't Oude Raadhuis in Heesch

Gratis parkeren voor de deur.

ma Gesloten

1619519150 81
1630012091 81
1671983858 80

1. Karel Smits

Met 17 personen mijn verjaardag gevierd. We hebben lekker gegeten, personeel was vriendelijk, en het eten was top. Een gezellige ervaring, alles was goed geregeld. Gr.

2. Hoi hoi. Wij komen heel graag bij jullie voor de koffie/ gebak, en lunchen. Nergens commentaar op, echt prijs/kwaliteit prima! Alleen jullie hebben broodjes vervangen door gewoon brood, en dat doet voor mij afbreuk aan t lekkere beleg. Want t broodje maakten t bijzondere eraan. Wat of wel beleg je er ook op nam!
    Groetjes Joke.

3. Mooie zaak met vrolijk kundig personeel. Goede porties, vers bereid.

4. Zeer vriendelijke ontvangst, attente bediening. Eten uitstekend, geen fratsen maar zeer smakelijk en ruim voldoende.

5. Het was heerlijk, de sfeer is goed.
    We zijn na 3 maanden weer hier geweest en alles was top geregeld! Alle tafels binnen en buiten 1,5 m uit elkaar. Zeker een aanrader!

6. Vrijdag een 3 gangen diner afgehaald om een feestje te vieren. We hebben genoten van al het lekkers! Super goed verzorgd; inclusief een verjaardagsboodschap en vuurpijl voor de jarige! Kon niet beter 😋!

7. P. van den Akker

Ruim 2 jaar geleden heb ik hier een zeer slechte ervaring gehad met vlees wat ik na 3× terugsturen (niet goed doorbakken) toch maar opgegeten had.

Dit keer met een groep mee geweest en gezien de vorige slechte ervaring toch maar geen vlees besteld.
    Dit keer zalm besteld, moet toch niet zo moeilijk zijn om vis gaar te bakken en gaar te serveren.
    Moest het echter weer terugsturen, de zalm was alleen van buiten wat gebakken, van binnen nog helemaal ruw.
    Deze keer waren de medewerkers wel serieus bezig geweest hun fout te herstellen, de zalm was na één keer terugsturen goed.

Jammer dat ik voor de tweede keer ‘na’ kan/moet eten.
    De rest van de groep was zowat gereed met het hoofdgerecht voor ik kon beginnen.

Positief: als pleister op de wond kreeg ik er wel ‘nieuwe’ warme frietjes en een nieuw bakje frietsaus bij.

1,8
  8. Thereza en marco

Een aanrader voor iedereen die gezellig, heerlijk en informeel voor een goede prijs uit eten wil gaan.

9. Heerlijk gegeten! De bediening was heel vriendelijk en legde alles goed uit.

10. Een restaurant dat erg warm, sfeervol en gezellig aan doet. Wel een beetje luidruchtig op een drukke zaterdagavond. Vriendelijk personeel, prima kaart. Genoeg keuze voor een schappelijke prijs. Porties zijn voor de gemiddelde eter precies goed. Voor de grote eter is de Mixed Grill XL goed qua portie. Wij komen hier zeker terug!

11. Jeroen Kroese

12. Jennifer Heesakkers

Heerlijk gegeten. Goede service en aardige bediening. Dikke 10!!

13. Familie vd Doelen

Afgelopen weekend met familie heerlijk gegeten! Ik kom hier wel vaker en het eten is altijd goed. Prettige sfeer en erg vriendelijk personeel.

14. Frank de jong

Afgelopen weekend heb wij een heerlijke lunch gehad met de familie, erg goed verzorgd allemaal en leuke vlotte bediening! Ruime keuze aan lunchgerechten en ook nog eens snelle service! Wij komen zeker snel terug!

15. Het was kij lekker en voor het vatbaar.
    Gr van, Lawrence en marga.

16. Lekker en gezellig gegeten.
    Bediening was goed.
    Het was een leuke en gezellig avond geweest.
    We komen nog terug voor gezellig avondje eten.

17. Jan Leijen

Een gezellige, huiselijke ambiance. Vriendelijk en gastvrij personeel. Goede en redelijk uitgebreide menukaart. Eten prima verzorgd met een mooi bijpassend glas wijn. Al met al een gezellige en fijne avond uit eten. Compliment aan de kok en de bediening!

18. Afgelopen weekend heerlijk gegeten met mijn familie. Erg lekker eten en de sfeer is heel knus en huiselijk. Ook nog eens hele vriendelijke en spontane bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!

19. Karin van Lieshout

Goed en lekker eten.
    Lunch is ook heerlijk, vooral de share your lunch is aan te bevelen

20. Toine, Marianne en Walter

Wij hebben hier weer heerlijk gegeten. Mooie prijs/kwaliteitsverhouding en een meer dan vriendelijke bediening: we werden na drie maanden nog herkend en de attente bedrijfsleidster (?) wist zelfs nog dat we onlangs naar Heesch verhuisd waren. Dat is de ware geest. Volhouden zo.

