Wok Ming in Joure

1451927048 76
1461919156 78
1471911264 82
1481903372 82

1. Gisteren avond gegeten met ons gezin schoonzoon en ouders.
    Onze dochter was jarig.
    Een hele fijne avond gehad alles goed.
    Voor elkaar, nette ontvangst keurig, naar onze tafel begeleid, echt een aanrader om daarheen te gaan.

2. Na een jaar er toch weer ingetrapt. Afhaal. Bij binnenkomst struikel je weer over dravende kinderen maar dat terzijde. Weer een flauwe nietszeggende hap eten. Bapipangang. Droog gortdroog vlees. De saus, smakeloos. De bami en nasi idem. En nooit heet altijd hooguit warm. Koe loe yuk kleine verschrompelde deegballetjes. Man man wat maken ze er een potje van. Vergeten kroepoek te bestellen. Je moet niet denken dat je die er bij krijgt. Bestelling van 61 euro. Helaas stootte deze ezel zich twee keer.

3. de Vries

Waar zal ik beginnen.. dit was 1 keer maar nooit weer! We wilden eens een andere wok proberen. Het was wel erg rustig voor een zaterdag viel ons op. Het buffet is klein opgezet, het nodige kun je krijgen. De meneer bij de grill zegt geen woord en kijkt erg chagrijnig. Als je iets tegen hem zegt over je vlees, medium gebakken bijvoorbeeld, kijkt hij je aan maar hij verstaat je van geen kant. Bij de wok was de meneer iets vrolijker maar daar was ook alles mee gezegd. Mijn eten werdt welgeteld 5 seconden in het gekookte water gedaan en daarna in de wokpan, welgeteld 10 seconden. Toen het op mijn bord kwam heb ik met open mond en vol verbazing zitten kijken. Toen ik een hap nam kwam ik er al snel achter dat het nog rauw was, wat me uiteraard niets verbaasde. De garnalen waren niet gaar en de groentes waren keihard, los van dat er totaal geen smaak aan zat. De vrouw des huizes erbij geroepen en die moest lachen?? om mijn verhaal. Ze zei dat het niet kon en er nog nooit klachten waren geweest want ze bestaan al 37 jaar en de kok werkt er al 34 jaar. Ik voelde me totaal niet serieus genomen en verder wilde ze er ook niks van weten. Geen eens excuses oid. Daarnaast komen de toetjes allemaal uit de diepvries en zijn verre van smakelijk.
    Toen we buiten kwamen stond er een groep mensen die er precies hetzelfde over dachten als ons, 1 keer maar nooit weer!!!

4. Vreselijk zo druk, wij aan een ronde tafel gezet met 5 man 1 baby. Weinig loop ruimte, achter ons tafel met tieners. Wij hadden wel gezien na uur betaal je voor ruimt 2 uur en 15 min om van ellende uur eerder weg te gaan. Wat een leuk verjaardagsetentje moest worden werd een uur eerder weg van ellende.

6,5
  5. We zijn met 16 personen wezen eten. Geweldig…👌 zo gezellig. Goede bedieningen en heerlijk eten. Er was aan niks tekort. Zeer vriendelijk personeel. Dit is de moeite waard. 👌👌👌👌

6. FD 14 punten

Afhalen. Smakeloos. Vlees is meer vet /spek dan dat het vlees moet zijn. Pindasaus, tja siew, babipangang, flauw, totaal geen smaak. Tja siew ligt op een donkerbruine sompige taugee. Dit heeft niets meer met “chinees” eten te maken. Productie schuur die niks heeft met kwaliteit. Bestel je voor 55 euro, moet je 2,5 voor kroepoek betalen…
    De Mac Donalds onder chinees. Ben er toch weer ingetrapt om ze weer eens een kans te geven. Was nog slechter.

2,5
  7. Weinig voorgerechten. Sushi leek niet op sushi. Flauwe salade. Slappe oude friet.Ingedroogd stokbrood bij voorgerecht. Toetje keiharde aardbeien en bevroren soesjes. Nooit weer! Zeker ook veel te duur voor die kwaliteit. Dan kun je beter naar een ander wereldrestaurant gaan. Daar word alles met liefde bereid. Ook heel sjagerojnige bediening trouwens. Vooral de koks.

2,9
  8. Jan Verhoeven

9. De Vries ( vond.het eten vies)

Vandaag wezen eten.
    Het zag er niet fris uit.
    De kip wat in de bakken zat was blauw van kleur.
    De Frikandelletjes ingedroogd en de patat lauw.
    Stonden dus ook na iets meer dan een uur alweer buiten.
    Echt een gemiste kans dus.
    Jammer dat ons klacht niet serieus werd genomen.

