Restaurant 't Jagershuis in Lage Vuursche

1424919987 59
1436019028 57
1569207522 59
1680197934 51

1. Vorige keer was het eten en drinken prima en de veelal jonge bediening gezellig. Tijdens het wachten hadden we wat recenties gelezen en verbaasden ons over de slechte waardering voor de bediening. Eerste keer was dus prima! De tweede keer (22 mei 2023) ben ik na tien minuten wachten naar binnen gegaan en heb oprecht gevraagd of er buiten ook bediend werd. Inplaats van met een vriendelijk woord of een grapje de boel gezellig op te lossen werd me tot tweemaal toe luid gevraagd of ik dat van de tien minuten wel zeker wist. En ja, dat had ik bijgehouden vanwege de slechte recenties die ik vorige keer gelezen had. Ik dacht dat dat wel mee zou vallen. Niet dus… Dat op zich vond ik niet zo erg, de onvriendelijke bejegening wel! Ik legde uit waarom ik dat zo goed wist, en vertelde dat ik slechte recenties had gelezen over de bediening. Direct werd er water voor de hond gehaald en hondenkoekjes. Super!

Ik bestelde boerenroomijs met aardbeien en slagroom. IJs en aardbeien prima, slagroom duidelijk uit een spuitbus, zielig in elkaar gezakt. Wel weer jammer dat toen ik wilde afrekenen en ik niemand buiten zag, ik naar binnen liep en door dezelfde mevrouw erg onvriendelijk werd toegebeten dat zij buiten stond om af te rekenen. Jammer… Ik denk dat ik volgende keer een deurtje verder loop…

2. W van Broekhoven

Vroeger was het prima, tegenwoordig gaan ze te vroeg dicht zodra er geen klanten meer zijn.
    Zaterdagavond 4 februari 2023 op het verwarmde terras plaats genomen waar vervolgens niet bediend werd. Twee keer binnen om bediening gevraagd maar zonder resultaat. Uiteindelijk maar bij de buren gaan eten. Kortom slechte bediening.

3. Dacht lekker samen met mijn een pannenkoek te gaan eten maar wat een.
    Teleurstelling.
    De ingrediënten op de pannenkoek waren zuur van smaak vermoedelijk niet goed meer.
    Het personeel leek ongeïnteresseerd en niet capabel heel erg jammer en teleurstellend ervaringen.

1,1
  4. Marianne

Hoewel het niet druk was en er 4 medewerkers liepen, moesten we binnen gaan vragen om een bestelling op te nemen. Toen deze eindelijk, na een half uur werd gepresenteerd en wij vroegen of er gelijk afgerekend kon worden, zagen wij niemand meer. Toen wij binnen gingen afrekenen en vroegen waarom er niemand met de rekening was gekomen, was het antwoord: vergeten, zonder excuus. Personeel staat binnen gezellig te doen met elkaar en hebben geen aandacht voor de gasten. Tafels met vuil serviesgoed worden niet afgeruimd. Eigenaar van het Jachthuis: Ik wens u veel personeel.

5. G wehkamp

Dit restaurant is slecht toegankelijk voor mensen in een rolstoel.
    Bediening ongeinteresserd. Wij zijn er dus weg gegaan.
    Met een rollator kun je er beter ook niet komen. Die kun je nergens kwijt. De waardering voor het eten betreft een eerder bezoek.

6. B.Verweijen

Pannekoek was okay.
    Zeer gedateerde, dure tent met een schreeuwende beo (waar is het NVWA hygiënevoorschrift?) in een grote kooi bij de ingang ; cv ging uit om 14.00 Uur!
    Ik kom hier niet nog een keer en zal het zeker niet recommenderen aan kennissen en vrienden, helaas.

7. Gister gegeten in 't jagershuis samen met een vriendin. Spareribs en kip met sate. Spareribs prima, maar de kip was gort droog en niet lekker; mijn vriendin heeft de helft laten staan. Je snapt hem al we gaan daar nooit meer heen.

