• Catering

7. Betalen pin

1519977367 79

1. Hartgerink

Was gesloten!
    Geen bericht gehad heel slecht!

2. Alice Schele Buitink

Op zich was het eten erg lekker en betaalbaar. De bediening was vriendelijk. Tot dat ik de restaurantcadeaupas gaf en die niet deed bij betaling dat heeft ongeveer 20 minuten geduurd. Zij wou hem niet aanpakken en de baas zei dat dat ze dat wel moest doen. De volgende dag zouden ze mij bellen als het niet gelukt was maar het was gelukt.
    Verder vind ik dat de vensterbanken er erg rommelig en onverzorgd uit zien.

3. Al meerdere keren hier voortreffelijke pizza’s gegeten met een Groupondeal. De bediening is vlot, enthousiast en behulpzaam.

Het enige minpuntje vond ik toen ik op de eindafrekening zag dat er voor een grote fles gekoelde Sourcy met koolzuur € 6,50 moest worden betaald.

Maar alla, dan volgende keer gewoon weer heerlijke pizza’s eten hiero maar dan zonder Sourcy, toch?

4. De entourage en inrichting is niet gezellig. Bijna armoedig zelfs. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Wanneer je weer buiten staat ruik je vreselijk naar eten. Ik zou er niet nog eens gaan eten. Het eten was overigens niet slecht.

5. Super gegeten. Heerlijk die risotto met gamba's. Aanrader 😎

6. Marion Engelman

Heel stijlvol ingericht, lekker ruim opgezet. Vlotte, vriendelijke bediening en heerlijk eten! Aanrader!

7. Goed eten. Redelijke prijzen. Leuke bediening.

8. Dit is met stipt mijn favoriete pizza/pasta restaurant in tijden. De lasagne is echt heerlijk; en de pizza's ook.
    Ik ga hier graag eten!

9. Heerlijk gegeten samen met mijn vriendin. We hadden de pizza calzone, zeker een aanrader!!

10. Je komt wat rommelig binnen, maar als je eenmaal zit is het goed hoor, misschien beetje sfeer aanpassen, maar voor de rest meer dan goed gegeten. Eten goed warm, niet vet en perfect van smaak. Een topper wat mij betreft! Ik kom zeker weer.

11. Cathrien Schotmeyer

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. We hadden ook 1 pizza besteld voor 2 personen, was geen probleem, we kregen er een extra bord bij. We hadden vouchers van Social Deal en dit ging goed. Al met al was het prima.

12. Door de recensies hier ging ik toch met gemengde gevoelens hier eten, maar heb het als prima ervaren.
    Ik had vooraf gebeld dat ik een Groupon had en samen met 2 kinderen (18 en 10 jaar ) wilde reserveren.
    Was prima, op de dag zelf belde ik een uur van tevoren of ik een half uurtje later mocht komen, was prima.

Bij binnenkomst kwam al gauw een serveerster die ons zei dat we maar een plaatsje uit moesten zoeken waarop de jongste aangaf graag bij de ingang te willen zitten. Daar was het namelijk vrij rustig dus zaten we vrij afgezonderd wat wij wel fijn vonden. We kregen de kaarten en de tijd wat uit te kiezen. Mijn oudste zoon nam tagliatelle met kip en roomsaus, ik en de jongste beide een pizza.

Als voorafje namen we mandje brood met kruidenboter, het was niet veel brood maar wel zelfgebakken en warm. De kruidenboter had wel iets zachter gemogen.

Het eten kwam na ongeveer 15 a 20 minuten en was echt niks op aan te merken. Ook de bediening was naar behoren en er werd een paar keer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Al met al prima eten en door de groupon ook goedkoop. Maar ook zonder Groupon zou ik het wel bezoeken.

De pizza's waren beslist geen diepvriespizza's maar vers en brood kan je als vooraf bestellen wat ik ook heel normaal vind met zulke prijzen.

