Op dit adres zit nu: Toetje

De Vier Balken in Haarzuilens

Gratis en naast de deur.

• Biologisch

1372193804 83
1620688330 74
1682811961 75
1703519838 75

1. Hele slechte ervaring met de 4 balken. Ga er ook nooit meer heen. Vroeger hielden we onze familiediners daar, tot op een dag het zo slecht geworden was, ongeïnteresseerd personeel, slechte bediening, lang wachten, alles totaal zonder liefde.

2. Nieuwe eigenaar, all you can eat concept, elke keer een gang bestellen. Mooi opgemaakt maar niet heel smakelijk. IJs achteraf was prima, fruit niet heel vers.

3. mw M.van Rheenen

Op zondag 28 april jl. Wilden wij lunchen bij de Vier Balken. Dit vonden wij (3) in het verleden altijd heel prettig. Echter deze keer niet. De ontvangst was zeer minimaal, niet hartelijk.
    Twee van ons bestelden een hamburger. En deze hamburgers waren verbrand inclusief de ui. Mijn broer wilde dit niet eten. De betreffende bediende zei met een lelijk gezicht dat ze deze wel wilde omruilen. Waarom laat de kok deze bestelling doorgaan? Jammer, kom al jaren bij de Vier Balken, nu niet meer.

4. Kasteelbezoeker

Zeer teleurstellend! Kwaliteit van het eten is echt niet goed! Simpel, saai en smakeloos. Zonde van het geld. En dan de bediening.....die moeten nog heel wat bijleren op het gebied van gastvrijheid. Nooit meer!

1,8
  5. Bourgondier44

Zeer slechte ervaring gehad in dit restaurant. Het eten is smakeloos en zeer onder de maat t.o.v. de prijzen. Schnitzel zonder smaak en de tournedos was rauw. De patat smaakt naar karton. De bediening was ronduit irritant. Nooit meer!!!

2,2
  6. A. Eikelenboom

Twee weken geleden ons 50-jarig huwelijksfeest in "De Vier Balken" gevierd.
    Begonnen met koffie, hapje en drankje volgde een heerlijk koud- en warm buffet en een perfect dessert buffet. Van dit alles hebben wij genoten en ook onze gasten (60) horend hun enthousiaste reacties. De vriendelijke en goede verzorging maakte het geheel tot een geslaagd feest.

7. Alles was top, heerlijk gegeten, gezelligge omgeving en zeer vriendelijke bediening? We komen snel weer terug.

8. Niet netjes behandeld door het personeel! Komen hier nooit meer terug...

2,2
  9. Voor 9 dames gereserveerd, uiteindelijk met 8 dames gekomen, 9e was ziek en kon daardoor niet mee en toch de volle pot moeten betalen voor diegene die ziek is. Vind het niet normaal dat ze ons voor de kosten op laten draaien, dat is nu eenmaal een risico dat je hebt als ondernemer. Vind het echt niet netjes en dat kan je de gasten echt niet aandoen.

10. Net feest gehad in gereserveerde ruimte in de 4 balken. Buitengewoon gezellig gehad. Van tevoren de wensen doorgegeven (tafelindeling, keuzemenu, drank etc.). Echt alles in de puntjes verzorgt en geregeld. Top avond gehad. Super bedankt.

11. Ria de Ruiter

Beetje jammer. Ik wilde graag op 1 november aanstaande mijn verjaardag vieren en een high tea reserveren voor 7 personen. Dat lukte me helaas niet online. Dus belde ik even. Kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon. Maar was helaas vol. Beetje jammer. Kreeg alleen het idee dat het gewoon niet uitkwam op zondag, omdat ik op de achtergrond overleg hoorde. Er werd me ook niet gevraagd om hoeveel personen. Jammer. Vriendelijke groeten, Ria de Ruiter

12. F.A.M.v.d.Kroft

Familie en medewerkers,

6 September 2015 hebben wij ons 50 jarig huwelijk in de vier Balken gevierd. Hele mooie locatie, prima buffet, goede bediening. Was een zeer geslaagd feest, echt een aanrader. Hele goede reacties van de familie gekregen.

13. van dijk

Goedemiddag Fam Damen.

We hebben gisteren erg genoten van de high tea. Het was heerlijk.

Voor de kinderen was het perfect geregeld. En een compliment voor de bediening. Fam van Dijk

15. J. en E. van Hoeijen

In een sfeervolle ambiance, waar alles schoon en helder is, waar gezelligheid troef is en de service meer dan uitstekend, krijg je een echt subliem diner geserveerd alwaar de tournedos echt is aan te bevelen.
    Deze is zo mals dat je hem bij wijze van spreken kan opzuigen, echt heerlijk.
    Maar niet alleen het hoofdgerecht, maar ook het voor-, tussen- en nagerecht waren echt om te smullen.
    Ons feest was dan ook meer dan geslaagd en dat mede namens de familie Damen en de medewerkers van dit uitstekende restaurant.
    We komen dan ook zeker graag terug.

16. De kwaliteit van het toch simpele eten viel erg tegen. De appeltaart was ijskoud. Het gelijktijdig bestelde ijs kwam een kwartier later. Het waren 3 bolletjes ijs met klein toefje slagroom voor 7.50. Was het zeker niet waard. De zaak was ook erg koud.

