Restaurant verhuisd

Op dit adres zit nu: Maita

Truffels in Haarlem

2. Deb

3. Pim Naafs

4. Esther Maas Hill

5. Cees Hendriks

Heerlijk gegeten op een warme avond in april. Fijne bediening, excellente gerechten ( hoe doen ze het toch?) met een heerlijk bob wijn arrangement. Een van de betere restaurants van Nederland waarbij de prijs kwaliteits verhouding gewoon oké is. Heel jammer en onbegrijpelijk dat deze formule nu stopt. Wij zijn zeer benieuwd naar het vervolg.

6. Lekker luxe. Wel weinig keuze. Jammer.

7. Marcel Kooij

De laatste keer dat wij bij Truffels waren was nog aan de overkant in de ‘pijpenla’ zo’n 4 jaar geleden. Voor ons nieuwe restaurant heeft een mooie ambiance! Prima huiswijn (erg belangrijk, vaak is eten lekker maar verschrikkelijke huiswijn), prachtig opgediend en prachtige smaken. Niet opdringerig (dus niet iedere keer vragen of het smaakt). Opletten of iedereen ook idd klaar is met eten. Geweldig. De herrinnering aan het eten op het oude adres is na gisteren nog meer overtroffen.

8. Ik vond het eten prima maar de sfeer, ambiance en bediening niet. Te junior, te niet oplettend, te niet attent. Kwestie van smaak wellicht maar hier ga ik niet meer eten.

5,7
  9. Uitstekend 4 gangen menu. Mooie smaken, goed in balans! Prima prijs-kwaliteit verhouding, attente en aardige bediening. Niets dan lof!

10. Heerlijk! Top eten. Lief dat ze voor mij halve porties wilde doen, ook qua wijn. Super jammer dat het dronken stel naast ons zo irritant was… maar daar kon het personeel niet echt iets aan doen… deed niet af aan het top niveau gerechten, en heerlijke wijntjes!

11. Mieke de Pee

Fijne avond gehad met heerlijk eten. Was prima verzorgd in een sfeervol restaurant.

12. Redelijke sfeer, erg druk deze avond. We hadden de indruk dat niet alles op rolletjes liep, zeker ook gezien de tijd tussen de gangen. Meer als een uur wachten tussen een gang is echt te lang, zeker bij de eerste gangen. Portionering bij het 5 gangen menu niet in orde, met name hoofdgerecht te mager. Soms onnodig vettig door teveel saus. Zitplaatsen te krap.
    Bediening aangenaam.

13. + ontzettend fijn restaurant met super vriendelijke bediening
    + voortreffelijk eten
    + goede akoestiek
    + aanpassen van hoofdgerecht (van hert naar hamburger voor de jongste) -> super!

- stukje brood vooraf met erg weinig smeersel (1 klein potje voor 4 personen)
    - bij aanvang keuze voor 3 gangenmenu gemaakt, dan toch vragen of we kaasplankje wilde (waardoor we er toch weer intrappen en meer uitgeven dan vooraf bedacht)
    - drankjes wat aan de dure kant

4 gangen (37,50) en 3 wijntjes + koffie (27,50) -> 65 euro pp

14. Perry van Dijk

Vanaf binnenkomst tot vertrek een hele attente en vriendelijke bediening.
    Veel uitleg over aanbiedingen en geserveerd eten.
    Val in herhaling betreft het geserveerde eten, alle gangen waren heel erg lekker en mooi opgemaakt.
    Perfecte huiswijn.
    Chapeau!
    Een maar, en dat komt in bijna alle restaurants voor, helaas, na het dessert, in dit geval de koffie duurt het brengen van de rekening en betaling wat langer.
    Een puntje minder was dat het wat koud en tochtig was in de zaak.
    Verder een aanrader!

15. Erg lekker eten. Accoustiek is wat mij betreft niet goed.

16. Ik had positieve recensies gelezen, daarom gereserveerd bij Truffels.
    Het viel ons als totaal toch tegen.
    Na binnenkomst geen aandacht om de kunnen bestellen. De tijd tussen de verschillende gangen klopte ook niet. Je moet echt aandacht vragen om geholpen te worden.
    Op het eten niets aan te merken.
    In tegen stelling tot andere gasten vonden wij het zeer rumoerig.

