Achter het restaurant bevinden zich een aantal parkeerplaatsen en achter de duinen bevind zich een ruime parkeergelegenheid voor ruim 1000 auto's.

• OV

Met de trein vanaf Rotterdam naar station Hoek van Holland en dan is het 15 min. Lopen.

Lunch Diner

zo lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

1350712034 64
1426203874 82
1562089187 48

1. Vaker geweest en altijd vol bord. Ik kibbeling en mijn vrouw saté.
    Wat een afgang dit keer.
    Paar patatjes en paar stukjes Kibbeling. De vrouw paar patatjes en stukje vlees aan een spies.
    Echt belachelijk weinig. Met honger weer weg.
    Al bedacht wat we zouden zeggen bij afrekenen, dat het nu zeer tegenviel. Maar geen vragen over hoe het was, pas er tegenaan en je kan gaan.
    Gaan hier nooit meer heen.

2,2
  2. J vd vlugt

1e kerstdag gereserveerd meeste eten was koud of niet gaar, was buffet, kregen patat op tafel toen we bijna uitgegeten waren, oh en zaten eerst op een plek waar de regen naar beneden kwam bij navraag was de afvoer dag tevoor naar benede gekomen nou vlgs mij gebeurt dat niet ineens. Dus ik kom daar Nooit meer, bediening was ook vreselijk.

1,2
  3. We komen hier al jaren, maar wat is het slecht geworden. Duurt veel te lang eer dat je geholpen wordt. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Kaas zat niet over de loaded fries nadat ik dat had aangegeven werd het teruggenomen en werd er Parmezaanse kaas over gedaan, niet te eten. Poffertjes: 9 stuks 😂 kinderportie??? vegetarische hamburger was droog en smakeloos. Mijn dochter zat aan een andere tafel, had nachos besteld. Dat was koud en leek eerder op chip's. Toen ze naar binnen liep om te vragen of ze mocht afrekenen was het antwoord nee! Ze draaide om en dacht dan betaal ik niet, toen werd er gezegd ga maar naar mijn collega, niet echt vriendelijk. We werken zelf in de horeca en weten hoe het hoort, zo dus niet. Sorry jaren heel fijn ontbeten en geluncht, maar voor ons hoeft het niet meer terwijl dit de zaak van hvh strand was waar we altijd graag kwamen.

1,9
  4. Eten was op zich niet slecht. Service wel. Gereserveerd voor grote groep maar vervolgens 2 uur gewacht op ons eten. Nooit meer.

5. Tamara SF

6. Belachelijk veel geld voor 2 doodgewone witte boterhammen met 2 erg kleine garnalenkroketjes, zonder sausje, paar blaadjes sla en 2 uienringen… 14,50 euro… wijntje 6,50 euro.
    Bediening was ok… wel heel erg apart dat het meisje van de bediening ook de toiletten aan het reinigen was? 1× maar nooit meer.

1,5
  7. De weinig sterren die ik geef is voor de bediening (en het personeel dat de eigenaar z'n wensen uitvoert), bedankt voor het aanhoren van onze klachten en jullie begrip. Jaren kwamen we hier met veel plezier maar wat is deze tent achteruit gegaan ineens, zonde. Het eten wordt koud geserveerd en nachos, dat mag je geen nachos noemen maar koude chips met wat kwakjes saus (zie foto). Als we dan de kok/eigenaar willen spreken loopt meneer snel de keuken in terwijl hij alle klachten zeker heeft gehoord, schandalig. Wij rijden nog even langs McDonalds om snel wat honger te stillen. Volgende keer een patatje om de hoek, die zijn tenminste warm.

8. Ik dacht een lekker kopje koffie te drinken met een ontbijt, maar na een half uur wachten zag ik nog niemand, dus ff tijd doet zijn naam geen eer aan.

