Op dit adres zit nu: Ons Gheluk

Centraal in Heusden

Parkeren voor de deur is betaald van 9:00 tot 18.00 uur.
    Grootste gedeelte is vrij parkeren.

• OV

Lijnnummer 135 en 602 stoppen bij halte 'Demer'. Deze komt vanuit het Centraal Station Tilburg en Centraal Station 's -Hertogenbosch.

• Suikervrij

1460952027 62
1519993673 57
1621207923 63

1. Els Baks

2. Laatst gegeten met social deal bon. Wat een onvriendelijke bediening! Er was van alles mis gegaan met de reservering waarvoor de schuld in onze schoenen werd geschoven.... Serveerster stond over ons te klagen in de keuken wat ik hoorde omdat ik naar het toilet liep. Toen ik haar confronteerde ontkende ze het en maakte er een ander verhaal van.

Eten was best ok maar met deze service en sfeer gaan wij nooit meer terug. We snappen ook waarom Centraal het nodig heeft om een social deal actie te doen. Gewone klanten komen geen tweede keer.

3. Het eten is duur in verhouding met wat je krijgt. Het is gewoon te duur. En de kok kan niet koken. Gewoon niet gaan eten.

2,4
  4. Miriam van Amerongen

Met een bon 'gezellig borrelen voor twee' van gift for you dachten wij te gaan genieten bij brasserie restaurant centraal te Heusden.
    Het betreft een drankje en hapje vd chef. Vooraf moest er gereserveerd worden maar omdat wij er vroeg zouden zijn hebben we dit niet gedaan. Het ging tenslotte maar om een half uurtje.
    Aangekomen bij Centraal wilden ze om deze reden onze bon niet accepteren.
    Op onze mededeling dat het pas kwart voor 5 was en we met een half uurtje weer weg zouden zijn werd gereageerd met 'regels zijn regels '.
    Toen wij aangaven dit een slechte service te vinden en dit wel eens op social media zouden delen begon mevrouw te schreeuwen dat we haar terras onmiddellijk moesten verlaten en niet meer terug hoefden te komen.
    Zeer ontevreden, klantonvriendelijk!!

Groetjes, Barend en Miriam van Amerongen
    miriamversteegh@gmail.com

5. Wij hebben een superleuke avond gehad op 21 juli 2016. Wij hadden een bon van Social Deal voor een driegangenmenu en we mochten alles van de kaart kiezen.

Het eten was heel goed: superverse sashimi, heerlijke gegrilde biefstuk en het surprise-dessert was een mooie afsluiter. Bij het hoofdgerecht werd een lekkere aardappelgratin geserveerd en een verse salade.

De bediening was aardig en professioneel. We hebben heerlijk op het terras gezeten en het eten werd in een goed tempo geserveerd.

Wij zijn best wel kritisch maar restaurant Centraal heeft alles absoluut goed op orde. Wij komen hier graag nog eens terug.

6. Gereserveerd, met de melding om 21.00 een afspraak te hebben om 22.30 nog geen nagerecht. Slechte bediening, leidinggevenden zeer onvriendelijk, geen aanrader.

7. Bep 39 punten

Geweest met een social-deal-bon . Maar nooit meer!
    Super slecht.... wat een afgang.
    Ze moeten daar nog veel leren, onervaren personeel. Alles ging fout.
    Daarnaast was het helemaal niet lekker 😝 geen 7,50 waard.
    Jammer voor Heusden!

2,3
  8. Ton Verhoeven

Slechte bediening en veel te duur in verhouding met wat er geserveerd wordt. Eigenaresse na veel klachten niet benaderbaar.

4,3
  9. J. Van Erp

Vandaag met valentijnsdag uit eten geweest. Helaas minder goed bevallen dan verwacht. Te weinig en kundig personeel, slechte organisatie en zeer lange wachttijden. Uiteindelijk viel de kwaliteit ook tegen. Jammer.

4,5
  10. Zaterdag 13 februari gegeten. Het eten was echt heerlijk! De porties waren goed. De bediening was ronduit slecht, bij het serveren van gerechten geen bestek, miscommunicatie bij het bestellen. Bediening was eerder goedkoop dan vakkundig. Ook de ambiance was niet geheel mijn smaak, een prachtig middeleeuws pand, dit werd echter bedorven door rotan stoelen en plastic bloemen op tafel. Zonde, dat dat heerlijke eten in deze tent op tafel ligt is ronduit zonde. Ook het bijbetalen voor friet voor friet vind ik niet passen bij deze prijs. Wij komen niet meer terug. Als de kok een andere baan heeft horen we graag waar hij komt werken :).

