De Kooiker in Leusden

Parkeer garage's en voldoende parkeerplaatsen, parkeren is gratis!!

Bezorgrestaurants in de buurt van De Kooiker

di 17:00 - 21:00

1468920813 84
1622084276 86

1. B.B. Laros

Vriendelijke ontvangst door personeel en eigenaren!
    Van ontvangst tot verlaten restaurant is prima!
    Goede keuze voor Lunch en Diner voor alle leeftijden!

2. Super leuk restaurant. Heerlijk gegeten en super vriendelijke en sociale bediening. Een echte aanrader!

3. Gezellige zaak, prima bediening en lekker eten. Alleen zou bij sommige gerechten een pietsje minder zout de boel nog beter maken.

Ook heel vriendelijk voor ons hondje, dat uitgebreid werd verwend;-)

4. Gezellig, knus restaurantje met een hele vriendelijke bediening. Alles kan geregeld worden, als je t aangeeft. Heerlijk gegeten.

5. M aalbers

Super! Lieve, gasvrije mensen. Heerlijk gegeten net zoals de keren ervoor. Wij hadden een kleine bij ons. En echt alles werd uit de kast gehaald om hem tevreden te houden. Echt top.

6. Alfred Jodokus

Lekker gegeten, prima wijntje erbij en vriendelijke bediening. Er was geen kip maar het was een maandag en in Leusden dus logisch.

7. Janneke Lubbers

Heerlijke sfeer, uitstekende service, leuk opgemaakte borden en goede smaken. Lekker biertje of wijntje bij je gerecht en smullen maar!

8. Heerlijk gegeten zoals we het gewend zijn daar.
    De mannen een tomahawk die zíjn naam eer aan doet!
    De dames saté en een mixed grill.
    De voor en nagerechten ook dik in orde.

9. Ton en Hennie van Zetten

Super lekker gegeten in een heerlijke losse sfeer en gezellige service op 14 februari 2019 precies 55 jaar geleden dat wij elkaar hebben ontmoet. Op Valentijnsdag.
    Kooiker gaf op die dag ook nog eens 10% korting op de totale rekening.
    Dat was een extra verrassing bij het afrekening.
    Dank je wel team.

10. K.L.Roodzant

Het was teleurstellend. We hadden alom gehoord, dat je bij De Kooiker zo lekker kon eten. Dus dat wilden wij ook wel. Wij hadden biefstuk en varkenshaasje met champignonsaus besteld. Het haasje was heerlijk, het mes sneed er heel gemakkelijk door heen en het was ook erg lekker en gemakkelijk te kauwen. Maar de biefstuk was zo taai dat het niet te snijden en niet te kauwen was. Toen ik daar een opmerking over maakte, zei de serveerster, dat dat wel eens gebeuren kon! Ik denk niet, dat wij gauw weer bij De Kooiker gaan eten.

11. Super lekker eten. Vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om binnen te gaan.
    Heel veel keuze. Voor elk wat wils!

12. In tijden niet zo lekker buiten de deur gegeten. Kippenlevertjes en varkenshaas perfect gebakken. Buitengewoon vriendelijk personeel.

13. Dianne Kamermans

Gisteren super lekker gegeten!
    3 Gangen menu voor €20, -
    Onwijs wat lekker!
    Fijne bediening.
    Kok zelf even gezien en complimenten voor alle medewerkers!
    Voor herhaling vatbaar, ook al wonen we in compleet andere regio.
    Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

14. Tiny Ham

Lekker gegeten de inktvisringen waren heerlijk, het hoofgerecht was net iets te veel, maar wij zijn geen grote eters. Verder prima en het personeel was erg vriendelijk.

15. Heerlijk gegeten!
    De rode wijn vond ik te zwaar bij het eten, maar dat is persoonlijk.

Tip: vraag of de gast er mayonaise bij wil, dit bespaart heen en weer lopen.

16. Wij hebben heerlijk gegeten daar. De service was perfect. Daar ik jaren geleden een maagoperatie heb gehad en ik niet veel achter elkaar op kan hebben ze de hoeveelheid aangepast, en zo ook de prijs. Wij kunnen De Kooyker bij iedereen aanbevelen.

