Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoogeveen verdeeld zijn.

1. Kleine eetwaren Hoogeveen

Het was erg rustig, alleen mijn dochter en ik waren er om gezellig even wat te drinken. Helaas werdt het vrij ongemakkelijk op het moment dat er in het restaurant, op luide toon een beoordelingsgesprek werdt gehouden met één van de jonge dames. We konden, het niet al te positiefe gesprek, letterlijk volgen. We werden er zeer ongemakkelijk van. In mijn ogen een ongepaste plek om dit soort gesprekken te voeren. Niet alleen voor ons, maar ik denk ook voor de medewerkster. Over de reactie nadat ik hier wat van heb gezegd zullen we het maar helemaal niet hebben. De bedrijfslijdster bleef rustig en beleefd, een medewerkster moet nog veel leren.
    Dit nog niet eerder meegemaakt en ik heb echt al veel gezien in de horeca. Hopelijk gaan ze er toch nog iets positiefs mee doen.
    Ps. En nee, de anserdennen is niet van mij!

2. Chinees-Indisch Hoogeveen

Wat als eerste opviel was de enorm vieze rode vloerbedekking. Nog nooit zo vies gezien in een restaurant. De looppaden waren gewoon zwart. Het was niet warm in het restaurant. Het eten was matig. Vet, zout, zoet en veel saus. Prijs van het eten is niet duur.
    We waren er spontaan naartoe gereden maar we kiezen niet nog een keer voor dit restaurant.
    Nb.: De afhaal werd druk bezocht en ook zaten er wel aardig wat mensen in het restaurant op deze doordeweekse dag.

3. Kleine eetwaren Hoogeveen

Workshop. Dan kom je dus boven in een ruimte waar de vloer niet schoon is, dit zou komen omdat er eerder op de dag een andere groep was. Werkbanken niet schoon. Meneer zier er onverzorgd uit. En is niet erg vriendelijk. Handdoeken en theedoeken onvoldoende en/of niet schoon. Hygiëne ver te zoeken. NIET voor herhaling vatbaar. Zeker niet nu ik weet hoe het er in de werkruimte uitziet en aan toe gaat.

4. Kleine eetwaren Hoogeveen

Alvido Junto

5. Klunder-Tims

Als van ouds, was weer prima en erg lekker 👍

6. Het begon al slecht. Telefonisch gereserveerd voor het terras. Geen plek bij aankomst. Personeel geeft aan te letten op een plek, maar uiteindelijk zelf mensen zien vertrekken en daar gaan zitten. Laat ons dan niet zo'n plek reserveren en wees duidelijk bij het doen van de reservering.

Zitten lang met een glas leeg, lastig om contact te maken met personeel. Alvorens bestelling wordt doorgegeven, wordt gevraagd naar allergieën. Bij bestellen van gerecht blijkt dat ik één product niet mag hebben, dit nog extra aangegeven. Wat zit er vervolgens wel op: dat product. Toetje besteld, blijkt dat ik die niet mag hebben. Bediening komt wel met toetje naar de tafel, neemt deze vervolgens weer mee als mijn allergie extra gecheckt wordt (nu blijkt, dat wij het toetje wel betaald hebben - hier hadden wij zelf ook beter op moeten letten). Voor de fout met het hoofdgerecht, krijg ik overigens wel netjes excuses en een drankje aangeboden.

Vriendin heeft een kaasplank besteld, deze mag ik volgens het personeel ook niet hebben. Bestaat uit alleen niet gepasteuriseerde kazen. Blijkt overigens niet kloppend. Eén kaas stinkt je tegemoet, beide kennen wij deze kaas en de kaas is niet meer goed. De korst bevat witte pikkels en de geur is niet te harden. Vriendin geeft dit aan. Het wordt gecheckt bij de keuken, ja volgens de chef was de ammoniak geur nog niet zo heftig dat het niet meer kon...maar goed dat wij het hebben aangegeven! Er wordt 50% aan kosten van het nagerecht afgehaald en wederom excuses.

Al met al een gemiste kans hoe Marron zich presenteert. De kaart is niet kloppend qua tekst en prijzen met wat op de bon staat. Buiten ligt een andere kaart met alleen lunch-, borrelgerechten en drinken erop. Dit geef je dan aan, personeel weet vervolgens niet dat er een andere kaart is met diner erop. Hier moet je nadrukkelijk naar vragen.

Marron probeert zichzelf te presenteren met bepaalde producten en uitstraling, helaas is dan een bepaalde basis wel een vereiste. Het is dat de ligging mooi en het gezellig zitten is, maar qua diner is dit wat ons betreft zeker geen aanrader. Voor een drankje met borrelplank prima te doen.

TIP: Steek geld en energie in het goed instrueren, begeleiden en inwerken van personeel, daar is nog een hoop in te behalen. Personeel is er voldoende op zo'n middag/avond, dat wij ons afvragen waarom het niet loopt.

4,1
  7. Tim Hollander

Eten is prima maar de bezorging is drama. Bijna altijd te laat. Soms wel een half uur. Wij bestellen hier niet weer.

8. Ietje Marissen

Bediening was top, eten was prima en de sfeer moet je zelf maken, wat we ook als gezin hebben gedaan.

9. Henk Benjamins

Prima eten, goede bediening en een heerlijke sfeer

10. Kleine eetwaren Hoogeveen

Gertjan Nijboer

De sfeer was leuk en ontspannen. De bediening was prima en de maaltijd was prima en goed verzorgd. Mevrouw is altijd heel belangstellend. Prijs kwaliteit is erg goed. Maandelijks nieuwe gerechten.