17. We namen het 4 gangen menu met een amuse vooraf. Over de opmaak van de borden niets dan lof, maar dat schept wel verwachtingen. Het voorgerecht bestond uit een gepocheerd/gestoomd? Klein stukje niet ontvelde kabeljauwfilet. In de opmaak zat dan ook een stukje week vel. Daar moet je van houden, wij niet dus. Het tussengerecht, varkensvlees, was zowel qua opmaak als qua smaak perfect. Het vlees van het hoofdgerecht, picanha, was taai, alsof het niet juist op de draad was aangesneden. Mijn partner vroeg om het iets langer te bakken dan dat van mij, maar bij het opdienen bleek dat het vlees exact de zelfde gaarheid had en dus voor haar te "rood". Het is teruggegaan naar de keuken maar dat mocht niet baten. Jammer. Het nagerecht was verrassend en ok. Dan speelde er nog de kwestie met de wijnglazen. Bij binnenkomst waren alle tafels ingedekt met een flûte en een ballon. Direct na het bestellen van het aperitief werden deze glazen weg gehaald en zijn ook niet meer teruggekomen. Toen ik de rode wijn ingeschonken kreeg in een witte wijnglas en hier een opmerking over maakte kreeg ik een vage verklaring en heb het daarbij maar laten zitten. Op de andere tafel werden de ballons wel gebruikt voor de rode wijn. Raar maar waar. Kortom het restaurant voldeed niet aan onze verwachtingen.

18. Het was zo lekker, goede bediening- hele goed uitleg van de gerechten! Echt een TOP restaurant.

19. Martine Keur

20. Afgelopen zaterdagavond erg genoten van het 6-gangen diner met Wijnarrangement. Mooi opgemaakte borden en zeer smakelijk eten. Wij werden keurig op tijd voorzien van de verschillende wijnen die ook heel goed pasten bij de gerechten. De porties waren niet al te groot maar bij 6 gangen zeker voldoende. De pauzes tussen de gerechten waren wat ons betreft precies goed. Het bedienend personeel was alert en attent. Verder waren wij erg tevreden over de akoestiek. Het restaurant zat vrijwel vol maar door geluiddempende bekleding van muur en plafond was het een prettig geroezemoes om je heen.
    Wij komen zeker terug bij Truffels.

21. Heerlijk genoten van een mooi divers 5-gangen diner, waarbij elk van de gerechten een mooie samenstelling was van verschillende smaken. Ook de service was meer dan goed.

22. Sharon Pattiselanno

Allereerst was het eten echt lekker en van goede kwaliteit. Echter de service sloot jammer genoeg niet daarbij aan en bleef tot het eind van de avond beneden niveau. Alles duurde veel te lang en de aandacht van de serveersters (sommige zelfs wat stuurs) was met moeite te trekken. Tussen binnenkomst en onze 1e gang zat 1,5 uur (met aperitief er wel tussen), en dat was omdat ik ook echt vroeg of we mochten bestellen (terwijl we bij de keuken zaten, dus ze konden moeilijk over ons heen kijken). We zijn na 1 gang zelf borden gaan stapelen om ruimte te maken, uitleg bij de wijn was er niet, en bij de koffie grapten we dat we in ieder geval de suikerpot al hadden, zolang duurde de koffie terwijl wij de enigen waren die nog in het restaurant zaten. Het was een jaarlijks etentje met het werk en voor de sfeer heb ik als werkgever verder niets van mijn irritatie laten blijken omdat de rest het minder erg vond en het eten lekker was.
    Ik adviseer wel vooraf misschien iets te eten als je naar Truffels gaat, het was sjiek weinig en na 5 gangen had je nog wel trek. De belichting in het restaurant was ook storend, je hebt niet meteen door dat er een spot op je schijnt wat irriteert. Ze hebben het wel het aangepast moet ik zeggen, ik was de 2e gast, maar het lijkt me dat je dat op voorhand even checkt als restauranthouder.
    Kortom een gezellige avond door het eigen gezelschap, maar de totaal ervaring van Truffels was teleurstellend.

