Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar P.J. Troelstraweg 5, 3144 CW, Maassluis

Grillroom Piramide in Maassluis

• Bezorgen

Het eindcijfer is 5. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1194431602 93
1205434252 91
1403481940 48
1557519031 38

1. Vanavond voor 22 euro een shoarma spareribschotel besteld met zeggen en schrijven 4 ribjes en 3 eetlepels shoarma, smaakte goed maar schaam jullie eigen voor wat we gekregen hebben!!! Voorlopig de laatste keer!!!!!!

2. Claudia Franx

3. Pizza magerita besteld. Was niet te eten. Slechte service. Zonder erbij te zetten dat er schimmelkaas tussen zat. Stelletje imbecielen. Eet nog liever van de voedselbank.

4. Ervaring

Op 10 juni 2019 spareribs besteld. Deze waren lauw en taai. Veel vet en vreemde geur. Omdat we al ruim een uur gewacht hadden op de bezorging toch opgegeten. Wij hebben de klacht over het eten gemeld bij het restaurant. Helaas een verontwaardigde en ontkennende reactie door een medewerkster aan de telefoon. Ze hadden verder geen klachten gekregen, dus onze klacht was ongegrond. Wij waren vaste klant, maar houden het nu jammer genoeg voor gezien.

5. Ik ben een vaste klant bij Piramide Maassluis. Ik kom vrijwel elke week minimaal 1 of 2 keer eten piramide.

- Mijn favoriete eten is een italiaanse pizza. Dit hebben ze normaal gesproken bij de piramide. Een zaterdagavond hebben ze het niet. Vraag ik waarom; word ik asociaal behandeldeld door de werknemers. Prima. Ik heb m’n eten.

- 2e keer vraag ik weer waarom er geen itsliaanse pizza meer is. Word ik eerd uitgescholden door de werknemers. Waarna ik uitgescholden word door de baas. Ik ben een trouwe klant.

6. Voor de zoveelste keer een verkeerde bestelling gehad. Ik wilde ze toch nog een kans geven maar het is duidelijk de laatste keer geweest. Volgens mij werken ze er niet met haarnetjes, niet hygiënisch!

7. Op maandagavond (was niet druk) een broodje shoarma kaas besteld.

Was niet lekker was nog zwak uitgedrukt maar dat kun je nog voor lief nemen.
    Bij het afrekenen werd gevraagd of het gesmaakt had, nee was het antwoord en de medewerker liep weg (het halve broodje was nog op het bord achtergebleven).
    Bij de kassiere afgerekend en dit nogmaals gemeld, zij dacht dat ik wederom een geintje maakte (op zaterdagavond kan ik dat begrijpen maar nu niet).

Bij thuiskomst gebeld en eigenlijk had ik het meteen moeten melden en dan had ik een nieuw broodje gekregen, goede oplossing zou je denken en uiteraard is het allemaal mijn eigen schuld.

Een klein beetje vakman kan toch zeker een geweldig broodje shoarma maken en hem vol, liefde op tafel zetten.

Het vlees op het broodje was echt kauwgom maar had het dan in ieder geval goed proberen op te lossen, maar dit op zo'n rustige avond.

De dame aan de telefoon heeft wel enigszins geprobeerd het op te lossen maar volgens de kok verkopen ze per week 300 kilo shoarma, dus…

Waarschijnlijk stel ik te hoge eisen.

Er zijn zeker hele goede shoarma restaurants.

8. Meest slechte service! Bestelde altijd bij de pira alleen het personeel is zoooo onbeschoft, bestel er nooit meer.
    Bestelling die niet goed aankomt en dan nog de klant ervan beschuldigen ipv dat ze een oplossing zoeken.
    Voor mij nooit meer piramide.

1,9
  9. Goed eten, vriendelijk, netjes bezorgd

10. Ik bestel al jaren bij Grillroom piramide en telkens verassen ze mij, kwaliteit wat ze leveren is een dikke 10.

11. Laatste keer al 2.5 uur moeten wachten op mijn eten, nu verrassend genoeg nemen ze vandaag de telefoon niet eens op. Verloren zaak deze ballentent.

12. Eten bestellen en eeuwig moeten wachten. Na anderhalf uur bellen en dan te horen krijgen, ja kan lang duren moet je maar wachten. Nooit doen!

2,3
  13. Silvana

Vind het jammer net besteld een kapsalon lams groot 11,50 betaald en dan is me kapsalon heel slecht gevuld vind het jammer.

14. Wat een ongelofelijke rot zaak!

Eten kwam een uur te laat, dan vergeten ze ook nog eens de helft. Bel je op of ze het nog komen brengen en dan krijg je een arrogante dame aan de lijn die vindt dat je maar een zeiker bent.

3,7
  15. De spareribs zijn er goed. Mals en goed op smaak. Maar de gedachten hoe de zaak eruit ziet weerhoud mij ervan weer te bestellen. Vies in de zaak en heb sterk 't vermoeden dat de keuken niet anders is, want waarom waar je zit en kan eten een vieze onverzorgde bende en de keuken spik en span?
    SBS zou eens langs moeten gaan. Ik weet zeker dat ze zeer slecht scoren en Rob zeker niet vrolijk is.
    Patat idd vet.

