Hotel | Restaurant Rodenbach in Enschede

Op eigen terrein. Ruim voldoende parkeerplaatsen.

• OV

Op 5 minuten loopafstand van Enschede centraal station.

• Koosjer

• Nostalgisch
    • Rookruimte
    • Verschoontafel
  7. Betalen pin Visa Master Card American Express

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1437198718 92
1562060270 91

1. Wij hebben vanavond heerlijk genoten van het eten en de gastvrijheid hier bij rodenbach.

2. Mijn eerste ervaring met Rodenbach was tijdens het speciaalbiermenu avond. Op deze avond werden vier speciaal bieren verwerkt in het 4-gangenmenu en daarnaast het bier zelf geserveerd als drank met uitleg daarover van een brouwer zelf. De gerechten waren uitstekend! Erg bijzonder hoe de chefkok de bieren had verwerkt in met name het hoofdgerecht en nagerecht. Het bedienend personeel was erg attent, stipt en heeft goede kennis van zaken. Al met al, petje af voor dit restaurant!

3. MCJ Gerfen

Ik ben onlangs hier geweest tijdens het speciale Biermenu. Ik kan alleen maar lovend zijn over wat er uit de keuken kwam. Als moeilijke eter als het op bijzondere gerechten aankomt, kan ik niets anders zeggen dan dat het me geweldig gesmaakt heeft. De gerechten waren gelukkig in mooie porties zodat ik aan het eind een heerlijk voldaan, maar geen te vol gevoel had. Perfect dus. Mooi ook om te zien dat de bieren ook in de gerechten verwerkt waren. Ik heb een heerlijke avond gehad.

4. Had meer verwacht afgaand op de hoge score en de reviews.
    Bierdegustatiemenu gegeten aan €40 p.p.
    De bereidingen waren heel traditioneel.
    De bierkeuzes waren redelijk maar kon wel een stuk beter.
    In het algemeen te kleine porties en te weinig bier bij het gerecht.

Het interieur was oud, maar op deze manier dan ook weer sfeervol.
    Bediening was prima, ongedwongen.

5. Christel Rouwhof

Heerlijk gegeten met z'n tweeën. Vooraf een zalige carpaccio van biet. Heel bijzonder van smaak. Als hoofdgerecht verse asperges. Voor mij de klassieke variant met gekookt ei en ham, voor mijn man met een stukje op de huid gebakken zalm. Erg lekker klaargemaakt.

6. Ik lunch en dineer nu al maanden bij Rodenbach en mijn ervaringen zijn zonder uitzondering zeer goed.

7. CPT Rijnberg

Afgelopen valentijnsdag hebben mijn vriendin en ik bij Rodenbach mogen genieten van een heerlijk romantisch 4-gangen diner. Bij aankomst werden wij zeer gastvrij ontvangen in een sfeervol ingericht restaurant gezeteld in een prachtig gebouw. Hier hebben wij de rest van de avond genoten van een diner dat geheel in het teken stond van chocolade.
    Elk gerecht kende een grote originaliteit en smaakte voortreffelijk. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Wij hebben een geweldige valentijnsavond gehad en zouden graag nog eens weer komen.

8. Tijdje geleden ben ik hier geweest voor lunch, bij binnenkomst kwam er gelijk een vriendelijke dame naar ons toe om te helpen. We hebben heerlijk gegeten.

9. Heel vriendelijke ontvangst, gerechten prima. Alleen helaas geen keuze voor vegetariërs.

10. Gisterenavond GENOTEN van een 7-gangen verrassingsdiner inclusief een wijnarrangement.

Chefkok John heeft ons een Michelin waardig diner voorgezet. De kwaliteit van de ingrediënten die hij gebruikte was hoogstaand. Het is hem gelukt ons de verschillende smaken op het bord apart te laten proeven, waarbij de combinaties perfect waren.

Het wijnarrangement die inclusief was, bleek ook een succes. De wijnen die er bij geserveerd werden, waren duidelijk met zorg uitgekozen en pasten uitstekend bij de gerechten.

Voor ons was dit de eerste keer bij Rodenbach, maar we komen zeker terug. De menukaart willen we dan niet zien! We bellen een paar dagen van te voren en laten ons verrassen! Uiteraard met een wijnarrangement. We weten dan zeker dat we een geweldige avond hebben!

11. Hans en Francisca Hofte

Eindelijk in Enschede weer een Restaurant die een STER waardig is. Wat de Kok John Spruit op tafel tovert is gewoon helemaal top. John spruit heeft begrepen net als andere top Koks dat koken geen beroep is maar een afwijking. Er zijn veel Koks maar dat beetje meer kun je niet leren dat zit in je. En Spruit heeft dat beetje extra. Je kun lekker eten of gewoon goed eten. Maar bij Rodenbach in Enschede is eten gewoon een culinair orgasme beleving..!

13. Michael bulder

Zaterdag na veel verhalen te hebben gehoord ook de stap gezet naar Rodenbach. We hebben daar genoten van heerlijke kreeft, lamsrack coquilles, en een overheerlijk desert die volgens ons super op smaak is gebracht.

De kreeft in combinatie met een saus gemaakt van de kaassoort "old Amsterdam" is een genot om te verorberen.

De service is meer dan goed te noemen. Zeer goede en nette bediening.

Kortom was Rodenbach voor ons een avondje heerlijk genieten. Kleine steekwoorden op een rij.

-gastvrij
    -culinaire hoogtepunten
    -ongedwongen sfeervolle setting
    -service van het hoogste niveau

Michael en Anne Marie

14. Verwachtingen gezien de prijsstelling waren hoog, helaas was het eten en bediening beneden peil. Een echte tegenvaller en dat voor een veel te hoge prijs. 1/2 vh Angus vlees was niet te kauwen. Harde filet, zielig klein stukje. Voor 4 pers. 1 schaaltje met aardappeltjes + 1 bakje met salade. Armoe troef. Flesje water 5 piek. Er zijn vele restaurants in Enschede die tegen minder dan de helft vd prijs beter eten presenteren.

5,3
  15. Gisteren een geslaagde avond gehad bij Rodenbach. Het restaurant heeft zijn allure weer terug, dankzij professionele mensen die het horecavak goed verstaan. Een aanrader voor iedereen die kwaliteit weet te waarderen en zich wil verheugen op een heerlijk avondje uit. Wij zullen hier in ieder zeker vaker een tafeltje reserveren!
    Ed en Monique

16. Helaas moet ik zeggen dat het restaurant zeker niet aan mijn verwachtingen heeft voldaan. De vis was oud en het vlees droog. Qua prijs/kwaliteit ver onder de maat.

17. Gisteravond gegeten bij Rodenbach!
    We hadden een menu de chef en het was echt voortreffelijk! De borden zagen er prachtig uit en gastheer Leon kwam elke gang met een heerlijk bijpassende wijn! Bij het dessert kwam de chefkok zelfs aan tafel uitleg geven over het gerecht! Het was echt top!
    Een echte aanrader!

18. Samen met mijn vriend hebben wij een geweldig fijne avond gehad, voortreffelijk gegeten, een 5 gangen verrassingsmenu. Verrassend dat was het. Het jonge personeel was uiterst vriendelijk doch zeer bekwaam, ze zorgden voor een informele sfeer.

