ma Gesloten

1520457463 88
1655192963 85
1666420921 85

1. C van Toer

Elke keer weer top. Het diner en de bijpassende wijnen waren weer zalig.
    We komen er graag terug.

2. Liane Buitelaar

Heel erg goed!

3. Frans van laere

Gisteren heerlijk gegeten, water loop nu nog van genot mijn mond uit.

4. sandra wijzenbroek

Wat hebben wij weer heerlijk gegeten vanavond, het is iedere keer gezellig en een ontspannen sfeer.
    Goede uitleg over het eten en drinken zodat je voor jezelf een goede en lekkere keuze kan maken.
    Bedienend personeel is bijzonder vriendelijk en niet opdringerig.
    Zeker een aanrader voor mensen die van lekker eten en drinken houden.

5. Hartelijke ontvangst door de eigenaar zelf, goed personeel goede bediening, prima keuken, goede uitgebreide wijnkaart
    met kennis van zaken uitgelegt. Kortom, fijne heerlijke en prettige avond gehad.
    Wij komen graag nog eens terug.

6. Aletta Troost

Heerlijk gegeten! Uitstekende bediening en top producten!! Hier gaan wij beslist weer komen!!

7. P. Eijgenraam

Enige jaren geleden goed gegeten in Het Jagershuis. Op 06-01-2015 in de auto ter hoogte van Amersfoort dit restaurant even gegoogled en er stond: "Vandaag open tot 21:30" Dus wij rijden naar Hoek van Holland. Aangekomen blijkt het restaurant tot 09-01-2015 gesloten! Met alle moderne technieken had deze informatie toch wel up to date kunnen zijn. Dit is totaal geen service! Waardeloos!

8. Norbert

Simpel gerecht gekozen; slibtong. Maar uitstekende garing. Gefileerd en al op een bedje van verse spinazie en puree. Bediening was top. Zaak ziet er oubollig uit.

9. Nadat we onze zoon op de boot naar Engeland zetten wouden we nog even een lunch nemen. We parkeerden ons en vonden dat het restaurant "Het Jagershuis" er goed uitzag. We werden onmiddellijk als VIP 's ontvangen en kregen in plaats van een lunch onverwachts een topmaaltijd voorgeschoteld. De voorgerechten waren schitterend gepresenteerd en zeer lekker. De kabeljauw als hoofdgerecht was zeer vers en creatief bereid. De service concurreerde moeiteloos met de beste service in een toprestaurant. Voor deze kwaliteit was het hier goedkoop.

10. Samen met zoon en mijn moeder van 84 wilde we lekker gaan lunchen, we bestelden 2 jus en een glas droge witte wijn.
    We werden geholpen door mevrouw die er smoezelig uitzag,
    de jus zaten pitten in en de wijn was zoet.
    Gevraagd om een ander glas wijn. Na 2 keer werd er verteld dat ze het niet wist omdat de bediening er nog niet was. Na 8 euro betaald te hebben voor 2 glaasjes jus zijn we maar ergens anders gaan lunchen.

11. Leo Schoonmade

Redelijk eten. Vis was te lang doorbakken evenals het varkensvlees. Bediening vriendelijk maar kan attenter. Kaart niet spannend.

12. Fam. vd Bos

Na een strandwandeling nog even koffie gaan drinken in het Jagershuis. Daarna ons laten verleiden nog ijs na te nemen. Kwalitatief niets mis mee, maar de hoeveelheid afgezet tegen de prijs, was bedroevend. Bovendien werd er aan de bar vrolijk gepaft alsof het rookverbod hier niet geldt. Komen hier niet zo snel terug.

