De Harmonie in Laag Soeren

• Bij het bos
  7. Betalen Master Card Visa pin

1401820075 75
1701963586 79

1. Op de menu kaart staat bij Black Angus : “het vlees smelt op je tong”Dit klopt beslist niet!
    De ervaring met de ossenhaas was ook niet beter, ” gewone biefstuk, ”moeilijk te snijden met het botte mes.
    Jammer!

2. Edward Bogaard

We aten de schnitzel, vers, goed gemaakt, goede garnituur, gewoon ronduit prima. Keuken was druk door bezetting terras, toch viel vertraging mee. Lekker biertje van de tap, helemaal goed! We onthouden het adres en komen zeker nog eens terug!

3. Joop Bosman

Ruim 40 jaar geleden uit Laag Soeren naar Dieren verhuisd en sindsdien alleen maar langs de Harmonie gekomen! Vanavond heerlijk gegeten dus een prima adres om binnenkort maar weer te doen! Geweldig!!!

4. Erg vriendelijk personeel en het eten is heerlijk! Ook voldoende keuze. Wij komen hier zeker terug!

5. Lekker gegeten met de ah/iens actie. We konden drie gerechten kiezen van de kaart waarbij het goedkoopste gerecht per gang gratis was dus geen uitgekleed 3 gangen menu zoals we vorig jaar wel eens hebben ervaren. Goeie prijs/kwaliteits verhouding. Ook mooi en ruim terras aanwezig. Voor herhaling aan te bevelen.

6. R.F. Bakker

Zondagavond 6-3-2016 werkelijk heerlijk gegeten met onze familie. Een aanrader!!

7. Wij komen al 53 jaar in Laag Soeren in de hal huisjes, en het is nog steeds prachtig daar. We kwamen vroeger
    altijd in De Harmonie, toen leefde Herman nog met zijn vrouw en het was altijd gezellig, tot laat in de avond. Ik kom er nog af en toe en het blijft erg mooi daar.

8. René Pelzer

9. Charlotte Dobbelstein

Vanavond heerlijk gegeten bij de Harmonie. Gezien het vrijdag was, was de varkenshaas met champignonsaus de aanbieding van de chef ook nog onbeperkt. Heerlijk, het vlees smolt op je tong. De bediening is heel vriendelijk en doet er alles aan om het naar je wens te maken. Helaas zijn we er a.s. maandag niet meer. Dan is de schnitzel onbeperkt. Op donderdag de spare-ribs.
    Een echte aanrader !

10. Onverwacht hier neergestreken. Leuke sfeer, aardige mensen en heerlijk eten.
    Een echte aanrader!

11. Al jaren kom ik er voorbij, maar nog nooit binnen geweest. Hoe komt dat? Simpelweg door het feit dat het niet leuk, gezellig en van deze tijd oogt. Een middelmatig terras (in de zomer weinig plekken in de zon) aan een drukke weg.

Maar van het weekend ben ik er geweest met een groep van 45 man. De zaal is sober en ontzettend oubollig. Niet meer van deze tijd. Toiletten zijn wel netjes.

Het eten was prima, de saté en spare-ribs zijn echt heerlijk. Lekkere verse salades erbij. Dessertbuffet was echter minder. Alleen pudding en chocoladecakejes en dergelijke. Bij een dessertbuffet verwacht ik toch op zijn minst ook ijs.

Bediening was erg ongeïnteresseerd. Stonden maar aan de bar te hangen en van zich af te kijken van 'hoe lang blijven ze nog'? Er kon ook geen 'alstublieft' van af als er drinken op tafel werd geserveerd. Bediening niet goed dus.

