Eetcafé de Tamme boer in Krommenie

1286219148 89
1319958722 82
1331205246 88
1376191345 92

1. Gisteravond bij de Tamme boer gegeten. Wat een vreselijke onaardige man die ons in de zaak ontving en ook bediende.
    Pino Gricio niet lekker dus de chardonnay besteld, ook deze was niet lekker.
    Champignonsaus was ook niet lekker. De bediening was niet ontvankelijk voor commentaar. Dus hier nooit meer naar toe.

2. Eten was oke, bediening was technisch oke, maar alles vlak, net niet. Je gaat ook uit eten om je welkom, gewaardeerd te voelen, beetje aandacht contact, gezellige sfeer en dat miste ik.

De manier waarop er gemaild wordt laat zien wat ik bedoel. Op mijn vraag of er een tafel beschikbaar was, kreeg ik de letterlijke tekst " oke tot vanavond"
    Waarom niet iets meer aandacht en tijd zodat je je welkom/gewaardeerd voelt? Dus bijv :

Beste mevrouw (naam want die ken je)
    fijn dat jullie bij ons willen komen eten (waardering) wij hebben een tafel beschikbaar en bij deze gereserveerd.
    We zien jullie graag vanavond om 18.30 (Welkom)

en zo was ook de avond, ik had net zo goed mijn maaltijd thuis kunnen laten bezorgen, want dat was wat de gastheer deed: het eten bezorgen meer niet. Weinig interactie, weinig passie, weinig moeite voor net wat extra (niet onthouden wie wat besteld heeft, niet echt aankijken/contact maken, efficiënt woordgebruik)

jammer maar helaas.

4,9
  3. Was gezellig en lekker, een aanrader.

4. Raam menu had ie niet Rivella ook niet. Een van de satestokjes was voor de helft behoorlijk aangebrand (zwart verkoold) de varkenshaas was 1 klein spiesje Bij gerechten zoals patat was ook veel te weinig. Normaal zijn we gewend dat er halverwege nog iemand langs komt om te vragen of alles naar wens is. Niemand gezien. Kortom dit was nu maar nooit meer. Wat een afgang.

2,7
  5. De tamme boer is niet meer de tamme boer met hoge cijfers, is nml overgenomen!
    Matig en weinig eten en neerslachtig personeel, geweest in 2020 helemaal top en nu helemaal slecht, zonde😓

1,8
  6. Sam 5 punten

Ongeïnteresseerd personeel en lange wachttijden voor simpele gerechten.

3,5
  7. Ontzettend lang moeten wachten op al onze bestellingen. Ook rekening houdend met het mooie weer maar dit sloeg alles. Het personeel had weinig aandacht en waren vooral met hun zelf bezig en hun telefoon. Geen prettige ervaring, jammer ondanks de hoge verwachtingen.

8. Lekker gegeten smaakte allemaal super! Bediening was ook zeker goed in een gezellige sfeer.

9. Heerlijk gegeten en gastvrije bediening en een gezellige sfeer.
    Helemaal top.

10. Erg gezellig, goede prijs voor een prima menu aanbod.

11. Eten was voortreffelijk, sfeer heel gemoedelijk, bediening ook ontzettend aardig en behulpzaam.

12. Prima en gemoedelijk ontvangst. Lieve en behulpzaam personeel. Borden goed opgemaakt en heerlijk gegeten en alles voor een uitstekende prijs.

13. M. Molenaar

Prachtig plekje, ronde tafel in een soort nisje. Ik heb daar met fam… volwassene en kinderen (7 en 9 jaar) heerlijk gegeten. Goede sfeer, en zeker voor herhaling vatbaar.
    Kinderen mochten bv hun eigen toetje maken in de keuken… succes verzekerd!

14. Monique Wesseling

Gister met 11 man gegeten bij de Tamme Boer in Krommenie. Was wederom super! Eten prima, hele leuke bediening, top sfeer. Dit is nog steeds bij far het beste restaurant van Krommenie. Groot compliment voor de nieuwe eigenaren die erin geslaagd zijn de kwaliteit zo hoog te houden. Top team. Bedankt voor een super gezellige avond en tot ziens.

15. Bij binnenkomst direct een warm gevoel en je voelt je meteen te gast zoals het hoort. Wij waren met onze twee kinderen en die vonden het binnen knus en gezellig.
    De kaart is vrij beperkt, maar er staan lekkere gerechten op. De carpaccio en het vis trio vooraf smaakten erg goed. Als hoofdgerechten de kogelbiefstuk, malse kipsaté en de spareribs was niets op aan te merken. Niet te veel groente erbij in aparte schaaltjes, maar dat vinden wij niet belangrijk.
    Onze jongens namen nog een toetje, chocolade soufflé met chocolade ijs en cheese cake; ze vonden het heerlijk. De hele avond echt hele fijne bediening, dat vinden we belangrijk.
    Een aanrader, maar wel reserveren want dit restaurant zit altijd vol en dat is niet zo gek.

