Op dit adres zit nu: Digibites

Ni Hao in Groningen

1519475533 60
1658200350 66

1. John Doe
    Vertaal van English naar Nederlands

This restaurant is dead, closed, of of business.

2. Michelle zijderveld

Super lekker gegeten net, hele leuke, nette bediening veel mee gepraat en gelachen kortom voor herhaling vatbaar.

3. Eten was koud en taai, weinig smaak.
    Personeel onverschillig.

2,2
  4. Slecht.
    De soep was niet warm genoeg.
    De mifang en de nasi waren uitgedroogd en onsmakelijk. De bami die ik daarna nam, was lekker. De voorgekookte gerechten hadden geen smaak. Het dessert zag er goedkoop uit en smaakte niet.
    Weggegooid geld.

5. Als moeder vind ik het schande dat mijn zoon van 16 jaar voor de groep ook een alcoholprijs moet betalen, terwijl hij geen alcohol drinkt.

1,2
  6. Jammer dat ik niet in Groningen woon.
    Anders zou je mij hier zeker regelmatig tegenkomen.
    Denk dat dit zeker het beste Wok restaurant is waar ik ben geweest.
    Al met al een zekere aanrader voor de toekomstige gasten.

7. René van den Hudding

Kwaliteit is goed, wel heel erg druk

8. Top! Ik vind Ni Hao fantastisch, alles is perfect!

9. Het eten smaakte door de "geweldige" sauzen allemaal hetzelfde. Helaas de kwaliteit van bagger. Waar de positieve recensies op gebaseerd zijn is mij compleet een raadsel. De bediening was slecht. Een "kok" die met een keukeninstrument naar je wijst om aan te geven dat je aan de beurt bent voor een bestelling. Ronduit onbeschoft. Lange wachttijden. Lawaaiig.

Kortom, ga hier nooit naar toe. Ga gewoon naar een snackbar.

10. Fam jellema

Ruim restaurant, ruime keuze aan gerechten. Maar echt vreselijke koks! Heel arrogant + slecht humeur! Die ook gewoon 15 minuten pauze houden als er mensen staan te wachten. Dit heeft de avond echt bedorven!

5,5
  11. Wij hebben geweldig genoten op 1e kerstdag, wij hebben gewokt in de tweede sessie vanaf 19.00uur. Personeel was aardig en het Ni Hao restaurant heeft een leuke Oosterse sfeer. Het eten was goed van temperatuur en de gerechten werden goed aangevuld. Door het grote aantal mensen duurde het bij het wokken op het hoogtepunt ongeveer 20 minuten, maar het smaakte ons prima. Drinken zit bij de prijs in begrepen behalve de alcoholische dranken, hiervoor kun je muntjes aanschaffen, dit alles om drank misbruik te voorkomen. Toiletten waren aan het einde van de avond nog steeds netjes en schoon.

12. Eigenlijk ben ik nog mild in het geven van de waardering. Met stip de grootste ergernis op wokgebied, het motto is lang wachten en op, op, op en nog eens op. Wat een ramp, 25 minuten wachten voor de wok, trage "koks" en ook nog geen lekker gerecht. Het enige hoogtepunt is de vers geperste jus. Bakken leeg en sporadisch bijgevuld.
    Mijn tip: loop hieraan voorbij en ga ergens anders gezellig en lekker eten.

3,2
  13. Met een groep uit eten geweest! Viel mij erg tegen.. personeel is absoluut niet klantvriendelijk en erg chagrijnig, en laten we over de koks maar helemaal niets zeggen, vreselijk! Lange rijen om je vlees te laten bereiden, dat je bij voorbaat al afhaakt. Andere bijgerechten waren niet bijzonder en het vlees zat vol vellebellen, zowel varken als rund. Bestek was niet schoon, en zelfs aan de bar kan er geen lachje af. Prijs/ kwaliteit verhouding is zwaar onder peil en ik ga zeker nooit weer naar een Nihao wokrestaurant.
    Voor mij absoluut geen enkele ster of cijfer waard!!!

