ma 10:00 - 00:00

1411996951 72
1420624242 69
1619051921 64

1. Rikie Geelen

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
    Tafeltjes staan vrij dicht op elkaar.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Goed eten, vlotte en erg vriendelijke bediening, goede verhouding prijs/kwaliteit.
    Niks te klagen! Gezellige drukte op het terras.

3. Anoniem

Afgelopen week wezen eten, ben er al vaker geweest. Het eten is altijd heerlijk, maar al een aantal keer gehad dat het erg lang duurt.
    Hadden ons eten besteld en kregen dat pas na 1 uur en 15 minuten. Terwijl de mensen die langs ons bestelde het eten al na 15/20 minuten kregen!!... Maar dat was niet alles, want toen we het eten kregen zeiden ze, de friet komt eraan. Toen wij ons eten al op hadden kwamen de frietjes pas.. Dit was trouwens ook zo bij onze buren. Erg slecht.. Je merkt gewoon als het drukker is (ook terras) dan kan de keuken/personeel het niet aan. Zonde

4. Laatst hier gegeten. We werden geholpen door een mevrouw die op Een gegeven moment met haar rug naar ons toe ging zitten, praten met iemand. Hierdoor had ze niet door dat wij iets wilde bestellen of vragen. Ronduit belachelijk en niet klantvriendelijk.

4,1
  5. anna 1009 punten

Vandaag geluncht en het was echt heerlijk! Wij zaten voor de open keuken en elke keer als de kok een gerecht klaarzette zag het er even heerlijk uit. Was echt een lekkere lunch!

6. Gisteravond een mini-reunie gehouden. Eten, drinken en sfeer waren helemaal top!! Vriendelijke medewerkers, vlotte bediening en heerlijk gegeten!! Buiten dit ook nog eens een hele leuke aankleding. We komen hier zeker nog eens terug.

7. Trees 13561 punten

Het gebouw geeft aan dat er een leuke tent in zit, de deuren stonden wagen wijd open zodat je de cafe mooi kon bekijken. Op het terras hebben we eerst wat gedronken. Toen deze kelken bier op waren, wilden we bestellen. Een man (neem aan de eigenaar) was nergens meer te bespeuren. Ondertussen kwam er al meer personeel om te werken, deze stonden aan de bar te kleppen. Mijn vrouw zei "Zal ik betalen en weggaan of eten we hier?" Zelf naar binnen gegaan om te vragen of er wat te eten was...ja zeker.

We zaten in het eetgedeelte eerst wat te drinken en we bestelden een tomatensoep. Raar soepje in een akelig klein kommetje en brood met smeersel. Even later kwamen onze cockelsspiesjes(?) met een spiesje met taaie biefstuk, een halve snijboon in stukjes, wat saus en iets aardappelig, "iets" ja wat het was we weten het niet. Het kleine bakje friet sloeg echt alles, schandalig klein. We wilden friet bijbestellen, maar niemand kwam meer langs.

Ik ben zelf gaan kijken, op zoek naar een leven iemand, maar in de keuken en cafe niks, nada. Dus het toetje durfden wij hier niet meer aan. We zijn zelf naar voor gegaan om te betalen en gelukkig er was nog iemand.

Conclusie: erg sloom werkvolk, slecht en weinig eten, erg duur. Wij gaan de volgende keer zeker niet meer hier heen... Waardeloos.

1,6
  8. Super leuke middag gehad met fijne bediening en goed eten.

10. Hier op een zaterdag avond met het gezin wezen eten. Onze groep van 6 personen heeft het uitstekend naar de zin gehad. Diverse vlees en vis gerechten die door iedereen met smaak werd gegeten.

De bediening was vriendelijk en vlot. Iets wat helemaal bij dit type restaurant hoort.

Zeker een aanrader als je van een no-nonsens locatie houdt! Wij komen in ieder geval terug.

11. Maikeltje

Zeer slecht, 3 kwartier moeten wachten op drankjes na meerdere keren vragen en zeer onvriendelijk personeel. Mij zien ze hier nooit meer terug.

