Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Landgraaf verdeeld zijn.

1. West-Europees Landgraaf

Peter Lemmens

Erg leuk restaurant met prima eten voor een mooie prijs. Erg plezierige bediening.
    Een aanrader.

2. Afgelopen zondag hier met 4 personen eten geweest. De bediening die verantwoordelijk was voor onze tafel had haar dag niet of het is voor haar normaal om bij elke vraag ongeïnteresseerd te zuchten. Als gast kreeg je echt het gevoel dat je ongewenst was.

En wat het eten betreft; het voorgerecht was goed maar het hoofdgerecht was ver beneden niveau. De biefstuk was zo taai dat je hier nauwelijks met een mes in kon snijden en de varkenshaas was rauw van binnen. Zowel de biefstuk als ook de varkenshaas niet opgegeten. Nadat we de bediening hierop geattendeerd had was de enige reactie dat ze het jammer vond. Geen excuses of iets dergelijks.

Botte, arrogante bediening en de kwaliteit van het eten is een restaurant onwaardig. Wanneer ik andere recensies lees ben ik blijkbaar niet de enige. Hier zal ik niet meer zo gauw gaan eten.

1,4
  3. John en Miranda

Het eten is erg goed en de bediening is ook super. Een echte aanrader. En op vrijdag 3 gangen schnitzel menu voor €12,95!!!

4. oase

wat een SUPER Frieterie !Heerlijk gegeten!
    Super vriendelijke uitbaters!

De beste Frieterie in heel landgraaf .

F & A .

5. Kan niet oordelen over als men daar eet maar wat wij tot nu toe hebben gehaald was super!

6. Daan

Ik kom hier al mijn hele leven. Zelfs nu ik in Kerkrade woon rij ik er extra heen. Wachten is geen probleem want dat is het waard...

Eten is lekker en sfeer is goed... Personeel is vriendelijk!

Aanrader!

7. Daan

8. Heerlijke pizza's met royale porties. Een aanrader!

9. We waren gaan eten met een grote groep (8 personen) en kregen het eten vrij snel aan tafel. Grote pizza's die rijkelijk belegd zijn en van goede kwaliteit! De pasta's zijn groot en tevens ook van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

10. De pizza's waren verrukkelijk, snel klaar, van groot formaat en rijkelijk belegd. Er is een fijne sfeer in het restaurant, wij komen zeker nog eens terug!

11. Laatst een keer op de valreep komen eten bij dit gezellige restaurant. Het eten was vrij snel aan tafel en smaakte ons zeer goed. De volgende keer komen wij zeker terug!

12. Wij hadden een bestelling geplaatst via Thuisbezorgd.nl. Na een uur belde ik op om te vragen wat de verwachte levertijd zou zijn. De meid aan de telefoon gaf aan dat het nog zeker drie kwartier zou duren! Maar als ik het kom ophalen is het binnen 10 min. klaar. In overleg zou ik het gaan ophalen en kreeg ik op mijn verzoek een compensatie, een gratis fles cola. Ik heb er zeker 7 min over gedaan om een parkeerplek in de buurt te zoeken en heb uiteindelijk op een bushalte moeten parkeren. Uiteindelijk kwam ik aan en zag ik dat twee jonge meiden de boel aan het runnen waren. Ik nam de bestelling aan en ging naar huis. Eenmaal thuis merkte we op dat de friet zuurvlees nogal karig was, na inspectie leek het erop dat er naderhand frites aan toe waren gevoegd en was opgewarmd (sommige delen heet sommige koud). Er waren geen stukken vlees te bekennen in de saus. Ik heb mijn man afgeraden deze verder op te eten omdat ik van mening ben dat deze friet zuurvlees al eerder aan iemand anders was geserveerd! De gehaktbal en mexicano hadden beide een vreemde 'kip/vis' smaak en de frikandel speciaal had weinig saus en uien. De zak frites was prima. Het restaurant zelf was vrij standaard ingericht, maar zeer moeilijk te bereiken met de auto i.v.m. parkeren.