23. Een heel matige ervaring, omdat het allemaal veel te langzaam ging. Het duurde een half uur voordat we konden doorgeven hoeveel gangen we wilden en welke wijn. Toen na ruim een uur het eerste gerechtje arriveerde was dat niet op temperatuur (lauw-warm' is niet koud), waarna het alsnog, maar nu heet werd opgediend. Na twee uur zitten hadden we dus een klein broodje, een klein stukje matige vis en een glaasje wijn gehad. En zo bleef het gaan: alles veel te langzaam, geen aandacht van de bediening ondanks onze opmerkingen, geen oogcontact, we konden zelfs geen wijn bestellen. We hadden een fles rode wijn besteld, maar dat was vergeten toen drie uur later het eerste stukje vlees (gang drie) werd opgediend. Toen we aan ons dessert begonnen, werden de tafels rondom ons (en die van andere gasten) al voor de volgende dag klaar gemaakt, zonder dat naar ons werd omgekeken. Wilden we misschien dessertwijn?
    Was het eten lekker? We weten het eigenlijk niet meer - misschien het laatste vleesgerecht. De rest was weinig spectaculair (of de lust tot eten was ons vergaan).

4,3
  24. Bijzonder heerlijk dineren. Top keuken. Bediening sluit hierbij niet aan. Niet attent en te lang moeten wachten op eerste drankje. Al je dan ook nog zelf om de menukaart moet vragen dan heb je je klanten niet in het vizier. Laten we er van op aan kunnen dat dat de volgende keer beter gaat. Dan komen we zeker terug.

25. Elk gerechtje was puur gezond en super lekker. Iemand had het ons aangeraden en ik dacht het gaat nogal Frans zijn met teveel schuimpjes etc… ik kon er niet meer naast zitten. Top keuken, top service. Een van mijn favorieten in Haarlem!

26. Arend Sijpestein

Het reserveren voor een groep van 10 personen verliep soepel. Gekozen werd voor een drie-gangen chef's menu. Met de opgegeven beperkingen, zoals allergisch voor schaaldieren en komkommer, werd zorgvuldig rekening gehouden. De opgediende gerechten zagen er prachtig uit en de kwaliteit ervan was uitstekend. Goede wijnen er bij gedronken, een attente bediening.
    Echt een aanrader!
    We komen zeker nog eens terug.

27. The food at Truffels is amazing!! Great quality and surprising composures. Unfortunately, the service wasn't attentive at all and we had to wait a very long time between each course. The interior is quite nice, though noisy when fully booked.

5,5
  28. g roseboom

Voor de 2e keer heerlijk gegeten. Mooie gerechten en goede wijn.

29. Mooie ambiance, goede bediening en heerlijk eten.

30. Heerlijk 4 gangen diner gegeten, ook voor de vega's heel erg smaakvol! Met elke 6 weken een nieuw menu gaan wij hier zeker vaker eten.
    Als het vol is, zit je redelijk dicht op elkaar, maar ze hebben veel maatregelen getroffen die de akoestiek ten goede komen.
    Goede bediening en lekkere wijn maken de avond compleet!

31. Truffels is een behoorlijk groot restaurant wat je echt goed merkt als je er alleen zit te eten… de kwaliteit was een beetje zo, zo. Geen jing en geen jang. Niet slecht maar ook niet zo goed dat ik er snel weer naartoe ga.

32. Het eten was voortreffelijk en de bediening uitstekend.

33. Foroogh Rezazadeh

34. Herman Baartman

Ontvangst en bediening hartelijk en zorgvuldig zoals altijd. Zeer verrassend menu. Heerlijk gegeten. Prettige sfeer.

