MOJO laten bezorgen?

1519242612 68
1581420042 70
1589192221 69
1620280936 64

1. Hoe de sushi opgediend wordt is al een feestje. Wauw wat een smaak sensaties. We hebben echt heerlijk gegeten. Alles was perfect op smaak. Op het eten hadden we echt niks aan te merken, de kwaliteit van het vlees/vis was erg goed.

Het enige minpunt wat we vonden was dat er niet standaard een ander glas werd aangeboden als je een nieuw drankje bestelde. Na een paar glazen fris bestelde we een grote fles water, die we netjes kregen zonder andere glazen.

2. Wieke

3. Het is een top restaurant de beste van helmond!
    Ben er al 7x geweest elke keer heerlijk.

4. We hadden eten besteld, pas na 1,20 uur kwam de bestelling en het eten was erg lauw.. waardeloos en op deze manier geen aanrader!!

5. De Greef

6. Eten is goed. In het begin de gerechtjes koud.
    Bediening super!
    Prijs is echt aan de hoge kant. 81€ met twee personen. 2 simpele consumpties per man. Kortom. De prijs is te hoog t.o.v. kwaliteit

5,5
  7. Bezorgen exact op tijd. Ik was totaal niet tevreden over het eten. Ik kreeg niet dat wat er op de foto’s stond. Over alle sushi had men mayonaise gegoten! Op de foto’s nergens mayonaise. Als eerste excuus kreeg ik dat meesten dat lekker vonden! Dit is geen sushi!

8. Wij hebben om 17:15 besteld, het is inmiddels 19:20 en we hebben nog niks ontvangen. Ze zijn niet bereikbaar en de status van het eten staat al ruim 2 uur op “Word bereid”.
    Het mag dan druk zijn, maar dit slaat echt alles!

9. Strondje

We zijn in het nieuwe etablissement te Helmond gaan eten, wat een verbetering! Chique, erg ruim (stuk groter) en fijne zitplaatsen. Niet meer zo op elkaar als in het oudere pand. Over de bediening kan ik simpel zijn, goed, aardig, snel en professioneel. De sushi zelf was heerlijk, er zitten nu ook enkele verassende gerechtjes bij. Voor de prijs heb je en lekker gegeten en je buik vol in een mooie luxe zaak.
    Aanrader!

10. Uitstekend. Heerlijk getafeld met ons 4tjes. Snelle bediening en super heerlijke gerechtjes.

11. Het eten is niets op aan te merken lekker eten, goede service.
    Helaas zit je hutje mutje op elkaar de mensen aan t tafeltje naast ons zaten nog net niet op schoot bij ons erg jammer.

12. Het was erg lekker, alleen tafels staan erg dicht op elkaar. Dat is wel wat minder. Voor de rest prima tentje!

13. Eten altijd goed
    Bediening is geweldig!
    Personeel werkt hard en is vriendelijk.
    Het enige kleine puntje wat wij minder fijn vinden is dat het zo vol staat met tafels dat je letterlijk met het bord van de buurman mee kunt eten. Doet de sfeer niet goed vind ik. Iets minder vol zou fijner en minder hectisch zijn.
    Verder alles top!!

14. We gingen iedere maand wel een keer sushi eten dat het een "vreetschuur"is geworden namen we op de koop toe. De sushi was heerlijk! Maar nu hebben ze opeens een nieuwe kaart. Alle vertrouwde lekkere sushi's zijn verdwenen en er zit opeens bijna overal roomkaas in. Erg jammer. Hopelijk krijgen ze meer klachten zodat de oude kaart weer terugkomt. Zonder allemaal moeilijke dingen (zalm met munt?) maar gewoon heerlijke sushi…

15. Arno van Deurzen

We hebben er heerlijk gegeten, de bediening verloopt soepel en snel en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader.

16. Sushi eten bij de mojo is qua prijs kwaliteit prima!
    Het eten is voortreffelijk en goed bediend, echter de entourage begint echt op een grote vreetschuur te lijken. Druk en de tafels te dicht bij elkaar.
    Dat is jammer, want toen MOJO startte was dat allemaal wat rustiger en beter ingedeeld.

17. Gerard peeters

Wij hebben maandag met onze kleinkinderen weer heerlijk gegeten. Het was niet de eerste keer en vinden dit zeker voor herhaling vatbaar.