Kortom: we komen niet meer terug en bevelen dit bedrijf ook niet aan.

3,9
  17. Wat een teleurstelling. De bediening was onvriendelijk en had er moeite mee het tafelkleed te vervangen dat er al sinds de dag ervoor lag. Het eten (vegetarisch) met friet was echter van snackbar kwaliteit. De wijn was wel lekker.

18. Helaas vonden we de smaak eten tegenvallen. Het vlees kwam eerst, we hebben de bediening hierop geattendeerd, het vlees was koud toen de rest kwam. De gebakken aardappeltjes waren niet bruin.

19. Zo kan het ook. Prima ontvangst, even de tijd voor de klant en gewoon goed. Een heerlijke soep, prima als je even wil rusten tijdens een wandeling. Hier komen we zeker terug.

20. Wat een geweldig leuk restaurant! Leuke bediening, heerlijk eten tegen zeer redelijke prijzen en super aardige eigenaar! Niets was te veel... Mij zie je hier vaker!!!

21. Bas en Nicole

Op 14 juni hebben wij onze bruiloft gevierd bij De Vier Balken (vanaf 13.00 tot 02.00). De hele dag is fantastisch verlopen. Van lunch, kinderreceptie, relax moment, dinner tot het knalfeest. De voorbereiding zijn tot in detail uitgewerkt via een overzichtelijke offerte. Er werd zelf meegedacht in mogelijkheden, hier speelde Dim Damen jr. voorafgaand goed op in. Een man van zijn woord, afspraak is ook echt afspraak bij hem.

Wij zijn volledig ontzien van alles. Uiteraard is de locatie erg sfeervol, zowel binnen als buiten (goed onderhouden/verzorgd). De lunch en het dinner waren boven verwachting, presentatie van het eten was erg fraai en de smaak des te beter. Het team, bediening en keuken, zorgt ervoor dat het niemand aan iets ontbreekt. Eten werd aangevuld en het drinken werd netjes (en snel) geserveerd. Hier komt "service met een lach" vandaan! Het team is erg gezellig en vakbekwaam.

Naast de zeer goed verzorgde dag was de feestavond ook een groot succes. Luxe hapjes werden regelmatig geserveerd, de glazen werden goed gevuld en niemand kwam iets te kort. De gastheer, Ron Damen, zorgt ervoor dat niets en niemand het ontbreekt aan iets. Dim en Ron zijn echt mannen die hun vak verstaan en maken dit alles waar.

Wij kunnen niets anders zeggen dan dat De Vier Balken een top restaurant/feestlocatie is waar het aan niets ontbreekt. Nogmaals onze dank voor deze fantastisch dag. Wij komen zeker terug!

Groet Nicole en Bas

22. Wij zijn blij dat ons zo vertrouwde adres, weer is zoals het vroeger was.
    Zeer goed van eten en drinken, een gezellige sfeer, keurig netjes, prima service en de prijs/kwaliteit verhouding klopt ook. Het nostalgische gerecht mogen ze op het menu houden. Heerlijk!!!!
    Inmiddels zijn we er al twee keer geweest en rekening maar dat we vaker komen.
    We zijn blij dat de Familie Damen dit Restaurant heeft overgenomen en wensen hun veel succes voor de toekomst.

23. Zondag met een gezelschap een High Thea gebruikt. Buitengewoon goed. Bij de reservering gevraagd of er iets extra's gedaan kon worden voor een 65e verjaardag.
    Resultaat: een erg leuke verrassing in de vorm van taarjes met spuwend vuur.
    Bediening en sfeer zijn zoals het eigenlijk hoort in de horeca, gastvrij.

24. 16 februari één super avond, het eten was heel bijzonder, heel lekker. Leuke muziek van Marieke van Asch. Lieve bediening, wij komen weer terug.

25. Mijn Abraham verjaardag gevierd bij De Vier Balken met een High Tea buffet. Er is goed naar onze wensen geluisterd. Dit is tot in perfectie uitgevoerd. Vanaf de ontvangst van onze gasten, de aankleding van de zaal, de bediening, het eten en drinken tot en met het afscheid, waarbij het personeel behulpzaam was bij het inladen van de geschenken en eigenaar Dim Damen persoonlijk kwam evalueren. De avond tevoren hebben we het restaurant geprobeerd en ook hier alles perfect. Bij De Vier Balken vind je ambiance en uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs. Parkeren probleemloos met groot parkeerterrein naast de deur. Sanitair keurig, je komt aan met kaarslicht bij een eigen ingang voor de zaal, waar aan de stoep het welkomstbord al klaarstaat. Verrukkelijk eten en drinken. Mijn verjaardag bij De Vier Balken is een onvergetelijke, mooie herinnering geworden. Ook onze gasten waren stuk voor stuk zeer tevreden. En we gaan hier zeker vaker dineren.

26. Bhava Sjouke

Vanmiddag met mijn man en kleinzoon een pannenkoek gegeten, maar vond het uitermate slecht!!!
    De pannenkoek was lauw, slap en veel te dik. De smaak was flauw en hij was niet lekker krokant zoals een pannenkoek behoort te zijn! De koffie was ook zeer matig. Zag er lekker uit maar smaakte nergens naar. Nee, beslist niet voor herhaling vatbaar. De prijs, 33 euro voor 3 pannenkoeken en 3 consumpties was ook aan de hoge kant. Als het nu nog smakelijk was geweest, maar nee!!!