14. Mark Jan van den Brink

Fusion gedeelte: Lekkere sushi en verse sashimi zonder meerprijs en mooie, verse plakken. Oesters zonder meerprijs en warme gerechten in ruime porties met verrassend lekkere smaken. Wel jammer dat we voor het dessert werden verwezen naar het dessertbuffet in het wok gedeelte, terwijl het ijs dat mijn interesse had gewekt gewoon besteld diende te worden in het fusion gedeelte... Slordig en niet nodig om daar verwarring over te laten bestaan. Voor herhaling vatbaar!

15. Met een groep internationale gasten hier gegeten. Zij waren allemaal onder de indruk van het restaurant en de kwaliteit van het eten. Aan het einde van de avond was er wel het een en ander op maar dat kon de pret niet drukken.
    Een prima avond gehad en iedereen ging met een tevreden gevoel terug naar zijn hotel.

16. Niet meer wat het geweest is. We kwamen hier vaak maar sinds de veranderingen is de kwaliteit niet meer wat het geweest is. Het eten is koud, bediening laat de glazen allemaal op tafel staan, drank met muntjes is erg onhandig... gewoon erg jammer, soms is het echt waar; less is more.

3,3
  17. Groen

18. Gasteter

Mooi restaurant met weinig keuze. Smaken van de gerechten zijn niet meer dan gemiddeld. Valt erg tegen. Niet meer

19. Toen ze nog aan de verlengde herenweg zaten, heb ik een aantal keren erg lekker gegeten bij Ni-hao. Ik ben nu 2 keer bij het wok restaurant geweest aan het kattendiep, maar dat waren ook direct mijn laatste keren. Het is massaal, personeel kan ik niet echt vriendelijk noemen, en het eten... niet onderscheidend van een afhaalchinees of de kant en klaar maaltijden van de buurtsuper. Bovendien vond ik het eten niet warm genoeg, lauwe bami en nasi. En dan de prijs... geen verouding

4,7
  20. Vanmiddag heerlijk gewandeld in het stadspark.
    Even gezellig een kop koffie drinken bij Ni Hao.
    Wat een domper, onvriendelijk personeel.
    Appelgebak was op, hiervoor kregen wij naar lang wachten een puntje kersen vlaai.
    Kersen vlaai was niet om aan te zien kwam waarschijnlijk uit de vriezer en dus zonder smaak.
    Koffie hebben we niet gehad ondanks dat het niet druk was geen aandacht voor de gasten.
    Wij zijn na een muizen hap te hebben gehad van de vlaai en zonder koffie naar huis gegaan.
    De gastvrouw verwees ons naar de kassa om te betalen, daar hebben wij ons ongenoegen geuit!!
    Dit team moet nog veel leren.

21. Het was een grote teleurstelling, erg jammer op zo een toplocatie.
    Onaardig personeel, zeer slechte kwaliteit eten. Een soort Mcdonalds maar dan Chinees. Afrader. Maar wel beter dan Mcdonalds!

1,6
  22. Wij waren bij het fusion gedeelte en hebben heerlijk gegeten daar kom ik zeker weer. Ik vond alleen het personeel niet oplettend we moesten een paar keer om drinken vragen, ben ook een keertje bij het wokgedeelte geweest maar dat doe ik liever ergens anders omdat men daar ook de groente kan grillen en dat vind ik lekkerder dan het natte spul uit de wok, en ik vind het ook niet prettig om in een hokje te zitten.

23. Wij zijn al jaren klant bij Ni Hao maar vanwege de asociale klanten die daar komen ben ik niet zo'n fan meer van de wok. Mensen maken ontzettend misbruik van het all you can eat gebeuren. Zo heb ik eens naast mensen gezeten die gewoon boeren en scheten aan tafel lieten. Het eten bij Ni Hao Wok is overigens altijd goed en lekker.

