Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landgraaf verdeeld zijn.

1. Wil en anja

Zeer slecht eten en koud. De mevrouw zit constant op haar telefoon en reserveert dan het eten zonder haar handen te wassen. Voor ons nooit meer.

2. May Pubbeb

Hele leuke ambiance, fijne bediening, voortreffelijk gegeten, we komen er zeker nog vaker terug!!!

3. Broodje Aap heet nu Broodje XL. Zelfde mensen, andere naam, beetje verbouwd. Triest is het eten. Slecht en koud eten, een grote mond als je er iets van zegt!!

Hier kom ik nooit meer.

4. elly saive

Het gaat over een bruiloft van rond de 130 personen. Barbecue voor zo'n aantal staat er 1 kok met 1 barbecue. Acht je toch dat er meer dan 1 kok aan de barbecue staat, veel te weinig personeel. De kok kon de hoeveelheid mensen niet aan. Er was te weinig personeel voor het aantal gasten. De gasten zijn gaan helpen afruimen, vaatwasser vullen en zelf de drank gaan halen. Heel jong personeel die hard moeten werken maar die de ervaring missen. Erg jammer allemaal, een jonge knul die het daar moet runnen, moet nog veel leren zo blijkt. Het bruidspaar had een gesprek met hem aangevraagd na de bruiloft, maar meneer voelt zich kennelijk te hoog om terug te bellen. Heel jammer, dus ik raad niemand aan om daar een feest te houden. Heel jammer van de locatie. Want die is prachtig, maar de eigenaar beheerde knap waardeloos. Overste Hof verdient heel vlug een beheerder met hart voor de zaak.

2,5
  5. Finn Schoorsens

Dit is en blijft één van mijn favoriete restaurants en de nummer #1 uit de Italiaanse pizzeria's in het Zuiden. De smaak van de pizza's is gewoonweg niet te omschrijven, met name de pizza Taco. Een pizzabodem belegd met pikant gehakt en geserveerd met ijsbergsla, witte kool en tacosaus. Verrukkelijk!

Ik wist niet dat Pizzeria Il Giardino de grondlegger is van de pizza Taco in Parkstad, maar dit is ook wel de proeven in dit authentieke familierecept! Na zoveel jaar ervaring is deze heerlijke pizza het eindresultaat. Mijn vrouw probeerde de spaghetti bolognese die eveneens vers smaakte. Wij hebben uitgebreid op z'n Italiaans gegeten en heerlijk genoten van de traditionele gerechten onder het genot van een Italiaanse rode wijn.

Dit restaurant is een absolute aanrader en ook nog eens een pluspunt, dat de gerechten thuis bezorgd kunnen worden. Voornamelijk op zo'n regenachtige dag maak ik vaker gebruik van de bezorgservice. Perfecto!

6. Pizza´s zijn van uitmuntende kwaliteit! Italiaans genieten in het Zuiden van Limburg.

7. Wij komen hier regelmatig en inmiddels vele jaren. Wat ons betreft een van de betere pizzeria's in de omgeving. De pizza taco is reeds vaker geroemd in voorgaande posts, de spareribs, de pizza funghi gorgonzola en santa maria zijn ook aan te bevelen.

Als frequente restaurant bezoekers (wereldwijd en hoog aangeschreven) vinden wij het af en toe heerlijk om hier gezellig met vrienden en familie zonder kapsones lekker te eten.

8. r. adema

Zaterdag hier geweest. Gewoon wat je van een goede lunchroom kan en mag verwachten. Prima produkten en prima personeel. Echt gemeend vriendelijk en niet gemaakt. Voor herhaling vatbaar.

9. Wij gaan ieder jaar als er jaar Waubach dorpfeest is een ontbijtje doen met zijn drieën. Altijd zeer goed verzorgd en lekker, dan kunnen we er weer tegen. Met een kopje koffie natuurlijk.

