Op dit adres zit nu: Salento

Isola Bella in Hoorn

• Honden toegestaan
  5. Betalen Visa Master Card pin

1459197423 71
1520178247 64
1631976425 64
1703120720 64

1. Ik kom hier al jaren mijn pizza ophalen die speciaal op mijn manier gemaakt wordt en staat klaar als ik hem ophaal.
    De smaken zijn erg goed in balans en de ingrediënten zijn heerlijk vers en goed van smaak. Je kan ze zien koken door de open keuken wat erg prettig is en een goed gevoel geeft. Je ziet dat de mannen passie voor koken hebben. De pizza Vincent is top en blijf ik nog jaren halen!

2. Toptent, heerlijk gegeten. Ze proberen er echt een leuke avond van te maken... We komen zeker terug!!

3. Leuk restaurant met leuk personeel. Eten uitstekend. Rijk gevulde vissoep voldeed aan de verwachting. Schaaltje citroenwater voor de vingers werd er bij geserveerd. Ossenhaas rood gevraagd en ook rood gekregen. Goed stuk vlees. Overige gerechten ook uitstekend. Prijs kwaliteit verhouding goed. Leuke avond gehad en aan het eind nog twee drankjes van het huis. Zeker een aanrader.

4. Bijzonder fijn restaurant. Bediening voorkomend en hartelijk. De sfeer en oganisatie is na de heropening duidelijk verbeterd (nieuwe medewerkers). Isola Bella staat weer op de kaart als restaurant, dat is duidelijk. Ga zo door! In de nabije toekomst wellicht, naast pizza en pasta, een wat uitgebreider vlees/vis kaart en seizoensspecialiteiten. En.. een bezorgservice misschien?

5. Fantastisch restaurant, laatst heerlijk gegeten. Eten was erg goed zeker de pizza's en pasta's. Bediening erg goed. Wij komen er erg vaak, dus krijgen wij ook wel eens een drankje gratis!

6. Kitty 57 punten

We eten hier meestal erg lekker. Vooral de pizza's zijn natuurlijk heerlijk en de voorgerechten. De vlees en vis gerechten iets minder, maar daar ga je volgens mij ook niet echt naar een pizzeria voor.

Wat wij erg jammer vinden is dat de bezorging is gestopt. We willen graag thuis ook blijven genieten van een pizza wanneer onze kleine op bed ligt, dat is nu onmogelijk. Want halen doe je dan ook niet zo makkelijk (i.v.m. parkeren etc.)

Kitty en Stephan

7. Wij zijn erg goed geholpen. We waren wat vroeg, maar dat gaf niet. Ze zeiden gelijk het is hier warm. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg goed. Ze namen de tijd en er kon een praatje vanaf. Er is 1 klein puntje; iets meer keus in de pizza's zou wenselijk zijn, en eventueel ook Babinopizza in het assortiment zou wenselijk zijn.
    Dus lieve mensen van Isola Bella, als wij nog eens in Hoorn komen, dan komen we zeker weer een keer langs.
    Toitoi en heel veel succes met de zaak.

8. Lekker eten, leuke sfeer, vriendelijke service!

9. Vanavond zijn we in dit restaurant wezen eten. De ontvangst was hartelijk. Toen wij 10 minuten binnen waren, kwamen ze langs voor het opnemen van de drankjes en met de menukaarten. Na weer 10 minuten te hebben gewacht, werd ons wederom gevraagd wat we wilden drinken. Aangegeven dat we dit al door hadden gegeven, werd het toch weer opgenomen. Nu was dit vrij snel gebracht, echter nog steeds geen keuze doorgegeven. Ongeveer 30 minuten na binnenkomst werd onze keuze opgenomen. Wij wilden voor de jongste van de drie graag een kleine lasagne hebben. Dit was niet terug te vinden op de rekening. Na ruim een uur na binnenkomst kregen we de bestelling. Dit is voor een doorsnee restaurant toch wel behoorlijk aan de lange kant. Zeker gezien het tijdstip en dat met kleine kinderen. Er waren mensen die later binnen kwamen, die toch eerder hun maaltijd hadden ontvangen. De kinderen waren al redelijk aan hun eind, zeker de jongste en helaas moesten we meer dan de helft laten staan. Verder was de Calsone niet echt warm. Ook de smaak was aan de flauwe kant. Het leek wel of ze er vandaag niet veel van konden "bakken". Jammer dat zo onze trouwdag moest eindigen. De beloofde attentie was ook niet terug te zien.