Omdat ik dus iets rustiger en nog lekkerder wil eten kies ik er tegenwoordig voor om naar het Fusion gedeelte te gaan. Ik ben ontzettend gek op sushi en dit is hier echt heerlijk! Mijn vriend houdt overigens niet van sushi en ook hij eet er heerlijk omdat er verder genoeg keuze is voor niet sushi eters. Erg slim aangepakt, vriendelijk persoon en het eten is fantastisch. Absoluut een aanrader voor wanneer je geen zin hebt in de drukte van de wok.

24. Kinderen moesten heel lang wachten tot dat er eindelijk na 3 keer vragen, patat werd geserveerd. Wc's was geen toiletpapier aanwezig, heel slecht. Heel veel bakken met gerechten waren leeg.

5,5
  25. Marijke

Ook wij zijn best vaak aan het wokken. Dus ook een keer naar Ni Hao. Verschrikkelijk! Andere woorden heb ik er niet voor.
    De bami, nasi, enzovoorts was gewoon koud en bakte al aan de plaat vast. Ook het wokken ging niet zo als het hoorde, door de saus zaten gewoon nog klonten bah!

Ook echt schoon was het bestek niet!

Hier kom ik nooit weer!

1,9
  26. Arthur 539 punten

mijn 1e ervaring in dit restaurant, en absoluut mijn laatste...

met 4 personen wezen eten, we kregen een redelijke plek met een beetje privacy.

toen wij voor het eerst iets wilden laten bereiden meldden wij ons bij de grill-kok, die zonder ons aan te kijken of ook maar iets te melden vertrok. bij de wok stonden 2 koks ons schuin aan te kijken, ze hadden geen clienten dus verveelden zich rot. blijkbaar was het een andere vakbond want ze wilden ons niet komen helpen....dus 2 koks stonden elkaars neus te schrobben, en onze rij bestond uit 6 mensen, zonder kok...
    na bijna 10 minuten kwam de kok met een kopje thee rustig slenterend aanlopen, en blafte ons toe (geen zin met vraagteken..) wat we wilden eten..

kwaliteit van de zalm was identiek aan die van de supermarkt, en qua bereiding kan ik het 10x beter..

in de bakken met pre-fab voer was oa babi pangang te vinden, maar geen sateh..

toen wij ons tafeltje moesten verplaatsen omdat er iets op de grond was gevallen kwamen wij bestek en etensresten tegen, die gelet op de kleur al zeker 6mnd geen daglicht had gezien...en zeker ook geen schoonmaakbeurt.

bij de koffie werd een allegaartje geserveerd..koffie kopjes van merk A, suiker van merk B en koffiemelk van merk c. hierdoor geintrigeerd keken wij even naar de THT datum van de melkcups, en daar bleek dat Ni-Hao ook qua inkoop "veel voor weinig" kan gebruiken. De cups waren al een tijdje over datum..... De serveerster begreep het probleem niet helemaal maar vertrok met onze melkcups...om na 8 minuten terug te komen met een melkkannetje....qua inhoud vergelijkbaar met 4 koffiecups...
    wij lieten de melk maar even wezen...

het enige positieve wat ik mij nog kan herinneren is de carroussel die onze jassen teruggaf....dit apparaat liet ons niet wachten, was niet onbeleefd en gaf mij mijn eigen jas terug in dezelfde staat als ik hem had ingeleverd......een voorbeeld voor het personeel!!!!

3,4
  27. Als je naar een eetschuur wilt; hier ben je op de juiste plek. Je moet binnen 2 uur klaar zijn met eten/drinken en dit wordt meerdere keren gemeld. Lekker ontspannen zitten is er niet bij en al helemaal niet als je de rijen ziet voor het wokken. De bediening is niet vriendelijk om over de kok aan het wokgedeelte maar te zwijgen. Ronduit onbeschoft, roept en schreeuwt naar je, een verschrikkelijk chagrijnige uitkijk en straalt in alle opzichten uit dat ie er geen zin in heeft. Prima, maar ga dan ander werk doen. Ik snap dat je het druk hebt en onder stress werkt, maar je gasten uitfoeteren? Geen goed excuus. Situatie ook gemeld bij balie, maar met een "ik zal het doorgeven" word je afgewimpeld. Als het eten dan ook nog fantastisch zou zijn? Niets van dat alles, niet vers en smaakloos. Eerste keer Ni Hao Kattendiep en zeker ook de laatste keer.