Het eten is prima, maar de sfeer, het personeel en de locatie zorgen ervoor dat ik niet terugkom. En ik ben niet de enige, want het restaurant is tegenwoordig op 2 dagen in de week gesloten. Ben benieuwd hoe lang ze nog open blijven

12. Prima eten bij de Harmonie. Ook met een groep.

Met een groep van 13 personen bij de Harmonie gegeten. Vooraf hadden we een prijs af kunnen spreken, we waren benieuwd, maar onze verwachtingen zijn overtroffen.
    Eerst kregen we een soepje, niet zo’n grote portie, een groentesoepje met balletjes. Heerlijk, er werden twee soorten brood met kruidenboter en nog een sausje bij geserveerd. En iedereen kon tegelijk beginnen, mooi zo.
    Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit Schnitsel, kip of vegetarisch. Ik ging natuurlijk voor vegetarisch. Het was een wrap gevuld met diverse groente en met kaas. Het zag er heel mooi uit en was lekker gegarneerd met boontjes in ontbijtspek. Helaas vond ik de wrap aan de pittige kant, of het nu door de peper kwam of het zout weet ik niet. Maar ik heb hem wel helemaal opgegeten.
    Ook nu kreeg weer iedereen tegelijk zijn bestelling en het zag er allemaal heel mooi uit. Ook werd het eten zeer gewaardeerd, het enige wat ik hoorde, pas toen ik er naar vroeg, was dat de aardappeltjes zout waren. De schnitsel was heerlijk met ui en champignons, en over de kip heb ik ook geen klachten gehoord. Er werden frites, aardappeltjes en rauwkost bijgebracht, zoveel we wilden. Mijn complimenten voor de kok, hij zette wat lekkers op tafel voor een zeer aangename prijs.
    Het toetje was overheerlijk, bestaande uit twee soorten ijs met chocolade en iets van sterke drank. Met slagroom en gegarneerd met een braam. Iedereen was vol lof.
    De sfeer in het restaurant was iets minder. Wij zaten in de zaal, deze was zeer sober. Het andere deel van het restaurant zag er veel beter uit en de toiletten waren netjes.
    Over de bediening zijn we ook tevreden, het waren ervaren obers, dat kon je aan alles merken. Netjes en vlug en we kregen meteen antwoord op onze vragen. Geen gezeur.
    De prijs was zeer netjes.

13. Inmiddels al weer een paar maanden terug hier gegeten met groupon aanbieding onbeperkt spareribs eten. Spareribs en bijgerechten waren erg lekker! Bediening vriendelijk en attent.

Het restaurant zelf niet meer van deze tijd, maar voor het eten komen wij zeker terug!!

14. Zabrina

Wat een slechte ervaring zeg! Ik ga hier zeker nooit meer naar toe en zal het zeker niet aan gaan raden. Uitstraling van buiten lijkt het net een bejaardentehuis met wat luxe tuinstoelen op het terras. Service is gewoon heel erg slecht, wij waren als enige binnen gaan zitten wat natuurlijk als personeel op zou moeten vallen maar nee je moet vervolgens meer dan 10min wachten voordat je überhaupt geholpen wordt voor een drankje en dit alles op een dag waar alleen maar 5 klanten aanwezig zijn. Eten is gewoon zeer slecht! Vooraf stokbrood genomen waar je 15min op moest wachten wat vervolgens zo neer gegooid wordt op tafel zonder messen om het te besmeren maar wel 1 plastic ijslepel en het brood was ook niet vers. 50 min later ons hoofdgerecht ontvangen wat zeer vies was. Pasta genomen wat helemaal plakkerig was en vol met de raarste noten zat die niet bij pasta horen, zeer vies en gewoon geen lekkere combinatie. Prijs verhouding wat je hier voor je eten krijgt is gewoon waardeloos!

1,1
  15. Lekker gegeten. Bovengemiddelde kwaliteit en een goed portie. Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Pauline van der Hoek

Restaurant de Harmonie is zeer centraal gelegen in het mooie dorp Laag Soeren, vlak bij de Posbank. Het eten is er zeer goed en de prijs/kwaliteitverhouding is zeer acceptabel. De bediening heb ik als heel prettig ervaren, evenals de service. Ik heb in dit restaurant in de loop van de jaren vaak gegeten en ben nog nooit teleurgesteld in de keuken, de service en sfeer, ik zal er dan ook in de toekomst regelmatig en met veel plezier terugkomen.