17. René Albert Blok

Vanavond avondje uit in Leusden. Tante Elly had carpaccio, Gerry de Kipsate en ik de grillduo en het was amazing. Altijd vriendelijk personeel, super ambiance en heerlijk eten dus kortom klasse

18. Melita & Arjan

Na vele jaren met smaak en plezier hier te hebben gegeten, moeten wij helaas afscheid nemen i.v.m. vertrek naar het buitenland. Altijd lekker en goed, ook in de zomer goed toeven buiten. Altijd gastvrij en vriendelijke ontvangst. Nooit iets gegeten wat niet goed was. Top!! 👍😘

19. Het lijkt net alsof je volgens de recensies in een sterrenrestaurant eet.
    Niets is minder waar. De mevrouw is zeer zeker erg vriendelijk.
    Het eten is echter vreselijk. De spareribs zijn gaar tot op het bot, dat was fijn.
    De botsplinters die erin zaten bederven de hap, hebben we niet gemeld.
    Salade was ook niet kraakvers.
    Men zegt, als je wilt weten hoe het met de hygiëne gesteld is in een restaurant, je dan even de wc moet bekijken. Als we dat vooraf gedaan hadden, hadden we al
    gillend weggerend. Het eten was gewoon niet goed. Er staat ook veel te veel op de kaart, niet slim, want je moet het ook allemaal in huis hebben.
    Rob Geus zou hier niet vrolijk van worden...

20. Wij hebben ontzettend lekker gegeten met zijn tweetjes in dit heel gezellige eetcafe. Alles is zeer smaakvol! Niet is de bediening te veel. Voor alles wordt gezorgd! Kortom, wij komen vast en zeker nog eens terug!

21. Afgelopen zondag weer bij De Kooiker gegeten en dat was weer great. Heerlijke saté, biefstuk en zoals altijd lekker gezellig. Je voelt je hier altijd thuis en het eten is altijd top dus zeker een aanradertje om in Leusden lekker te eten.

22. Een super ervaring, met z'n achten wezen eten. Het was top!! Super personeel en heerlijk gegeten. We gaan zeker nog een keer terug komen!

23. Vandaag even lekker bij de Kooiker geweest. We hadden de garnaalstaarten besteld, niet te verwarren met gamba's (want die hebben ze niet in de Kooiker). Zelf ben ik niet zo'n visliefhebber, maar ik moet toch zeggen dat de garnaalstaarten bij de Kooiker mijn stoutste verwachtingen overtroffen. De garnaalstaarten werden geserveerd met een stokbroodje en knoflooksaus. Het stokbroodje was voor het gemak al half ingesneden, waardoor het wel er makkelijk was om er een stukje met de hand van af te halen en lekker te combineren met de garnaalstaarten en de knoflooksaus. Maar voor de mensen die met de handjes niet zo goed zijn was er voor het gemak ook een mes aanwezig (hadden wij dus niet nodig).

Samengevat hadden we een gezellige avond met lekker eten. We kunnen dan ook iedereen eetcafé de Kooiker van harte aanbevelen. Lekker eten en aardig personeel. Speciale complimenten aan de mensen in de keuken (Myron en Richard) die deze culinaire belevenis mogelijk maakten. Maar natuurlijk mogen de gastvrouw Kitty en Julia ook niet worden vergeten, voor de vriendelijke ontvangst en aanwezigheid. Volgende week weer eten in de Kooiker ☺

24. Fam Visser

Warme ontvangst, service met een glimlach. Goed gegeten voor een schappelijke prijs.

25. Zelden zo'n slechte ervaring gehad, ik kon niet wachten tot ik weg was.

Stokbroodje kruidenboter was een koude pistolet die we zelf moesten snijden, de kruidenboter was wel lekker. Gamba's waren ieniemienie en te ver doorgegaard. Het dessert durfde ik niet aan maar mijn man nam een wafel met slagroom, dit was dus zo'n wafel van 1 mm dik die je normaal in een ijsje zet en de slagroom kwam uit een spuitbus. Absoluut het geld niet waard! Er werd ook alleen bij binnenkomst gevraagd of we iets wilden drinken, de vaste klanten waren belangrijker dan wij nieuwkomers.

26. Wij hebben daar heerlijk gegeten. Goed geholpen en de prijs en kwaliteit is heel goed.
    Het is eten is heel goed en niet duur. Wij gaan er zeker vaker eten.

27. Vanavond heerlijk gegeten. Het was rustig in de zaak, maar het was toch zeer aangenaam vertoeven.

Leuke, vlotte, attente bediening. Informeel, precies wat je van een eetcafé verwacht. Gelukkig geen luide muziek, zodat we op normale toon met elkaar konden praten.