12. Hele leuke middag avond gehad afgelopen zaterdag heerlijk op het terras gezeten en s'avonds smaakvol marktmenu gegeten in het restaurant gedeelte. Tevens kregen we ook nog een rondleiding van het hotel echt super mooi zeker ook een aanrader.

13. Roergebakken zeeduivel wangetjes met mosterd kerrieboter en julienne van prei is geen aanrader; een zeer klef vettig gerecht met bijzonder weinig smaak behalve een soort ranzigheid waardoor je zelfs de prei niet meer proefde. Ik eet niet heel vaak buiten de deur maar toch wel minimaal 6x per jaar (nu 55+). Heb wel eens vaker niet zo lekker gegeten maar nooit zo slecht als dit.

1,8
  14. Super genoten, 12 jaar getrouwd, heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer met zeer vriendelijke medewerkers, ik zeg; ik kom terug !

15. Mooi restaurant, leuke sfeer, en lekker eten!
    De bediening is Top!!

16. Fijne sfeer, vriendelijke bediening, mooie ambiance, het eten was heerlijk, wij hebben genoten van een avond weg!

17. Lekker gegeten van het marktmenu, uitstekende sfeer vriendelijke bediening, betaalbaar.

18. Heerlijk gegeten van het week menu, prijs kwaliteit is goed, vriendelijk personeel. Wij gaan hier vaker komen.

19. Laatst met 'n vriendin mosselen wezen eten.. Maar de mosselen waren zeer slecht ze smaakte naar zand en als je 'n paar happen nam knarste t zand gewoon tussen je tanden! Moet niet kunnen!! Ik vind het behoorlijk slecht. We hebben het doorgegeven aan de bediening en d'r is verder niks mee gedaan! Zonde van een mooi restaurant maar wij komen er nooit meer terug!

1,4
  20. Op een donderdagavond gedineerd, 1x "marktmenu" van €24,50 en 1 keer à la carte gekozen. De bediening was vriendelijk, spontaan en correct.

Het eten was van voor tot achter echt prima. En zo creatief dat er een paar lekkere verrassingen tussen zaten. Niets slechts op aan te merken. Echt genoten.

21. Vandaag daar wezen lunchen, de 1e en laatste keer...
    Slechte (geen horeca-geschoolde) bediening, veel te lang moeten wachten en eenmaal je bestelling opgenomen dan zien ze je niet meer zitten... (wachten is vervelend, zeker als je niks te drinken hebt). Het duurde 3 kwartier om 3 broodjes te bereiden, waarom weet ik niet, er zaten minimale hoeveelheden ingrediënten op en het brood lag er toch zeker ook al sinds gister in de keuken.

Een slechte horeca-ervaring (helaas typisch voor het "horeca-plein"), slecht/ongeschoold personeel en slechte prijs/kwaliteit verhouding. Een Afrader...

2,8
  22. marie-jose

Gisteravond heerlijk gegeten, prima bediening, sfeer was er gezellig. Complimenten voor de kok, markt menu was heel erg goed, vooral het toetje meloen met witte chocola. Echt een aanrader!

23. Henk Hermans

Kwamen op zaterdag 29 juni om 23.00 uur binnen om met 6 personen nog iets te drinken. Buiten stond vermeld dat de zaak tot 02.00 uur open zou zijn. Om 24.00 uur werd ons verzocht om af te rekenen, ze gingen sluiten. Onze vraag was, het is nog geen 02.00 uur, het antwoord was, als het niet druk is gaan we eerder dicht. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug en geven dit door aan onze kennissen kring.

24. Johan 182 punten

Kort geleden gegeten en toch maar besloten iets achter te laten. Het was een social deal dus je verwacht niet te veel, maar dit was een bittere teleurstelling. We kregen een flauw voorgerecht. Het hoofdgerecht bestond uit kipfilet in brokjes gesneden met tomatensaus. Zonder kruiden, marinade of iets anders. En het toetje had nauwelijks smaak. De bediening was vriendelijk en stond open voor mijn kritiek, maar toen ik deze site zag, snapte ik dat dit restaurant al langer niet goed bezig is. Ze hebben een fijne lokatie en sfeer, maar mogen zich schamen voor hun hoofdgerecht!

