelijk ontvangen. Nadat onze bestelling was opgenomen kwamen de drankjes plus het stokbrood vrij snel. Tot aan het hoofdgerecht hadden wij niks te klagen. Toen wij eenmaal aan het hoofdgerecht zaten waren onze glazen leeg. Echter waren de tafeltjes om ons heen leeg dus liep er geen bediening meer bij onze tafel. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was maar wij hadden meer het idee alsof wij vermeden werden.
    Na een half uur gewacht te hebben nadat we klaar waren met ons hoofdgerecht besloten wij om op te staan en naar de kassa te lopen om daar maar te gaan afrekenen.
    Voor ons wordt het in de toekomst dus geen La Stalla meer.

30. Een paar weken geleden een babyborrel gehad bij Limoncello te Malden. Limoncello is onderdeel van Restaurant La Stalla. En ook dit was prima verzorgd.
    Sfeervolle trendy entourage, heerlijke hapjes en een vriendelijke bediening. Net als het restaurant zelf. Sfeervol en prima eten! Heerlijke pasta's, pizza's, lekkere vlees en visgerechten. De tournedos is geweldig. Botermals! Die kan ik iedereen aanraden. Ze hebben ook een gezellige kids-club met toezicht. Dus kinderen kunnen zich prima vermaken

31. Gisteravond heerlijk gegeten bij deze Italiaan, die naast de authentieke pizza Capricciosa die ik bestelde (overigens met perfecte dunne bodem!) ook een goede wijnkaart biedt. Daarvan kan menig Italiaans restaurant nog wat leren. De bediening is wat jong, maar attent en vrolijk. Ondanks de ruime opzet van de zaak heerst er een gezellige, intieme en prettige sfeer. Absoluut een restaurant waar ik ga terugkomen.

32. Wat een fantastisch gezellig restaurant. Super voor kinderen. Maar ook top voor een romantisch avondje uit. Super lekker eten en voortreffelijke wijnen. Ook de bediening is erg gastvrij en altijd met een lach. Ga er gauw nog eens eten. Echt een aanrader!

33. Geweldig gegeten, vriendelijke bediening. Huiswijn subliem.
    Jong enthousiaste eigenaar en team.
    Kom zeker terug.

34. Mathijs Gulpers

Ik ben tijdens de doorkomst van de Vierdaagse van Nijmegen bij La Stalla in Malden gaan eten. Overdag was er een uitstekende sfeer tijdens de doorkomst van de duizenden wandelaars, in de avond heb ik genoten van een heerlijk diner. De bediening is erg spontaan en gastheer Remco zelf is ook erg gastvrij en vriendelijk. Het eten was snel klaar en erg lekker. We hebben genoten!

35. Je kan zien maar zeker ook proeven dat er een nieuwe eigenaar in zit.
    Geweldig gegeten lekkere wijnen (de rose is aan te bevelen).
    Italiaans georiënteerde (open) keuken. Op het, vernieuwde, terras heerlijk in het zonnetje gezeten.
    nadat de zon onderging ging het mobiele dak dicht en daardoor konden lekker buiten blijven zitten.
    Echt een aanrader.....

36. e. weijers

Goede en snelle service, personeel is erg klantvriendelijk. Goede ontvangst en erg sfeervolle entree. Ook het terras ziet er nu erg verzorgd en modern uit! En niet te vergeten, heerlijk gegeten! Mijn complimenten en zeker een aanrader!!

37. Alexander van Hirtum

Donderdag prima gegeten in een sfeervolle ambiance en alles was er smakelijk!
    Kom er zeker terug!

38. Richardhellegers

Hogen verwachtingen maar tegenvallend eten en trage service.

5,3
  39. Dit weekend geweldig gegeten bij La Stalla op 't sfeervolle vernieuwde terras! Wat 'n aanwinst voor Malden! Ook de bediening is zeer vriendelijk! Wij komen snel weer!

40. Lieke Jansma

Erg leuke avond gehad bij La Stalla, erg hartelijk ontvangen bij de deur en een leuke tafel gekregen. Erg leuke bediening!
    We hadden een lekkere pasta met vis en een heerlijke tournedos.
    Genoten!!

41. Zondag met gezin gegeten, ook de kinderen werden hartelijk ontvangen, na het eten speelden zij op de zolder alwaar toezicht was. Ze kleurden en keken dvd's. Mijn man en ik genoten van de goede keuken, de aandacht en ook de kinderen hadden een top avond.
    Kortom een aanrader.