4,7
  11. Ontvangst was vriendelijk, jassen werden netjes aangenomen. Eenmaal aan tafel kregen we een leuke amuse van het huis.

De menukaart is lekker compact, maar er staan wel een hoop dingen op die je niet overal tegen komt; leuk als je eens wat anders wilt proberen. Gerechten zijn erg goed uitgewerkt met lekkere verschillende smaken en mooie presentatie.

Locatie is erg mooi op het knusse plein in Heusden, binnen is het ook erg mooi en ruimtelijk ingericht.

12. Gegeten met een groupon-bon. Eten was veel te weinig. Vooraf mocht je alleen maar soep bestellen en dat was gewoon een kom soep met verder geen enkele opmaak. Gewoon in de magnetron opgewarmd.

Hoofdgerecht was veel te weinig en het bakje sla was echt voor 1 persoon net zoals het kleine aardappelschoteltje. Het nagerecht was niks op aan te merken maar niks bijzonders.

Het is een dure tent (een flesje water 5 euro!) en de sfeer is niks bijzonders. De vrouw die serveerde was wel erg aardig en gemotiveerd, maar al met al komen wij hier niet meer terug.

13. annebel van walen

Wij hebben dinsdag 3 november met 4 personen gegeten bij restaurant Centraal. We werden in eerste instantie vriendelijk geholpen, later op de avond kwam de serveerster niet meer langs of we nog iets wouden bestellen. Het eten was prima, wel erg weinig keus in de kaart. Wel vond ik dat we beter geholpen konden worden was totaal niet druk in het restaurant maar wij leken vergeten. De serveerster was ook alles behalve vriendelijk later op de avond. Omdat wij onze hand op staken om iets te vragen. Helaas geen tweede meer voor ons bij centraal!

14. Heerlijk gegeten vandaag bij Restaurant Centraal, mooie locatie ook daar op de vismarkt! Zeer gezellig aangekleed en gezellig terras, vriendelijke bediening en ik had een Grand Menu, was echt erg goed en van hoge kwaliteit!

15. Wat een geweldig grand menu heeft dit restaurant! Ik ben hier met mijn familie geweest en alles was zeer naar wens. De bediening was vlot en attent naar haar gasten en op de keuken was niks aan te merken! Wij hebben het grand menu op en dat is een echte aanrader! We komen zeker nog eens terug.

16. Heerlijk gegeten bij restaurant Centraal, buiten op het terras.
    Carpaccio met truffelcrème een TOPPER!!! Bediening erg vriendelijk en attent. Ondanks dat het erg druk was waren er geen lange wachttijden, maar ging het lekker vlot... Wij komen zeker nog een keer terug... Aanrader voor iedereen.

17. verstege m

Afgelopen zondag met een vriendin en 4 kinderen na een dagje varen gegeten bij Centraal. De hele zaak zat vol maar er was nog een aparte ruimte beschikbaar waar we konden zitten. Ondanks dat we wat apart zaten (in een overigens zeer gezellig ruimte) kregen wij alle aandacht.
    De prijs is zeer aantrekkelijk en de kwaliteit gewoon goed. We wonen in de buurt en komen zeker terug.

18. Via Social Deals met 4 mensen naar Centraal geweest. Viel dat even tegen. Soeppie vooraf.. brood moet je erbij bestellen. Hoofdgerecht: verschillende vlees en vis gerechtjes.. prima van smaak maar koud. Op ons verzoek om warm eten werd gezegd dat ze vergeten waren om de borden waarop ze lagen te verwarmen. Ze konden ze nog wel even warm maken!! Magnetron... Over het dessert is weinig te zeggen. Cheese met slagroom en een sausje. Die waren wel koud. Geen aanrader dus. We komen hier echt niet meer terug.

19. Vanavond gegeten bij Centraal. Tapasdiner. Het leek helemaal niet op tapas want tapas zijn kleine hapjes vis, vlees en kaas.

Gestart werd met een grote kom bloemkoolsoep zonder roosjes bloemkool. Hierna een langwerpig bord met daarop 3 soorten vlees met nagenoeg eenzelfde saus (wij denken uit een pakje) overgoten en 2 gamba's en alles werd nagenoeg koud geserveerd omdat het bord niet voorverwarmd was. De serveerster vertelde dat niet altijd de borden worden voorverwarmd. Als nagerecht een grote bak met drie bollen ijs vanille, aardbei en kers en slagroom uit een spuitbus.

Bij vertrek werden de meeste gasten uitgeleide gedaan maar dat was kennelijk na ons commentaar niet aan ons besteed.