Ik vind het jammer dat ik zelf heb moeten vragen voor compensatie en achteraf gezien kon ik beter van de bestelling afzien. De prijs was best in orde als we dat hadden ontvangen wat we ook verwacht hadden. Niet voor herhaling vatbaar!

2,3
  13. Anja Gossen💋

Het was de eerste keer dat wij bij la griotte zijn gaan eten. Is ons heel goed bevallen en wij zullen zeker nog een keer terug gaan.

14. Sjef Ritzen

Gisteren samen met een goede vriend bij Pomerol geweest. Wat een heerlijke avond! Alles klopte weer: de sfeer, de ambiance, de manier waarop je welkom wordt geheten en je snel een gevoel geeft van een warm thuis. Uiteraard waren de gerechten met het wijnarrangement van het huis weer topklasse. Dit was niet ons eerste, maar zeer zeker ook niet ons laatste bezoek aan dit voortreffelijke restaurant. Tot ziens.

15. Een paar weken geleden voorde tweede maal in dit restaurant mogen genieten van alles wat een goed restaurant echt goed maakt. Subtiele smaken in combinatie met een perfecte presentatie en bediening. Het oog wil uiteindelijk ook iets. En dan vind ik het uitermate vreemd dat dit restaurant nog niet eens minimaal een Bib heeft. Als ik vergelijkingen moet trekken dan komen er één in Ubachsberg, twee in Valkenburg en één in Maastricht er beter vanaf. Complimenten vanuit en vóór de Mijnstreek.

16. Chinees-Indisch Landgraaf

Smaakloos en veel te duur vergeleken met betere restaurants in de buurt.

3,3
  17. Lekkere frieten en heerlijk zuurvlees. Vriendelijke bediening. Wij vinden het de beste friture in de regio. Rob en Melanie de Wit

18. Aangegeven dat ik zou komen afhalen, maar ze beloofden uiterlijk binnen 45 min te bezorgen. Na een uur gebeld en wat zegt hij: duurt nog half uurtje. Steek het maar ergens maar hier bij ons komt er niks meer van Eufraat in.

19. Carla Scheepens

Geweldig eten. Bediening goed. Alleen jammer dat er twee gezelschappen waren die erg luidruchtig waren.

20. Elke keer weer heerlijk eten. Zeer vriendelijke eigenaar. Geen betere Griek in de omgeving.

21. Na een lekkere cremant te hebben gedronken en een leuk praatje te hebben gemaakt met de chef zijn we aan tafel gegaan. Als eerste mondvermaakje een romig soepje met gerookte eend, bieslook en een kerrieroom, lekker! Als voorgerecht een mooi limburgs gerechtje van koude schotel, bloedworst met appel, een piepkuikenborstje, en een heerlijke krul ganzenlever. Normaal houd ik niet zo van bloedworst maar in dit gerecht was het zeer lekker! Zin om door te eten!! Als tweede voorgerecht gebakken coquilles met een hartige salade van mandarijn en aardbei, creme van avocado en sauce choron. Cuisson van de coquilles waren perfect. Mooi klassiek gerecht met een moderne twist! Toen kregen we een stoof gerechtje van kalf, met brioche gevuld met old amsterdam. Heerlijk met dit weer! Als hoofdgerecht vis kregen we een rouleau van tong en zalm, gamba, risotto van spinazie. Ook weer een heerlijk klassiek gerecht. Dan gaan we naar het hoofdgerecht. Mooi rare gebakken stukje kalf, heerlijke krokante ris de veau, bitterbal van zuurkool, gegratineerd tomaatje en een heerlijke jus! top! En om al dit lekkers af te sluiten een bolletje ijs met chococreme! Een super menu voor een super prijs! Mooie wijnen! Vriendelijke bediening, goede koks! Een dikke aanrader!!

22. Afgelopen donderdag weer heerlijk gegeten. Iedere gang is weer een cadeautje. Tijdens en na het eten vertelt de chef een aantal van zijn geweldige levensverhalen gepaard met behoorlijk wat humor. Een avondje eten bij pomerol is tevens een onvergetelijk avondje uit.

