Op dit adres zit nu: Yummy Geusselt

1499519222 59
1522033101 67
1612088617 68

1. John Smith

Zeer veel keuze en uitstekend bereid voedsel.
    Tevens goede service en klantvriendelijkheid.

2. Gister was onze 39 ste huwelijks dag maar we hebben genoten van het eten-vriendelijkheid en prima bediening, wat wil je nog meer, wij zijn thuis gekomen en neer geploft op de bank, hartelijk dank tot volgende keer voor herhaling vatbaar. Mvg jo danse.

3. sjaak ritzen

We hadden via Social Deal gereserveerd voor 6 personen. Toen we binnen kwamen werden we naar onze tafel gebracht. We hebben onze Social Deals afgegeven waar we ook voor hadden gereserveerd. Als snel werd ons duidelijk gemaakt dat de datum was veranderd van onze Social Deal en dat die dus niet meer geldig waren terwijl op onze eigen Social Deals een datum stond t/m 25 oktober 2016. Hier zouden we een mail over hebben gekregen, terwijl wij deze met 100% zekerheid niet hebben gehad.

We hebben dan te horen gekregen dat we nu het normale bedrag van maar liefst €27 p.p. moesten gaan betalen. Dit had er ook mee te maken dat hun gingen verbouwen en daarom moesten de klanten die nu een Social Deal hadden besteld en al hadden betaald nu toch de volle prijs gaan betalen. De vrouw die ons aan onze tafel hielp was erg onvriendelijk, toonde geen respect of begrip en beheerste daarbij ook nauwelijks de Nederlandse taal. Na een lange discussie is de vrouw dan ook bij ons weggelopen en is ze gaan overleggen met haar andere collega’s waarna een paar minuten een andere jongeman bij onze tafel kwam. Hij probeerde ons hetzelfde verhaal weer uit te leggen, waarmee wij nog steeds niet akkoord gingen. Hij zei dat hij dan Social Deal ging opbellen en dat vonden wij dan prima. Nadat de jongeman met Social Deal had gebeld werd ons de telefoon zelf overhandigd. Social Deal vertelde ons dan dat wij wel een mail zouden hebben moeten ontvangen en toch moeten bijbetalen of anders ons geld konden terug krijgen. Wij hebben hierop besloten dat wij ons geld terug wilden.

Onze ervaring met de wok Geusselt is méér dan slecht. Ontzettend onvriendelijk personeel die geen begrip toont, onrespectvol is, maar ook de klanten met een grote mond benadert. Na alle andere recensies die wij hebben gelezen zijn wij dan achteraf gezien blij dat wij hier niet hebben gegeten i.v.m. de hygiëne.

Ons zal je hier NOOIT meer zien!

4. Gisteren heerlijk gegeten bij dit restaurant. Ik snap de kritiek niet, alles was in ruime mate aanwezig en ook nog eens vers en smakelijk. De bediening was vriendelijk en attent. Enig minpuntje is de inrichting, iets verouderd maar ik kreeg de indruk dat er begonnen was met renovatie (nieuw meubilair).

5. jaan 9 punten

In korte tijd heel slecht geworden. Bedorven bitterballen, uitgedroogde meloenen en ananas. Een ongekoelde gebak vitrine. Half bevroren liflafjes... Viezigheid alom. Drank uit grote flessen geschonken waar de prik uit is, en dan glazen maar half vullen. Mensen die er wat van zeiden kregen een uitbrander. Speelhok was altijd al karig, maar is nu een uitgeleefd hol.

1,5
  6. We hadden via social deal gereserveerd voor 4 personen (zakendiner). Binnen enkele minuten stond er iemand aan de tafel en vroeg of ik de vouchers van deze deal wilde afgeven. Uiteraard is dit op zo'n moment niet wenselijk / professioneel. Wij hadden immers nog geen hap gegeten of gedronken. Helaas is de kwaliteit / aanbod en hygiëne sterk achteruit gegaan t.o.v. van een jaar geleden toen we hier de eerste keer gegeten hebben.

Jammer dat we zo teleurgesteld werden, maar voor ons een reden om voortaan ergens te gaan wokken.

