Op dit adres zit nu: Uchi

Tegenover ons restaurant is een parkeerplaats waar u s' avonds gratis kunt parkeren.

• OV

Bushalte nabij, dichtbij treinstation.

• Suikervrij

1505520051 78
1514203108 78
1653132033 78

1. Mensen uit Geldrop

Vanavond een heerlijk avondje gehad. We zijn prettig bediend. Het eten was goed en werd keurig verzorgd opgediend. De tomatensoep had wat misschien pittiger mogen zijn, maar dat is persoonlijke smaak. Over wijnen kunnen we niets zeggen, want die hebben we niet besteld, maar met hetgeen wat we wél dronken, was niets mis. Kortom: We zullen er heus nog wel een keer terugkomen!
    Dank u wel.

2. Avondje uiten bij D'n Brabander in Geldrop. Om kort en krachtig te neerzetten eten was lekker vers en wel. Personeel weinig idee over de kaart zelf, eigenaar kent geen sturing en vraagt ook niet of alles naar wens is.

4,3
  3. Dinner for 2. Keurig ontvangen in dit restaurant, en we werden direct herkend vanwege onze reservering en naar onze tafel geleid. Het was niet zo druk. Bediening kwam direct met de kaart, en er werd gevraagd wat we wilden drinken. 2 glazen witte wijn besteld en het menu bestudeerd. lekkere wijn. Toen we bij de bestelling wat vragen hadden over de ingrediënten; wat is een mousseline en antibiose? kwam er een onduidelijke uitleg met veel armgebaar, ze wist het ook niet.Flesje wijn besteld, daarvoor bediening geroepen want er kwam niemand aan onze tafel. Voorgerecht kipfilet en Gamba's. Salade bij de gamba's was zo zout dat ik het niet gegeten heb. Helaas de wijn was nog afwezig. Na het voorgerecht kwam de wijn, helaas niet de wijn die ik had uitgekozen want die was op. hoofdgerecht was kabeljauw en ribeye. Ribeye bleek een droog stuk varkensvlees?? Sorry maar bij rib eye heb ik een andere perceptie. dit is niet slim!! we bestelden water maar er werd niet gevraagd wat, en enkele minuten later werden er 2 glazen lauw kraanwater op tafel gezet. Had gewoon even gevraagd!!! Ik had graag betaald voor koel mineraalwater. Bij het serveren van het hoofdgerecht werd er opgemerkt: de frieten en salade komt zo.
    de borden werden met een doek neergezet. voor mij volstrekt overbodig, het bord was lauw en de ingrediënten lauw tot half koud. Daarom was het vlees zo droog?!? Toen we het hoofdgerecht op hadden, hebben we de wijn opgedronken, en toen na een poos kwamen de frieten en de salade. Die hebben we beleefd terug gestuurd, wij hadden al gegeten. De bediening wist ons nog te melden dat dat kwam omdat de frieten altijd vers zijn deze op waren en dat ze dus nieuwe hadden moeten schillen voorbakken en afbakken en ja dat duurt een tijdje!!! Het dessert maar overgeslagen om verdere teleurstelling te voorkomen en sympathiek: de koffie hoefden we niet te betalen. Alleen wel jammer dat ze wel op de rekening stonden, te samen met 2 flessen wijn terwijl we er maar 1 gedronken hadden. Afgerekend bij de eigenaar die ons goed genegeerd had tot op dat moment en het uit zijn hoofd hield om ons te vragen of het naar onze zin was. Daarom mijn vrouw maar zelf de jas aangereikt en met de staart tussen de benen vertrokken. Zo zout hebben wij het nog nooit gegeten!

3,2
  4. Lekker gegeten, mooi restaurant. Een aanrader voor Geldrop, het is hier gezellig en goed.
    Verrassingsmenu is echt verassend goed. Top Eddy, tot de volgende keer!

5. Den Haag

Als je voor 17,50€ een garnaal, een coquille, een eetlepel mul, een eetlepel schol en een aardappel gedeeld in 4 stukjes wilt eten als hoofdgerecht, dan moet je hier een bouillabaisse bestellen.

6. P.Gompie

Op 29-6-2013 ons 25-jarig huwelijksfeest gevierd bij Den Brabander.
    Perfecte bediening, heerlijke BBQ, we kwamen niets te kort.
    Een echte aanrader voor mensen die iets te vieren hebben.

7. 25-05-2013 bij D'n Brabander in Geldrop gegeten. Sinds de nieuwe chef Thimo Boot het stokje in de keuken heeft overgenomen, wordt uitsluitend met verse producten gewerkt. De kaart biedt voldoende keuze, maar wij laten ons graag verrassen door het 4-gangen verrassingsmenu van de chef, op ons verzoek op basis van vis. De licht aangebraden verse en van binnen rauwe tonijn smolt op onze tong en combineerde uitstekend met de kruidendressing. De van verse vis getrokken bouillon met daarin een scampi en wat lamsoor smaakte zoals het eruit zag: pittig, maar niet tè zout. Het hoofdgerecht bestond uit een heerlijk gebakken witte zeevis, met daarbij een zalige saus en als groente/garnering lamsoor, vers gesneden gefrituurde aardappel en gemengde sla. Een keur van zoete heerlijkheden met als 'rode draad' een coulisse van rode vruchten vormde een prima afsluiting van dit menuutje. We komen beslist terug om nog eens te genieten van de smakelijke creativiteit van deze chef!