10. s dekker

11. Bas Peters

Vorige maand in dit restaurant gaan eten met een ander koppel. De bediening was vriendelijk maar we zaten constant met lege glazen. Ik dronk ice tea en kreeg daarna cola in datzelfde glas. Ook waren de bieten in de saladebar aan het gisten, onze mond tintelde helemaal ervan. Het eten was verder prima. Alleen jammer dat er niemand aan tafel kwam.

12. Vandaag voor de vierde keer voor niks vanuit Maastricht gekomen.. Weer gesloten terwijl op jullie website wordt aangegeven dat jullie geopend zijn. Ondanks de lekkere pizza's komen wij niet meer.

13. Feja

Onverwacht naar binnen gewipt bij dit restaurant. De mixed grillschotel was best lekker, behalve de kipspies, die smaakte zo vreemd dat ik 'm heb laten liggen. Verder prima; fijn dat er een saladebar is. We kregen op verzoek extra tadjikisaus, die we niet hoefden af te rekenen. Zeer vriendelijke bediening. Beetje vreemd: als de keuken een gerecht klaar had ging er in het hele restaurant een alarmbel af.
    Vervelend: de overheersende achtergrondmuziek. Een soort pop-rock zender van de radio. Jammer dat veel restaurants dit maar niet afleren; je jaagt er (vaak oudere) klanten mee weg. Wil je persé een achtergrondmuziekje, kies dan voor iets neutraals (en zacht!).

14. Jan

Vriendelijk personeel maar het eten viel ons tegen. Vlees te droog gebakken en de sauzen te dik en hadden een vreemde smaak. De spaghetti was ook niks bijzonders. Voor ons geen tweede keer in elk geval.

2,8
  15. Danny

Voor heel de familie gereserveerd i.v.m. het 40 jarige huwelijk van mijn ouders. We zijn ruim een week van tevoren langs geweest om een geschikte plaats te reserveren. Dit i.v.m. de beperkte ruimte en omdat wij een kinderwagen bij ons hadden. Geen probleem volgens het personeel.

Op de betreffende dag werden wij naar een plek gebracht waarbij de kinderwagen midden in het gangpad moest staan. De andere gasten zouden zich steeds tussen de kinderwagen en de banken moeten doorduwen. Daarnaast zou ons kindje midden in de tocht staan aangezien dit vlak bij de ingang was. Ineens hadden ze verder geen plek beschikbaar, terwijl dit ruim een week van tevoren besproken was.

De eigenaar maakte vervolgens de opmerking: Als het jullie niet bevalt kunnen jullie ook gaan. Dat lieten wij ons natuurlijk niet 2x zeggen. Erg leuk voor een 40 jarig huwelijk!

We zijn vervolgens naar een concurrent in Chevremont geweest. Alhoewel het daar superdruk was, konden we er toch met de hele familie terecht. We hebben dus toch nog een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Dat was niet aan de baggerservice van restaurant Mykonos te danken.

2,5
  16. Zondagavond twee pizza's opgehaald: pizza taco en pizza vulcano. Lekkerste pizza's ooit! De pizza taco is uniek met lekkere koolsla en huisgemaakte saus. De pizza vulcano was rijkelijk belegd met ham, salami en pepertjes. Werden vers voor onze neus bereid, deze jonge pizzabakker is een echte topper in zijn vak. Absoluut eens een pizza hier proberen zou ik zeggen.

17. Nadine Rullens

Ik eet met mijn vriend altijd een broodje taco. Ik lust geen sla en ik vroeg of ik er komkommer op kon krijgen; dat was helemaal geen probleem. Ze maken het broodje eigenlijk zoals je zelf wilt.

18. Chinees-Indisch Landgraaf

Helaas gesloten

19. Heerlijk gegeten. Lekkere zelf gemaakte dingen. Taco mmmm. Helaas erg druk. Maar dat krijg je als het eten goed is. Uiteindelijk toch snel aan de beurt, voor herhaling vatbaar.