2,3
  27. Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten, en het was heerlijk, keurig verzorgd, de bediening prima, echt super!!

28. Heerlijk gegeten afgelopen zondagavond. Vooraf de amuses, heerlijk en zeer mooi gepresenteerd. De entrecote als hoofdgerecht, was zeer smaakvol klaargemaakt en met heerlijke patat erbij! Als nagerecht een tiramisu van speculaas met stoofperenijs. Deze was tongstrelend. De bijpassende wijnen waren goed gekozen. Kortom: sfeervol, een zeer goede bediening en een prima kok garanderen een zeer goede avond!

29. Renate Faas

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Vooraf de schaal&schelpdieren. Mooi gepresenteerd en goed op smaak. De Rogvleugel als hoofdgerecht... Alsof er een engeltje over je tong pist. Zo lekker! Het chef's dessert van warm chocoladetaartje met hazelnoot ijs was een super afsluiting. Bijpassende wijnen erbij maakte het helemaal af. Conclusie: Gezellig sfeervol restaurant met goede bediening en zalig eten&drinken!

30. Afgelopen zaterdag feest gehad bij de vier balken,
    in 1 woord fantastisch.
    Prima sfeer, hard werkend maar vriendelijk personeel. Gezellige zalen, superfeest gehad.
    Dim en z'n team: hartelijk dank voor deze top avond!

31. Wichert en Anneke Kuipers

Mooie bloemen op tafel bij aankomst,in de sherryzaal met binnentuin, zag het er zeer knus en gezellig uit. Het warm en koude buffet was prima. Zeer goed verzorgd en van alles genoeg. .De gasten totaal 28 waren allemaal zeer te spreken over het totaal plaatje. De bediening was vriendelijk en vlot. Kortom veel lof en hoeraatje voor het restaurant en al het personeel.

32. Erik en Gerdien

Vanavond heerlijk gegeten in dit zo gezellige restaurant. Heel vriendelijk personeel en onze dochter van 4 jaar vond het ook helemaal leuk. Goede kaart voor jong en oud. Het eten was heerlijk en een leuke attentie voor de kleine meid bij het weggaan. Ook leuk dat de moeders nog een roos meekregen vanwege moederdag. Mijn moederdag was mede dankzij het lekkere eten een leuke dag. Bedankt , ga zo door met jullie team.

33. van der tol

High tea gehad met collega's....
    Helemaal super.
    Vriendelijke bediening, heerlijk eten. Kwamen helemaal voldaan weer terug op het werk.
    Echt een aanrader,

groetjes Lilly

34. Angela Senne

Mijn ouders waren 11 februari 2012, 55 jaar getrouwd.
    Zij trakteerden kinderen en kleinkinderen op een etentje bij De Vier Balken.
    Er stond een sfeervolle, grote ovale tafel waar we met z'n 17-en ruim aan zaten.
    Prachtig mooi gedekt en het eten wat er op kwam te staan was perfect!
    De bediening was erg vriendelijk en we werden goed in de watten gelegd.
    Kortom een perfecte avond om met z'n allen op terug te kijken!

35. familie van bemmel

4maart 2012
    we hebben een geweldige brunch gehad
    we komen zeker een keer terug
    heel hartelijk bedank voor de goede zorg

36. Ik heb er met valentijnsdag heeerlijk gegeten van het valentijnsmenu. Wat een mooie gerechten. Echt top!!
    Bedankt

37. bobilsefrankrieka

We hebben gisteren superlekker gegeten. Wat een goede koks! En vriendelijke bediening, die flexibel omgaat met extra wensen van de klant. We waren al jaren niet meer bij De Vier Balken geweest door slechte ervaringen, maar nu komen we zeker weer terug!

38. Op uitnodiging waren wij op 8 oktober in de 4 Balken. Heerlijk gegeten, wat een mooi opgemaakte borden en wat een vriendelijke bediening. Als we nog in de buurt zouden wonen zouden we zeker vaak komen eten, vanuit Frankrijk is het iets te ver weg. Jammer.

39. Gewoon goed is de slogan. Dat is het ook helemaal. Super lekker gegeten, mooi opgemaakte borden. In een sfeervol restaurant. Leuke vriendelijke bediening. Helemaal niets op aan te merken. Een restaurant om zeker terug te komen. Ga zo door. Top!!

40. Inmiddels zijn we een paar keer bij De Vier Balken geweest, waardoor het tijd werd om een recensie te schrijven, want dat verdienen ze absoluut.

Of je er nu komt om lekker te eten, of om even een drankje te drinken op het terras, je gaat altijd met een goed gevoel weer naar huis. Goede sfeer, prima bediening en een leuke gevarieerde kaart, voor ieder wat wils. Wij zijn enthousiast en komen zeker terug.

Robert & Elise

41. Fam van der Lek

Zondag 14 augustus van een geweldige brunch genoten samen met onze 60 gasten.