5,3
  16. Shirley knot

Mijn kapsalon was koud en slappe patat vooral smaakloos en vooral vol met vet. Wilde bijna een vetverwijdering service bellen om het vet uit mijn kapsalon te verwijderen. Ik zou dit bedrijf niet aanraden.

17. Henk greven

Klonk als een veelbelovend bedrijf, maar achteraf werd het de 1 op andere teleurstelling. Het begon bij de telefoon opname, een zeer onplezante dame nam de telefoon op met een chagerijnige toon. Verder was het eten allemaal verzopen in de knoflooksaus die ook geen smaak heeft. Ik scheer nog liever mn beenhuid af met een botte kaasschaaf dan dat ik hier nog wat te eten haal

18. Dik 1,5 uur wachten nu al op mijn bestelling. Gebeld en het enige wat er gezegd wordt "Er zijn nog 6 wachtende voor u"! Het is dus nu 19:15, over een half uur zou het eten er nu moeten zijn!! Als ze weten dat er zoveel voor je een bestelling gedaan hadden, dan moeten ze dit erbij vermelden zodra u de telefoon erop wil leggen.

Ronduit belachelijke service!

19. wil 13 punten

Onsympathieke en hooghartige medewerksters bij binnenkomst. Eten was fink aan de prijs, en echt niet lekker. Terwijl de frietjes lagen te drijven in de vetpan werd er een schep uitgehaald (je zou eens een patatje te veel krijgen in je kapsalon) en teruggegooid in de 'voorraadbak'... fijn voor de volgende kanten:-( Het vlees van de kapsalon was niet lekker en zat vol met dril en rubbertjes leek het wel... Ook de sla had betere tijden gekend.. Dit spul in combinatie met de zeer onsympathieke behandeling zorgt er voor dat ze mij hier niet meer zullen zien

20. S. Breukelman

Hoe het eten smaakt weet ik niet meer. Ooit hebben we er blijkbaar wat besteld, zonder problemen, en nu staan we plots op een zwarte lijst en wordt er niet bezorgd! En er valt niet over te praten. Zeer slechte service dus, ook al zou ik er weer mogen bestellen, dan zou ik het niet meer doen

21. Raymond

Denk je met vrienden een lekker ouderwets broodje shoarma te bestellen, krijg je uitgedroogd vlees in een keihard taai pitabroodje. De sla die er tussen zat was van twijfelachtige kwaliteit, maar goed... die geven we nog het voordeel van de twijfel. De bijgeleverde patat was smaakloos, zonder zout en slap. Eens en nooit meer!

1,4
  22. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n slechte kapsalon gegeten als vandaag! Kapsalon shoarma besteld shoarma en patat doorbakken! Vlees was heel erg vet de kaas was aangebrand en de patat zo slap als een vaatdoek!

2,1
  23. Vanavond een america pizza en een portie shoarma extra vlees gehaald. De pizza bevatte meer pepers dan iets anders en de shoarma bevatte veel stukjes vet en was erg klein. Ik ga maar op zoek naar een ander eettentje

24. De turkse pizza was verschrikkelijk, we betaalden 2,50 voor een wrap met een heel klein beetje gehakt erop, geen sla of groentes wat normaal altijd op een turkse pizza hoort niks, ga hier geen turkse pizza halen. Personeel was ook nog eens heel onaardig en de klant is hier absoluut geen koning! Ik ga hier nooit meer heen. Absolute afrader.

25. Het eten was prima, behalve de spaghetti die ontzettend zout was, maar petje af voor de service want ze hebben de spaghetti niet berekend: dat is nog eens service!
    Bediening prima. Aanrader dus

26. Super. Alle medewerkers zijn super klantvriendelijk en heel erg aardig :) P.

27. Ik bestel regelmatig wat en vaak is het goed en lekker, dus ga zo door.

28. ingrid en jaime

We bestellen regelmatig wat en het is meestal lekker wat we ook nemen, dus compliment voor de kok.

Ga zo door.

29. Altijd helemaal super geweest, maar vandaag was het een drama.

Ik snap best dat er personeel aangenomen moet worden maar als je 2 pizza's besteld en je krijgt iets heel anders. En de groente ligt er naast i.p.v. Op de pizza. En ze zijn niet warm maar zo goed als koud. Beetje jammer.

Ik zal het nog wel een keer proberen, maar laat het personeel eerst de kaart maar eens leren en dan de telefoon aannemen.

30. Wiebe Kuipers

superrr

31. Zeer ambiance volle tent.

32. Goed

33. Het is heel sfeervol ingericht, het eten wordt met veel aandacht bereid en er is een ruime keuze

34. afhaal uitstekend moet af en toe wel lang wachten maar je krijg wel waar voor je geld

35. heerlijk die nieuwe kaart