9. De bediening was vriendelijk totdat we het eten kregen. Moot zalm die koud en rauw was, daar iets van gezegd maar dat hoorde zo volgens de kok. Niet opgegeten.
    Prijs/ kwaliteit schreeuwend duur. 6.50 voor patat bij de zalm van 24.50. Kibbeling was wel lekker. Maar staat ook niet in verhouding met de prijs.
    2 gerechten en 3 frisdrank € 63.10…. Geen idee, je krijgt geen bon.

Volgende keer bij de buren proberen

1,5
  10. Hier gaan zitten vanwege leuke locatie, maar o wat een tegenvaller!
    Prijzen waren hoog, maar we dachten ' daar staat vàst iets goeds tegenover'. Niet is minder waar… Cappuccino smaakte nog niet eens naar koffie - de latte red velvet was een aanfluiting in de vorm van warme melk met een roze siroop. Echt schandalig.
    Worteltaart was lekker, cheesecake en redvelvet-taart wel prima - de chocoladetaart was een supermarkt-editie die daar waarschijnlijk nog beter was geweest. En dat voor slechts € 5,99 per punt. Schandalig!
    Locatie buiten is leuk, maar binnen een stuk minder en oogt het niet schoon. Vieze toiletten, absoluut geen enthousiast personeel en enorm trage bediening. Twee uur voor koffie met taart.
    Beneden alle peil dit en we gaan hier dan ook nooit meer heen!

2,5
  11. Mijn god, als er een plek is waar ze schijt aan de klant hebben ... inderdaad dat is bij Ff-tijd. Serveerster is al gepikeerd als we de gore moed hebben om te vragen wélk pils ze hebben. Daarna blijkt dat pizza en pasta (niet altijd beschikbaar) er idd niet zijn. Zeg dat dan meteen! De authentieke schnitzels zijn redelijk, maar iemand met een ei-allergie ... daar snappen ze bij Ff-tijd niks van. Een zalmsalade, gevraagd zonder saus (daar zit vaak mayo in), wordt geleverd mét saus. Dat sturen we terug. Daarvoor in de plaats komt een salade waar gewoon de saus vanaf is geveegd (alleen zijn ze niet grondig geweest) en ook het broodje zit nog onder de saus. Ook zitten er geen kappertjes meer op. Dus ook die wordt teruggestuurd. Daarna komt een kale bak groenvoer zonder kappertjes, zonder broodje, wel verse zalm, wat te denken geeft over de oorspronkelijke, dieprood ingedroogde zalm. Blijkbaar vinden ze zichzelf hier heel goed, maar de attitude die ze zich hier aanmeten houdt totaal geen gelijke tred bij de kwaliteit (not) die ze leveren. Denk twee keer na als je hier je ook nog eens te dure eten bestelt ...

12. Met vier personen maaltijd besteld (2x zalmmoot €.22,50, 2x sliptongetjes €.24,50), smeersel brood, flesje wijn etc.
    Na het afrekenen €.179,- vonden we de rekening toch wel hoog en bij navraag (bon krijg je niet), bleek dat we €.20,- !!! voor de patat moesten betalen, dat zat er nl niet bij het gerecht, terwijl er op de website staat: alle gerechten inclusief patat!
    Bij navraag eigenaar wat hij hier aan ging doen was het antwoord: NIKS ga ik eraan doen.
    Je bent wel gelijk 4 klanten kwijt zei ik hem, jammer dan mijn zaak zit toch vol.
    Tip, kom hier nooit!!!

13. Ronald Bonte

Mooie locatie en mooi terras. Hier is alles mee gezegd. Brood met 2 garnalenkroketten besteld. Kreeg een kroket zonder garnalen maar met een paar losse garnaaltjes op een droge witte boterham. Op de kaart stond incl. cocktailsaus echter deze moet nog worden geserveerd en ook een kuipje boter kon er voor dat geld 10,90 euro niet vanaf. Mijn vrouw kreeg ook 2 keiharde droge boterhammen met Dobben kroketten voor 10,90 euro. Allebei een drankje erbij dan ben je voor 36 euro kant en klaar. De bediening was dwangmatig zonder een spoor van plezier. Met deze ervaring vergaat je de lust om bij ff tijd quality time te verwachten.

