Akçay laten bezorgen?

1556208408 67
1619132338 55
1629619660 56
1682056268 65

1. Ze zijn verhuisd en hun nieuwe locatie is veel beter! Zeer schoon, comfortabel stoelen en zitbanken. Eten zag er goed uit en smaakte heerlijk zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zullen zeker weer komen.

2. Zaterdag 12dec 2020 1 kapsalon groot besteld om 17 22. Om 18.20 nog niks ontvangen. Gebeld..Komt eraan. Half uur later nog niks. Weer gebeld. 2 min later werd het afgeleverd. Bleek geen patat te zijn maar aardappelschijfjes. En ook nog eens niet echt goed gebakken/gefrituurd. Daar zit je dan ruim anderhalf uur op te wachten.
    De laatste paar bestellingen zijn niet naar wens geweest. Alleen de eerste keer was echt goed. Jammer. Ben er klaar mee.

2,2
  3. Eten was er snel. Jammer dat de kapsalon een beetje tegenviel. In verhouding een hoop frites en weinig kipdoner. Ook mag de doner iets verder doorgebakken mogen worden. Voor een avondsnack opzich prima maar kan beter.

4. Glas in de bolognese saus. Aan de telefoon werd er lacherig gedaan en alsof ik het er zelf in heb gedaan… Ongelofelijk asociaal.

5. Lange tijd niet besteld. Een broodje doner extra met zigeunersaus. Was gewoon HEERLIJK. Misschien iets warmer maar dat deed aan de smaak HELEMAAL niets af.

6. lams Spare ribs besteld... 500 gram bot en 50 gram vet en de rest vlees!! niet te vreten, waren volgens mij volgroeide schapen.

7. Al 12 jaar lang een favoriet. Werkelijk een belevenis. Super eten, super service en super vriendelijk ... wij hoeven geen andere... echt top jongens👍👍👍.

8. Super gezellige sfeer!! Heerlijk eten naast de open haard! Zeer vriendelijke bediening en eigenaar! Nooit geen klachten! Altijd een vol bord voor je neus!! Thuis laten bezorgen doen ze ook gewoon tot 's nachts laat!! Is een eerlijk tokootje, waar voor je geld!!

9. Slecht slecht sta al 1,5 uit te wachten is er nog steeds niet. Goed te eten verder maar afhaal.

10. Heerlijk gegeten voor een goede prijs kwaliteits verhouding. Lekker eten en een zeer uitgebreide kaart.

11. Eten viel me tegen en bestellen was ook niets. In de kapsalon zat erg veel patat en sla en er zat amper kebab in. En de pizza was erg verbrand, jammer. Zelf bestel ik daar niet meer en ga er ook liever niet eten. Service is wel echt goed, wordt gelijk geholpen en erg vriendelijk. De prijs vind ik zelf te hoog voor de kwaliteit van het eten.

12. Ik heb een keer pizza gehaald, de pizza smaakte als parfum, geen krokante bodem, pizza slap. Niet lekker. We komen er nooit meer om een pizza te halen. Zonde van mijn geld.

13. Gister 3 kapsalonss met kip besteld, leek wel gekookte kipfilet, pleurde gewoon uit mekaar schaamteloos! Heb de kapsalons meegenomen voor inspectie en hier zullen ze zeker iets van te horen krijgen. De 32€ van 3 kapsalons haal daar een goed stukje kipfilet voor, zodat de volgende klanten iets goeds te eten krijgen!

2,7
  14. Gewoon goed, en lekker veel eten.
    We komen hier regelmatig met de familie en aanhang. Als we voorstellen uit eten te gaan en we overeenstemming moeten vinden in welk restaurant we gaan wordt het meestal Akcay, want daar is het altijd goed en gezellig.
    Overigens gezellig met de vrouw alleen is ook goed te doen. ;)
    Zoals hier eerder gezegd, als je hier vaker komt eten is het net alsof je na een vakantie weer thuiskomt. Zo amicaal word je ontvangen hier.
    Verwacht geen culinaire nieuwtjes maar gewoon een goed gevuld bord met lekker eten.

15. Kom regelmatig wat eten en bestel er ook wel eens wat. Nog nooit klachten gehad. Kan soms wel lang duren met bestellen in het weekend maar dat wordt dan ook vermeld. Zeer aardige en goede service.

16. Wat een uitermate slechte ballentent. Wanneer je dure pizza's wil met uitgedroogde kip en verbrande randen en bovendien nog koud bezorgd met een heerlijke waterige `knoflooksaus` is Akçay the place 2 be. Het is ronduit te smerig voor woorden. Het uur wachten erop was het dus ook niet waard!

17. Eten heb ik gewoon weggegooid, spareribs, er zijn mr weinig adressen waar ze dit goed maken, maar deze waren echt slecht en weinig gekruid, , heel vettig,en dat is bij kalfssparribs echt niet lekker, rijst was ook uitgedroogd, niet voor herhaling vatbaar.

18. Laatst kapsalon gegeten, weet niet wat ze ermee hadden gedaan maar dit kon je geen kapsalon noemen. Het was lasagne met shoarma erin echt niet te eten. Daarintegen was de prijs ook veel te duur ik bedoel 8 euro voor een kant en klare lasagne met dubbel gebakken shoarma? Dit is eens maar nooit meer.

1,6
  19. Vanavond spaghetti carbonara en pizza salami besteld. Spaghetti was vervangen door penne, zonder even te bellen en beide gerechten waren koud. Heb de pizza gewoon zelf moeten opwarmen!