23. Chinees-Indisch Landgraaf

Vandaag voor de eerste keer geweest na jaren bij een ander te hebben gegeten.. Was ik maar al jaren eerder over gegaan. Zo hoort een Chinees te smaken. De lekkerste die ik tot nu toe heb gehad.

24. Hilde Van der Hulst

Heerlijk gegeten, leuke mensen. Hele nette friture.

25. Wat een avond! In eerste instantie hadden mijn partner en ik geen woorden voor het wintermenu (7 gerechten) en een bijpassend wijnarrangement. We startten met de amuse (een goddelijk wildstoofpotje), de trio van vis als voorgerecht, vervolgens hazerugfilet, everzwijn, foie gras, enzovoort. Als hoofdgerecht heb ik kalf gekozen, mijn vriendin zeewolf: wat een genot! En toen we dachten dat het niet meer beter kon, kregen wij het nagerecht geserveerd door de vriendelijke, gezellige gastvrouw. Leuk extraatje dat de chefkok hoogstpersoonlijk even bij ons aan tafel kwam, dus als twee twintigers hebben wij het enorm naar onze zin gehad in Pomerol. En bijna een must volgens ons: het bijpassende wijnarrangement! Eerlijk, lekker en bovendien erg gezellig.

26. Het eten is altijd uitstekend, het bedienend personeel is vriendelijk en de service is ook geweldig. Je moet wel een ietsiepietsie geduld hebben hahaha. Maar het is het wachten dubbel & dwars waard.

27. Chinees-Indisch Landgraaf
  28. Chinees-Indisch Landgraaf

Voorheen gingen wij naar een ander Chinees restaurant, maar sinds wij één keer zijn uitgeweken naar Kota Radje willen wij niet anders meer. Het eten is goed, meestal halen we het. Na een telefonische bestelling kan je doorgaans binnen 10 tot 15 minuten je bestelling afhalen. Het wil dan wel eens gebeuren dat je nog 5 minuutjes moet wachten, maar erg lang wachten hoef je nooit. Het eten is ook lekker, je proeft de ingrediënten echt apart van elkaar en het eten is vers. De eigenaresse van deze zaak is heel vriendelijk. Af en toe een beetje druk, maar dat heeft ook wel weer zo zijn charme. Ze heeft duidelijk hart voor de zaak.

29. Opdracht: lever voor 6 personen wat speciaals en laat zien wat je als restaurant kunt, prijs ca. €200,-. Resultaat het meest fantasieloze hoopje eten, dat je maar kunt voorstellen. Gewoon wat inktvisringen uit de diepvries, scampies uit dezelfde bron, iets dat voor ossenhaas moest doorgaan en een lamskoteletje.
    Reactie van de baas op je klacht, we hebben alleen een slechte kok en goedkoop vlees, als hij merkt dat jij je klacht serieus bedoelt, is hij pleitte. Jammer dat dit soort zaken het uitgaan verpesten.

1,4
  30. Waardeloze tent!

Met 6 personen hier gaan eten, gevraagd voor een Griekse schotel met voorgerechten, mocht €30 per persoon kosten. Geen probleem, helaas wel voor de kok. Wat krijg je: voorgerecht, wat sardientjes, en warme paprika. Hoodgerecht, per persoon biefstukje, lamskoteletje, 4 inktvisringen, en een 2 scampi's. Opmaak van de schotel? Op de schaal gegooid. Saus? Apart naar vragen. Smaak? Niet aanwezig.

Aangegeven bij de eigenaar dat dit niet naar wens is, denkt hij dat je een grapje maakt. €190 moeten betalen. Blijkt achteraf dat er ook een saladebuffet is, dit wordt niet gezegd van te voren. Als je hier wat van zegt wordt je door de bediening uitgemaakt voor asociaal.

Mijden deze tent, gelukkig zijn er genoeg bedrijven waar je je geld kunt uitgeven.