De Bourgondiër in Hengelo

1319356216 68
1549422079 84
1604199666 86

1. Niels Jongman

Een echte aanrader. Heerlijk gegeten. Hier gaan we zeker weer eten.

2. A.J.P. Ramaaker

Heerlijk gegeten in een gezellig sfeervol restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Heerlijk gegeten. Gekozen voor het menu van de kok. Gezellige sfeer, fijne ontvangst en bediening. Geen groot massaal restaurant, daardoor rustig en gezellig. Ga zeker nog een keer terug.

4. Dick en Gerry Buitenhuis

Wij mijn man, zus en zwager hebben gisteren heerlijk gegeten bij De Bourgondiër.
    De ontvangst was al heel hartelijk zo zou het overal moeten zijn.
    En verder de gezellige knusse romantische sfeer👍👍
    Het eten prima en gezellig geserveerd een opsteker.
    En de kok niet te vergeten een pluim voor het lekkere eten en de opmaak.

Dankjewel voor de gastvrouw en gastheer tot een volgende keer.

5. Jacky en Jos

Gisteravond ter ere van onze 40e huwelijksdag gegeten bij de Bourgondiër.
    Leuke ontvangst door Annemarie en Jan.
    Qua verzorging is er niets op aan te merken, vriendelijk, netjes zoals men mag verwachten.
    We hebben gekozen voor het menu van de chef en het was een heel goed en lekker 4 gangen menu welke met zorg is bereid en op netjes word uitgeserveerd.
    Al met al een hele fijne avond gehad.

6. Vera Thelen

Een heel warm onthaal door de gastvrouw annemarie alsof wel er al jaren kwamen. De sfeer was heel ontspannend en ook heel gezellig. Het aanbevolen viergangen menu is een schot in de roos geweest. Heel afwisselend en heel lekker. Ook de hoeveelheid was genoeg dus bij navraag hoefde echt niets meer nagebracht te worden. Toen wij onze 50jarige trouwdag vermelden werd er gelijk op ingespeeld met een glas met vlammende glitters. Fantastisch. Dit is echt een restaurant om weer heen te gaan, het biedt meer dan menig andere gelegenheid mede dank aan de superkok jan.

7. Jan Buursink

Zeer goed eten van eigenaar Jan.De sfeer is goed. Het is een groot feest als je bij Jan en Annemarie bent geweest.

8. oolderink

Fantastisch gegeten. Vele lekkere gerechten geproefd. Warm onthaal en erg gezellige avond gehad.
    Prettige, niet opdringerige bediening.
    Aanrader!

9. Perfecte bediening, gezellige sfeer. Eten buiten gewoon goed en voldoende. En zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan voor een gezellige avond uit.

10. De ontvangst was hartelijk en de bediening vlot en leuk. Het eten was lekker. Als voorgerecht lekkere donkerbruine stokbroodjes, heerlijke zalm en een superlekker glaasje mosterdsoep. Als hoofdgerecht overheerlijke stukjes kalkoenfilet, gegarneerd met rijst, chips, courgette, tomaat en gebakken aardappeltjes. Top! Het dessert bestond uit 3 soorten parfait. Heel lekker!

11. Gezellig restaurant. Goede sfeer super bediening en super heerlijk gegeten. Ruim voldoende en komen gauw terug. Een aanrader.

12. Het welkom was hartelijk, de verwachting hoog. We hadden het AH menu gekozen.
    Het eten was minimaal. 8 blaadjes sla met wat zalm als voorgerecht. Een minim glaasje mostersoep (hooguit 1 eetlepel). Hoofdgerecht 6 peultjes, stukje tomaat, een eetlepel rijst en 2 stukjes kalkoenfilet en een schaaltje aardappels. Voor ons als groente eters jammer. Dessert was heerlijke 3 soorten parfait. Zelf naar de bar moeten omdat ons niet werd gevraagd of we nog wat wilden drinken vonden we niet zo netjes.

4,5
  13. Vanavond hier weer heerlijk gegeten, super bediening door een geweldig, leuke, hartelijke gastvrouw en het eten was top, wat een kok is die man zeg, die heeft echt verstand van zijn vak, chapeau! Dus een aanrader voor een ieder die van heerlijk eten houdt en graag in een gemoedelijke sfeer wil vertoeven! 👌🏻👌🏻

14. Daniëlle

Heerlijk eten, gezellige sfeer en zeer gastvrije bediening. Echt een aanrader

15. We zijn zeer gastvrij ontvangen, in een sfeervolle ambiance, het eten was subliem hulde aan de de kok. De dames in de bediening zijn zeer bekwaam we zijn al met al in de watten gelegd. Bistro de Bourgondiër is zeker! Een aanrader we komen snel terug.