18. Pierre Koolen

Fijne avond met mijn zoon gehad. Lekker gegeten en op een handzame, digitale manier onze bestelling kunnen doorgeven. Bij deze manier van eten is dit een goede oplossing om je bestelling door te geven.

19. Jacky V

Eten goed.
    De service en sfeer slecht.
    Personeel ongeintreseerd en ondeskundig.
    Halen half glas wijn weg krijgen ongeloofelijke discusie met de bedrijfsleidster aan de tafel dat het glas wel leeg was.
    Ging ons niet om dat beetje wijn maar de reactie van Mojo over dat gebeuren.
    Nooit meer daar naar toe vaderdag diner zwaar verpest.
    Onze kleinkinderen werden bang van haar geschreew 😞😖

3,5
  20. Voor het eerst eens gereserveerd via de eet.nu butler. Werkt geweldig. Het eten was prima bij Mo-Jo. Mijn favoriet zijn toch wel de alle gerechten die juist geen sushi zijn. Sushi kun je op veel plaatsen eten, maar die andere gerechtjes zijn nog veel lekkerder. Makkelijk bestellen via een tablet, korte wachttijd, ook bij drukte. Goede service.

21. Het was weer heerlijk… vele gerechten geprobeerd… super!

22. Marion van Moorsel

Lekker gegeten en snelle bediening. Wel vinden wij het niet prettig dat je erg dicht op je buren zit. Erg krap en veel herrie.

23. Goed eten is het wat ze hebben. Opmerking is dat het glaswerk slecht van tafel gehaald word. Het meest stoor ik mij aan de abnormale herrie die er is. Jammer dat door die reden ik er niet meer naar toe ga.

24. Heerlijk eten, snelle bediening en met de tablet bestellen werkt prima. We hebben het erg naar onze zin gehad en veel gelachen! Het enige wat ik minder vond was dat de tafeltjes erg dicht bij elkaar stonden, ik hoef het gesprek van mijn buren niet te horen, dus als men de tafels wat meer van elkaar af zet dan heb je meer privacy wat wel prettig is:)

25. Vandaag voor het eerst tijdens de lunch daar geweest, al veel vaker in de avond. We waren uiteindelijk 40,00 duurder uit dan gepland.

De lunch is minder duur dan in de avond, staat op de website. We kwamen er voor het eerst met onze kinderen. Spannend of ze het lekker zouden vinden. De kinderen wilden o.a. ijs en wij ook, maar dat kon niet. We konden geen ijs en fruit en de andere gerechten van de achterkant van de kaart bestellen. Dit waren ze vergeten te zeggen bij binnenkomst. Erg vreemd, de lunch is een goed moment om met jongere kinderen te komen en die houden van ijs en meestal ook van fruit. Op de website staat ook niets over minder keuze tijdens de lunch. Dit aangegeven, antwoord sorry sorry en knikjes met met het hoofd. Als we dan toch van de avondkaart wilden bestellen, dan gingen ze dat op de tablet open zetten. Niet erbij zeggende dat we dus ook de zondagavond prijs gingen betalen. Uiteindelijk hebben we in totaal met 4 volwassenen en 2 betalen kinderen 40,00 meer betaald dan de planning was, het drinken buiten beschouwing gelaten. Dure ijsjes en fruit. Daarbij ook nog dat de tafel tussendoor nauwelijks werd opgeruimd, we moeten een paar keer vragen. Verder lekker gegeten, dat is nooit een probleem. Maar erg slechte service vandaag. Ik heb een volle buik van het eten en mijn buik vol van Mojo Helmond.

5,5
  26. Weer heerlijk gegeten, snelle service door vriendelijk personeel! Tot gauw!

27. Noedels te gaar. Gebelt met klacht werd niks mee gedaan!

1,4
  28. Leonie

Eten is prima. Service is goed. Alleen de afstand tussen de tafels. Ik kan er niet aan wennen.

29. Dekkers G

Ben er al meerdere malen gaan eten en ik moet zeggen dat het ons goed bevallen is.
    Gezien de aantallen bezoekers denken er veel mensen zo over.

30. Slecht via thuis bezorgd .....Tot 3 x toe verkeerde dingen bezorgd ...Weer bellen ...volgende keer krijg je bestelling nog een keer en hoef je niets te betalen ..prima totzo ver akkoord je belt een week later en ze snappen er niets van ...en is het niet waar ..en maken ze je uit voor leugenaar. En doen net of ze van niks weten ...Eens en nooit weer .

