Uitstekend grote ruimte.

• OV

Busstation de Wittenberg op 100 meter afstand.
    Lijn 102,112,107

1443461945 55
1564720136 60
1602030349 61
1620685455 69

1. Tijdens een fietstocht neergestreken voor koffie met 'huisgemaakt' appelgebak. De koffie was lekker en prima sfeer. Maar het gebak was waterig en kwam uit de diepvries. Met een (flinke) toef spuitbus slagroom niet iets om voor terug te komen.

2. Pieter van den Nieuwenhuizen

Het voorgerecht en hoofdgerecht waren prima. Heerlijk eten, mooi opgediend, goed van smaak!
    We zaten buiten in de geweldige tuin.

3. Marianne

We waren in de buurt op vakantie. Super leuke locatie. Vriendelijke bediening. Leuke sfeer. En t moet gezegd heerlijke hertenbiefstuk. Zelden zo lekker mals gegeten.. We komen hier zeker nog eens terug. Jammer dat t zo ver weg is van onze woonplaats.

4. Bernard

Restaurant nog gesloten vanwege Corona, maar vandaag een maaltijd opgehaald. Vriendelijk ontvangen en maaltijd was prima verzorgd. Heerlijk gegeten.

5. We hebben besteld en laten bezorgen bij ons Chalet. Vriendelijk aan de telefoon. Bezorgd op de afgesproken tiijd. En het belangrijkste heerlijk gegeten.
    We hopen snel in het restaurant te kunnen eten. Bedankt voor de perfecte servive.

6. Tijdens covid19 een maaltijd laten bezorgen op West Cord bungalow park. Wij vonden het zeer goed verzorgd. Alle 4 hebben wij heerlijk gegeten. 3x herten biefstuk, 1x stoofpotje wild, 2 x soep, 2 x tonijn, 3x mouse en 1xcarot cake. De sfeer hebben wij zelf gemaakt, die was ook prima.

7. Glutenvrij een probleem? "Nee hoor geen probleem" was het antwoord. En we hebben inderdaad glutenvrij gegeten. Maar zonder saus, zonder patat en zonder ijs. Alternatief werd niet geboden (ook geen aardappelgerecht) maar zat wel in de prijs… alleen voor ijs was een alternatief.
    4 X zeggen dat je geen wijn hoeft is ook erg vervelend. Ook bij andere tafeltjes werd de wijn onfatsoenlijk opgedrongen.
    Al met al… never nooit meer.
    En daar denken meer mensen zo over. Op zaterdagavond nog niet half vol… zegt ook genoeg.

2,9
  8. Gert van der Horst

Afgelopen zaterdag (1-12-2018) met z'n vieren een fantastische lounche avond gehad.
    Gezellige sfeer, fijne bediening, heerlijk eten en drinken (lekkere hapjes), kortom een geslaagde avond. Zeker voor herhaling vatbaar!
    Gert van der Horst

9. Petra en Rob

Toch erg nieuwsgierig na het lezen van de zeer wisselende recensies besloten eens lekker hapje wild te gaan eten. Wij hebben een topavond gehad. Goed ontvangen, gezellig tafeltje aan het raam. Zeker geen opdringerige gastheer. Uitstekend wijn advies dat perfect combineerde met het wild menu. Prima prijs-kwaliteitsvertoning. Eerst een krachtige bouillon, gevolgd door sappig wild zwijn. Mooi opgediend, gevarieerde groenten en heerlijke huisgemaakte frites. Een leuk gevarieerd grand dessert met als guitly pleasure zalige brownies. Dus wat ons betreft, en we komen wel eens ergens, een van de toppers in de regio!

