• Aan het strand

1451950969 56
1461926250 55
1471901530 58
1491852092 64

1. In deze zaak wordt je besodemieterd, bij een brunch staan er bij onze groep van 13 man 4 flessen water op tafel, bij het afrekenen durven ze gewoon €24,40 te rekenen, zonder enige vermelding.
    Schofterig duur, gewoon oplichterij.
    Eens en nooit meer

2. familie Zegwaard

Gisteren een super uitgebreide lunch gehad omdat we 50 jaar getrouwd waren met kinderen en kleinkinderen en niet te vergeten DE STORM bij jullie geweest. Prima bediening - prima eten en leuke ruimte, gewoon super waar iedereen met plezier op terug kan kijken. BEDANKT.

3. Cynthiahoutstra@ziggo.nl

Prachtige zaak… de bediening is echter waardeloos!

4. Gerrie en Jacqueline

Sfeervolle, gezellige en nette beachclub. Heerlijk gegeten en super aardig personeel. Voor herhaling vatbaar.

5. Samantha

Wij (mijn vriend en ik) waren van plan om hier gezellig een hapje te gaan eten. Zaterdag avond, het was lekker druk, genoeg personeel. Helaas duurde het zeker 10 minuten voordat wij een drankje konden bestellen, terwijl er wel 5 man personeel langs onze tafel was gelopen.

Uiteindelijk kwam er een jongen die drankjes liep ons helpen. We hebben gelijk bij het drankje brood met smeersels besteld. Het brood was er voor het drankje... Toen hebben wij nog zeker 5 minuten op ons drankje gewacht.

Het ziet er super uit, alleen de service die wij verwacht hadden hebben wij helaas niet gekregen. Dus wij zijn maar ergens anders gaan eten.

Jammer! Veel personeel, alleen niet allemaal hard werkend personeel.

3,6
  6. johan van assen

Ik was er afgelopen vrijdag avond en had wat gedronken en eten van de kaart besteld. We hadden kibbeling en zogenaamde verse friet genomen. De kibbeling kwamen uit de diepvriezer en de verse friet was erg droog en hard.
    Ik zei met het afrekenen dat de kwaliteit niet overeen komt met de prijs die ze hiervoor berekenden. De klacht werd lachend afgedaan dat er een bruiloft aan de gang was en de klacht zou doorgegeven worden aan de kok.
    Wij zijn zeer teleurgesteld in deze houding, ze dachten die komt toch niet meer terug. Maar ik loopt in 10 minuten naar huis. Dus nooit meer!

7. Eten van de kaart is heel duur voor wat je krijgt, pluspunt is dan weer wel dat het goed is ! Overigens kreeg ik de keuze tussen rijst of frietjes. Echt, ik zeg dat elke keer weer, dat zouden er meer moeten doen. Bediening is goed alleen te weinig, door de drukte hebben ze bijna geen tijd.

8. Zeer slechte ervaring, ga er echt nooit meer eten. Alleen wat drinken en op het terras zitten prima, maar eten vreselijk. Niets vers, alles uit potjes en fijn gestampte salade. Brrrrrr.

1,6
  9. Met wat collega's een borreltje gedaan en gegeten. Volgende keer zeker weer! We hebben genoten van de sfeer, maar ook van de gerechten. In de wintermaanden is er een zeer uitgebreide kaart, de salades vooraf waren aardig van proportie, maar door de smaak ging het er zeker in. Als hoofdgerecht is de heerlijke Zalmforel echt een aanrader. Maar ook de Spare Ribs vonden mijn collega's bijzonder lekker. De service was geweldig, wat een aandacht voor iedere gast. We hebben erg gelachen, al met al een zeer zeker aanrader!

10. Prima zaak. Al meerdere malen zowel zakelijk als pive geweest, en iedere keer dezelfde vriendelijke gezichten en goede gerechten. Ook iedere keer wat gerechten buiten de kaart om, wat het toch ook spannend houdt. Zeer tevreden ga ik de deur steeds weer uit, ik durf dus ook mijn relaties hier mee naar toe te nemen.

11. Van de week met het hele gezin hier wezen eten. Het was fantastisch! Verse ingrediënten, boordevol smaak. Malse tournedos en heerlijk verse Zeetong. Voor de kinderen een leuk en lekker kindermenu. De bediening was erg attent, zeker voor de kinderen. Direct een kleurplaat en kleurtjes. Wij kunnen niet wachten tot de volgende keer, en de kinderen ook niet!

12. Qua sfeer top in orde. Prijs kwaliteit m.b.t. eten totaal niet in verhouding. Sate erg duur voor 1 stokje (!) Van de 5 sate die we bestelde waren er 2 niet gaar. Het gaat hier wel om kipsate .. kregen nieuwe, wederom 1 niet gaar. Ook de tafel naast ons. 2 sate waarvan 1 niet gaar. Bij betalen wederom gemeld. Werd niets meegedaan.