4,5
  10. Leuke, enthousiaste ondernemer, gezellige kok en kunnen beiden heel goed koken. Je kunt altijd je wensen kenbaar makenen komen dat dan vragen aan je tafel. Lekker tap-Heineken. En dan toch niet tevreden gewoon zeggen dat wordt op prijs gesteld. Ga zo door en voor iedereen die het maar horen wil gewoon een keer proberen. Zulke mensen gun je elke avond een vol restaurant.

11. Ik ben zelf een keertje met mijn klas bij isola bella wezen eten, ik heb er echt heerlijk gegeten.. alle prijzen zijn goed betaalbaar vooral voor studenten. Ook moet ik zeggen dat ze een gezellige sfeer hebben. Leuk voor kinderen, en het personeel houdt goed rekening met kleintjes. Het eten was heerlijk en het is zeker voor herhaling vatbaar.

12. Voor een redelijke prijs, heerlijk eten. en met onze kinderen kunnen wij hier heel prettig terecht! Dat is voor ons ook heel belangrijk. Het personeel speelde heel goed in op de ongeduldige kinderen. En het werd een heerlijke avond.
    Bedankt. We komen snel weer.

13. Bediening is erg onbeleefd. Spreekt volwassenen aan met;"Wat wil jij drinken?!". Het eten was in orde. Menu's redelijk van prijs. 'Losse' gerechten erg duur voor een Italiaan/pizzeria. Drankjes extreem duur: 2,75 voor glaasje fris! Nog nooit ergens gezien. Simpele huiswijn ook erg duur.

14. Ik ging 3 jaar met mijn vriendin, en moest last-minute een restaurant vinden. Gelukkig stond Isola Bella klaar voor mij. We hebben er heeerlijk gegeten. Mocht je iets willen vieren, dan is Isola Bella zeker een goed adres.

Ik ben zelf ook Italiaans en eet dus regelmatig Italiaans eten. Maar ik kan zeggen: ''Bijna net zo lekker als thuis''.

Mijn complimenten en hartelijk dank voor de goede service.

Gr,

15. Een van mijn favoriete restaurants, prima eten en leuk personeel. Ik vind de prijs kwaliteitsverhouding wel kloppen, het is natuurlijk iets aan de dure kant, maar je krijgt ook gewoon lekker eten ervoor terug.

16. Ik eet regelmatig bij Isola Bella. Ooit heb ik wel eens een gerecht gehad dat me niet smaakte. Maar de cannelloni vind ik om te zoenen. En de spaghetti met zalm is ook aan te bevelen. Elke dag wordt er verse tomatensaus gemaakt. Heerlijk.

En standaard krijg je een bruschetta van een lekker warm broodje met lauwwarme verse tomatensalade. Daarbij ook nog een mandje stokbrood met kruidenboter. Met Kerst moesten we te lang wachten, dat was wel jammer. Binnenkort ga ik er met mijn collega's eten. Hopelijk gaat de service dan lekker vlot en kan ik trots zijn op mijn restaurantje.

17. Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen, lekkere ouderwetse service! Dat zie je niet vaak meer tegenwoordig.

Het drinken is nogal prijzig voor een restaurant, €2,25 voor een glaasje ijsthee.

Mijn partner en ik vonden de service juist wel goed! Maar mogelijk kwam dit doordat het nog rustig was. Omdat de prijzen vrij hoog liggen, zeker voor twee studenten, hebben wij alleen drinken en hoofdgerecht genomen. Voor mij een pizza Calzone (kreeg het niet op door vele vulling, was wel lekker) en voor mijn partner een tagliatelle Napolitano. Beide waren goed naar smaak, wat voor mijn vriend bijzonder is gezien zijn voorliefde voor Italiaans eten.

Er hangt geen echte Italiaanse sfeer, ook vond ik de beelden en afbeeldingen een beetje te stereotype.

18. Pio Margatio

De service was wat overdreven, net iets te vaak checken of alles OK was. De pizza's waren heerlijk, de lasagna ook maar de tagliatelle Gambarotta kan ik niemand aanbevelen, veel te veel, vage toevoegingen, gratineren ver over de top, bijna verbrand, jammer. Sfeer goed en alles ziet er netjes uit.

4,9
  19. Ik vond het niet goed! Had me erg verheugd op het etentje, maar viel erg tegen!

Geen sfeer in het restaurant, lang wachten op eten, eten smaakloos, en nog erg prijzig ook voor het eten wat je krijgt!