10. Na een hartelijke ontvangst werd een welkoms-aperitief geschonken en binnen een redelijke tijd werd het buffet geopend. De looproute voor de verschillende tafels was goed georganiseerd.
    Het koud buffet was goed voorzien van goede kwaliteit en verscheidenheid aan vleeswaren, vis en schaaldieren.
    Het warme buffet was goed maar het warm houden van de gerechten kan beter. Ook moet de chef eens nadenken of op ieder stukje vlees met saus moet worden overgoten, soms jammer van het mooie vlees.
    Het dessert buffet was ook in orde maar het koel houden van de gerechten moet beter kunnen. het koffie-servies was goed verzorgd en de wijnen waren goed.
    Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
    Een achtergelaten handtas werd keurig in bewaring genomen.

11. Jan vd braak

Vanavond gegeten bij dit restaurant. Slechter kan niet. Prijs kwaliteit slecht. Kraanwater besteld toch twee euro betalen. Zeer onvriendelijke bediening. Nooit meer

12. Zeer vriendelijke mensen, gewoon geweldig.

13. Zeer goede bediening, heerlijk eten, mooie sfeer, familiebedrijf, passie, goed ondernemerschap!

14. D kamphuis

Aanrader! Goed eten en live muziek.

15. Hier gegeten met twee personen. Zeer opdringerige gastvrouw welke een bepaald menu probeerde op te dringen. Toen dat niet lukte liet ze ons verder links liggen, op het onbeschofte af. Het eten was op zich redelijk. Vlees wat medium had moeten zijn was van mijn disgenoot rare. Broodjes moeten apart worden besteld en deze worden ook in rekening gebracht. Nagerecht stond ons niet aan dus we wilden alleen nog koffie bestellen. Dit lukte niet omdat wij totaal genegeerd werden. We hebben afgerekend en zullen hier nooit meer terug komen. De zaak zat niet eens halfvol op een zaterdag avond. Dat zegt ook wel genoeg.

2,8
  16. Afgelopen weekend met een grote groep gegeten. Het duurde erg lang voor we eten hadden. Ook het drinken wat tijdens het eten besteld was kregen we pas na 20 minuten. De cappuccino was koud en na een klacht was de bediening erg chagrijnig! Met moeite kregen we 1 nieuwe cappuccino, de rest werd niet vervangen! Al met al voor ons geen keertje terug!

17. Gisteren met 4 personen wezen eten, het kaasplankje na het menu, waar nog 2,50 voor moet worden bijbetaald, is van slechte kwaliteit. 4 stukjes waarvan een paar met uitgedroogde puntjes, verder zou ik U aanraden eens goed naar het servies te kijken, schaaltjes met stukjes eraf, en een koffie kopje met een vieze grote bruine scheur van onder tot boven, dit hoort gelijk uit de roulatie te worden gehaald.

vr. gr . em romijn

2,4
  18. Op hemelvaartsdag daar met vijf personen gegeten en het was heerlijk, we hadden alle vijf asperges genomen en het smaakte heerlijk. De bediening was goed, er werd niet opdringerig gedaan. De gastvrouw was en is een goede persoon met het hart op de juiste plaats. Al met al een heerlijk etentje was het en we komen zeker terug.

19. brigitte voskuyl

Zeer slecht. zowel voor als hoofdgerecht van slechte kwaliteit. Nadat hoofdgerecht linea recta naar de keuken is gegaan, slechts een glaasje wijn ter compensatie. Tonijn uit de diepvries en excuus dat er stagiaires aan het werk waren.

20. Van Katwijk

Zeer gezellige avond gehad, goede sfeer en lekker eten. Buiten dat prima camperplek!!

21. We waren met een grote groep, service prima. Hoofdgerecht was goed. Voor gerecht en nagerecht voldoende. Jammer dat de gamba in het voorgerecht koud werd opgediend en niet iedereen hetzelfde kreeg.

22. Ik heb hier onlangs met mijn vriend gegeten. Wat een aanfluiting. We dachten echt dat we in een opname van bananensplit waren beland! Nog nooit eerder werden we zo onbeschoft en respectloos geholpen in een restaurant. Het eten was ook nog eens van een zeer matige kwaliteit. Dat dit restaurant nog kan bestaan is ons een raadsel!