Het eten was erg lekker. De porties ruim voldoende. De prijzen waren niet hoog.

Kortom: perfecte avond gehad.

28. Woensdagavond 26 november 2014 weer eens bij "de Kooiker" gedineerd. Het is iedere keer weer heerlijk wat je geserveerd krijgt, en deze keer koos ik voor de spareribs. Ik heb bij andere gelegenheden al vaak spareribs besteld, maar die ik bij "de Kooiker" geserveerd kreeg overtroffen alle die ik ooit eerder op mijn bord tegenkwam. Heerlijk smakelijk én mals vlees - wat bijzonder gemakkelijk van de botjes los te kluiven was.
    Eetcafé "de Kooiker" is gewoon een wáre aanrader, ongeacht wát men van de menukaart bestelt, het wordt u op voortreffelijke wijze geserveerd!

29. Zaterdag mijn verjaardag gevierd in de Kooiker met 23 mensen. Het was weer allemaal prima geregeld, met borrelhapjes en een diner. Mijn gasten waren tevreden en voldaan, en ik ook. Ik kreeg allemaal positieve geluiden te horen over het eten! De bediening was perfect, mijn dank aan Julia en Kitty. Al met al een hele leuke verjaardag gehad, is zeker voor herhaling vatbaar. Wat het eten betreft, en dat is natuurlijk wat de mensen hier belangrijk vinden om te lezen, kan ik jullie de Kooiker van harte aanbevelen. Ik kom hier regelmatig wat eten en drinken. Prima eten, leuke mensen en fijne bediening. Aanrader!

30. Gisterenavond hier gegeten met een groep van 19 man. Erg gezellig, en een vriendelijk onthaal. Voor zo'n groep draaien zij hun hand niet voor om, en werden als gasten in de watten gelegd.
    Heerlijk 3 gangen menu gegeten! Was echt heerlijk, en voor elk wat wils, wij hebben genoten! Vriendelijke en vlotte bediening, zijn hier totaal niks tekort gekomen. Zeker een aanrader voor een gezellige avond!

31. E.W.H. A

Vanavond lekker gegeten bij dit eetcafé. De prijs-kwaliteit verhouding is goed, de porties ruim voldoende. De bediening is vlot en vriendelijk.

32. E. Van Zomeren

Het was super. Heerlijk gegeten. We gaan zeker vaker daar terug.

33. Vrijdagavond 14 februari.
    Bij binnenkomst was het gezellig druk. Gelukkig was er geen loeiharde muziek zodat iedere gast op normale toon kon converseren met eventuele tafelgenoten. Bediening was vlot en vriendelijk en de wachttijd tussen de gerechten was kort. Het eten was heerlijk.
    Kortom, je komt er graag terug.

34. Vanavond 21 januari heerlijk gegeten! Champignonsoep, kippannetje en ijs toe! Mijn vader had het vispotje en deze ging ook schoon leeg. Relaxte sfeer, vriendelijke bediening, en lekker eten. Aanrader.

35. Gisteren (12 januari) voor de tweede keer gegeten bij eetcafe de Kooiker. Even een opsomming:
    Personneel erg vriendelijk en attent (professioneel), eten was wederom zeer goed, (lambs koteletten is een must voor de vleeseter), ook het maandmenu was weer een aanrader, behoorlijke porties, en de gezellige sfeer nodigt uit om te blijven zitten (gemoedelijk). Tot slot: het eten was eigelijk te veel en we mochten het meenemen, dus vanavond weer nagenieten. Ook wij komen graag terug.

36. roel en diana

Voor iedereen die lekker en goed wil eten, raden wij dit restaurant aan! Daar komt bij dat het ook nog eens betaalbaar is. De bediening is zeer correct en vriendelijk! Het eten vinden wij voortreffelijk, complimenten voor de kok. Wij komen hier graag terug!

37. Leuke bediening en sfeer.
    Voortreffelijke gerechten.

38. Gerard de Winter

Op 10-11-12 augustus zijn we met 6 personen naar Leusden geweest en hebben dit eetcafe enkele keren bezocht. We hebben heerlijk in het zonnetje gezeten, terwijl we optimaal bediend werden met de hapjes en de drankjes. Ook het eten was er voortreffelijk.