42. Ans 45 punten

Zaterdagavond met vriendin hier gegeten met een heerlijke fles wijn. Het was heel druk en gezellig. Ondanks de drukte werden we hartelijk ontvangen en kregen we alle aandacht! Ook het eten was voortreffelijk! Bedankt en tot zeer snel!!

43. We hebben ruim een uur mogen wachten voordat ons hoofdgerecht werd geserveerd en we hebben zelf moeten vragen of we aub nog een drankje mochten... Erg jammer als je "gewone burger" bent dat je daar rot wordt behandeld. Terwijl de koude kak voorrang kreeg op ons. We betalen voor het zelfde eten dan is het wel zo gewenst dat je ook hetzelfde behandeld wordt.

44. Onze ervaringen bij La Stalla zijn wisselend: sommige gerechten zijn goed, andere zijn echt matig.
    Laatste gelegenheid (18 nov 2012) veel héél erg tegen:
    Om te beginnen een erg lange wachttijd,
    Wel steeds vragen wat je wil drinken, totdat we spontaan samen riepen: Nee, wel iets éten! En in die lange wachttijd, werd niet even iets van brood geserveerd.
    Van de 9 hoofdgerechten, werden er twee gebracht die we niet besteld hadden. De reactie van de ober hierop was erg vreemd:
    -wil u misschien deze die u niet besteld hebt?
    - zal even kijken in de computer, wat daarin staat.
    Na weer opnieuw wachten, werd er iets geserveerd wat weinig leek op het bestelde. Het was alsof ze snel iets anders hadden genomen.
    Bij de nagerechten ging er weer iets fout: er werd een gerecht te veel gebracht. Dit hebben we terug gestuurd, maar het werd wél op de nota gezet!

We hadden het gewaardeerd als er bij al deze fouten iets extra's zou zijn gedaan; een gebaar of excuses. Maar nee, helaas.
    We zullen de meeste mensen van die groep niet meer durven mee te nemen naar La Stalla.

45. Heb me laten overhalen om hier te gaan eten. Door de slechte beoordeling op deze site was ik zelf, hier niet zo snel gaan eten.
    Maar ben heel blij dat ik me heb laten overhalen. Heb gisteren heerlijk gegeten totaal geen spijt van gehad. Had vooraf een lekkere tomatensoep hoofdgerecht risotto die ook erg lekker was en tiramisu heb deze nog nooit ergens zo lekker gegeten.
    Ook de bediening was niks op aan te merken, kortom een geslaagde avond in een leuke ambiance.
    groetjes Annelies

46. Heerlijke tournedos! Echt perfect klaargemaakt! Ook heerlijke lamskoteletten..
    Van de voorgerekend is de carpaccio ook geweldig!

Bediening is erg vriendelijk. Speelzolder.. wat een uitkomst!
    Gezellige ambiance!

47. Van Benthum

Ik snap werkelijk niet waar al die negatieve reacties vandaan komen.....wij komen hier al heel erg lang vrijwel ieder weekend, de bediening is vriendelijk en behulpzaam, het eten is altijd erg goed, en de kinderen vinden het er erg leuk met de leuke speelzolder. Niets is teveel en alles mag....wil je iets buiten de kaart om....ook geen probleem!! Wij vinden het top en zijn er kind aan huis!

48. Afgelopen vrijdag gereserveerd om met vijf personen kreeft te komen eten. Wat hebben wij genoten. Gezellige en goede bediening! Dit gaan we zeker nog eens doen..

49. Vandaag een hapje wezen eten bij la Stalla, sinds een jaar, aangezien het de vorige keer erg tegenviel. Toch maar weer een keer proberen en kijken wat ze met onze klachten hebben gedaan. Nou een ding..... NIKS! We moesten 15 minuten op ons drinken wachten. Vervolgens had ik een uiensoep, die redelijk te eten was. Er zat wel weinig smaak aan. Daarna (45 minuten wachten) hadden we een pasta carbonara en een varkenshaasje met champignonsaus. De pasta was erg vet en hard. En het varkenshaasje was zo droog als oudbrood en dat voor 21.50. Aangezien alles zo lang duurde geen nagerecht genomen. We liepen naar de kassa en het personeel zei: "Je wilt betalen? Wordt dan 50,50" ze vroeg nog niet eens of het had gesmaakt. We hebben betaald en zijn meteen gegaan. La Stalla, jullie hebben nog een hele hoop te verbeteren!