25. Regelmatig ga ik wat drinken bij Peijnenburg, de bediening is niet altijd top maar het is er wel altijd gezellig. Gisteravond was voor mij de druppel, we kregen een stokbrood, wat we overigens zelf moesten snijden, met kruidenboter erbij. Echter na de eerste hap smaakte het niet zoals het hoorde, toen we nader keken naar de kruidenboter bleek deze al een tijdje niet meer goed te zijn. We hebben de bediening erbij geroepen en kregen een nieuw bakje kruidenboter met het excuus 'Dat bakje zijn ze gisteren waarschijnlijk vergeten op te ruimen'. Uiteindelijk wel voor betaald waar ik achteraf gezien een beetje van baal. Ik zal zeker nog terug keren naar Peijnenburg maar iets te eten zal ik er nooit meer bestellen.

5,1
  26. We hebben vandaag voor de eerste keer hier gegeten.
    We hadden eerder al we iets gedronken op het terras.
    reserveren via internet ging perfect.
    De ontvangst viel tegen onze jas moesten we blijkbaar maar op je stoel hangen.
    We kozen voor het marktmenu. Het voorgerecht kwam zeer snel maar we miste wel het stukje stokbrood.
    Hoofdgerecht was goed en lekker warm.
    Het nagerecht was goed maar wel veel.
    De bediening was een beetje amateuristisch en we vonden het niet erg sfeervol.

27. Vandaag voor t eerst 30-12-12 gaan lunchen bij Peijnenburg ,de kinderen aan het schaatsen, dit was een mooi moment om meteen een cadeaubon te pakken aldaar voor de jarige aankomend weekend, nou die hebben we dus niet gekocht,
    Het begon met lauwe wijn , daar heb ikzelf ijsklontjes in gedaan uit een glas cassis ,de serveerster keek wel maar reageerde niet. We bestelden erwtensoep, (stond op t krijt bord), met roggebrood en spek. Daar naar vragend zei ze letterlijk, dit serveren wij alleen 's avonds bij de erwtensoep als voorgerecht (gewoon lachwekkend dus). Dus geen roggebrood erbij, gewoon kaal kopje soep ,
    De clubsandwich was echt een topper (nou niet dus), die zag ik al een tijdje onder uitgifte staan en daar kreeg ik 2 grote sneetjes dik gesneden (niet geroosterd) oud brood met oude kaas, 6 spekjes, 150 gram rucola, en alfalfa en gerookte kip. Verschrikkelijk, nog nooit zo"n slechte sandwich gehad. Een oude man kwam langs de tafel nam nietszeggend het volle bord mee, een serveerster kwam het leeg glaswerk ophalen en zei heeft t gesmaakt. Ik zei meteen absoluut niet , oh dat vind ik vervelend en liep verder.
    Dat was het, onze eerste ervaring met Peijnenburg. Ik heb alles netjes betaald ,ook wat we niet genuttigd hebben ,dus die eer hou ik aan mezelf. Jammer jammer, vooral om t feit dat je het dan niet op lost voor de gast.

3,7
  28. Gerechten zijn prima van smaak en wordt mooi op het bord geserveerd. De bediening is aardig en doet zeker hun best, het mag nog een tandje beter.

29. Het eten wat je krijgt is niet slecht maar wat er voor geleverd wordt is het gewoon veel te duur. De witte wijn was lauw. De bediening is onprofessioneel, klant is absoluut geen koning.

3,2
  30. Martine

Een goed voorbeeld van slechte horeca. Zeer onbeleefde, onprofessionele bediening, klant is absoluut geen koning, lange wachttijden, geen inzicht in servicegerichtheid en bovenal veel te duur voor wat wordt geleverd. Wat troost is een mooie ambiance en redelijk eten. Al met al: een ervaring om nooit meer naar terug te keren.