20. Heerlijke pizza taco gegeten in het restaurant. Snelle en best vriendelijke service. Het was niet erg druk.

21. Zeer gezellig en lekker, we hebben prima gegeten!

22. Kuuschke

23. Chinees-Indisch Landgraaf

Zeer goede prijs/kwaliteit. En zeer vriendelijke bediening. En service.

24. Verbeek

Ik heb nooit de moeite genomen om een recensie te schrijven over een restaurant maar nu wil ik het heel graag. Met ons gezin (5 pers.) voor de eerste keer naar Pomerol geweest. De ambiance is voortreffelijk voor een gezellig diner. De tafel is perfect verzorgd. Je merkt meteen dat er aandacht is voor de kleinste details. We werden de hele avond perfect bediend door onze gastvrouw. De menu kaart (aan ons geadresseerd) gaf een indrukwekkende keuze. Unaniem besloten we om voor de Tour de Pomerol te gaan. Een betere keuze hadden we niet kunnen maken. De kaart voorspelde een smakelijke reis van 7 genot momenten en daarmee was niets teveel gezegd. Niet alleen tongstrelend maar ook oogstrelend waren de gerechten. Met heel veel zorg opgemaakt. Prachtig. De gerechten smaakten in één woord: voortreffelijk! De chef heeft op voortreffelijke wijze de smaak van elk gerecht weten te accentueren. Amazing! Ook de timing van de gerechten was perfect. Een ontspannen, gezellige maar bovenal smakelijke avond. Hier komen we zeker terug!

25. Voor ons was het de eerste en meteen de laatste keer. De bediening was inderdaad wel
    redelijk. Vandaar ook de hogere score. Maar het eten was echt onder de maat. Ik ben zelf
    kok geweest in een gerenommeerd restaurant, en je kunt mij echt niet wijs maken dat hier ook maar iets
    vers bereid was. Ik durf rustig te stellen dat de soep volgens mij gewoon unox of struik is, met een kleine twist. De kipsaté was op het randje gaar, maar dan ook echt op het randje. De kip pilaf durf ik geen uitspraak over te doen, die heb ik na mijn eigen teleurstelling niet eens meer durven proeven.

De opmaak is daarentegen wel veel moeite ingestoken, maar misschien kunnen ze beter die tijd steken in
    een degelijke koksopleiding en producten écht vers bereiden.

Jean Pierre.

2,4
  26. Chinees-Indisch Landgraaf

Heel lekker eten en super bediening, nergens beter. Ik kom zelfs van Brunssum om daar te eten of af te halen.

Naam; louis rozema

27. Chinees-Indisch Landgraaf

Louis Rozema

28. Spiertz

Had er gereserveerd voor een High Tea voor 10 personen. Vantevoren persoonlijk langs gegaan en een tafel bij het raam gereserveerd. Bij aankomst kregen we deze tafel niet en moesten ergens aan de kant plaatsnemen. Geen verontschuldiging maar gewoon een mededeling! Omdat wij met 5 personen te vroeg waren namen wij buiten plaats op het terras voor alvast een kopje koffie. Na een ruim 10 minuten ging ik binnen vragen of ik iets mocht bestellen. Nee, ik moest wachten er zou zo iemand komen. Na ruim 20 minuten, terwijl er helemaal nog niemand was, kregen we van een vrij norse "tante" ons kopje koffie. Aan het begin van de High Tea leek het nog goed te gaan, we kregen de eerste hapjes met 2 kannen heet water voor de thee. Vervolgens was het steeds een heel gedoe om nog een kan heet water te krijgen. Volgens de High tea zouden we hartige en zoete hapjes krijgen. Die zoete hebben wij nooit gekregen. Omdat de hartige hapjes erg aan de karige kant waren hebben wij nog gerechten op de kaart extra besteld. Kortom een prachtige locatie maar helaas met het verkeerde personeel. De prijs was veel te hoog voor wat je ervoor kreeg.

Dhr Spiertz

29. West-Europees Landgraaf

Dirk

30. Verrijdt

Komen regelmatig even ontbijten. Prima prijs/kwaliteitsverhouding en uitstekende vriendelijke bediening.