19. Marco & Marloes

Gisteravond hebben we een geweldige avond gehad. Na een aperitief aan de bar werden we begeleid naar onze tafel. Het personeel is enorm vriendelijk en zorgen voor een fantastische avond.
    Het eten was echt verrukkelijk en de uitgekozen wijnen van de sommelier paste er perfect bij.
    Zonder enig twijfel komen we hier vaker dineren, een echte aanrader!

Bedankt voor een mooie avond en tot ziens!

20. Gisteren heerlijk gegeten bij Rodenbach! Vanwege ons 6 jarig samen zijn lieten wij ons flink in de watten leggen door het team. En dat kunnen ze!

Bij binnenkomst waren er rozen en een mooi gedekte tafel, waarna er 7 gangen met heerlijke gerechten en proeverijen volgden. De chef kwam ons feliciteren en zorgde dat we ons de koning te rijk voelden.

Ook zonder een jubileum komen we terug, de volgende reservering staat al. Tot 26 september op de Italiaanse avond!

21. Gisteravond met z'n tweeën bij Rodenbach een avond doorgebracht. We werden vriendelijk en persoonlijk ontvangen door de sommelier/maître. Gedurende de avond hebben wij ervaren dat de maître de kunst verstaat om elke tafel op een persoonlijke manier te benaderen die bij de gasten past. Dit resulteerde bij onze tafel in een avond vol met vragen en antwoorden en leuke gesprekken.

We kozen voor het vijf gangen menu van de chef en lieten ons verrassen met het bijpassend wijnarrangement. Elke wijn werd met enthousiasme en zorg gepresenteerd. De wijn en de gerechten waren bijzonder goed op elkaar afgestemd. Persoonlijk ben ik geen visliefhebber, maar de gerechten waren zo gebalanceerd en bijzonder bereid, dat alles heerlijk smaakte. De bouillabaisse en de knoflookgamba's waren verrassend.

De combinatie van de persoonlijke, warme omgang met gasten en het fantastische eten en wijn maakte de avond tot een beleving. We voelden ons heel erg thuis bij Rodenbach, onder andere door de extra aandacht die we kregen van de maître en zijn team. We mochten bijvoorbeeld cognac ruiken en kaviaar proeven.
    We zijn de hele avond in de watten gelegd en écht een avond uit geweest. De volgende reservering is alweer gemaakt!

22. Maarten Brunink

23. Kamphuis

Vanavond gegeten met mijn gezin in het restaurant van hotel Rodenbach. Ontvangen door een keurige nette jonge man in pak die ons de keuze liet om binnen of buiten te dineren. Uiteraard kozen wij met het heerlijke zachte weer van vanavond om buiten te dineren.

Onze tafel was al gedekt en de stoelen werden netjes voor de dames aangeschoven (waar zie je dit tegenwoordig nog?) Ik ben niet zo van de champagnes of bubbel maar de jongeman had mij over de streep gehaald met de prachtige magnum fles. Ook de inhoud mocht hier zeker niet van ontbreken want deze was voortreffelijk ! Na de eerste bubbel te hebben gehad kregen wij caviar met creme van mierikswortel en citroen met zeekraal op onze hand geserveerd ! Uniek en leuk om eens mee te maken.

Na deze verrassingen te hebben gehad, waren wij helemaal om en vertrouwden wij op de keuze van de chef ! Gelukkig goed hiervoor gekozen. Bij elk gerecht wat passeerde waren de borden verzorgd en netjes, daarnaast waren de wijnen bijzonder en leuk toegelicht door een jonge man die dat in onze ogen nog aan het leren was. Maar dit mocht de smaak niet drukken.

Het leuke van de gehele avond is de persoonlijke aandacht. Het koken aan tafel, het inspelen op behoeftes en ons niet alleen eten voorschotelen maar een avondje uit geven.

Helaas begon het te regenen, maar gelukkig had hier de jonge man al op ingespeeld door binnen de bon bon's klaar te zetten en de koffie snel naar binnen te brengen, hebben wij dit in het restaurant verder genuttigd!

Wat een ervaring om dit weer eens in Twente te mogen mee maken. Dit zie je alleen bij sterrenzaken waar je al gauw 150 euro per persoon kwijt bent. Kortom erg veel waar voor je geld bij Rodenbach!

Wij komen zeker weer ! Complimenten voor het team.

24. Afgelopen zaterdag, 5 april, zijn we met het personeel van Wijnhandel Le Tonneau & H'eerlijck Delicatessen wezen dieneren bij Restaurant Rodenbach.

Gezien de recensies waren onze verwachtingen hoog gespannen, al direct bij het eerste contact was er een klik. Samen met de Chef, de heer John Spruit, hebben we de keuzes doorgenomen. We kwamen uit bij het befaamde "menu du chef".
    Zijn voorstel klonk me geweldig in de oren, aan de hand daarvan hebben we direct een mooi bijpassend wijnarrangement samengesteld. Aangezien dat voor mij zeer belangrijk is was ik zeer benieuwd naar de wijnkaart. Wat een verrassing, uitgebreide wijnkaart met mooie verrassende wijnen. Klassiek en tegelijk modern.

We begonnen de avond met een amuse van ossenhaas begeleid met een glas champagne van Alfred Gratiën.

Huisgerookte heilbot met zalm geserveerd met een frisse salade en gefrituurde kappertjes werd begeleid door een schitterende Weissburgunder van het huis Bischl uit de Moezel.

4 bereidingen van eend, rillette/mousse/bitterbal/confit de canard, werd begeleid door een heerlijk volle, licht gekoelde Mercurey van Victor Berard uit de Bourgogne.

Coquilles geserveerd met een saus van rivierkreeftjes en Old Amsterdam kaas werd begeleid door een frisse Pouilly Fumé uit het Loiredal.

Lamskroon & Gamba Gigante op oosterse wijze werd begeleid door een Chianti Riserva van Cedro uit het kleine bergachtige Rufinagebied.

Het Grand Dessert werd begeleid door een licht gekoelde Vintage "Adelaide" 2007 port van Quinta do Vallado uit Porto.

We hebben een topavond gehad met een geweldig culinaire reis begeleid door prachtige wijnen. Beide teams voldeden meer dan ruimschoots aan onze verwachtingen. Geweldig ook dat de Chef de Cuisine aan tafel kwam om de gerechten te begeleiden. Daarnaast was er de aandacht voor de kleine zaken die je vaak als normaal beschouwd, maar meestal niet goed gaan. De deur werd geopend bij binnenkomst, de jas werd aangenomen, we werden naar tafel begeleid en bij de dames werd de stoel aangeschoven. Gastheer Maurits Schoemaker heeft werkelijk de puntjes op de i gezet met zijn team uit de bediening.

Het verwisselen van het glaswerk bij de wijnen, het juiste glaswerk bij de juiste wijn en het uitschenken van de wijnen voordat de gerechten op tafel stonden. Het verliep allemaal soepel alsof het de normaalste zaak van de wereld was en we de enige tafel waren. Toch zat het restaurant vol met genietende gasten. Al onze tafelgenoten waren zeer tevreden en aangenaam verrast, een dikke tien voor dit restaurant. Ik zou het ten zeerste aanbevelen en er zeker een stuk voor omrijden.

Wij komen weer, zakelijk maar zeker weten ook prive.

Chapeau.