2,4
  50. Alexandra van Puffelen

Toch wel jammer, maar nee, wij komen vermoed ik niet meer. Op zaterdag 25 aug enorm trek in een pizza, wij alle zeven! 10 min voor binnenkomst gereserveerd, zelfs nog plek. Bestelling doorgegeven, het duurde nogal en hierna helaas zelf om brood en pesto gevraagd, dat zou service moeten zijn (kostprijs nihil), maar afijn. Van de 6 bestelde pizza's, kregen er 2 het predikaat " het- kan-ermee-door", de 4 overgebleven waren minder dan summier belegd, te droog door al het meel aan de onderkant en alle 6 waren van kinderformaat. Daarentegen was de tagliatelli met zalm wel lekker, met goede stukken zalm.
    De bediening was zeker vriendelijk en behulpzaam. Op het antwoord van de vraag 'heeft het u gesmaakt" werd adequaat gereageerd, want gezien bovenstaande was het antwoord helaas negatief. Voor de onfortuinlijke oma in ons gezelschap die voor het eerst in een pizzeria was, als troost een andere pizza (nee, dank u) of dessert (dat stond haar meer aan ) en voor de rest een kopje koffie of thee.
    Dus: prima service.. alleen is dat niet de 1e keuze.. dat is het eten!
    Als bijkomend, toch belangrijk, feit: gezien bovenstaande is de prijs-kwaliteit-verhouding zeker niet in balans..
    Pizza Siciliana: 4 ansjovis, 9 zwarte olijven, 11 kappertjes voor €13,50..

Jammer!

51. Bernadette

Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo ben van de recensies schrijven op internet maar na weer een keer een heerlijke avond gehad te hebben met vriendinnen op het terras bij La Stalla vond ik het wel eens tijd worden!

Van kleins af aan kom ik al bij La Stalla en nog nooit een teleurstellende ervaring gehad. Vorige week gezellig met een groepje vriendinnen op het terras bij La Stalla gegeten. We werden hartelijk ontvangen met een glaasje prosecco en een mandje focaccia! Aangezien we moeite hadden met de keuze voor het voorgerecht werd ons aangeraden om een antipasti voor 6 personen te bestellen, lekker van alles wat. Nou ik kan het iedereen aanraden!! Na het voorgerecht een heerlijke pasta, ook de pizza's van mijn vriendinnen zagen er heerlijk uit. Als toetje lekker aardbeitjes met mascarpone!

Beste mensen van La Stalla, bedankt weer voor een gezellige, smaakvolle avond! We komen snel weer!

Bernadette

52. Gister avond in la stalla gegeten, lekker op het terras gezeten. De bediening was super vriendelijk en het eten was was goed. Wat mij betreft echt een aanrader.

53. Ik was al een paar maanden niet meer in la stalla geweest en het is onwijs veranderd. Super gave nieuwe speelzolder voor de kinderen. Het personeel was gastvrij. Het eten was lekker. De pollo arosto is een aanrader!!
    We komen zeker snel weer terug.

54. Yak, dit was de eerste en de laatste keer!
    We zaten aan een plakkerige tafel en waarbij twee personen in de olijfboom verdwenen. Na een uur kregen we de voorgerechtjes. De bruschetta was twee stukjes stokbrood met overheersende chilipepersmaak.
    Ruim twee uur na binnenkomst kregen we de hoofdgerechten.
    Aan de calzone was niets italiaans te bekennen: vooral gehakt met alweer veel chilipepers (scherp!) en wat kaas/ui. Smaakte nergens naar. Ook de andere eters waren niet enthousiast. Voor een toetje hadden we geen tijd meer.
    Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Gewoon slecht!

1,7
  55. Wij komen hier al vier jaar lang, zeker eens in de maand á twee maanden.

En elke keer weer gaan we met een heerlijk gevoel naar huis! Het eten vinden wij voortreffelijk en de desserts zijn super!!

Fijn en warm onthaal en je krijgt echt het gevoel dat ze je een graag geziene gast bent!

Kan niet wachten om weer de volgende eetdate in te plannen!