Heel veel positieve reacties gekregen. Het eten was prima en de entourage top.

Hartelijk dank voor de goede bediening.

42. Zaterdag avond hebben wij met 8 personen aan de ronde tafel heerlijk gegeten in de vier balken. Vooral het menu van de chef met hoofdzakelijk vis viel erg in de smaak.

Het restaurant is gezellig ingericht met een knipoog naar het verleden wat gezien de omgeving erg mooi staat.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, beslist voor herhaling vatbaar.

43. carolien pauw

Gisteravond heerlijk gegeten in jullie gezellige, eigentijdse restaurant. Onze vrienden uit Landsmeer waren echt te spreken over de keuze op de menukaart, het geheel was een superbegin van onze vakantie, je ziet ons zeker vaker.

44. Na de overname 2 maal geweest en zeer positief. Binnenkort weer eten en wederom een feest. Normaal reageer ik nooit op dit soort sites, maar juist door de overname is het wel leuk om een positieve reactie te geven.

45. We hebben hier onze bruiloft gevierd. Mede dankzij de familie Damen en het team van de vier Balken was het een spetterend feest! Alles verliep helemaal naar wens, vriendelijke bediening en goed eten. Een aanrader!

46. Joke Morssink

Ik heb gisteren 26 juni heerlijk glutenvrij gegeten in jullie restaurant. Het was niet van tevoren gemeld maar het was geen enkel punt. Er werd voor brood gezorgd en ik kreeg een apart hoofdgerecht. Klasse hoor! Ook even een compliment voor de bediening. De meisjes waren ontzettend aardig en alles ging prima. Ik zal het restaurant zeker bij anderen aanbevelen.

47. Vanavond heerlijk gegeten bij de Vier Balken. Uitstekende menukeuze met toonaangevende gerechten. Het eten was perfect en in de juiste proportie. De bedieding was erg vriendelijk en zeer vakkundig. Wij komen zeker nog eens terug in dit sfeervolle restaurant. Een aanrader voor iedereen!

48. Zaterdag 14 mei gedineerd, super!

3 gangen menu van de chef, zeer verfijnd, een aanrader.

De asperges met ham als hoofgerecht was echt een traktatie.

De bediening zeer vriendelijk, vlot en deskundig.

We komen zeer zeker terug.

49. Gisteravond in dit verassend sfeervol restaurant gegeten.

De zalm met dropshot was subliem, daarna de tournedos Rossini, was perfect met een mooie plak eendenlever.

Dessert van mango was mooi luchtig en heerlijk die combinatie met saffraan.

50. Wij hebben heerlijk gegeten.

De bediening was fantastisch, erg vriendelijk.

En het restaurant doet sfeervol aan.

De keuze is prima, voldoende in vlees of vis en een mooi menu van de chef.

Dit alles zeer smaakvol.

Voor herhaling vatbaar.

51. Diana 7 punten

Zeer goed en gezellig restaurant.

Op het terras is het zeer goed vertoeven waar je zowel in als uit de zon heerlijk kan zitten.

Goede en vriendelijke bediening.

Eten uitstekend en erg lekker, waar voor je geld!

52. Fam. Bos

Wat een heerlijk restaurant, zo sfeervol en gezellig.

Het eten was uitstekend, de aspergesoep was hartstikke lekker, en vol van smaak!

Verder was het hoofdgerecht zeer lekker bereid.

De bediening was erg vriendelijk, alhoewel er wel een beetje veel meiden rond liepen. Verder uitstekend!

Diit was voor ons de eerste keer eten in dit restaurant maar wij komen zeker terug!

53. yvette Peek

1ste Paasdag gegeten bij de Vier Balken!

Alles was uitstekend geregeld!

Het voorgerecht 'plateau de Vier Balken' is een echte aanrader!

Samenstelling van allemaal kleine voorgerechtjes. Ik heb de heerlijkste combinaties geproefd!

Uitzonderlijk goed gegeten in een sfeervol restaurant!

Bedankt!

54. Janny Smorenburg

We hebben met 10 volwassenen en 3 kinderen deelgenomen aan de brunch op 1e paasdag.

Bediening zeer vriendelijk en goede service.

De brunch was matig. Aspergesoep was een soort kwaad gemaakt water, lauw en de schillen van de asperges zaten ook in de soep. Samenstelling van het buffet was erg magertjes. Kortom, niet voor herhaling vatbaar. We waren beter gewend in de 4 balken.

Fam Smorenburg.

55. Sfeervol restaurant waar je je zeer welkom voelt.

Vriendelijk personeel en erg lekker gegeten.

Goed op elkaar afgestemd!

Kortom een aanrader!

56. Saskia van Londen

Wij zijn dit jaar (2011) al meerdere malen gaan eten bij restaurant De Vier Balken.

Sinds het restaurant in handen is van de nieuwe eigenaar.

Dhr. Dim Damen jr., is dit één van Nederlands beste Restaurants te noemen.

Wij hebben ook een spetterend feest meegemaakt.

Dit is net zo goed geregeld als in het restaurant.

Kortom een TOP manager, met een TOP restaurant.

Heer Damen, Ga zo door!.

Hartelijke groeten Fam. Van Londen.