23. Wat een aanfluiting.

Een gastvrouw die heel opdringerig het verrassingsmenu blijft "aanbevelen" en een subtiele hint niet begrijpt. Kennelijk moet het op. Vervolgens komt ze al aanlopen met puntzakjes (?) met stokbrood met de vraag of we stokbrood willen. Aangezien dit op de rekening komt te staan, is het meer gepast om het als bestelling op te nemen en dan pas uit te serveren. Als iemand nog een rode wijn besteld, haar opdringerige gedrag nog een keer opvoert en blijft benadrukken welke lekkere wijnen ze heeft. Ze zal en ze moet een andere wijn verkopen dan de huiswijn. Waarschijnlijk heeft deze mevrouw een doelstelling om bepaalde gerechten buiten de kaart te verkopen. Alsof de restjes op moeten.

Maar even later kan ze een bestelling van 6 consumpties niet onthouden en stuurt ze de ober. Deze mevrouw hoort hier absoluut niet thuis. Probeert zich krampachtig voor te doen als gastvrouw in een sterren restaurant maar mis elke vorm van tact; giet wijn van het ene glas in het andere, dringt zichzelf ongewenst op, luistert niet naar de gasten en heeft geen besef van gastvrijheid. Misschien zou ze beter functioneren als aansturend manager maar dat is te betwijfelen. Ze mist een aantal basisvaardigheden voor de horeca en ik vermoed dat ze over weinig leidinggevende kwaliteiten beschikt.

De ober vindt het nodig iedereen te tutoyeren, hangt over gasten heen, maakt veelvuldig onnodig lichamelijk contact en slaat met uitserveren regelmatig met servies en glaswerk tegen elkaar. Dit gebeurt kennelijk vaker getuige de splinters die van diverse borden af zijn (!). Bij het verrassingsmenu legt hij uit wat het is maar doet dat door het met zijn vingers bijna aan te raken en zijn gezicht op een afstand te houden dat hij uitgebreid over het eten uitademt.

Als vermaak zit er een pianist te spelen maar even later komt er een trio bij dat qua kleding een bonte mix is van een grote meneer met een Mongoolse hoofddeksel en een kilt (?), een "zangeres" in een Spaanse jurk en nog een meneer. De pianist wordt vervangen door een jonge dame met een harde aanslag en het repertoire wijzigt. Het trio is kennelijk geweest in stadions te spelen en hun gezang gaat meer richting geschreeuw. Hun gezang is niet verstaan en hun optreden maakt elke vorm van communicatie onmogelijk. Oma moet haar accordeon halen en het repertoire van dit vermaakt daalt verder tot een bedenkelijk niveau met als dieptepunt een uitvoering van The Rose en Amazing Grace (in het Nederlands bekend als "Waarheen leidt de weg"). Stukken die hoog scoren op een begrafenis of crematie.

Het restaurant kampt ook met behoorlijke lekkage en we zijn precies daar neer gezet. Niet vooraf maar gedurende het diner worden wij hierop geattendeerd, dat er daarom 2 bakken in de vensterbank staan. Aha, daardoor voelden wij af en toe spetters in onze nek. Als we ober erop attenderen dat het breder lekt dan er bakken staan, geeft hij aan dat te weten. Als aandringen dat er meer lekt dan wat er aan opvangbakken staat, gaat hij pas naar ons luisteren.

Het eten was van acceptabel niveau, maar behoorlijk te hoog geprijsd.

