De Watervogel in Maashees

1207902171 81
1471208569 69
1629192408 72

1. Marianne van der Meer

We hebben heerlijk gegeten met gezin en 2 kleinkinderen van 10 en 13 jaar.
    Iedereen had het naar de zin en genoot van de geweldig klaargemaakte gerechten.
    Het personeel was vriendelijk en geduldig.
    Kortom; we gaan zeker weer terug.

2. Vissalade met koude en warme vis staat er op het menu. In werkelijkheid krijg een 1 heel klein stukje gebakken vis en de rest is koude vis. Als je daar iets van zegt, dan wordt er gezegd dat ze dat altijd zo klaarmaken. Dus als er 1 warme garnaal in zit, dan vinden ze het ook de juiste benaming voor deze koude en warme vissalade. Juridisch misschien juist, maar je voelt je wel belazerd. Vooral omdat ze hun gelijk willen halen en de klant bij hen niet koning is.

2,4
  3. Fijne locatie, ik kom hier al jaren ze maken altijd reclame voor ijscappuccino maar ik heb er nog nooit eentje gehad omdat ze het apparaat nog niet aangezet hebben. Een beetje jammer. Terras ook slecht bereikbaar voor rolstoel of wandelwagen!

4. Wat een geweldige lunch voor alle gasten op ons feest! Een prima service, een aanrader!

5. Wij vinden het heerlijk om daar te eten, gezellig aan het water zitten (mits er plaats is). Het eten is lekker en de bediening erg vriendelijk.

6. Paul

7. Caroline

Echt genoten van het eten, de sfeer, heerlijk op het plateau aan de maas een tafeltje. Bediening super!!

8. Of deze eigenaressen nieuw zijn (sinds ongeveer 1,5 jaar) of dat ze sindsdien hun manier van werken veranderd hebben geen idee, maar het eten, de bediening én de service waren zeer slecht. Ik ben dit niet gewend van de watervogel. Erg duur voor de kwaliteit die geleverd wordt (te veel om op te noemen) en onbeschoft te woord gestaan door de eigenaresse toen we er wat van zeiden. Ze gaf aan alleen positieve recensies te hebben, maar ik heb alleen 3 hele slechte gelezen) de goede die erna kwamen waren van meer dan 1,5 jaar geleden. Zéker géén aanrader!!!

9. Rini peters

Met 8 personen hier een etentje gehad. Groentesoep welke op de kaart staat met rijkelijk gevuld was lauw, waterig en bijna geen vlees te bekennen. Aan randen en binnen in zat nog de aanslag van tomatensoep. Werd met de duim weggepoetst! Roodbaarsfilet was zeer klein bij iemand; toen hier iets van gezegd werd was de reden dat de porties nu eenmaal zo aangeleverd werden. Droge witte wijn zat schuim op, reden hiervan zou zijn dat het mogelijk sop was van het afspoelen.
    Ook werd niet gevraagd welke witte wijn gewenst werd, gewoon de huiswijn werd geserveerd. Geen placemats op tafel. Met onze opmerkingen werd gewoon niets gedaan. Eigenaar of chef werd niet gezien. Volgende keer bedenken we ons nog een keer.

3,6
  10. Het was goed helaas geen mooi weer, dus niet op het terras dat was jammer, het eten was goed en we zijn keurig bediend.

11. Deze locatie leren kennen via mijn vader en zijn vriendin! Ik kom hier erg graag. Binnen eten en daarna nog wat drinken op het terras! Beslist aan te bevelen!!

12. Verrassend goed!
    Geen uitgebreide, maar wel een leuke, kaart.
    Malse ossenhaas met een sesam-achtige saus gegeten. Prima. Het hoofdgerecht werd uitgeserveerd met heerlijke groente. De hoeveelheid was zonder meer voldoende. De locatie is gezellig met een mooi terras en uitzicht op de maas. De bediening jong maar correct. Op de achtergrond werd wel supervisie uitgevoerd en dat begrijp ik. Toen ik naar binnen liep hoorde ik de kok(s) zingen. Ze hadden plezier in het werk en dat proefde je. Wat mij betreft een aanrader.

13. janssen

Schnitzel uit de frituur, rauwkost zonder dressing. Bediening (jeugd) had het heel druk, maar vooral met elkaar.......1 van hen praatte zo hard dat we alles konden volgen. We hebben op het terras gezeten. Het enigste wat perfect was, was het uitzicht.

