Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goes verdeeld zijn.

1. Internationaal Goes

Ginny van Unen

Zaterdag 20 april 2024 hadden wij voor 4 personen gereserveerd. Een gezellig avondje met vrienden, dat was de bedoeling, maar nog geen 5 minuten later stonden we weer buiten. Het begon al met een chagrijnige dame, omdat wij een tafel vlakbij de buitendeur kregen, en wij een andere tafel vroegen.
    Die kregen we, maar haar gezicht sprak boekdelen.

Toen we aan tafel zaten en een jonge knul ons drinken kwam opnemen, vroeg mijn man om een ballentine(whisky) met cola. Waarop de ober zei dat ze dat niet hadden. Toen mijn man zei dat dat gewoon op de kaart staat, kreeg hij een sneer dat de toon van mijn man hem niet aan stond!!! Toen mijn man vroeg wat hij dan verkeerd had gezegd, werd hij als een klein kind gesust en werd er op een neerbuigende manier gezegd dat “alles oke was en dat het drankje eraan kwam”. Meerdere keren vroeg mijn man wat hij dan verkeerd had gezegd, en elke keer kapte de ober het af en zei dat het niet van belang was en dat hij voor het drankje ging zorgen.
    Daar ging mijn man niet in mee! Het is echt heel onprofessioneel om een klant op deze manier aan te spreken!!!!

Wij zijn dan ook opgestaan en hebben het restaurant verlaten. In een zaak met zulk chagrijnig en onprofessioneel personeel zullen wij nooit meer terug komen.
    Er zal vast ook goed personeel lopen, maar wij hebben die helaas niet gezien!
    Bij 32 zullen we nooit meer binnenstappen…

2. Levaillant

Super goed gegeten, goede en vriendelijke bediening, beter dan dat kunnen we niet zo snel vinden. Zeker voor herhaling vatbaar

3. Heel vriendelijk personeel die ook goede eerlijke advies geeft. Goede service… Het eten is echt heerlijk en grote porties. Gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

4. I F-dM

5. Nederlands Goes

Zelfgemaakte mayonaise is zuur en niet smakelijk. Makreelsalade ruikt en smaakt erg sterk (katoen lunch vis). Thee beleving is prettig, servering in wijnglas. De prijs en ervaring niet echt in evenwicht.

6. Chinees-Indisch Goes

Liesbeth Brizee

Vandaag besteld, wat een fiasco. Babipangang, Fou YongHai met kip, nasi, bami, sate Ajam, gebakken banaan, mini loempia 's en spareribs in zoetzure saus. Het leek wel of er overal minstens 10kg suiker in zat. Eten was zelfs lauw toen het afgeleverd werd en dat terwijl we op nog geen 5 minuten van de zaak wonen (maar vandaag geen zin hadden om het te gaan halen). En als je dan belt krijg je eerst een dame aan de lijn die nog wel een beetje Nederlands kan en die geeft je dan aan de baas... ze gaan dan ook steeds harder en onvriendelijker praten en zeggen dat je maar nooit meer bij hun moet bestellen. Waren we ook echt niet van plan meer... wat was het goor. En als je dan dus zegt dat het echt niet het geld waard was worden ze nog bozer. En de baas komt er nu aan om het op te lossen, stapt hij ook nog zo mijn achtertuin in ipv via de voordeur. En dan zegt hij: "jij hebt zelf allemaal zoet besteld... dus wat wil je?? Natuurlijk is het zoet." Wat een slechte zaak... maar we hebben wel ons geld terug. Dat is dan het enigste pluspunt.

7. Corinna Drapers

We hebben gisteren met z'n drieen bij jullie gegeten. Heerlijk. En fijne service. Zeer professioneel maar tegelijkertijd ook heel warm. We komen zeker terug.

8. Heerlijk vers eten en alles kan naar eigen smaak van de kaart gekozen worden. Een aanrader!!

9. Keurig bezorgd. Heerlijk warm en was zoals je een roti wilt.

10. Aad van der Linden

Pommetje is een klein maar sfeervol restaurant waar ik nu al diverse keren lekker Thais heb gegeten.

De bediening verschilt per avond maar is altijd prima.

11. Do Blank

Het eten was vreselijk laat. Veel langer dan de aflopende klok. 18.09 besteld, 20.19 bezorgd!
    Hierdoor kwamen we veel te laat op onze afspraak erna. Gewoon schandalig. Het eten was koud en de kip was droog. Er zat geen smaak aan de rijst kapsalon kipfilet. Na 100x bellen eindelijk iemand gesproken, stroom storing: yeah right...
    Zorg voor meer personeel of neem geen bestellingen meer aan. Of laat weten dat het langer duurt. Mij zijn ze in elk geval als klant kwijt.

12. Corrie Bos

Heerlijk gegeten, complimenten!

13. Nederlands Goes

Jacqueline

Wat een heerlijke lunch heb ik bij jullie op, top!!

• Eindcijfer 9,1
  14. Vriendelijke bediening. Eten keurig op tijd en lekker.

15. Met mijn man en kinderen heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. De bediening is vriendelijk en gastvrij. We namen visgerechten rogvleugel en zeebaarsfilet en een vleesgerecht ossehaas. De gerechten waren erg goed en lekker. Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.