56. Gonnie en Jeroen Knoet

Vandaag zijn wij bij jullie gaan eten, we zijn 25 jaar getrouwd en wilden een leuke dag lekker en gezellig afsluiten door bij jullie te “dineren”.

Wat een desceptie!

Ongeïnteresseerde bediening (die wel pogingen veinzden, maar met weinig gemeende blikken), bestelde drankjes die meer dan 15 minuten op zich lieten wachten en een lauwe karaf met water.

We bestelden het eten en moesten 45 minuten tot een uur wachten op ons eten. De lasagne was vet, meer kaas dan wat anders, de pizza carpaccio was voor een deel lauw met Parmezaanse kaas die met een loep nog niet te vinden was. Omdat we bang waren dat het toetje nog langer op zich zou laten wachten hebben we dit maar niet besteld.

Al met al een bittere afsluiting van ons eigen feestje, maar wel met het voornemen om dit nooit meer mee te maken.

Om die reden de rekening (met gelukkig maar 1x karaf water gerekend ipv 2, de laatste karaf was wel met ijsklontjes) niet met fooi betaald (wat voor ons heel lastig is, want dat doen we dus nooit).

Wij vinden La Stalla niet meer de eetgelegenheid waarover we kunnen roemen, voor ons dus de laatste keer. Matig eten voor een te hoge prijs.

We stellen het op prijs dat onze gegevens (bij jullie bekend, we krijgen wel eens aanbiedingen binnen) uit jullie bestand worden verwijderd en wensen van jullie zaak niets meer te ontvangen.

1,5
  57. J. Kroesen

Laatst uiteten geweest met 19 man, er werd gezegd dat als voorgerecht het beste zou zijnals we een anti pasta schaal zouden nemen.. ok is goed zeiden we. Jemoet er van houden, het was niet veel. Als hoodgerecht een pizza shoarma gekozen. Het heeft anderhalf uur geduurd voordat we het hoofdgerecht kregen en dan heb je je gerecht en dan krijg je een pizza met een berg sla en de stukjes shoarmavlees moet je zoeken! Erg slecht. Dan krijg je de rekening, ze hadden wel even mogen zeggen dat dat zo duur zou zijn . Ik moet eerlijk zeggen dat ik en de rest van de groep er niet meer gaan eten. Erg jammerdat het zo moest zijn, helaas. Volgend jaar meer een ander restaurant proberen . Veel slechter kan het volgens ons niet.

1,6
  58. N 7 punten

We hebben ruim een uur op ons eten moeten wachten. Onervaren bediening die ook drankjes over ons heen gooide, vervolgens werd hier niks mee gedaan. Canelloni was ronduit slecht, en daar betaal je dan 15 euro voor!! Nou tip van de dag: Ga niet in dit restaurant eten!

59. N 25 punten

Erg slecht!
    Vandaag gegeten (Koninginnedag) en je verwacht dat ze op zo'n dag met voldoende personeel staan. Nee hoor, alleen maar 14-jarige jongens en meisjes die het wel proberen maar eigenlijk niet veel goed doen. Tomatensoep was lekker, uiensoep zat erg weinig smaak aan. Vervolgens een uur op de hoofdgerechten moeten wachten. Tevens ook een uur niemand van de bediening gezien om drankjes op te nemen of de overgebleven soepkommen af te ruimen. Na een uur gevraagd waar ons eten bleef. Ze zou het gaan vragen in de keuken. Het meisje komt terug het restaurant in maar loopt 4x ons tafeltje voorbij zonder iets aan ons door te geven! Uiteindelijk kregen we ons eten, maar misten we 2 pizza's en was er eentje verkeerd. Toen we hier iets van zeiden, kregen we een snauw van een soort van 'manager' die zei dat we niet zo onaardig moesten doen. Wij kregen dus de schuld van hun personeelstekort!! En het was niet eens druk!
    De pizza die verkeerd was gebracht stond overigens wel gewoon op de rekening. We kregen geen drankje aangeboden of andere tegemoetkoming.
    Wij komen hier nooit meer terug!!