25. liquewestenbroek

Echt top! Eten was heerlijk. We hadden een bon via Groupon, maar het was in 1 woord geweldig! De bediening was ook echt super, zo hoort het eigenlijk te zijn. Ook zonder Groupon komen we zeer zeker terug.

26. Vanavond heerlijk gegeten bij Rodenbach met een Groupon. Het was zo verrassend lekker! Je kon voor elke gang zelfs kiezen. Soms merk je weleens (in negatieve zin) dat je met een Grouponbon eet, nu absoluut niet. Echt een aanrader dit restaurant.

27. Gewoon in 1 woord geweldig. Wij komen hier iedere maand een keer eten en iedere keer weet de fantastische Rotterdamse topchef ons te verrassen met een combinatie van culinaire hoogstandjes, nooit hetzelfde en altijd uitdagend en tongstrelend. Ook de de gastheer en zijn team enthousiaste, vakbekwame kelners weten ons iedere keer te verwennen. Team Rodenbach ga zo door en de 1e Ster is binnen is onze mening. Een aanrader voor heel culinair Overijssel!!!!!

28. We werden hartelijk ontvangen en persoonlijk begroet. Het eten was zeer goed! We hebben de chefkok ook persoonlijk mogen bedanken voor het heerlijke eten. Ook kreeg ik een fles wijn en een cadeautje mee op het eind omdat ik jarig was. Erg fijne sfeer en goed eten; wat wil je nog meer? Wij bevelen iedereen als dessert de ananas met witte chocolade-ijs aan! Maar eigenlijk kan je geen foute keuze maken.

29. Gisteravond met kennissen genoten van een verrassingsmenu van de chef kok John Spruit. Wij zijn echte fijnproevers en waren meer dan tevreden. De komende weken komen we zeker een keer terug.

30. Gaasbeek

We werden prima ontvangen door het personeel, de bediening was uitstekend, we hebben heerlijk gegeten vooral de kreeft. Echt een aanrader, wij komen zeker vaker eten.

31. This evening I dined with my partner at Rodenbach in Enschede. The starter, scallops served with a seafood sauce was excellent, as was the wine pairing. This was followed by an Argentine steak, which was so succulent that it cut like butter, and delicately herbed, accompanied by a selection of vegetables. Again the recommended wine complimented the dish perfectly. The grand dessert, to end the meal was a statement in itself; white chocolate, orange and Grand Marnier brownie, Toblarone mousse, mini baked cheesecake and a black cherry ice-cream lolly encased in chocolate and this washed down with a black Muscat dessert wine. Absolutely heavenly.

32. Maaike & Erwin

Via Groupon kennisgemaakt met dit top restaurant. Bij binnenkomst werd de deur voor ons opengehouden, werden we naar de tafel begeleid én zelfs mijn stoel werd aangeschoven. Wisselen van tafel om naast elkaar te kunnen zitten was geen probleem.

Jonge bediening, maar meer dan keurig en open. Leuk! En wat hebben wij heerlijk gegeten: carpaccio, papikasoep, schelvis en luxe dessert. Op één schaaltje na heben we alles opgegeten, wat een smaken, wat een sensaties!

Het enige minpunt van de avond was het opnemen van de bestelling voor het eten. De gastheer had duidelijk niet de volle aandacht voor ons en vond dat niet alle keuzemogelijkheden uitleg behoefden. Jammer.

Voor het eten en de sfeer komen we absoluut terug, kan me er nu al op verheugen!

33. Joost en Rita Aalbers

Afgelopen weekend hebben we heerlijk mogen genieten in Restaurant Rodenbach. Wij hebben gekozen voor het 5- gangen diner "Menu Du Chef". Een absolute aanrader! Wat een geweldig eten! Onze gerechten werden geserveerd door John Spruit met een toelichting bij ieder gerecht. Wat genieten. Overall een super avond eindigend met de juiste drankjes aan de bar. De sfeer is uitstekend en de service boven uitstekend. Kortom: Een echte aanrader!

34. Frank & Kyra

We hebben een geweldige avond gehad bij Restaurant Rodenbach. Het totaalplaatje klopt bij dit restaurant, zie onze waardering! Je krijgt hier echt het gevoel gewenst te zijn door de enorme gastvrijheid van het personeel. Waar zie je tegenwoordig nog dat je jas wordt aangenomen en bij aankomst en vertrek de deur voor je wordt geopend... Het eten was een culinair hoogstandje evenals de porties! Je gaat goed gevuld naar huis. Voor ons was het etentje bij Rodenbach de eerste keer maar zeker niet de laatste...

35. Wij komen al jaren bij restaurant Rodenbach eten, en hebben ook in die jaren 3 eigenaren mee gemaakt. We hebben goede en minder goede tijden meegemaakt. Maar nu is het een toprestaurant. Met de komst van Chef de Cuisine/vinoloog en tevens leermeester John Spruit, kan het restaurant niet meer stuk. Gewoonweg geweldig, de huiselijke, gezellige en zeer gastvrije en geweldige sfeer. En wij kunnen het weten als kenners die iedere vrijdagavond onze benen graag bij hen onder de tafel schuiven. Ik zou zeggen ga het eens proberen en misschien dat u Rodenbach ook in uw hart sluit. Echt een aanrader als u van culinair eten houd!

36. mandy de vos

Een heerlijke avond gehad bij Rodenbach. We zijn heerlijk verwend door de chef kok. Het was een drukke avond, ondanks dat was de bediening snel en klantvriendelijk. Alle gerechten klopten gewoon!! Het water loopt me alweer in de mond als ik eraan denk!! Een echte aanrader!

37. Luuk Harleman

Vanavond bij Rodenbach gegeten, nou werkelijk waar perfect! Alles klopte! Het eten wat we kregen verraste ons totaal! We hebben gegeten hier en alles was helemaal tip top geregeld! De kok in de keuken heeft echt alles super gekookt! De bediening was goed de wijn was goed ! Degene die jarig was vanavond heeft zeker een super verjaardag gehad die niet snel vergeten zal worden! Rodenbach bedankt !!!

38. Zondag 5 januari hier voor het eerst gegeten. Zo kort na nieuwjaar was de bezetting die avond gering. Het voordeel was dat de chef kok mogelijk nog meer aandacht dan anders aan zijn gasten kon schenken.

Het 4 gangen verrassing menu bestond uit voorgerecht carpaccio 'vitello tonnato' met als extra gegrilde gamba's en een gebakken coquille, tussengerecht eendenborst met een mooie saus met Pedro Xeminex cherry 70 jaar oud, hoofgerecht lamsrack en nagerecht een 'grande dessert' van diverse ijs bereidingen uit eigen ijssalon.

De door de sommelier gekozen wijnen waren uitstekend en mooi gevarieerd. De keuken serveert eerlijk eten met mooie sausen en garnituur, zonder culinaire flauwekul. De porties waren zeer ruim bemeten. Absolute aanrader.

39. Hilde en Marnix

We hadden wat te vieren en als fijnproevers al heel lang voorgenomen dat "eens bij Rodenbach" te doen; het restaurant heeft ten slotte een lange en gerenommeerde naam (en traditie).

Om met de conclusie te beginnen; het was boven verwachting.. Bij binnenkomst treedt je in deze traditiewereld; groots en statig en iets wat voor het nageslacht tot in lengte van dagen behouden moet blijven. Hoewel het op zondagavond lang niet vol zat, was de sfeer erg prettig. De serveerster verraadde ons dat ze "net begonnen was" en daarom nog niet van alles op de hoogte, maar ze was heel aangenaam en voorkomend in de omgang.

