Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landgraaf verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Landgraaf

We gaan hier altijd afhalen. Super vriendelijke bediening en het eten is super en veel.

2. Ons 50 jarig huwelijks feest hebben wij gevierd met een 5 gangen menu bij pomerol met familie en vrienden, dit was uitsteken geslaagt met als toetje aan het einde van de avond het optreden van Rico met zijn Wiener. Alleen maar lof en nogmaals hartelijk dank voor de service en kwaliteit

3. Geweldige gastvrijheid ervaren afgelopen weekend. Heerlijk diner gehad in een mooi restaurant aan het water. Bediening was vriendelijk en snel. Eten was voortreffelijk. Wij zijn in het hotel verbleven dat vol was maar ook van buitenaf waren er heel veel mensen. Het was druk maar gezellig druk. Voor ons voor herhaling vatbaar.

4. Wij zijn hier afgelopen week met een vriendengroep gaan eten. Heerlijk gegeten. Mijn vrouw en ik hadden gekozen voor scampi`s en hertenbiefstuk. Als ze zo door gaan is er nog een grote toekomst weggelegd voor de overste hof. Vooral de prijs-kwaliteit verhouding is geweldig. Wij hebben ook al gereserveerd voor kerst. Zeker een aanrader.

5. Prachtige locatie en heerlijke gerechten, die duidelijk met veel aandacht en passie worden bereid. Van de herfstzon genoten op het terras aan de vijver en na een wandeling door het prachtig bos nog een wijntje gedronken in de gezellige zithoek bij de haard. We hebben genoten.

6. Chinees-Indisch Landgraaf

Wij eten al meer dan 33 jaar in restaurant Hong Kong op geregelde tijden. Nog nooit zijn wij teleurgesteld dit restaurant verlaten. De kwaliteit en kwantiteit is altijd geweldig en in 33 jaar niet veranderd. Hong Kong biedt zeer smakelijke Kantonese gerechten die met zorg en aandacht worden toebereid.
    De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en de familie heeft altijd persoonlijke aandacht voor hun cliënteel. Elke 5 jaar nodigen zij hun vaste klanten uit voor een geweldig feest met eten en drinken op hun kosten. Waar kom je dat nog tegen in deze tijd?
    De familie Fong zorgt ervoor dat u een gezellige en smakelijke avond bij hun kunt doorbrengen. Eenmaal in Hong Kong gegeten, dan zult u altijd teleurgesteld zijn bij een ander Chinees restaurant, dus u bent gewaarschuwd.

7. Heerlijke High-tea met mijn vriendin hier gehad. Al vaker nu gegeten de laatste tijd en ieder keer zeer goed bevallen. Personeel is altijd vriendelijk en alles word vers gemaakt en met zorg dat merk je. Voor ons zeker en aanrader en wij vieren binnenkort ook nog een feestje hier.

8. Chinees-Indisch Landgraaf

Zijn ze aan het verbouwen, dan draai je om. Want ze krijgen het niet mee dat er een bestelling onder het luik wordt geschoven. Ik heb een dik half uur moeten wachten op een loempia.

9. Heerlijke nieuwe menukaart. Als een van de eerste de nieuwe kaart geprobeerd en het was heerlijke. Alle lof voor de keuken en de bediening.

We waren er op een van de laatste heerlijke nazomerse zondagmiddagen. Het terrasje zat lekker vol en de sfeer was leuk.

We komen terug voor een high-tea dus ik laat me verrassen. De wijn is trouwens heerlijk.

10. Voor mijn verjaardag samen met mijn vriend hier gaan eten. Binnengekomen werden we vriendelijk begroet door de gastvrouw en naar de lounge gewezen waar we konden genieten van een aperitief. Nadien werden we naar de tafel gewezen, welke prachtig was opgemaakt. Je kon zien dat er duidelijk aandacht aan was besteed. De menukaart bevatte een 3 en 4-keuzemenu en voor degene die niet kan kiezen was er het 7-gangen culinair herfstmenu. De menukaart was gepersonaliseerd voor ons gezelschap; leuk persoonlijk detail! Kiezen tussen de verscheidene gerechten was moeilijk dus we kozen beiden voor het herfstmenu. Het menu bestond uit een amuse, trilogie van Livar met najaarsgarnituur, terrine van heilbot en coquille, rivierkreeft en saffraan, lookspoortjes met everzwijnhaas, foie gras en truffelsaus, zeeduivelfilet en langoustines in jus van bosui of ossenhaas met sjalot en blue stiltonsaus, kazig najaar intermezzo en een zoete verleiding. Er was werkelijk niets op de presentatie aan te merken; mooie nette borden, prachtig gepresenteerd gegarneerd met hier en daar een viooltje; een plaatje! Te mooi om op te eten. De smaken bij ieder gerecht combineerden voortreffelijk met elkaar met de perfecte hoeveelheid overheerlijke saus. Met echt grote complimenten voor het toetje; dit was echt een zoete verleiding zoals aangegeven op het menu.

