Op dit adres zit nu: Captain Burger

1220772378 54
1285111952 81
1553193511 76
1703319183 70

1. Top zaak ..heerlijk gegeten, lekker menu. Super vriendelijke personeel.
    Tot snel weer kapitijn haak!

2. Lekker eten, gezellige sfeer.
    Kortom top restaurant, voor zowel met als zonder kinderen.

3. Sabine Tollenaar

Afgelopen weekend met de familie gegeten. Altijd gezellig en goed eten voor een nette prijs. Zeer kindvriendelijk dus voor gezinnen een echte aanrader. Kom hier meerdere keren per jaar.

4. Peter L

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Kapitein Haak. Het was even wennen om in een themarestaurant te dineren. Ik had echt het gevoel dat ik in een piratenschip zat en de bediening was er zeker op gekleed. Ik heb erg genoten.

5. Heerlijk gegeten, kinderen hebben zich goed vermaakt in de speelkamer. Bediening was erg vriendelijk en oplettend.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

6. Wederom gegeten wegens mijn goede ervaring de vorige keer dat ik hier was. Ik heb een zeer streng dieet betreffende zout, kalium en eiwitten, dat heb ik van te voren doorgegeven (vorige keer ook). Het was geen enkel probleem om aan mijn wens te voldoen. Een zeer gezellige avond met de familie gehad!

7. Fabrieks eten, tegen veel te hoge prijs.
    Bediening probeert leuk te doen tegen kinderen, maar hebben moeite met het spel.

2,5
  8. Eten was allemaal droog,
    Dit aangegeven maar werd niks mee gedaan.
    Veel geld betaald voor slecht eten.
    Kinderen hebben zich redelijk vermaakt.
    Voor ons geen tweede keer meer.

9. Afgelopen weekend met de familie (4 personen) uit eten geweest in Kapitein Haak. De sfeer is erg gezellig, je waant je op een piraten schip en het personeel is allemaal verkleed. Ruime keuze uit de gerechten en voor en een gereduceerde prijs mocht je zelf een 3-gangen menu samen stellen uit de menukaart. Voor de kinderen was het een fantastische avond.

10. Gezellige avond met de kleinkinderen gehad. Goed eten en erg vriendelijk personeel. Heerlijk slibtong gegeten met verse groente, rijst en friet. Heel veel keus bij het kinder menu. Aanrader voor alle oma's en opa's met kleinkinderen,

11. Karientje

Was erg gezellig op moederdag. Wel rumoerig harde muziek. Moesten lang op onze eten wachten. Was weinig en best wel prijzig. Voor de rest wel lekker.
    En de man die het eten serveerde, rook naar oud zweet. Niet zo lekker.

12. Hennie van der Stokker

Leuke entourage, kindvriendelijk en leuk, vriendelijk personeel, maar bediening laat te wensen over. We hadden een grote tafel van 13 personen (9 volwassenen en 4 kleine kinderen van 5 tot 7 jaar) en daar was niet / onvoldoende op berekend.
    Om 18.00 uur waren we compleet. Drankjes besteld die snel werden opgediend. Pas na drie kwartier na binnenkomst kregen we eindelijk de mandjes met het bestelde brood. Na weer lang wachten (19.30 uur) kregen we het voorgerecht dat vrij koud werd geserveerd. Het hoofdgerecht duurde ook zeer lang. Gasten aan andere tafels zaten al lang aan hun dessert. Ook het hoofdgerecht was niet echt warm, niet toereikend (werd wel bijgehaald, maar duurde veel te lang). Om 21.45 uur stapten we als een van de laatste gasten op.
    Kinderen hebben zich vermaakt, wel vermoeid na ca. 4 uur daar gezeten te hebben. Wij volwassenen vonden het allemaal een stuk minder. Zal er geen tweede keer meer naar toegaan.

5,7
  13. De sfeer is goed en prima voor kleine kinderen. De bediening is vriendelijk. Het eten is duur en van slechte kwaliteit, je gaat met honger naar huis. Frisdrank is bijna koolzuur arm.

14. Tuurenhout

Vandaag 8-2-2015 heerlijk gegeten. Geweldig restaurant voor de kinderen. Zaten in een apart gedeelte binnen het restaurant wat heel prettig is ervaren. De service en de klantvriendelijkheid is zeer goed. Absoluut een aanrader voor gezinnen.