13. Afgelopen zondag hier gegeten via Social Deal. Overheerlijke lasagne! Mijn zoontje had wel een erg zoute pizza maar gelukkig houden wij van zout eten :-) De koffie na was erg slap, ijs smaakte oud en gekristaliseerd. Jammer dat er geen mandje met stokbrood vooraf werd geserveerd. Mooie inrichting!!

14. Bij Groupon een bon besteld van € 20,99 voor 4 personen (waarde € 50). Gereserveerd via telefoon onder vermelding van Groupon. Bij binnenkomst eerst een tijdje moeten wachten op een vriendelijk Hallo en welkom (duurde lang voordat je ze zagen staan en begroeten) 1 achter de kassa en 2 obers die druk aan het lopen waren.

Tafel aangewezen gekregen (krappe plaatsen) en na 10 minuten kwam er een bediende vragen wat we wilden drinken. Nadat we het drinken hadden, de kaart ontvangen. 2 pizza's en 2 x steak besteld. 30 minuten later konden we eten. Was wel lekker maar de pizza's mochten wel iets warmer. Bij betaling kwam het probleem. Groupon bon in de hand voor 4 personen. Kregen we toen pas te horen dat de steaks er niet bij hoorden (alleen Pizza en Pasta). Dit was ons niet aangegeven toen ze onze bestelling opnamen terwijl ik het wel tijdens de reservering vermeld had dat we een bon hadden. Als we dat zelf wisten hadden we toch allemaal pizza besteld!! Nee, we hadden dat zelf ook aan tafel aan hun moeten zeggen (waarom dan tijdens de reservering dit gemeld??).

Uiteindelijk moesten we dus volgens de mevrouw het volle pond betalen en nam ze de bon in. Waar dus ook al 20,99 euro voor betaald was. Dus 20,99 euro er extra overheen betalen!! Tja, daar knapte de bom in het volle restaurant. We vertelden haar dat we dat niet gingen betalen. Nou ze had onze gegevens en wilde de politie ook wel bellen. Mag van ons want je gaat natuurlijk als klant geen 20,99 euro extra betalen. We konden/moesten er maar uit. Maar dat wilden we niet zonder onze eigen Groupon bon. Die wilde ze niet terug geven. Uiteindelijk kwam er nog een ober bij die vertelde dat ze de 2 pizza's van de rekening af kon halen. Puntje bij paaltje. We hebben voor de Groupon 20,99 euro betaald wat de prijs van die 2 pizza's waren en de 2 steaks. Geen Groupon voordeel dus. Gewoon volle mep!!

Helaas, hier komen wij niet weer. Zeer onvriendelijk / Onbehoorlijk tegen je eigen klanten in je eigen volle restaurant. Vraag me af wat de andere gasten gedacht moeten hebben. Gesprek is opgenomen met mobiel en we twijfelen nog om dit klant onvriendelijke bedrijf op YouTube te plaatsen.

3,4
  15. Wat was het weer goed. We komen hier altijd voor een pizza of een pasta. Altijd heerlijk. Erg vriendelijk personeel. En over de sportschoenen wat maakt dat uit als het fijn loopt. Niks met het eten te maken. Zo doorgaan.

Hannie.

16. Gjalt en Cita Gaikema

Hier lasagne gegeten, nog nooit zo lekker! Ook de varkenshaas met champignonsaus was verrukkelijk!

17. Ondanks de soms wat mindere recensies hebben wij besloten om het restaurant zelf uit te proberen. Hier hebben wij zeker geen spijt van. Heel vriendelijke en snelle bediening. Het eten werd vlot geserveerd en er werd meerdere malen gevraagd of het allemaal naar wens was. Nou dat was het zeker, ik heb gekozen voor de spaghetti Pollo en mijn vriend voor de Bebe. We hebben gesmuld, goed warm, heerlijk gekruid, een echte smaaksensatie. Het was ook een ruime portie. Bij het gerecht werd ook vers brood geserveerd met een vleugje kruidenboter. Men vertelde dat zij hun brood zelf bakken, dat was zeker te proeven, heerlijk vers. Als toetje gekozen voor de Tiramisu, in een woord heerlijk. De inrichting van het restaurant vinden wij ook heel gezellig. Wij gaan hier zeker nog eens terug.

