Bezorgrestaurants in de buurt van Sa Capanna

1419701809 72
1430193202 76
1619038266 80
1681986621 84

1. Een gezellig avond uiteten geweest bij Sa Capanna met de familie. Top gezelligheid, top service!

2. Hele vriendelijke mensen bij Sa Capanna. Wij zijn altijd tevreden als we er komen.

3. Mari Anne Duits

Fijne bediening, lekker sfeertje en heerlijk gegeten: gewoon top!!!

4. Gea Valke

Hele vlotte vriendelijke bediening,
    Zowel de Glutenvrije pizza als de verassing salade van de kok was heerlijk,
    Zeker een aanrader en komen vast nog eens terug .

5. Ria Bakker

We hadden gereserveerd. Bij aankomst troffen we een gezellige volle ruimte aan. Er werd vlot en aardig bediend. Het eten was zoals gewenst. Jammer eigenlijk dat we na een uur weer buiten stonden. Ging wel erg snel.

6. H. D. Van der Kamp.

Voelde me welkom. Fijne plek. Eten en drinken prima. Vroeg om kleine aanpassing van de pizza en dat was geen probleem. Hoefden niet lang te wachten op hetgeen besteld was.

7. In december hebben wij gebeld omdat mijn vader die op sterven lag graag nog eens mosselen wilde eten. Eerder dat jaar had Sa Capanna mosselen op het menu gehad. Ik heb ze toen gebeld om te vragen of ze dat nog hadden, helaas! Maar ze konden het wel bestellen... dan zou het er een week later zijn, we wisten niet zeker of mijn vader dat zou halen. We hebben de situatie uitgelegd en vervolgens hebben ze de moeite genomen om de mosselen zelf te gaan halen bij de leverancier en konden we 2 dagen later al mosselen eten. Mijn vader heeft gesmuld! We zijn Sa Capanna zo dankbaar dat hij er nog zo van heeft kunnen genieten! Wat een service! En zoo lekker! Mijn vader overleed twee weken later. In de tijd voor zijn overlijden hebben we veel besteld bij Sa Capanna, soms wel 3x per week :D Het is om te smullen! Zowel de pizza’s als de gerechten. De kwaliteit van het eten is echt fantastisch en zelfs met bezorgen blijft het eten lekker alsof je uit eten bent in je eigen huis.

8. Sa capanna is al jaren 1 van mijn favoriete restaurants dus voor mijn 75e verjaardag hoefde ik niet lang na te denken om met de kinderen en kleinkinderen daar te gaan eten. Het was weer heerlijk en het personeel zeer (kind)vriendelijk. We komen graag weer?

9. Francesco

10. Bashar Sukkar

Lekker pizza's, vriendelijke baas.
    Menukaart is aan vernieuwing toe.

11. We hebben een dik 3 kwartier moeten wachten tot er eindelijk een pizza. De kwaliteit was daarentegen goed! Alleen een beetje slappe bodem.. en we hebben iedere keer moeten vragen om iets te drinken te bestellen..

12. Hadden gelukkig gereserveerd want ook op woensdag is bij Sa Capanna elke tafel bezet. De sfeer was uitstekend. De bediening vlot en aardig. De slibtong zowel als de gefileerde zeebaars waren prima bereid en van goede kwaliteit. We waren er voor de eerste, maar zeker niet de laatste, keer.

13. Tineke van Leeuwen

Goede pizzeria, al jaren lang. Altijd vol en lekker eten. Door de drukte schiet t gastheerschap er wel eens bij in.

14. Heerlijk gegeten met z'n allen. De bediening is vriendelijk en opmerkzaam. Onze kinderen wilden graag een ijsje delen na de pizza en dat was geen enkel probleem. Super, een aanrader!

15. Wij komen hier wel vaker op de bonnefooi, maar nu toch maar gereserveerd. En dat was een goeie zet, want het was vol. Prima bediening, vriendelijke personeel die best wel iets van de spelende kinderen tussen de tafels had mogen zeggen als de ouders dat niet doen. Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
    Jammer van de led lampjes op tafel, waxine lichtjes of gewone kaarsjes zijn toch wat sfeervoller.

