Biedt enkel een kok aan huis principe

• Biologisch

1304819277 92
1322231972 88
1444120837 88
1679192220 88

1. Gisteren eten laten verzorgen op ons feest! Was super en lekker. Helemaal tevreden

2. ria van der laan

De heren van uitje thuis hebben voor de 2e keer een feest bij ons thuis georganiseerd. De 2e keer zegt eigenlijk genoeg, heren jullie waren deze keer ook weer super gezellig, maar ook zeer professioneel. Graag gaan we voor de 3e keer, succes en vast tot ziens.

Ria en Peter van der Laan

3. Dat het zo relaxt was om lekker aan je eigen tafel te eten en op een vriendelijke, gastvrije manier met allerlei heerlijkheden van hoge kwaliteit onthaald te worden, is zeker voor herhaling vatbaar en aan een ieder aan te raden!

4. I. Timmerman

Voor onze bruiloft heeft Uitjethuis een 5 gangendiner met amuses en wijn verzorgd. Ze hebben fantastisch werk verricht, bediening, kookkunsten, eten en organisatie. In 1 woord geweldig! Het eten was verrukkelijk en prachtig opgediend. Complimenten en heel veel succes in de toekomst. Hartelijke groet, Klaas & Ingrid

5. Anneke Groen

Wat een lekker eten en attente bediening met oog voor de sfeer en het gezelschap. Veel dank voor de goede zorgen!

6. Heerlijk eten, met ruime variatie en keuzemogelijkheden.
    Goede communicatie. Jonge en enthousiaste mensen die hun vak serieus nemen.

7. J.Boele

Tijdens een vrijgezellenfeest genoten van het tapas menu. Uitstekend goed verzorgd! Van te voren goed contact en onze wensen werden mee genomen. Goede gastheer en erg lekker gegeten. Echt een aanrader!!

8. R. Hazewinkel

Een BBQ op locatie gehad. Héérlijke hapjes vooraf (olijfjes, italiaanse kaas, peppadews en stokbrood met diverse smeersels) en daarna beetje moeilijkheden gehad door de harde wind die steeds de vlammen uit sloeg maar uiteindelijk ook heerlijk gegeten!

9. Hallo jongens,

Eten, drinken, sfeer, prijs/kwaliteit verdient zeker een 8,5 tot 9,5. De service, ten aanzien van afgesproken constante bediening, had beter gekund. Tijdens ons feest hebben we de beloofde bediening lange tijd gemist, en hebben/moesten we ons zelf voorzien van consumpties. De service bij aanvang, o.a. met prosecco, was wel heel goed. Maar, met een eventuele volgende gelegenheid, durven/willen we jullie gerust weer benaderen.

Met vriendelijke groeten,
    Hielke Boorsma
    Jirnsum.

10. Frederique van Riessen

In Groningen verbleven we in een Bed&Breakfast waar we zelf niet wilden koken en dus Uitje Thuis hadden gevraagd om langs te komen. We hadden een prima verzorgde avond en we hebben uitstekend gegeten. De kok deed wonderen, zeker gezien de wel erg primitieve keuken (warmte plaatje, magnetron en mini oven)
    Hulde, dus!

11. Erg gezellige avond gehad, mede dankzij uitjethuis! Prettig overleg en er werd goed op onze wensen aangesloten en meegedacht.
    Een aanrader!

12. Het was verassend en compleet. Een enthousiaste kok en gastheer hebben ons een heerlijke avond bezorgd. Onze gasten hebben genoten en we hebben zelf op een ontspannen manier, onbezorgd een gezellige smakelijke verjaardag gevierd. Van harte aan te bevelen!

13. Uitgenodigd bij vrienden, onlangs met dit concept kennisgemaakt. Lekker gegeten, uitstekende sfeer - volledig ondersteund door de kwaliteiten van de gastheer en chef. Topavond!

14. Lida & Richard

Voor het 21-diner van onze dochter (18 man in totaal) hebben ze (incl. 1 glutenvrij dieet) ons een heerlijke ontspannen avond bezorgd met heerlijk eten (4-gangen menu) en een perfecte bediening. We hoefden zelf niets te doen. Echt een aanrader!

15. Voor onze dochter en a.s. schoonzoon organiseerden we een kennismakingsavond voor alle betrokkenen bij hun huwelijk. Een goede ambiance zou dus prettig zijn en de mannen van UitjeThuis regelden dat. Wij konden ons ontspannen met de gasten bezig houden, de verzorging was perfect met precies de juiste timing tussen de gangen.
    Wij hebben van onze gasten alleen maar complimenten gehoord met waardering voor de speciale dieetwensen.
    Het enige dat we na afloop moesten doen was het genieten van de "night-cap".

16. Herman, Michèle en Charlotte

Voor onze dochter een "21 jaar" diner georganiseerd. Er waren totaal 15 "meiden" aanwezig. Er moest ook voor een persoon vegetarisch gekookt worden en een persoon had een lactose en gluten allergie. Alles was perfect geregeld door Uitjethuis.
    De verzorging, het eten alles was fantastisch, echt een aanrader.
    De volgende keer als we weer iets dergelijks moeten organiseren zullen we zeker aan Uitjethuis denken.

17. Op 9 september jl. konden wij genieten van een echt ‘uitje thuis’ met onze familie. Wij vierden ons die middag gesloten huwelijk met een heerlijk diner waarbij alles klopte: de tijdige aanwezigheid van de heren van Uitje Thuis, het heerlijke eten zelf, het prettige gastheerschap, de tafelschikking inclusief menukaartjes en bij vertrek was alles keurig opgeruimd/afgewassen: we hebben genoten en nergens omkijken naar gehad. Nogmaals onze hartelijke dank voor jullie geweldige inzet om onze huwelijksdag een extra feestelijk tintje te geven.