8. We zijn spontaan hier gaan eten vanwegen de buz. Blij dat we de moeite hebben genomen. Verse producten met zorg bereid. De vis wordt zacht gegaard waardoor hij mals en sappig blijft en aan elk detail wordt evenveel aandacht gegeven. Ook de wijn is een uitstekende selectie.

9. Marjan Barneveld

Heerlijk gegeten met uitsluitend verse producten. Gevarieerde keus in gerechten. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Zeer vriendelijke bediening door eigenaar. Sfeervolle ambiance door kleurstelling en verlichting.

10. Priss 11 punten

Verrassend goed gegeten bij D'n Brabander! Van buiten oogt het een grand café, maar de kwaliteit van de bediening en de chef kok doen je verbazen! De prijs kwaliteit is zeker goed te noemen. De producten in de gerechten zijn vers en dat proef je! De wijn paste prima bij de gerechten. Ook de bediening is erg vriendelijk en scherp. Als we weer eens in Geldrop zijn, gaan we hier zeker nogmaals eten. Voor 2 drie gangen menu's en bijpassende wijn rekenden wij 85 euro af.

11. Marianne

Afgelopen zaterdag avond heerlijk gegeten, vlotte, vriendelijke bediening, prijs kwaliteit verhouding oke. Ook met een dieet geen probleem. We komen zeker terug.

12. Wij hebben heerlijk gegeten, leuke/aardige bediening, mooie sfeervolle zaak. En namens ons dochtertje...bedankt voor het ijsje!!!

13. Gisteren het mosselmenu geprobeerd. Erg lekker, ik was de bob dus over de wijnen kan ik niks zeggen. Ook de rest van mijn tafelgenoten heeft uitstekend gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Inrichting is leuk, sommige elementen van het voormalige mexicaanse restaurant op de locatie zijn teruggekomen.

14. Jannelies, Peter, Stteven en Yvonne

Heerlijk eten, vlotte vriendelijke bediening! Het was uitstekend vertoeven in de tuin. Enig minpunt: het lawaai van de vreselijke stamp'muziek' van de buren. Daar moeten ze eens afspraken over maken. Extra pluspunt... het vorkje (en dan weten jullie wel wat ik bedoel)!

15. Big Ben

16. We zijn net terug van een etentje in D'n Brabander. Het was een erg geslaagd etentje. De bediening was erg vriendelijk en snel. De menukaart was erg gevarieerd met originele en gangbare gerechten. En het eten was voortreffelijk.

17. Weekendje weg geweest, 2 jaar geleden waren we ook in de buurt van Geldrop, toen hebben we bij een leuk restaurantje in de tuin gegeten, kom dachten we nu we gaan hier weer eten. Het eten was er redelijk en niet zo duur.

Toen we aankwamen bij het restaurant, was deze er niet meer, er zat een nieuwe zaak, jammer dachten we nog, maar de teleurstelling duurde niet lang.

Erg vriendelijk en gastvrij personeel waardoor je je echt welkom voelde (is in de randstad waar wij vandaan komen helaas niet meer vanzelfsprekend).

Het eten was meer dan in orde, mijn vrouw is een moeilijke eter maar hier had ze zowaar moeite te kiezen uit de verschillende heerlijkheden die op de menukaart prijkte, een plezierige ervaring, ook voor mij.

Om deze lange lofzang samen te vatten: een heerlijk avondje uit, zowel culinair als bediening.

Bedankt fijne mensen van D'n Brabander!

18. Theo en Tine

We hebben een heerlijk avondje vertoefd in de tuin van d'n Brabander. Hoofdgerecht was erg smaakvol. Heerlijk zomerkoninkje als nagerecht. Prettige bediening. Kortom niets dan lof.

19. Erg leuke restaurant! Lekker gegeten. Ze hielden goed rekening met mijn noten-allergie.

20. We zijn al 4 keer geweest wederom erg lekker gegeten maar we konden nu in de tuin eten. Echt niet te geloven zo mooi geworden je denkt dat je ergens op vakantie bent. We zaten met 65 gasten in de tuin maar werden netjes en op tijd geholpen. En het eten was weer prima tot gauw groetjes j en k.

21. Een fijne ambiance, vriendelijk personeel....een heerlijk avondje, o ja en het eten was voortreffelijk!

We hadden gekozen voor een 4 gangen suprise menu, en dat was top. (op tafel verscheen brood met pestotapenade-een parmaham bonbon-voorgerecht, eendenborstfilet-hfd. Gerecht,1xvissuprise..1xvleessuprise-nagerecht. Schotel met ijs, parfait, chocomousse en slagroom)...en dat voor (+/_) 30 euro.