16. Door miscommunicatie tussen eet.nu en het restaurant was de reservering fout gegaan. Gelukkig heeft Sa Capanna alsnog een tafeltje voor ons geregeld en hebben we daar heerlijk gegeten!

17. W. van Driel

Zoals altijd prettige sfeer, goede bediening en prima kwaliteit. Wel erg lawaaierig.

18. De pizza bodem was dun en karig belegd. De ravioli was in totaal nog geen 10 stukjes . De bediening was slecht en weinig oplettend. Er werd tijdens het eten niet gevraagd of we nog wat wilden drinken en het afhalen duurde erg lang . We hadden om een dessertkaart gevraagd, maar naar twintig minuten wachten hebben we maar om de rekening gevraagd en dit aangegeven. Hiervoor werd excuus aangeboden, maar verder weinig mee gedaan: gemiste kansen.

4,9
  19. Pizza was redelijk, we hadden een zeer tochtige en drukke plek vlak bij de ingang. Personeel niet erg vriendelijk.

21. Goed, maar niet heel goed. De salade smaakloos. Het was er lawaaierig en er was geen tijd/aandacht voor de gasten. Was vroeger toch veel knusser en gast vriendelijker.

22. Sietske

Aangezien onze favoriete pizzeria dicht was, zijn we hier heen gereden. Zonde van het geld. De calzone staat bij elke pizzeria bol, maar was hier plat en de gewone pizza had zo goed als geen bodem en veel te veel tomatensaus. Ik vind het ook geen gezellig restaurant. Bediening is wel vriendelijk.

3,9
  23. Han Vader

Paar keer in Haren gelogeerd; steeds heerlijk in Sa Capanna gegeten. De hond mocht mee, zonder enkel probleem.

24. Bert Praamstra

25. Vriendelijke en vlotte bediening. De pasta was iets te gaar en voorzien van een erg vette saus. De salade was erg eenvoudig en basic op smaak gemaakt. Voor de pizza gold hetzelfde: goed te eten, maar geen omweg waard.

6,3
  26. Volgens mij de beste Italiaan in de stad en omgeving van Groningen. Gezellige bediening en heerlijk Italiaans eten.

27. We komen toch al jaren bij Sa Capanna ( Ernesto ) eten en het is ons nog nooit tegengevallen. Altijd goed eten. Nog nooit een droog stukje vlees op ons bord gehad of onfrisse sla..... Waar ik het wel mee eens ben is dat nu de zaak verbouwd is, er minder tijd wordt besteed aan persoonlijk contact daar ze het nu te druk hebben.

Voor ons is Sa Capanna het beste Italiaanse restaurant van Groningen...... En we hebben toch al bij vele gegeten.

28. Fred Hokkelman

29. koos en hennie

Wij komen hier geregeld een hapje eten.

Het is altijd goed, vlot opgediend, leuke bediening en reuze gezellig. Wel reserveren vooraf.

30. gerda en johan

31. Wat wij op ons bord kregen, een mixed grill, was veel te simpel voor die prijs, 25 euro.

5 stukjes droog vlees, met 1 blaadje sla en 1 schijfje sinaasappel. Met daarbij een klein schoteltje kleffe, onfris uitziende salade, een schaaltje te gare gemengde groente, en een bordje friet.

Als dessert, 5 euro!, een mini puddinkje met 1 aardbei in stukjes gesneden. Of "Profiterolles": 2 afgesneden stukjes ijs, zo uit de diepvries, ook met 1 aarbei in stukjes. (Profiterolles zijn slagroomsoesjes met chocoladesaus, geen ijs dus)

Voor dit bedrag, 30 euro, hadden we wel een 3 gangenmenu kunnen hebben, mooi opgediend en wel.

Na onze klacht hierover, werd er op geen enkele manier op gereageerd.

Zonde van het geld, romantische avond verpest. Wij komen hier nooit weer.