1,8
  7. k klassen

Wij zijn hier gaan eten met een social deal bon. Toen wij aankwamen stond er nog eten in de bakken, maar vrienden van ons zijn later gekomen zonder bon. Alles was bijna op, geen sushi meer. Gevraagd waar de sushi was, toen werd er gezegd dat er veel mensen met bon waren dus er wordt niet meer bijgevuld. Dit vind ik niet normaal. Inrichting verouderd, drinken slecht vooral het bier had helemaal geen schuim. Voor ons niet meer deze wok, er zijn wel betere. Deze mensen moeten geen social deal bonnen verkopen als zij niet waar maken wat zij zeggen. En mensen die de normale prijs moeten betalen en dan het eten op is helemaal niet normaal.

8. Prima wokrestaurant. Je kunt er voor een relatief lage prijs goed en voldoende eten. Er is voldoende keuze qua gerechten, er zat genoeg eten in de bakken en het eten was warm. Bakplaat en wok beide geprobeerd en dat was gewoon goed, geen opmerkingen hierbij. De inrichting is misschien wat gedateerd, maar smaken verschillen, nietwaar? Tip: vraag om plaats voor in het restaurant.

9. Sandra weerts

Voorgerechten waren koud, schotels waren leeg en werden niet bijgevuld zowel voor t hoofdgerecht als voorgerecht, hoofdgerechten zagen er niet smakelijk uit, was zeker niet vers, randen van de bakken van nasi, rijst... vleesgerechten uitgedroogd, eten op zich taaie harde stukken, dessert gebakjes droog, geen borden voorzien voor de gebakjes. Bediening was wel oké. Zeker geen zaak waar ik terug zou gaan en is het geld zeker niet waard!

2,9
  10. Frank Maastricht

Beste,

Na alle reacties te hebben gelezen toch maar gegaan, omdat je altijd van die muggenzifters er tussen hebt zitten. En de wok waar ik altijd ging ook slecht beoordeeld werd, maar waar ik het altijd prima naar mijn zin had.

Maar dit sloeg alles. Het interieur is slecht afgewerkt met kreuken in het tapijt waar je over kan struikelen. De lampen, vloer en balie waren bagger vet. Drinken werd nauwlijks aangeboden. Rundvlees was bruin uitgeslagen. Aan de nasi en bami ben ik geen eens begonnen om hoe het eruit zag. Al moet ik wel eerlijk blijven, vandaar mijn cijfer 3 voor de rest van het eten, de biefstuk, kip en garnalen waren best te doen. Maar als je de rest van te voren hebt gezien zit je er toch niet met een vertrouwd gevoel te eten. En dit is gewoon jammer.

We hebben nog geen uurtje gezeten, omdat de gehele avond alleen kip kauwen niet de bedoeling was. Gelukkig is de vraag of het lekker was niet gesteld, want dan had ik beleefd moeten liegen (of ze wisten zelf al hoe het zat). De koks spreken geen Nederlands en als je knoflook zegt, kijken ze je glazig aan. Als je dan 3 vingers opsteekt (3. Knoflook ) geven ze je als nog zoet zure saus.

Kortom. Geloof de negatieve reacties. De mensen die hier oprecht positief over durven te zijn hebben nog nooit echt goed gewokt. Kijk beter verder, want de buurman is de McDonald's en vergeleken met dit is het een sterren restaurant. Wel schoon. Wel gezellig. Wel goed bezocht. Fijne afhaal.

Met vriendelijke groetjes,
    Frank

1,9
  11. Eten zeer matig en weinig smaak, het all inclusive is lachwekkend. Moet hoognodig de filters van zijn afzuigkap vervangen, je loopt in een vetwalm. Wij kwamen hier zakelijk, maar dit is de laatste keer.

2,2
  12. sietze vd Linden

19 september 2015. Was niet druk. Bij de keuken mag heel duidelijk eens gepoetst worden. Boven de bordjes bij de wok zie je zo het vet afdruipen. Als je trek hebt kijk dan vooral niet naar de spotjes. Die hebben nog nooit een poetsdoek gezien. Vol schimmel en dat boven de bordjes. Wil niet weten hoe het eruit ziet waar de gasten geen zicht op hebben. Dit was de 3e keer dat ik er kwam. Nu nooit meer. Zonde! Gewoon even poetsen zou deze indruk niet gegeven hebben.