2,6
  13. Gisterenavond bij Royal gegeten. Onvoorstelbaar dat deze tent twee keer tot de beste strandtent is gekozen. De carpaccio vooraf werd op een lauwwarm bord geserveerd. Voortaan wat eerder ontdooien! De (kip)sate van het huis was veel te ver doorgegrild, dus aangebrand en gortdroog. De satesaus was gereduceerd tot een lijmachtige substantie die overigens wel nog een pittige smaak had. Het garnituur was ver onder de maat. De aardbeien Romanoff na werden in een overvloedige hoeveelheid opgediend (om nog wat goed te maken?) helaas was van het vleugje wodka niets (meer?) te proeven. Samengevat attente bediending, leuk sfeertje.. maar ga er niet eten!

14. Wij bestelden wijn en een karaf water. Ipv een karaf kraanwater kregen wij een dure fles water (15,--). Toen ik zei dat ik dat dat niet wilde, om 2 glazen water vroeg, kregen we 2 glazen met lauw (opzettelijk ?) kraanwater. We wilden er ook eten, maar de kaart was er ondertussen nog steeds niet. Toen hebben we maar afgerekend en zijn ergens anders gaan eten. Die uitmuntende service was hier ver te zoeken.

15. Het eten was redelijk goed te doen. Enige minpunt was dat het balletje kruidenboter vooraf veel te hard was (leek wel bevroren). Hierdoor konden we niet makkelijk smeren. We zagen dat er rondom ons ook heel veel schotels werden opgeruimd met overgebleven of gehavende kruidenboter.. En de hint is blijkbaar nog niet opgepikt.
    Triotoetje van aardbeien is daartegen een aanrader.

Bediening liet te wensen over.. We werden laat opgemerkt. Moesten zelf vragen naar de menukaarten. De ober die ons de menukaarten gaf op een dienblad merkte niet op dat de laatste menukaart nat van onder was en zei alleen sorry en liep weer verder.. Niet eens even een doekje eroverheen of een andere kaart.. Dit zorgde al voor een slecht begin.. jammer! Organisatie van de bediening kan dus heel wat beter.

Sfeer is, op de bediening na, goed, het is een mooie omgeving en we zagen het zonnetje mooi ondergaan.

4,9
  16. Gister op terras geweest n.a.v gewonnen prijs. 30 min gewacht tot er uberhaupt bediening ons zag zitten. Drankje besteld en kaart gevraagd. Deze kwamen redelijk snel. Vervolgens 40 min aandacht geprobeerd te trekken van personeel tot ik opgestaan ben en er naar toe gelopen ben. Toen kreeg ik te horen dat we op dat deel van het terras niet konden eten, dat ze zover niet liepen. Ik vroeg waarom ze dan wel de kaart kwamen brengen en dat het dan netjes was geweest dat ze dat erbij hadden gezegd. Hierop was het antwoord dat dat nou eenmaal zo was. Toen maar de rekening gevraagd. Dit duurde ook lang. Dit meisje kwam nadat andere gasten haar erop attent hadden gemaakt dat wij nog zaten te wachten. Toen werd ons gezegd dat we wel konden eten.. Wij waren er klaar mee en zijn opgestapt.

17. Super zaak, deze week gebruik gemaakt van het brunch buffet. Top, alles vers, een groot feest om daar te zijn.

18. Een geweldige zaak.

Met goede bediening en een leuke sfeer.

19. Leuk om door de duinen te lopen en na afloop te borrelen en eten bIj Royal. Eten is prima maar wat mij elke keer weer opvalt is de attente en vriendelijke houding van de bediening! Niets is teveel, alles kan; je krijgt als klant echt het idee 'welkom' te zijn!

20. Geweldige zaak.

Vandaag, 1e paasdag, wezen brunchen met mijn gezin.

Voor een zeer schappelijke prijs heerlijk gegeten; Verse vis, heerlijk vlees, broodjes, vers fruit; aan alles was gedacht.

Buiten stond een spingkussen en binnen konden de kinderen worden geschminkt.

Top bediening en uitmuntende service.

Ik kom hier zeker en vast terug.

21. Jan 95 punten

Prima zaak. Mooie aankleding. Schitterend uitzicht. Eten van goede kwaliteit. Kaart is iets te beperkt.

22. Vanavond daar wezen eten en veel mensen waren volop aan het roken. Toen ik met de bediening hierover sprak vertelde ze dat het was toegestaan om in dat restaurant te roken. Normaal hebben ze een niet-rokers gedeelte, maar dat was niet open door personeelsgebrek. Een rare zaak.

Het eten was trouwens niets bijzonders. Saté van het huis, maar dat stelde niets voor.

4,3
  23. Wat een fantastische tent is dit zeg! Zelfs met mooi weer hoef je niet lang op je eten en drinken te wachten. Heerlijke relaxte sfeer. Ik kom hier zeker terug! Bedankt voor een geweldige zonnige dag.

24. Wat een oplichters hier. Ziet er allemaal erg gelikt uit maar is slechts buitenkant. 2 Sompige kroketten op een laf stukje witbrood. De prijzen zijn navenant absurd! Niet gaan en deze eigenaars lekker in hun sop gaar laten koken. Bah.

1,3
  25. Eind van de vrijdagmiddag hier terecht gekomen, is als enige strandtent eind september nog geopend. Mag niks bestellen omdat er straks een besloten feest plaatsvindt. Even later kunnen de mensen achter mij nog gewoon een pilsje bij dezelfde serveerster bestellen! Liever kom ik om van de honger & dorst dan deze tent ooit nog van omzet te voorzien.