21. Maike van Ballegooij

Ik heb eerder dit jaar een cadeaubon gewonnen met een facebookactie, een compleet verzorgd diner voor 2.
    Nou het was dan ook echt COMPLEET verzorgd met alles erop en eraan! We hebben echt zó lekker gegeten en gedronken! De bediening en de sfeer was ook echt heel fijn. Bedankt voor deze mooie avond!

22. Een aanrader!

Bij binnenkomst al een goed gevoel, een mooie zaak en een vriendelijk ontvangst.
    Een 3 gangen keuze menu vanaf €24,50 met voldoende keus en variatie.
    Hebben echt heel erg lekker gegeten, leuke bediening en lekkere wijn.

Tot een volgende keer!

23. Spontane bediening, goede prijs kwaliteitverhouding en lekker gegeten. We komen zeker nog een keer terug.

24. Wij komen hier al zo'n vijf jaar elke twee maanden. Dit was de eerste keer dat we kwamen eten na de verbouwing. Qua sfeer is het enorm verbeterd, het eten nog net zo lekker, en de drankenkaart is flink uitgebreid. Het personeel is aardig en attent, zeker een van de redenen dat we terug blijven komen.

25. Paul van Loosbroek

Bierkaart is lachtertje en €6,70 voor een 50cl glas Weizen is uit den boze! Geen viltjes op tafel, zelfs geen nootje of pinda erbij.

3,7
  26. P. van den Akker

Bij de bestelling extra gevraagd het vlees goed gaar te bakken.
    Had aangegeven dat ik beslist geen ondoorbakken ruw vlees wil eten.
    Heb het tot 3x terug moeten sturen omdat het niet goed doorbakken is.
    Heb het uiteindelijk toch maar (nog niet goed doorbakken) opgegeten.
    Vond het verschrikkelijk.
    Jammer dat er niet goed geluisterd wordt naar de klant terwijl er toch een aardige prijs voor gevraagd wordt.

Ik durf dit restaurant niet aan te bevelen voor mensen die gewoon goed doorbakken vlees willen bestellen, dat krijg je zelfs na 3x terugsturen niet.

2,2
  27. L.Auwens

Na het voorgerecht irritant lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Echt vervelend lang. En na thuiskomst zie je op het bonnetje een consumptie die je niet besteld en niet genoten hebt. Ik begrijp dat dit een vergissing moet zijn, maar zelfs dan, het hoort niet.
    Ik ben vaker hier wezen eten, maar die keren hield ik er een beter gevoel aan over.

28. Ons 1 jarig huwelijk gevierd. Omdat we getrouwd zijn boven in De Oude Raadzaal wilden we graag naar het Oude Raadhuis.

Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. De bediening houd alleen de drankjes niet in de gaten, we hebben lang zonder drinken gezeten.

Verrassingsdessert ook heel erg lekker, alleen de ananas parfait smaakt niet goed!! Ik geef het door aan de bediening, loopt naar de keuken, zegt het tegen de kok; er wordt naar me gewezen en de kok schud zijn hoofd. Ik werk zelf in de horeca en zo hoor je niet met je gasten om te gaan!! Hierin schiet het personeel te kort, de gast is koning!!!

30. Leuk restaurant, sfeervol, bediening was heel vriendelijk en zeer goed, parkeren recht voor de deur, voldoende keuzes op het menu, zeker voor herhaling vatbaar......

31. Fred 12 punten

Na een lunch 4 weken geleden afgelopen week ook genoten van een heerlijk diner in dit sfeervolle restaurant.
    De bediening is uitstekend en voelt precies aan wat de gast wil. Dit restaurant is laagdrempelig en zodoende voor iedereen toegankelijk. Leuke kaart voor zowel lunch als diner. Komen graag snel een keer terug.

MVG Teun.

32. Onlangs hebben we hier met z'n tweeën erg lekker gegeten (donderdag avond).
    De bediening is erg vriendelijk en snel.
    De kaart is niet enorm uitgebreid, maar alles wat er op staat spreekt aan.
    Het ziet er erg mooi uit binnen, modern gecombineerd met de oude look van het Raadhuis.
    De prijs staat goed in verhouding met de kwaliteit en kwantiteit.
    Een aanrader, wij komen graag nog een keer terug.

33. Heerlijk gegeten, aanrader voor iedereen. We komen zeker terug.

34. j.bronsvoort

Gisterenavond met 8 personen een gezellig avondvullend etentje gehad.
    Zeer gastvrij ontvangen, bediening ondanks bomvol restaurant vriendelijk, attent met gevoel voor serveren.

Een sfeervolle brasserie. Menukaart zou wat uitgebreider
    kunnen, maar de gerechten smakelijk en aantrekkelijk opgediend.

Een aanrader!.

Tip.Een ruimere garderobe zou prettig zijn, ruimte tekort
    waarschijnlijk.