35. Geweldig gegeten bij de try out :)

36. Jacqueline Klee

Alweer verrukkelijk gegeten bij Truffels. Het is altijd verrassend en heerlijk. Perfect bijpassende wijnen en alles voor een zeer redelijke prijs. De bediening was ook weer uit de kunst. We komen zeker weer terug.

37. Phillis

Gezellige avond met vrienden. Service goed. Het eten was absoluut lekker maar niet opvallend verrassend en vooral erg kleine porties. Prijs kwaliteit daardoor naar verhouding duur.
    Inrichting van de zaak vrij donker.

6,7
  38. Wederom heerlijk gegeten. Fijne sfeer en vriendelijke bediening. Mooi opgemaakte bordjes en iedere keer weer een ander en verrasend menu. De wijnen zijn ook heerlijk. Wij komen er graag!

39. carl schreinemacher

We hebben lekker buiten gezeten. Dat was gelukkig mogelijk met het warme weer en heel gezellig. De bediening doet goed zijn best maar het lijkt of ze niet meer dan heel zakelijk met de gasten mogen communiceren. De bediening die op zichzelf goed was lijkt niet open voor iets van communicatie maar leggen wel goed uit wat je te eten krijgt en drinkt. Het zou wat gezelliger zijn als er iets van interactie was. De bediening zelf ging goed alleen de karaf water werd vergeten maar kwam alsnog op verzoek en was gratis. Het eten was bijzonder goed, hier wordt gekookt op hoog niveau. Het is met veel aandacht en kennis bereid. Het eten is zeer goed maar ook kleine porties, bijvoorbeeld qua groenten of kaas. De kaart en de wijnkeuze zijn nogal beperkt. Je voelde je niet opgejaagd om snel weer weg te gaan en dat is ook prettig. Het is de franse keuken gecombineerd met nieuwigheden. De zaak is erg net met fijne stoelen. Het is een restaurant op een wat hoger niveau.

40. Maude Lebowski

Helaas was de chef plotseling ziek en het restaurant gesloten. We zijn netjes afgebeld. Volgende keer een volledige recensie.

41. J.H.Faberij de Jonge

We hebben genoten van het 6 gangen Try-Out menu. Het is jammer dat dit niet gemeld werd bij de reservering daar we Japanse gasten over hadden.
    Het 1ste gerecht "steak/tartaar" was erg lekker. Ook het kalfsvlees en het Limburgse Kloostervarken werden door onze gasten zeer gewaardeerd. Goede smaakcombinaties!!
    De ham om de vis bij het noodle soepje vonden wij wat aan de zoute kant.
    Verder heerlijk gegeten. Beter dan het vorige menu.
    Komen zeker terug.

42. Lekker gegeten. We kozen voor vier gangen van het menu. Goede combinaties van smaken en lekkere bijpassende wijnen.

43. Erg lekker gegeten, prima bediening en alles goed verzorgd. Mooie ruimte, goede sfeer.

44. Heerlijk gegeten bij Truffels. 4 gangen met bijpassende wijn. Wij komen zeker terug!

45. Schuurman

Was gezellig. Prijs eten was prima. Komen zeker terug.

46. Samantha de Jong

Alweer heerlijk gegeten. Een kleine aanpassing in t menu was geen probleem en het bijpassende wijn arrangement fantastisch! Een volle avond genieten!

47. Na het via de website boeken en tijdens een tel gesprek een dag voor het diner werd niet verteld dat op 5 april een wijnproeverij zou zijn. Wij waren daardoor niet voorbereid op een 6 gangen diner met heel veel wijn. Heerlijk maar we hadden het graag eerder geweten. Geen goede communicatie

48. Hebben hier met vrienden het try out diner genomen. De verschillende gerechtjes waren prachtig opgemaakt en de smaak was voortreffelijk.
    De wijnen waren passend bij de gerechtjes.
    De bediening attent en bij elke gang kregen we uitleg wat we gingen eten.
    Komen hier zeker terug.

49. Susanna

Zeer goed en mooi opgemaakt eten.
    De entourage is niet echt inspirerend en de service was matig.