24. Koffie ok, maar de soepen zijn aangelengde pakjesmeuk. Een automaat is nog beter.

25. Peter Spruijt

26. Bij binnenkomst hartelijk welkom geheten door jongere bediening, zij verteld ons dat we in de serre kunnen plaatsnemen want vooraan was het vol. Zij wenst ons netjes naar de serre. Nog geen 1 pas in de serre komt een vrouw naar ons toe met de vraag wat willen jullie drinken en willen jullie wat eten. We hebben onze jassen nog aan en nog niet eens de kans gekregen om naar een tafeltje te gaan. Er worden 3 plekken aangewezen waar we mogen zitten (niks is gereserveerd v/d andere tafels). Ik kom er zo aan met de kaart. 15min later komt de kaart. 2 broodjes besteld 1 warm 1koud en koffie, koffie komt snel (epsresso kopje) terwijl normale koffie is besteld (haagsbakkie dus), 15 min later komen de broodjes door een man. Warme broodje was warm en nu lauw, dan valt op dat op het bord een sachetje ketchup ligt. Vind ik niet gepast als een panini 8 euro kost en zonder gevraagd wil je er een sausje bij. Dan valt op sachetje THT 07-05-2012. Die dingen zijn ruim houdbaar dus die lag er dus al heeel lang. Vervolgens wordt er gevraagd WIL JE nog koffie. Antw: nee dank U wel, reactie; ''mooi''. En grist lege kopje voor langs en over het bord heen. Dan nog vragen/ opmerkingen naar andere gasten die ik persoonlijk niet gepast vind om door de serre heen te roepen. Ook wordt er ineens geveegd tussen de gasten omdat er iets zand ligt. Bij afrekenen weer zo iets, vragen netjes om rekening, antw, ja dat mag je kan ook even omlopen voor de pin. Wij denken wegwezen. Bij pin ligt ons bonnetje al klaar maar er is niemand, loopt zij weer langs ja de bon ligt daar en kom zo. Dan komt de man ons helpen en maakt bonnetje, terwijl hij bezig is te vertellen dat er al 1 ligt, hij kijkt op: vreemd. Vervolgens klaar, maar voordat we vertrekken weer zo'n rare opmerking vd vrouw.
    Als die vrouw er niet zo zijn zou de service een 7 geweest zijn.

6,1
  27. Vaker bij Gasterij Zondag geweest. Niet omdat we het leuk vonden,maar omdat er mensen in onze sociale omgeving zijn die denken dat een goed kopje koffie ook representatief is voor de menukaart.
    De keren dat we hier zijn geweest laten zich op z`n best omschrijven als 'vreselijk'. De entourage is best leuk, mooi pand. Het eten echter is niet om over naar huis te schrijven. De kok die er werkt heeft waarschijnlijk als enige taak om de groothandelsmaaltijden in de magnetron op te warmen. Niets lijkt zelf gemaakt, en als het zelf gemaakt is is het echt beneden peil. Thuis eet je beter, en is ook de veiligste keuze. Het gedrag van de gastvrouw is geheel in overeenstemming met het eten; niet fijn. Een neerbuigende houding naar de klandizie, arrogant, en in de overtuiging dat deze vreetschuur een 3-sterrenrestaurant is. Alles duurt lang, alles is moeilijk, en men is duidelijk niet gewend aan een dienstbare houding naar de klant. Nooit meer!

1,1
  28. Jan Gaasbeek

Recent een fijne avond gehad met lekker eten en goede service. Zeer aan te bevelen ook qua prijs!

29. Onlangs hier gegeten, een bedroevende ervaring. Eten matige kwaliteit, gastvrouw heeft een spoedcursus gastvrijheid nodig, buitengewoon irritant en onprofessioneel. zoals al eerder opgemerkt: wees blij dat we er zijn.. het is geen kleuterklas die op bezoek komt. Een kleine kritische opmerking over het eten werd in de wind geslagen "geen klachten gehoord dus het is niet zo". Eens maar nooit weer!

30. Wij zochten een plek om te lunchen. Tijdens de rit kwamen we bij Gasterij Zondag terecht...
    Eenmaal binnen was er één positief punt te noemen. De koffie smaakte prima.
    De pannenkoeken waren overduidelijk kant en klaar (met beleg erop gelegd) uit de oven, de service was beneden alle peil en de prijs was ook aan de hoge kant (zeker voor deze kwaliteit)!
    Een tip aan de gastvrouw in kwestie: probeer mensen die komen het gevoel te geven dat ze welkom zijn en u blij bent dát ze er zijn.
    Wij komen hier nooit meer...