18. Sfeer is goed en gezellig. Het is klein en knus. Beetje krap. Eten is lekker en vers. Leuk restaurant.

19. Wij zijn nu 2 keer geweest en vinden de bediening erg vriendelijk, die inderdaad regelmatig langs komt en vraagt of alles naar wens is. Ze zijn maar met z'n 2-en dus als het druk is, ja dan moeten ze hard werken. En kan me voorstellen dat grote groepen misschien niet zo handig werkt, maar dat ze sportschoenen dragen... dat klopt maar ja ze lopen de hele avond wat maakt dat nou uit.

Wij vinden het eten heerlijk en de bediening vriendelijk. Het was nu zelfs zo dat we vergeten waren dat we een ingrediënt niet op de pizza wilden hebben en toen werd de pizza gebracht en hadden we het door. Zonder morren werd de pizza teruggenomen en hebben we een nieuwe pizza gekregen! Zonder voor de eerste te betalen! Dus wij zijn erg tevreden! Ze hebben overigens niet heel veel soorten wijnen. Staat ook geen wijn op de kaart, da's misschien nog een puntje.

20. Weinig vriendelijkheid van de bediening, kon bijna geen lachje af. Bediening loopt op sportschoenen, ook niet echt van toegevoegde waarde voor de uitstraling. Het eten is prima, niet veel mis mee voor de prijs, maar de sfeer en de uitstraling nodigen me niet uit om terug te komen.

21. Afgelopen zaterdag met mijn man bij pizzeria Toscana gegeten. Mijn man had risotto gamba's en ik had pasta bebe. We hebben heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel die regelmatig langs kwam om te vragen of alles naar wens was. We komen zeker nog een keer terug!

22. We konden geen pizza bestellen, aangezien daar een wachttijd van 3 uur op was. Ook konden we geen lasange bestellen. De menukaarten waren op. Uiteindelijk hebben we pasta besteld waar we ook nog twee uur op hebben moeten wachten. Twee personen hebben hetzelfde gerecht besteld de ene kreeg aanzienlijk meer dan de ander. Voor ons was dit de eerste en laatste keer!

3,2
  23. Met 30 collega's gegeten. Het eten balanceerde op de rand van voldoende/onvoldoende. Deel van de pizza's waren echt veel te zout. Aantal collega's kregen niet hetgeen ze besteld hadden of veel te laat. 3-gangen menu was afgesproken. Soep (afgesproken voorgerecht) werd niet geserveerd. Personeel wist ook niet wat wel/niet glutenvrij is qua nagerecht. Het was er best druk en dan is 2 man personeel in de bediening ook veel te weinig. Na drie keer een niet besteld wijntje terug gestuurd te hebben kreeg ik alsnog een verkeerde. Zal een leuk/prima restaurant zijn, maar niet geschikt om met een grotere groep te gaan eten. We mochten ook niet met zijn 30-en bij elkaar in 1 zaaltje zitten, hoewel daar best de ruimte voor was. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

4,5
  24. r.m.kant

Helaas waren de pizza's niet al te warm en qua smaak viel het ook wat tegen. Ik ga er dus nooit meer heen.

4,5

26. Lodewijk von Wolfhausen

Vanavond met 2 erg fijn bij Toscana gegeten. Studentenmenu was erg lekker, genoeg en gewoon van de kaart te bestellen. Goed zitten na een dagje studeren oid. Volgende week weer

27. Ina bonthuis

Op 2e kerstdag gegeten met 4 personen. We kozen voor pizza's en het was van een prima kwaliteit, en werd goed warm gereserveerd. Er is genoeg keuze, ook voor vegetariers, vis, vleeseters. mooie keuze nagerechten. Sfeer vind ik niet Italiaans, een beetje ingehouden met decorering, dat mag wel wat beter. Echt vriendelijk personeel!

