Paviljoen de Noordschans in Klundert

Laat je niet afschrikken door de slagboom.
    Parkeer ervoor, loop rustig naar het restaurant en geniet van een overweldigend uitzicht en menu.

• OV

1288471969 85
1411199703 55
1420640298 51
1448962082 77

1. Als motorbootvaarders lieten wij Noordschans gewoonlijk links liggen. Nu echter, gedwongen door de omstandigheden (motorpech) hadden we geen keus. Hier onze ervaringen.

De relaxte sfeer op het terras en de vriendelijkheid van de uitbaters hielpen ons samen met wat glazen van het één en ander de stress kwijt te raken.
    Daarnaast hebben we er heerlijk gegeten. Iets dat we nog extra waardeerden omdat het in ons schip een grote bende was vanwege de openliggende motorruimte.

Mede dankzij de welwillendheid van Anita en Maik kon een goeie vriend ons helpen het kapotte onderdeel te vervangen door een nieuw.
    Daardoor konden wij op eigen kracht onze vakantie voortzetten.

Dank voor de genoten gastvrijheid.
    Tom en Matty

2. Mooi weer, leuk uitzicht op het eater en de bootjes, soort van knus en kleinschalig. Ondanks dat de drukte vanuit mijn beleving wel mee viel, normale drukte voor een zonnige dag, had het personeel moeite om ons te zien en hebben we daarom op enig moment maar zelf onze drankjes bij de bar opgehaald. Drankjes en prijzen normaal, appelgebakje lekker.

6,5
  3. Maandagmiddag na het fietsen wat gedronken, namelijk een radler 0.0 En een affligem dubbel.
    Ik moest daar € 10,25 voor afrekenen dat vindt ik erg duur. Een mooie locatie maar ons zien ze niet meer terug.

5,1
  4. Super gegeten meerdere malen. service is perfect, kan niet veel beter!

5. nl 109 punten

Wij zijn hier pas geweest en viel tegen, weinig keus, lang moeten wachten. Het was niet heel druk en we zijn er vaker geweest bij andere eigenaar. Wij hebben zeker 1.30 uur moeten wachten op biefstuk met friet en frietje frikandel, terwijl er maar een tafeltje met 4 personen aanwezig was.

6. C.Rus-Hartland

Gezellige zaak en zeer vriendelijke mensen. Eenvoudig maar zeer goed eten tegen heel vriendelijke prijzen. Zeker een aanrader voor een voordelig en gezellig etentje. Ook mooi terras aan de jachthaven met uitzicht over de rivier. Je kijkt tot aan beider bruggen.

7. ewejan en sandra

Mooie plek om lekker te genieten van een mooie omgeving en uitzicht over jachthaven en de rivier. Gezellige tent. Goed eten en goede bierkaart. Was top.

8. Met een grote groep gegeten. Prettig contact gehad in de voorbereiding. Lekker gegeten, rustig gezeten, prachtig uitzicht.

9. Heerlijk gegeten op terras aan het water! Was vandaag erg druk dus even wat geduld! Maar zeker de moeite waard het wachten. Komen hier zeker terug!

10. Mooi aan de haven, lekker eten, gewoon super, ik blijf komen.

11. Je kunt hier gezellig zitten en eerlijk en lekker eten. Wij lunchen hier regelmatig lekker aan het water en goed bereikbaar met je boot. Broodje bal is een echte aanrader. Ook vinden ze het geen probleem om je eten aan je dieet aan te passen. Super tent.

12. Trees 13561 punten

Prima tent, mooi gelegen en je kunt er afmeren, dus
    parkeren met de boot geeft geen probleem in de buurt.

Anita heeft het gevoel voor de horeca en humor... grappig.

De mosselen waren top. Bief heerlijk. IJs was top. Laatst rond half juli hadden we hier de butterfly garnalen: erg goed. Fatsoenlijke porties die naar meer smaken.

Zeker gaan we hier vaker komen.

Ook is het prima te vinden en ook de deur des inkomen. Simpele kaart maar voor ieder wat wils. Voor de gewone eter/genieter oké.

Meneer Tol kwamen we hier tegen, grappig.

13. Wesley Frishert

Het is een leuk gezellig restaurantje met goede bediening en fantastisch eten. En dan ook nog een super uitzicht.

14. Bas Frisherr

Nu al 2x heerlijk gegeten. En we gaan zeker nog vaker binnen lopen in dit gezellige paviljoen.

15. Lekker gegeten, de sfeer is gezellig en de service is goed. En natuurlijk een zeer mooi uitzicht! Zeker een aanrader!

17. G Hogeslag

Zijn hier een paar maand geleden geweest en wat viel het tegen, weinig keus, lang moeten wachten en de borden slecht opgemaakt met het ene bord veel friet de ander heel weinig geen groenten erbij.
    Het was niet heel druk en we zijn er vaker geweest bij een eerdere eigenaar, daar waren we heel tevreden over en nu na dit gaan we nooit mee. Er was zelfs een klein brandje en daarna stonk het vreselijk aangebrand, gelukkig gingen wij toen net weg.
    Er waren een aantal gasten die vanwege het lange wachten weg wilden gaan. Wij hebben zeker 1.30 uur moeten wachten op sate met friet en dat kan natuurlijk niet.