4,1
  31. Hendriks

Aan de buitenkant doet gasterij Zondag zo knus en gezellig aan. Eenmaal binnen is het woord "gasterij" verte zoeken.
    Met een [ik heb er geen ander woord voor] snauw dirigeerd de "gastvrouw" je naar een tafeltje die je eigenlijk niet wilt.
    Met dan al tegenzin, bestellen we toch koffie, die wordt
    geserveerd zonder melk !! Na dit gemeld te hebben wordt er hatelijk te veel melk neergezet om gelijk de lege kuipjes weer weg te halen!!! Waar is dat nou goed voor??? Gezellig!!
    Natuurlijk vertellen we dit door aan onze bekende mensen.

Groetjes en... niet tot ziens gastvrouw.

32. Tjeerd en Marcelle

Wij hebben zondag 25 Maart een heerlijke lunch gebruikt! Allewas tip-top in orde! Wij hebben de lunch als zeer positief ervaren en komen zeker terug!
    Ga zo door !

33. Uit Utrecht

Vandaag na een flinke boswandeling terecht gekomen voor lunch (want op maandag geopend) Niet voor herhaling vatbaar. Blijkbaar was alleen het kleine gedeelte direct achter de deur open, het restaurantgedeelte niet. Ongezellig en bovendien fris bij een open deur. Een kleine, beperkte kaart, zeker wat betreft warme gerechten. Daarvan saté en snitzel gekozen. De saté was droog en smaakloos, niet gemarineerd. Rijkelijk overgoten met pindasaus van redelijke kwaliteit. De snitzel was iets beter, maar ook aan de droge kant. Bediening niet attent. Slechts 3 tafels bezet en dan vergeten de tweede ronde drankjes te brengen... Ook afrekenen kostte veel moeite.

34. Gezellig restaurant, goede ontvangst, jas werd opgehangen, we werden welkom geheten en naar de tafel begeleidt.
    Menu afwisselend in keuze en in prijs.
    3 gangen menu vlees 23,50 heeft een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Hoofdgerecht tournedos 28,50 en dan kies je zelf nog een voor en nagerecht, dus dan eet je gelijk een stuk duurder.
    3 sliptongen 19,50 maar een zeetong dan weer 37,50.
    Alles mooi opgediend, en smaakte heerlijk. Goede huisgemaakte frites erbij.
    Tijd tussen de gangen prima, en de drank werd met regelmaat bijgevuld, niet te langzaam en ook niet te opdringerig.
    De pianist was er bij ons ook, prima achtergrondmuziek, hij kwam ook langs de tafels,vragen of het niet te luid was, en of er nog verzoeknummers waren.
    Desserts ook heerlijk, van een simpele dame blanche (5,50) tot luxere desserts.
    Bij vertrek werden we weer keurig in de jas geholpen, de deur werd opengehouden, fijne avond en tot ziens.
    Alles klopt hier, kan het zeker aanraden.

35. René 3150 punten

Voor een lunch deze gelegenheid bezocht. Het gedeelte wat daarvoor ingericht is, heet de brasserie, maar het is waarschijnlijk wat nog overgebleven is uit voorbije tijden en heeft niet de uitstraling van een brasserie. Het restaurant gedeelte is alleen 's avonds open. Het lunchgedeelte is gezellig ingericht en daar gaat het om. Gekozen voor een simpel broodje gezond, wel lekker, misschien wat aan de dure kant. Bediening was in orde. Als ik weer in de buurt zou zijn, zou ik er heen gaan maar ik zou er niet voor omrijden.

6,7
  36. Lekker leuk en goede sfeer.

37. Pimme 52 punten

Een mooie locatie. Vooral de serre en de achtertuin zijn erg mooi. We hebben lekker buiten gezeten.

We hebben het weekmenu gekozen en dat bleek een goede keuze! Vooraf een lekkere tomaten creme soep, met stokbrood en kruidenboter. Het hoofdgerecht bestond uit varkenshaas met roomsaus en heerlijke groenten op een mooi opgemaakt bord. Daarbij kregen we een schaaltje met gekruide aarappelen uit de oven.