1,8
  14. Mooie zaak.
    Bier werd gebracht zonder schuim.
    Eten besteld spareribs zonder bot.
    Perfect zonder bot dacht ik.
    Het eten zou lang duren ivm drukte. Kwam eigenlijk direct. 8 Stukjes vlees op bord met ketjap erover heen gemieterd. Miets geen salade erbij. Kasl bord Nou ja vlees was alleen maar VET. Echt vies.
    Patat was kruimel en gebakken aardappeltjes dropen in het vet dit moest je extra betalen heel triest een zakje majo erbij.
    Mijn maag keerde om na 3 stukjes heb ik laten staan mijn tafel genoot ook.
    Dit wel gemeld tegen ober maar je krijgt een tegen antwoord terug of het jou schuld is.
    Jammer is mooie zaak.
    De hele nacht last gehad van het vet in mijn maag. Gelukkig gister boodschappen gedaan dus wc papier genoeg.
    Helaas.
    Nooit meer.

15. Normaal schrijf ik niet snel een slechte review. Maar wat een slechte tent. Mijn moeder gereserveerd voor 20 personen ivm haar verjaardag. Bij aankomst (we waren iets te vroeg) werd ik al door zes mensen voorbij gelopen en niemand die hielp. De 7e heb ik zelf maar aangesproken over de reservering en ik kreeg een paar rollende ogen.

Toen kwam er iemand anders naar mij toe en vroeg wat kan ik voor jullie doen. We mochten zelf een plekje uit gaan zoeken maar niet in het achterste gedeelte. Er stond nog helemaal niks klaar dus zijn we zelf met zware stoelen en tafels gaan schuiven. Niemand die even kwam helpen. Ik weet niet wat die gaat zijn functie was die alleen maar met een opener stond te draaien en tof liep te doen maar die kon we over ons praten en als we niet blij waren konden we gaan. Mijn zwager hoorde dit en we hebben onze biezen gepakt. We zijn ergens anders gaan vragen of ze plek hadden voor 20 man en hoe we hiernaast behandeld waren. De slingers werden gepakt, mijn moeder kreeg een fles wijn en ze hebben gezongen. En de tafels stonden binnen 5 minuten! Daar geven wij dan liever 30 euro maal 20 man uit met een goede fooi.

16. Joan Grollé

Prima eten. Wat ik erg vond is dat kinderen en personeel in opdracht van de eigenaar op mussen en andere vogels schoten met 1 of ander pijltjespistool. Hierop hebben wij de kinderen, personeelslid en eigenaar aangesproken dat dit dieren mishandeling is en dat dit beschermde vogels zijn. Helaas heeft dit ons doen besluiten om af te haken.

17. Monica fennema

Wederom vreselijke ervaring. We dachten na de eerste keer een teleurstelling het maar te proberen omdat het ooit goed was. Maar na lang wachten eindelijk ons eten wat koud was dus we zijn vertrokken. Gelukkig vonden we een ander restaurant waar hetvzelfs drukker was en hetzelfde aantal aan personeel. Eten was heet en stond snel op de tafel. Het kan dus wel

2,2
  18. Eten was goed. Bediening veel minder. Besteld bier kwam laat, lauw, vies glas, doodgeslagen. Bij reclamatie werd dit eigenlijk niet snel hersteld, ben zelf maar nieuw bier gaan halen. Eigenlijk heel bedroevend…

19. Lang wachten op de bestellingen. Rib fingers waren bijna koud, wel mals, en grote portie, maar nog geen snippertje sla of groente erbij.
    Bij het aannemen van de bestelling vragen of we beiden mayonaise bij de friet wilden, en de prijs van de gerechten daardoor verhogen op de bon, maar gewoon één bakje friet en mayonaise neerzetten.
    Gaat me niet om het geld, ik hou gewoon niet van dat soort trucjes.
    Maak dan gelijk de prijs wat hoger, en lever standaard friet en mayonaise.