28. Een sfeervol restaurant, vriendelijke bediening, lekker betaalbaar eten.

29. M. Hillen

De website gaf aan live muziek op vrijdagavond, we hebben niets gezien. De service en de sfeer in het restaurant is van redelijk niveau. Het eten lijkt echter nergens op. We dachten Italiaans te eten, maar Gamba's met patat en rijst is dat zeker niet. Kalfsoester was een ordinaire schnitsel uit de frituur en het woord frites schrijf je niet als friets. De duurste pizza die we bestelden was erg schraal belegt, het was eigenlijk een belediging. De voorgerechten hadden geen enkel culinair niveau. De wijn smaakte, maar ja die komt uit een fles. Hier komen we nooit, maar dan ook nooit meer.

30. Esther Bonfrer & Vijay Chopra

Super gehad! In het begin een beetje rumoerig door twee grote groepen, maar daar kan het restaurant niks aan doen.

Service was super snel, de broodjes vooraf echt heerlijk! Carpaccio ook lekker, maar anders dan normaal qua dressing. Pizza's waren perfect. Niet te vet, lekker knapperig, goed warm, lekkerre kruidenboter op de korst.

Beste pizza ooit. Top avond gehad!

31. Inrichting verdient wel wat meer Italiaanse sfeer, erg sober. De kaart mag wel wat meer gevarieerd worden, vooral bij de voorgerechten. Graag wat meer dan alleen met tomatensaus en wat minder sla garnituur bij de gerechten en meer gerecht zelf, geldt voor b.v. de carpaccio. Geen pardanno of pijnboompitten een hoop ijsbergsla en rucolla. Bediening goed en vriendelijk. Hoofdgerecht pizza goed en gaar.

32. Super lekker gegeten zowel de pasta's als de pizza's. Wij waren er via groupon.

33. Vorige week hebben we met de Groupon actie gegeten bij Toscana en het is zéker voor herhaling vatbaar. De pizza's en pasta's zijn vers bereid en dat konden we ook zeker proeven.

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speelruimte en ook de bediening verdient een dikke pluim!

Toscana, bedankt voor de heerlijke avond en tot snel!

34. verbeek

Het is ons een raadsel wie in de keuken staat, maar zowel de lasagne die we aten als de pizza's waren ver onder het niveau dat je zou mogen verwachten en wij gewend zijn van vergelijkbare restaurants in andere delen van NL. De lasagna was om te huilen zo slecht. En de pizza's waren van de kwaliteit van de dr Oetker uit de supermarkt. Sorry, maar hier moet echt aan gewerkt worden.

35. Karin Geerdink

Inmiddels twee keer gegeten bij Toscane, ook via Groupon. De eerste keer waren we de eerste clienten op een zondagmiddag. De gelegenheid zelf was toen redelijk koud. Maar het eten was prima. Prima prijs / kwaliteitverhouding. De tweede keer, afgelopen donderdag, wederom met een gezelschap gegeten. Prima ambiance, eten, bediening. Ik had drie Groupon reserveringen, naar aanleiding van de eerste keer een Groupon reservering aan een ander gegeven. Naar aanleiding van de tweede keer hier toch wel een klein beetje spijt van. Trouwens degene die de reservering heeft overgenomen heeft ook een prima avond gehad. M.vr.gr.

36. Absoluut NIET voor herhaling vatbaar!

Ik heb hier gegeten via een Groupon. We hadden een bon voor 4 personen gekocht, maar waren met zijn 3en. Omdat er geen 4e persoon mee was, mochten we geen 4 gerechten bestellen, want "dat waren de regels". Ik heb via Groupon bij meerdere restaurants met z'n 3en voor 4 personen gegeten, en het was nooit een probleem, dus dit sloeg nergens op. Je hebt immers al betaald voor 4 personen. Ik stond dan ook stijf verbaasd te kijken.