39. Top bediening. Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten. Absoluut een aanrader.

40. Eleftheria

Lekker gegeten bij eetcafe de kooiker, met mijn familie. We hadden een 3 gangenmenu genomen, het was heerlijk en bovendien een goede actie, want de prijs was ook goed. Lieve en vriendelijke personeel.

41. Top eten! Vooral de boeuf thai vind ik een aanrader! Verder een gezellige sfeer en goede service! Prima tent voor een gezellig etentje!

42. Ik ben er een keer gaan lunchen met mijn moeder! en het was heerlijk. Er was een goede bediening en een leuke sfeer.

43. Kaatje

44. Eetcafe de kooiker is DÉ plek om lekker te eten. Supergezellig, goed eten, klantvriendelijk en bovendien supergoedkoop... Kortom dikke 10!!!

45. Zeer slechte ervaring bij dit zogenaamde eetcafé! Heeft meer weg van een cafetaria. Iedere keer moest ik met mijn vriendinnen vragen of wij wat te drinken konden krijgen. Geen service!

46. Jos van Ree

Heerlijk gegeten. Vlotte / vriendelijke bediening. Aanrader.

47. Vanavond een tafeltje gereserveerd voor mij en mijn vrouw. Overheerlijke spare ribs en boeren schnitzel gegeten. Zeer klantvriendelijk personeel, gezellig zitten zowel binnen als buiten tijdens een kort regenbuitje.
    Een echte aanrader!

48. Gezellig eetcafe, met 8 personen wezen eten, goede en vlotte bediening, heerlijk eten. Een aanrader.

49. Wij eten hier regelmatig, met 2 of met meerdere (12). Prijs/kwaliteit uitstekend. Alles is mogelijk, vriendelijk, persoonlijke aandacht. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

50. Een heerlijke rustige ambiance met veel mogelijkheden. Correcte bediening met verstand van hoe, wat en wanneer. Een groot gezelschap (20 pers. met 2 peuters en 1 kleuter) is geen enkel probleem. De aanwezige medewerkers houden alles met wat afstand in de gaten. Dit eetcafé is een plaats voor een leuke familie reünie en aan een ieder aan te bevelen. Parkeermogelijkheden zijn er volop en gratis.

51. p.coenen

Gezellig en sfeervol eetcafe! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en goede kwaliteit/prijs verhouding.

Ideaal met parkeren, veel ruimte en gratis! Kortom, reden genoeg om hier (veel) vaker terug te komen!

52. Gisteren met echtgenote en vader gegeten. De bediening had het bijzonder druk want de zaak was bijna vol. Desondanks was vriendelijkheid troef. De menukaar liet een driegangendagmenu zien van € 17,50. Leuk prijsje om uit eten te gaan. We namen overigens alle drie iets anders. Pa twee scholfilets, echtgenote een Thais gerecht en ik lamskoteletten met knoflooksaus. Vooraf een lekker Toscaans tomatensoepje. Pa was tevreden maar zowel mijn vrouw als ik vonden dat er iets te kwistig met de zoutpot was gestrooid. Jammer want het eten was verder prima. De portie salade was helaas te klein voor drie personen. Overigens is het vorenstaande geen reden om niet terug te komen. De entourage is prima. Er is volop parkeergelegenheid en de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.

53. Wij vonden het eten er erg lekker en helemaal niet duur. De mensen waren erg aardig en het is er erg gezellig. We gaan er graag heen en raden het ook zeker aan.

54. Leo en Diana

Wij hebben gegeten in de Kooiker. We namen allebei het 3 gangen menu wat een perfecte prijs/kwaliteitsverhouding had!! Erg lekker gegeten en de bediening is hoe we het verwachten in een eetcafe; gezellig en losjes!! Nogmaals bedankt, als we in de buurt zijn komen we zeker weer terug!!

55. Jessica Metz

Beste Richard en Kitty,
    Vorige week hebben we bij jullie gegeten, en zoals we jullie al verteld hebben, jullie hebben ons jubileum etentje gered! Bedankt voor de hartelijke bediening, en het heerlijke eten! Ook namens mijn man; wij komen gauw weer terug!

56. Wij eten hier regelmatig. Het eten smaakt heerlijk en dat ook nog voor een leuke prijs!
    Bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam.
    Kortom een aanrader voor een geslaagde lunch of een heerlijk avondje uit eten!