50. Ger Oord

Echt fantastisch gegeten met vrienden heel erg lekker, wordt zeer goed geluisterd wat de gasten willen en het is sterren waardig. Prijs en kwaliteit zijn naar alle tevredenheid.

Bedankt voor een smakelijke avond.

51. Zeer goed gegeten; menu TOP! Jammer dat de akoestiek slecht is... maar we komen zeker terug!!

52. Ben Ernst

Truffels is ons favo restaurant in Haarlem. Al jaren komen we graag hier. Gisteravond was het voorgrecht Ok, daarna werd elk gerecht beter, to het toetje aan toe. Mooie bijpassende wijnen. Leuke bediening, beetje rommelig, maar weer prima avond. Ik zie net een recensie waarin gezegd wordt dat er geen water geschonken werd, wij hadden verschillende gratis karaffen.

53. Belinda Achterstraat
    Vertaal van English naar Nederlands

Oh god, just 3 weeks ago I wrote a review praising Truffels. Unfortunately, this time we had a terrible time. It took 45 minutes to be served (also drinks) and then dinner took almost 5 hours! They don't provide table water, so we drank 2 bottles of wine before our 3rd course came. The food wasn't as good as normal either.

It was just really disappointing. I'm sorry to say.

54. Vriendelijke bediening, die goed op de hoogte was; goede smaken, goede cuisson in een goede portionering. Degelijke wijnkaart.

55. Paul van Rheenen

Verfijnd eten wat je moet kunnen respecteren, geen grote borden vol vlees en bakken friet, maar kleine gerechtjes vol smaak en met passie gemaakt. Het was gewoon goed en bij viergangen voldoende om voldaan de deur uit te gaan, leuke jonge meiden in de bediening die vakkundig uitleg gaven over de gerechten en de wijn. Minpuntje waren de oesters welke extra besteld, veel te groot en daarom onmogelijk om ze te "slurpen". Ook hier geld, liever klein maar fijn!

56. Grote teleurstelling, er waren geen truffels. Het restaurant deed niets om dit goed te maken. En dat midden in het truffel seizoen. Ze konden ze niet krijgen...

57. Paul de Boer

Het is de tweede keer dat we hier zijn gaan eten en het was net zo goed als de eerste keer. Het eten is uitmuntend en komt in een goed tempo aan tafel. Geen gehaast en ook geen gevoel van wachten. Ze zorgen echt voor het gevoel dat je te gast bent.
    De dames van de bediening hebben allemaal verstand van zaken en lichten de gerechten en de keuze van de wijnen uitgebreid toe. Qua prijs is Truffels misschien bovengemiddeld, maar in verhouding tot hetgeen dat je er voor krijgt is het restaurant zeker een bezoek en de kosten van het volledig zes gangen menu waard.

58. We hadden het 6-gangen menu en het was heel erg lekker!

59. Rhamsey Croes

Dit was niet onze eerste keer bij Truffels, maar dit is wel de eerste keer dat ik een recensie schrijf. We hebben echt weer een mooie avond gehad. Het eten was heerlijk, de bediening was heel goed. Ze zijn ontspannen, houden de tafel goed in de gaten en weten wat ze serveren. De laatste drie keer dat ik bij Truffels ben geweest (ongeveer in een periode van twee jaar) zijn we door hetzelfde meisje in de bediening bediend. Dat laat zien dat de samenstelling van het team in ieder geval heel steady is. De wijnen, die we gekozen hebben, waren ook allemaal heerlijk. De porties zijn precies goed. Niet teveel, maar ook niet te weinig en het is knap hoe de verschillende smaken worden gecombineerd. Dat er ambitie is, is duidelijk! Als we een avond in Haarlem met lekker eten, goeie wijnen en ontspannen sfeer willen, dan weten we dat we bij Truffels goed zitten!

60. Zeer hartelijke ontvangst! De geserveerde gerechten waren verrukkelijk, de geschonken wijnen goed en de bediening heel vriendelijk en professioneel. Wij komen graag terug!