3,4
  28. Ik ben hier nu een aantal keer geweest, maar de laatste keer viel wat tegen. De kok was nogal onvriendelijk en bot (een vriend die er onlangs ook was geweest, had dezelfde ervaring).

Ik heb de indruk dat er veel kant-en-klare producten gebruikt worden, de smaken zijn dan ook niet bijzonder.

De bediening aan tafel is wel vriendelijk.

6,5
  29. Ook maar eens Ni Hao geprobeerd. Veel keus in de verschillende gerechten. Maar de lange rijen bij het wokken en de tapanyaki!!! Heb niet echt het idee dat ze ingesteld zijn op drukte en dit was nog gewoon een door de weekse dag. Verder waren er steeds geen warme borden en moest ze een koud bord pakken onderuit de kast.

Weet niet of ik zo snel weer naar het Stadpaviljoen zou gaan. Denk de volgende keer gewoon weer naar Shufu State.

30. Veel beter dan de andere vestiging. Wij zijn bij het fusoin restaurant geweest. Een nieuwe en gezellige ervaring.

31. + hartelijk ontvangst
    + snelle bediening
    + persoonlijke behandeling
    + goede koks, vooral die oudere lieve beetje kale man, hij geeft je advies over de sauzen behorend bij het gerecht
    + snel wokken
    + alles is vers en de bakken blijven over het algemeen vol, zodat je niet het idee krijgt dat je restjes eet.
    + veel diversiteit in gerechten
    + niet duur
    om toch een minpuntje te noemen:
    - soms zijn de rijen echt te lang bij het wokken
    - soms is het te warm in de ruimte
    - ehm, de peultjes zijn niet gepunt!!
    Aanrader: het nieuwe all you can eat gedeelte.
    Wowie en ik ben een kenner!!!

32. Jesse Benning

Ik vond het eten geweldig de smaak was goed de prijs was ook goed te doen. Ik kom uit Amsterdam en wij gaan altijd wokken in noord maar nu ik het ni hao wok restaurant heb gezien ben ik overtuigd geweldig heel veel keuze 2 tafels met voorgerechten en 2 met wokgerechten en heel veel vis en tot slot nog 2 tafels met desserts. Personeel is heel aardig alleen de bediening kan wat beter maar ja.

33. Het is er altijd goed eten.

En je gaat er tevreden de deur uit.

De keus is enorm, en de prijs niet extreem.

Is wel lopend buffet.

*** beste wok uit de buurt ***

34. Hallo we zijn zaterdag 30 juli, met vrienden wezen eten.

Het was weer perfect, wij komen er graag.

En onze vrienden zeker, ze vonden het ook geweldig.

35. Heerlijk eten, ondanks groot restaurant nog wel erg sfeervol! Eten is altijd vers en goed! Ontvangst altijd erg vriendelijk, koks kunnen inderdaad nog wel wat leren wat betreft omgangsvormen, maar ja, je komt er natuurlijk voor het heerlijke eten!

36. Massa restaurant veel Ingrid's en Henkies met nageslacht. Veel Studenten en 65+. Culinair nee. Weinig voor veel Ja. Trekt een bepaald volk aan.

37. Zeeeeer goede service, super aardig personeel en goed eten. Wat ons opviel was de ruime keuze en het personeel dat buitengewoon vriendelijk was. Zelfs op een drukke avond als gisteravond werden al onze wensen persoonlijk door de meneer achter de balie mogelijk gemaakt! Zeker een aanrader!

38. Redelijk goed eten, altijd erg druk. Kan me voorstellen dat veel mensen dit een vreetschuur vinden. Echter zij (Ni Hao) heeft de tent vol en veel horecabedrijven kunnen hier wat van leren. Bediening redelijk, het keukenpersoneel kan nog veel leren. Koken, braden, bakken, wokken hebben ze redelijk onder de knie, echter omgangsvorm is beneden alle peil. Spreken geen Nederlands, zijn onvriendelijk en zien de klant als een lastige gast. Jammer!