3,2
  31. Verrassend beter als de vorige keer, wij zijn afgelopen zaterdag 24 sept. alsnog na twee keer echte slechte ervaring te hebben opgedaan gaan eten aldaar maar het was echt stukken beter. Verrassend maar ook verademend want je merkt dat ze ermee bezig zijn en dat siert de ondrneming. Nu de bediening nog, want die laat nog te wensen over. Maar wij gaan het zeker nog een keer proberen (lokatie is ook geweldig).

32. Heerlijk gegeten bij Kaffee Peijnenburg. Prachtig terras op een toplocatie en ook binnen ziet het er heel mooi uit. Het is aan de prijzige kant vergeleken met de hoeveelheid maar over de smaak valt niets negatiefs te zeggen. Heerlijk gegeten. Kom er zeker nog eens terug

33. De zaak is een aanwinst voor geldrop, dat mag wel meer gewaardeerd worden. Op een top locatie gelegen orgineel, eigentijds, sfeervol en gezellig restaurant zo zou ik Kaffee Peijnenburg willen omschrijven. Complimenten aan Hans Snoeijen en zijn team.

34. Baquette met oude kaas.

De kaas was in fijne reepjes gesneden. Zelden heb ik zo moeilijk moeten eten. Baquette zonder boter, steeds vielen de reepjes kaas in nog kleinere stukjes en viel van het brood af (vetvlekken in mijn kleding). Je wilt lekker in een plak kaas "happen", maar dat was er niet bij. Bij de uitsmijter was veel te dik brood geserveerd. De bediening was ook maar matig. Niet iets om naar terug te keren. Veel te prestigieus allemaal. Helaas. De prijzen zijn naar mijn idee ook veel te hoog. Dan is een baquette met oude kaas op een normale manier geserveerd in Amsterdam op een toplocatie voor € 4,50 heel wat beter aan te bevelen. Ik had het graag anders gezien, ook voor mijn gasten uit de Achterhoek.

35. Bediening zeer traag en weinig inzicht op bijna lege glazen.

Te weinig personeel om snel geholpen te worden.

Eten is minder tegenover de prijs die je moet betalen.

4,5
  36. Lana 30 punten

Wij hebben hier vandaag gegeten. Het was er lekker. Wel was de bediening wat traag. We moesten lang wachten voordat we de kaart kregen.

Ook tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht moesten we lang wachten.

Maar, het eten was erg lekker. Wel waren de meningen over het dessert (ijs) verdeeld. Het waren aparte smaken.

De prijs kwaliteitsverhouding was goed.

37. Voorgerecht was erg magertjes maar wel lekker (gemarineerde champignons). Tip : serveer het op een formaat kleiner bord i.p.v. Een loei van een bord.

Vlees (biefstuk) was goed bereid en mals, portie (180gr) leek wat aan de kleine kant maar allee.

Gekozen pepersaus overheerste wel veel te veel de smaak, ook was ie te dik naar mijn smaak.

Bij geserveerde groenten, broccoli en haricots verts waren echter niet gaar (bijna rauw), maar er lag zo weinig op mijn bord dat ik het de moeite niet waard vond hierover een opmerking te maken. Mogelijk was het bedoeld als garnering? :).

Bediening was vlot en behulpzaam, het was toch behoorlijk druk.

Prijs-, kwaliteit ligt redelijk in verhouding naar mijn mening. Echter neigt de weegschaal iets naar prijs door te slaan.

Ambiance is geweldig.

6,5
  38. Prachtige tent aan het horecaplein. Leuk modern ingericht zoals het hoort met een mooi terras bij goed weer. Ik vond het een aanwinst voor Geldrop! De bediening is jong en leuk en het eten was perfect! De spareribs waren super en wij zijn het diner gestart met plateau 1 (borrelhapjes) wat heerlijk was en origineel. Echt een aanrader, heerlijk gezellig tafelen! Ook veel Italiaanse hapjes staan op de kaart. Dus als je een leuke hippe tent zoekt waar je gezellig en lekker kan tafelen...tada!