60. B 17 punten

Ongelooflijk slecht. Het is dat ik maar een 1 mag geven en geen nul maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Eten duurt lang, drank krijg je haast niet, toen kwam het eten, klopt de helft niet. Uiensoep geen smaak aan. Saus geschift bij roomsaus. Slechte bodem pizza. Door het personeel uitgemaakt dat wij vriendelijker konden doen terwijl hun afspraken niet na kwamen, vragen niet beantwoorden en totaal niet klantvriendelijk waren. En wij echt niks verkeerd deden of onvriendelijk waren. We kregen als rede dat ze onderbezet waren. En daarmee moest het opgelost zijn. Gevolg een rekening waar teveel op stond (9 ipv 8 hoofdgerechten), helemaal geen excuus of tegemoetkoming. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt. Ik (wij) komen hier nooit meer!

61. Op een mooie zomeravond is het hier heerlijk eten op het terras. De pasta's zijn erg lekker (vooral de zalm en de schaaldierenvariant zijn top), en voor de kinderen is er vermaak als ze dat willen. Binnen is het nogal jaren 80 italiaans restauranterig ingericht, dat mag nog wel eens gemoderniseerd worden.

62. Hans leander

Dacht een redelijk gekwalificeerd restaurant te hebben uitgezocht om samen met mijn echtgenote en kinderen haar 70e verjaardag een extra tintje te geven echter ik kwam van een koude kermis thuis, m.a.w. je ziet ons daar niet meer. Gereserveerde plaats door slechte attentie ober niet toegewezen waardoor mijn zoon en vriendin, die wel naar de gereserveerde plaats gebracht zijn, en wij op elkaar zaten te wachten. Slechte attentie/service, m.a.w. drankjes werden alleen als wij erop attendeerden geserveerd, tijd tussen de gerechten veel te lang, kwaliteit slecht te noemen enz.

3,2
  63. Inderdaad, La Stalla is enorm achteruitgegaan en wij komen hier ook niet meer!

Ook onze recente ervaring is, lang wachten op drankjes en (hoofd) gerechten. Eten redelijk, maar zeer matige bijgerechten. Prijzen (veel) te hoog. Speelzolder vies, oud en geen toezicht.

Vergane glorie is het beste woord.

64. Op een zondag naar La Stalla gegaan, het was erg druk maar gelukkig nog een plekje over.

Op sommige momenten erg lang op de bediening moeten wachten. Bediening was overigens wel netjes en correct.

Hoofdgerecht duurde lang voordat het op tafel stond, maar was wel erg lekker. Het voor-, tussen en nagerecht lieten gelukkig minder lang op zich wachten.

Ondanks dat we lekker hebben gegeten is de prijs wel fors naar mijn mening. De kwaliteit van de gerechten liet niets te wensen over.

De bijgerechten zijn mijns inziens een afknapper. Als je een traditioneel Italiaans gerecht eet hoort daar geen friet en goedkope salade bij.

65. In het verleden kwamen we nog wel eens regelmatig bij Stalla, maar sinds het van eigenaar is veranderd, is het tien keer niets. Van de gezellige, Italiaanse ambiance is helemaal niets meer over. Het is meer een vreetschuur geworden en zo wordt het eten ook op de borden gekwakt. Mijn cannelloni waren hard, de saus van de kinderspaghetti was erg waterig. Alleen de pizza's waren nog lekker.

Andere punten die we erg jammer vonden: een half uur moeten wachten op de kaart, drie kwartier op de drankjes, bijna een uur op het hoofdgerecht......

Enige pre's zijn dus de pizza's die blijven lekker en de speelhoek boven voor de kinderen, al is het jammer dat kapot speelgoed niet wordt vervangen..

La Stalla is enorm achteruitgegaan en wij komen hier dus ook niet meer.

3,7
  66. Nooit meer!

De bruschetta waarop ik me verheugde waren twee schijfjes supermarktstokbrood, tomatenblokjes erop gekwakt en versierd wat verlepte basilicum. De friet was koud. De penne Arabica smaakte naar kappertjes en niet naar tomaat en geen parmazaan erbij. De speelzolder voor de kinderen is het enige pluspunt. De bediening, tja, die deed echt wel zijn best, dat moet ik zeggen maar het kan veel beter! Opleiding/begeleiding zou stukken helpen. Nee, wij gaan hier niet meer eten, dan nog liever naar de snackbar. Zwaar, zwaar onvoldoende.