Ons zien ze zeker nogeens terug!

22. Loeki 26 punten

Het restaurant oogt zeer smaakvol en modern ingericht, terwijl het toch gezellig blijft. Het eten is goed, zeker voor deze prijs. Maar de desserts zijn ronduit fantastisch!

Het leuke aan de menukaart is ook dat ze een heel eigen karakter hebben in de combinaties die ze maken; hierdoor gaat de kaart niet snel vervelen.

Ik kan ze van harte aanraden en kom zeker nog eens terug.

23. Restaurant viel tegen. Eten was niet smaakvol gekookt. Rauw vlees en ijskristallen bij het ijs. We hebben niet lekker gegeten. Jammer voor dit restaurant. Komen helaas niet meer terug.

24. ruth loendersloot

Al een paar keer wezen eten en het was zeer goed. De prijs kwaliteit is prima, vriendelijke bediening. En wat is de zaak mooi geworden, echt je voelt je gelijk thuis. Ik ga er zeker vaker eten.

25. Maarten

Niet goed.

Drinken moesten we meerdere malen vragen voordat we geholpen werden.

Eten had weinig smaak en zag er niet goed uit. Er zaten 4 stellen te eten en de gemiddelde wachttijd tussen de gerechten was minimaal 1 uur, erg lang.

Overall vonden wij het niet goed en is de kans erg klein dat we er nog eens heen zullen gaan.

4,1
  26. Wij hebben diverse malen lekker in het restaurant gegeten. Een goede aanwinst voor Geldrop. Gezellig ingericht, vriendelijke eigenaar en bediening en betaalbaar. Wij voelen ons daar thuis!

Dus voor herhalingen vatbaar.

27. Zondagavond bij d'n Brabander heerlijk gegeten. Het restaurant is erg mooi opgeknapt en wat ook belangrijk is het staat niet te vol. De bediening is erg goed en vriendelijk. Wij werden vlot geholpen bij binnenkomst en iedereen deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken. Groot plus punt is dat er gevraagd werd na het voor gerecht wanneer we het hoofd gerecht wilden hebben. Zo wordt je niet opgejaagd of moet je te lang wachten.

Voor ons in elk geval voor herhaling vatbaar.

Mvrgr van ons.

28. Martha & John, Geldrop

Gisteravond daar lekker gegeten, vriendelijke en betrokken medewerkers en eigenaar, vlotte bediening, eten: uit de kunst.

Prijs: fair. Gaan zeker nog eens terug, omdat ik door verkoudheid weinig smaak had. ( anderen in mijn gezelschap wel!) Gezellige en rustige ambiance, gaan zeker nog eens terug.

29. Bediening is erg traag. Er is maar 1x om drinken gevraagd!

We hebben daar van half 7 tot kwart over 10 gezeten en maar 2 drankjes gedronken. Niet echt commercieel.

Lang op je eten wachten: 1 uur wachten voor een voorgerecht.

Het eten gaat, saaie smaak. De amuse die we van het huis kregen was wel weer heerlijk. De carpaccio is saai en droog. Schnitzel geen saus en droog.

Voor mij geen d'n Brabander meer.

30. Chantal & Roy

Wij hebben vandaag heerlijk gegeten in dit restaurant. Het restaurant heeft een prima sfeer en de gastheer- en dames zijn zeer vriendelijk. De bediening is snel en alles wordt goed in de gaten gehouden. De kaart biedt voor ieder wat wils. Een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Veel huisgemaakte producten en dat proef je. De desserts zijn ook zeker het proeven waard. Wij komen zeker nog eens terug in D'n Brabander!

31. Onze ervaring is goed, het restaurant ziet er voortreffelijk uit.

Het eten is erg lekker en goed bereid.

Er mag iets meer keuze zijn in de menu's, maar ja, zijn ook nog niet zo lang geopend.

Alleen de bediening kan nog wel iets beter, zijn volgens mij nog niet zo ervaren.

Verder heel leuk restaurant, een aanrader.
    Ook heel gezellig ingericht, super, een aanwinst.

32. Heel erg lekker gegeten. De kwaliteit is (veel) hoger dan dat je op grond van de prijzen zou verwachten. De huiswijn was goed, aanrader.

33. Mooi restaurant. Uitstekende sfeer en interieur. Bediening moet nog wat ingewerkt worden maar dat komt wel goed (zijn pas 1 maand open). Goede kaart maar verwacht geen exotische verrassingen. Ik mis ook wat meer warme voorgerechten. Hoe dan ook wordt er hier goed gekookt en dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Zeker vergeleken met de meeste grand cafe's scoort D'n Brabander een ruime voldoende en het is een aanwinst voor deze regio.

34. Wat een metamorfose heeft dat pand ondergaan! En wat is het een gezellig restaurant geworden! We hebben heerlijk gegeten in D'n Brabander. Personeel was erg vriendelijk en dat glaasje wijn van de zaak toen het eten wat lang op zich liet wakker was super!

Mooie kaart met voldoende keus. Een aanrader!