39. De uitstraling is goed, mooie tent.

Het eten is naar mijn idee heel weinig voor hetgeen je er voor moet betalen.

Weinig garnering, geen aanbieding van een stokbroodje.

Het personeel komt erg onervaren over en erg traag.

Jammer, het kan een leuke tent zijn betreft locatie.

40. Leukste eetcafe in Geldrop!

Geweldige uitstraling, top gegeten! Bediening attent en vrolijk!

Vanaf nu vaste klant!

41. Terras en inrichting zijn prachtig. Maar helaas kan ik niet erg positief zijn over eten en bediening. Een salade voor 14 euro die vooral uit slablaadjes bestaat. Opgeleukt met dunne plakjes parelhoen en dressing uit een flesje en die qua portie ook niet erg groot is. Nog niet eens vergezeld van wat brood en boter. De bediening is vrij onpersoonlijk en traag en reageert nauwelijks op ons signaal dat we niet onder de indruk zijn van het geserveerde eten.

4,9
  42. Net in Geldrop komen wonen en op zoek naar een nieuw "stekkie". Dit restaurant is hard op weg om onze favoriet te worden. De bediening is uitermate vriendelijk en correct, de kaart is origineel, verrassend en voor elk wat wils (de Luikse balletjes zijn goddelijk!). De porties zijn goed evenals de smaken. Inrichting is gezellig en er is veel te lezen en te bekijken. Kortom: beslist een aanrader!

43. Heerlijk en gezellig gegeten met ons twee. Vriendelijke bediening, lekker en goed eten voor een nette prijs. Echt een sfeervolle aanrader!

44. Ik heb heerlijk in het zonnetje op het terras gezeten.

De sfeer is prima.

De clubsandwich die ik bestelde was aan de schrale kant.

Een flintertje tomaat en 4 komkommerblokjes met een blaadje sla samen met een plakje kip en een schepje eiersalade.

Onderop vond ik nog 1 plakje uitgebakken spek.

Ik eet vaak een clubsandwich maar deze is voor mensen die aan de lijn zijn.

Het brood was wel lekker. Al met al niets bijzonders dus, terwijl de prijs wel hoog is. Jammer.

Het pand doet kwaliteit vermoeden maar maakt dat niet waar.

45. josephine

Zonnetje op terras was gelukkig wel lekker anders was het helemaal een fiasco geworden. De salade die ik bestelde was niet meer dan een paar blaadjes groen op een bordje, de dressing was niet te vinden en bij een opmerking daarover kwam er een minuscuul schaaltje "dressing". De walnoten die op het menu een onderdeel van de salade zouden moeten zijn moesten ook bijbesteld worden, helaas de kok was die vergeten! En dat alles voor een prijs van 13 euro. Geen aanrader dus. De bediening zou ons oordeel meenemen naar de vergadering..... dan is het misschien de volgende keer in orde allemaal? Wij zullen het in ieder geval niet gaan meemaken.

4,1
  46. Zaterdagavond met 3 vriendinnen gegeten. Eten is heerlijk. Bediening duurde wat lang, maar ik vond dat niet storend. Het gaf mij het gevoel dat we de hele avond mochten blijven zitten. Vriendin K had plasticje in haar spareribs. Werd keurig opgelost met gratis drankje van het huis.

47. John Steevens

Eten viel niet tegen, alleen de hoeveelheid mag wel wat meer. Bediening vond ik wat minder, weinig ervaring en vergeetachtig. Nadeel vond ik zeker de wachttijden, 90 minuten om even te lunchen. En de rekening was ook erg hoog.

48. Heerlijk gegeten. Prima sfeer en de bediening was super. Ik ga volgende week weer!

49. De gerechten waren lekker maar magertjes.

Jammer dat de chocolade taart er niet was.

En we kregen de verkeerde rekening, al bij al viel het een beetje tegen.

6,1
  50. Afgelopen weekend gegeten bij Peijnenburg.

Ondanks niet gereserveerd te hebben was er toch nog plek voor ons. Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Een aanwinst voor het dorp!