13. Wij komen al jaren regelmatig (2 keer/jaar) in het Jagershuis.
    Het eten is ons nog nooit tegengevallen, maar met een wijnarrangement krijg je beduidend meer waar voor je geld. Het is wel handig als je wel enig verstand van wijn hebt.
    Van jaren geleden kan ik mij nog herinneren wat ik gegeten heb.
    Het Jagershuis is behoorlijk prijzig, maar liever wat minder vaak naar een goed, weliswaar duur restaurant dan 12 keer per jaar naar goedkopere restaurants/eetcafe's

14. Mark en koen

15. Wij eten hier regelmatig en het is altijd Top!
    Goede sfeer, prima eten en zeer goede bediening.

Laat de wijn keuze over aan de gastheer en alles komt goed.

Het is jammer dat mensen zoals:
    "de recenst van hoek van holland"
    Hier niets van begrijpt.
    Als je geen geld hebt of ervoor over hebt ga dan naar MC Donald, krijg je misschien wel waar voor je geld.

16. Hebben hier onlangs gegeten
    prima gegeten alles was heerlijk
    vriendelijk personeel niks op aan te merken
    alleen mogen ze wel eens wat aan het terras doen

17. Het jagershuis is gewoon een top restaurant met vakmensen.

Dineren is een avondje uit en een rust moment in het jachtige stress leven van vandaag.

Wij komen hier al jaren en de kwaliteit is geweldig niet goedkoop maar als je dat wilt dan moet je gewoon naar een restaurant keten gaan biefstuk per strekkende meter.

Dit is een restaurant waar men nog weet wat kwaliteit is en een persoonlijke aanpak.

18. de recenst van hoek van holland

Eten voor 2.

Ik en mijn vriendin gingen om 18.30 eten bij het restaurant het jargershuis. Het eten was wel oke maar had ook zijn minpuntjes.

We moesten wel bijna een uur wachten voor we konden bestelen.

We hebben een gewoon normaal 3 gangen menu gegeten. Ik had de kogelbiefstuk en mijn vriendin gambas we hadden maar geen nagerecht genomen omdat we heel lang moesten wachten.

We hadden in totaal maar 6 drankjes gedronken en het eten.

Uiteindelijk moesten we wel 134 euro betalen, ik viel bijna om en ze gaven ook nog heel weinig eten echt gierig!

Voor ons geen jagershuis.!

19. Ian 25 punten

Ik heb samen met 2 vrienden in het Jagershuis gegeten. Voorafgaand wisten we niet wat voor soort restaurant het was. Achteraf bleek het geen restaurant te zijn waar je 19 en 20 jarigen verwacht.

We werden daar gastvrij ontvangen met een drankje en een klein aperitiefje van de zaak. Vervolgens werden wij naar onze tafel begeleid en vrijwel direct kregen wij ons eten. Hier hebben wij niet lang op hoeven wachten.

De kwaliteit was echt top! Precies goed gegaard. Zowel het gerecht dat ik had, zeeduivelbiefstukjes doorregen met gamba's en kreeftensaus, als het gerecht van mijn vrienden, lamsbiefstuk en een entrecôte. Met ieder 2 drankjes erbij kwamen wij uit op een bedrag wat wij er zeker voor wilden betalen.

De sfeer in het Jagershuis was niet overweldigend, het was echt een huiskamergevoel. Daar waar het ook niet echt een restaurant is waar je 1,2,3 heengaat met vrienden of familie.

Tijdens het afrekenen werd ik nog op zeer gepaste wijze bedankt voor het dineren en dat waardeerde ik dan ook zeer.

Omdat het niet bij mij in de regio is kom ik niet zo gauw terug, maar het is zeker aan te bevelen.

20. Samen met mijn man bij Het Jagershuis wezen eten. De avond begon helaas al verkeerd toen wij maar liefst 1,5 uur op het voorgerecht moesten wachten. Uiteindelijk aten we pas om 21.30 uur. Vooral ik kan daar erg slecht tegen en was al behoorlijk geïrriteerd. Het eten daarentegen was heel erg goed. We hebben het dessert overgeslagen, aangezien het al behoorlijk laat was. Achteraf maar goed ook, want we sloegen nu al achterover van de rekening. Beide dus 2 gangen en in totaal 6 drankjes € 115,-. Hoe goed de kwaliteit van het vlees ook is, dit slaat echt nergens op. Voor ons dus geen Jagershuis meer.