57. Vrienden van 30

Op za 19 maart hebben wij een heerlijke avond gehad! Voorafgaande aan het feest heerlijk met de organisatie en aanhang gegeten. Daarna was de feestavond in de afgehuurde zaal voor 175 mensen een waar spectakel. Vriendelijke bediening en het personeel heeft z'n benen onder z'n lijf vandaan gerend om het iedereen naar zijn zin te maken en dat is zeker gelukt. Louter positieve reacties van alle gasten. Kwaliteit van het eten en personeel was prima.

Nogmaals hartelijk voor deze grandioze avond!

58. Aanrader!

Gezellige avond gehad met collega's. Sfeervol restaurant, waar ze echt proberen de gast te verwennen. Dat merk je aan alles. Heerlijk gegeten en de bediening is vlot en vriendelijk. Ik ga hier zeker nog eens naartoe.

59. Fia en Hugo Hijkoop

20 maart 2011 hadden we wat te vieren en kozen voor de Vierbalken om te brunchen, het was erg lekker en goed verzorgd.

We hebben er van genoten.

Fia en Hugo Hijkoop (Waddinxveen)

60. Steffen Kuijten

Heerlijke en gezellige afsluiting samen met collega's in de Vier Balken gehad.

Leuke interessante gerechten, mooi op smaak gebracht.

(vooral de komkommermarshmallow was heel erg interessant!)

Echt een aanrader.

61. Reactie op recensie van de heer of mevrouw Litjes. Helaas is het niet gelukt om via eet.nu met u in contact te komen. Toch zouden wij dit graag wensen. Mede gezien het feit dat wij deze klacht zo niet hebben ervaren. Brood met kruidenboter en extra salade of garnituur kost bij ons niets extra en zien wij als extra service. Ik vind het jammer dat u op de avond zelf niet heeft aangegeven dat u minder tevreden was. Wij hadden er dan gelijk gepaste actie op kunnen ondernemen. Helaas is dit nu voor ons een gemiste kans.
    Mocht u na het lezen van deze reactie alsnog openstaan voor contact, dan kunt u altijd contact met mij opnemen.

Vriendelijke groet,

Dim Damen
    Eigenaar De Vier Balken

62. Vanmiddag een heerlijke lunch gehad. De kreeftensoep als vooraf is een aanrader, carpaccio van ossenhaas met ganzenlever en vers gebakken brood.

Sfeervol restaurant met een uitstekende bediening.

63. Rauw vlees (tournedos golden a 25 euro, het duurste hoofdgerecht van het vlees) voorgeschoteld gekregen, medium besteld. Miniscule snippertjes paprika en champignon erbij en 5 halfgare frieten. Erbij kregen we witlof; ondefinieerbare bittere witlof in een saus, het zag er niet uit en was vies. De huisgemaakte stoofperen smaakten enkel naar sterke drank en de portie frites waren vet en erg zout. Gevraagd naar wat we erbij wilden werd er niet, salade of aardappels bijvoorbeeld. Vooraf mandje brood werd ook ongevraagd neergezet en wel gerekend. Voorgerecht was carpaccio, die was wel ok, maar daar kan weinig aan mislukken.

Voor 2 personen voorgerecht en hoofdgerecht en 4 fris kwam uit op 80 euro, ver overprijst! Toetje hebben we maar laten zitten om meer teleurstelling te voorkomen. Muziek was ook erg oubollig en werd eindeloos herhaald. We waren op een vrijdagavond en er zat amper 10 man te eten. Geen aanrader dus!

2,1
  64. marion van leeuwen

Het was een prettige verrassing. Ik kende het restaurant van vóór deze nieuwe eigenaar en vind het een hele vooruitgang.

Eten zeer smaakvol, bediening erg prettig.

Ik kom zeker terug en geef mijn gasten jullie adres.

65. Gisteravond de eerste gerechten van de nieuwe kaart mogen proeven, wat een feest! Hier volgen een paar van de gegeten lekkernijen:

Versgemaakte kreeftenbisque met grote stukken kreeft, gegrilde coquiles op gemarineerde tomaat, Kwartel en Zwezerik,

Kalfsvlees met Granny Smith en Piccaliliy..als hoofdgerecht het geroemde rundvlees uit de regio, Tournedos Rossini..TOP.

Als afsluiter een aantal kleine dessertjes, 4 kleine feestjes op een bord. Een zeer goede keuken, bijzonder vriendelijke bediening in een fantastische ambiance, mij zien ze vaker, ondanks de verpakte bonbons?!?

66. Susanne

Al twee keer een high-tea genoten bij De Vier Balken. Op en top verzorgd! Heerlijke theesmaken en vooral enorm veel lekkers! Origineel om met bouillon te beginnen, zo krijg je extra trek in zoetigheid en de afwisseling hartig en zoet is daarmee perfect in balans. En dan een etagere vol lekkernijen, het een nog verrukkelijker dan het ander. Voor ieder wat wils, dus niet alleen voor zoetekauwen en zeker niet alleen voor vrouwen. ;)

Heerlijk genieten en bij de rekening vooral van de prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader!

67. P 15 punten

Afgelopen vrijdag ouderwets heerlijk gegeten in de Vier Balken. De kwaliteit die wij van oudsher gewend waren in de Tol teruggevonden in Haarzuilen. We komen snel weer.

