Lunchcafé Stadhuis in Goes

1638204296 83
1681199065 82
1691947758 86

1. D schults

Als ik in Goes ben eet ik altijd hier
    Elke zaterdag als er markt is
    Goed personeel en goed eten en betaalbaar
    Geen andere zaak nodig in Goes

2. Evelien

Wat een fijne ervaring! De ober keek en dacht mee met de GLUTENVRIJE lunch wat kon.
    Man ik heb genoten van de salade met rosbief (huisgemaakt en gebakken champignons en rode ui.
    Super fijn geholpen, en zal zeker terug komen.

3. Sem van den boorn

Vandaag samen met mijn vriendin wezen lunchen bij dit eetcafé, wij hadden de gebakken mosselen en carpaccio op een Italiaanse bol.
    Dit beviel ons heel erg❕😊 zeker voor zoon betaalbare prijs, wij komen zeker weer terug

4. Super lief en aardig personeel.
    Ik kan alleen zeggen gewoon top.
    Ook snelle bediening.
    Super super.

5. Nou jullie zijn wel achteruit gegaan.
    Ik bestelde en sandwiche ik dacht drie boterhammen op elkaar maar nee drie bruine boterhammen waarvan twee op elkaar en die ander boterham zat niets op heel karig beleg en dat bijna voor tien euro een plakje kaas en een paar tomaatschijfjes dat was het, dus ja niet bepaald klant vriendelijk.
    Geen reclame ik kom niet meer.

6. Zeer slechte service werden totaal genegeerd! Dames hadden het te druk met andere dingen praten etc. Wij zijn na 15min wachten maar naar een ander restaurant gegaan daar waar de bediening wel perfect was.

7. Helaas is het eten heel veel achteruit gegaan, wij zijn altijd graag gekomen, maar voor ons was het nu echter de laste keer. Zonder voor zo een mooi café. De prijs verhouding klopt niet meer.

8. Wij rijden regelmatig een stukje om hier donderdagsavonds "wat de pot schaft" te eten. Altijd kwaliteit en gezellig. Nu vanwege notenallergie gevraagd of het menuutje voor mij zonder pesto mocht. Maar ik kreeg zelfs een sausje zonder noten. Dank je wel, het was voor ons beiden heerlijk!

9. Jammer dat de variatie van de salade bij het donderdagavond menu ver te zoeken is.
    Ook bij het broodje hamburger zijn de broodjes niet geroosterd. Al met al allemaal iets minder dan het was.

10. Prima locatie voor koffie/thee met iets lekkers erbij en voor de lunch. Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad, zowel met het eten als met de bediening.

11. Lekker gegeten met vlotte bediening!

12. Fijne plek voor de lunch of 'eten wat de pot schaft'
    Vlotte bediening!

13. Bediening vlot, accuraat en goed. Eten, drinken dik in orde. Erg gezellig wat betreft inrichting. Zeker een aanrader. Toiletten niet gratis, dat is dan weer jammer.

14. Hele aardige bediening, lekker eten en heerlijke wijn.

15. Leuk restaurant. Prettige bediening. Prijs/kwaliteit is goed.

16. Lekker eten, gezellige sfeer, goede prijs/kwaliteit.

17. Het eten & drinken is prima, het personeel doet vaak maar wat en dat is een beetje jammer, de sfeer vind ik ook niet geweldig omdat je het gevoel hebt veel te dicht op iedereen te zitten, ik tenminste wel.

18. Afgelopen week geluncht bij het lunchcafé. Toen we gingen zitten werden we snel geholpen. Aan de kippensoep die geserveerd werd zat weinig smaak. De twee gangen daarna zijn wel goed bevallen. Blijkbaar is bij het lunchcafé 1 drankje genoeg, maar voor ons niet. Het personeel wat met zijn vijven 8 tafels moest bedienen stonden met zijn allen bij de bar te kletsen waardoor aan ons geen aandacht werd besteed. Dit herhaalde zich bij het toetje. Toen wij aan de bar probeerden te bestellen kregen wij een ongeïnteresseerde blik met de mededeling dat er zo wel iemand komt. Jammer, want voor het eten zou je wel terug komen. Tijd voor nieuw personeel?