31. Wij bestellen haast elke week wel, altijd vers,lekker en toch zeer snelle bezorging (altijd vriendelijk ook). Echt geen enkele klacht!

32. 2 weken geleden zijn wij bij mo-jo gaan eten. Het was al een tijd geleden dat wij daar gegeten hadden. We weten nu ook waarom. Ten eerste vind ik persoonlijk die tablet echt not done. Interactie met de gast is er helemaal niet meer.
    De tafels staan zo dicht op elkaar dat je bij de buren op schoot zit en elk persoonlijk gesprek mee kan horen. Alles is zo op elkaar gepropt om zoveel mogelijk mensen in een ruimte te zetten om zoveel mogelijk omzet te draaien. Het is een echte vreetschuur.
    Wij gaan de volgende keer maar weer naar masaki of naar Eindhoven. Jammer want de sushi zelf was prima!

33. We zijn al vele malen in dit restaurant wezen eten. Altijd tevreden de deur uit gegaan. Omdat vorige week de nieuwe kaart werd gepresenteerd zijn we er opnieuw gaan uiteten. Helaas bleek de tablet waarmee je de bestellingen doorgeeft nog niet up2date en kwamen de gerechten zoals op de nieuwe kaart niet overeen met die op de tablet. Wees zien dit als een kleinigheidje en gaan er vanuit dat dit inmiddels wel opgelost is. Wat ons echt tegenviel was de grootte van de suhi's. Voorheen waren deze vol, goed gevuld. Helaas was de meerderheid nu opvallend dun, klein. Zelfs de gunkans (gevulde 'tonnetjes') waren dun en nauwelijks gevuld. De vlees/visgerechten hebben dezelfde grootte als voorheen, enkel de sushi is opvallend kleiner (lees: te klein) geworden.

Wat ons het meest heeft gestoord deze avond is het feit dat we op reservering zijn gekomen en een plek kregen toegewezen waarbij we vrijwel aan tafel van de mensen naast ons zaten. Om tussen de tafels door te komen moesten we een tafel opzij schuiven. Aan de andere zijde naast ons waren nog 2 tafels vrij en toen mijn partner daar in eerste instantie wilde gaan zitten zodat er een vrije tafel tussen ons en 'de buren' zou zijn werd gezegd dat dit niet mogelijk was omdat de betreffende plaats voor ons gereserveerd was. Na ons kwamen verschillende mensen binnen welke allen een afzonderlijke tafel met ruimte kregen toegewezen. Toen ik aan de balie vroeg of er toch geen andere plaats was konden ze ons tafeltje verschuiven. Nog steeds krap maar vooruit, we zaten beter. Het restaurant heeft slechts voor een kwart vol gezeten en we hebben na het diner dan ook gevraagd waarom er zo gehandeld werd. Hierop zei het personeel dat we om een andere plek hadden kunnen vragen omdat het doordeweeks rustig is. We geven aan dit tweemaal gedaan te hebben (de persoon in kwestie stond erbij) maar daar werd geen gehoor aan gegeven. Erg jammer.

De nieuwe gerechten op de kaart zijn lekker, helaas zijn er ook een aantal lekkere van de kaart maar dat is een kwestie van smaak.

Ik vind dat wanneer je gaat uiteten het niet de bedoeling is dat je bij andere mensen aan tafel of bij wijze van op schoot wordt gezet. Dan eet ik liever thuis. Ze hadden waarschijnlijk meer gasten verwacht ivm hun nieuwe kaart maar dat maakt niet dat je gasten in hoeken en krappe stukjes moet duwen om er zoveel mogelijk kwijt te kunnen. Het gaat om service, kwaliteit en niet om kwantiteit vind ik en dat geldt ook voor de sushi... ze halen nu meer uit een rol, bakje, zakje maar de smaak (en presentatie) is achteruit gegaan.

Was een van onze favoriete stekkies maar we bezoeken nu toch liever andere (sushi)restaurants. Zonde.

34. Lekker eten, gezellige sfeer. Jammer van de mayo op bijna ieder stuk sushi. 😝

35. Voor de mensen die graag bij Mo-jo komen, die weten dat de sushi absoluut niet met een machine wordt gemaakt!! Aan de bar staan 2 a 3 mannnen die elke dag vers voor jou jouw sushi maken!! De snelheid? Oefening baart kunst! Ooit hun snij technieken gezien..? Doe je niet na!