61. Zoals altijd was het weer top. We hebben genoten. Edith, Mark en crew bedankt.

Lieve groet, Marja

62. Caspar sloos

Personeel kan mijn inziens beter op de hoogte zijn van wat er geserveerd wordt. Bijvoorbeeld meer wijn kennis en waar komt de kaas vandaan. Verder veel schilderijtjes op bord daar moet je wel van houden. Mijn inziens een beetje niet van deze tijd.

63. Wat een heerlijk restaurant:) goede bediening, heerlijke gerechten en wijnen.
    Wij komen snel terug!

64. Agnes Schreurs

Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, frisse, nieuwe combinaties, mooie smaakexplosies, vriendelijke en kundige bediening, heerlijk glas champagne vooraf, kortom: een zalig avondje uit.

Voor al die zeuren van de AH restaurantactie: weet waar je aan meedoet: via de actie krijg je één HEEL 3-gangenmenu GRATIS. Geen 4, geen 5, geen 6. één! Dus ALLES wat je EXTRA bestelt, moet je ook gewoon betalen. Voor alle personen! Die extra's zijn nl. NIET gratis. Oók de drankjes zijn NIET gratis. Als je voor € 2,50 euro ergens wilt eten en daarna geen honger wilt hebben, moet je gewoon lekker thuis een stampotje met worst eten.

65. Al heel wat keren hier gegeten en nog nooit zijn we teleurgesteld. Afgelopen zaterdag met 4 personen ons weer een avond lang laten verrassen en verwennen met het 6-gangenmenu. Van begin tot het eind was het goed. Mooi opgemaakte borden, goede smaakcombinaties, lekkere wijnen en, zo als altijd, prettige bediening. De prijs/kwaliteit is hier nog steeds als op geen ander adres in Haarlem. Ook nog bedankt voor het lenen van de paraplu, zodat we weer fijn droog naar huis konden met het OV. Tot de volgende keer.

66. irma steffers

Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening, gezellige ambiance.

67. Lekker gegeten, maar de truffel bij de capaccinotruffel smaakte naar niets. Dit is truffel onwaardig. I.p.v. een smaakexplosie proef je niks.

68. We hebben top gegeten.
    Sterren niveau 👍

69. Eergisteren echt heerlijk gegeten bij Truffels! Steeds weer prachtige combinaties op ons bord en heerlijke wijn erbij in een heel gezellige warme sfeer.

We komen graag nog weer eens terug!

70. Prima en goed gegeten. Goede service en gezellig interieur. Standaard 6 gangen menu, maar je hebt de keus uit minder gangen tot 3 gangen. Uitleg bij elke gang wat er op je bord ligt. Alleen jammer genoeg slecht te verstaan door de drukte van pratende gasten. De borden waren mooi op gemaakt.

71. Wat een heerlijke gerechten en prachtige opmaak van het bord. Maar wel erg kleine porties. Mijn zwezerik waren een paar 'dropjes' op het bord. Ook de andere gerechten vonden wij erg summier. De frieten waren wel overdadig lekker. Mooie ambiance. Door de drukte moesten wij vrij lang wachten.

72. Monique van Son

Heerlijk en gezellig gegeten.

73. Na jaren weer eens in het restaurant gegeten i.p.v. enkel Deliveroo. Prijs/kwaliteit was wederom uitzonderlijk.

74. Floor Groothuis

Een hele fijne en smakelijke verassing. Mooie gerechten met een verrassende combinatie. Echt een aanrader. En de koffie is gewoon GOED.

75. Professionele ontvangst en bediening tijdens ons diner. Alle 5 gangen waren heerlijk met uitleg van alle ingrediënten. Echter de tijd tussen de gangen was een beetje lang. Prima sfeer op een leuke locatie. Een aanrader!

76. Was met vier mensen, leuke avond gehad en alles was uitmuntend.

77. Barbara van Balen

Truffels is een prettige zaak waar je heel goed een avond kunt zitten en heel prettig bediend wordt. Het eten is erg lekker. Kortom: lekker gegeten, heel goed gezeten en een prima service.