Voor mij nooit meer!

3,5
  20. Ik ben hier met een grote groep wezen eten.

Zelf vond ik mijn gerecht lekker, maar er waren meerdere mensen die hun bord niet leeg kregen, en het echt niet lekker vonden. Hun lasagna was smakeloos of de pizza te zwaar.

De prijzen vond ik echt erg duur, de gemiddelde prijs voor een voorgerecht is al 12 á 14 euro. Hoofdgerechten zijn heel simpel, maar ook daar betaal je zo 26 euro voor. Het nagerecht was lekker, maar het ijs was oud, je proefde de ijsklontjes in het ijs (ijs is meerdere keren in en uit de vriezer gehaald en daarna weer teruggezet). De service was zwaar beneden peil, het meisje dat ons hielp was erg aardig, maar dat was het ook wel. We hebben steeds een uur moeten wachten op ons eten, bij voor en hoofdgerecht. Bij ons nagerecht hebben we ongeveer 30 á 45 minuten moeten wachten. We zaten om 7 uur aan tafel en gingen pas om 11 uur / kwart over 11 weer weg.

5,7
  21. bas 7 punten

Zeer slechte service. We moesten heel lang wachten voor we konden bestellen en daarna duurde het een eeuwigheid voor we het eten kregen. De bediening gaf het idee dat ze ons het liefst zo snel mogelijk zagen vertrekken. Het eten was ook niet echt lekker of zo. Vreselijke tent.

3,5
  22. Eens maar nooit meer. De pizza's waren niet te eten. Wij eten heel vaak Italiaans maar zo slecht als bij Isola Bella hebben wij het nog nooit meegemaakt.

23. Ik vond het eten echt goed.

De bediening is ook gewoon goed en je zit daar ook mooi.

Je krijgt er een geroosterd broodje bij met tomatenhapje erop.
    En bovendien ook nog stokbrood.

Ik zelf had uiensoep (lovely) en een pizza quattro Stagioni, was ook erg lekker.

24. Ongeloofelijk lekker, wat is italiaans eten lekker zeg!

Dankzij Isolabella heb ik weer even ervaren.
    Een magnifiek beeld van een Italiaans restaurant. Een leuk sfeer, vooral de dames en een heel aardig jongetje achter de bar.

Ik vind het de beste restaurant in de omgeving Noord-Holland en raad het zeker aan.

Groetjes aan de knappe pizzabakker.

25. Helaas hebben we het restaurant moeten verlaten na het voorgerecht. Met het gezin wilde we lekker gaan eten, maar na lang wachten op de soep was het nog veel langer wachten op het hoofdgerecht: ca 3 kwartier. Toen we daarover klaagden kregen we als reactie dat onze soepkommen nog op tafel stonden en daarom het hoofdgerecht nog niet geserveerd kon worden... Tja, daar sta je dan.

Dat was eens maar nooit weer!

26. maria de lores

Wat een verschrikking, dit restaurant behoort niet meer open te zijn! Slechte kwaliteit, terwijl de prijs normaal is! Onlangs met 10 dames gegeten, sommige hebben 20 minuten moeten wachten op hun menu, andere waren dus allang al klaar! En als het nou nog eens smakelijk was, alle borden gingen bijna vol terug! Nooit meer!

3,4
  27. 1,50 voor wat extra knoflook?? Die zijn niet goed hoor.. ik kom er niet meer.

3,3
  28. Eten is niet bijzonder, en de aankleding suf, personeel is wel oké, maar het plafond kan echt niet. Bruin en lekt! Om over de wc maar niet te spreken.

29. Isola bella-fans

Wij vinden het echt een geweldig restaurant. Het kan niet beter! De pizza's zijn overheerlijk! En het is super gezellig met goed personeel! Dus niet zeueren maar eten!

30. Ooit was Isola bella een eerlijk restaurant, met ambachtelijke pizza's en vlees en vis gerechten die uit Italie zouden kunnen komen. Waar is het mis gegaan? Carpaccio van dikke plakken dubieus vlees. Tonijn met een smaak dit dicht tegen bederf aan zit en een saus die duidelijk aangebrand is geweest. Veel te duur voor iets waar een gemiddelde thuiskok zich voor zou schamen

2,2
  31. ali akbar

Lekker gegeten.. Vooral de ober met zijn grijze/zwarte lokken.. Tip: Kleur je haar een keer ;)

Top restaurant