39. Hier kun je weergaloos eten. Het enige nadeel is, is dat het zo vreselijk populair is geworden waardoor er nu mensen zijn die het een vreetschuur noemen. Onzin is dat. Ni Hao (beide, ook die in Stadspark) zijn beide super, de beste van het land. Ik ben al in de hele wereld naar Aziatische en Chinese en Indische restaurants geweest. Ook in Azie zelf, maar beter dan Ni Hao heb ik ze nog niet gevonden. Ook niet in Londen, New York, Shanghai, Peking, Washington, Amsterdam, Boston, Berlijn en dergelijke niet.

40. Jacob 1241 punten

Lekker eten hier. Omdat zusje vlakbij woonde haalden we vaker op dan dat we daar aten, eten was altijd goed!

41. Sara 431 punten

Ik kom erg vaak in Ni Hao aan het Gedempte Kattendiep en ben elke keer weer lyrisch. De ruime keuze aan authentiek Chinese, Japanse, Thaise, Indonesische en Indiase maar ook Westerse voorgerechten (fijne draadjes zoet rundvlees met rode peper, hele behoorlijke sushi, maar ook Griekse salade en stokbrood met kruidenboter), warm buffet (Peking eend mét vlees, alles wat je bij de afhaalchinees vindt, rendang, pisang goreng, maar ook poffertjes, patat, kroketten), teppan yaki (zalm, tilapia, biefstuk, kip, lamskotelet), dim sum, nagerechten (Oosters fruit, cheesecake, appeltaart, ijs) en natuurlijk de wok. Een enorme keuze in al het heerlijks wat Oost en West te bieden heeft!

Aanraders: de eerder genoemde koude salade van draadjes zoet rundvlees, biefstuk van de teppan yaki (voor je ogen gebakken in roomboter met sojasaus, afgeblust met mirin), de dimsum (!) en de ruime keuze aan paddestoelen.

Wat minder zijn de wokgroenten, deze zijn niet geblancheerd en blijven dus rauw (en dan bedoel ik niet beetgaar, maar echt rauw), de lamskoteletten (smaakt heel heftig naar lamsvet, maar dat is persoonlijke smaak), en de shii-take hebben nog grote stukken harde steeltjes.

De bediening is echter ontzettend arrogant en er valt nauwlijks mee te praten. Ontzettend ontoegankelijk en ongastvrij, echt een groot verbeterpunt dus...

Maar ik blijf hier terugkomen en dompel mij onder in het immense smaakpalet van al die kruiden en exotische heerlijkheden, en eenmaal thuis sla ik zelf aan het koken met al die ideeën die ik er opdoe!

42. Nihao Groningen bestaat uit 2 restaurants; Ni Hao Kattendiep (Wok, à la carte) en Ni Hao Stadspark (groter dan Kattendiep).

Ni Hao stadspark is in maart 2011 uitgeroepen tot het beste wok restaurant van Nederland door Misset Horeca. Dat zegt toch wel iets over de kwaliteit van het eten en de service.

43. Het eten is goed, maar over de service, sfeer en de gastvrijheid ben ik slecht te spreken. Het lijkt eerder of je blij mag zijn dat je er mag komen, in plaats van dat de gast centraal staat. Op het arrogante af, echt heel vervelend.

44. Afgelopen vrijdag weer eens naar de wok geweest en ik vond het vrij geslaagd. Alles was goed op voorraad en je werd snel geholpen. Ik vind het alleen vreselijk onpersoonlijk als je bediening nodig hebt. Ze lopen ook echt om de 2 minuten langs iedere tafel om te kijken of iemand z'n kokertje op tafel heeft omgedraaid.

Al met al was het prima eten, maar met een matige sfeer en service.