15. Gerard Boerma

Proficiat Kapitein Haak, Uw ambiance en gecultiveerd publiek gaf mij het gevoel thuis onder gelijken te zijn, sjieker als de meeste anderen. De muzikale omlijsting van het door mij genuttigde kanonnenmaal was de Koninklijke kroon op een culinair avontuur van dermate hoog statuur, dat u Nederland daarmee de VOC glans van weleer terug heeft geven. Het ingrediënt kogelbiefstuk heeft daar natuurlijk in belangrijke mate aan bijgedragen.

16. Echt heel leuk voor de kinderen, die gaan helemaal los bij kapitein haak. Het eten is matig, de prijs/kwaliteit verhouding ook. Het personeel doet wel zijn best.

5,5
  17. Wij hebben er meerdere keren gegeten. Het is voor de kinderen helemaal leuk. Die vermaken zich perfect tussen de gangen door. Wij kunnen er ook lekker eten. Sliptongetjes zijn heerlijk!

Bediening is netjes. We hebben wel de laatste keren langer moeten wachten voordat we geholpen werden. Onze eerste ervaring was daarin beter.

Maar desalniettemin; ik kan het restaurant aanbevelen als je ergens wilt eten met kleine kinderen.

18. Ik ben al een paar keer met mijn gezin gaan eten bij het Restaurant. En het is elke keer heel erg goed. De sfeer is erg gezellig, kinderen kunnen heerlijk spelen in de speelkamer en wij als ouders kunnen rustig zitten aan tafel en heel erg goed eten. Elke keer als we daar komen is het feest!

19. Ik ben vanavond samen met mijn man en zoontje gaan eten bij Kapitein Haak. Het was voor ons de eerste keer, via een collega hadden we al verhalen gehoord.
    Maar wat een beleving! We werden bij binnenkomst erg leuk ontvangen, mijn zoontje was jarig en hij werd al gelijk gefeliciteerd en even later stond het op hun tv schermen. (via die schermen kan je ook de speelkamer inkijken)
    Ik had het 3 gangen-menu genomen, dat heeft erg goed gesmaakt en mijn man had een stuk vlees wat ook erg goed was. Verder was de bediening erg snel en heel erg vriendelijk. Op het eind mocht hij op de stoel staan en werd er, met een sterretje, gezongen voor hem. Het was zeker een leuke avond, alles klopte. Wij gaan er zowiezo nog een keer heen!

20. Gisteravond met vrouw en twee kinderen geweest. We hadden de pech niet gereserveerd te hebben, waardoor we aan de bar op een tafeltje hebben moeten wachten, ruim een half uur, wat met twee kinderen geen pretje is. De ober (met bandana :-)) heeft zich hiervoor wel tien keer verontschuldigd, evenals zijn supervisor, die er overduidelijk de wind onder had.

Zo konden we wel goed onze ogen de kost geven en ik moet zeggen: de aankleding is echt goed, mooi ingericht en gedecoreerd, dat is zeker een compliment waard. Het personeel in de piratenkleren.. ach.. dat vind ik eerder sneu dan nodig, maar de kinderen, en daar gaat het om, vinden het prachtig.

Eten (saté) was echt prima, ik kan me niet voorstellen wat ik hierover te klagen zou moeten hebben, of het zou moeten zijn dat er wel sla maar geen groente bij zat, maar die schijn je gewoon te kunnen vragen en dan krijg je het, kosteloos (zo voorkomen ze dat er nodeloos eten moet worden weggegooid, prima toch?). De kinderen hadden het bekende en altijd goede bord patat met kroket, en een ijsje toe. En met de verrassing uit de kist waren ze blij.

Heel aandoenlijk was het om te zien hoe enkele van de dames en heren van de bediening in hun rol van behulpzame zeeman- of vrouw zaten, soms best houterig en stijf. Maar.. met de beste bedoelingen, dat wel.

Ik zou er zeker weer heen gaan.

21. A. van Vliet

22. Leuk restaurant om te zien, personeel oké.

Prijs/kwaliteit is slecht, voor deze prijzen is het eten waardeloos.

Wij zaten opgepropt tussen 2 andere tafels in en moesten iedere keer opschuiven als er mensen tussen moesten. Het personeel kon er niet normaal langs. Belachelijk gewoon, voor ons is het niet leuk zo.