2,5
  20. Kees en anke

Gegeten met Groupon bon. Van tevoren aangegeven dat ik beslist geen sla lus. Was erg weinig, had t idee dat wat we kregen voor 1 persoon was maar moest gedeeld worden. 4 kleine voorafjes met delen bijna niks op je bord. 2 kleine soepjes pp dat was wel goed. 4 kleine hoofdgerechten met delen weer bijna niks op je bord. En klein bakje sla wat ik aan had gegeven dat ik die beslist niet lus. Klein beetje friet. Friet bijbesteld werd fors in rekening gebracht. Zo ook t broodje met boter vooraf. Als t volle pond betaald had moeten worden zonder de Groupon bon was t echt niet waard geweest. Wat ik op had heeft gesmaakt, maar voor ons geen centraal meer.

3,7
  21. Sarina van Kasteren

Ik heb er, met mijn partner, heerlijk gegeten na aankoop van een social deal. Helaas bleek het inwisselen van het dessert, drie bolletjes ijs met slagroom, voor een kopje koffie niet mogelijk en dat gaf toch een vervelende nasmaak! Jammer. Zes maal vragen of het smaakte was een beetje veel aandacht, maar had ook wat liefs.

22. Mooie, gezellige zaak, heel vriendelijke bediening. We hebben er de lunch genoten en de gerechten waren prima. Ook een goede huiswijn.

23. Vriendelijk personeel maar chaotisch. Er ging van alles mis maar dit werd wel erkend. Wel een warm welkom! Carpaccio vooraf was heerlijk! Gegrilde biefstuk aan de randjes wel wat taai... Maar kwaliteit was goed. Toetjes ook heerlijk. Een aanrader vooral voor de carpaccio misschien ook lekker als lunch.

24. Wij vinden, dat als je kleine porties serveert, het dan ook super moet zijn.
    Bij het bestellen van biefstuk of kalfsvlees was dat niet het geval. Taai en doorgebakken.
    Het werd enigszins recht gezet door een gratis koffie.
    Toch even een overweging om de volgende keer door te lopen naar de volgende horeca tent.

25. Heerlijk met z´n tweeën gegeten op het terras van Centraal! Ons werd vooraf brood aangeraden, ze hadden net een nieuw soort brood, deze was erg lekker. We hadden ervoor gekozen ons lekker te laten verrassen met het Grand Menu.

Eerste ronde: koude tapas, waaronder: gerookte zalm, chorizo en gerookte kip. Tweede ronde: soepjes, mosterd en tomaat. Derde ronde: Warme tapas, waaronder: kalfsoester, biefstuk en tarbot.

Alles heeft goed gesmaakt, met name de kalfsoester was heerlijk mals! Bediening was bijzonder vriendelijk, maakt een leuk praatje met je. Bij het eten vooral water gedronken, gelukkig hadden ze koelers voor de halve liter spa blauw, dat is wel nodig met deze temperaturen!

26. Voor ons personeelsuitje was het een heerlijk buffet in het restaurant en een drankje in de brasserie na afloop....nette bediening die steeds op tijd voor ons klaar stond.....

27. Gezellige sfeer in Centraal, bediening heel attent en heerlijk gegeten net als de vorige keer!

28. Martine en Inge

Om te huilen!
    Bediening is absoluut niet kundig. Prijs /kwaliteit is niet in verhouding, veel te duur. Wij hadden beiden entrecote besteld. Mijn stuk was de helft kleiner dan dat van mijn vriendin. Deze is terug gegaan naar de keuken. Het kleine stukje entrecote van mijn vriendin bestond alleen uit zenen. Toen wij dit als klacht doorgaven aan de bediening is er door de keuken en bediening niet op gereageerd. Lijkt mij een idee dat men hier eens extra energie steekt in het opleiden van bediening en keuken personeel. Waardeloos restaurant met veel te hoge prijzen.
    Het enige positieve waren de 2 jongens die er net schenen te werken en die naar huis gingen. Zij waren heel vriendelijk en deze jongens hebben de potentie om hele goede obers te worden.

29. Hans 60 punten

TE kleine porties voor de prijs, ondanks het concept , borreltje € 3,35 is belachelijk duur. Als er een bruiloft is en je moet verplicht naar een doedelzakspeler luisteren op het terras, dan wordt je (ik) daar niet vrolijk van. Daarna keiharde muziek van band in het restaurant. Was blij dat ik kon gaan betalen.