2,1
  32. Daphne de Haan

33. Jaap en Käthe van Oosten

Woensdag 20-10-10 i.p.v. pizza eens de kabeljauwschotel geprobeerd. Helaas zoveel knoflooksaus dat de smaak van de vis verloren ging. De vis was droog en smakeloos. De patat dito. We hebben een aanmerking gemaakt bij de serveerster maar die reageerde dat het een aanbieding was. De lasagne was wel goed. Meestal nemen we een pizza en die zijn altijd prima.

34. Heeeerlijk eten en super gezellig!

Altijd erg druk, dus reserveren is nodig!

Het zal er niet voor niets altijd zo druk zijn he, dan moet het wel goed zijn!

35. Gewoon een goed Italiaans restaurant, idd weleens lawaaierig.

Maar het stoort me niet, vooral de vleesgerechten zijn heerlijk.

36. Bijna elke woensdag, na een bezoekje aan onze moeder, verheugen we ons iedere keer weer op de heerlijke pizza's van Sa Capanna. De bediening is zeer attent en vriendelijk.

Helemaal super, echt een aanrader!

37. Johan de Vries

Heerlijk gegeten, uitstekende bediening en wat een verschil nu ze geluidwerende platen tegen het plafond hebben gemaakt, de akoestiek is nu top!

Zeker de moeite waard, maar reserveer wel even. Helemaal in het weekend want het is er altijd druk.

38. Honig spaghetti en goedkope crème fraiche zijn niet de ingrediënten die ik verwacht aan te treffen in mijn bord als ik uit eten ga.

De pizza scoorde een voldoende.

Mooie inrichting.

De bediening was goed.

39. Uitstekende Italiaan die echter het slachtoffer is geworden van z'n eigen grote populariteit.
    Bij de jongste uitbreiding/verbouwing van de zaak is onvoldoende aandacht besteed aan de akoestiek. En aangezien er vaak gezinnen met jonge kinderen of grote groepen jongeren komen eten is het lawaai zodanig dat je geen normaal gesprek meer kunt voeren.
    Wie daar slecht tegen kan moet hier niet gaan eten.
    Maar de keuken is prima, de porties (vlees) zijn zeer ruim, en de bediening redelijk vlot.

40. Echt heerlijke pastagerechten en een leuke, gezellige bediening.

Meestal erg druk, dus wel even reserveren.

41. anoniem

Heerlijk Italiaans eten.
    Geschikt voor gezinnen met kinderen.
    Altijd vlotte, vriendelijke bediening en goede service.
    De eigenaar is een goede gastheer.
    Wel reserveren.
    Aanrader!

42. Heerlijk eten fijne bediening.

43. Hier smaakt alles goed. Het is er altijd wel wat druk, maar het is er altijd gezellig. Het personeel is aardig en vriendelijk. Soms duurd het iets langer, maar ze hebben het er meestal dan ook erg druk met de afhaal en brengbestellingen.

Dit is het beste Italiaanse restaurant van zeker het noorden!

44. Vincent brongers

Heerlijk gegeten.
    Alleen je moest erg lang wachten.
    Er is wel veel lawaai maar het is wel heel gezellig

45. Van alle Italiaanse restaurants veruit de beste.
    Het eten smaak super, alleen soms wat langer wachten omdat het er altijd erg druk is.

46. Kees Siccema

Uitstekend Italiaans restaurant, waar je echt lekker kunt eten. Gewoon geen pizza bestellen! ook lekker, maar de andere gerechten op de kaart maakt een omweg gerechtvaardigd!!

47. Na de verbouwing is het erg mooi geworden. Je moet echter belachelijk lang wachten op je eten, meer als een uur op een paar pizza's gewacht ! Enige reactie van het personeel was: 'ja sorry het is druk', maar vol zat het niet eens meer. Waren overigens niet de enige die zolang moesten wachten.

4,7
  48. Na verbouwing is het eten nog steeds prima,maar er ging toch nogal wat mis:erg lang wachten op drankje, een verkeerde pizza gebakken, rekenfout op de rekening. Met vernieuwde voorpui zit je ook een beetje "te koop".

6,5
  49. Hier eet je pas echt heerlijke italiaanse gerechten!
    Wel reserveren, zit namelijk bijna altijd vol!