3,6
  18. Een eenvoudig, maar zeker niet ongezellig restaurantje. Hier kom je voor een eerlijke maaltijd. Er is niet zo veel keus, maar dat komt de kwaliteit (versheid) ten goede. We hebben heerlijk gegeten in elk geval. En de jonge bediening is vriendelijk en past prima bij het totaalplaatje. En daarbij is het uitzicht op de jachthaven geweldig!

19. Wat een gemiste kans voor de nieuwe eigenaar(s). Bij een jachthaven mag je toch wel iets meer verwachten.

Aanbevelingen:

1. doe een ijsblokje en citroen schijfje in de frisdrank.
    2. zelfs een mini schaaltje met een pinda's of zoutjes scoort altijd.
    3. leg altijd de menukaart op tafel, nu nergens, zelfs niet binnen te vinden.
    4. maak een paar leuke arrangementjes, wijntje met een paar hapjes. Enz enz. Zo gaat het 'm niet worden

3,4
  20. Gelukkig! Nieuwe mensen in het paviljoen.
    Na een dagje strand lekker wat gedronken, op een gezellig vol terras.
    Friet met saté, en friet met een schnitzel gegeten.
    Ik zag dat er in het weekend een keuze is uit 2 drie gangen menu's voor een leuke prijs... dat gaan we ook zeker proberen. Succes daar.

21. Mooi gelegen, maar verder is het er waardeloos!
    Het is zelfbediening geworden, hoe verzin je dit!! We bestelden een gewoon bakje koffie en
    zelfs dit was niet te drinken. Het was oploskoffie wat we kregen. Echt super slecht.

22. Gisteren gegeten bij het paviljoen, jeetje wat slecht!
    Zelfs een simpel uitsmijtertje wordt verpest. Het wordt steeds slechter, ik zou voor deze prijzen toch wel iets meer mogen verwachten! Na aangegeven te hebben dat dit toch wel heel slecht was, was er niemand van onder de indruk, jammer hoor!!

2,9
  23. Jeanine

Gisteren met een grote groep wezen lunchen. Was heerlijk, mooi uitzicht, goeie service! Kom hier graag terug om te dineren.

24. Gisteren met een groot gezelschap wezen eten. Ondanks dat het erg druk was, en wij allemaal verschillende gerechten hadden, was alles heerlijk. Vooral de gevulde champignons en de lamskoteletjes zijn aan te bevelen. Ook de complimenten voor de bediening, snel en vriendelijk.Tot de volgende keer!

25. Prima lokatie, zeer slecht eten. Soep lauw, het vlees was droog, taai en niet te eten. Groente was lauw en smakeloos, risotto idem. Warme appelgebak met ijs was "lauwe appelgebak met ijs". De frietjes waren uitstekend maar om daar nou met ons vieren 170 euro voor te betalen... Een volgende keer zoeken we een ander restaurant.

2,2
  26. Zaterdag wezen eten, onbeperkt spare-ribs. Voor kinderen van 5 moet je dan ook 17,50 voor de spare-ribs betalen, erg jammer. Dan maar een kinder menu, twee verschrompelde knakworstje uit een blik van 3 weken geleden met wat friet. De spare-ribs waren niet schoongemaakt en ontvliest voor ze klaargemaakt zijn en soms droog. Een extra beetje saus vindt je later terug op de rekening.
    Erg jammer en niet lekker, 1 keer maar nooit meer.

2,9
  27. Anita en Freek

We hebben deze kerst mogen genieten van het beste kerstdiner ooit gegeten! 6-gangen voor een bedrag wat lager ligt als gemiddeld en van het begin tot het eind geweldige smaken, prachtige opmaak en vriendelijke attente bediening! Ook 10 euro meer had ik hier graag voor betaald. Complimenten voor de keuken en ga zo door, wij komen zeker snel weer.

28. Gister met het gezin de zeilvakantie afgesloten bij paviljoen Noordschans.

Heerlijk op het terras met palmbomen, ondergaande zon, lekkere fles wijn en heerlijk eten en gezellige bediening!

Een echte aanrader.

29. Vandaag lunch gedaan met het bedrijf. Terras ziet er niet verzorgd uit, overal onkruid de aangeschoven tafels stonden allemaal ongelijk. Bediening was wel vriendelijk en netjes. Eten zag er "knullig" klaargemaakt uit en was van matige kwaliteit.

De cappucino's hadden geschifte melk en de cola was zonder prik.

De lokatie is op zich erg leuk, maar aan de kwaliteit mankeert het nodige.

In het verleden betere ervaringen gehad hier. Zonde van deze achteruit gang, maar wij gaan hier niet meer naar toe.

30. Voor alle watersporters, hier moet je een keer gaan eten. Met mooi weer op het prachtige terras met palmbomen, maar binnen is het ook prima vertoeven. Gastvrij onthaal en super bediening.

31. 24-4, 1e Pinksterdag.

Het was heerlijk weer. Echt weer voor een terrasje.

Een echt vakantie gevoel kregen we toen we op het, niet al te volle, terras zaten.

Hele vlotte en vriendelijke bediening, heerlijk frisse appeltaart.

Dan ook nog gezellig, niet al te luide, Caribische muziek erbij.

Ogen dicht, dan heb je daar een echt vakantie gevoel.

Uitzicht over het Hollands Diep en de jachthaven, waar je heel geregeld (vooral zeil)schepen aan en af ziet meren.

Wij gaan er vast nog een keer naar toe.

32. Geweldige saté, goede bediening, mooi terras. Wat wil je nog meer?

Na een dag hard werken een echte aanrader.