Jan.Bronsvoort

35. Prima brasserie in de betekenis van het woord. Niet bedoelt voor culinaire uitspattingen, maar om gewoon een lekkere maaltijd te nuttigen. Vriendelijk personeel en leuke sfeer. Kom er graag.

36. Zaterdag met vier personen gegeten bij de Brasserie.

Zeer vriendelijke ontvangst, vlotte en goede bediening.

Zeer schappelijke prijzen voor de drankjes, goede wijn, en, wat je niet vaak meer mee maakt, kan water gratis.

Ook de koffie met een smaakje was heerlijk.

De kaart is wat klein en het eten kan op sommige punten verbeterd worden, b.v. de vis iets minder lang bakken, schijfje citroen ernaast was fijn geweest, broccoli was wel erg rauw.

Maar de sate en spareribs waren prima/. Goede frites en salade erbij.

Zou deze Brasserie dus wel durven aanbevelen voor een gezellig en betaalbaar avondje uit eten.

37. Fam bakker

Zaterdagavond voor het eerst gegeten bij 't oude Raadhuis in Heesch. Sfeervolle locatie.

Personeel zeer vriendelijk ondanks dat het erg druk was toch nog veel aandacht besteed aan onze tafel.

Aanrader.................komen snel terug.

38. Hier hebben we een tijdje geleden gegeten en het was super! Heerlijk eten, heerlijke wijnen, vriendelijk personeel. Fijne avond gehad.

Het pand is heel erg oud en heeft iets nostalgisch. Ik voelde me er echt een gast.

39. Gisteren geluncht bij Brasserie 't Oude Raadhuis en heerlijk gegeten.

Vriendelijke bediening en een super sandwich.

De inrichting en de sfeer zijn gezellig.

Zeker een aanrader.

40. Wij zijn mensen die regelmatig uit gaan eten en op verschillende niveau's. Wij weten het eten dan ook wel naar niveau te beoordelen.

De mensen in de bediening waren netjes en aardig maar gingen eerst lege tafels afruimen en dan pas kwamen ze onze bestelde drank brengen.

Het voorgerecht was netjes, maar daar is ook alles mee gezegd want het was verder weinig verrassend.

Het hoofdgerecht wat wij hadden besteld was het wildmenu. Je krijgt dan een bord vlees (met zeer vlakke smaak!) met wat saus en op tafel dikke frieten en rauwkost. Bij wild zou je dat toch met spruitjes of evt. wat rode kool, wat allemaal redelijk standaard is, wat mooier kunnen presenteren.

Voor ons was dit de eerste keer, maar een herkansing zit er voorlopig niet in.

4,3
  41. De lunch die ik vorige week heb gehad was matig, de kaart was te standaard en klein. De prijs is okee. Maar voor mij geen 2e keer.

4,9
  42. Zowel van lunch als diner hebben wij er diverse malen ons echt als gast gevoeld. Prima bediening uitstekend gerechten.

Door mijn werk ben ik genoodzaakt zeker 5 x per week buitenshuis te eten. Zowel in haute cuisine als simpele lunch restaurants. Ik vindt dat de qua kwaliteit/ prijs verhouding zeker gerechtvaardigd is. Een aanrader!

43. Voorgerecht uitstekend.... Na-gerecht ook
    Hoofdgerecht, Kangoeroe-biefstuk met Gebraden Eendenborst, zag er uitstekend uit, maar proefde geheel anders, namelijk beide vlees-soorten naar lever.

Na een discussie aan tafel over de smaak, was ik niet de enige, maar we vermoeden dat de Eendenborst in ganzenvet was gebraden, ondanks mijn inspanningen om dit te weerleggen, vet smaakt namelijk ook niet naar lever, lieten we het hierbij.

Tijdens het afruimen werd er gevraagd of het gesmaakt had, zei ik dat het niet smaakte... voor geen meter, en dat het smaakte naar lever. "Spijtig... jammer dat het u niet smaakte" was het enige antwoord, en ze ging snel verder met het afruimen, en weg was de serveerster.
    Zonder ook maar verder in te gaan op mijn antwoord.

Spijtig, was voor mij dan ook de laatste maal dat ik dit restaurant bezoek.

Bezocht met een groep van 8 personen, op 28 maart, waarvan 4 Personen met het bovenstaand hoofdgerecht.

44. Reeds meerdere malen wezen lunchen en dineren. Ook kennissen meegenomen voor een avondje uit! Alleen maar lof! Gezellig, goede ambiance, vriendelijke Brabantse gastvrijheid en prijs prestatie is uitstekend.

45. Leuk restaurant voor als je gewoon een hapje wil eten. Kaart is weinig verrassend.

46. lunch bestaande uit 12 uurtje (soep; twee boterhammen en broodje kroket). Metgezellen hadden kroket op brood en uitsmijter. Bediening is vriendelijk en attent. Leuke presentatie op bord. Gezellige sfeer. Prijs is prima. Aanrader !