6,7
  45. Het eten was matig, er was veel op en werd ook niet bijgevuld. Bediening was opzich in orde maar qua vriendelijkheid zat hier ook nog wel wat verbetering in. Het meest storende was echter toch wel dat ook na vragen aan het personeel bepaalde gerechten gewoon niet werden bijgevuld. Qua lay out vond ik het restaurant ook niet echt prettig maar goed dit is natuurlijk persoonlijk.

Verder was het dessert wel prima, maar voor mij was dit de eerste en de laatste keer. Persoonlijk zijn er in en om Groningen wel betere wok restaurants te vinden.

3,7
  46. We zijn ondertussen echte wokkers geworden en Ni Hao was een echte aanrader waar we zeker vaker naar toe zullen gaan als we in Groiningen zijn.

De bufetten waren al zo uitgebreid dat je eigenlijk niet hoefde te wokken of te grillen, maar ja als je gaat wokken ga je natuurlijk wel wokken.

De voorgerechten waren goed en smakelijk. De warme bufetten voor de bijgerechten waren zoals gezegd erg uitgebreid en heerlijk.

Er werd prima gewokt, waarbij er ook rekening wordt gehouden dat de ene vleessoort iets anders gegaard moet worden dan de andere.

Personeel was erg vriendelijk, bediening en service waren goed.

Ja, Ni Hao zullen we vaker zien.

47. Vandaag 29-08-2010 heb ik voor de 3e keer gegeten bij Ni hao Groningen in stadspark.

Het is mij nog nooit zo super slecht bevallen als vandaag.

De 1ste keer was het prima goed geregeld en en lekker warm eten. De 2e keer werd het al stukken minder. Alle voorgerechten waren echt lauw.

Maar vandaag was het zo ontzettend slecht. Alle voorgerechten waren behoorlijk koud. En ik heb er wat van gezegd en dan word ik eigelijk gewoon uitgelachen.

Ik weet ieder geval dat ik hier eigenlijk nooit meer kom.

Want naar al mijn klachten en van meer mensen die aan het eten waren doen ze er gewoon helemaal niks aan!

Wel moet ik zeggen dat de bediening kwa drinken wel goed is.

En het wokken zelf ook wel maar : rijst, patat, loempia's, babi pangang en alles wat in warmhoud bakken zit, wordt niet bijgevuld als het leeg is en is totaal niet vers!

Ik heb ook gezegd dat ik hierna nooit meer kwam maar ze doen er niks aan om hun gasten tevreden te houden.

2,5
  48. Op bezoek in Groningen, vanuit het Gooi, vroegen we aan het einde van de dag aan de locale bevolking of iemand ons kon vertellen of er een goed Chinees restaurant was. Men verwees ons naar Ni Hao.

Het bleek een prima keus en we kozen om te wokken.

Alles was prima verzorgd, zag er allemaal even lekker uit en de saté was ronduit uitmuntend, evenals de sojasaus die ik nog nimmer zo lekker heb gegeten.

Een zeer uitgebreide sortering tegen zeer redelijke prijzen. Goede service en zeer klantvriendelijk personeel.

Als ik weer naar Groningen kom, zal ik daar zeker weer heen gaan.

49. Prima gelegenheid met zeer uitgebreide sortering tegen zeer goede prijzen. Mooi terras met prima uitzicht in de zomer.

Goede service en zeer klantvriendelijk personeel.

Momenteel staat de stand op 4 x gegeten en 4 x prima.

Kies wel een geschikt bezoekmoment want als het erg druk is maakt de massa dat je een gaarkeuken gevoel krijgt (door de massa dan, niet qua eten ;))).

Mooiste binnenlocatie: de executive lounge.

50. Beetje te groot en weinig sfeer, wel mooi modern ingericht. Met een groep prima, met kleiner gezelschap minder leuk.

6,3
  51. Prima eten en een mooie aankleding. Personeel mag soms iets vriendelijker. We komen er regelmatig.