11. E.J.Scholten

Lekker gegeten. Zaaltje was te koud. Bediening prima.

12. N. Bakker

Alles prima voor elkaar, genoten met onze vrienden, heel gezellig leuke bediening!

13. Chinees-Indisch Hoogeveen

Online eten besteld waaronder no.35 gegrilde spareribs met groenten in saus. Helaas geen groenten (dat is no.34). De spareribs, koud smaakloos en taai. Mijn vrouw en ik hebben 1 stukje geproeft de rest ging in de vuilnis. Kost wel € 16,00 Bij de Toupoun no.13 ontbrak de saus. De garnalengerecht was verder prima.

4,5
  14. Voor ons was dit de eerste keer dat we bij Ohrid aten. We werden hartelijk ontvangen. De bediening is erg attent, vriendelijk en adequaat. Het eten is heerlijk en de sfeer is super. Dit restaurant is zeker een aanrader. Wij komen terug.

15. We kwamen 2 snacks tekort. Hier over gebeld en dan wordt je niet serieus genomen. Vervolgens zeggen dat ze het wel komen nabezorgen, maar dit hebben ze niet meer gedaan. Ons zijn ze kwijt als klant

2,7
  16. Donders lekker eten!

• Eindcijfer 9,9
  17. De sfeer is altijd goed daar. Is er iemand jarig, wordt de muziek aan gezet, mag dan wel wat zachter 🤔, maar hoort erbij zeg maar. Eten is altijd goed/ uitstekend. Wil je de bonen schotel, als vegatariër geef dat dan aan. Staan maar 2 vegatarische gerechten op de kaart, dit mogen een paar meer zijn. Jammer dat de rijst niet meer geserveerd wordt, maar dat komt omdat de mensen, liever de gebakken aardappels eet, dan rijst. Win win situatie, zo wordt er minder weggegooid. Ohrid is wel een van onze favoriete restaurants.

18. Zeer slecht onprofessioneel… ik begreep het scannen niet en ik vroeg hoe het moest… zegt ze rustig rustig… ze kon ook zegge. Mevr ik leg je uit. Zeer onprofessioneel dame in het nam bestellingen op. Als je geen zin in werken hebt mensen blijf thuis maar doe niet onprofessioneel…

Krijg me bestellingen… kom ik thuis zit geen servetten in of fritesaus … ik ga nooit meer in Hoogeveen macdonald!!! Ga ik terug heen.. wil niemand me helpen… iedereen kijkt me aan maar komt niet naar mij toe… zegt andere klant chef help deze dame…. Dan pas komt iemand aangelopen naar mij…

Zeg ik mag ik mijn fritesaus waar ik voor betaald heb en niet heb gekregen…

Slecht personeel en bestellingen kloppen niet… ipv arrogant te doen leer je werk goed te doen!

En dan ketchup bij fish burger te doen ipv normaal saus wat ze altijd doen… KOM OP MACDONALDS HOOGEVEEN 😒

2,4
  19. Dieuwke Zijlstra

Super gezellig, lieve en attente bediening, heerlijk eten; wát wil je nog meer!. Fijn restaurant om te verblijven.

20. Eten, drinken en sfeer is altijd goed. Alleen dit keer moesten we wat lang wachten op het eten. Verder alles prima.

21. Heerlijk gegeten! Leuke sfeer, vriendelijke bediening. En uiteraard goed gezelschap.

22. De schotel voor 4 personen was boven verwachting goed; niet alleen was het vlees erg goed bereid, zacht en lekker, maar ook de groenten bijzonder smakelijk. Ondanks de drukte alerte, vriendelijke en galante bediening die regelmatig even komt inchecken. Echt een fijne ervaring!

23. Voor de tweede keer lekker gegeten. Leuke sfeer, zeer vriendelijk personeel en hele mooie menukaart. Mooie ambiance. Dit keer de spareribs gegeten. Erg lekker.

24. Zeer slecht. Koud eten krijg je. En het duurt ook nog eens heel lang

25. Dirk Snippe

Het eten was heerlijk. Maar € 6 voor 3 stokjes saté en € 15 voor khao phad aan de dure kant. Bovendien is de portie voor 2 personen te weinig.

26. Top, Heerlijk gegeten. Ondanks dat erg druk was vlotte bediening en eten snel op tafel. Zeker voor herhaling vatbaar.

27. Wij hebben veel ervaring in dit mooie en sfeervolle Restaurant en het is altijd lekker en met zorg bereid door de geweldige kok die altijd in de keuken bezig is. De bediening is altijd vriendelijk en bereid alles te doen om het de gasten naar de zin te maken.
    Kortweg gewoon een geweldig Restaurant.

28. Lekker en gemoedelijke sfeer.

29. Bestel regelmatig een ontbijt.
    Naast dat het altijd heerlijke broodjes en beleg is de bezorger altijd heel er aardig en meelevend.
    Laatste keer bij de bestelling, omdat de croissantjes op waren, heerlijk zoete lekkernijen.
    Dank je wel!

30. Staan 6 meter van ons af, zien ons maar gaan gewoon met z'n drietjes staan kletsen.
    Was niet zakelijk.
    Enige tijd gewacht toen maar weggegaan.
    Was stil in de zaak.
    Jammer want het leek ons een leuke zaak.