Anyway, toen ik rustig (!) vroeg of de bediende haar leidinggevende wilde halen, omdat ik het me niet kon voorstellen dat je niet krijgt waar je voor hebt betaald, trok ze een chagrijnig gezicht en liep ze weg. Tien minuten later kwam ze terug. De leidinggevende wilde niet komen, maar ze moest van diegene doorgeven dat dit inderdaad de regels zijn, en dat ze niets voor ons konden betekenen.

De rest van ons diner werd er niet meer naar ons omgekeken en moesten we helemaal naar de bar lopen om wat drinken bij te bestellen, terwijl we de enige in het restaurant waren (we waren er vroeg, rond 17:30-18:00). Als klap op de vuurpijl werd er bij het pinnen van de drankjes bloedserieus gevraagd of we nog een fooi in gedachten hadden. We konden onze oren niet geloven.

Het eten is overigens wel oké. Redelijk lekker, maar erg kleine porties. We zaten alle 3 totaal niet vol, maar vertikten het om wat bij te bestellen en zijn maar naar huis gegaan. Voor mij nooit meer!

37. Gisteren gegeten. Ongezellig, geen sfeer, te donker, onvriendelijk personeel. Pizza smaakte wel, maar niet spectaculair. Niet voor herhaling vatbaar.

2,3
  38. Heel mooi ingericht fijne speelhoek voor de kinderen! Super bediening. Eten smaakte echt goed. We komen graag terug, ga zo door!

39. Vanavond met zijn 6-en naar de pizzeria geweest. Het was gezellig druk, vriendelijke bediening, muziekje op de achtergrond en lekker gegeten.

Het is een restaurant waar de prijzen goed zijn: duurste pizza is € 12,50. Voor mensen die schrijven dat er sprake is van goedkope salami: dan moet je niet naar een restaurant met een relatief goedkope kaart gaan, maar bij een duurder restaurant gaan zitten. Al met al een prima ervaring en we komen zeker nog een keer weer.

40. Ongezellige koelkast. Via internet gereserveerd, wij kenden deze Italiaan nog niet. Bij binnenkomst viel het ons op dat het niet alleen sfeerloos maar ook erg kil en zelfs koud was.

Als voorgerecht had mijn vriendin de carpaccio besteld, deze kwam rechtstreeks uit de koelkast, was erg koud en had er duidelijk al een tijdje in gelegen, de slablaadjes waren geheel bruin verkleurd. Zij heeft deze niet opgegeten en deze is ook van de rekening verwijderd. Mijn voorgerecht, champions in roomsaus, en ons hoofdgerecht, risotto, was lekker. Het was en bleef er koud en tot overmaat van ramp was het niet mogelijk per pin te betalen, apparaat was al 2 dagen kapot.. Vanaf het restaurant door de kou naar de pinautomaat lopen was geen pretje. Bij thuiskomst de kachel maar even hoger gezet om weer warm te worden. Al met al een teleurstellende ervaring.

41. Ik ben met mijn gezin afgelopen zaterdag bij Toscana wezen eten. Het is een goed betaalbaar restaurant en we hebben heerlijk gegeten. Ze hebben een speelruimte voor de kinderen. Echt een aanrader!

42. We hebben met ons gezin (kids 12 en 16 jaar) vorige week bij Toscana gegeten, we hebben lang geleden zo slecht Italiaans gegeten.
    Salami op de pizza was waarschijnlijk de goedkoopste/slechtste die in Nederland te vinden was, ook de tortellini leek meer op soep dan tortellini.
    Jammer dat iedereen zomaar een Italiaans restaurant mag beginnen.

1,7