18. Heleen Harms

Als verrassing voor een 65 jarig feest van mijn schoonvader hebben we een thuisdiner georganiseerd. Een kok en één bediende waren ruim op tijd aanwezig en gedurende de avond werden we voorzien van een heerlijk wijnarrangement en een 4 gangenmenu. De tafel werd gedekt en de borden werden geserveerd aan tafel. Met uitleg over het eten en de verschillende soorten wijnen, hebben we allen genoten van een bijzonder gezellige avond. Over de afwas hoefden we ons geen zorgen te maken, alles werd keurig opgeruimd in de keuken! Voor goed eten en drinken kan ik dit zeker aanbevelen en is een keer wat anders!

19. Heerlijk gegeten terwijl je gewoon thuis bent. De tafel wordt mooi gedekt, het eten wordt opgediend en als de heren weg zijn is de keuken brandschoon! Een aanrader voor wie lekker thuis wil eten.

20. Voor onze bruiloft op locatie, heerlijk eten, goede service.

21. Rob Zigter

Ik heb deze heren ingehuurd voor de dinercatering van een 2-daagse training van bestuur en directie van een brancheorganisatie. Zij (en ik) waren zeer tevreden over het dinerbuffet. Bedankt mannen!

Rob Zigter Training & Coaching.

22. verloskundigen praktijk 't Stroomdal

Bij het afscheid van een collega zijn we met z'n achten de hele avond ontzettend verwend. Een verrukkelijk 6 gangen menu met bijbehorende heerlijke wijnen. De luxe van verzorgd worden in je eigen omgeving. Rond een uur of 23 verdwenen onze gastheren geruisloos, afwas gedaan en ons voldaan achterlatend. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. diane van den heuvel

In een woord: geweldig!

Bij thuiskomst was de tafel keurig gedekt. We hebben genoten van een heerlijk 5-gangen diner. Ook voor de vegetariers was het genieten. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt mannen.

24. Jolanda ten Hoeve

Heerlijk eten, zonder gedoe en op locatie. Wat een toppers! Zeker aan te raden.

25. Fantastisch gedaan door de 2 mannen die bij ons thuis kwamen.

Bediening, eten en verzorging waren perfect.

Daarbij was de prijs verrassend. Voor herhaling vatbaar.

26. Cees Marcus

Top, zelden zo goed gegeten!

27. Alya Nadeykina

Afgelopen zondagavond heb ik met vriendinnen een 4 gangen diner gehad bij mij thuis. De heren van UitjeThuis hadden alles perfect geregeld, zowel de gerechten als de wijnen waren erg goed! Onvoorstelbaar dat je voor €28,50 per persoon een 4 gangen diner krijgt incl. gastheer, kok, linnen bestek, servies, menu kaarten etc.

Prima prijs kwaliteit verhouding. We gaan zeker nog eens boeken.

28. Aly Bueving

De heren kwamen keurig op tijd en op de afgesproken tijd konden we aan tafel. De tafel was mooi gedekt door Uitje Thuis en op de afgesproken tijd konden we aanschuiven. Alles zag er verzorgd en netjes uit. Het eten was voortreffelijk en de bediening ook. We merkten amper dat ze er waren. We hoefden zelf helemaal niets te doen!

Voor ons de 1e keer; maar zeer zeker gaan we binnenkort voor herhaling. Kortom uitstekend!

29. Super!

30. Geweldig, wat hebben wij ontzettend lekker gegeten met Kerst. Ideaal om thuis uit eten te gaan.

Uitje Thuis bedankt!

31. Voor het bedrijf waar ik voor werk een Kerstdiner georganiseerd met ongeveer 80 deelnemers. Dit was voor UitjeThuis geen enkel probleem, ook niet op locatie. Zelden zo goed gegeten met zulke goede bediening buiten een restaurant.

32. Voor de 2e keer gebruik gemaakt van de diensten van UitjeThuis en het was wederom fantastisch. In een heerlijk relaxte sfeer thuis met familie een heerlijk 4 gangen diner gehad terwijl de kinderen boven in bed lagen. Wat wil een mens nog meer! Prijs/kwaliteit is ook erg goed!

33. Mede namens Uitje Thuis was mijn 50ste verjaardag een groot succes. Op lokatie was alles tot in de puntjes georganiseerd. Cocktails, bbq, salades, drankjes, dessert, het was allemaal voortreffelijk.

Vooraf en tijdens het feest hoefde Sara zich nergens druk om te maken en had zodoende alle tijd voor haar gasten. Een echte aanrader!

34. Foky ten Brink

Echt een avondje uit. We zijn in veel restaurants geweest in Groningen maar dit was erg goed. Ideaal aangezien onze kinderen vaak erg druk zijn in een restaurant. Wij hebben met zijn 10 en gegeten en waren per persoon €31,50 kwijt, erg goedkoop als ik kijk naar de kwaliteit die ze leveren, echt een aanrader!

35. Heerlijk, je hoeft er niet voor je huis uit en toch geen rotzooi achteraf en het eten was ook bijzonder lekker. En voor de kinderen een aangepast menu. Fantastisch!

36. Super leuk jong, verzorgd team.

Alles tot in de details was perfect!

Écht een aanrader!