Een vier-gangen Menu du Chef besteld en ons laten verrassen; Alleen de eerste gang met zalm en een gamba was niet alleen uiterst klassiek, maar kreeg van ons ook slechts de waardering voldoende. Alle gangen daarna waren goed tot uitstekend. Een beetje gedurfder had hier en daar van ons gemogen, maar zoals de chef aan tafel zelf als Rotterdammer meldde; "Je moet hier in Enschede niet te gekke dingen doen". Daarom serveerde hij naar eigen zeggen ook de bijgerechten, hoewel ook dat niet direct zijn eigen keuze was. Toch hadden we deze niet graag gemist, want wat een echte verrassing was.. een schaaltje perfect gegaarde bloemkool in ruime roomboter saus en nootmuskaat! Wie durft dat tegenwoordig nog?
    Sensationeel ook de primitivo uit Puglia (Papale) als onderdeel van ons wijnarrangement en de Black Muscat dessert wine.

Kortom; een perfecte afsluiting van onze feestdag en heel zeker voor herhaling vatbaar.

40. Daan Hendriks

Op zondag 2 februari waren wij te gast bij Restaurant Rodenbach. We hebben ons culinair laten verassen door chef-kok John Spruit die alvorens kennis kwam maken aan tafel. Vijf gangen kregen we geserveerd, met vooral producten die we niet op de kaart zijn tegen gekomen!

Erg verrassend allemaal! Reuzegamba's, lamshaas met jus van Pedro Xeminez, daarna hartzwezerik van het kalf en als hoofdgerecht kregen we twee verschillende borden. Één bord met daarop een halve kreeft en op het andere bord een mooi gegaarde lamskroon. Kortom: gevarieerd, perfect bereid, hoog op smaak en bovendien een verrassende belevenis. De fles Papale Primitivo kwam helemaal tot zijn recht en de goede, attente bediening maakte de avond compleet.

Waar wij zelf een beetje van balen, is dat we geen tijd hebben gehad om foto's te maken van de gerechten.. ze zagen er zó lekker uit dat we meteen zijn begonnen met eten, haha..

Wij komen graag terug!

41. Wij hebben hier zaterdag met 6 personen fantastisch gegeten. We hebben chef kok John Spruit gevraagd om ons lekker te verrassen. Nou dat is gelukt, wat geweldig was het allemaal. Allereerst: al bij binnenkomst werden we heel hartelijk ontvangen. Aan tafel kregen we als eerste een amuse van de Twentse hoen. Erg lekker en een goed begin. Drankjes worden ook goed bij gehouden, ze laten je niet zonder drinken zitten.

Als voorgerecht kregen we een heerlijke kalfscarpaccio. Super gewoon, ook hoe het bord was opgemaakt heel bijzonder. Het hoofdgerecht wat een lamsrack en een stukje tournedos. Super lekker klaar gemaakt. Als dessert kregen we een bolletje mouse met een kersijsje gedompeld in chocoladesaus en daarnaast nog een bolletje van champagne ijs.

We hebben eerlijk waar nog nooit zo lekker gegeten.

42. Corine Calsijn

Afgelopen zaterdag samen genoten van een verrassingsmenu van de chef kok John Spruit. Heb in tijden weer eens echt kunnen genieten van ten eerste het voorgerecht van heerlijke gamba's. Het hoofdgerecht met een heerlijk stukje mals vlees... En het toetje bestaande uit 6 varianten om van te smullen. In een woord voortreffelijk!

43. Peter en Leonie

We zijn vriendelijk ontvangen door de crew van Rodenbach.
    Omdat we regelmatig hier genieten van culinaire hoogstandjes en alle persoonlijke aandacht is het een fijne plek om te vertoeven.
    De Keukenbrigade onder de gedreven leiding van chefkok John Spruit weet ons ieder keer te verrassen. De bediening onder leiding van gastheer en wijnkenner Maurits Schoenmaker maken deze avonden compleet. Het is een aanrader voor zowel een jubileum-avond als een verjaardag, of zomaar een diner voor twee.
    Voor allen die deze avonden tot zo'n succes maken, chapeau!!

44. Mijn man en ik hebben vorige week bij restaurant Rodenbach gegeten. De keuken was fantastisch. Heerlijke gerechten die fantastisch waren opgediend. De bediening was voortreffelijk. Met 1 woord; een top restaurant. Wij komen binnenkort weer terug. John en zijn team, de complimenten van ons.

Groetjes Astrid

45. Fantastisch gegeten bij Rodenbach!

Als kritische eter alsnog volledig tevreden!

Prachtige bereiding en opmaak van de borden van supermooie smaakcombinaties.

Fijne ambiance en vlotte bediening.

Zeker een aanrader!

46. Fam. Munnink

Op zondag 29 december 2013 zijn wij uiteten geweest met onze vrienden. We kozen voor het 7-gangen diner bij Restaurant Rodenbach. Wij hebben echt heerlijk genoten van elke gang. Het was ons wel een beetje te veel eten, maar dat weet je vooraf bij een 7-gangen diner. We hebben genoten van de kok, die bij elke gang kwam uitleggen wat hij had klaargemaakt. We hebben zo'n beetje de hele wereld op tafel voorbij zien komen, exclusieve gerechten. Tussendoor nog een glaasje bubbels om de gangen wat te laten zakken. Het dessert verdient trouwens ook een dikke 10. Een schaal vol zelfgemaakte toetjes, stuk voor stuk overheerlijk... We gaan de komende dagen maar even niet op de weegschaal staan. Dit was echt een avondje uit voor ons. Heerlijk met vrienden uitgebreid tafelen, in een heerlijke rustige sfeer die daar heerst bij Rodenbach. Prachtige avond om nog vaak aan terug te denken. Grote dank aan de Chef Kok John Spruijt.

47. Op 29-12 zijn we met vrienden bij Rodenbach geweest. John Spruit heeft zich uitgeleefd in de keuken. We hebben genoten van een 7 gangen diner. We konden echt niets laten staan, het was gewoon té lekker om niet op te eten. Heerlijk. Echt een aanrader. Voor sommigen zal 7 gangen misschien wel wat veel van het goede zijn. John bedankt en tot de volgende keer!

48. Mildred Clark

Nu 3x hier gegeten en het eten was weer voortreffelijk!
    Geweldig restaurant, sfeervol, gezellig en een geweldige gastvrijheid.
    Complimenten aan de chefkok, John Spruit en zijn brigade en de gastheer die
    zijn vak goed verstaat.
    Ga zo door en gauw tot ziens

49. Vanavond met 6 vrienden geweest, in 1 woord gewoon super!!
    Sfeer heel prettig, ronde tafels en heerlijk gegeten.
    Vooral de interactie vanuit de keuken met de gasten hebben wij zeer gewaardeerd!
    Zeker een aanrader voor een leuke, gezellige avond op hoog niveau!
    Groot voordeel vonden wij dat je gewoon voor de deur kunt parkeren.

50. Geweest tijdens Twentse avond, aardige bediening en prima eten maar er ging veel mis. Kwam veelal door miscommunicatie, dat aangegeven aan een man met stropdas welke de gastheer leek te zijn maar die was de weg een beetje kwijt. Lijkt al met al meer op een grand café dan restaurant.