2,1
  13. Wij wilden vandaag gaan wokken 2 volwassenen en 1 kind. Vooraf soep gepakt was erg lekker. Glaasje cola voor de helft op en we liepen naar de gerechten om te gaan wokken, alles zat vol met vliegen. Gelijk borden weggezet en naar de bar gelopen. Ik weiger om mijn kind en ook ons zelf eten te laten eten waar vliegen op hebben gezeten. Dit vermeld en moesten we even 15 euro afrekenen. 3 kommetjes soep en 3 cola's nog voor de helft vol. Kwam hier regelmatig. Nu dus nooit meer. Bah bah bah!

1,6
  14. Een paar dagen geleden aten ik en mijn collega's bij Wok geusselt in maastricht. De zomervakantie is begonnen en veel mensen komen toch nog even voor een hapje eten. Zodoende ook een groep scholieren en verscheidene familie's. Ook al was het ontzettend druk, ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over de service. De serveersters doen er namelijk alles aan om je te helpen. Dat kunnen wij echt wel zien! Continue wordt het eten bij gevuld en het buffet schoongemaakt. Erg breed assortiment ook bij de wok, en er is wel iets voor iedereen. We hebben ook lekker genoten van de sushi en de grill! Erg tevreden!

15. Peusmans

Zaterdag 21-02-2015 waren wij met zijn vijven uit gaan eten bij Wok Geusselt in Maastricht, was hartstikke goed. Het eten werd goed netjes bijgevuld. Lekker verse vissen en vlees voor te braden en bakken en verse groenten voor te wokken. Het eten was heel goed. Het sfeer was heerlijk rustig niet overdreven druk. Wij hadden niet lang hoeven te wachten bij de wok. Het was een heerlijke avondje uit eten.

Elisabeth.

16. J. Stevens

2e kerstavond: zeer druk. Aanschuiven. Arriveerders/vertrekkende staan in de weg van de wokhalers/gasten. Nauwelijks doorgang tussen de (kazerne)tafels. De gerechten smaakten goed. Alles goed bijgevuld en buffet netjes. De wokkoks konden de drukte redelijk goed bijhouden. Maar sfeer was ver te zoeken. Nooit meer op een feestdag.

17. Wij zijn gisteren gaan eten. En er ontbreekt aan niks. En is goed verzorgd. Alleen de grote garnalen waren niet goed schoongemaakt, en borden zat nog hier en daar wat op! Dat was wel een aandachts punt. Het was 2 andere mensen ook opgevallen, en mijn man ook! Sushi is ook goed verzorgd!

18. Wij zitten hier nu te eten. We hebben alle buffetten geprobeerd (Westers, oosters en salades. IJs zijn we nog niet aan toe) en we vinden alles erg lekker. Veel keuze en de mensen zijn aardig. Ook worden de vieze borden snel weggehaald.

Wij komen hier zeker terug!

19. Zeer slecht. Zijn paar dagen in Maastricht, even kijken voor wok restaurants via eet.nu en kwamen uit bij de Geusselt. Qua wok okay, maar de bijgerechten die voornamelijk mijn kinderen namen zeer slecht.
    Aardappel kroketten koud. Patat koud. Kroepoek taai, kon je dubbelvouwen. Bitterballen zat een raar smaakje aan. Warm buffet niet warm genoeg, tegen het koude aan. Kortom, als je alleen wilt wokken, dan kan het niet verkeerd gaan en is het goed; alle bijgerechten slecht.
    Bij het afrekenen is ons gevraagd of het lekker was. Voor het eerst hebben we gezegd dat het ons niet bevallen is, hij zal er een aandachtspunt van maken, ben bang dat er niets aan gedaan wordt.

3,4
  20. Eerste keer maar nooit meer. Daar ik niet tegen Sisi kan, vraag ik diverse malen of ze echt Fanta hebben. Volgens de dame hadden ze Fanta. Na 1 glas kreeg ik erg veel pijn aan mijn maag. Was via de gerechten gaan kijken maar vond het allemaal uitgedroogd en ook de omgeving waar de gerechten stonden en ook bij de wok was het erg goor. De vriezer van het ijs had ook al lang geen schoonmaak meer gezien. Een kleine korting konden we krijgen, die hebben we ook maar genomen maar we gaan er nooit meer terug en raden het iedereen af.