21. Echt weer heerlijk gegeten hier.

We hadden het 4 gangen verrassingsmenu besteld en alleen gevraagd om de wentelteefjes met ganzelever van de kaart als een van de voorgerechten. Het was weer allemaal om te smullen. Ook de wijnen zijn altijd perfect bijpassend en de gastheer kan hier ook geweldig over vertellen. Er wordt hier en daar aan de tafels weleens een beetje om gelachen, maar voor mij geeft het alleen maar aan met wat voor een geweldige passie deze man met zijn vak bezig is.

Wij komen zeker weer teug.

22. Top gegeten, mooie gillardeau oesters, super verse tarbot met kalfswang en een heerlijke jus. Top dessert met appel. Erg klassiek maar wie heeft er geen genoeg van, al die poespas op een bord. Gewoon top.

23. Een fantastisch restaurant, heerlijk eten en een zeer prettige bediening.

24. geraldine

25. Het is heerlijk vertoeven hier. Voor het eten alvast een heerlijke witte wijn gedronken en het voorgerecht was ronduit perfect.

Bediening was vriendelijk en de sfeer is erg prettig. Wil je een warme romantische avond dan moet je naar het Jagershuis komen. Goedkoop is het echt niet, maar het is iedere cent waard.

Super.

26. Zéér goed. Voorgerechten zijn bijzonder goed van kwaliteit. Hoofdgerecht wordt naar persoonlijke smaak bereid. Toetje had iets te lang in de warme temperatuur gestaan. Informele maar goede en nette bediening. Een aangenaam en verrassende avond beleefd. Héél goed!

27. Stoptochmetkoken

Erg gezellig restaurant en de bediening is súper! Als je een avondje weg wilt is dit "The Place to Be!" Waarom schrijf ik dit: Ik weet wat meer over deze zaak: "Deze zaak word maar door een stuk of drie koks gerund" als je het zo bekijkt loopt het hartstikke goed! De sfeer is hartstikke goed! Het team is gezellig en maakt verschillende keren een praatje. De mensen die er lopen zijn naar mijn idee luisterend oor naar de klanten. Maar goed als u er heen wilt... Moet u zonder twijfel een keer doen. En tuurlijk iedereen heeft wel ze smaken en meningen maar dit reastaurant valt niet erg veel over te oordelen. Dit restaurant is gewoon top!

28. Esmeralda

We hadden iets te vieren en kwamen met tien man op een doordeweekse dag, niet druk dus. Maar jeetje wat hebben wij lang zitten wachten op ons eten. Het eten was goed, dat is absoluut waar, maar waarom het zo vreselijk lang duurde is ons nog steeds een raadsel. De bediening was erg neutraal, er kon geen lachje af. De jongedame die ons bediende deed haar best maar de wat oudere meneer was gewoon erg chagrijnig. Toch erg jammer dat zo'n etentje dan toch net iets minder leuk is. Ondanks het goede eten komen wij niet snel meer terug want een gezellige bediening is ook erg belangrijk.

29. Prima zaak. Je moet wel even de tijd nemen, want het is bepaald geen snelle hap. Maar daar kom je hier ook niet voor. Laat je meevoeren door de vriendelijke bediening en neem een van de heerlijke wijnen erbij en je hebt een wereldavond met prima eten voor een redelijke (zeker niet goedkope!!) prijs. Leuke ambiance.

30. F.P. Goudswaard

Geweldig restaurant met een heerlijke keuken. Laat je door de iegenaar adviseren over de wijn en zelfs een geheelonthouder overweegt te gaan drinken.

31. Wij komen al jaren in dit restaurant en is echt top top top.

32. Slechte service, tafelkleedgedoe, duurt erg lang, prijs- kwaliteit verhouding en hoeveelheid is gewoon slecht!