51. Zaterdag 23-11-2013 met 4 personen gegeten bij Rodenbach met een groupon bon.
    We hadden een 4 gangendiner. Het was echt heerlijk en de sfeer was gezellig. De bediening was erg goed.
    Kortom, dit is een aanrader.

52. Het was gewoon top! Super lekker eten, meer dan genoeg, leuke mensen, ouderwets gezellig.

53. Via Groupon hier deze week genoten van 4 gangendiner. Echt top, dit leuke team maakt de titel leukste restaurant helemaal waar. Onze dank voor deze gezellige, culinaire topavond.

54. Ankie en Jeffrey

Bij aanvang werden we erg gast vrij ontvangen, er was een mooi plekje voor ons gereserveerd bij het raam.
    We hadden een vier gangen diner en het was voortrefelijk.
    De bediening was erg aangenaam en erg vriendelijk.
    Dit is zeker een restaurant van klasse.
    We komen hier zeker nog eens terug om heerlijk te genieten van dit voortreffelijke restaurant!

55. Joost Purmer

Vanwege de reisafstand overnachten wij met een klein team van ons werk regelmatig in het Rodenbach. Nooit beseft dat dit hotel ook een geweldig restaurant heeft. Voor het diner laten we ons elke keer weer verrassen door de creatieve ingevingen en aanbevelingen van de vrolijke Meesterchef (en zijn team) John Spruit. Ongelofelijk wat een kwaliteit komt er uit hun handen. Er wordt zowel veel aandacht geschonken aan de gerechten zelf als ook aan de opmaak. Het enige verschil met een Michelin-ster restaurant is dat je je hier wél rond kunt eten. En het originele en leuke is dat de chef contact houdt met de klanten door gewoon in eigen persoon aan tafel te komen vragen of alles naar wens is. We komen iedere keer niet verder dan dat het héérlijk is.... Recent ook de kaart eens bekeken, hier staan echt alleen maar indrukwekkende gerechten op dus wat mij betreft eten wij hier elke dag. Ze hebben nu zelfs een aparte Wildkaart. Puur & Passie is in ieder geval een zeer passende slogan. Dit restaurant smaakt letterlijk naar meer!!

PS. Naar het schijnt, komt er in het voorjaar van 2014 een boek uit van John met allerlei wereldse recepten en verhalen naar aanleiding van zijn recente wereldreis. Lijkt me ook een aanrader van de bovenste plank, ben benieuwd!

56. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Speciaal eten op normale manier.

57. henk van dijk

Op uitnodiging gegeten in restaurant Rodenbach; dit was al weer een tijdje geleden. Aangenaam verrast door de heerlijke gerechten. Goede balans in de opbouw van dit verrassingsmenu. Prima toegelicht door John. Iets om zeker vaker te doen, een aanrader.

58. Topavond gehad bij Hotel Restaurant Rodenbach. Erg lekker eten en dat voor een goede prijs! Unieke recepten en zeer klantvriendelijk personeel!

59. Voor ons was het te lang geleden dat we bij Rodenbach waren geweest. Dat werd gisterenavond "pijnlijk" duidelijk door de sublieme gerechten die ons door top-chef John Spruit en zijn team werden voorgezet. Wat een geweldige culinaire en gezellige avond hebben wij ervaren bij Rodenbach.

Het perfecte eten en de sfeervolle ambiance van het restaurant werden gecompleteerd door een vriendelijke, vlotte bediening en de gastvrije eigenaar Maurits.

Aanrader mensen!

Wij komen zeker terug.
    Tom & Jenny (Webfix)

60. Gisteren een leuke avond gehad bij hotel/restaurant Rodenbach. Was samen met mijn moeder hier.
    Op advies van de Chef-kok, Dhr. J. Spruit die bij onze tafel kwam hebben we als voorgerecht voor een soep gekozen.
    Als hoofdgerecht een schnitzel die ze zelf maken en als nagerecht een sorbet. Het eten was lekker en meer dan voldoende. De bediening was vriendelijk en gastvrij en de chef-kok kwam ook vragen of alles in orde was.

61. Tattoo Bob

Bijzonder klantvriendelijk restaurant met een uitmuntende Chef de Cuisine 'John Spruit'.
    Kan gezet worden in het rijtje van de bekende chefkoks in Nederland (ik spreek uit ervaring).
    Niet één gerecht heeft voor hem geheimen, daarbij opgeteld de goede gastheer Maurits (eigenaar). In één woord een aanrader.

Tattoo Bob

62. Heerlijk gegeten en erg genoten van de luxe en service. Zelfs nog een nieuwe vergeten groente ontdekt (Oerwortel/schorseneer) die de kok me nog een kwam brengen om zelf thuis te maken (daar was hij ook zo lekker ;) ). Einde van de avond deed me wederom zeggen: "life is good!".

63. Cor van Boxtel

Heerlijk gegeten dankzij een ambitieuze kok. Met een glimlach op zijn gezicht komt hij vragen wat je niet wil bij het verrassingsmenu. Als een Hans Kazan tovert hij vervolgens fantastische gerechten op je bord. Hij verdient een dikke 10, maar krijgt er een minnetje achter. En dat enkel maar omdat hij uit Rotterdam komt.

64. jolanda van Gelder

Op zaterdag is het restaurant tot 5 uur gesloten. Ik kwam rond 2 uur met een vriendin. De kok bood aan om iets voor ons te maken. Dit is pas service!! De kwaliteit van het eten was uitstekend, de lichten werden aangedaan, de kok schonk zelfs de wijn in. Dit heet liefde voor je vak hebben. Mijn (onze) complimenten.

65. Silvia Janse

Wat "uit eten" zou zijn, werd een heerlijk "avondje uit". Top bediening, erg vriendeijk,
    Ook de kok was zeer betrokken, even een zeer gewaardeerd rondje in het restaurant.
    Hoofdgerecht zag er uit als een schilderij, zo mooi opgediend, klasse!!
    Heel divers en topkwaliteit! Een echte aanrader, zeker de moeite waard.

66. In korte tijd twee keer bij Rodenbach gegeten.. Erg relaxte sfeer en het terras is super, lekker rustig en sfeervol. De bediening is goed en erg vriendelijk. De kok is een vakman met veel passie voor zijn werk. Heerlijk genoten van de verrassingen die de kok voor ons had. Top!

67. Peter Toerse

Afgelopen weekend heb ik hier gegeten met mijn vriendin en ik moet zeggen dat het eten daar zeer goed is. Complimenten aan de kok, "puur en passie" snap je pas als je daar gegeten hebt. De bediening verdient ook een dikke 10 dankzij hen hebben we een super avond gehad, een aanrader voor elk mens. Een top restaurant voor een betaalbare prijs echt super.

68. Fea van der Velde

Gisteravond heerlijk gegeten bij rodenbach, wat een prachtige zaak.

We kwamen aan en werden meteen goed ontvangen door de gastheer.
    We kregen een heerlijk drankje, waarnaar we konden plaats nemen ophet mooie terras wat heerlijk privé ligt waar door er weinig lawaai is en je heerlijk rustig kunt genieten.
    We kregen direct een schaaltje met stokbrood en 2 soorten beleg knoflook saus en tonijnsalade ook kregen wij een super lekkere gamba met daarom heen parmaham echt top.