16. Mariëlle

Als je wil bellen voor een reservering waar je al bij aangeeft welke datum en tijd het omgaat word er vriendelijk verzocht een andere dag maar terug te bellen had in het verre verleden ook al een nare ervaring met hun dat ging over het opdringen van wijnkeuze en later aan te schuiven andere gasten. Dit alles doet mij besluiten naar vanavond echt nooit hier meer te gaan eten dat heeft alles uit te staan met de service niet met het eten.

5,7
  17. Heerlijk gegeten in een nostalgische omgeving. Nostalgisch vanwege de bijbaan 20 jaar geleden als assistent afwashulp.
    Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Heel leuk dat zij ons beide een hand gaf en zichzelf voorstelde, dat kom je tegenwoordig bijna niet meer tegen. Nadat we van een drankje voorzien waren kregen we naast de kaart ook uitleg over een speciaal 4-gangen menu. Na overleg hebben we voor dit laatste gekozen, een goede keuze zo bleek. Het eten was kwalitatief en zeer smaakvol. De sfeer was ontspannen, ongedwongen en gezellig. Annemarie en staff bedankt! Een avondje uit bij de bourgondiër is een echte aanrader.

18. Zijn zaterdagavond hier wezen eten, hebben een heerlijk avondje uit gehad in een sfeervol restaurant. We worden op een prettige manier verwelkomt door de gastvrouw en hebben daarna van een door de kok heerlijk bereid diner genoten waarbij de vriendelijke bediening zeker ook een pluim verdiend.

19. schröder

Wij kregen dit adres van iemand anders door, het was een goede keus. Gezellig restaurant, goede bediening en het eten was perfect. Komen nog wel een keer terug.

20. y.stellingwerf

Een maand geleden met een dinercheque een tafel gereserveerd en daarvoor ook een ontvangstbevestiging per mail ontvangen. Helaas was het restaurant gesloten toen wij daar aan kwamen. Een grote teleurstelling als je op stap gaat voor een avondje uit. Gebeld met het restaurant waarbij ze excuses aanboden en een aanbod deden aan ons om terug te komen voor een etentje om de teleurstelling om te zetten in een positieve ervaring en we in ieder geval de kosten vergoed zouden krijgen van de dinercheque die we immers niet meer konden benutten voor een ander etentje.
    Dit weekend opnieuw een afspraak gemaakt en hoewel we lekker hebben gegeten, was het teleurstellend dat we niet op hun kosten bijv. een glas wijn aangeboden kregen als extraatje om ons tegemoet te komen na onze eerste vervelende ervaring.Thuis gekomen keken we de nota die we hadden ontvangen nog even na omdat we de kosten van dit etentje wel hoog vonden en ontdekten wij dat er ten onrechte een karaf wijn bij op was gezet wat wij niet besteld hadden. Op deze manier was de korting die we dachten te krijgen door gebruik te maken van de dinercheque al weer bijna teniet gedaan. Wel even gebeld met hen hierover, waarop er weer excuses kwamen ("iedereen kan wel eens een foutje maken") en er werd ons toegezegd dat we het teveel berekende bedrag bij hen op zouden kunnen halen.
    De opeenvolgende teleurstelling worden er niet door goed gemaakt en is ons inziens geen goede reclame. Van een restaurant, dat zich zo mooi presenteert naar de buitenwereld toe, mag je toch meer klantvriendelijkheid en goodwill verwachten.

5,9
  21. Gisteravond heerlijk op het terras gegeten bij de Bourgondiër. We werden er zeer gastvrij onthaald. Het eten is er voortreffelijk en de bediening is perfect. Weer eens wat anders dan de doorsnee horeca gelegenheid in Hengelo. We komen zeker een keer terug.

22. peter paro

Geweldig restaurant met zeer goede keuken en gerechten Smaakvol en gezellig. Zeer goede bediening. Hebben gezellige avond gehad buiten op het achter terras.

23. Heerlijk gegeten in een fijn sfeervol restaurant. Leuke gastvrouw en prettige bediening. Deze kok hoef je het koken niet te leren, wat een ervaring en kennis heeft deze man en met mooie fijne smaken maakt hij de verschillende uiteenlopende gerechten voor je klaar. Subliem!! Wij waren met z’n vieren en we hebben er allen enorm van genoten!