19. L.j.van geel

20. Echt heerlijk gegeten afgelopen week!! Zelfs in de winter is het restaurant helemaal vol. Dat bewijst maar weer hoe goed het eten is. We zijn hier al 4 keer wezen eten en gaan zeker nog een keer terug!

21. Blijft fantastisch, een goede zaak, vriendelijk en goed.
    Dat je voor 6,50 een hele maaltijd krijgt vind ik schokkend. Echt fantastisch.
    Ik blijf fan omdat wat je krijgt veel is en vol variatie zit. Dus qua prijs en verhouding een 10.

22. Lana 30 punten

Dit is echt een leuke zaak! Ook enorm gezellig binnen, maar ook om buiten te zitten in het soort ' binnentuin'.

23. Mag ik even zeggen dat ik het stadhuis een geweldig etablisiment vind.

Heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Het is er inderdaad soms druk maar ik wordt altijd snel geholpen en vriendelijk. Het eten is subliem.

Ik ga er ook regelmatig een kopje koffie drinken en ook dan word ik vriendelijk geholpen door een jonge dame.

Dus geen klachten enkel lof.

24. De stadsschuur. In de volksmond van de inwoners van Goes ook wel "onder het stadhuis". De locatie is uniek... gezien de historische waarde van het pand. Echter vind ik de inrichting van het restaurant erg simpel en "clean". Het eten is er voldoende. Daar blijft het ook bij. Voor een lunch tijdens het shoppen in Goes is het voldoende...that's all. Bediening is inderdaad gehaast en onpersoonlijk.

Best regards,

Elements.

25. Lekker om te lunchen en betaalbaar. Jammer dat je er 's avonds alleen met koopavond kan eten.

26. Op een middag toevallig hier binnen gestapt.

Op het eerste oog een nette en vlotte zaak in een prachtig pand.

Nadat mijn bestelling is opgenomen door de vlotte bediening (wel veel bediening aanwezig, misschien teveel?) duurt het 2 minuten voor ik mijn drank heb en 5 minuten voor ik mijn eten heb.

Opzich lekker vlot maar:

Mijn dubbele espresso (branderij Peeze) bevat een verbrandde smaak...weet niet of ze koffie met volautomaat of espresso machine zetten maar er klopt zeker iets niet in de afstelling!

Mijn lunchgerecht, varkenssate met brood (+/- € 8,-) opgemaakt op een rond bord. 4 sneetjes bruin brood, besmeerd met boter. Hier was niet om gevraagd. 2 stokjes varkenssaté die te gaar waren en dus droog en taai!

De salade garnituur smaakloos en zonder dressing.

Helaas was dit voor mij geen prettig bezoek. Na betaald te hebben geen persoonlijke groet meer van de overbezette bediening.

Jammer...

27. Regelmatig koopavondmenu gegeten, maar na een aantal malen wordt het eentonig. Er zit weinig smaak aan het vlees of de vis, bovendien is de salade praktisch altijd hetzelfde met veel koude pasta erdoorheen.

Prijzen zijn wel goed en personeel is correct. Ook sfeervolle locatie.

6,3
  28. Prima prijs kwaliteit verhouding! Hap van de dag op koopavond goed, meestal wel erg druk en helaas lopen er nu wat nieuwe meisjes rond die "het" nog niet helemaal in de vingers hebben. Met wat geduld komt dat ook zeker goed.

Een aanrader voor iedereen die goed, gezellig en niet te duur wil lunchen.

29. Marjolein van Dongen

Gisteravond hebben we een personeelsfeest gehad en we eindigden voor een diner in Lunchcafe Stadhuis.

Geweldig! We hebben heerlijk gegeten.

De sfeer was héél gezellig óók het personeel al waren ze soms wat gehaast maar wat verwacht je als je met 36 mensen tegelijk binnenkomt.

Eerst aan de bar ontvangen relaxt wat gedronken daarna werden we naar "onze" ruimte begeleid.