We bestellen en super mooie wijn van de uitgebreide wijn kaart. En dat is moeilijk kiezen omdat er veel prachtige wijnen opstaan. Maar u word goed geadviseerd met een wijn die u graag wil drinken.

Daarna bestelden we ons voorgerecht ik had de cocuilles en mijn vriend de tomatensoep.
    Deze gerechten waren heerlijk, super vers en met zorg bereid door chef John spruit deze man heeft super veel passie voor zijn vak en dat kun je proeven. Hij kwam toen we het op hadden ook even vragen hoe het smaakte hoe leuk is dat.

Het hoofdgerecht was ook weer super. En mooie porties met aardappels en verse groente.

Ook de ambiance is helemaal geweldig het is schoon en in een klassieke stijl.

Al met al hebben wij een top avond gehad en willen daarom Maurits schoenmaker en chef j spruit heel erg bedanken en we komen echt snel weer terug naar deze top zaak.

69. Heerlijk uit eten, met zijn 2en. Laten we Rodenbach eens proberen. Zonder verwachtingen kwamen wij binnen. We werden hartelijk ontvangen, konden plaats nemen waar wij dat graag wilden.

Na een heerlijke amuse en goede drank begonnen wij aan de culinaire reis.

Als starter een goede carpaccio gevolgd door een geweldige kreeft en konings krab. Wat een genot. Als tussendoor kregen wij een soup rechtstreeks uit de zee. De smaken pasten perfect bij elkaar. De passie van chefkok J. Spruit is werkelijk te proeven!!

Voor het 2e hoofdgerecht kregen wij ossenhaas en lam.. Wij krijgen nog steeds een glimlach op ons gezicht wanneer wij terug denken aan de smaken van dit gerecht, subliem!

Wij danken dhr Spruit voor zijn geweldige ontvangst en passie. Niet eerder hebben wij zo genoten van een avond uit eten waar echt alles klopte. Wij komen hier zeer graag terug!

70. we hebben een heerlijke week gehad op vakantie in Enschede. logeren in Rodenbach is erg aangenaam, mede door de service, de gastvrijheid en ontspannen sfeer waarbij veel mogelijk is. Voeg daarbij de heerlijke keuken van chefkok John Spruit. De overige restaurants in Enschede hebben ons niet gezien, elke dag een ander gerecht op de kaart van Rodenbach, dat was ons plezier. De flexibiliteit (laat, vroeg, geen probleem), de leuke adviezen, de geweldige sfeer en service maakt dat je optimaal kunt genieten. De verse ingredienten van de beste kwaliteit die gebruikt worden door de chefkok, garanderen samen met zijn creativiteit en vakmanschap elke keer weer voor verrassingen. De gezellige zaal en het fantastische terras zijn er het ideale decor voor. Een aanrader!

71. fam. Huigens

Dankzij dhr. J. Spruit, chefkok, hebben wij heerlijk gegeten bij Rodenbach! We kunnen het iedereen aanraden! Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht was top en zelfs de bijgerechten waren supergoed! Uiteraard hoef ik er niet bij te vermelden dat ook het nagerecht zeer goed smaakte. Wij hebben op het terras gezeten en gaan zeker in de winter een keertje van de sfeer binnen proeven. Op het terras was de ambiance wat zakelijk. Misschien daar nog wat puntjes op de i. Wij komen in ieder geval zeker terug!

72. Vandaag samen met mijn vriendin genoten van een sublieme (en ik heb er aardig wat geproefd) soep cocktail van zeevruchten, precies goed. Mijn complimenten aan de chef J. Spruit. De rest van de order en service was ook zoals het hoort, echter sprongen deze er niet zo uit als de soep.
    Zoals recensies hieronder reeds hebben beschreven, vinden ook wij het uiterst netjes dat de chefkok zelf regelmatig komt vragen of alles naar wens is. Dhr. Spruit heeft een zeer passie volle, vriendelijke en positieve uitstraling en dat merk je in de gerechten. Een prima culinaire gelegenheid!
    Wellicht mag de ambiance wel wat rustiger en wat verjongen.

73. Paul van der Laan

Ik was er op de caribische thema avond en het was voor mij een doorslaand succes. Het eten was top en de sfeer uitmuntend. De chef kok John Spruit schotelde ons een bijzonder menu voor van 7 gangen. Het was gewoon heerlijk. Een aanrader dus wat mij betreft!

74. Als inwoner van Enschede voor het eerst gegeten bij Rodenbach. Een chef met passie en kwaliteit, die het menu met je doorneemt en waar mogelijk ook uitserveert. Of dat ook nog kan als het erg druk is weten we niet. De sfeer kan nog wel wat impulsen gebruiken, en nog wat meer aandacht voor de details (aankleding terras, wat vaker bijschenken) en dan komt het wel goed.

75. Paul Nijssen

We hebben ons afgelopen woensdag laten verrassen door chefkok John Spruit! We kozen voor het chefs keuze menu. Hier hebben we geen spijt van gekregen. Mijn vrouw is visliefhebber, ikzelf lust vlees en vis. We startten met een overheerlijke zalm amuse, daarna een zalig voorgerecht met tijgergarnalen. Vervolgens kreeg mijn vrouw een zeer lekkere zalmcarpaccio en ik werd verblijd met een kalfscarpaccio. Daarna werden we verrast met een heerlijk verse kreeft die we samen verorberd hebben.
    We waren toen al zeer tevreden en het hoofdgerecht moest nog komen. Voor de visliefhebber was er een combinatie van kabeljauw en zalm, ook weer heerlijk! en erg royaal! Ik kreeg zeer malse, heerlijke texels lamsracks, de bijgeleverde bijgerechten waren ook erg lekker. Tussendoor kregen we nog een frambozen / bosvruchtenspoom. Na al die heerlijke gerechten kregen we een zalig toetje, bestaande uit een palet van 5 heerlijke soorten, oa creme brulee, brownie, heerlijk ijs en niet te vergeten de gevulde truffels!!

We hadden een heerlijke avond, als we weer in Enschede zijn komen we hier zeker weer terug.
    John doet alles met Puur en Passie, dat was te merken, hij kwam steeds zelf vertellen wat hij bedacht had!
    Deze persoonlijke aandacht vonden we erg prettig.
    Ober Martijn, ook voor jou alle complimenten voor de moeite die je hebt gedaan om het ons naar onze zin te maken.

76. Wij sluiten ons volledig aan bij de resencies die hier onder worden beschreven,ook wij zijn terug kerende gasten bij rodenbach,de vriendelijkheid van de bedreven bediening de ambiance en natuurlijk het voortreffelijke eten die door de chefkok john spruit wordt bereid maakt het telkens een feestje voor ons en een streling voor de tong.
    Daarbij niet te vergeten dhr schoenmaker die het toch iedere keer weer klaar speelt dat de gasten tevreden en voldaan naar huis gaan incl bij afscheid een prachtige rode roos.
    Restaurant Rodenbach kunnen wij zeer zekers bij iedereen aanraden u wordt niet teleurgesteld.
    Chapeau voor de medewerkers.......!!!!!!!

