Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarlem verdeeld zijn.

1. Internationaal Haarlem

Helaas qua eten een tegenvaller, want gezellige sfeer en heel aardige eigenaar. We hadden oa vegetarische gerechten gekozen, die waren lauw, te minimaal voor hoofdgerechtbedrag. Moesten bijgerechten bestellen om aan hoofdgerecht gevoel te komen. Asperges als groentegerecht en ‘Peen wellington’ bleek sponzige plak winterwortel met bladerdeeg erom, geen vleesvervangende gerechten. Prijskwaliteit dus onder de maat. Hadden aangegeven naar de film te gaan om 9 uur, na herhaaldelijk vragen kwam om 4 voor negen het nagerecht.

3,6
  2. Heerlijke pannenkoeken voor een prima prijs. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

3. Internationaal Haarlem
    Vertaal van English naar Nederlands

This time I went with my daughter seeing my wife was on a holiday. And as always we had a great night. The beer can chicken is realy amazing. My daughter had a burger and she was very happy as well. The service was quick, friendly and attentive. The music was as always to our liking. And the Murphys pints are very tasty. We'll be back soon !!

4. Midden-Oosters Haarlem

Een geweldige zaak, waar je pure gerechten kan krijgen. Passie zit er bij beide in.

5. Midden-Oosters Haarlem
  6. Internationaal Haarlem

Superlekker eten aan eerlijke prijzen.
    Personeel, vooral achter de bar, mag wel wat vriendelijker. Qua ervaring was dat fijn geweest.

7. Brigitte Andrik

Gezellige sfeer, prima bediening, lekker gegeten.

8. Internationaal Haarlem

Goed eten en een prachtige plek met vriendelijke personeel. Aanrader als je in Haarlem bent!

9. Jeroen Wijnands

Vriendelijk zaakje, prima prijs kwaliteit verhouding. Momo's zijn zalig, de samosas een beetje rustiek en groot maar erg lekker. Pappadums vers en smakelijk. Een mutton thali en een naan is een prima vullende maaltijd, zeker voor die prijs. De tandori mixed grill van mijn tafelgenoot zag er ook prima uit.

Alleen dessert hebben we overgeslagen omdat Garrone weer open is, maar ik weet van eerder bezoek dat het Indiase ijs hier ook erg smakelijk is.

Enige minpuntje hier vind ik dat eigenlijk niemand Nederlands spreekt.

10. Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening

11. Nederlands Haarlem

Mooi restaurant, maar een klein bolletje kip voor 15 euro verwacht je toch niet.
    Veel betalen voor heel weinig.

12. Op een zondagavond om een uur of 20 waren wij de enige die er zaten. De kok/bediening wilde duidelijk naar huis en zat ons letterlijk weg te staren. Niet eens subtiel, gewoon vanaf een eindje verderop letterlijk naar ons aan het staren. Ik had nog 2 pizzapunten, zat vol, wilde even een eetpauze nemen, maar wel met het idee van, ik eet die laatste punten zo waarschijnlijk nog wel op. Maar op het moment dat ik mijn bestek neerlegde en mijn glas pakte kwam de kok/bediening naar ons toegesprint en griste het bord onder me vandaan, zonder überhaupt te vragen of ik al klaar was. Ik was op dat moment te verbouwereerd er iets van te zeggen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt..Het eten was prima, maar ik kom nooit meer in dit ontzettend ongastvrije restaurant. Ontzettend onbeschoft!!!

De enige ster voor service is voor de vrouw die wél heel aardig was en ons goed bediende, maar helaas wat eerder weg moest en dat ook netjes communiceerde.

13. Fijne tent. Wel zijn de bakjes aan de kleine kant. Voor de rest top service.

14. Leuk klein restaurantje. Uitstekende bediening. Fijne relaxte sfeer.

15. Heerlijk gegeten. Goede portiegrootte, lekker van smaak. Vriendelijke ontvangst en net verzorgd restaurant. Ik kom zeker terug!

16. Jentien

Het was een rustige avond, lekker gegeten en vlotte en vriendelijke bediening.
    Fijn dat er een rustig hoekje was ivm gehoorproblemen.

17. DIRK TREA

Wij zijn weer bij cafe De Roemer geweest. Het was leuk. Groetjes Trea en Dirk.

18. Internationaal Haarlem

Ellen Koopmans

Leuke en gezellige plek met echt heel erg lekker eten in een prachtige stad.
    Goed personeel ook!
    Een minnetje: De porties zijn echt veel te groot voor 65 + vrouwen en misschien ook wel mannen. Mijn schoonvader vroeg als we uiteten gingen altijd: heeft U ook senioren porties? Misschien een idee om 2 maten van gerechten aan te bieden.
    Voor alles een Win Win.

19. Loete Landman

Altijd gezellig, leuk personeel en lekker eten🙏🏻
    We komen er regelmatig en vinden het een fijne plek om te genieten.
    Op zeker een aanrader

20. afdeling verloskunde Haarlem

Voor 104 euro besteld voor 6 collega's. Missen 1 poke bowl maar volgens Kaneda wel geleverd omdat de camera dat laat zien?
    Jammer dat aan ons getwijfeld wordt en of we hierover zouden liegen.
    Jammer maar wij bestellen voortaan ergen anders.

21. Internationaal Haarlem
    Vertaal van English naar Nederlands

I could write down a whole story again, but i'll leave it at Simply the best. The staff, the food, the music and the atmosphere. See you guys soon as always!

22. Internationaal Haarlem

Super goede bediening. Heerlijk eten voor een goede prijs. Zo moet een pub zijn!

23. Internationaal Haarlem

Nice atmosphere, lovely staff and good service, very tasty food; absolutely delicious.

24. Internationaal Haarlem

Jimmy Jansen

Gezellige setting zowel gelijkvloers als underground. De spareribs waren weer grandioos, kom met een lege maag want de porties zijn astronomic. Bediening vlot en vriendelijk. De bediening kwam excuus aanbieden omdat ze vergeten waren een nagerecht door te geven, toen het kwam kon je er met zijn tweeen van eten en kregen een gratis guinness (ter compensatie) Alle lof voor The Wolfhound, great place to go for food and drink.

25. Internationaal Haarlem

Was erg lekker, bediening was snel, sympathiek en behulpzaam. Goede sfeer, tijdens onze maaltijd heel rustig.

26. Mijn favoriete plek in Haarlem. Elke keer als ik hier ben, word ik zo blij. De sfeer is echt Frans door de prachtige inrichting en goede muziekkeuze, de service daarentegen juist weer niet Frans.. oftewel heel attent en vriendelijk :) De kaart is top, lekkere gerechtjes voor lunch of diner, maar ook perfect voor een koffietje of een borrel. In het warme seizoen zit je ‘s middags buiten heerlijk in de zon.

27. Chinees-Indisch Haarlem

Heiliegers

Zoals altijd goede service en heerlijk gegeten 👍

28. Internationaal Haarlem

Juan VELDHUIZEN

Was lekker en super en gezellig.

29. Internationaal Haarlem

Jeffrey de Rooij

Spareribs🫠❤️

• Eindcijfer 10
  30. Via eet.nu gereserveerd. We werden vriendelijk ontvangen. Waren half uurtje eerder dan besproken. Maar dat was geen probleem. 4 gangen menu besteld. Heerlijk gegeten in goed gezelschap. Vriendelijke bediening en heerlijke keuken. Complimenten.