Het toetje was ook erg lekker! Een groot bord met allemaal kleine hapjes en stukjes fruit.

De ambiance was prima, de man op de piano speelde mooie liedjes en ook niet te hard. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker nog een keer terug!

38. Ik heb hier op 15 mei '11 mijn 65ste verjaardag gevierd, temidden van familie, vrienden en vriendinnen.

Ik kan niet anders zeggen, ook namens iedereen, dat het helemaal TOP was! Het eten was heerlijk en de bediening prima.

In de serre was het gezellig en heel ruimtelijk, keurig gedekte tafels, een prima ambiënce met een heel ontspannen sfeer.

Een betere lokatie had ik niet kunnen vinden.

Komen hier zeker terug.

39. Met kleine groep hier wezen eten, het eten vond ik redelijk. Jammer dat er geen achtergrondmuziek was, de aanwezige pianist was te overheersend aanwezig zodat je elkaar moeilijk kon verstaan. Tot grote ergernis kwam er aan de andere kant van onze tafel nog een groep zitten die niet normaal konden praten maar alles naar elkaar schreeuwden. De bediening was aardig.

Ga misschien nog wel eens eten hier, maar dan op een keer als er geen pianist is en we geen verrassingsmenu nemen.

6,3
  40. Afgelopen tijd meerdere gelegenheden in de omgeving van Voorthuizen bezocht en deze locatie gekozen om de aangename uitstraling en centrale ligging. Ambiance van de locatie was leuk, maar bediening en eten was beneden peil. De dame in de bediening was niet de meest gezellige dame en dan het eten : Dit eten bestond uit een bord met een klodder puree met veel nootmuskaat, hier bovenop de schnitzel gelegd zodat het krokante laagje van de schnitzel ver te zoeken was. Daarnaast diverse groenten die leuk aangekleed waren, maar de smaak was…..
    Friet en mayo waren niet toegevoegd. Kortom, hoe kun je dit gerecht zo verknallen. Mij zien ze hier jammer genoeg niet meer terug!

3,4
  41. Wij zijn hier al twee maal met een groep van ong. 18 wezen eten. Het was beide keren heerlijk.

42. Wij hebben hier met familie een koud- en warm buffet gegeten. Ik was blij dat wij niet degenen waren die het feestje gaven, want het eten was echt van vreselijke kwaliteit. De hapjes vooraf maakten dat de verwachtingen hooggespannen waren, maar waarschijnlijk kwamen deze, net als de rest van het eten, ergens anders vandaan.

De salades kwamen uit een emmer en de opmaak van de schotels was triest. De warme gerechten waren vreselijk, gehaktballetjes (uit blik?) in een te zure saus, witte rijst die uit een vacuumverpakking kwam. De gerechten werden notabene binnengereden in een warmhoudkar!

Nee, die bediening was erg aardig, maar de kwaliteit van het eten beneden alle peil!

3,9
  43. We hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was super, je zit niet snel ' droog'. Is ook wel eens anders ;-)) Leuke, gezellige gastvrouw in een huiselijke sfeer. Heel wat anders dan de vele onpersoonlijke eetgelegenheden.

44. Een leuk restaurant en we hebben er gezellig buiten gezeten.

Jammer dat je niet standaard gratis een mandje brood/olijfolie krijgt. Het is helemaal uit de tijd om er geld voor te vragen.

Het koffie-dessert is een ware ramp. Niet iedereen wil er van alles bij hebben. Gewoon een kopje koffie op de kaart zou welkom zijn.

45. Eten wat wordt geserveerd is van goede kwaliteit, echter die gastvrouw!

Je waant je op de kleuterschool en zo wordt je ook toegesproken, niet te geloven gewoon.

En als je het waagt om het weekmenu te nemen wat op een groot schoolbord door de ober aan de tafel wordt getoond is alle interesse en aandracht opeens verdwenen.

Ons zien ze nooit meer!

46. Raar maar waar:

Eten is heel aardig,

Maar de service is beneden alle peil!

5,5
  47. Thomas