21. Prima! Wij komen er gemiddeld één keer per maand. Er is voor ieder wat wils en het fijne na het eten vind ik dat er een kinderhoek is waar de kids lekker kunnen spelen. Dat kleine kids soms rondlopen vind ik totaal niet storend... die van mij zijn ook klein geweest. Je kunt niet van die kleintjes verwachten dat ze een ruim uur stil op hun stoel blijven zitten. Het zijn geen gedresseerde dieren he. Personeel is altijd vriendelijk en dat de kok chinees spreekt vind ik niet erg.

22. Niet slecht, genoeg variatie, redelijk snelle bediening. Vlak in smaken, zaken die langer liggen nogal uitgedroogd. Geen gezellig sfeertje maar big business, maar niet onaardig in totaal. Probeer het zelf uit.

23. Lekker eten niks mis mee,
    Maar het is daar echt heel erg koud
    Vreselijke tocht vooral bij de wok.
    Verder vind ik dat er wat beter schoon gemaakt mag worden.

24. Andrea Oey-van der Groen

Als wij gaan wokken komen wij altijd hier. De sfeer, het eten ( er is veel variatie ) en de bediening is heel erg goed. Zij hebben in Kerkrade een nog grotere locatie , daar is het eten nog uitgebreider. Het is ook nog fijn dat je hier gratis kunt parkeren voor de deur.

25. Allemaal een beetje slap. Het voer smaakt niet echt vers en nadat het door de wok gegaan is, is het helemaal doodgekookt. De sfeer helpt ook niet want het is net een stationshal. Hier zullen ze me echt niet meer zien.

2,6
  26. Prima wok restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding! Komen zeker terug!

27. Guus Peters

Niet echt geweldig. Eten smaakt allemaal en beetje hetzelfde. Keuze en verzorging zijn okay, maar de smaak is een afknapper. De inrichting is aftands en lijkt nog het meest op een restaurant in de DDR in 1982.

28. maria

29. Goede wok . Het eten was heel lekker op de bakplaat en het gewokte eten was ook lekker.!
    De bediening was iets minder snel met het ophalen van de borden maar de rest was oke,
    Als je voor intiem gaat is dit niet de plaats.

6,7
  30. Wok was te veel door gekookt en bij heel veel gerechten stonden geen namen en de susi was niet te eten en het was te zout. De drank was goed, we zaten te koud in de ruimte dicht bij de nooduitgang die ze heel vaak open deden. Het ijs was ook niet benoemd wat het was.

31. We zijn al heel dikwijls geweest en raad iedereen dit aan, er is helemaal niks op aan te merken. Eten is goed, de service en netjes en veel plaatsen. En nu met de 2 verjaardagen zijn we weer van de partij met mijn fam. En nog bedankt voor de altijd de goede service.

32. Zeker een aanrader! We zijn hier met 45 man komen eten, en het was uitstekend. Service was goed en snel en de werknemers zijn erg enthousiast! Sowieso voor herhaling vatbaar!

33. manuela

Wij hebben echt niets aan te merken. Ons gezinnetje komt er heel graag en het is ook nog superlekker. Wij gaan naar geen andere. Onze meid vindt het zeer leuk daar. Er is ook nog een speelhoek, dus ze zaagt geen moment om naar huis te gaan. Proficiat, jullie doen het keigoed.
    Groetjes uit Belgie
    xxx

34. Super!!! Wij gaan 1 keer per maand en na bijna in alle wokrestaurants te zijn gaan eten is dit op gebied van smaak en prijs/kwaliteit de absolute nr. 1

35. Ik vraag me af waar die mensen zo'n probleem over maken als mensen met kinderen komen eten. Er is tenslotte een aparte speelruimte. Dat vindt je niet vaak. Het is ook niet vreemd, dat de koks onder elkaar chinees spreken. Wij spreken toch ook onze eigen taal. Wie dit niet kan verdragen moet niet naar een chinees en/of wok gaan. Wij komen hier wekelijks en hebben nog nooit klachten gehad over de kwaliteit van eten/drinken of vriendelijkheid van het personeel. Wij raden dit restaurant dan ook aan iedereen aan.