16. Met man en dochter hier 2 weken geleden geluncht. De bediening heeft geen alert oog op wie wil bestellen. Na een heel tijdje wachten drankjes kunnen bemachtigen, helaas vielen 2 Ice Tea’s van het dienblad deels over onze kleding, dat kan natuurlijk gebeuren en is geen probleem maar het zou beleefd zijn geweest deze niet in rekening te brengen en eventuele stomerij kosten te vergoeden of het op z’n minst aan te bieden. Voor de EUR 65,00 wat het kostte was de kwaliteit van de lunch zeer karig en zwaar onder de maat. Mijn dochter en ik hadden een twaalf uurtje Vega met mini kopje soep en sandwich zonder smaak en boterham met harde droge snack erop. Salade uit zakje en dressing uit knijp fles, burger van mijn man was redelijk. Maar veel te duur voor wat je ervoor krijgt, absoluut overslaan dit adresje.

2,2
  17. Internationaal Goes

Antoinette

Dinsdag hier heerlijk genoten van een verfijnd diner, super was het! Goede sfeer, vriendelijk personeel echt genoten! Wij komen zeker terug!

18. Ha ha ha wat een grap. Eerste Turkse zaak dat geen verschil weet tussen shoarma en döner.

Broodjes en pizza shoarma besteld, vervolgens broodjes en pizza döner gekregen. Natuurlijk rustig iets van gezegd, maar we kregen een snauw met shoarma en döner zijn hetzelfde, alsof wij kapot dom zijn en totaal het verschil niet weten. Zo van je hebt je eten gekregen; bekdicht, eten en wegwezen.

Ook zijn de porties niet gelijk!!

Vervolgens nog een reactie teruggekregen met jullie chinezen zijn ook een pot nat en alle eten zijn hetzelfde. Allereerst wij zijn geen chinezen maar gewoon Nederlanders. Ten tweede zij weten gelukkig wel het verschil tussen witte rijst en nasi.

Je gaat toch ook geen frikandel geven als je een viandel besteld?

Wij komen hier niet meer terug.
    En totaal geen aanrader als je echt opzoek bent naar shoarma.

19. MT

20. Erdal Yilmaz

21. Chris van der Hulle

We hebben met 6 personen heerlijk gegeten, gemoedelijke sfeer, eten was top, hele attente bediening, goed wijnadvies. Bedankt we hebben genoten.

22. Internationaal Goes

Vandaag het menu gegeten. Vorig jaar hadden wij ook het draadjevlees als hoofdgerecht en was het heerlijk mals. Dat was nu een heel stuk minder. De buitenkant van het vlees was heel hard en het vlees doorsnijden ging moeizaam. We hebben de helft laten staan. Het lijkt wel of de keuken een beetje draait zo van ze vinden het toch allemaal wel goed. Personeel is vlot en heel vriendelijk.

23. Lian van Dijke

Top.

• Eindcijfer 9,2
  24. De sfeer is hartstikke goed, fijn personeel en goede bediening. Het eten is meer dan genoeg en heerlijk van smaak. Pluim voor de kok. En helmaal niet duur.

25. Aad van der Linden

Een klein, gezellig restaurant in het centrum van Goes waar je hartelijk wordt verwelkomd.
    Ze hebben een grote variatie van heerlijke Aziatische maaltijden.
    De bediening is heel erg vriendelijk en terzake kundig.
    Zeker een restaurant waar ik vaker naar toe zal gaan.

26. Thomas Maas

Goed eten en relaxte sfeer. Ga zeker vaker heen!

27. Absurd lang wachten om een bestelling op te geven. Bediening ontwijkt je blik. Uiteindelijk naar de bar gelopen, waar de barman zegt dat hij geen bestelling opneemt en dat je op de ober moet wachten. Toen ik zei dat wij al 35 minuten wachtten om wat op te geven zei hij: “ nou meneer, dat zal best wel meevallen”. Vervolgens nam een serveerster aan diezelfde bar toch mijn bestelling op. Dat gaf hoop. Maar de barman zal er de pest in gehad hebben, want de bestelling (1 bier, 1 wijn en 1 koffie) duurde toch nog 20 minuten, en er zat bijna niemand. Snel weg, NOOIT MEER TERUG en diner elders gedaan…

2,4
  28. Chinees-Indisch Goes

Zes weken geleden tafel voor vier personen besproken, geen bevestiging ontvangen, twee maal gebeld, klopt de reservering, ja hoor alles klopte. Tot op hedenavond, bij binnenkomst veel onduidelijkheid over mijn reservering, toch maar een tafel gedekt, achterin de zaal. Hoewel er vele tafels leegbleven zaten wij niet op een plaats die wij ons hadden voorgesteld. Bediening door 'ober' zéér onvakkundig en onsympatiek.
    Laatste keer voor ons dat we hier zijn geweest.

29. Had niet verwacht zoveel herkenbare reacties te lezen over deze "horecazaak". Vandaag 20 dec. 2023 gaan lunchen bij Postkantoor Goes. De eerste bestelling van 1 koffie en 1 thee kon het personeel nog wel aan. Maar toen was het lang wachten op het bestellen van het eten, terwijl het echt niet zo heel druk was. Diverse keren gevraagd om te kunnen bestellen maar het enige wat we vernamen is dat ze zo zouden komen of men deed zijn/haar best om ons niet te zien. Na 45 minuten maar vertrokken naar de Landbouw, even verder op, binnen 5 minuten aan het eten en vriendelijk personeel. En ook niet onbelangrijk, nog veel betaalbaarder ook.

Ik kreeg echt het idee dat klantenbinding voor het Postkantoor geen prioriteit heeft. Je zal er maar werken. In de tijd dat het nog een postkantoor was was de service en klantgerichtheid een stuk beter. Veel beter.

1,1
  30. Doner kapsalon besteld, maar droge kipfilet gekregen met slappe friet.