Drinken werd regelmatig bijgeschonken en de kok kwam meerdere malen zijn gerechten persoonlijk aan de tafel brengen, waarbij er ook vol passie werd verteld wat er op je bord gepresenteerd was. Het restaurant heeft een huiskamergevoel met stijl. Voor mij was de pauze tussen de gerechten wat ruim, maar mijn vriend vindt dit niet storen. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Indien je een avond voortreffelijk wil dineren in huiselijke sfeer, dan is Pomerol zeker een uitstekende keuze.

11. Lekker gegeten bij de Overste Hof. Met onze familie hier op zondag gegeten. Het was gezellig druk en alles op de kaart smaakte even lekker. Niet te lang hoeven te wachten en de bediening was attent en vriendelijk. Klein minpuntje was dat de thee niet heel warm was, maar dat werd direct opgelost. Kan gebeuren hè.

Overste Hof dank je wel voor de leuke avond. We komen terug met kerst

12. Prima zaak, heel netjes en schoon. Prima frietjes, je kunt zelf kiezen uit dikke of dunne friet, heel bijzonder. Ook de uitbaters zijn zeer vriendelijke mensen. Prijzen zijn acceptabel, zeker niet te duur voor deze kwaliteit. We gaan zeker terug naar deze snackbar.
    Theo en Ingrid

13. Als je denkt: Landgraaf? Wat is daar nu te doen? Dan moet je naar Overste hof. Wij hebben er een paar dagen gelogeerd en zijn naar het Gaiapark, Snowworld, Aken, Valkenburg en Maastricht geweest. Vanuit Overste hof ben je overal binnen no time. En er is nog zo enorm veel te doen daar. Het is een prachtig (betaalbaar) hotel gelegen in een eeuwenoude Carréboerderij op een nog prachtiger landgoed. Een oase.

Het ontbijt was heerlijk en erg uitgebreid. Het diner hebben we op het terras gegeten. Wat een rust! Ons terras 'leunend' over een van de vijvers waar de karpers hun eigen maaltje nuttigen door uit het water te springen. De roofvogels cirkelen en de vleermuisjes fladderen boven de bossen en de vijvers. Als kers op de taart dansten de vuurvliegjes vlak bij onze tafel. Het was een genot.

Het eten was heerlijk en met zorg bereid. Het personeel droeg ons op handen. Zelfs het kindermenuutje had veel extra aandacht gekregen. Het was een heerlijke avond en het hele gezin denkt er met erg veel plezier aan terug. Als ik niet al getrouwd was, dan zou deze locatie zeker tot een van mijn toplijst behoren. Ook naar Pinkpop gaan wordt ineens weer een aantrekkelijke gedachte.

Een puntje van kritiek. Op het terras had ik bijna geen WiFi. Maar who needs it, bij zo'n uitzicht. We hopen zeker nog een keer terug te komen.

14. We hebben in een prettige sfeer op het buitenterras gegeten. Het a la carte menu bevatte een aantal verrassende smaakcombinaties. Het was prettig dat de bediening op de hoogte was van veel details over de gerechten. De kwaliteit van het eten is zeker een reden voor een tweede bezoek.

15. Nog nooit iets te klagen gehad hier! Heerlijk eten en super aardige mensen.

16. We hebben erg lekker gegeten. Soep was heerlijk en het hoofdgerecht meer dan genoeg en superlekker.

17. Vandaag een pizza taco en een lasagne besteld. Binnen een uur bezorgd, de bezorger was vriendelijk maar het eten was een ramp. Taco koud en week en de lasagne ook koud en 2 happen van gegeten was echt niet lekker! Jammer want vroeger vaker gegeten daar.

1,4
  18. Aardige mensen. Goed en gezond eten en veel keuze uit zelfgemaakt, net zoals bij mijn oma. En ook nog goedkoop.