2,3
  8. Dit restaurant is een echte aanrader! We hebben er heel lekker gegeten en het personeel was erg vlot.
    We hebben heerlijk in de achtertuin gezeten in het zonnetje. We konden ook in de schaduw zitten dus voor ieder wat wils. Ook is er een ruime keus uit pannenkoeken! kortom wij komen nog een keer terug!

9. Leuk, vlot personeel en het eten smaakt goed. Mooie omgeving en binnen ook gezellig

10. Bert Bransen

Na lekker een stuk gewandeld te hebben met de kinderen, in die mooie sneeuw, zijn we naar dit restaurant gegaan. Wat een gezellige en sfeervol restaurant.
    Ten eerste is de bediening zeer attent. Even een leuk praatje over dat de sneeuw zo mooi is, dat kan ik altijd wel waarderen.
    Ten tweede is er een ruime keuze aan pannenkoeken, maakt het veel te lastig voor mij. Uiteindelijk de boerenkoek gekozen, echt een topper. Ook de kinderen hebben genoten van het eten. Alhoewel ze de vogel het meest onthouden hebben denk ik.

Dit restaurant onthoud ik voor de volgende keer!!

11. Voor de tweede keer onze neus gestoten.
    Vorig jaar zijn we hier een keer pannenkoeken gaan eten, maar we hebben heel lang zitten wachten op de bestelling en daarna om te kunnen betalen.

Afgelopen week wilde weer een pannenkoek eten, maar het restaurant waar we wilde eten was dicht. Dus toch 't Jagershuis een tweede kans gegund. Dat was echt de laatste keer! Alles duurt te lang, en je moet zelf achter de bediening aanzitten om te bestellen want anders gebeurd er niets.

12. Hier ligt nog wel een taak voor de manager. Het is een leuk uitziend restaurantje, in een prachtige omgeving maar je moet veel te lang wachten op je bestelling. Zeker op een zondag met mooi weer moet je hier niet komen tenzij je de hele dag op het terras wil blijven zitten totdat je bestelling er is. De bediening is vriendelijk maar zij kunnen er waarschijnlijk ook niets aan doen dat hun leidinggevende zo weinig personeel inzet op zulke drukke dagen.
    Kom op Jagershuis, een paar man/vrouw meer personeel en je verdient het uiteindelijk dubbel en dwars terug. En dan ook nog eens met tevreden klanten.....

6,1
  13. We moesten heel lang wachten. Kinderpannenkoeken klein en relatief duur. Jong, onervaren personeel.

3,2
  14. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij het Jagershuis! Er hangt een gezellige sfeer en de bediening is ontzettend vriendelijk en gezellig. Ondanks de drukte werden we snel geholpen. Wat ons betreft een aanrader!

15. Heb hier lekker met de kids van een pannenkoek zitten smullen. Het restaurant ziet er zelf heel erg leuk uit, de bediening was ook erg klantvriendelijk. We boften ook dat het lekker weer was dus konden we buiten zitten. Ik ga hier zeker nog een keertje terugkomen!

16. Vandaag hier voor het eerst gegeten met mijn vriendin, ook gelijk de laatste keer want wij komen hier nooit meer!

- Slechte bediening, er wordt niet naar je omgekeken. Moet zelf vragen of we drinken mochten bestellen.

- We hebben ruim een uur gewacht op 2 pannenkoeken die ook nog eens niet lekker waren. De ragoutpannekoek van mijn vriendin was bedekt met ragout die waarschijnlijk over datum was.

- Voor de kwaliteit van het eten zijn de prijzen bizar hoog.

Kortom, hier komen wij nooit meer terug!

1,3
  17. Er gegeten met mona-smulcard. Nou, eerste x trokken ze er een pannekoek af die ik helemaal niet had (maar die 1 euro goedkoper was) en afgelopen zondag wilden we er gaan eten met mona-smulcard, kon het niet. Stond volgens hun op de site, nou 10 x gekeken maar kon er niks over vinden dat je niet op zondag mocht reserveren.