Bing en Aju, ga zo door samen met jullie personeel. We hebben het nog nergens beter gehad.

Chapeau!!!

36. sanne hoornstra

Wij hebben heerlijk gegeten. Veel keus. Personeel was heel vriendelijk.
    Zeker aan te raden..

37. Heb hier weinig op aan te merken ,is gewoon lekker en als je wat vaker bent geweest krijg je ook een beetje ervaring met heerlijke kleine gerechten te kiezen zodat je vaak terug kunt gaan, je kunt ook naar de chinees gaan ben je het zelfde of meer kwijt en met minder variatie dat is een ding wat zeker is.

38. wij zijn hier met 8 volwassenen en 4 kinderen komen eten
    voor ons was dit de eerste en de laatste keer!!!
    kwaliteit van het eten is beneden de maat.
    ook de frisdranken worden gemaakt van poeder smaakt naar niks maar je betaald wel de volle pond.
    lange rijen bij het buffet en ook bij het wokken en de grill plaat.
    wij zijn heel wat betere wokrestaurants gewend.

5,1
  39. Wij komen er geregeld en zijn dan ook zeer tevreden over alles!

Wok Geusselt ga zo door! En wij zullen nog vaak bij jullie komen eten.

40. Maurice

Goed eten tegen prima prijs! Maar voor de sfeer moet je hier niet zijn, daarvoor is het te massaal. Hierdoor is het weer prima geschikt om met grote groepen heen te gaan.

41. Lekker eten voor ongeveer 25 euro per persoon, als je drinken meerekent. Ruim buffet, vriendelijk personeel en de wokkers zijn vaardig zodat er een snelle bediening is van je eten. Een betere wok ken ik niet, dus deze is echt aan te raden!

42. Ik ben hier gisteren voor het eerst geweest. Dit is me erg goed bevallen. De bediening was snel en vriendelijk. Vuile borden werden snel weggehaald. Het eten was goed en de keuze was zeer uitgebreid.

43. Mijn eerste keer en ben zeker van plan om nog eens terug te komen! Mijn vriend vond het zelf ook super.

Het eten was ook heel erg lekker, wat een super bediening!

Wat ik wel jammer vind is dat het soms wel wat lang kan duren.

De sfeer was ook gezellig!

Maar echt de moeite waard om terug te komen!

44. Heel ruim aanbod, lekker eten... Bediening was vriendelijk.

45. Eerste keer geweest. Heel lekker etenleuke bediening.

Heel veel keuze.

Zeker het terugkomen waard.

46. Het is super restaurant. Zo een goed buffet. Zo uitgebreid en zo lekker. En goede bediening. Gewoon een super zaak.

47. Eten is prima.

Alleen heb je wel een kans dat je bord met eten en al, ook je drinken, wordt weggehaald, terwijl je nog niet klaar bent..

Dat is dus echt een punt waar de bediening eens op moet letten..

48. Afgelopen weekend wezen eten bij dit restaurant en mijn bevindingen zijn dat de kwaliteit van de (bij)gerechten zwaar onder de maat zijn. Er zijn te veel zitplaatsen gecreeërd waardoor het veel te druk is en rumoerig is, er is vervolgens slechts 1 teppanyaki (bakplaat) kok aan het werk voor het gehele restaurant waardoor de wachttijd enorm was. Verder was de bediening niet vriendelijk, werd er ontzettend slecht nederlands gesproken en was onder meer het bestek toch echt aan vervanging toe.

Wellicht was de kwaliteit van het voedsel slechts een moment-opname aangezien de positieve reacties omtrent het eten.

49. Jan,

We hebben super gegeten! Het eten was lekker en de bediening was erg aardig. Gewoon helemaal super.

Het is helemaal super.

50. Tweede kerstdag hier met z'n vieren geweest. Gelukkig was de middagdrukte net voorbij toen wij binnenkwamen. Er is een groot aanbod qua eten en we hebben dan ook lekker gegeten. De bediening: daar schortte het wel aan. Bijna lege glazen werden al meegenomen terwijl we onze keuze aan 't buffet aan 't maken waren. Maar het toppunt was wel dat bij een van ons het bord al onder z'n neus werd weggehaald voordat hij mes en vork had neergelegd.