30. Bart & Marie-Jose

Helaas een restaurant waarbij de kaart is aangepast aan het toeristische karakter van Heusden. Prijzen in geen verhouding met het gebodene. € 18 voor 2 kipvleugels en een kipkluifje , niet zoals aangegeven krokant gebakken maar uit de frituur, daar word je niet vrolijk van. Salade bestond uit uitsluitend tomaten en een paar korrels mais.
    Bediening vriendelijk doch niet erg professioneel. Geen navraag of alles ok was maar alleen de gevraagde rekening. Jammer, geen herhaling waard.

3,6
  31. Peter en Yolanda

Gezellige ruimte en echt heerlijke tapas. Op een leuke manier geserveerd. De kleine soepjes waren heel verrassend. Prettige bediening. Komen zeker terug.

32. Laatst hier gegeten elke keer ander personeel niet vriendelijk en gastvrij boze gezichten. Het eten was veel te pittig niet iedereen houdt hiervan! De planten buiten en binnen maken het er niet netter op. Ik zou hier geen 2de keer meer gaan eten

33. Jan 24 punten

Bij Centraal was het gelukkig goed en de carpaccio was erg lekker met een speciale pittige cracker erbij. Ook de suggestie van de gastvrouw om een leuk aangeklede puntzak patat erbij was leuk.

De verse muntthee zat in een mooi lang glas. Als suggestie zou ik willen aanvoeren om hier een mooi bijpassend lepeltje bij te doen om de suiker op de bodem te kunnen roeren, want deze was een beetje te kort.

Tot de volgende keer!

34. Goedendag
    Had graag een bedankje in het gastenboek geschreven over jullie heerlijke aspergesoep

35. Heerlijk gegeten, super goede en vriendelijke bediening en natuurlijk gewoon een gezellig restaurant.
    Aanrader!

36. Ik heb hier diverse malen gegeten ik nam bijna elke keer spare ribs maar helaas waren deze nog niet 1 keer hetzelfde bereid. Ook ga ik regelmatig wat drinken in centraal met mijn vrouw en deze viel op dat er steeds weer ander personeel aanwezig was dat is best jammer want het leuke is dat je toch liever steeds dezelfde gezichten tegen komt, het geeft je een fijner en prettiger gevoel om met dezelfde mensen te praten die weten wat je wil. Helaas is dat hier niet het geval.

37. Eerste paasdag hier gegeten. Met z'n tweeën waren we bijna de enigen. Hoe onterecht. (Niet dat de andere restaurants vol waren; Heusden trekt - althans met de paas - opvallend weinig toeristen, en dat terwijl het aandoenlijk z'n best doet).
    Voorgerechten: Dik in orde (carpaccio, speciale vermelding voor broodmandje).
    Hoofdgerecht: Heerlijke vis (dorade, vissstoof) gegeten, puike porties, goed bereid. Aanmerking: een bakje groente - desnoods sla - zou het helemaal af maken.
    Dessert nemen wij zelden, maar wel cappucino. Die was te slap, maar dat is-ie bijna overal.
    Huiswijn (wit) is prima, biertjeskeuze ook. (Al is Wieckse matig witbier, het lekkerst is Hoegaarden)
    Sfeer: in dit soort gelegenheden zitten wij altijd op een klassiek muziekje te wachten (gitaartje, pianootje, kwartetje). Dat klonk er niet, de populaire muziek was echter van het draaglijke soort, en in ieder geval niet te luid.
    Wellicht hadden we om andere muziek kunnen vragen, en hadden we het gekregen, want.. Bediening: 10.
    Met een bijna lege tent misschien niet zo moeilijk, maar ik ben er zeker van dat het dáár niet aan lag...

38. Erg gezellig restaurant, vriendelijk personeel.
    Mijn kinderen vinden het super gastvrouw vinden ze geweldig
    en zelf ijsjes maken vinden ze top, dan zit je als ouder al helemaal op je gemak. Ga zo door! Succes en tot snel.

39. charlotte

Heb hier heerlijk gegeten, bediening was enthousiast netjes en aardig. Het eten was met een woord PERFECT! Hier kom ik absoluut vaker! Een aanrader is het zeker!

40. Op een zonnige zomeravond eerst een tijdje op het terras gezeten en later binnen gegeten. Als je niet in de rook wilt zitten moet je tegenwoordig binnen wezen -:)

De bediening was vriendelijk en prettig informeel. Het eten staat in goede relatie tot de prijs. Mooie plek. Prima eigenlijk.

41. Super gezellige tent, lekker eten, sfeervol en de bediening is netjes en correct. Als ik weer in de buurt ben, zal ik er zeker weer een hapje eten.