3,4
  67. Afgelopen dinsdag met vrouw, oma en kids hier geweest. Had hier goede verhalen over gehoord en mede omdat er een ruimte was voor de kinderen om te spelen hier naar toe gegaan. Wat was dit een domper! Met de bediening was niets mis mee, vriendelijk en attent maar dat was dan ook het enige positieve. Er was een speelzolder met oppas en kinderen konden van alles doen maar wat bleek, de computerspelletjes deden het niet, de oppas was er niet te bekennen en het was 1 grote rotzooi. Kinderen dus ook niet blij! Toen het drinken kwam stootte mijn dochter haar glas cola om, beetje slordig dat je dan een hele vieze doek krijgt om het schoon te maken... Alleen hoofdgerecht besteld maar ook dat liet veel te wensen over. Duurde bijna 3 kwartier en het was slordig opgemaakt (kroket en friet die in de appelmoes ligt?). Aardappel en bloemkoolgarnituur was ver beneden smaak... Zo kan ik nog ff doorgaan maar bij ieder gerecht was er wel iets. Toen voor de kinderen een ijsje besteld maar toen dat na bijna 1/2 uur er nog niet was maar even gevraagd of het nog lang duurde. Meisje van de bediening deed haar stinkende best maar het zou nog 10-15 minuten duren. Aangezien het al laat werd maar weggegaan want kinderen werden moe. Waren wel over de zeik omdat ze geen ijsje kregen dus bedankt hiervoor! Al met al een heel vervelende ervaring en had dit nooit verwacht. Nogmaals bediening is niets mis mee (alleen dan misschien dat een man heel lang bezig was een kaarsje aan te steken aan tafel met een aansteker die het niet deed...mensen vonden dit een beetje irritant!), maar qua keuken vind ik het bedroevend. Doe aub je best want het jullie kunnen veel beter!

2,8
  68. Lekker buiten gegeten, gezellige sfeer, en service.

Kortom genieten in malden...

69. Ik ga nooit meer naar dit restaurant. We kwamen binnen, werden naar een vieze tafel verwezen. Nou ja, dat kan als er dan snel iemand komt om de tafel af te ruimen. Na 20 minuten nog steeds niemand gezien, gasten die later kwamen, werden wel geholpen. We zijn gegaan maar eerst nog melding bij bediening gemaakt dat dit geen normale gang van zaken is. De bediening keek niet op of om en zei geen woord. Het slechtste restaurant ooit. Jeetje.

70. Het is een echte van de Valk tent.

Alleen moet hiet de overname door te hoge prijzen en goedkoop personeel ff snel worden terug verdient.

Lauw bier na aansluiten verkeerde vust, wordt gewoon op tafel gezet.

Verkeerd bezorgde bestelling staat gewoon nog op de rekening.

5,1
  71. Allereerst werden we vriendelijk ontvangen en zag het er gezellig uit. Er is een speelzolder waar de kinderen zich tussen door prima konden vermaken met toezicht. Het eten was ontzettend goed, echt een aanrader. Daarbij werd ons neefje betrokken bij ons eigen pizza's die o.a werden gebakken voor ons.

72. Ik vind het een goede pizzeria.

Lekkere pizza's en aardige bediening.

73. Heerlijk gegeten, aardige bediening, goede prijs, alles was perfect!

74. De buiten kant v/d zaak wekte bij ons hoge verwachtingen, helaas werden die binnen kwa prijs kwaliteit niet waar gemaakt. Nee, het eten viel ons zwaar tegen, voor het geld wat ze durven te vragen.

Dan zijn er in onze ogen heel wat betere Italiaanse restaurants, die aanzienlijk meer kwaliteit leveren voor de helft van hun prijs.

4,5
  75. Geen goede ervaring met dit restaurant! Heb er twee keer gegeten en het was niet goed, zowel het eten en de bediening. We werden aan een vieze tafel gezet. De bediening was chagrijnig en het eten was bij ons allemaal koud!

De 2 keren dat we in dit restaurant hebben gegeten geen goede ervaring dus!