Van de frieten en snacks krijg ik geen buikpijn, dat ligt aan het vet dat veel vaker vernieuwd wordt dan bij andere fritures en cafetaria's, heb ik me laten vertellen.

19. Eten is goed. Jammer dat er over klanten geroddeld wordt.

20. Ik heb gisterenavond heel, heel erg lekker gegeten, en wel het 'Rob de Geus' menu. Genoeg keuze in dit driegangen menu, voor een voortreffelijke prijs (19,95 euro). Ook voldoende aandacht door de bediening.

Voor mij is de enige kanttekening, de luide akkoestiek in dit sfeervolle en goede restaurant. Misschien, mensen van La Griotte, kunnen jullie er iets aan doen om het geluidsniveau te verminderen. Dit kan dmv door wat stoffen/gordijnen op te hangen, zodat de stemmen van de gasten niet zo weerkaatsen. Kijk hierna aub. Tot deze aanpassing in reataurant La Griotte, zal ik ervoor kiezen om op een weekavond te komen dineren wanneer het er minder druk is.

Eigenaars van La Griotte, ik weet dat jullie je gasten het beste willen voorleggen. Kijk aub (misschien met behulp van professionals) hoe het geluidsniveau omlaag kan. Ondanks dit, blijf ik jullie aanbevelen bij anderen. En ook bij de lezers van deze recensie: Give it a try! En, ik kom terug!

Dank voor een lekkere avond in een gezellige ambiance!

21. Servicepersoneel is helemaal niet klanten georiënteerd. Ze lopen diverse malen door het restaurant, waar alleen maar 5 tafels bezet zijn, bedienen aan de tafel langs me en ze zien nog niet eens dat ik met de hand aan het zwaaien ben omdat alle glazen aan tafel al een kwartiertje leeg zijn. Moet je eerst naar de bar lopen en daar de kelner halen. Eten is zeker goed, valt echt niet over te mopperen maar door het trage en lakse servicepersoneel hebben wij geen zin meer om daar te gaan eten.

22. West-Europees Landgraaf

Anja Kaesler

Heel gezellig restaurant, niet groot, maar precies groot genoeg voor mij.
    Eten en drinken hartstikke top!!! Kortom ik heb er super gegeten en de prijs kwaliteit verhouding was prima.
    Bediening was erg aardig, ook de kok liep af en toe eens binnen. Helemaal te gek!

23. Chinees-Indisch Landgraaf

Heel lekker eten. De menuutjes vind ik waar voor mijn geld. De service is uitstekend, als je even weg loopt brengen ze het eten tot aan de auto. De loempia's zijn heerlijk en de Hot Wok Kai is perfect.

24. Vaak eten besteld, goede ervaringen. Altijd lekker en grote porties. Broodje gezond vandaag gehad (2x), heel lekker en groot. Had ik niet verwacht voor 3 euro.

25. Maakt niet uit op welk tijdstip je de zaak bezoekt of e.v.t. thuis laten bezorgen... het is altijd top in orde.

Kwaliteit/prijs/kwantiteit voldoen aan alle verwachtingen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Een zaak om aan te raden!!

26. Max Vincken

Wij hebben al een paar feestjes hier gehouden, altijd een succes met heerlijk eten en een klasse sfeer.

Onze gasten die het restaurant niet kennen zijn altijd verrast door deze locatie en de kwaliteit die geboden wordt.

We komen altijd graag weer terug om ons te laten verrassen.

27. Jenny Stollenwerk

Heerlijke broodjes. Ben nog nooit in de zaak geweest maar wel al vaker broodjes op het werk gegeten. Ze zijn super super super lekker. Allemaal complimenten!

28. Chinees-Indisch Landgraaf

Ben ziek en heb gebeld, de bazin kwam het me zelfs brengen na 22.00. Het was heerlijk goed warm en nogmaals heel lekker. Compliment voor zoveel service en ze wilde maar 1 euro voor het brengen, topkwaliteit die ik beloon met een goede recensie. Bedankt

29. Ik ga er elke keer weer heen! Heerlijke frieten en gezellige mensen.

30. Broodjes zijn karig belegd vergeleken met andere subways. Ze doen aan veel acties niet mee. Onvriendelijke eigenaren, meneer staat personeel zwart te praten bij klanten. Zegels moet je om bedelen, die geven ze niet uit zichzelf. Ze zullen ook maar een broodje moeten weggeven bij volle kaart... Wij gaan liever naar heerlen om naar subway te gaan.