Op dit adres zit nu: My Pizza & Pasta

1341985783 81
1420887897 74
1567420396 74

1. Ed en greetje

Wij hebben heerlijk gegeten bij Le Paddock. Zeer vriendelijke bediening en het principe van de proeverij vinden wij geslaagd.
    Zeker een bezoek waard!

2. H van der Vossen

Heel lekker en prima bediening, al jaren!

3. Op 7 januari hier gegeten, tussen een bioscoopbezoek in Cinemeerse en een avondje uit. Mijn vrouw nam een tournedos en ik de sateh royaal. Beide waren uitstekend! Bediening prima; gezellig en oplettend.

4. 24 november hier gegeten met 11 mensen. Als het de eerste ervaring was geweest hier, zou het de laatste zijn geweest. De bediening was vriendelijk. Het eten lekker, maar het duurde anderhalf uur voordat we brood kregen. Na een uur en drie kwartier kwamen de voorgerechten. Nog een tijd gewacht op het hoofdgerecht, waarvan de saus voor de spareribs pas kwam toen de ribs op waren. Helaas ook geen groente meer bij het hoofdgerecht, maar wat sla op het bord waar nog geen dressing op gedaan is. Heel erg jammer, was beter gewend hier.

5. KOOS deBOER

Gisteren geweldig gegeten o.a. champions en kogelbiefstuk.
    Ik vierde mijn verjaardag (70) met mijn vrouw en zus met haar vriend. De ontvangst was zo geweldig. Ik vertelde Pascale waarom we kwamen eten, nou dat heb ik geweten. We kregen een welkomsdrankje en bij het nagerecht werd er een muziekje gedraaid en kwam er vuurwerk en een knuffel aan te pas. In een woord geweldig.
    Pascal en Pascale en de rest van de bediening: toppie.
    Koos en Hiske

6. Prima keuken, met veel keuze in het menu. Prijs-kwaliteit verhouding vind ik 'ok'. Bediening: mag aan gewerkt worden. Duurt allemaal soms wat lang...

7. Prima eten. Wij hebben alleen wat langer moeten wachten op ons eten toen we er waren. Het was er erg druk toen.

8. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Heel erg lekker gegeten en gedronken. Als voorgerecht de 'Paddock's choice', een proeverij van 6 gerechtjes, bestaande uit gamba, champignon met kaas uit de oven, carpaccio, gerookte eendenborstfilet, paprikasoep en spaanse ham (met bijpassend wijntje - naam vergeten). Als hoofdgerecht het wildtrio van haas, hert en zwijn in rode portsaus, met groenten en stoofpeercompote. Sfeer is erg fijn. Bediening was goed qua correctheid, alleen bij aankomst wat traag met drankjes en menu. Wat aan de prijzige kant, maar wel een erg goede avond gehad.

9. Diana 25 punten

Het is niet meer zo goed als vroeger.
    De spareribs zijn vies vettig en de bediening is ook niet meer wat het is geweest.

3,1
  10. Helaas, gemiste kans. Bij binnenkomst wel een hartelijke ontvangst, maar na naar een tafeltje te zijn verwezen hebben wij een half uur moeten wachten op ons eerste drankje. Toen maar eens gevraagd om de menukaart. Er werd gekeken alsof we om iets heel geks vroegen en een kwartier later hadden wij nog steeds geen menukaart. Toen wij verder de ergernis en vertragingen van opgenomen bestellingen bij andere gasten om ons heen zagen hebben wij besloten om ons drankje af te rekenen en op te stappen. Ook om deze rekening moesten 2 keer vragen. Het meest frappante van dit alles is dat de serveersters, hoe aardig ook, routineus reageerden op ons besluit om op te stappen. In deze tijden zou je toch een restaurant vol met mensen moeten koesteren i.p.v ergeren. Advies is minder tafels, grotere keuken of meer personeel.

4,5
  11. Bij de vorige eigenaar kwamen we heel regelmatig eten en was het eten en de bediening top. Dit is nu wel anders. Een tijdje geleden hebben we er gegeten en viel het tegen. We gaven ze een nieuwe kans. In 2 uur tijd alleen een hoofdgerecht gekregen en zijn we van ellende maar opgestapt. De bediening was uitermate slecht. Eerst mocht ze geen bestelling opnemen en na twee keer vragen mocht het ineens wel. Dit was echt de laatste keer dat we hier hebben gegeten.

3,7
  12. Zijn hier nu al 3x naar volle tevredenheid geweest! Gezellig, sfeervol ingericht restaurant met vlot, vriendelijk en attent personeel.
    Toen ons moeder jarig was werd haar toetje spontaan met een verjaardagsliedje en vuurwerkje opgediend!! De porties zijn behoorlijk groot en smakelijk. Vlees lekker mals. Er is ook aan de kids gedacht dmv. kleurplaten en een uit te zoeken cadeautje bij 't kindermenuutje.
    Je bent hier zelfs welkom met je hond.
    Er heerst hier een huiselijke, warme sfeer je voelt je welkom en komen hier dus graag terug!!

13. D. Adriaanse

14. Wij zijn hier uit eten gegaan omdat we deze dag 2 jaar samen zijn. Het restaurant ziet er erg gezellig en sfeervol uit en we werden erg vriendelijk geholpen. Goede overzichtelijke menukaart met niet heel erg veel gerechten maar wel héérlijke gerechten. Het warme brood vooraf met 2 soorten heerlijke kruidenboter was al heerlijk. Ik heb mijn vingers bijna opgegeten bij de salade met appel, geitenkaas en walnoten. Daarna als hoofdgerecht zeewolf met Italiaanse kruiden en een heerlijke saus. Ook dit was erg lekker. Ondanks het feit dat er wat frietjes bij zaten, misten we toch wat groenten erbij. Daarna als dessert witte - en chocolademousse en slagroom. De bediening was echt heel fijn en vriendelijk. We werden ook redelijk snel geholpen. We hebben echt heerlijk gegeten, dit restaurant is echt een aanrader!