Mojo werkt met tablets waardoor je zelf kan bepalen wanneer je iets wilt. Ondanks dat het deels technisch gaat is het personeel heel vriendelijk en lacht altijd. Ik ben zelf gek op Mojo, ik kom ook regelmatig eten. Gezellig om met een groep te eten of samen met zijn 2e. Ik ben regelmatig ergens anders gaan eten, maar niks tipt aan Mojo.

Prijs/kwaliteit is goed. Lekkere sausjes erbij.. en voor de mensen die het nooit hebben geprobeerd. Nummer 42 spicy chicken!! Gotta love it.

36. Ik schrok van de grote van de sushi's! Doordat ze zo groot zijn, proef je enkel nog maar de rijst, die overigens niet vers gemaakt wordt maar via een automatisch machine zo van de band afrolt. Tevens zijn de sushi's al voortijdig gemaakt waardoor de versheid ver te zoeken is.

Wellicht probeert men in dit restaurant zijn uiterste best te doen, enkel heb ik dat niet ondervonden. Na enkele gerechten afscheid genomen van dit restaurant.

Geen aanrader helaas...

1,7
  37. miep bassa

38. Wij eten hier al jaren. Het eten is super, personeel vriendelijk en toen ze overgingen op tablets kregen we er goed duidelijke uitleg over...

Het eten wordt snel geserveerd, heeft in al die jaren misschien één keer wat langer geduurd... maar ja, je gaat er ook heen om langer te tafelen. Het is niet voor niets elke dag super druk! Prijs/kwaliteit is zeer goed!!

39. Gisteravond (vrijdag) ben ik samen met mijn vriendinnen wezen eten bij Mojo in Helmond. Het restaurant loopt goed en is druk. Ik zie dat Mo-Jo nu met tablets werkt. Nu wordt alles automatisch en door de gasten zelf verzonden naar de koks. Dus als er iets verkeerd wordt besteld komt het nu door ons zelf. Het eten is heerlijk. Ik heb bij velen sushi restaurants gegeten en mijn vriendinnen en ik vinden dit toch wel één van de beste. Mo-Jo je doet het goed! Wij komen zeker terug.

40. Sushi lover

Vandaag weer gegeten bij Mo-Jo's. Zoals altijd goed en lekker. Nieuw is het dat de balpen en kaartjes vervangen zijn door een tablet. Mooi overzichtelijk weergegeven op de tablet wat ze allemaal hebben, aanklikken verzenden en niet veel later staat het op je tafel. Uiteraard wordt er dit keer iets niet of teveel geleverd maar dat mag de pret niet drukken.

41. Laura

42. Hier moet je met een groepje naar toe gaan. Eten is van redelijke kwaliteit. Alleen is het er altijd ontzettend druk en veel herrie. Dus voor een romantisch etentje niet echt geschikt. Bediening is wel echt slecht.

43. Wij komen al geruime tijd bij Mo-Jo Helmond en ik kan niet anders zeggen dat het eten goed is voor de prijs die je betaalt. Je moet niet verwachten dat je een culinair hoogstandje krijgt maar bijna alle gerechtjes zijn heel smakelijk. Het blijft natuurlijk all you can eat. En er gaat overal wel eens iets mis.

Morgen voor het eerst op zaterdag. Ben benieuwd maar zie er al naar uit.

45. Vertaal van English naar Nederlands

Wie zegt dat het eten super is, heeft nog nooit in een goed sushi restaurant gegeten. Echt niet vers, personeel tsja niet te veel woorden over vuil maken, gewoon niet goed. Iemand die mc Donalds gezellig vind voor een diner, zal daar wel op zijn plek zijn.

3,2
  46. Waardeloze bediening. Erg lang wachten en nog de helft wordt vergeten.

47. Inmiddels al een paar keer bij Mo-Jo in Helmond wezen eten en iedere keer tevreden weggegaan.

Het eten is erg lekker en het wordt erg snel geserveerd (lichtelijk afhankelijk van de drukte). Het is mij nog niet overkomen dat er gerechten vergeten werden of dat het personeel onvriendelijk was.Ik kom er graag terug en kijk uit naar de volgende keer!