24. Marijke Joldersma

Geweldig gegeten. Er wordt heel veel aandacht besteed aan het eten. Aardige bediening.

25. Epicurist

Vanavond een uitstekend 4 gangen menu gehad.
    Prima sfeer, heerlijk eten, een leuke lokatie met mooi terras en goede bediening.
    Prijs-kwaliteit ook goed.
    Een aanrader.

26. Leo&Leny

Heerlijk gegeten bij Jan&Annemarie Asveld van de Bourgondiër. Een vier gangen menu met verrassende smaken zodat je niet elke dag proeft. Gezellige ongedwongen sfeer en uitstekende huiswijn. Komen zeker weer.

27. Leo 1744 punten

Via de (verlengde) AH-actie gegeten bij De Bourgondiër. Vrijdagavond, slechts twee tafeltjes bezet. Begrijpelijk dat ze de AH-actie nog een maandje verlengen: dan heb je tenminste nog klanten.
    Een ambivalente ervaring. Het eten is voortreffelijk, de bediening zeer correct. Ambiance doet wat café-achtig aan, het eten is beter dan je in zo'n setting zou verwachten. Als het op afrekenen aankomt, blijkt het driegangenmenu echter wel even 37,50 te kosten. Dat is een flinke prijs, en aangezien er geen menukaart is en het van tevoren ook niet wordt verteld, komt die verrassing achteraf wel wat onprettig over. Beetje jammer: een heldere communicatie zou die kater hebben kunnen voorkomen. Drie euro voor een gewoon biertje is ook niet goedkoop. Nogmaals, we hebben heerlijk gegeten, maar de rekening viel tegen. Zelfs met AH-bonnen waren we voor 4 personen nog bijna 100 euro kwijt. En da's best veel geld.

6,3
  28. We hebben met onze kinderen en hun partners heerlijk genoten van het eten.
    Het eten was een voortreffelijke smaakcombinatie. Hulde voor de koks.
    Gaan er zeker nog wel weer eens een hapje eten.
    Hele vriendelijke fijne bediening.

29. Met 4 personen zijn we op basis van de AH-actie donderdag 12-01-2017 gaan eten bij de Bourgondier in Hengelo.

Zonder uitzondering waren we alle vier zeer tevreden over de hoge kwaliteit van het 3-gangen diner. De klantvriendelijkheid staat zeer hoog in het vaandel van de Bourgondiër. Er werd rekening gehouden met onze voorkeuren, indien gewenst werd het diner aan de persoonlijke wensen aangepast. Voor alle gangen geldt dat de hoeveelheid ruim toereikend is. De Bourgondiër is qua inrichting zeer sfeervol, de bediening is heel vriendelijk en de ontvangst is zeer gastvrij.

Wij komen zeker binnenkort weer terug bij de Bourgondiër, dit adres is een echte aanrader.

30. Super lekker gegeten bij de Bourgondiër in Hengelo. Een echte aanrader!!

31. Wij komen al jaren bij Annemarie en Jan. Altijd gegarandeerd goeie sfeer, lekker eten en gezelligheid. Vaak doen we daar de deur dicht, echt een aanrader mensen!

32. Met 12 personen (i.v.m. familiedag) gegeten bij de Bourgondiër. Zonder uitzondering vond iedereen het geweldig. Een heerlijk 3-gangen diner van goede proporties, niet teveel en niet te weinig voor een zéér redelijk prijs!. Goede huiswijn. De sfeer is gemoedelijk, gastvrij en efficiënt. De kok en bediening verdienen een dikke pluim! Mijn vriendin en ik hebben er dit jaar 3 keer heerlijk gegegeten en daar bljift het niet bij.

33. Graag wil ik 'iedereen' laten weten hoe lekker een vriendin en ik vorige week (half februari) aten bij de Bourgondier in Hengelo. De smaak, de portionering, de ambiance... het was allemaal geweldig, een perfecte en zeer smakelijke combinatie!!!

Ik wil er graag aan toevoegen, dat ik vroeg om een vegetarische maaltijd (de vriendin at wel vlees). Geen enkel bezwaar en ik geef hetzelfde compliment voor dat bijzondere lekkers dat ik voorgeschoteld kreeg.. Super!!