77. nancy stuivenberg

Vorige week samen met mijn moeder voor de eerste keer gegeten bij Hotel Rodenbach. Ontzettend fijne ervaring. Netjes ontvangen door de ober, en persoonlijk gegroet door de chef kok, John Spruit. De kok kwam persoonlijk uitleg geven over ons 4 gangen menu. Vooraf een heerlijke amuse met rivierkreeftjes mango en rucola, daarna een rijke carpaccio. Vervolgens hebben we een heerlijk soepje gehad van zalm, broccoli, chardonay en slagroom. De topper was wel het hoofdgerecht. Gamba's met een malse biefstuk in een sausje met verschillende bijgerechten. Helaas moesten we veel laten staan omdat het veel te veel was. Als nagerecht een huisgemaakte brownie, truffels met slagroomvulling en een bolletje ijs met slagroom. Ook de sfeer was geweldig. Het was wel een beetje rustig. Buitengewoon geweldig. We komen zeker terug en raden iedereen aan een hapje te gaan eten bij Rodenbach.

78. MSG & AMH

Zondag 7 juli gedineerd bij hotel restaurant Rodenbach in de gezellige terras tuin.

De keus was gevallen op de dag special ('shoot of the day'), deze keer de kangoeroe biefstuk gegarneerd met asperges. Vooraf hadden wij de Zeeuwse mosselen.

De mosselen waren op een originele manier klaargemaakt. Net wat andere groenten dan gebruikelijk, wat resulteert in een verrassende smaak.

Kangoeroe biefstuk was lekker mals en overheerlijk van smaak. De asperges waren boterzacht. Perfect!

Bijgerechten waren divers (bloemkool, salade, gebakken aardappelen en frites)

De hoeveelheden waren ruim voldoende. Zo voldaan, dat we het ongetwijfeld heerlijke dessert hebben overgeslagen...

Gedurende het diner kwam zowel de Chef als de ober een aantal keer aan de tafel om te informeren of alles naar wens was.

Bediening was zeer attent. Gerechten werden vlot geserveerd.

Chef John Spruit biedt originele en verrassende menu's.

79. diner voor twee

Vrijdag met z'n tweeen genoten van een culinair summum van smaken en producten. Opvallend was de bevolgenheid van de man in de keuken. Deze meneer nam de moeite regelmatig toelichting te geven op het geserveerde. Zoniet, dan werd het moeiteloos ingevuld door de attente gastheer. Elk element op het bord werd op zijn eigen, verrassende wijze benaderd. Prijs/kwaliteit was in verhouding. In ieder geval producten (zoals vandaag rogveugel en krokodil ) en bevolgenheid van het personeel die wij iedereen kunnen aanraden te ervaren. Wij wensen het team heel veel succes toe met de door jullie ingeslagen weg !

80. Gisteren een superavond gehad bij hotel/restaurant Rodenbach.. Wat hebben wij heeerlijk gegeten! Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen. Een mooie amuse van het huis gekregen met rivierkreeftjes en mango. Wij hebben gekozen voor een verassingsmenu, en hoe dat we verrast zijn! Als voorgerecht kregen we een heerlijke romige broccolisoep met zalm, aan tafel geschonken! Het hoofdgerecht was echt een toppunt.. Een tournedos van kangoeroe met mangopuree, een tournedos van krokodil en een vleugel van een rog!! Wat ontzettend genieten! Als nagerecht hebben we een heerlijke koffiesorbet met walnoten en boerenjongens gehad. Wat een genot om hier een avond te zijn, geweldig.. Bedankt!

81. B van der Holt

Wij hebben gisteren heerlijk genoten van het voortreffelijke eten bij Rodenbach. Het eten en de vriendelijke service waren zeer goed. De Chefkok, Dhr. J. Spruit, kwam zelfs een praatje maken aan de tafel en dit sprak ons erg aan. De prijs/kwaliteit verhouding is top. Dit restaurant is absoluut een aanrader en we komen zeker een keer terug!

82. Fam. M. Yalci

Op uitnodiging van de Chef Kok met vrienden naar de Noordzee avond geweest. Wij wisten niet dat je met vis en schaaldieren zoveel mooie en smaakvolle creaties op het bord kan presenteren. Zeker andere gerechten dan wij gewend zijn maar echt heerlijk. Mooi restaurant en een hele leuke sfeer met live muziek. Wij komen zeker nog een keertje eten, top!!!!

83. Dit weekend, op aanraden van vrienden, hier voor het eerst wezen dineren. Wat een geweldige zaak en een mooi terras. Zeer gastvrij werden wij ontvangen en tijdens ons eerste drankje kwam de Chef Kok aan tafel. Een zeer vrolijke Rotterdammer met veel passie voor Rodenbach en zijn gerechten. Hij heeft ons de shoot of the day aangeraden, een malse kangoeroe tournedos. Hij heeft niets teveel gezegd, helemaal geweldig. Een mooi stuk vlees, keurig voor ons gesneden en een heerlijke krachtige knoflookjus erbij geserveerd. Tijdens het hoofdgerecht kwam de Chef persoonlijk vragen of alles naar wens was, waar zie je dit nog tegenwoordig. Na afloop hebben wij een verrassingsdessert genuttigd met o.a. slagroomtruffels en warme brownie hmmmmmm. Rodenbach is niet zomaar even uit eten, het is gezellig een avondje uit met geweldige gerechten en een vakbekwame bediening. Voor ons de absolute top en zeker voor herhaling vatbaar. Onze dank voor het hele team...... tot snel

84. Elkin Coppoolse

Met een heerlijke aanbieding van Groupon mochten we voor een 4 gangen diner aanschuiven. Zeer nette en strakke service zorgde ervoor dat we op ons gemak konden plaatsnemen aan een ruime tafel.
    De gangen waren stuk voor stuk fantastisch! Hoewel het elkaar vlot opvolgde was er genoeg tijd om te genieten van de kunsten van de chef en werd er bij elke gang goed uitgelegd wat er te verwachten viel. Ook was de chef zelf nog even aan de tafel om het menu kort uit te leggen, mooi!
    Al met al een aanrader om eens langs te gaan, prettige sfeer, zeer nette en correcte bediening en heerlijk eten!

85. Zeer prettig gezeten, zowel in restaurant als op het grote besloten terras. Prettige, persoonlijke bediening die echt hun best doen om het je naar de zin te maken. Af en toe zijn er een soort thema avonden met live muziek. Ook leuk en lekker om dit eens mee te maken. Aanrader!
    Ook de kok verdient een pluim. Kwam ons vanuit de keuken nog verwelkomen en smakelijk eten wensen.
    Stijlvol gegeten. Ga zeker nog eens!

86. T. Goeman en N. Vervoort

Wij wilden dit restaurant een keer proberen. Sinds 3 weken is er een nieuwe chefkok, John Spruit. Wij zijn aangenaam verrast door de keuken en bediening. Er werden spannende combinaties geserveerd, zoals grove zalmtartaar met rode ui en popcorn of een gamba ingepakt in een plakje pancetta met rucola en balsamico siroop. Smaakte erg lekker. Geen sterrenrestaurant, wel erg leuk, lekker, een kok die uitprobeert en zo nodig improviseert. Ook de bediening was vriendelijk met aandacht voor de klant. Bij binnenkomst en vertrek kregen we een hand! Een prima ervaring en aanrader.
    Wij kunnen geen goede waardering geven over prijs/kwaliteit, omdat we via een groupon bon hebben gegeten.