Ik ben nog niet geweest sinds de veranderingen in het interieur en de nieuwe menu-kaart, maar dit zal binnenkort het geval zijn :)

48. Vrouwelijk personeel staat veel te kletsen en zien niet alles. De heren werken iets harder. Geen uitleg dat als je in 1 ronde hetzelfde meerdere malen besteld dat dit op 1 schaaltje ligt. Überhaupt geen uitleg over hoe en wat. De gerechten zijn wel goed.

49. Wij komen regelmatig bij Mo Jo. Het valt mij op dat het er heel erg aan ligt wanneer je er bent. Ook hebben wij de ervaring dat het personeel onvriendelijk is. Elke keer dat wij er komen, lopen er ook weer andere werknemers rond. Ik heb daar nog nooit twee keer dezelfde gezien (op de familie die het runt na dan). Het personeel verstaat je niet, vergeet van alles en loopt zo vlug door de zaak heen, dat je ze niet eens aan kunt spreken. De laatste paar keren zagen wij wel verbetering in het verkeerd serveren of het vergeten van bestellingen.
    Desondanks komen wij er heel graag. Wij vinden dat ze erg veel keus hebben. Iedereen lust daar wel iets. Ook de gerechten die ze serveren zijn super lekker! Ik durf gerust te zeggen dat sommige gerechten zelfs beter smaken dan in vergelijkbare dure restaurants.
    Ik denk als ze zorgen dat het personeel goed wordt in geleerd en ze met een vast team blijven werken, ze behoorlijk wat punten extra kunnen scoren (al hebben wij al menigmaal dubbel gelegen van het lachen door het personeel, Vermaak en entertainment krijgt zeker een 10!)

50. Wij herkennen ons geheel niet in de vorige negatief geschreven recensies.
    Wij zijn juist heel prettig en vriendelijk geholpen.
    De sfeer is subjectief, je houdt wel of niet van een wat strakker interieur.
    Het eten was goed / smaakvol en verzorgd en oogde ook zoals getoond.
    gr. jan

51. ellen Maas

Vanavond(zaterdag) met 9 personen gegeten, en na alle beoordelingen was ik wel een beetje huiverig maar ik moet zeggen totaal niet terecht. Personeel was vriendelijk, loopt de benen onder de kont uit, het was hartstikke druk, komen geregeld drinken opnemen, en anders vraag je het gewoon en komen ze direct. Misschien dat er af en toe iets niet was, maar ja je bestelt zoveel dat het ook niet zoveel uitmaakt. Dus niets op aan te merken, en dan hebben we het nog niet eens over het eten gehad, dat vonden we alle 9 hartstikke lekker, dus wij gaan hier zeker vaker komen. Misschien wel op een andere dag, zodat het niet zo druk is, want door de herrie en drukte was de sfeer wat hectisch maar het zag er op zich wel gezellig uit.

52. Op maandag met 13 mensen gegeten. We kregen pas uitleg nadat we hier om vroegen. Personeel was onvriendelijk en maakte veel fouten. Drinken werd niet opgenomen of werd vergeten, gerechten klopten niet en werden niet toegelicht en toen we hier iets van zeiden, gaf het personeel elkaar de schuld. Vreselijk slechte service en 13 gasten minder, erg jammer.

3,1
  53. Cross14

Service zeer slecht, verkeerd eten of niet ontvangen. Drinken dat je constant moet vragen en dan nemen ze niet heel de tafel op en personeel ongeintreseerd. Ze gaan er vanuit dat je het systeem kent en zetten eten op tafel zonder te zeggen wat het is, dus zeer slecht. Een echte flop.

4,7
  54. Jaimy Stofberg

Eerste drankje kreeg ik na drie kwartier pas. Uitleg werd pas gegeven toen we erom gevraagd hadden, we waren namelijk met 13 mensen die het 'restaurant' niet kenden.
    Eten was redelijk, maar werd meestal zonder uitleg op tafel gezet. Dus hadden we geen idee of we kregen wat we besteld hadden, commentaar werd in de wind geslagen en vervolgens afgeschoven op een nieuwe werkneemster. Al met al zo slecht dat ik er moeite voor over heb om dit te delen op internet, iets wat ik normaal alleen zou doen als iets heel goed is.

2,5
  55. Remco van berlo

Eten was wel goed te eten maar de bediening was echt slecht. Vaak eten krijgen wat je niet besteld hebt en de bediening weet niet eens wat ze serveren. Zeer slechte ervaring, eens maar nooit meer.

