Geythorn in Giethoorn

Bezorgrestaurants in de buurt van Geythorn

Online eten bestellen

• Aan het water

1. We liggen met onze boot in de passantenhaven samen met vrienden, we besluiten vandaag een patatje te eten lekker makkelijk en ik ben jarig, de kinderen zijn het er direct mee eens. Met 2 rubberbootjes varen we het drukke Giethoorn in en leggen aan bij de Geythoorn, alhoewel wij maar gewone mensen zijn voelen we ons rijk. En aan dat gevoel werken ze hier me, we worden ondanks de drukte vlot en fatsoenlijk geholpen, wat werken ze hier gediciplineerd. En we we kiezen er voor om te snacken vandaag maar wat is dit lekker van smaak zeg, je proeft zelfs aan een eenvoudige snack de kwaliteit. En krijgen alles gepresenteerd op een bord, wat hebben wij genoten.

2. Marian Leliveld

Op 17 mei Hemelvaartsdag hadden wij een arrangement geboekt met Rondvaartboot en huifkartocht via VVV Zwolle.
    We werden 's morgens in de Geythorn ontvangen en kregen daar een koffietafel met heerlijk appelgebak en een 2e rondje koffie/thee. De rondvaartboot lag voor ons klaar.
    Na 1,5 waren we teurg bij Geythorn en krgen daar een luch aangeboden. Prima verzorgt met 3 soorten brood, ruim beleg en wederom koffie of thee, Dit alles gebracht door de zeer vriendelijke bediening. Daarna moesten we met eigen vervoer naar Havelte voor een Huifkartocht. Prima geregeld via een puzzeltocht en we kregen een drankje mee voor onderweg. Na de mooie tocht langs de Schaapkooi en hunnenbedden 1,5 uur rit weer terug naar Giethoorn voor het diner. Lekkere carpaccio, schnitzel met frietjes gebakken aardappeltjes boontje en salade en als toetje een heerlijke sorbet.
    Beste mensen het was af.
    Hartelijk dank voor de goede zorgen.

3. op maandag 26 sept. een hap je tussen de middag. werd met plezier geholpen, het menu geythorn is leuk gevonden en smakelijk. en voor een redelijke prijs. zeer schoon zowel binnen als buiten.