De bediening was perfect en vriendelijk en ik zal eerlijk bekennen dat ik er over een dag of tien weer ga eten. En chef, jullie uiensoep... wat is dáár jullie geheim van/in. Heerlijk!

34. Patrick Olthof

Voor de tweede keer in korte tijd genoten met de bonnen van AH. Een aanrader voor iedereen, gezellig, heerlijk eten en een top bediening. Ook met kinderen kun je er heel rustig en goed eten. Een kok die echt weet wat ie doet!!

35. F. Wevers

Met AH kaart heerlijk gegeten, gastvrij en aardige bediening.

36. Leuke sfeer, lekker eten en onwijs leuk spontaan personeel.

37. Met AH kaarten gegeten op woensdag 06 januari 2016 met een vriend. Prima in orde, goede service, goed eten (en drinken). Daarnaast uitleg menu. Prima vermaakt, voor herhaling vatbaar.

38. Gespaard bij AH en dan samen met de familie op naar restaurant De Bourgondiër. We worden overvriendelijk ontvangen door een mevrouw en die heet ons welkom. Dan zegt ze, laten wij beginnen met een prosecco (moesten wij achteraf zelf betalen). Toen zij dit bracht legde zij uit wat het voorgerecht, hoofdmenu en nagerecht inhield. En dat hebben wij ook ontvangen en genuttigd. Wel waren wij verbaast over de prijs die wij hiervoor moesten betalen, vooral omdat het in totaal echt karig was. Toen wij weer thuis waren heb ik via de website van de Bourgondiër de menukaart bestudeert en dan verbaast mij de prijs des te meer. Naar mijn inziens heeft dit niks met een actie te maken, dus vanuit ons is dit geen aanrader.

39. Geweldig lekker gegeten. Heerlijke wijn. Vriendelijke bediening. Leuke uitleg over gerechten. Sfeervol terras. Voor herhaling vatbaar.

40. Geweldig restaurant heel erg fijne bediening en ontzettend goed eten voor een kleine prijs zeer zeker een aanrader.

41. Perfecte terras ervaring in Hengelo. Mooi eten en lekkere wijn onder de druiven. Zeer attente bediening en een chef die informeert of het eten smaakt. Mooie afgestemde gerechten en lekkere wijnen. De moeite waard om te bezoeken.

42. Eddie Drenth

Een prima 4 gangen menu in een klasse restaurant. De bediening en aankleding was zoals het hoort en je tegenwoordig lang niet meer overal aantreft! Volgende maand staan er vast weer asperges op de kaart. Een aanrader!

43. Perfecte bediening en gastvrijheid zoals het hoort! De kookkunsten van de chef zijn al jaren zeer goed te noemen. Bij goed weer heerlijk op het gezellige terras achter en anders in het rustige, sfeervolle restaurant. Eerst een drankje aan de bar? Alles kan en alles is aanwezig voor een geslaagde avond uit. Ook zeer aan te bevelen voor een besloten etentje in het achterzaaltje.

44. We hebben super genoten van de daghap, absoluut de beste kip die ik in lange tijd heb gegeten. Het was zeer goed geprepareerd met een zeer smaakvolle appelmoes! De gastvrijheid van de gastvrouw en kok was echt te merken en je kon zien dat ze hun gehele zaligheid in het helpen van klanten stoppen.

De hoeveelheid van de daghap viel mij zeker weten op, want dit was zeker weten veel meer dan je normaal zou krijgen. Dit restaurant is zeker te herhalen!

45. Super locatie, met mooi zonnig terras. Met een uitstekende keuken. Wij hebben er het viergangen zomer menu genuttigd. Dit was heerlijk en prima in verhouding.

46. Hilda Nijboer

Heerlijk gegeten op een zonnig terras. Prima, gastvrije bediening. We hebben echt genoten.

47. Een feestje om hier te gaan eten. Je wordt hartelijk ontvangen. De sfeer is knus en gezellig. De menu kaart is net even wat specialer. De bediening is zeer vriendelijk. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Dit restaurant is echt een aanrader. Met vrienden kun je hier een heerlijk, avondvullend uitstapje van maken.