57. Hoi Kitty en Richard, we hebben gisteren meer dan heerlijk gegeten bij jullie, we vonden het erg gezellig en komen zeker nog (meer dan) eens terug .. echt een topzaak !!

58. We hadden en cadeaubon gekregen en hebben daar vanavond gebruik van gemaakt. Jammer genoeg was het niet zo druk en vooral jammer omdat het eten en de bediening er prima is. Ze hebben er zelfs een 60+ kaart en bijzonder is een aanschuif tafel, vooral gezellig voor groepen. Ik kan u dit gezellige restaurant dus van harte aanbevelen.

59. A. v. Lieshout

Leuke eetgelegenheid voor Leusden.
    De eigenaren zijn voorheen bekend van Ronduit.

Laatste de Mixed Grill Mediteranae geprobeerd..

Voortreffelijk. Goed gekruid..

Bediening is ook als prettig ervaren.
    Der omgeving is sfeervol aangekleed. Vooral leuk dat harnas aan de muur.

Kom er zeker weer!

60. Kom hier geregeld met zus of moeders een cappuccino drinken of lekker wat eten tijdens de lunch. Alleen al voor de gezellige sfeer en de vriendelijkheid van het personeel en eigenaresse. De prijs/ kwaliteit verhouding is ook goed en daarom vindt ik de Kooiker echt aan te bevelen als je er gewoon lekker even rustig van wilt genieten!

61. Geijsberts

Diverse malen prima geluncht en recent ook met kennissen wezen dineren.
    Echt een relaxte avond uit, met lekker eten, gekozen uit een uitgebreide kaart.
    Bediening heel persoonlijk.
    Een aanwinst voor Leusden.

62. Heerlijk eten, gezellige sfeer, attente bediening, persoonlijke aandacht

63. jan en nettie

20-11-2012 heerlijk gegeten aan de aanschuif tafel voor weinig geld. Super lekker, zeker een aanrader!

64. Ymkje van Straten

Gisteravond heb ik heerlijk met mijn moeder en vriend bij de Kooiker gegeten, wat een toptent!
    Heerlijk eten, niet te weinig, goede service en supergezellig!
    De sfeer is echt hartstikke gezellig, samen met het eten en de service die je er krijgt, raad ik het iedereen aan!

65. Gister heerlijk met mij vriend wezen eten bij Eetcafé de Kooiker. Het eten is van goede kwaliteit en mooi aangekleed. Het personeel was zeer vriendelijk en de sfeer in het restaurant is top! Zeker een aanrader en wij zullen er ook zeker blijven komen.

66. Zondagavond prima gegeten. Heerlijk voorgerecht, fijne sateh (echt ruim voldoende), voldoende garnituur. Gezellige bediening, prima sfeer in het restaurant. Aanrader in Leusden.

67. Zaterdag 25 augustus voor het eerst in de Kooiker gegeten. Helaas iedere keer moeten vragen of wij nog iets te drinken mochten bestellen, eten is van cafetaria niveau en de prijzen van een sterrenrestaurant. Als je aan het einde van de avond verteld dat je niet gewent bent te vragen om iets te mogen bestellen gaat het personeel/eigenaar de discussie aan. Als ik wil worden afgesnauwd dan ga ik wel naar een fastfoodketen. Voor mij nooit meer!

4,5
  68. Fam. Versteeg

Voor de zoveelste keer weer voortreffelijk gegeten, het eten is echt genieten. De sfeer is prima net als de bediening. Ook de prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed. Een echte aanrader dus!

69. Ik kom hier regelmatig eten, zowel lunch als diner. Leuk en gezellig restaurantje. De bediening is erg vriendelijk en doet haar best om een leuke avond te bezorgen. In de keuken wordt ook zeker hard gewerkt want het eten smaakt altijd heerlijk!! Ik kan de Kooiker zeker aanraden, of je nou alleen komt of met een groep alles wordt tot in de puntjes geregeld!
    Ga zo door!

70. Jammer dat ik hier een niet zo positief bericht moet plaatsen. Hier gegeten met een groep, bediening slecht, eten beneden peil en de prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Dan zou je denken dat de service hoog is, helaas was dat ook niet het geval. Wij moesten vragen om drankjes, de bediening zat buiten te roken?! Nooit meer!

71. Fam. Bouwmeester

Vanavond wederom genoten van een heerlijk diner.
    Goede sfeer en service en vriendelijk personeel.