Cadeautjes van 2,50 euro te erg voor woorden, een fluitje of een zakje knikkers. Waardeloos.

Zeker eenmalig geweest, geen herhaling dus.

3,5
  23. Voor het eerst bij Kapt. Haak geweest.
    Ziet er allemaal heel leuk uit, bediening is vriendelijk en redelijk vlot. Maar het was in de kinderhoek veel te druk en onze dochter was eigenlijk nog wat aan de jonge kant (1,5 jaar) dus dat was niet helemaal een succes (maar dat is dus beetje eigen schuld). Het eten had wel iets beter gemogen

24. gerard de vries

Erg leuk restaurant voor de kinderen super aangekleed, bediening helemaal in de piratenrol en bijpassende kleding.

Jammer alleen van het eten de specialiteit (zwaard van de kaptein) smaakt naar de spies van metaal. Groenten aardappelen flauw smaakloos. Ziet er fantastisch uit allemaal.

Echter voor ons eenmalig.

25. Met onze dochter, schoonzoon en twee kleinkinderen (6 en bijna 8 jaar) op 23/2/11 prima in piratensfeer gegeten. Vooral voor de kleinkinderen is het top. Bediening correct en uiterst vriendelijk.

We waren hier al eerder met jongere kleinkinderen (2,5 en 4), ook dat was toen een succes.

Houd er wel rekening mee dat kinderen behoorlijk lawaaiig kunnen zijn.

26. Met 8 volwassenen en 5 ( klein ) kinderen een heel leuk etentje gehad. Veel aandacht en spelletjes voor de kinderen en het eten stelde niet teleur.

27. Wij hebben Kapitein Haak echt gevonden, superrrrrrr.

De bediening is echt top en zo leuk voor kinderen en de ouders voelen zich ook weer kind.

Het eten is zooo lekker. In 2 weken daar al 3 keer wezen eten, dat zegt dus genoeg.

Echt een aanrader.

Groetjes uit Delft.

28. Ons 40 jarig huwelijk met een heerlijk diner bij Kapitein Haak.

Uitstekend vermaak met en voor de (klein)kinderen.

In een normaal restaurant zouden ze het nooit 3 uur volgehouden hebben, maar nu wel.

Ontvangst en bediening als erg goed en vriendelijk ervaren.

Voor herhaling vatbaar maar geen 40 jaar wachten.

29. Maud 49 punten

Alweer voor de 2e keer geweest.

Voor de kinderen is het helemaal super, dus kun je als stel ook lekker van je diner genieten. Geen culinaire hoogstandjes, maar prima eten. Uiteraard betaal je met het eten ook voor het entertainment van de kids, dus wat dat betreft is de prijs/kwaliteit verhouding prima in orde.

30. A.van de Wiel

Vrijdag, 5 febr.2010 met in totaal 8 volwassenen en 7 kinderen gedineerd. Alles was voortreffelijk verzorgd en het eten was erg lekker. Met het onderhoudende personeel werd het zeker voor de kinderen een hele fijne avond. Voor herhaling vatbaar.

31. Geweldig restaurant, echt waar. De kids konden heerlijk spelen, er was zelfs een playstation aanwezig voor ze.

Veder vond ik het eten echt heerlijk. Ik ga er zeker met de Kerst heen. Gezelligheid is ook top daar en personeel was erg vriendelijk, vooral naar de kids toe.

Groetjes, Glenda.

32. Wat een geweldig restaurant!

Mijn kids mogen geen gluten en na het lezen van de recensie van Walter was ik wat huiverig.
    Ik denk dat Walter een misser heeft gehad. Bij ons was er niets aan de hand. Ze bakten de patat zelfs in een aparte pan met soja olie en de worst ging netjes op een apart stukje gril.
    Echt een aanrader, zelfs voor de wat oudere kids (11 jaar).
    We komen zeker terug, echt geweldig.

33. van maren

Bediening heel aardig, zeker voor de kinderen.

Doen hun uiterste best, maar kunnen het allerbelabberste eten niet goed maken. Vreselijk. Eendeborst taai, zeer slechte inkoop van alle producten en vreselijk bereid. Prijs /kwaliteit verhouding ver onder de maat.