78. Gisterenavond weer eens bij Truffels gegeten en van de 3 gangen waren er 2 perfect!

Het voorgerecht, tonijn met o.a. een tartaar van avocado was verrukkelijk en de wijn (Riesling) paste er perfect bij.

Het hoofdgerecht was zelf nog beter: hert op verschillende manieren bereid met wederom heerlijke hapjes eromheen. Uitschieter was de gerookte paddenstoel. Zelden zo'n fantastische bereiding geproefd van mijn favoriete "groente"!

Ik eindigde met een kaasplankje maar dat was achteraf een vergissing toen ik zag wat mijn tafelgenoten hadden. Wederom een kunstwerkje uit de (open) keuken en hoewel ik niet meer precies weet wat het was, werd er flink van gesmuld.

Overigens was ook de wijn bij het hoofdgerecht een voltreffer. Al met al fantastisch gegeten en ik kom gauw weer eens terug!

79. Prima eten, mooie smaak combinaties, kaasplankje in menu was wat aan de karige kant.

80. hermen van dorp

Een heerlijke culinaire avond gehad bij Truffels. Heerlijke en afwisselende gerechten die gecombineerd waren met smaakvolle en verrassende wijnen.

81. Mooi interieur, lekker eten, vriendelijk personeel en leuke toelichting op de wijn.

82. Nelleke stam

Vond het eten niet bijzonder, de bediening afraffelend en het sanitair voor de vrouwen onder de maat. Letterlijk.

4,5
  83. Was zoals altijd fantastisch, echt een aanrader.

84. Trudy Mousset

Heerlijk buiten gegeten, leuke bediening goede uitleg van de produkten.
    Het nagerecht was karig.

85. Heerlijke avond gehad, en het personeel was top, maar porties van vooral voor- en nagerecht bijzonder karig. Ook geen keus van de wijn in het wijnarrangement vond ik jammer.

86. Judith de Bruin

Prima avond met heerlijk eten.

87. We waren bij de tryouts. Wat een goed concept!
    Heerlijk gegeten. De borden waren vooral erg mooi opgemaakt.

88. Elly Landzaat

Heerlijk gegeten, een smaaksensatie. De bediening serveerde de gerechten met veel kennis van zaken. Zij zorgde ervoor dat het een heerlijke avond uit eten was. Aanrader

89. osmen27 6918 punten

Volop keuzemogelijkheden. Smakelijke gerechten, vers bereid en heel lekker. Goede bediening en voortreffelijke wijnen.

90. Robert Evers

Voor de derde keer de try out gehad en wederom culinair genoten! Wat is het lekker zeg!

91. De eerste try-out avond van het nieuwe menu (juli '16) en het was heerlijk! Leuke spontane bediening en verfijnde gerechtjes. Terecht dat ze een aanbeveling hebben in de Michelin gids 2016.

92. Joke van Dijk

Gelukkig waren we dit keer op tijd om te reserveren voor de zaterdag avond. We hebben heerlijk gegeten en werden nog extra verrast met broodjes met geitenboter en iets lekkers bij de koffie. Heel fijn dat er zoveel gedaan is aan de akoestiek, zodat je elkaar tenminste kan verstaan aan tafel.

93. Georgina

Heerlijk gegeten, lekkere combinaties en goeie wijnkeuze. Uitstekende service met kennis en een glimlach. Genoten!

94. Hans Sloot

Zalig gegeten, wederom verrassende combinaties en heerlijke bijpassende wijnen, geserveerd door vriendelijke dames met kennis van zaken.

95. jeannette laros

Fijne zaak. Warme en persoonlijke bediening.

96. Top! Zalig gegeten! Een absolute aanrader!

97. We komen periodiek speciaal naar Haarlem (met overnachting) om bij Truffels te eten. Altijd een feestje, heerlijk en origineel eten, evenals de altijd heerlijke wijnen die erbij geserveerd worden. Graag tot de volgende keer!

98. Ed pijnen

Gemoedelijke sfeer. Het eten en de wijnen zijn een traktatie voor je smaakpupillen.

Volgende pagina