16. Niels en Susan bedankt voor het heerlijke eten. De duivelse garnalen en de kabeljauw met mosterdsaus een echt aanrader.

17. M.A.C. Petra

Heerlijk gegeten, duivelse garnalen, lekker pittig en als een van de weinige restaurants heerlijke warme groente en sla. Leuke bediening en goede prijs.

18. Ontzettend gezellige avond gehad bij de Tamme Boer! Heerlijk gegeten en leuke bediening. Echt een aanrader!

19. Lekker gegeten, service prima, gezellig!

20. Monique agsteribbe

Kom hier al jaren. Top restaurant in alle opzichten! Heerlijk eten, goede prijs, service uitstekend. Kortom een echte aanrader!

21. 07-02-2015 bij de Tammeboer zitten smullen met 9 familie leden. Was weer zalig. Heel gemoedelijk bezig geweest en alles netjes op gegeten. O zo lekker. Komen er weer op 13 juni maar dan met 17 familie leden.

22. 27 -09-2014 bij de Tamme Boer gegeten met 4 volwassenen en 3 kinderen naar aanleiding van mijn verjaardag.. Heel lekker en vooral gezellig gegeten. Een knus en vriendelijk restaurant met een landelijke uitstraling.

In één woord klasse!

23. Maaike

24. Heerlijk eten en super vriendelijke bediening. Erg gezellige sfeer.

25. Hartstikke gezellig eten daar. Voorgerechten zijn een beetje simpeler dan normaal, maar daar is de prijs ook naar. Hoofdgerecht ook simpel, maar zalig en ook weer een nette prijs. Wat echt bewonderingswaardig was: de bediening, jonge mensen die met veel plezier hun werk doen. Dat zie je in restaurants in het hogere segment wel eens anders en ook daaronder. Ik vond de schepjes met zalig gebakken frieten heel origineel en alles was eigenlijk top. Dit is voor herhaling vatbaar! Top!!!!

26. Wij komen hier al jaren regelmatig. Het eten is altijd goed, evenals de bediening en de sfeer. Het enige nadeel is dat meer mensen in de Zaanstreek dit weten en je dus wel op tijd moet reserveren. Dit restaurant is echt een aanrader, voor de prijs hoef je het niet te laten.

27. Ons jaarlijkse etentje wederom bij De Tamme Boer. We hebben weer heerlijk gegeten in een prima sfeer. De bediening is helemaal super, in dit restaurant besteedt de bediening veel aandacht aan de gasten. Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is en ze houden goed in de gaten of er nog iets te drinken moet komen. Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen. Prima kwaliteit eten voor een redelijke prijs.

28. Wij komen al jaren bij de Tamme Boer. Het is en blijft een gezellig betaalbaar eetcafé. Het eten is prima voor elkaar. Deze tent klopt gewoon en is prima in balans. Als je van gewoon lekker eten houdt en je wilt niet teveel betalen is dit altijd een prima keuze. Dimitri, Ageet en het hele team, ga zo door.

29. Iedere keer weer heerlijk! Goede eet-café-kwaliteit. Perfecte service+bediening, vrouw in de keuken (TOP), reserveer bijtijds... en vergeet de scroppino niet :-)

30. Mooi en gezellig aangekleed, heel ontspannen sfeertje, heerlijk eten.
    Is echt aan te raden voor diegene die een avondje lekker willen eten en drinken, relaxed en met een echt vriendelijke bedieningen (geen neppe vriendelijkheid, maar mensen die echt plezier in hun werk hebben).

Een week van tevoren reserveren voor je tafel - dat zegt toch eigenlijk al genoeg over 'de Tamme Boer' :D

31. Jan Klasen

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurantje. Zeker een aanrader. Vriendelijk personeel en het eten werd goed/warm opgediend.

32. Frans, Agnes, Bas, Hetty

Ons jaarlijkse etentje met vrienden was deze keer bij De Tamme Boer. We aten hier voor 't eerst en dit is ons prima bevallen. Wat hebben we heerlijk gegeten, echt een aanrader hoor! We vonden het ook heel prettig dat alles rustig aan gaat, lekkere pauzes tussen de diverse gangen, geen gejaag omdat er b.v. weer anderen aan je tafel moeten zitten. Het personeel is zeer vriendelijk en spontaan.
    We hebben een super avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar. Wel even reserveren, anders zitten ze vol!