14. jo coenders

Gisteren met 6 personen bij de Watervogel gegeten. De kaart is wat klein, maar het was voldoende. Wij hebben met z'n allen heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteitverhouding.
    't Weer was niet zo goed, maar mooi uitzicht, mooi terras, vriendelijk personeel.

15. Heerlijk gegeten, mooi terras. En zeer attente en vriendelijk bediening.
    Tot de volgende keer.

16. Zonnige dag, terras zat aardig vol. Bestelling werd snel opgenomen, en de drankjes werden vrij snel uitgeserveerd. Helaas is het bestelde broodje met kip nooit uitgeserveerd. Ik ga ervan uit dat de ober het overzicht miste, want er klaagde meerdere gasten over hun niet bezorgde bestelling. Mijn trek was in ieder geval over, heb mijn drankjes betaald, en ben naar een andere gelegenheid in de buurt gefietst, waar wel service geboden werd.

2,3
  17. Romeo Arnold

Een superleuk terras met een mega uitzicht om te kunnen genieten. Dit in combinatie met vriendelijk,
    professioneel en gepassioneerd personeel waardoor alles tot in de puntjes was geregeld. Een absolute aanrader.

18. Ik heb vorige week bij de watervogel gegeten. De bediening was super vriendelijk en gezellig. Het eten was heel lekker en voor een goede prijs. Het uitzicht is prachtig.

19. Op het terras geluncht. Uitzicht geweldig maar het eten is lala. Als de kok niet weet wat Hollandse garnalen zijn mag hij of zij terug naar de schoolbanken.

3,3
  20. Het eten was niet goed, de tomatensoep koud en zeker geen verse tomaten, broodje beenham weinig en droog lauw, en de sla op het brood kletsnat en de courgette leek rauw.
    De bediening is matig, ze zijn arrogant, ruimen tafels niet af.
    De verlichting op de toiletten is kapot, en ze hebben volgens eigen zeggen geen tijd om het te vervangen.
    Prijs kwaliteit verhouding is niet juist.

21. Afgelopen vrijdag met een aantal anderen het Verrassingsmenu gegeten. Het was lekker, vlotte bediening en regelmatig werd er gevraagd of er nog voldoende op tafel aanwezig was. Leuke actie, mooi zitten en een leuke heerlijke relaxte avond gehad. Tot de volgende keer.

22. Lekker gegeten in een sfeervolle zaak met mooi uitzicht. Leuke actie ook. Ik ga er zeker vaker nog eens eten, erg tevreden! Tot de volgende keer!

23. Hoewel ik het liefst in de zomer bij De Watervogel op het terras zit is het ook in de winter heerlijk vertoeven. Het eten is prima, zeker gezien de prijs-kwaliteit verhouding. Gezellige sfeer en leuke bediening. Ik kom er met veel plezier!

24. Wij hadden het surprisemenu van 3 gangen voor 29,95 euro en 5,- voor de 2e persoon.
    De bediening was eerst best goed en vriendelijk en ook de soep was redelijk, niet bijzonder maar gewoon goed. Het hoofdgerecht viel echt enorm tegen! Wij hadden voor de vleesvariant gekozen en dit bleek een beenhammetje te zijn waar het bot nog in zat, erg jammer. Ook had ik er veel vet en harde stukjes inzitten. De bijgerechten waren redelijk, maar weer niet bijzonder.
    Toen we uitgegeten waren duurde het ongeveer 45 minuten voordat ze de borden van tafel kwamen halen, terwijl de bediening in die tijd wel 20 keer langs kwam lopen om andere gasten te bedienen of hun hun tafel te wijzen. Daarna heeft heeft het nog wel 20 min. geduurd voordat we het dessert kregen. Ook dit was een enorme tegenvaller. 2 bolletjes vanilleijs (het leek wel een eigen merk van een supermarkt) en een bolletje chocoladeijs met warme kersen en slagroom uit een spuitbus... te simpel voor woorden..
    Kortom, de prijs-kwaliteit verhouding was ver te zoeken, ook al was het 2e gerecht voor 5 euro. Ik had namelijk voor 29,95 normaal nooit voor dit menu gekozen.
    Ook wij komen hier niet meer terug en ik zal dit restaurant ook niet aan iemand anders aanbevelen.