Een week van te voren hebben we de keus moeten maken tussen vlees en vis.....(heel verstandig met zo'n gezelschap). Wat we héél opvallend vonden was dat het eten in 1 keer (héél snel) uitgeserveerd werd en dat het er perfect uitzag, héél heet was én voortreffelijk smaakte.

Het voorgerecht en nagerecht was een uitgebreid, bijzonder en voortreffelijk buffet.

Al met al een bijzondere dag met een bijzonder (heerlijk)einde. Een aanrader voor grote groepen!

30. Mooi bedrijf..
    Keuken is goed. Vrij snel, als het druk is iets langer wachten maar dat is te begrijpen met een zaak vol en een kleine keuken.

Bediening is goed. De meeste zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij, maar er lopen er een paar tussen.. Nou nou, Die hebben er duidelijk geen zin in.
    Ga dan een andere baan zoeken die je wel aanstaat!

Maar al met al een leuk bedrijf..

31. marianne

Aantal keer geweest, afgelopen jaren, maar zie het echt steeds slechter worden, de bediening is echt waardeloos, donderdagavond eten wat de pot schaft, was voor ons altijd leuk, niet als je snel aan een tafel wordt gezet en snel snel eten, tijd voor een dessert was er niet jammer! Ook geen andere plaats, vol = vol! Kan zeker anders! Lekker rustig eten kan je er niet, wel een snelle simpele hap. Dan zeker meer betalen, maar wel vriendelijk personeel en goed eten!

De zomer is weer in aantocht, lekker lunchen in het binnenhofje van het lunchcafe zie ik zeker zitten.... Wat voor ons altijd heel gezellig is geweest. Hopelijk dan geen tegenvaller, maar daar vertrouwen op!

32. Wij eten hier iedere week het koopavond menu, wat de pot schaft. En iedere keer is het weer verassend lekker.

Ook de bediening is erg gastvrij.
    Het is altijd druk, dus reserveren we altijd op tijd.

De kaart is klein, maar wel goed!

Ga zo door!

33. Uit Sliedrecht!

Samen met mijn vriendinnen ben ik gaan eten in het Lunchcafe op de markt, wat een tegenvaller! Het eten was prima, alleen de bediening waardeloos, een 2de drankje was waarschijnlijk niet nodig, waar wij wel behoefte aan hadden, als het super druk was geweest kunnen we dat best begrijpen daar en tegen! Het eten was goed, alleen de bediening en de sfeer vonden wij niet prettig.

Wij waren allemaal van mening dat de lokatie zeker goed is, (iedereen stapt daar binnen omdat het precies in het middelpunt van Goes is) maar dan heb je toch een zekere verwachting als vreemdeling. Dat vonden wij erg jammer, al eerder waren we in het lunchcafe geweest en was het naar ons zeggen goed, ook de bediening, toen hadden we wat commentaar om de keuken omdat het wat langer duurde... maar toen deed het bedieningspersoneel zijn werk, en stelde ons gerust wat ook goed was. Het meisje wat ons toen bediende hebben wij niet meer gezien, jammer ze deed het super naar ons zeggen. Daar en tegen zijn we wel een beetje teleurgesteld, en gaan we de volgende keer toch kijken wat er nog meer in Goes te beleven valt betreft eetgelegenheden.

Met 1 woord JAMMER!

34. Als echte Goesenaar is dit mijn favoriete plek voor een gezonde lunch. Ook een aanrader voor mijn gasten in het B&B

35. We komen er al sedert Mw.Roos Spelier en ( helaas wijlen ) Piet dit bedrijf hebben.Onze kinderen kennen hun kinderen nog steeds.Via VaFamil-Vakantie voor defensiepersoneel een brochure gehad.Ga zo door.We komen er zowat elke maand met onze familie.We bevelen het graag aan.

36. Marieke Kapitein

Als ik in Goes ben, eet ik hier het allerliefst. De sfeer is perfect, het eten van een bijzonder goede kwaliteit. Jammer dat de "broodstapel" niet meer op de kaart staat!