Slecht, slecht en nog eens slecht!!! Moesten ook meer dan een uur!!! (op een doordeweekse dag) wachten op ons eten.

Zonde, voorheen waren we altijd wel tevreden, maar nu zijn we er echt klaar mee. Jammer dat het zo achteruit is gegaan.

Hier bestellen we nooit meer.

20. Meestal op dinsdag avond na mijn werk bestel ik een pizza en op zondag bestel ik een pizza.

Nou valt het mij erg op dat ik op een dinsdag een crisis pizza krijg waarvan de bodem veel dunner is en de pizza zelf minder bereid is en dat sommige plekken aan de bodem verbrand zijn.

Maar ik ben wel tevreden op zondag de pizza bodem is dikker en de pizza is goed bereid en smaakt perfect, soms wel kleine stukjes verbrand aan de onderkant, dat zou ook niet mogen maar als ze daar nou voor opletten blijf ik op zondag bestellen.

21. Eten zoals kapsalon is daar om te smullen.

Heb er zelf nog nooit iets laten bezorgen maar ik denk dat het best wel goed is.

Zelfs de pizza's smaken geweldig! Zeer verslavend lekker.

Alleen als ze nou iets aan de prijzen doen, want een kapsalon bijvoorbeeld is wel de duur ( 8,- ) euro. Dat hoort eigenlijk 6,- euro te zijn.

22. Dit is een gezellig restaurant waar je, als je er vaker komt, als familie beschouwd gaat worden.

Mijn ervaring is al jaren zeer positief. Alles kan, ook als er iets niet op de kaart staat en ja, dat ze nu bezorgkosten vragen is in deze tijd normaal.

23. Ik ben een groot liefhebber van de mediterrane keuken.

Ik vind het jammer dat er geen Italiaan in Hellevoetsluis zit.

Ik bestel de laatste tijd tijdens overuren regelmatig een pizza döner, een Turkse dus..

Laat ik je een ding vertellen, een pizza döner met kaas van Akcay maakt alles goed! Sensationeel!

En de bezorger, altijd dezelfde man op het Kickersbloem, is een uitermate aardige kerel!

24. Wij hebben vandaag voor het eerst besteld en het viel me zwaar tegen.

Heb via internet besteld en toen de bezorger aan de deur kwam was de prijs 1.50 hoger dan vermeld. Dat kwam door de nieuwe folder zei hij.
    Eten was slecht, droge kip en vieze patat.

Na het eten naar de folder gekeken, staan er goedkopere prijzen in als op internet. Nu snap ik er niets meer van.

Voor ons was het de eerste en de laatste keer. Voor het bedrag wat we moesten betalen vind ik het slecht.

2,4
  25. Bezorger is niet vriendelijk, heeft geen respect voor de klanten aan de deur.

De telefonistes/ ander personeel zijn wel vriendelijk en beschaafd.

Het eten is van prima kwaliteit. Ben zeer tevreden.

26. Jo 7 punten

Bestel af en toe wel eens een pizza salami daar, net als vanavond. Vind ze eigenlijk altijd al goed, maar die van vandaag was echt super lekker! Weet niet wat er anders was, maar precies de goede combo van kaas & salami! Hoop dat hij de volgende keer weer zo top is!

27. Eten is altijd zeer royaal met veel erbij. Bezorgen meestal binnen 30 min, bestel regelmatig en heb echt geen klachten.

Het restaurant is best gezellig en mensen met een kleine beurs kunnen daar zeer uitgebreid eten tegen een redelijke prijs.

28. M. Tiemes

Het eten is op zich erg lekker, en goed bereidt.
    Alleen laatst had ik een hoopje as op de pizza liggen, wat minder lekker was.
    Behalve dat is het eten bij Akcay heel erg lekker, en goedkoop voor z'n kwaliteit. Het personeel is altijd vriendelijk.

Top restaurant, met af en toe wat minuscule foutjes.

29. Het eten smaakt erg goed en is zeer royaal.

Het personeel is erg vriendelijk.

De thuisbezorging is snel en goed. Eten smaakt ook dan perfect.

Het eten is niet duur voor wat je allemaal krijgt.

Een TOPrestaurant.

30. Knoflooksaus is waterig. Pizza is niet echt rijk belegd en vaak ook niet op temperatuur.

31. Het kan inderdaad een keer voor komen dat er een bon kwijt raakt, maar iedereen maakt fouten!

Het eten is geweldig, het smaakt super en het wordt gemaakt met liefde!

32. Als ik een pizza bestel is het echt perfect. Waarom bij die andere pizzeria's krijg je nooit zoveel op de pizza als bij pizzaria akcay.

De smaak van de pizza is ook perfect. Iedereen is een mens die wel eens een fout kan maken met een bestelling, maar zelf denk ik dat er mensen zijn die zelf een hekel hebben aan dat restaurant omdat het er staat. Eigenlijk wel misselijke mensen die het niet eerlijk zelf vertellen wat de klachten zijn. Kom op het het gaat volgens mij helemaal niet om het eten daar maar om persoonlijke redenen

Dat is wat ik ervan vind.

33. Eten was koud. En er werd gezegt dat het net uit de oven was gekomen. Kon het al met al zelf nog in de oven zetten. En wat de prijs betreft stond er op de site ook een andere prijs.

34. Turkse pizza slecht, taai en alleen je mond vol van sambal,
    voor de rest geen smaak

1,6
  35. je kan er lkkr patat en kebab en gesmolte kaas eten het kost 8 euro en een hele grote bord ik kreeg hem haast amper op