ma vanaf 16:30

zo vanaf 16:30

1190102415 84
1201228240 83

1. Erik de Haan

Redelijke ervaring erg stellig met het tijdvak v 18.00 Tot 20.00 Wat mij telefonisch niet duidelijk was geworden, had nog gezegd dat t niet lukte voor half 7. Voelden ons nogal opgejaagd vanaf 19.00 Geen tijdvak? Mijn eten was erg goed, eerlijk is eerlijk. Voor mijn vriendin minder sla op een warm bord werkt niet! En miste nogal smaak aan het gerecht. Zoals gezegd erg opgejaagd gevoeld dus maar geen voorgerecht en nagerecht. Personeel op enkeling na erg ongeinteresseerd! Al met al matig helaas.

6,1
  2. Erg lekker gegeten, er wordt met enthousiasme geserveerd. Een leuke avond gehad.

3. Joyce Hendrix

Wij hebben er afgelopen zaterdag lekker gegeten.

4. Olga Tadema

Zoals gewoonlijk geweldig komen hier vakken en hebben nog nooit klachten gehad vlotte en zeer vriendelijke bediening echt een aanrader.

5. Marianne

Heerlijk gegeten😋.
    Geweldig geholpen, met humor en passie voor 't vak.
    Prettige sfeer.
    We komen, zoals vaker, weer.

6. Hartstikke vriendelijk en open personeel! Lekker gegeten!!!

7. Eerste keer bij Yucatan, maar zeker niet de laatste! Leuk sfeertje, echt Mexicaans en zeer vriendelijke en informele service. Het eten was ook nog superlekker! Echt niets op aan te merken!

8. Heerlijk genoten vh lekkere diner en fijne service! :-)

9. Hier al een paar keer geweest. Wat kan je hier lekker eten! Mijn favoriet uit de kaart is poppers vooraf. En als hoofdgerecht Nachos Todos. En hoe vol de zaak ook zit, lang hoef je nooit op je eten te wachten. Bediening is vriendelijk en snel. Voor mij geen andere Mexicaan

10. Churlie Visser

Gezellig gezeten en gegeten. Prijs kwaliteit prima. Smaakvol. Waren nog nooit bij Yucatan geweest. Een tweede keer zal zeker komen.

11. Was super! Hele vriendelijke man in de bediening die graag een praatje mocht maken! Het eten was zoals altijd heerlijk en je krijgt nooit te weinig. Het toetje churritos raad ik iedereen aan

12. Heerlijk gegeten en super leuke bediening! Absolute aanrader.

13. Zaterdagavond heerlijk gegeten bij Yucatan, de beste Mexicaan van Nederland. Leuk personeel, heerlijke wijn en natuurlijk overheerlijke gerechten. Een duimpie voor de koks. Tot de volgende keer.

14. Heerlijk gegeten en wat een super vriendelijke bediening.
    Het is jammer dat het voor ons niet naast de deur is anders zouden wij hier met regelmaat gaan eten!!

15. Heerlijk gegeten bij Yucatan Leeuwarden! Klantgerichte bediening, prettige sfeer. Kortom top!

16. We zijn echte liefhebbers van de (vegetarische) Mexicaans keuken, dus in Leeuwarden stond Yucatan bovenaan de lijst. Wat een leuk en authentiek tentje. Mooie inrichting, vriendelijke ober (nog bedankt voor de tip over de rondvaart), gezellige sfeer, smakelijk menu.

We komen al meer dan 20 jaar bij de collega's van Popocatepetl en we kennen hun menu van voor naar achter. Op de kaart van Yucatan stonden de bekende gerechten en zelfs nog wat nieuwe combinaties. Zoals de quesodip – een hemels voorgerecht van taco’s met warme cheddar- en tomatendipsaus. We moesten oppassen dat we onze vingers niet ook opaten.

Margarita en biertje smaakten goed. De soep was prima en als hoofdgerecht hadden we een tacogerecht met kip en fantastische vega burrito pueblo. Wat ons aanspreekt in de mexicaanse keuken zijn al die verschillende smaken van rijst, bonen, groenten, mais, kaas, zure room, tomaat en vooral avocado en dat kwam in deze gerechten perfect gedoseerd terug. Top service, top restaurantje, zeer leuke verrassing!

17. Bij binnenkomst waren we blij dat we gereserveerd hadden, drukte! Attente, enthousiaste bediening en het eten was weer heerlijk. Aanrader!

18. Elke keer weer - dus nu ook - heerlijk gegeten en de dames en heer van de bediening waren top.

19. Bonkoro

20. Leuk sfeervol restaurant. Jammer dat de "kok" ons was vergeten met het voorgerecht. Dit foutje werd wel goed gemaakt maar gaf wel een negatief gevoel.

Eten was goed, maar wel jammer dat frisse sla op een heet bord wordt geserveerd, dit komt de kwaliteit niet ten goede.

Voor ons een eenmalig bezoek, zijn er veel betere restaurants in Leeuwarden.