20. Nou hebbie effe.. duurde behoorlijk lang voordat de bestelling opgenomen werd, vervolgens kwamen ze met 6 verschillende bestellingen waarvan er geen een de onze was. Gasten kennen het terras beter dan de bediening. Hadden drie pizza’s besteld en geen van de pizza’s stonden tegelijkertijd op tafel. Konden sowieso eigenlijk niet zien wat er op tafel stond, aangezien het terras niet verlicht was. Pizza’s waren uiteindelijk prima.

21. In de serre gaan zitten zoals iedereen. Eten ok. Niet bijzonder. Op kaart staat verse pepersaus maar ik denk dat het een pakje was. Ober liep alleen op automatische piloot. Geen vraag hoe ik mijn biefstuk wilde hebben en verder geen vraag of ik iets wilde drinken. Was het meeste opviel is dat er mussen rondvliegen. Dat kan die hou je niet altijd tegen. Echter stoffen Verschoten hoezen van stoelen allemaal onder de poep. Tafel ook en op tafel uitgedroogde takje en lavendel in potje was troep op tafel gaf. Tafel werd niet vanzelf schoongemaakt dus ik moest vragen of de poep van tafel kon. Als je minder last van vogels wilt maak dan geen wand met kunstbladeren waar de mussen zich innestelen en zet dan geen olijfbomen neer. Een walhalla voor de vogels met Alle gevolgen van dien.

22. strandjutter

Het enige wat goed functioneert , is het springkussen voor de kids.
    Tent is veel te duur. Hoe prijs ik me uit de markt?
    Idiote prijzen voor een (half) glas wijn of een fles wijn.
    Verbaas je dan niet over half lege terrassen. Je kijkt als bezoeker de volgende keer wel beter uit je doppen. Ook bediening is erg onvriendelijk.
    Deze strandjutter zul je er niet meer aantreffen.

2,9
  23. Andrea Bakker

Locatie, sfeer en bediening prima! Het eten is wel oké, maar niet bijzonder! Alleen erg jammer dat de prijzen op de menukaart erg verschillen met die op de rekening!!! Scheelde 20 euro!! FF opletten dus bij FF-tijd!! En dit was niet alleen bij ons, dus zeker geen toeval! Grote domper! Komen hier dus niet meer terug!!

24. Mijn verjaardag daar gevierd met vrienden en familie. Zeer gastvrij ontvangen en vriendelijke en attente bediening tegen uitstekende prijs/kwaliteit.
    Dank FF tijd!

25. Na een heerlijke stranddag wat gegegeten en gedronken. Terras zat vol en liep genoeg bedieding, werden snel geholpen.
    Fles wijn besteld, die werd op de tafel gesmeten zonder je glas in te schenken of enige communicatie. Jonge serveerster liep er enorm chagerijnig bij.
    Bittergarnituur besteld, word snel gebracht, kwam op een heel vies bord en garnalenkroketten waren koud.
    Hoofdgerecht werd ook super snel bezorgd en was redelijk.
    Als afsluiter nog een glas wijn besteld, zelfde als eerste fles, werd een totaal andere wijn gebracht maar wel een duurdere op de bon gezet. Ondanks de mooie ondergaande zon, voor ons niet snel nog een keer.