15. Wij hebben vanavond heerlijk gegeten! De sfeer was goed en niet te druk ! Complimenten voor de bediening, leuk, spontaan en vriendelijk! Zeker aanrader!

16. Bediening is aardig en snel. Eten is lekker (spare ribs zijn aanrader!) en de sfeer is ook goed. Het is er erg gezellig. Conclusie: een toprestaurant!

17. Verhoef

Laatst hier wezen eten. Was erg goed en gezellig! Aanrader is de varkenshaas gevuld met pate en andere dingen. De standaard dingen die je in veel restaurant terugziet, weten ze hier net even anders op de kaart te zetten wat zorgt voor heerlijk eten! De vulkaanchocolade taart als dessert is ook een aanrader. Bediening is leuk, gezellig en vriendelijk.

18. Met een Duitse gast afgelopen woensdagavond gegeten. Het eten was prima, maar wat een super bediening! Zo kan het dus ook! Vriendelijk, niet opdringerig, arrogant of ongeïnteresseerd! Zo had ik het lang niet meer meegemaakt! Meer dan een dikke pluim voor de bediening!

19. Vorige week een high tea gehad bij Le Paddock. Erg goed verzorgd en het was erg lekker, zelfs wat teveel. Goede service en aardig personeel, echt een aanrader!

20. Wij zijn vrijdagavond wezen eten bij Le Paddock en het was weer prima! Het eten was zoals we gewend zijn goed en erg lekker, en de prijzen zijn nog steeds goed te doen.

Wat zag het terras er gezellig uit we voelde ons welkom, eerst op ons gemak een drankje gedaan op het terras en daarna heerlijk gegeten wat een vriendelijk personeel die overal aan hebben gedacht.

We komen snel weer een keertje terug om te genieten van de heerlijke carpaccio en jullie super saté.

Karin.

21. Wat een gezellig avondje uit moest worden met het gezin is geeindigd in een avondje ergenis! Na +/- twee uur wachten op het hoofdgerecht (met twee kinderen)was ook ook nog eens mijn biefstuk taai en koud! Wat mij betreft de laatste keer dat ik hier ben geweest!

3,1
  22. Van het weekend weer bij Le Paddock gegeten. Al jaren lang een restaurant waar we graag komen.

Op de menukaart een aantal gerechten die bij ons favoriet zijn...Wederom een zeer geslaagde avond met prima eten en een zeer goede en vriendelijke bediening. De prijs is ook bijzonder aangenaam. Een aanrader of je romantisch met zijn tweetjes wil eten of met meerdere personen. Bij Le Paddock begrijpen ze heel goed wat service is.... wij gaan heel snel weer terug.

23. Gisteren prima gegeten. Vriendelijke bediening die betrokken is bij de zaak. Iets wat wij heel belangrijk vinden. Prima plek om terug te komen.

24. De bediening is goed en je kan heerlijk eten.

25. Helaas merk ik achteruitgang. Bestel tournedo`s roquefort medium, normaal een topper. Werd er € 3.75 apart gefactureerd voor de roquefortsaus. Vind ik erg jammer. De tournedos was helaas ook well done i.p.v. medium. De carpaccio Pandoree blijft waanzinnig en is nergens anders zo goed op smaak. Een tip aan Krimo, maak de hoofdgerechten incl. de begeleidende saus.
    Succes voor de toekomst.

26. Bassam en Tiffany

Lekker eten, snelle en vriendelijke bediening. Prijs had iets minder gemogen....lekker gezellig druk op een dinsdagavond (15 juli)

27. doe wat aan die afzuiging!

5,1
  28. Het lukt Krimo en Petra iedere keer weer om een menu samen te stellen waarin ieder zich wel in kan vinden. Toppie...

29. In frankrijk heb ik beter gegeten in menig eetcafe.De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.Verder is de bediening wel top!

2,7
  30. A. de Koning

Vanavond (21 Dec.07) wordt voor ons de vierde keer dat wij hier een vorkje komen prikken. gastvrij, goed eten en niet duur, kortom een aanrader punt uit.
    Wij blijven komen.

31. In één woord: WOW!
    Bediening is uiterst vriendelijk en oprecht geinteresseerd, ze hebben ieder seizoen een nieuwe kaart met originele en heerlijke gerechten, snel uitgegroeid to mijn favoriet!

32. Amber Bijnevelt

Het is een gezellig en knus restaurant! De bediening is top en je kunt er heerlijk eten!

33. Renske de Vries

Heerlijk gegeten het enige minpuntje: het is teveel! We kregen zoveel lekker eten dat we geen ruimte overhielden voor de toetjes die we graag wilden proberen! Verder zijn de cocktails ook een must.

34. het zijn toppers vragen hoe het smaakt het is allemaal goede kwaliteit. en mocht er dan echt iets mis gaan dan regelen ze het zo dat je eigenlijk vergeet dat er iets mis ging. voor mij zijn het toppers. helemaal goed. Mensen voor kwaliteit mag je ook best een beetje meer betalen!!

35. shanna van der Kuijl

Heerlijk eten in een knus restaurant. De carpaggio, en championnen ik kaas en de spareribs zijn uit mij ervaring heerlijk