3,9
  56. Lydiavdkerkhof

Eergisteren ben ik samen met een vriendin bij Mo-jo wezen eten rond 18:30. Ondanks de enorme drukte was het hardstikke lekker! Over de bediening was ik zeer tevreden! Vergeet niet dat het allemaal rond de zestien jarige zijn die zich echt de benen onder hun kont vandaan lopen om het de klanten het zo fijn mogelijk naar hun zin te maken. Ze waren erg vriendelijk en zelfs bereid om een praatje te maken. Het zat er wel enorm vol maar dat vind ik altijd wel gezellig. Het eten was echt heerlijk, vooral de sushi vond ik het lekkerst. Het decor oogde ook mooi verzorgd. Ik had geen last van niet gekoelde drankjes en ik heb eigenlijk niets op mo jo aan te merken behalve dat het een echt goed restaurant is met veel behulpzame werknemers.

57. Conny 398 punten

Errug druk. Rommelig. Personeel ook niet vriendelijk. En het eten moeah, gaat.. Meerdere sushi AYCE restaurants gehad. Voor ons zijn er betere.

58. Helmondse lekkerbek

Ik kom regelmatig bij Mo-Jo in Helmond. Het is een voortreffelijk restaurant, waar men voor weinig geld zeer goed kan eten. Er hangt een prettige sfeer, en de bediening is vriendelijk en snel. Koude gerechten heeft men binnen 5 minuten, warme gerechten duren iets langer. Men mag in 2.5 uur per ronde (max. 5), maximaal 5 gerechten bestellen. Voor sommige moet men iets extra's betalen. Je moet wel een hele grote honger hebben, om 25 hapjes op te kunnen. Dit is één van de weinige restaurants in Helmond, die het opnieuw bezoeken waard is!

59. Rene van Geffen

60. Teun van der Vorst

We komen hier regelmatig, afgelopen woensdag weer geweest, en het was weer heerlijk! Vooral de spicy chicken is en blijft favoriet! Altijd leuk ontvangen en een goede en snelle bediening. We kunnen niet wachten om weer te gaan.

61. Annemarie

Afgelopen woensdag hier gegeten met 5 vriendinnen, het was zo als gewoonlijk weer eens heerlijk en zeker niet duur... Het is en blijft een top restaurant!

62. Vanavond hier met twee personen gegeten. Gereserveerd maar dit was echt niet nodig. Ongeveer 35 a 45 gasten in de zaak. We werden matig ontvangen. Bestelde een fles wijn, kregen twee glazen en het opnemen van de gerechten verliep stuntelig. We miste zo nu en dan een gerechtje en bij bepaalde vragen hadden we het idee dat er over ons aan de bar in het chinees gesproken werdt. De gerechten volgde snel na elkaar. Ik kon het ook niet laten even aan de Nederlandse serveerster te vragen met hoeveel koks ze in de keuken stonden. Het antwoord was 5! Weinig lach en animo was er te vinden bij de rest van het personeel, bediening 7 personen! En ook weinig goede gastronomie. Al met al rekende wij 75 euro af voor twee personen, onbeperkt eten, 1 fles wijn, twee glazen wijn, koffie en twee frisdrankjes. Voor het eten een dikke 8,5 maar de service helaas onvoldoende!! Overall cijfer helaas toch maar een 6+
    Ivo

63. Van de Laar

Algehele ervaring en indruk is slecht. Mensen stonden tot buiten te wachten. Het personeel was zelf aan het klagen over de eigenaren m.b.t. het plannen. Het was één grote rotzooi in de zaak zelf. Op een enkeling na kon er geen vriendelijk woordje bij het personeel vanaf. De tonijnsushi was absoluut niet vers en niet te eten. Sommige gerechten waren best lekker maar ik ben al in vele all you can eat sushi restaurants geweest en deze was in alles ver onder de maat.

64. Mark Hammecher

Het is dat het eten echt super super lekker is, want de service/personeel is echt onder de maat. Er kan geen lachje vanaf, gebrekkige communicatie. Ik heb het al meerdere malen meegemaakt dat we gingen lunchen en dat er gedweild en/of gestofzuigd wordt. Dat kan écht niet als er klanten binnen zitten.