Jammer.

3,1
  34. walter 161 punten

Wat een leuk restaurant! Een aanbeveling voor iedereen met kinderen! Dus wij vol volle moed hier naar toe! Netjes gevraagd of men weet om te gaan met een glutenvrij menu. Natuurlijk was het antwoord.

Helaas kreeg mijn dochter boven haar bord patat brood. Wat een drama. Netjes verteld dat dit niet kan. Geen probleem brood eraf en klaar. Kruimels op bord, etc.

Voor iedereen die niet een glutenvrij dieet heeft, ga erheen!

Voor alle gluten patienten in Nederland. Dit is een NO GO AREA!

35. Wij zijn hier al meerdere keren geweest en het is altijd feest. De kinderen vinden het geweldig. Personeel is SUPER. Het eten is goed. Echt een geweldig restaurant met de kidzzz.

36. Voor het eerst in 2.5 jaar meer dan 2 uur aan tafel gezeten in een restaurant! Onze kleine piraat van 2.5 jaar vond het geweldig! Hij is gesmicnkt, heeft gespeeld en zelf zijn bordje groente leeggegeten omdat de bediening erbij kwam staan en vertelde dat alle echte piraten dat deden!! Geweldige, wij komen zeker nog eens terug!

37. Familie Prins

We waren 20 november 2008 ivm het 50-jarig huwelijksfeest van opa en oma met 13 man bij Kapitein Haak; 6 volwassenen en 7 kids. We hebben het alle 13 hartstikke naar ons zin gehad!
    Opa, die in een rolstoel zit, werd geholpen waar nodig was en de bediening was vriendelijk en begripvol en attent. Klasse!

38. Een heerlijke carpaccio gegeten, gezellig sfeertje! Een aanrader om met kinderen te gaan eten!

39. voorgerecht gegeten met Schreuders Sport in een gezellig ambiance(lekker)

40. Zelfs de hand van kapitein Haak op sterk water, een echte kajuit van binnen en bediening in piratenkleding, super entourage! Ook ouders kunnen hun kroost hier gerust rond laten lopen, ze vermaken zich uitstekend. Eten zelf is ook van goede kwaliteit.

41. richelle

vorig weekend hebben we met een groep van 8 kinderen hier gegeten waarvan er een kind een voedselallergie had. het eten was goed. de zorgzaamheid voor de allergie was uitmuntend. alle ingredienten werden gecontroleerd. geweldig! het personeel liep rond in kapitein haak kleding was erg goed. ze vermaakten de kinderen op een leuke manier. de kinderen konden ook gesminckt worden en nog lekker spelen ook. een echte aanrader voor als je met kinderen uit eten gaat.

42. heel erg gezellig,vooral voor de kinderen een enorm leuke ervaring.eten niet duur en van goede kwaliteit.Super

43. Het was echt niet-te-eten. Schnitzels taai, frietjes hard. De kinderen hebben het eten zelfs laten staan! Een hele grote tegenvaller.

1,5
  44. Koningsveld

Het was druk, maar het liep prima op rolletjes, geen lange wachttijden en iedereen at met smaak. Complimenten voor 1 dame in de bediening die echt oog heeft voor kinderen!! Als we in de buurt zijn gaan wij zeker nog eens terug!

45. Niets bijzonders. Erg druk in het weekend en eigenlijk zonde van het geld. Nooit meer gaan wij er naar toe.

1,3
  46. eerste jaar dar goed gegeten vorige week geweest echt smerig niet te vreten kipnuguts en patat van m,n zoon leken drie keer gebaken zag er niet uit en hij at het niet op en word gevraagd heeft het gesmaakt.gewoon smerig ga nooit meer

2,1
  47. De Captainsclub is inderdaad leuk voor de kids. Helaas kwamen wij op een tijdstip (vrijdagavond 7 uur) dat we nogal wat geduld nodig hadden. Na 1 1/2 uur hadden we ons hoofdgerecht voor ons staan. Maar het geserveerde smaakte goed.
    Voor de kinderen niks fantasievols qua eten en al helemaal geen gezonde groenten. Alleen de obligate frietjes met kipnuggets/frikandellen/kipfilet... mayo en appelmoes: dat moet beter kunnen.
    Ga ik er nog eens heen: ik denk het niet.