52. Mijn restaurant. Wat een heerlijk eten hebben ze hier en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

53. Met een grote groep in de grote prachtige zaal gegeten.

All-in price, bediening (vriendelijk) kwam direct bij het omdraaien van een koker op tafel (als teken dat je iets wil bestellen). Heerlijk gegeten, heel veel verschillende gerechten. Keus te over. Er werd regelmatig aangevuld. Aan het eind een heerlijke gebakkeuze met chocoladefontein.

Tip: neem echt van alles maar een beetje, want er is zoveel lekkers te proeven.

Kortom een zeer geslaagde avond waar we zeker nog vaak zullen komen.

54. Een keer wezen eten en ik vind het geen aanrader. Het eten was lauw tot koud. Er werd weinig tot niet bijgevuld. De bediening was niet altijd even vriendelijk, en met sneeuw moet je geen hakken aandoen wil je droog binnen komen. Ze maken namelijk de oprit niet schoon.

In het gebouw zelf was het ook koud en ongezellig, dus ga je hier eten trek warme kleren aan.

55. samantha

56. Het eten is heerlijk, het personeel is super vriendelijk.

Het is super mooi ingericht.

De bediening is super & het is m'n vaste restaurant.

Ben helemaal verslaafd (:

57. Slecht.. (vet en lauw eten)

Personeel wel vriendelijk.

4,1
  58. Eén keer gegeten, op oudejaarsdag 2007/2008. We werden zeer klantonvriendelijk behandeld, de bediening maakte zich zorgen over of we wel op tijd (ik geloof 22u?) de deur uit zouden zijn. Opdringerige, onprettige ervaring. Kan me niet herinneren dat ik genoten heb van het eten.

59. Een aantal keer wezen eten, naar volledige tevredenheid.
    Het pand oogt minder mooi, maar van binnen is dit naar mijn mening juist omgekeerd. Meer privacy en betere sfeer.
    Eten is goed en genoeg.

Hier komen we zeker nog eens weer!

Wel vrij prijzig naar mijn mening.

60. Super eten.

Heb er een aantal keer gegeten, en ga vaak heen om een afhaal menu te halen (maandmenu).

Goed eten niks op aan te merken, en heel vriendelijk personeel.

Een aanrader!

61. Jompie 978 punten

Een flinke hoeveelheid eten, dat is wat je krijgt.
    Kwalitatief in orde, al moet je geen grote zouteter zijn, want over het geheel was alles een beetje aan de flauwe kant.

Prima gegeten.

62. Heerlijk bedrijfsetentje gehad.

Lekker eten in keurig restaurant zoals je van ni hao mag verwachten.

63. Eten: veeel, vers en smakelijk. Sushi, zalm, biefstuk, kip waren allemaal lekker en vers. Sommige dingen waren wel erg simpel.

Toetje is gewoon fruit uit blik met vla, helaas.

Sfeer: veel ruimte, wel erg rustig aan die lange grote tafels.
    Geen uitzicht naar buiten, naar niks eigenlijk. Dus wel met meerdere mensen gaan.

Prijs: prima, drinken tikt wel aan als je er drie uur dineert.

64. Mark Jansen

Is kompleet een andere Nihao dan we gewend zijn. Vreetschuur van het Noorden en bijbehoren publiek.

Bediening was ...... Waar was de bediening?

65. moet je eens het afhaal menu proberen bij ni hao in het stadspark. dik onder de maat. wat is er met het eten gebeurt sind ze verhuist zijn van de herewegf

1,6
  66. heel goed! zeker een keer heen gaan!!!!!!

67. Tania Lamberechts

In Antwerpen hebben wij vele Chinese restaurants maar er kan er geen één aan Ni Hao Groningen tippen. Perfect !

68. Veruit het beste wok-restaurant waar ik totnu toe geweest ben (in zeker 10 verschillende geweest), aanrader

69. T. E. Boorsma

De uitleg van een van de medewerkers was prima en we hebben fantastisch gegeten. Ook had men er voor gezorgd dat we een goede plaats bij de tafels kregen i.v.m. de aanwezigheid van een lichamelijk gehandicapte. Het enige wat wij misten was stokbrood met kruidenboter bij de salades en ijs.