Blijkbaar hebben ze een tekort aan glazen en servies zodat e.e.a. snel afgewassen dient te worden.....

51. Ik ben al een paar keer wezen wokken met mijn vriend, maar wij hebben geen klagen. Het eten is er zeer goed en je krijgt van alle variaties. Dus, ik ga er weer terug.

52. Ik was met mijn vriend een weekendje naar Maastricht en ik heb in de omgeving gevraagd waar ze lekker kunnen wokken. Naar aanraden ben ik op dit adres aangekomen. Ik ben erg enthousiast, want het eten was lekker vers en de bediening was super gezellig! Ook vond ik dat de eigenaar heel aardig en beleefd was.

53. Prima eten, Personeel spreekt onduidelijk nederlands en is niet echt klantvriendelijk.

4,5
  54. Isabeau

Ik kom net 2 uurtjes geleden van tafel bij deze wok!

Klantvriendelijkheid was iets minder, maar het eten was wel erg lekker!

55. Prima eten en gezellig

56. geweest met feestdagen en waren allemaal zeer tevreden vooral over het voorgerecht veel keuze en ook nagerecht.Vader was jarig en kreeg ook een feest toetje met kado.

57. Ze moeten eerst eens nederlands leren praten. Voor te reserveren hangen ze de telefoon gewoon op. Maar het eten was wel lekker alleen ze mogen vaker wat bijvullen.

58. Ik kom elke maand wel eens bij de Wok op de Geusselt. Het eten is heerlijk. Het is alleen beter als je door de week gaat. In het weekend is het erg druk en is het eten toch minder goed dan als het niet druk is. Ook niet overdreven chinees aangekleed. Het bedienend personeel is altijd vriendelijk. Ik raad vooral de loempia's en de biefstuk aan. Vanavond ga ik weer :)

59. Heerlijk eten.Leuk voor de kinderen.In weekend erg druk

60. Was voor ons eerste keer dat wij in Geusselt kwamen ,met zaken relatie.
    Wij waren samen al eerder in Meerssen geweest.
    Ik had berichten gekregen dat Geusselt veel beter was:niet dus!
    Er was rond 20.00 ur nog maar zeer weinig keus en slecht aangevuld,en we zijn zelfs in het donker gezet om 23.00 uur.
    we zeten nog wat na te kletsen,hadden eiegenlijk maar beperkt gegeten omdat er heel weinig was(20.00 uur is toch geen rare tijd na een werkdag om af te spreken?!) .
    Ze hadden nog niet eens meer in de gaten dat wij daar nog zaten en we werden echt zaak uit gekeken,al met al geen geweldige kennismaking met Wok de Geusselt (dit was in Juni 2007)

4,7
  61. zijn er geweest vindt het eten niet slecht maar ben niet tevreden over personeel de kok staat te lullen in chinees terwijl ie je gerecht klaar maakt is zeer onbeschoft,de baas houdt geen rekening met klant want raam mocht niet open en tja lekker warm en zweten dus.mijn vriend kwam met een broek onder de jus te zitten nog leuker.de glazen zijn niet goed gespoeld heb koorstlip(herpes) ervan nou was alles behalve leuk en wij komen er beslist NOOIT meer. bedankt wok tot nimmer weerzien

5,1
  62. beijers

we zijn nu 2 keer geweest.in het weekend idd druk,ga liever doordeweeks.goed restaurant voor kinderen,kunnen zelf alles doen.je moet idd wel op je kinderen letten is geen speeltuin.onze dochter(5) vind het er fantastisch,ook al zijn er mensen die geen geduld hebben als ze zich zelf rustig iets opschept.we komen er voor op ons gemak te eten en niet te jagen.

63. goed eten leuk voor de kinderen maar in het weekend veel te druk
    en laat kinderen nu gewoon kind zijn

64. Mensen die niet naar hun kinderen omkijken in een restaurant zijn simpelweg egoistisch en arrogant omdat zij vinden dat gasten in een niet-sterren restaurant wel last mogen hebben van anderen hun kinderen.