1,9
  25. De geduldige

Het begon redelijk maar het zakte qua eten en bediening heel snel af. Ook ik kom hier niet weer...

26. Ik zit een half uur te wachten dat ze de borden afruimen.
    Het eten is matig, de bediening zeer slecht. We komen hier nooit meer.

2,4
  27. Leon Witte

28. Zondag 9 oktober van een geweldige middag genoten. Oktoberfest aan de Maas, echt goed. Heerlijke muziek, eten en drinken goed verzorgd. Alles was tot in de puntjes georganiseerd. Moeten jullie vaker doen, de zaal is er goed geschikt voor. Team van de Watervogel, ga zo door.

29. Afgelopen Woensdagavond heerlijke mosselen gegeten. Het was gezellig druk en goed toeven aan de maas. De bediening mag iets vriendelijker zijn en netter gekleed gaan. De keuken was perfect. Alle lof voor dit mooie restaurant.

Jan pieter en Marlies.

30. Op 29 mei langs gegaan om te reserveren. Dat was prima, er werd voor zes personen gereserveerd. Toen we (twee uur later) aankwamen bleek dat er niet gereserveerd hoefde te worden. We moesten zelf met tafels en stoelen schuiven.

Bij het uitserveren van het eten waren er meerdere fouten; de vegetariër kreeg vlees (surprise menu als het maar geen vlees zou zijn)

Gevraagd was geen bakjes met frietsaus op tafel te zetten, dat gebeurde dus wel, en voor de kan met water moest meermaals naar gevraagd worden. Het eten op zich was redelijk en de nota van ruim 200 euro ook.

31. Vorige week woensdag met ons gezin wezen eten. Een echt verrassings-menu!

Eerst kwam de serveerster met de verkeerde wijn aan. Het voorafje was reeds geruime tijd geleden voorbereid en redelijk smakeloos. Toen door naar het hoofdgerecht. De eend zat vol vetranden (ruim de helft). De frietjes waren niet gaar. De bediening moet echt nog heel veel leren. Van gezelligheid heeft deze jonge dame nog nooit gehoord. Erg kortaf. Binnen een uur stonden we weer buiten na ons 3 gangen menu. Dit nooit meer.

Mvrgr. Fam. Van Buren.

32. We hebben er met de familie heerlijk gegeten.

De kinderen kunnen er hun gang gaan omdat er een leuke kinderhoek voor ze is.

De bediening is erg vriendelijk en werken met plezier ook onderling kun je gewoon zien dat ze het erg naar hun zin hebben.

Een heerlijke avond gehad!

33. Met drie mensen eerst lekker op het terras gezeten. Daarna buiten heerlijk gegeten. Alle lof!

Zeker voor herhaling vatbaar.

34. Thea van den Bekerom

Gisteravond met z'n vieren heerlijk genoten van de wildproeverij. Alle soorten wild hebben we gegeten. Eigenlijk zou iedereen dat eens moeten proberen. Het was geweldig.

35. Mooie serre waar je kunt iets kunt drinken en eten. Zeetong was voortreffelijk! Prijs=kwaliteit.

36. kei lekker gegeten, leuke, vriendelijke bediening, keurige tafels en gezellige ruimte.Bedankt!

37. m.gitmans

goede keuken, bediening moethelaas nog heel veel leren

38. Wildproeverij gedaan. Het was gewelding. Veel diverse soorten wild geproeft. Heerlijk klaargemaakt. Gezellige locatie. Bediening goed.

39. wij hebben 3 september hier gegeten en het was erg lekker en voldoende!
    Komen zeker nog eens terug.

40. zeer leuk feest gehad, eten was erg goed en de bediening liep ook erg goed, we kwamen niks te kort! Bedankt nogmaals voor de fijne avond

41. het is gewoon slecht. prijs kwaliteit klopt voor geen meter.

2,6
  42. lekker makkelijk om zoiets te schrijven!!!
    Ben duidelijk, en geef je mening door aan het restaurant zelf.

43. heerlijk gegeten,mooie ambiance.
    Gaan er zeker nog eens terug als we weer in limburg/brabant zijn.
    Mvr. groet. fam ditrich