68. Leuke avond gehad in mooie entourage. Sfeer van het dorp en kasteel zijn terug te vinden in het restaurant zonder tuttigheid.

Lekker gegeten, mooi mals vlees, goed opgemaakt bord en geserveerd met een goed glas wijn. Leuke, jonge bediening met gevoel voor service en gastvrijheid. Dit alles tegen een redelijke prijs. Na het eten nog even nagepraat aan de gezellige bar. Prima! Ik kom terug..

69. De ontvangst was top en de bediening goed. Daarna genoten van de ambiance en het eten. Ga zo door! Ik kom terug..

70. Ik ben blij dat de vier Balken onder nieuw management staat! Het interieur ademt sfeer en het gevoel bij binnenkomst is gelijk goed.

We hebben met een gezelschap genoten van een heerlijke avond. De prijs kwaliteit verhouding is goed en ik kom zeker terug.

71. Allereerst willen wij de Fam Damen heel veel succes toewensen met hun restaurant.

We hebben er weer heerlijk en ouderwets gezellig gegeten de bediening was goed, het restaurant is echt een aanrader.

Je krijgt waar voor je geld.

We gaan er zeker vaker eten.

72. jelcke lodder

De Vier Balken is een mooi restaurant zowel van buiten als van binnen. Gezellig en huiselijk ingericht, voelde
    me er meteen thuis. Bij binnenkomst werden we netjes ontvangen en werd ons een drankje ingeschonken. De bediening was goed maar op sommige puntjes nog wat zoekende. (logisch voor een net opnieuw geopend restaurant)
    We hebben heerlijk gegeten en gedronken, hoeveelheid per gerecht is prima en de prijs kwaliteit is goed! Als we toch een puntje van 'kritiek' moeten geven is het de variatie van de hoofdgerechten vlees. Teveel rund naar ons idee. Een hele prettige avond hebben wij gehad bij de Vier Balken en we zullen er spoedig weer eens terugkeren.

73. We hebben met 85 man een fantastisch buffet gehad zaterdagavond 20 november.

Het eten was lekker, de zaal zag er sfeervol uit, de bediening was goed.

Kortom het was zeer geslaagd.

74. Elmar Nieser

Eindelijk is dit prachtige restaurant weer in goede handen! Ik hoop dat ze snel opengaan en weer de echte "De Vier Balken" kwaliteit kunnen neerzetten.

Ik heb hoge verwachtingen!

75. De vier Balken was vroeger ons favoriete restaurant. Vandaar wij ook bij deze 'chique' locatie onze bruiloft wilden vieren!

Wat hebben wij een spijt hiervan. We zijn van tevoren 3 keer langs geweest om alles tot in de details te bespreken. Zelfs de dag voor het huwelijk nog langs geweest, ook om de zaal te versieren enzo. Komen wij aan na het trouwen staat er op het bord (nog van de dag ervoor) Welkom Hans en Monique! WIE?! Dat zijn wij niet! Werd wel aangepast. We zouden worden ontvangen met champagne, stond niet klaar. Uiteindelijk na vaak vragen van ons, de ceremoniemeester en de daggasten kregen we wat te drinken, 1 uur na aankomst! Ze hadden totaal het overzicht niet, voor maar 23 daggasten. 's avonds bij het eten was de kippensoep niet te eten, ik heb het terug laten sturen. Het was gewoon een aftreksel van andijvie. Ik schaamde me dood, want de daggasten klaagden er gewoon over tijdens het eten. Hoofdgerechten wel goed en lekker, wel erg weinig allemaal en ze kwamen niet overeen met de gerechten die wij hadden afgesproken. Er werd slecht doorgeschonken tijdens het eten.
    Wij hadden nog voorbesproken dat de petitfours goed aangeboden moesten worden 's avonds...... maar er waren er 60 over van de 100! Veel avondgasten zeggen het niet aangeboden te hebben gekregen. De foto en video-graaf kregen niets te eten, hier hebben we zelf als bruidspaar vaak om moeten vragen. Ondanks dit voor besproken was! Ze hebben het na veel vragen wel gekregen. Er waren kosten op de rekening ingebracht die niet waren afgesproken (zoals schoteltjesgeld, voor petitfours die niet eens actief zijn aangeboden!)

Wij hebben na de bruiloft nog een bespreking gehad voor al deze slechte punten en hebben 500 euro korting gekregen en een etentje voor 4 personen. Maar ja onze mooie dag hebben we er niet voor terug.

Vorige week er wezen eten met vrienden, maar wat was de bediening slecht! Ze serveren het eten en wij hadden legen glazen, ze vroegen niet eens of we nog wat wilden drinken.

Ze hadden geen prosecco zoals op de kaart stond. En uiteindelijk kregen we de rekening; 220 euro! Terwijl het etentje ons aangeboden was......... was weer niet goed doorgekomen, al met al heel slecht! Zelfs met het etentje hebben ze het niet goed kunnen maken! De vier Balken........voor ons nooit meer!

2,4
  76. Op 27 augustus daar gegeten. Het voorgerecht was carpaccio.