4,1
  76. Paar mnd. geleden met de kaartclub. Werden aan een tafeltje gezet aan de doorloop van alles en iedereen. Tomatensoep was flink verdund, dus zat weinig smaak aan. Hoofdgerechten lauw, droog of te vochtig en het Grand Dessert was gewoon op een bord gekwakt. Moesten lang zoeken naar bediening en wachten op onze drankjes. Met een flinke rekening van 5 personen, 370 Euro, kon er, in tegenstelling tot vroeger, geen kopje koffie van de zaak meer vanaf. Niet dat het ons om dat kopje koffie gaat maar het geeft aan hoe de service van La Stalla achteruit holt.
    1 mnd. geleden effe snel een pizza gegeten voor een afspraak; tomatensoep weer dun, de 3 hoofdgerechten kwamen met een tussentijd van enkele minuten en klopten niet. Weer lang wachten op de drankjes terwijl er op de donderdagavond maar 4 tafeltjes bezet waren. Na klachten gemeld te hebben bij de eigenaar zou ik terug gebeld worden en hij hoopte dat wij gebruik wilde maken van een attentie om hun nog eens kans te geven. Nooit meer iets van gehoord. Hiermee komt er definitief een einde aan een jarenlang eetbezoek van La Stalla, het geld brengen wij liever ergens anders naartoe.

2,4
  77. Het was weer heerlijk. Verjaardag van oma gevierd.

Zelfs met 22 personen kwamen de gerechten tegelijk op tafel.

We hadden een super proeverij menu, met allerlei voor-, hoofd- en nagerechten voor iets meer dan 30 euro! Geweldig!

La Stalla gaat ons vaker zien.

78. Twan en Ilse

Gister (22-10-10) bij La Stalla gegeten op aanrader van een kennis. De sfeer is goed, net Italie! Onze voorkeur ging uit naar een tafel in de serre. Wij kregen een drankje aangeboden van de gastheer terwijl hij een tafel regelde in de serre, erg attent!

Eenmaal aan tafel Bestelde wij ons voor- en hoofdgerecht die lekker en goed bereid waren. De bediening was vriendelijk en correct. Een zeer geslaagde avond en komen zeker terug!

79. Ben afgelopen weekend bij la Stalla geweest en moet zeggen dat ik het uitstekend vond. Ik werd heel erg hartelijk ontvangen en voelde me direct op mijn gemak. De erg uitgebreide kaart had voor ieder wat wils (we waren met een grote groep, oma werd 85). Het eten dat we kregen zag er heerlijk uit en smaakte ook erg goed. Het tempo van de bediening was prima. De bediening was vooral ook erg vriendelijk. Kortom een gezellige Italiaanse avond uit voor de gehele familie, een echte aanrader!

80. We hebben heerlijk gegeten bij La Stalla. De sfeer is echt gezellig. Leuk dat er echte olijfbomen in het restaurant staan. De bediening was super attent en correct. Wij hebben een top avond gehad!

81. Afgelopen zaterdag met onze sportploeg (11 pers.) gegeten bij "la Stalla" in Malden. Na het lezen van de laatste recensies vreesden we het ergste. Maar het is heel erg meegevallen. Vriendelijke en correcte bediening. De kwaliteit van het eten was goed, zeker gelet op de prijs. Soms wat lang wachten, maar het was ook erg druk.

We hebben er een heel gezellige avond doorgebracht.

82. La Stalla is niet meer de la Stalla van vroeger.

Het schijnt overgenomen te zijn door Van der Valk.

Slechte bediening.

Piza taco was niet te eten, het gehakt was er met bakvocht en al op gedaan! Lekker zo'n natte hap...

Nooit meer.

1,5
  83. Afgelopen donderdag wezen eten bij la Stalla.

Op het eerste gezicht zag het er erg leuk en gezellig uit maar het tegendeel werd bewezen toen we het voorgerecht kregen.

De carpaccio kregen we bevroren opgediend en een glimlach van het personeel kwam er met moeite vanaf!..

Het hoofdgerecht was niet veel beter, de tournedos die we geserveerd kregen was koud, zonder smaak en geen verse kruiden. Allemaal potjes troep om het maar kort te houden!..

Mijn ervaring bij la Stalla is vreselijk, kom hier nooit meer terug!

1,2
  84. Was vanavond sinds 5 jaar weer eens bij La Stalla met een gast.

Wat een drama! Slecht organisatie, bediening met ongestreken hemden en geen uniformiteit qua kleding. Veel jonge onervaren vakantiekrachten in de bediening en een klagende mannelijke gastheer kwam de sfeer niet ten goede!

Voorgerecht:

Carpaccio van zalm sloeg nergens op. Een berg sla met daaroverheen een half pak dik gesneden en nergens naar smakende zalm.
    De salade met tonijn zag er niet uit.
    Sla over het hele bord met daarover een klodder majo en een berg tonijn uit blik. Hebben we laten staan.