33. Vorige week met mijn nichtje wezen hier en goed gegeten.

Gister vanuit het restaurant 'de 5 broers' te Zaandijk ontevreden weggegaan wegens het slechte eten & personeel. (zie recensie 22-08-2011)

Gelijk doorgegaan naar 'de Tamme Boer' hier prima ontvangen, gezellig buiten gezeten met een drankje. Mijn zwangere vrouw een doorgebakken bierfstuk genomen die goed gebakken was en prima qua smaak was. Vriendelijk personeel en uiteindelijk tot 23:00 buiten gezeten op het terras. Al met al een geslaagde avond.

Een flinke aanrader voor een gezellige avond met lekker eten.

In het weekend rond etenstijd wel even reserveren :)

34. W.merkelbag

Lekker wat drinken in de tuin, zeer zeker met dit mooie weer.

Daarna gezellig aan tafel, je wordt niet opgejaagd.

Alles heel gemoedelijk, bediening perfect, eten gewoon goed.

En zeer zeker nog betaalbaar. Wij komen zeker terug.

01/5/2011

35. Hele lange wachttijden tussen de gangen door, koud eten als gevolg met commentaar dat er maar 1 kok was, terwijl het cafe bomvol zat. Gevolg is dat we het toetje niet meer hebben gehaald, na 5 uur te hebben gezeten!

1,8
  36. Echt een top restaurantje, bediening, eten, vriendelijkheid, en ja ja de prijs...hier kan je nog voor een normale prijs eten.

Kinderen zijn hier ook welkom.

Enige opmerking dat ik de koffie niet lekker vind, oploskoffie uit een automaat, dus Tamme Boer dat kan wel beter, maar verder een dikke 10!

37. Wij hebben al een paar keer heerlijk gegeten bij de Tamme Boer. Leuke ambiance, vriendelijk personeel en na afloop een leuk gesprek met de eigenaar gehad. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader.

38. renata zwart

39. ikke 7 punten

Een heel erg gezellig eetcafe.

Met mooi weer ook super om in de tuin te eten.

De menukaart is simpel, maar elk gerecht is gewoon altijd lekker en heerlijk bereid.

Zeker een aanrader.

Bediening is ook erg gezellig en vriendelijk.

40. Heel erg gezellig. De bediening is super!

Wat heel leuk is, is dat de twee eigenaren man en vrouw zijn.

De vrouw is de chef-kok en de man staat in de bediening.

We zijn er twee keer geweest en 1 keer in de zomer. Dat was erg gezellig want we hebben ons toetje lekker in de achtertuin gegeten. De tuin is ook sfeervol ingericht net als het restaurant. Kortom, zeker de moeite waard.

We gaan snel weer langs.

41. Heerlijk eten, altijd origineel, de kaart wijzigt zo nu en dan en er is altijd een speciaal dagmenu. Supergoede service en bediening.

Is wel vaak nodig om te reserveren want het zit zowat iedere avond vol.

42. Ik heb al heel vaak met verschillend gezelschap hier gegeten en keer op keer werd ik weer verrast door het geweldige eten en de goede sfeer en dat alles voor een hele lage prijs!

Dus prijs/kwaliteit is gewoon top!

Ik zal in de toekomst dus zeker met plezier hier weer komen eten.

Groetjes, Alex van de Geer!

43. Echt heerlijk gegeten, de gerechten zijn werkelijk voortreffelijk.

Keuze uit simpele saté evenwel als garnalen met pasta. Echt smullen! Heerlijke vers gebakken patatten, super!

Wat krap ingedeeld allemaal maar dat mag de pret niet drukken. Hele leuke bediening.

Zeker een aanrader!

44. Leuk restaurant met lekker eten en schappelijke prijzen. Gezellige ronde tafel voor 6 personen. Enig minpuntje is dat er niet echt aparte gerechten op de kaart staan.

45. Het eten was redelijk. Jammer dat ze alleen patat serveren en geen gebakken aardappeltjes ofzo ( patat kan ik ook in een snackbar krijgen) Biefstuk werd geserveerd met als bijgerecht een schaaltje hutspot. ( vreemde combinatie)

Toetje kaneelijs, zaten nog harde brokjes ijs in.

Jammer!

46. Toptent! Bediening super gezellig, sfeer goed en het eten heerlijk! Een aanrader.

47. Fam. Koopman

Na een spannende dag even geen zin om zelf in de keuken te staan. Wat doe je dan, als je toch even lekker wilt eten? ,,Natuurlijk, even naar de Tamme Boer". Vriendelijk onvangen en even heerlijk rustig gezeten.Het eten was heerlijk,onze complimenten, in het bijzonder dat zalige cocosijs met malibu.
    Lekker doorgaan zo!
    Groetjes.

48. Linda Niewenhuis

Heerlijk gegeten in een zeer sfeervol restaurant met zeer vriendelijk personeel. Echte aanrader!

49. irene eerhart

gezellige en knappe ober en er staat een beste kokkin in de keuken.

50. P.Rechsteiner

Perfect avondje uit, heel sfeervol, goed eten voor niet te veel geld. aanrader !