6,7
  65. Nou, ik ben er verschillende keren geweest, het eten is lekker. Maar als je in het weekend een plaats reseveerd aan de raam met 3 personen, dan kan dat niet en dat hoor je pas als je komt. En in het weekend is het te druk, daardoor is de service niet zoals het hoort. Ook waren de lamskoteletten niet gaar, na 3 keer doorgeven heb ik de moet maar opgegeven.
    En als je dan gaat afrekenen wordt er gevraagd "was alles naar wens?" nou ik zei "het kon beter" waarop geen reactie kwam. Nou dan heb ik zoiets van, dan vraag het maar niet..

66. Marianne

Het eten hier is zeer lekker, vooral de sushi's met garnaal of zalm zijn verukkelijk. Ik kom er een paar keer per maand, in het weekend in het zeer druk waardoor je weleens wat langer op het eten of drinken moet wachten, maar dat is natuurlijk ook te verwachten.

67. Annelie

We zijn al vaker geweest en gaan komende week weer. Na het lezen van de recensies besloten door de week te gaan. Wij worden altijd vriendelijk ontvangen Hoeven niet lang te wachten maar is ook niet dat ze het op tafel kwakken en ons buiten kijken in tegen deel. In de 5 keer dat ik er was 1 x een verkeerd schaaltje gehad. Per persoon per keer 25 schaaltjes x 4 = 100. Zijn er 5x geweest is 500 schaaltjes en dan 1 fout... lijkt me niet echt een grove fout.
    Verder vinden we het eten heerlijk voor ieder wat wils. Dus wat ons betreft een aanrader gaan zeker vaker komen.

68. Remco Colen

69. Hier al heel vaak gegeten, het eten is hier altijd goed. De bediening is niet altijd goed, maar daar kijken we hier niet meer naar. Sommige spreken gebrekkig nl, soms komt het drinken wat laat of het eten. Maar het eten is gewoon goed en daar komen wij voor! Je kan er makkelijk langer dan 2,5 uur zitten, daar doen ze nooit moeilijk over.

70. Het eten is super lekker, service is goed, wij komen zeker terug!

71. Wij gaan hier graag eten maar wel liever niet in het weekend. Dan is het echt te druk waardoor de service wat te wensen overlaat. De gerechten komen dan laat of niet of worden van tafel gewisseld. Door de week mag je zelf ook je tijd bepalen waardoor het relaxter uiteten is.
    De kwaliteit is vanaf dag 1 top !!!

72. Erg lekker om hier te eten! De sfeer is wat minder. Het personeel is in het algemeen vriendelijk maar er loopt altijd 1 vrouw rond die echt aardiger en vrolijker mag rondlopen.

73. Barry

74. Ben geweest, het eten is niet lekker (veel te zout), onvriendelijke mensen, en slechte service.. misschien vanwege de drukte. Dit was mijn eerste keer en dit was ook mijn laaste keer, ik zal nooit meer terugkomen.

75. Maurice

Heerlijk eten voor een zeer goede prijs, alleen de sfeer mag wat beter en het personeel mag wat vriendelijker !

Verder is het een prachtige zaak !

76. Het eten is prima, de service slecht. Na twee (!) uur waren we bij de tweede bestel-ronde. Bestelde gerechten werden niet gebracht of er kwam iets wat we niet aangekruist hadden. Toen we er een melding van maakten: "Sorry er zijn 4 koks op vakantie".
    Het eten is prima, de "eet-ervaring" zelf chaos.

77. Het eten is er goed maar de drukte in de weekend is afschuwelijk, je kunt geen tafel krijgen als je niet gereserveerd hebt.

78. Ben er al meerdere keren geweest en dit weekend ga ik weer!
    Lekkere sushi en gerechten.
    Het is er meestal wel druk en vol maar dat wil ook wat positiefs zeggen!
    Ik vond het personeel vriendelijk en als je wat vraagt dan wordt dit meteen opgelost.
    Het restaurant ziet er mooi uit en je kunt er gezellig zitten.

79. Het lijkt er wel een eetfabriek, het smaakt oke/goed maar het wordt door t personeel nog net niet op tafel gekwakt, er kan geen lachje vanaf. Elke centimeter staat vol en daardoor loopt het personeel zichzelf in de weg. Na 2u tafelen is het wegwezen (zodat de tafel nog eens volgezet kan worden voor een nieuwe klant). Gezellig uit eten wordt dan haastwerk en dat komt de sfeer niet ten goede. Dit restaurant sla ik in de toekomst over.. stampwerk.. oke maar niet in mijn vrije tijd!