Althans dat moest het voorstellen. Het was een berg sla met een zeer taai plakje rundvlees er omheen. Zeker geen carpaccio. Het hoofdgerecht was een lamsschotel. Het bestond uit twee stukjes vlees, ( een zeer klein stukje lamsvlees) en een rauw stukje.... ik weet niet wat het was maar zeker niet lekker en super rauw. Dus dat heb ik laten staan en terug gegeven.

Het nagerecht was het enige wat lekker was, maar ja, wat kan er mis gaan aan een nagerecht. Vers fruit en een bolletje sorbet ijs. Al met al : nooit meer!

77. Vorige week met 4 personen heerlijk gegeten op het terras. De bediening is jong, maar enthousiast en bekwaam. Eten was lekker, eerlijke gerechten met veel streekproducten, leuk dat dat hier ook kan!

78. 11 juli hier met 12 man gegeten. Nooit meer. Vroeger vaak geweest maar dit was genoeg. We hadden gereserveerd maar er waren 4! gerechten op. 6 mensen wilden tournedos, maar er waren er maar 2! Geen lamsvlees, geen blauwschimmelkaas, enz. En wat er wel was hebben we uren op gewacht. Ik vond het schandalig voor die prijs, we wilden de boel niet verzieken, maar hebben geen fooi gegeven, die hadden ze echt niet verdiend.

4,1
  79. Na een bezoek aan de tuinbeurs Fleurig besloten mijn vriendin en ik te gaan eten bij de Vier Balken in Haarzuilens.

Ik besloot een maaltijdsalade te nemen van 17,50 euro (!).

Doe dat dus nooit!

Ik kreeg een soepbord met daarin een sla-melange (zo iets wat uit een zakje van de supermarkt komt), twee rauwe wortelen, 3 tuinbonen, 3 plakjes Serranoham, 1 haricot verte, 1 peul en 2 kappertjes.

Als een konijn heb ik zitten eten.

Het bezorgde ons een lachstuip.

Als toetje kregen we een ijsje van 9,50 euro (!), bestaande uit 2 bolletjes sorbetijs, 1 kwakje slagroom, 2 droge, taaie flensjes en wat fruit uit blik met 1 verse druif.

Ongelofelijk, dat een restaurant zulke minimalisaties kan serveren voor zulke maximum-prijzen.

Het meisje, dat bediende was aardig, maar deed verder niets met mijn konijnenklacht.

Geen kok te bekennen.

Ook de Spa blauw was op.

Beslist niet naar toe gaan dus.

Jammer voor Haarzuilens.

1,6
  80. Klaas Kroezen

17-6-2010 zijn we met een groep van 55 mensen wezen eten. Alles van te voren goed afgesproken. Ze hadden meer dan 3 uur werk om een simpel menuutje te serveren. Matige bediening. Geen enkel excuus. Bakjes groente voor 6 personen welke je normaal per persoon krijgt. Super schraal. In de 10 jaar dat we er met een groep op uitgaan was dit de slechtste ervaring. Nooit meer naar De Vier Balken.

3,2
  81. Op tweede pinksterdag zijn we hier geweest om wat te drinken.

Na de vele pogingen om de aandacht te trekken en na het aanmoedigingsgezang van mijn kinderen kregen we uiteindelijk de gelegenheid om een bestelling te doen.

Het witbiertje dat ik bestelde, bleek het huismerk te zijn van Sligro. (!?!)

Het borrelhapje uit de streek a 9 euro bestaat uit 2 bitterballen, vier stukjes kaas, een toastje met rauwe worst en een doormidden gesneden plak Gelderse worst. De jongen in de bediening bevestigde tot twee maal toe, dat het geserveerde echt voor twee personen was.

Het lijkt wel of het voor deze restauranthouder de sport is om tegen een zo laag mogelijke kwaliteit, zo veel mogelijk geld aan de gasten te ontfutselen.

Bij het volgende bezoek aan Haarzuilens, loop ik dit restaurant hard voorbij.

82. Beetje late recensie, maar afgelopen zomer hebben mijn man en ik een babyborrel voor onze toen net geboren zoon gehouden in de Vier Balken. Totaal waren er 80 gasten, daar is de grote zaal erg geschikt voor. Uiteindelijk was het 30 graden celsius, vielen de mussen van het dak en hebben we heerlijk op het terras aan de zijkant van de zaal geborreld. (dit terras krijg je erbij als je de zaal huurt, handig, kan je op de dag zelf beslissen of je je feest binnen of buiten houdt!) De hapjes waren uitermate goed verzorgd. Bij navraag van onze gasten, was iedereen lovend. Kortom, ideaal voor wat voor feest dan ook!

83. Wat een toptent! We kregen een stukje varken voorgeschoteld dat een paar dagen daarvoor nog een paar weiden verder aan het rondhobbelen was. Niets, geen vervoer voor de slacht maar gewoon bij de boer verderop. En dat proef je. Een geweldig stuk vlees. Ook het hert was prachtig. Nogal logisch als je weet dat het van het landgoed Haarzuilens afkomt. Al het eten komt uit de buurt! Tot en met de kazen en de groenten toe. Een aanrader als je van echte smaak houdt, authentiek en lokaal. Mogen we morgen weer?