72. Corina Aikema

Nu in 3 weken tijd 2 x gedineerd en 1 x geluncht. Alle keren met verschillende groepsgrootte. Zeer goed bevallen, zowel de sfeer als de bediening als het eten. Echt helemaal niks op aan te merken. Op het laatste moment iets moeten regelen met een groot gezelschap en alles was mogelijk. Ongetwijfeld bovenaan mijn lijstje van favoriete eetgelegenheden in Leusden. Zeker wat prijs/kwaliteit betreft ook zeer aan te raden!! :)

73. mw de Graaf

Ik heb hier met een vriendin geluncht, het was heerlijk. We zijn zeer gastvrij ontvangen en er is een goede sfeer. Het eten was goed, en de bediening allerhartelijkst. Zeker een aanrader.

74. Gisteren heerlijk gegeten onze moeder was 70 geworden en trakteerde ons op een heerlijk etentje! We waren met 8 personen, iedereen heeft heerlijk gegeten ik had zelf de vistrio. Allemaal hadden we Boeren jongens ijs genomen met kletskoppen super!
    Aanrader om hier te eten, prijs kwaliteit goed.

75. MarieLouise

Prima gegeten bij de Kooiker, de bediening doet enorm haar best om het je naar de zin te maken. Ik kom hier zeker een keer terug!

76. Vrijdagavond 24 augustus jl bij de Kooiker gegeten voor de eerste keer en nooit weer. Slechte bediening. Eten was matig,
    drinken moest je om vragen en een hoop geld betaald voor wat moest worden een gezellig en lekker etentje. Ik wil best betalen, maar dan wil ik toch waar voor mijn geld. Zelfs de eigenaresse veegde alle opbouwende kritiek van tafel, baart me ernstig zorgen voor de toekomst van dit eetcafe in deze economische slechte tijden. We gaan regelmatig uiteten binnen Leusden en met grote tevredenheid, maar dit sloeg alles. Doe wat met de opbouwende kritiek als je je gasten wil laten terugkomen.

3,4
  77. Wij hebben hier met een aantal mensen gegeten, en wij zijn heel tevreden naar huis gegaan.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Gezellig eettafel.

78. Johan en Jaqcueline van Alphen

Eetcafe de Kooiker is een echte aanrader, eten, bediening en service zijn helemaal top!! Wij hadden niet gereserveerd maar werden zeer gastvrij ontvangen, het zat bordevol en toch werd er nog een plaatsje gemaakt. Ik vindt het zeker een aanrader.

79. Geachte Richard en Kitty,
    In tegenstelling tot dhr. E. van der Kolk heb ik gisteren heerlijk gegeten. Echter bij sfeer ziet U een -6-. Ja, die groep van 8 personen waren duidelijk aanwezig maar dan in de min.
    Richard en Kitty gewoon doorgaan, zou Barry Stephens zeggen.
    Kom snel weer met mijn vriendin want bij jullie eten is nog betaalbaar en lekker. Ja, overige gasten dat blijft altijd afwachten.

vriendelijke groet Henny van Essen

80. Voor het eerst gegeten bij de Kooiker. Heerlijk gevulde champignons en een mooi aangeklede gerookte zalm vooraf. Vervolgens genoten van een Thaise massage ofwel de Boeuf Thai en een perfect gegrilde Ribeye. Kortom, van harte aan te bevelen en we komen hier zeker terug.

81. joep van noordenburg

Vanaf de opening ben er al diverse keren geweest om te lunchen en te dineren. Tevens ben ik de trotse eigenaar van de 1e kassabon en die bewaar ik.
    Dit eetcafe straalt sfeer, gastvrijheid uit. De bediening is uitermate vriendelijk. Ik ben heel wat gewend wat dineren betreft en ook hier kun je proeven dat de maaltijden met zorg, aandacht en heel veel vakkennis worden bereid.
    Voor mij geldt:
    Eetcafe "de Kooiker' staat op mijn lijstje van mijn favoriete eetgelegenheden.

82. chantal

het is erg gezellig daar en je kan lekker eten en drinken

83. Zondag 27 mei hier op het terras gezeten, heerlijk gegeten. Ik had de Varkenshaas Saté, goed vlees met een lekkere satesaus. Ook lekkere frietjes & aardappelpartjes! Bediening ook vriendelijk.

Kom hier zeker nog eens terug!