2,2
  10. Zowel in het restaurant geweest als afgehaald.
    Eten is prima prijs is redelijk.
    Maar… de manier waarop er met een klacht omgegaan word is beneden peil!
    We hadden een aantal gerechten niet gekregen bleek thuis waar wel voor betaald was.
    In plaats van excuses werd er beweerd dat het er wel bij zat en dat wij het mis hadden. Met veel gedoe kon ik het alsnog ophalen.
    Niet erg netjes!

11. Dick Feer

De locatie is perfect, voldoende parkeergelegenheid, bediening prima producten super.

12. Slechte ervaring gehad. Er werd bij binnenkomst geen/slecht uitleg gegeven over het eten en het drinken. Vervolgens kwam er maar niemand om te vragen of we wat wilden drinken. Uiteindelijk moesten we er zelf om vragen, door naar de bar te lopen. Er was weinig keuze uit eten. Eten was met name flauw, niet vers en niet goed gebakken. Bij de grill kregen we rauwe vis/biefstuk. We hebben dit aangegeven, maar de bediening leek dit niet te interesseren. Vervolgens vraag je of er wat mee gedaan wordt en krijg je het antwoord dat ze het eingelijk niet weten en dat ze daar niet over gaan. Een jongeman van het bedrijf kwam naar ons toe en zei dat het vlees "te dik gesneden was" en dat het daardoor rauw is en dat hij dit met de kok gaat communiceren. Naar mijn mening is het een kwestie van je eten goed voorbereiden, zo kan je dit voorkomen.

Uiteindelijk werden mijn vriend en ik helemaal niet goed van het rauwe eten en vlogen we heen en weer naar de wc en besloten we na minder dan 2 uren maar weg te gaan. Bij het afrekenen deed het personeel net of er niks aan de hand was, toen nogmaals aangeven dat we hiervan last hebben gehad. Een excuses gekregen en daarmee moesten wij het maar mee doen. Er werd niet een gedacht aan een oplossing. Voor een bedrag van 53 euro verwacht je toch wel meer....

Wij komen hier nooit weer!

13. Lekker gegeten en een goede bediening.

14. C de Graaf

Voldeed aan al onze wensen.
    Het eten was prima en de bediening was vriendelijk en correct.
    Zeker een aanrader.

15. Zeer slecht, vlees niet gaar, de rest koud, De eigenaar wil niet luisteren naar klacht. We komen hier nooit weer.

1,4
  16. Wikje Bakker

Prima eten/ drinken, prima sfeer, prijs kwaliteit uitstekend.

17. Het eten was goed maar ik ergerde mij wel aan een serveerster die constant aan de babbel was met een echtpaar met kind. Dit gaat ten koste van andere gasten die graag bediend willen worden.

Wij hebben er niet heel lang gezeten veel korter dan je mag blijven ook heel stom.

18. Prima eten, zeer vriendelijke en vlotte bediening.
    Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

19. De wok ming is een goed restaurant. Er hangt een gezellige sfeer en het eten is heerlijk.

20. Willem en Tineke Verjans-de Boer

Wij haalden dinsdag 25 juli jl. Een afhaalmaaltijd voor 2 personen voor 17.50 Euro.
    Alles was van slechte kwaliteit en smaakloos.
    Dit was ons eerste en tevens laatste bezoek aan dit Chinese restaurant.

1,5
  21. Ontevreden

Sorry hoor maar wat ik niet begrijp is dat al deze mensen hier zo positief over beoordelen op deze site. Het is ronduit slecht te noemen naar de meningen van mijzelf en mijn vriendin. Het eten was erg zout. We hebben hier 1 bord gehad met wat ijs die zelfs de texstuur had van vla/melk. Kortom lang verhaal kort: Wij komen hier nooit meer!!

22. Goede en verse producten. Ruim aanbod, goede koks... Kortom heerlijk gewokt... Een aanrader!

23. F. Marteau

Alles was perfect. De bediening was vlot en aardig. Het eten was lekker. Jammer dat er nergens sambal op tafel staat. Dat mag je toch wel verwachten van een chinees restaurant. De slagroom dat uit die machine komt smaakt niet naar slagroom, maar naar crème, wat erg jammer is.
    Verder is alles heel net en de sfeer is prima.

24. Hartstikke lekker gegeten! Het personeel was erg vriendelijk en de sfeer was gezellig! Wij komen zeker weer!

25. Geen succes. Zijn beter gewend bij andere wokrestaurants. Weinig keuze, smakeloos eten, onvriendelijke bediening.

2,4
  26. Ingrid

Een net restaurant met uitstekende bediening! Laatst heerlijk gegeten met het gezin, zeker aan te raden, ook voor groepen geschikt.

27. Zeer matig!!! Lange wachtrijen voor wok en grill (meer dan 20 min.) Normaal buffet slecht te bereiken door lange wachtrij. Weinig smaak aan de diverse gerechten. Bediening is vriendelijk. Prijs / kwaliteit verhouding slecht.