2,6
  18. In een heel gezellige ambiance, met openhaardvuur, heerlijke pannenkoeken gegeten. Ze waren zo groot dat we ze bijna niet op konden krijgen.

De service is er prima. Gasten krijgen persoonlijke aandacht.

De prijs/kwaliteit is prima in evenwicht.

Opvallend is het grote assortiment thee en milkshakes.

Kortom een aanrader.

19. Enige tijd terug pannekoeken gegeten. Wij komen nooit meer terug!

2,3
  20. Gisteren bij 't Jagershuys gegeten. We hadden gereserveerd maar kwamen terecht aan een vieze, kleverige tafel. Het hele restaurant vonden we niet fris en al helemaal niet gezellig.

De pannenkoeken smaakten wel aardig maar waren een beetje karig. Een paar schijfes appel in de pannenkoek meegebakken, dat was dan de appelpannenkoek. Verder alleen maar kristalsuiker en 'gewone' plastic stroopflessen op tafel.

Geen aanrader.

21. Luke Verkerk

22. klaas kramer

We zijn hier op een zaterdagavond wezen eten met ons gezin. We hebben een erg goed verblijf gehad met lekkere pannenkoeken, de boerenpannekoek is zeker een aanrader. De bedening was attent, vriendelijk en hardwerkend. Dat zie ik nog wel eens anders. Sfeer is romantisch te noemen. Een pannenkoekenhuis als deze zie ik graag. We hebben tijdens onze vakantie ook bij twee andere pannenkoekenhuizen gegeten, maar 't Jagershuis was veruit het best.

23. We hebben hier gegeten op een drukke avond, 18 juli. We werden pas na 30 min. aangesproken of we wat wilden drinken. De tafel was erg smerig en er werd een vieze vaatdoek overgehaald. Het begon met een kapot glas, daarna een salade met bliktonijn, verder alleen sla, uien en bedorven ei zonder dressing. Om te kunnen reclameren waren we 1,5 u verder. Bij de salade werd niks anders geserveerd (geen aardappelen oid) dus ik ging met honger, een lege portemonnee en een slecht gevoel weg. De bediening was ook waardeloos.

1,3
  24. Erg langzame bediening. Voordat de bestelling opgenomen werd waren we alweer 25 minuten verder. Na 20 minuten werd er nog niet bezorgd. We zijn boos weg gelopen, en we waren niet de enige.

Dit was niet de eerste keer volgens anderen, dus er is daar iets slecht georganiseerd.

2,2
  25. Jammer dat we voor 12 uur niet bij mooi weer achter mogen zitten (heerlijk rustig terras). We komen er regelmatig met een stel bekenden en vinden het voor, met het verkeer niet prettig.

Koffie is heelijk mede door het liqeurtje met slagroom (standaard erbij).

26. H. van Mastrigt

Lange wachttijden (tot 40 minuten voor een pannekoek). Het personeel werkt als een kip zonder kop, niemand voelt zich verantwoordelijk. Hier is echt iets mis met het management.
    De pannekoeken waren uiteindelijk lekker maar flink aan de prijs!

5,1
  27. Tanja Pouw

Leuke vlotte bediening, heerlijke pannenkoeken, fijne sfeer, kortom uitstekend restaurant!

28. Van alle pannenkoekenrestaurants is dit toch echt de beste! Het personeel is altijd vriendelijk en de pannenkoeken smaken goed!

29. emma brink

gezellig, sfeervol en lekker gegeten.
    Goede bediening

30. Een van de beste pannenkoeken die ik ooit gegeten heb. De hartige kan ik niet beoordelen want die eet ik nooit.

31. Bart Vermeer

Goed pannenkoekenhuis. Sfeervol, maar niet ouderwerts. En natuurlijk heerlijke pannenkoeken. Ik ben verkocht!

32. Jan Lammers

Een heerlijke pannenkoek en gezellige bediening! Een aanrader!