48. Regelmatige bezoeker van dit restaurant, is een rustig restaurant met een uitstekende keuken. Eten is van goede kwaliteit en de porties zijn normaal voor kwaliteitsrestaurants. Als je op zoek bent naar veel eten dan kun je beter naar een cafe gaan. De prijzen zijn afhankelijk van wat je besteld aan de hoge kant. Er is ook een dagmenu voor nog geen € 10,- beschikbaar die ik af en toe via Facebook voorbij zie komen.
    Ze hebben een ruime keuze uit wijnen en laat je vooral adviseren.
    Inrichting is aan een update toe tenzij je op zoek bent naar het gevoel van vroeger.

49. gerdie en henk

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
    De gerechten waren smaakvol en goed verzorgd.
    De bediening vlot en prima.
    Een echt avondje uit in een ontspannen sfeer met heerlijk eten samen met vrienden.

50. Ik eet regelmatig bij de Bourgondiër omdat ik er altijd zo van geniet en echt een avond uit ben. Het eten is verrukkelijk, laat je zeker adviseren door de gastvrouw en/of de kok, dan krijg je echt iets bijzonders van het seizoen te eten.

51. Annet en Raymond

Ongelovelijk, in deze moeilijke tijden voor de horeca, om toch zo'n sfeer en kwaliteit neer te zetten!

Met 30 personen gezellig en prima gegeten en een workshop gehouden, dat kan allemaal bij De Bourgondier.

Voor herhaling vatbaar, prima!

Prijs/kwaliteit is goed, tenslotte is het een Bistro en geen Mac.

52. 1 keer en nooit meer.
    Woon sinds kort in Hengelo en was op zoek naar een goed restaurant online en kwam de Bourgondiër tegen. Zag goed uit, keuze zat op de menu kaart en bestaat al meer dan 25 jaar dus dacht moet een goed restaurant zijn.. maar het was helaas niet het geval. We kwamen binnen en er was niemand, we werden ontvangen door de kok even later kwam de gastvrouw die vrij lastig was. Bij het opnemen van de bestelling probeerde ze me wat extra's te verkopen (zelfde doet ze bij als je een glas wijn besteld, dan vraagd ze of je een karaf wil). Verder zag het restaurant vrij stoffig en slordig uit, best duidelijk waarom wij de enige gasten waren in het restaurant. Het eten was wel goed maar vrij weinig, wat jammer niet een aanrader helaas.

53. Gisteren een personeelsfeestje in de bodega Don Juan gehad!! Een lekker tapa's buffet..zeer gevarieerd, heerlijke vissoorten en allerlei lekkere dingetjes. Er was ruim voldoende voor 20 personen. Ben wel 4x met mijn bordje heen en weer gelopen, zat al aardig vol. Het gezellige sfeertje wat er heerst is echt super! Een prachtig terras erbij waar je heerlijk onder de wijnranken kan zitten. Daarnaast is het personeel ook nog eens super vriendelijk, wat wil een mens nog meer! De bodega leent zich prima voor personeelsfeestje ed. eigen barretje erin en een supersfeertje. Het was TOP!

54. Wij zijn regelmatig tapas wezen eten bij de speciale tapasbar don Juan. Met name in de zomer erg lekker zitten op het terras. Even geen zin in tapas dan staat er altijd wel iets lekkers op de vaste kaart! Een restaurant voor de fijnproever!

Omdat het ons elke keer zo goed is bevallen, hebben we twee weken geleden zelfs onze bruiloft met 30 man er gevierd. Erg leuke ruimte ervoor & heerlijk en leuk tapas gegeten.

Een absolute aanrader, laat je positief verrassen!!!

55. Gisteren tapas gegeten met collega's.

Erg teleurstellend, lang wachten en geen waar voor je geld.

Voor 20 euro hebben we nog niet voor 10 euro eten gehad, ik voel me bedonderd.

Gelukkig is er nog een Mac Donalds in hengelo waar je alsnog je buik vol kunt eten.

Beslist geen aanrader!

1,6
  56. IGGM Grobbink

Vanavond met ons team tapas gegeten bij de Bourgondier. Na drie kwartier wachten en al twee keer drinken te hebben besteld (18.00 uur hadden we besproken) kwam eindelijk de koude tapas. Die was heerlijk maar het was veel te weinig voor 20 personen. Na nog eens drie kwartier wachten en weer de nodige drankjes (dat loopt op!) kwam de warme tapas. Die bestond uit 6 gehaktballetjes, 6 driehoekjes pannenkoek en een klein schaaltje mosselen + een zakje aardappelschijfjes.......en dat voor 6 personen! Geen brood, geen olijven etc.