4,3
  26. In het verleden een paar keer in deze strandtent geweest om te lunchen. Altijd prima geweest. Maar dit keer was het ronduit slecht. Het eerste wat mij opviel dat de prijzen enorm gestegen waren. Ok, dat kan. Maar dan mag je toch ook wel wat verwachten. Nou, dat viel in de praktijk tegen! Op de eerste plaats werden we volkomen genegeerd op het terras. Het was een mooie zomerdag, maar niet druk. Mijn zoontje was op het springkussen aan het spelen (enige pluspunt) Na een half uur de ober te proberen te seinen om een bestelling op te nemen. Dus daarom 1 van serveersters bij het springkussen aangesproken dat wij heel graag zouden willen bestellen. Gebeurde weer niks. Het heeft uiteindelijk een uur geduurd. Dan vervolgens het eten. Ik was met mijn twee zoontjes en mijn man. Voor beide jongens een kindermenu besteld, zelf een broodje makreel en manlief twee kroketten op (oerbrood). Het duurde vervolgens weer 40 minuten voordat het eten kwam. De kroketten werden geserveerd op kinkkorn brood (dan is 8,50 euro best wel aan de hoge kant). Verder kwam er maar 1 kindermenu. Dus vroeg ik waar blijft het menu van mijn andere zoontje? Nou, dat had ik volgens de ober niet besteld?! Ja, hoor... ik laat mijn andere zoontje kramperen van de honger! Totaal geen zin om de discussie aan te gaan. Tip: het is niet echt klantvriendelijk om in discussie te gaan met je gasten! Maar dit was ronduit belachelijk. Er kwam snel wel een menu voor mijn jongste zoon. Maar het is niet echt gezellig als je niet meteen samen kan eten. En dan ben ik nog vergeten te melden dat wij om ons eigen bestek moesten vragen. Dit leg je toch meteen neer?
    Kortom, wij komen niet meer terug! Lang wachten, belachelijke prijzen voor ‘normaal’ eten en hele slechte service!

1,7
  27. 3 Kwartier moeten wachten op een portie kibbeling en een tosti. Toen zelf maar gevraagd waar ons eten bleef, omdat iedereen om ons heel wel eten kreeg. Bediening gaf aan te gaan kijken in de keuken, maar niks meer gehoord. Uiteindelijk kwam ons eten. Bediening keek niet naar ons om, eindeloos gewacht tot we konden afrekenen. Toen maar naar binnen gelopen, maar daar konden we niet betalen. Bij afrekenen buiten geen sorry gehoord van de verantwoordelijke medewerker, geen drankje van het huis, niets. Dus je moet zeker ff tijd hebben als je hier wat wilt eten…

3,9
  28. Wat een slechte service, nog nooit zo erg mee gemaakt. Arrogante, ongeïnteresseerde bediening. Zelfs toen we wilden betalen leek alles lastig en moeilijk.

29. Een aantal keer bij ff-tijd geweest, zowel in de zomer als in de winter. Altijd vriendelijk behandeld en lekker gegeten. We hebben verschillende gerechten uitgeprobeerd, je krijgt echt waar voor je geld. De tent is van binnen leuk ingericht en buiten is er een mooi terras. Kortom: een leuke plek om in de zomer af te koelen tijdens een dagje strand en in de winter op te warmen na een frisse strandwandeling!

30. Wim Verhoef

Relaxte sfeer, fijne bediening en heerlijk gegeten. Aanbevolen na een strandwandeling.

31. Vrijdag 5 juli hebben wij een bezoek gebracht aan Hoek van Holland met 27 gasten en 15 vrijwiliigers van de Zonnebloem. De keuze voor FF tijd was top. De gasten werden goed ontvangen, zelfs met rolstoel uit de bus naar restaurant geholpen door zeer vriendelijk personeel.
    Koffie/thee werd vers ingeschonken, heerlijke koffie, met heerlijk gebak. De gasten genoten!
    Ook de lunch was prima verzorgd, en ze verrasten iedereen met vers geperste jus d'orange. Alles is goed toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn of in rolstoel zitten.
    Prima keus.

32. Afgelopen zat 29-12-2012 samen met mijn partner en vrienden hier gegeten, in een woord super. Ga zo door, ons zien jullie terug.

33. We hebben erg lang moeten wachten op ons eten. We werden bij binnekomst al gewaarschuwd dat het lang kon gaan duren. Het personeel leek ons af en toe te vergeten. We moesten vervolgens zelf achter onze drankjes en eten aan. Ook kwam het personeel onprofessioneel over, er werden dingen vergeten zoals bestek en er vielen spullen van het dienblad. Het eten smaakte na lang te wachten nog redelijk. De tournedos was te hard doorbakken waardoor je kon kauwen tot je een ons weegt. De prijs/kwaliteit verhouding was dus slecht. Wel lekker naar de ondergaande zon kunnen kijken.