84. fam. van Ginkel

Wij waren 27-9-09 in de 4balken (4volw. en 3kind.)

Onze tafel was niet gedekt toen we aankwamen.
    Na enige tijd zelf aan de bar gevraagd of we wat mochten drinken.
    Na ca. 50 min.! kregen we 2 mandjes met brood met harde boter. Weer zelf moeten vragen om bestek en servetten!
    Menukaarten duurde nog even want er waren er niet genoeg!
    Na weer heel lang wachten (de kinderen haddden nu echt honger) het hoofdgerecht. Dat was op zich prima, alleen de pannenkoek met verrassing was koud!

Kinderijsje in een hoog glas is niet echt handig en er zit zoveel slagroom op dat ze moesten graven naar ijs.

De andere nagerechten waren wel goed.

180 euro verder hebben we besloten hier nooit meer te gaan eten.

Jammer, in het verleden hier altijd goed gegeten en de bediening was ook altijd goed.

85. Meestal is het prima als wij niet te ver weg willen voor een hapje. Vanavond waren er als bedienend personeel 3 meisjes die erg met zichzelf en elkaar bezig waren. Het keukenpersoneel had nogal trek in bier (zat op een plaats waar het zicht op de bar was). Het was jammer voor het personeel dat er gasten waren, anders was het nog gezelliger voor ze. Dit was te merken aan de bediening en het eten, jammer.

86. Ik ga er nooit meer eten.
    Als voorafje had ik de kippensoep besteld. Hier zat geen enkel stukje kip in!? Wel een paar rare drijvende varkensvleesblokjes!?
    En ten tweede was het ontieglijk zout! Na 4 a 5 happen werd ik licht in mijn hoofd door de grote hoeveelheid zout!
    Als ik door was gegaan dan was ik zeker beroerd geworden!

Het hoofdgerecht was ook wat aan de magere kant.

En het toetje was zwaar overprijsd!
    Ik had niet zo'n zin in een groot ijsje en bestelde een kinderijsje. 9 euro voor een kinderijsje waar je 2 bolletjes ijs bij krijgt is gewoon belachelijk!

3,4
  87. Het eten vond ik heerlijk en het zag er erg mooi uit allemaal.

Ik werd keurig geholpen door een jongeman en hij probeerde me zo snel mogelijk te helpen.
    De sfeer was erg mooi. Een uitstekende accommodatie met lekker zachte muziek op de achtergrond. De prijs viel wel mee voor wat ik kreeg voorgeschoteld.
    Kortom, lekker gegeten en weer lekker naar huis gegaan.

88. C. de Wit

Op hemelvaartdag wilden wij ons na een heerlijke fietstocht laten verwennen op het terras van de Vierbalken. De koffie en de appeltaart waren heerlijk, maar de wat oudere ober had er duidelijk geen zin in die dag. Hij kwam alles behalve gastvrij en vriendelijk over, niet alleen naar ons toe, maar ook naar de andere gasten.

Jammer voor de sfeer, de volgende keer fietsen we een stukje verder door.

89. We hebben lekker gegeten in het sfeervolle restaurant.
    Mooi wit gedekte tafels met een vers bloemetje.
    We zijn voldaan huiswaarts gegaan.

90. Riva van Zoelen

Heerlijk gegeten!! Wij zijn enthousiast, ook omdat de meeste producten uit de streek komen! We hebben ook een heerlijke wijn gedronken en we zijn prettig bediend! Voor herhaling vatbaar!

91. Wat een drama! Eten ging nog wel (te duur tov kwaliteit), maar de bediening?! Oude knarren die zeer chagerijnig rond lopen. Kan iemand hen helpen herinneren dat ze met gasten werken? Gastvrijheid is dan ook zeeeeeer ver te zoeken bij hen. Er liepen een paar jongelui rond die nog wel iets probeerde te lachen, maar ook zij werden achter de bar behandeld als oud vuil door die twee oude kerels.

92. jan bronger

bij binnenkomst ging het eigenlijk al fout de man achter de bar was op mijn eerste vraag al snauwerig we gingen aan een tafel zitten en vond dat er geen doorloop meer was en of mijn vrouw op een andere stoel wou gaan zitten zo gezegd zo gedaan maar alleen al de toon cola besteld werd niet al te vriendelijk neergezet bij 1 van de meiden eten besteld en werden keurig en netjes geholpen tot dat we om een tweede cola vroegen en dat was waarschijnlijk te veel voor de beste man want hij stuurde 1 van de meiden om de bestelling op te nemen,waarna hij het kwam brengen.
    beide glazen waren smerig waardoor ik flesje maar aan de mond heb gezet.
    heb afgerekend en een prettige dag verder toegewenst.
    wij zitten samen in de dienstverlening maar dit is een niet te tolereren gedrag.

93. Leuk restaurant goed eten behalve de bediening die erg slecht is

94. Het eten was goed,maar de bediening was niet vriendelijk.slechte ervaring.niet klantvriendelijk.

5,1
  95. Erg goed restaurant in een leuke omgeving, nabij Kasteel de Haar. De gerechten worden met zorg samengesteld. Het restaurant is niet heel goedkoop, maar het eten is heerlijk met verse ingrediënten. Echt de moeite waard!