Niemand kwam vragen of alles naar wens was, en of er nog aangevuld moest worden. Erg teleurstellend allemaal en dat voor 20 euro per persoon, waar de nodige drankjes door het lange wachten nog bijkomen, want daar kwam de ober wel continue voor langs!.

2,8
  57. Het restaurant een aantal malen bezocht. In december 2010 het lezersmenu Tubantia en het Kerst menu en in januari 2011 a la carte. Het lezersmenu van de Tubantia was uitgebalanceerd en voortreffelijk van smaak. De aanbevolen wijnen pasten uitstekend bij het menu. Het 6 gangen Kerst menu was goed op elkaar afgestemd en met de begeleidende wijnen stond het garant voor een smaakvol Kerst diner.
    Het a la carte menu was goed van smaak en goed gepresenteerd en samen met de voorgestelde wijnen stond het garant voor een heerlijk diner en een gezellige avond. De bediening is vriendelijk en deskundig. De inrichting is gezellig, een beetje bourgondisch met open haard, romantische verlichting en olijvenboom of latino sfeer in het mediterrane tapas restaurant. Kortom een aanrader en met deze drie avonden kun je wel zeggen dat de kok je blijft verrassen.

58. Wij komen er regelmatig en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het eten. De service is super, erg vriendelijk met een persoonlijke touch! Raad het iedereen aan om hier eens een hapje te eten.

Wij zijn er deze maand 3 x geweest voor het bekende lezersmenu. Hopelijk houden ze dat menu' tje er langer in dan 1 maand.

Kortom alles op een rijtje vergeleken met andere horeca bedrijven is dit onze favoriet!

59. Eerste Kerstdag hier wezen eten. Althans, dat dachten we. We werden bijzonder gastvrij ontvangen door de gastvrouw. Het voorgerecht kwam vrij snel, maar wat er daarna gebeurde... Wij hebben (en niet alleen wij, ook alle andere gasten) 2,5 uur (ja, tweeëneenhalf uur!) moeten wachten op ons hoofdgerecht! In de tussentijd geen enkel excuus, iets ter compensatie (mandje brood of zo), of wat dan ook. Alleen de 'vrolijke' opmerking "jullie hebben toch geen haast zeker, met Kerstmis"?
    Toen ik eenmaal mijn gerecht kreeg, heb ik het als een hongerige wolf naar binnen zitten werken; blij dat ik eindelijk iets te eten had.
    Enkele ingrediënten waren ook nog eens gewoon niet warm. Niks genieten van dat heerlijke wild dus.

3,1
  60. Wij zijn er op eerste Kerstdag geweest en wij hebben heerlijk gegeten. Het was een geslaagde avond en wat het personeel betreft erg vriendelijk en aardig!

Wendy.

61. Marjan en Rudolf

Erg genoten van het lezers menu. Uitstekende gerechten, maar wij waren vooral te spreken over de Pfalzer Gewurztraminer, iets zoet maar heel goed passend bij het voorgerecht. En dan de ongewone rode wijn, ook Duits van Pinot Noir en Dornfelder, onverwacht lekker. Alles goed verzorgd! Een aanrader!

62. Peter Brigitte

Smakelijke gerechten met aandacht gepresenteerd.

Mooie combinatie van gerechten en wijn.

Kortom uitstekend gegeten.

Vriendelijke en attente bediening.

Een heel prettige lokatie voor een mooie avond.

Komen beslist weer.

63. marijke en henk-jan

We hebben heerlijk gegeten.

De bediening was erg vriendelijk.

We gaan er beslist nog eens eten.

64. Lezersmenu tubantia: We hebben hier uitstekend gegeten.

Smaak combinatie erg goed.

Dit is echt een aanrader.

65. Jaap Mereboer

66. Pascal & Margaretha

We hebben er heerlijk gegeten, de kok heeft z'n best gedaan ;) Het eten wordt mooi gepresenteerd. Er werkt vriendelijk personeel. We vonden alleen het rode plafond wel wat op je afkomen, maar dat doet niets af aan de sfeer.

67. Joep van Kuijk

Het eten viel enorm tegen! het vlees véél te zout en erg lang moeten wachten. Meerdere malen moeten roepen om wat te drinken te bestellen! Een tegenvaller!

5,5
  68. Ivo 194 punten

Een echte bourgondier; Sfeervolle tent van binnen en net personeel. Heel goed eten, maar de prijs vind ik boven gemiddeld. Hier mag ik graag eten..

5,9