87. Ruben van Boven

Een geweldig hotel! Meteen al bij binnenkomst een goed gevoel! Waar de super vriendelijke en behulpzame eigenaar Maurits mij en mijn vader welkom heette. Wij hebben een hoop hotels gezien maar zijn nog nooit zo open en oprecht vriendelijk welkom geheten. Vervolgens aan een tafel gaan zitten in het mooie restaurant. En daar kwam vrijwel direct de vriendelijke chef John naar onze tafel om hoogst persoonlijk ons welkom te heten. Met een enorme passie vertelde hij over de nieuwe kaart en gaf ons een zeer welkom gevoel en het gevoel dat wij speciale gasten waren. dit weet hij bij iedereen te doen. De keuze van de gerechten was geweldig en heb heerlijk gegeten. Bij elk gerecht werd er helemaal uitgelegd wat je te eten kreeg en de opmaak van het bord was perfect. Sterrenkwaliteit maar dan niet van die kleine gerechtjes maar gewoon genoeg. Voortreffelijk! We hadden voorgenomen een keertje in de stad te gaan eten maar dit plan werd gewijzigd na ons eerste diner in Rodenbach! We hebben alleen nog maar in het hotel gegeten en ons laten verassen door de zeer creatieve en smaakvolle gerechten van de Chef. Na het eten een heerlijk drankje aan de bar waar de zeer gastvrije Maurits ons echt een thuis gevoel wist te geven! Nog nooit zoiets meegemaakt. Zeer prettige kamers met alles wat je wenst. Het ontbijt ook prima en keuze genoeg aan broodjes, beleg enz.
    Kortom een geweldig hotel met een geweldige sfeer dankzij het personeel en de vaste gasten die bijna elke avond wel even langs komen om van de gezelligheid aan de bar te genieten. Zeer stijlvol en voelde echt als thuis! Mijn vader en ik zullen nog vaak terugkomen in dit hotel!

88. Tanja en Jeannette

Vorige week uit eten geweest bij Rodenbach met mijn moeder. Er was een nieuwe chefkok, de heer John Spruit. Achter ons zaten mensen die uit Curacao kwamen en we hoorden hun al zeggen dat het bijna niet normaal was om zo lekker te eten. Ik dacht toen... nou dat zal wel meevallen... TOT we zelf onze menu's kregen. Ooooh wat schandalig lekker gegeten. En bij het naar huis gaan, kregen we allebei nog een prachtige lange roos mee naar huis. Wat een hoffelijkheid en service. Voortreffelijk en een ambiance die in deze wereld eigenlijk veel meer gezien mag worden. Super!!!. De laatste keer dat ik zo lekker gegeten had was in Fontainebleau 10 jaar geleden. Alsof er een engeltje over je tong p.....! Merci. voor de fijne avond.

89. Mieke en Rene van den Bulk

Wij hebben15 juni gegeten bij hotel restaurant Rodenbach.De chefkok (John Spruit) heeft ons een 4 gangen menu geserveerd met vooraf een amuse. Wij hebben genoten met welke toewijding hij de gerechten heeft bereid. Een pluim voor de chefkok.

90. Fam. te Winkel

Genoten van een avond waarbij het culinair genieten is.
    Mooie gangen en passende wijnen in een fijne klassieke ambiance.
    Aandacht voor de gast wat het geheel tot een geslaagde avond heeft gemaakt.

Voor een ieder die kwaliteit kan waarderen; een bezoek waardig!

Fam. te Winkel

91. Riet Ploeger

Wij hebben hier onlangs gegeten. Het eten was erg goed en de Zuid-Afrikaanse wijn heerlijk. De sfeer is informeel en chefkok John Spruit maakt zelfs tijd voor een praatje aan tafel, evenals de Heer Schoenmaker, de beheerder.
    Kortom: een aanrader !

92. fam Munnink

Wij komen uit Curacao, en hebben van de week weer 2x bij Rodenbach gegeten.
    Vandaag was de 2e keer, en mijn dochtertje was mee. De kok liet ons de kreeft zien. Hij beweegt.....mijn dochtertje mocht 'm aaien...ze vond het eng. John Spruit zei: doe maar hoor, er gebeurd niks, de scharen zitten vast met tape.
    Dat was wel een super leuke ervaring....
    Dat is wel heel vers he?
    De nieuwe chef-de-cuisine is uitstekend, en brengt het geheel op een hoger culinair niveau.
    De 1e keer heb ik roerbak-asperges gegeten, heerlijk. de 2e keer zeetong, beide keren als voorgerecht carpaccio, die is ook echt aan te bevelen. De eigenaar heeft de zeetong voor me gefileerd, dat is ideaal en staat ook erg leuk als hij dat zo naast je klaar staat te maken.
    Wat ook zo leuk is, is dat de kok zelf steeds langs komt om een praatje te maken. Hij wil ook echt graag weten of we het lekker vinden. Je kunt zien dat deze man passie voor z'n vak heeft. Echt een aanrader voor iedereen om het Rodebach restaurant uit te proberen. De prijzen zijn van normaal niveau, en je krijgt zoveel extra's (friet, geb.aardappelen, rauwkost) dat je het niet eens op kunt. Wij hebben weer culinair genoten.

93. M. Smit

Vandaag 12 juni 2013 heerlijk gegeten bij dit restaurant. Echte waar gekregen voor mijn groupon en het smaakt naar meer en vaker. Een enthousiaste nieuwe chef en een gedreven eigenaar.

94. Wij zijn zondag bij jullie wezen eten.
    Het eten was voortreffelijk.
    Bij elke gang kwam de chef kok even toelichten wat er opgediend was.
    Groot compliment voor de chef kok John Spruit.
    Hij vertelde dat hij er nog maar net werkte.
    Absoluut aan te bevelen, zeer lekker.

95. In één woord geweldig. Alles was geweldig tijdens deze asperge feestavond. 7 gangen en allemaal even verrassend. Zo leuk dat de Chef aan tafel de gerechten persoonlijk komt toelichten, vol enthousiasme voor zijn vak en met een leuke uitstraling. Gezellige live muziek, attente bediening en heerlijke gerechten. Wij komen zeker weer en zullen binnen familie en onze vriendengroep Rodenbach zeker aanbevelen.

96. Brigitte Wijlens

Wij zijn eerste pinksterdag bij jullie wezen eten. De kok uit Rotterdam heeft heerlijke gerechten voor ons gemaakt. Het was een streling voor de tong. In een woord wij hadden een geweldige avond.
    En hopen dat er nog vele van deze zullen komen met jullie geweldige kok..

Han en Brigitte Wijlens

97. Goof molkenboer

Keurige ontvangst. Een Prima 4 gangen diner in een ontspannen sfeer. Bij elke gang werd er verteld wat er werd opgediend. We hebben genoten van het eten. Het was voortreffelijk.
    Echt een aanrader

98. Hans en Regien

Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. Zeer vriendelijke bediening en prima sfeer.
    Voor herhaling vatbaar!

99. Klumper

Heerlijk gegeten, kwalitatief zeer goed.

100. Wij hebben hier op 16 augustus gegeten gebruik makende van een Groupon voucher. We konden lekker buiten op het terras eten waar al een tafel voor ons gedekt stond.
    De bediening is zeer vriendelijk en correct. De gerechten waren allemaal heerlijk van smaak evenals de wijn.

De prijs-kwaliteitverhouding is zeker voor wat de Groupon voucher gekost heeft perfect.

Wat ons betreft een prima restaurant. We hebben ons tevens voor de Italiaanse avond opgegeven en zien ernaar uit.

Volgende pagina