65. onze ervaring is heel goed mensen zijn vriendelijk . veel afwisseling in het eten.we gaan zeker 1 keer per maand als het gaat en met kinderen is het heel goed te doen.er zit altyd wel iets tussen wat ze lusten en ze kunnen het zelf pakken ,en als je daar niet tegen kunt moet je na een 5 sterren rest. gaan daar kom je geen kinderen tegen ,deze wok is erg geschikt voor kinderen je hebt er geen omkijken na.leuk voor een avondje uit of verjaardags partytje .

66. De eerste keer dat ik ging wokken was in dit restaurant. Ik ging er met een twijfelend gevoel zitten, aangezien ik dit nog nooit had gedaan. Het eten vond ik heerlijk, de bediening vond ik goed, en vond het een gezellige plek. De eerste keer was voor mij een zeer positieve ervaring. Een paar weken erna zijn we weer geweest met familie. Deze keer was het te druk in het restaurant, je kon niet zo makkelijk zitten. Dat viel een beetje tegen. De familie vond het eten lekker. Daarom ben ik positief over dit restaurant.

5,7
  67. Lekker wok, vriendlijk, prijs qualiteit de beste in Limburg.
    Een tof restaurant te veel eten

68. Niet ècht tevreden. Wel ruime keuze en best wel lekker gegeten.
    De bediening is ronduit onvriendelijk, niet sympathiek. Wat dat betreft, nee dank je. prijs mag ook wel wat goedkoper en het drinken draait je de nek om.
    Wat betreft die kinderen reactie; ja hoor, kinderen behoren te zitten en te luisteren. Wat is dat nou? Ga dan niet met ze naar een restaurant. het is voor kinderloze mensen ook niet leuk als die koters maar rondrennen daar.

69. Om even te reageren op de persoon die graag z'n kinderen in een restaurant rond wil laten lopen: wellicht kunt u ook eens rekening houden met andere gasten. Kinderen in een restaurant zijn prima, maar u hoort ze dan wel te leren dat ze even een uurtje rustig moeten zijn en moeten blijven zitten. Ook dat hoort bij de opvoeding! Een restaurant is immers geen kinderspeeltuin.

70. Voor een redelijke prijs (helaas door erg spicy soep en sauzen (hoewel je die zelf kunt kiezen dus heb je er zelf de hand in) wel veel gedronken > slecht voor de rekening), heel uitgebreid gegeten met veel variatie. Ambiance vond ik prettig, bediening snel (ondanks dat het vrijdagavond vanaf 19u plaatsvond), alleen een splintertje van mijn eetstokjes en sla het stokbrood over want het lijkt wel gefrituurd. Ook geen wachttijden, of althans hooguit 5 minuten bij de japanse bakplaat. Veel keuze uit vlees, zeevruchten, groente, uitgebreid toetje, sauzen. Vergelijkbaar met een pizzeria (niet sjiek, wel gezellig), maar veel leuker.
    Eet muizehapjes! Je kunt altijd meer halen!

71. 21-10-06 Ik kom binnen in het restaurant. Het duurt even tot dat er iemand naar me komt en ons naar een tafel brengt. Het eten daar is matig, Ik kan redelijk veel eten maar na een bord wokken heb ik een super zwaar gevoel in me maag. Als of ik stenen heb gegeten. Ik denk dat hun iets in de saus hebben gedaan om de mensen sneller vol te maken =S Wokken doe ik dus niet meer, dus op naar de tippan plaat. Ik wil een paar garnaaltjes hebben. Ik bestel een portie. krijg maar 3 kleine garnaaltjes. Ik vraag er nog 2 porties bij en dan vraagt de kok VOOR WIE ? onbeleefd! Met tegen zin geeft de kok nog 2 porties garnaaltjes bij. Bediening is matig/slecht het duurt heel erg lang voordat ik mijn drankjes krijg. Is logisch het restaurant is gigantisch groot en super druk. Het restaurant is echt niet gezellig. Ik krijg het gevoel alsof ik in een fabriek moet eten. Er staan zowat 100 mensen in de rij duurt ongeveer 20/30 minuten voordat ik aan de beurt ben. Wel goed om even je eten te laten zakken. maar gezellig totaal niet. wat ook heel erg is mijn kinderen kan ik echt niet vrij rond laten lopen tussen al die mensen. Het is daar zo druk. De prijs en kwaliteit is matig eten is matig. Mijn mening ik ga liever naar een klein gezellig restaurantje.