21. We zijn al een aantal keren bij dit restaurant te gast geweest en het is iedere keer weer een waar genoegen. Zo ook afgelopen maandag! Nergens krijg je zulke lekkere nacho’s als voorgerecht en vooral de burrito’s zijn onze favoriet! Sfeer is goed, personeel heel attent, kortom een prima eetgelegenheid voor een redelijke prijs. Minpuntje was wel dat onze gastvrouw erg veel aan het roken was voor de zaak, erg onsmakelijk en het ruikt ook niet echt fris (zeker voor ons niet rokers). Maar wij komen zeker weer terug. Groetjes.

22. Bij binnenkomst om half negen s'avonds werden we weggestuurd terwijl er minimaal 1 tafel vrij was. Een half uur later was er wel plaats. De manier waarop dit gezegd werd vonden we verre van klantvriendelijk.

23. Mijn favoriete Mexicaanse restaurant. Inmiddels tig keer wezen eten. Tot nu toe een van de beste Mexicaan die ik heb gehad. Eten is royaal en de prijs is het wel waard. Sfeer is prima en de bediening is top! Yucatan weet hoe het is om een restaurant te runnen. Open keuken wel heel klein maar de chef is top! Dus mocht je een keer in Leeuwarden zijn en je hebt zin in goed eten (veel en Mexicaans) dan moet je zeker naar Yucatan. Wel eerst ff reserveren. Het is vaak druk, wat een goed teken is. Ga zo door Yucatan en tot de volgende keer.

24. el Pacho

25. Bijzonder plezierige sfeer, quasi Mexicaanse, mooie aankleding. Met name de kleur keuzes geheel en al in stijl, maar vooral die lekkere typisch Mexicaanse schotels voor een redelijke prijs serverend.. Kortom, prima toeven hier en gewoon heerlijk eten en drinken.. Als appetizer bijvoorbeeld een lekkere margarita cocktail, met als voorafje de huisgemaakte guacamole met nachos en prima pittig chilipepersausje..

Vervolgens keuze uit allerlei verrukkelijke varianten van taco's, enchillada's, quesadilla's, burrito's enzovoorts, doorgaans geserveerd met rijst, zwarte boontjes en gemengde salade (op verzoek dus apart in kommetje, misschien beter standaard toch, want wie wil er nou wel warme sla op het bord..). Diverse bijgerechten mogelijk zoals die overheerlijke gepofte aardappel..

Tsja, het was ons weer een waar feestje om eindelijk weer eens bij Yucatan te hebben mogen genieten, al smikkelend en smullend op z'n Mexicaans terug mijmerend naar midden-Amerikaanse oorden.. Tige tank, oant sjen..

26. Ik kom hier vaak met mijn familie. Supergezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten! De afgelopen keer was de bediening wat minder spontaan dan de andere keren maar ze zijn altijd erg vriendelijk.

27. Prima gegeten, beetje jammer dat sla op heet bord wordt geserveerd. Hierdoor helemaal slap.
    De bediening merkte achteraf op dat ik de sla er los bij had kunnen bestellen, nou ja zeg!
    Gewoon casual mexicaan, niet bijzonder maar prima prijs/kwaliteit.

28. Zeer gezellige plek, heerlijk eten en gezellig personeel. Een goede aanrader is het driekeuzen menu waarbij je zelf kiest wat je in je menu wilt hebben. Voor degene die niet kunnen kiezen..

29. Kort geleden hier met 4 pers. nachos gegeten. Erg op verheugd en smaakte goed, maar erg vet! Daardoor zelfs last gekregen.. misschien door de kaas of tortillachips, maar erg jammer. Ook konden we elkaar bijna niet verstaan door verschillende tafeltjes die nog geen meter bij ons vandaan zaten. Wel een gezellige sfeer verder met leuke Mexicaanse decoraties!

6,1
  30. Aanrader! Gezellige Mexicaanse sfeer, vriendelijke attente bediening en natuurlijk heerlijk gegeten. De vers gemaakte guacamole vooraf, daarna een heerlijke Burrito met kip en natuurlijk een Mexicaanse koffie na! Verheug me alweer op ons volgende bezoek...

31. Het is hier heerlijk. Het eten is iedere keer weer lekker en het de sfeer is erg gezellig. Al jaren een goed restaurant waar je voor niet al te geld kunt eten. Ga zo door!

32. Heb heerlijk gegeten, de sfeer was gezellig, bediening was snel en klantvriendelijk. Betaalbare prijs, zeker voor herhaling vatbaar. Perfect.

33. Wij komen er ieder jaar zeker drie tot vijf keer. Uitstekend eten, je krijgt meer dan genoeg, en de wachttijd is te billijken. Slechts één keer zijn ze vergeten ons drinken te brengen. Ter compensatie kregen we het gratis, een prima oplossing.

34. Meerdere keren gegeten, het eten hier is naar mijn mening perfect. Ik ben bij verschillende Mexicaanse restaurants geweest in verschillende steden en daarvan was deze het best.

Bediening is ook aardig en je kan er goed zitten, zou alleen niet het plekje bij de jassen en prullenbak kiezen, die is niet heel romantisch.

35. Heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening. We waanden ons echt weer even in Mexico. Heerlijke burrito's en taco's, en huisgemaakte guacamole! Ik ben zelf vegetarisch, maar ook dan is er volop keus.

Wij gaan binnenkort weer hoor!

36. Dirk 183 punten

Weinig vegetarisch, een goede tip is om vegetarisch gehakt in te slaan en dat gewoon op de kaart te zetten. Gewoon alles hetzelfde aanbieden maar dan met vegetarisch gehakt.

Gezellig, warm, je komt er wel vandaan met een eetlucht aan je kleding.

5,3
  37. Kom al jaren bij Yucatan.

Maandag weer geweest samen met mijn vriendin.

Heb nog nooit mijn bord kunnen leeg eten bij Yucatan... maar het is gelukt! Heb een borrito picado en een nachos gegeten, echt super!

Kom snel weer.

Groetjes.

38. We eten hier elke keer heerlijk.

Ook een vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.

39. Zonet weer een heerlijke burrito emperador afgehaald, zelfs binnen 10 minuten klaar, top!

40. T. H. 13 punten

Ik ben zéér positief over dit restaurant. Mijn vriendin en ik eten hier dan ook graag (we houden van Mexicaans). Eten is erg lekker en erg constant.

Sfeer is altijd goed, al vind ik persoonlijk de aankleding iets minder, maar het past wel bij het restaurant.

De prijs is goed, niet te duur maar ook niet een van de goedkoopste. Belangrijker is naar mijn idee dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is, wat het zeker is! Aardige mensen en bediening.

Verder heeft het restaurant een open keuken, wat wel zo fijn is voor de mensen met smetvrees :-)

Conclusie: aanrader!

41. Vorige week hier voor het eerst gegeten, na aanraden van vrienden. Nou ze hebben geen ongelijk gehad! Leuk restaurant, met een hele gezellige sfeer.

De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij, en het eten is echt super-lekker. Vooral de guacamole en de burrito's.....en wat een grote porties, heerlijk gewoon. Fantastisch dat we zo'n goed restaurant in Leeuwarden hebben.

Wij gaan zeer zeker binnekort weer naar Yucatan!

42. Hier ben ik al vaker wezen eten en ik zal zeker nog veel vaker hier heen gaan. Voor mij persoonlijk 1 van de betere restaurants in Leeuwarden. Vooral die gepofte aardappels zijn erg lekker en het zijn goeie porties. De sfeer is prima, alleen duurt het vaak wat lang voor het eten er is. Maar ja, het is vaak erg druk.

43. We hebben hier lekker gegeten. Smaak was goed. De porties waren ruim. De opdiening mocht wat mij betreft wat mooier (in andere Mexicaanse restaurants was de presentatie van het eten wat beter). De bediening was vriendelijk en vlot.

44. Mijn ervaring met dit restaurant is zeer slecht.

De bediening was niet te verstaan en je moest vaak 2 a 3 keer herhalen wat je wou bestellen! Want ze vergaten wat je bestelde.

Het eten was absoluut niet lekker. Alles was heel droog en de salade was ontzettend warm.
    En je proeft niet de Mexicaanse smaak in het eten. Ik verwacht niet dat het helemaal 100 procent Mexicaanse keuken is, maar je proeft echt niks!

Ik bestelde Chorizo met kip en ik kreeg uiteindelijk kip met een raar sausje. Toen ik vroeg waar de chorizo gebleven was kreeg ik te horen dat in het recept geen chorizo was.

Dus als een native Mexicaanse raad ik dit restaurant niet aan.

4,3
  45. Superlekker eten! Goede kwaliteit/prijsverhouding en een open keuken, helemaal top!

46. Jan Willem

Al jaren één van onze absolute voorkeuren in Leeuwarden. Persoonlijke en vriendelijke bediening zonder dat men opdringerig is. Kwaliteit van het eten is hoog, smakelijk en afwisselend. Er is voor ons geen twijfel als we Mexicaans willen eten. De concurrentie haalt niet bij Yucatan.

47. Met vrijgezellenfeest wezen eten. Erg goed restaurant met heerlijk eten..kom binnenkort zeker weer!

48. Bridge-team

We hebben met z'n zevenen erg lekker gegeten, vlotte maar ook vriendelijke bediening en dus een restaurant waar we graag een keer terug komen. Let op: wel tijdig reserveren, vooral in de weekends hoef je hier niet zomaar binnen te vallen, altijd druk dus en dat is een goed teken.

De mutsen.

49. Erg lekker eten. een van de beste restaurants is leeuwarden. Dit is zeker een aanrader, maar wel optijd van te voren reserveren.

50. Mijn favoriete restaurant in Leeuwarden, leuk personeel en altijd meer dan genoeg op je bord.

51. Simpele inrichting van restaurant, niet zo heel veel eten op je bord. Smaakt wel maar niet heel erg bijzonder.

52. Heerlijk gegeten, sfeer is goed. echte aanrader.

53. Heerlijk eten voor een redelijke prijs
    Bediening is goed te noemen