Hoofdgerecht:
    Lasagna in een beschadigd soort van een soepkom opgediend. De lasagna was lauw en slap (waarschijnlijk ontdooid)en de tomatengehaktsaus gloeiend heet en te nat. Het leek wel een kop soep. De spagetti Norma was niet veel beter.

Kom hier nooit meer terug! Van de goede herinneringen van 5 jaar geleden is niets meer over!

85. We kwamen er regelmatig eten. Kwaliteit van de maaltijd alsmede de bediening waren prima.

Toch is er sprake van een ombuiging en niet in de goede richting! Alertheid met aannemen van personeel alsmede het feit dat sommige gerechten (bijv. De spaghetti met visschelpen) niet meer aanwezig zijn, kan niet. Dan het gerecht van de kaart halen. Vraag is, waar mikken jullie op? Op veel publiek, dat mogelijk ten koste gaat van de kwaliteit of op de kwaliteit van de maaltijd. Allebei is een illusie.

We zijn benieuwd en zullen er wel weer een keer komen...

86. Met 5 personen op zaterdag 23 januari 2010 wezen eten bij La Stalla.

In eerste instantie zaten we aan een ronde tafel met stoelen die thuishoren in een cafetaria. De bediening erkende dit en gaf ons een andere tafel.

Lintpasta met schelpdieren was goed van smaak alleen de tomatensaus was de kok vergeten.

2x T-bone steak van 6 ons besteld, vlees was goed, maar de kok had er een kruiden -peper zout- opgedaan. Het schaaltje frites en groente dat er werd bij geserveerd was voor 1 persoon bestemd i.p.v. 2 personen.

Op een wit wijntje moesten we ongeveer 20 minuten wachten, ook na 3x gevraagd te hebben waar de wijn blijft.
    Deze kregen we uiteindelijk als goedmakertje.

Al met al gezellig gezeten, eten beneden de maat, zeker als je een rekening hebt van bijna 200 euro.

87. Linda Peters

Afgelopen zondag er lekker en ontspannen gegeten.

Wij werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke bediening.

Wat verrassend was is dat wij uitstekend geinformeerd werden door de sommelier. Hij heeft ons meegenomen naar de wijnkelder en ons daar heerlijke wijnen laten proeven. Een aanrader om heen te gaan. Zeker als je kinderen hebt, die kunnen lekker onbezorgd spelen op de speelzolder.

88. Van Loenen

Vroeger kwam ik hier vaak en was het een uitstekend restaurant dat wist wat Italiaans eten is!
    Nu, na ong 6 jaar, weer eens geweest en dat was een zware teleurstelling. Eten kwam niet uit boven 'gaarkeukenkwaliteit a la Van der Valk' en vergalde onze zin in een heerlijk avondje genieten.
    Om nooit meer terug te komen. En dat ligt dan puur aan de kok en niet aan het personeel dat zijn best deed om de afgang van het eten te compenseren.
    Lokatie is mooi en sfeervol geworden. Schijnbaar te veel geinvesteerd in uiterlijkheden en te weinig in kwaliteit.
    Niet meer in verhouding tussen prijs en kwaliteit.

4,3
  89. anoniem

Ik ben hier gaan eten met vriendinnen!

Het was heel gezellig.

Het is mooi ingericht, en het eten is lekker. Je kunt er vanalles bestellen.

90. Een super restaurant!
    Ik heb hier echt heerlijk gegeten, ziet er allemaal super gezellig uit van binnen.
    Vooral in het 'donkere' gedeelte.
    Vriendelijke en spontane bediening en heerlijk eten.

Een zeer uitgebreide kaart met dus voor ieder wat wils!

Dit is echt een aanrader, ik kom hier in ieder geval zeker nog vaak terug.

91. mooie zaak en zeer sexy uitdagende bediening, jammer dat mijn vrouw erbij was!!
    vanaf het van eigenaaris verandert, is het eten wat minder, mischien andere kok.
    Verder ok en perfect met kinderen

92. fantastisch bedrijf...heerlijk gegeten in deze pizzahut en de bediening was ook goed

5,5
  93. fam Peeters

fantastische zaak. lekker gegeten en leuke bediening