2,8
  28. Carrotfarmer

Prima restaurant. Kom hier al jaren tijdens zomervakantie met wisselende gezelschappen. Eten is prima. Prima ruim restaurant met goede parkeergelegenheid.
    Tip voor restaurant: serveer een klein voorgerecht aan tafel als welkom!

29. Lekker eten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel, er is voor elk wat wils, ook voor kinderen.
    Wij komen hier telkens met plezier terug.
    Marco, Sietske, Sanne en Nico

30. Leker eten, altijd gezellig, goed personeel
    Eigenaars lieve mensen, gewoon super restaurant
    Groetjes Erna, Anton Laura en Bert

31. Heerlijk gegeten en erg gastvrij. Top bediening!!

32. Slechtste wokrestaurant waar ik ooit ben geweest.Matig assortiment en onhandig ingericht. Te lang in de rij. Er stond 1 kok te wokken, later 2.Bij de plaat was het ook zo. Personeel kwam niet echt vriendelijk over. Ik zal daar zeker niet nogmaals gaan eten.

33. Waren er afgelopen zaterdagavond zaak zat niet helemaal vol.
    Wat vervelend was dat het langzaam ging bij de bakplaat, en de kok gooide alles door elkaar je kreeg steeds wat anders op je bord dan wat je afgegeven had. Bediening liep iets vlotter dan vorige keer, maar nog niet zoals het hoort.

4,5
  34. R de Graaf

Wij zijn hier geweest op een zondagavond om 19:00.
    Wat ons op viel bij deze wok is dat je niet weet wat je eet, nergens staat iets bij met een omschrijving van de producten, je moet zelf goed kijken wat je pakt.

Geen sfeervolle aankleding, best prijzig als ik naar andere wokrestaurants kijk.

We waren nieuwsgierig hoe deze was, maar beslist geen aanrader.

We gaan hier dan ook niet weer heen.

35. Slecht begin. Stond bij de bakplaat met biefstuk en uien en champignons, kreeg gelijk commentaar, de verkeerde uinen en champignons. Had gesneden i.p.v. ongesneden, heb dat nog nooit mee gemaakt. Koks waren ontzettend langzaam, dus lange wachttijd. Bediening was ook langzaam, hebben wel 4 a 5 rondjes laten schieten, scheelt hun omzet maar ons plezier, want daar voor kom je toch.

36. Ida van der Hoek

Heb afgelopen jaar meerdere malen met steeds wisselende gasten bij U gewokt. Kwam meestal tegen vijven.

De ontvangst was steeds hartelijk, het personeel aardig en voorkomend en het eten heerlijk, vond een ieder.

Zelfs ik, als vegetariër, had ruim voldoende keus!

37. Lekker eten! Vriendelijk personeel, een echte aanrader!

38. Lekker gegeten, veel variatie en vriendelijke bediening.

39. Heerlijk gegeten!

Gezellige sfeer & personeel!

Top!

40. Wat hebben we heerlijk gegeten! Super snelle bediening en het eten smaakte heerlijk! Verder was het op een drukke dag, maar ondanks dat was het super!

Zeker een aanrader!

41. Altijd zeer tevreden over deze wok, tot afgelopen week.

Het was zeer chaotisch, persoon was regelmatig in de war en kwam nauwelijks langs voor het bestellen van drinken. Pas toen we 1 min over de tijd waren kwamen ze een bestelling opnemen, hiervoor moesten we dan wel extra betalen. Flauw! Verder zaten we precies onder het kinder speelgedeelte waar een hoop lawaai van kwam. De eerste volgende keer dat we willen wokken gaan we niet weer naar Joure!

5,7
  42. Het was al een super zaak toen ze nog op het oude adres zaten. Heerlijk eerlijk voedsel. En de bijzondere kwaliteit hebben ze doorgezet in de nieuwe zaak. Hulde.

Hier kun je heerlijk eten!

43. Lekker eten, hele goeie bediening, mooi en sfeervol.

Aardig personeel helemaal top!

44. Je kunt er gezellig zitten want het is echt supper sfeervol ingericht en het eten is heerlijk!

45. Heerlijk, snel en leuk.

46. lekker en snel

47. super mooie inrichting
    super vriendelijke koks
    heeeeeeeeeerlijk eten
    ook gezond je kunt wokken en grillen met veel groenten
    er is ook veel vis en vlees
    en natuurlijk de normale chinees

verrukkelijk!!!

48. Lekker eten en goede bediening. Kijken naar de koks is ook erg leuk. Zelf je maaltijd samenstellen was ook erg leuk en je weet wat je eet. Drankjes (gratis frisdrank) werden ook vlot doorgeserveerd.

49. super

50. Ze zijn net begonnen
    met hun restaurant.grillen en wok alles vol smaak . leuke mensen