17. Beste mensen, Wij zijn al twee weken thuis en denken nog steeds aan de twee keer dat we hebben gegeten bij jullie.
    Voortreffelijke gegeten. Wij wonen in Harlingen, maar zoals jullie kok de mosselen klaar maakte, heerlijk.

Tot volgend jaar als we op vakantie bij jullie in de buurt zijn.
    Karin en Jouke

18. Gezellige tent met heerlijk eten. Ook voor een heerlijk drankje aan de bar.

19. We hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Moeder van 87 jaar was ook vol lof over de kaart en de smaak van het kleine gekozen gerecht (champignons in bierbeslag).
    Tweede bezoek in de week was weer om blij van te worden. De mosselen met garnering smaakten bijzonder goed. Er waren verse groenten gebruikt. Ze waren goed afgegoten.
    We zaten er heel goed en gezellig en werden goed verzorgd.

20. Afgelopen weekend een nachtje Harmonie,
    eten top, goede gasthaar Martin, niets kwam je tekort.
    Hij is snel, duidelijk en laat de handen wapperen,iets dat we helaas bij verschillende zaken niet zien.

(Wild zwijn was toppie.)

kortom, een zaak om terug te keren.

ons cijfer een dikke 8

Fred en Tanja

21. Hester en Hans

Ik heb, als lokale ondernemer, werkelijk weer een top avond gehad met een meegebrachte klant. Bediening spontaan en vrolijk. "Alternatieven" op de kaart bespreekbaar en mooi opgemaakt geserveerd. Wat super fijn om zo'n horecagelegenheid in de buurt te hebben! Harmonie: dank weer voor wederom een geslaagde en bijzonder smakelijke avond! Ga zo door, en wij blijven graag van jullie diensten gebruik maken, zowel privé als zakelijk.

22. Fam Bosch

Wat hebben we een leuke avond gehad!

Tijdens ons verblijf op een nabijgelegen bungalowpark, een avondje uit eten geweest met 3 kleine kinderen.

Zeer smakelijk en erg gezellig, de kinderen konden lekker spelen met de duplo, en "gewoon" een pannenkoek eten.

Zelf genoten we van 3 gangen.

Uiteindelijke verrassing was de rekening....hier komen we zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn!

23. We hebben hier afgelopen vrijdag gegeten en het was gewoonweg heerlijk. Heerlijk malse rib-eye en zelfs de gebakken witlof (waar ik doorgaans niet zo van houd), was erg smakelijk. Ook de andere gerechten die wij hadden waren helemaal naar wens.

24. Ik heb zelden zo slecht gegeten als in de Harmonie! We zijn hier op Hemelvaartsdag geweest voor een lunch. De romige aspergesoep smaakte naar warme koffiemelk met peterselie en was minimaal gevuld met asperges uit een blik of potje. En dat in de aspergetijd! De asperges met serranoham en kwartelei waren redelijk maar wel koud en erg weinig, zelfs als voorgerecht. Het broodje met gehaktbal spande echt de kroon, deze smaakte naar een slechte berehap uit de snackbar die veel te lang in de vriezer had gelegen en was warm gemaakt in de magnetron.

Alleen de uitsmijter was okay, maar dat kan zelfs de slechtste kok bereiden. Ook toen we aangaven niet tevreden te zijn met de kwaliteit van het eten werd daar niet tot nauwelijks op gereageerd. Super slecht dus.

25. Wij zijn met valentijnsdag hier wezen eten.

De harmonie had hier een speciaal menu voor samen gesteld. En wij hebben ons door hun laten verrassen. De kok die hier sinds kort in dienst is had werkelijk uitmuntent gekookt, en van elke gang een waar kunstwerkje gemaakt. Het désert was ook zeer apart en smaakvol. In het geheel was alles perfect en zelfs de muziek was op deze avond afgestemd. Al met al een aanrader voor een onvergetelijk avondje uit.