Restaurant Rodon in Emmeloord

Achterom 24 8302 EA Emmeloord Nederland
Telefoon
0527-240275
Website

De Grieks mediterraanse keuken van Restaurant Rodon is een van de meest creatieve keukens van deze regio. Hier verschijnen feta, Kalamata olijven en phyllo naast de pesto en de paksoi op het menu, gekruid met smaken uit de hele wereld. Zeevruchten zijn bij ons geen synoniem van gefrituurde kalamari.

Wij maken gebruik van feta, olijven en olijfolie en een groot aantal producten uit Griekenland en combineren dit met de beste lokale ’versproducten’ van uitstekende kwaliteit. Griekse restaurants in Nederland, bleven vaak op de rand van de epicurische scene. De meesten waren vrolijk, met een kitsch decor, gerund door de eigenaar/kok die salades, vlees- en visschotels maakte. Ze creëerden een paar crossculturele eigenaardigheden, zoals de gyros-rol, maar slechts een enkeling is er in geslaagd om de smaak werkelijk te prikkelen.

Met ons menu maken wij een gedurfde & passionele terugkeer naar onze ”roots”.

Restaurant Rodon is een nieuw, stijlvol, klein, upscale, wining & dining restaurant waar wij verfijnde gerechten serveren gebaseerd op Grieks mediterraanse ingrediënten.
Er is nog een lange weg te gaan, maar wij voelen ons trots en tevreden.

Aleksander Selimollari & Olaf de Wit

Meer over Rodon
• Elke eerste en derde zaterdag van de maand is er Live muziek met Andreas. Een avond vol muziek, lekker eten, ontspanning, dansen en het traditionele "Griekse" borden gooien mag natuurlijk ook niet ontbreken.
• Bent u graag online tijdens uw avondje uit? Al onze gasten kunnen gratis gebruik maken van WiFi (vraag naar de activatiecode).
• Rookt u graag een sigaretje tijdens en/of vlak na het eten? Geen probleem, wij beschikken over een aparte rookruimte waar u lekker kunt zitten en van een drankje kunt genieten.
• Voor onze toekomstige klanten hebben wij kinderstoelen ter beschikking.
• Al onze gerechten zijn ook bij ons af te halen. Terwijl u wacht kunt u genieten van een glaasje traditionele "Ouzo" van de zaak!

Gezond & Lekker Eredivisie
Restaurant Rodon is reeds bekroond met een speciale oorkonde. 17 Sept j.l. reikte Tv-presentatrice Vivian Boelen de oorkonde uit, waarmee Restaurant Rodon werd toegelaten tot de ’Gezond en Lekker Eredivisie’. Deze restaurants zijn te herkennen aan de deursticker ”Gezond & Lekker”

Reserveer een tafel

Fans

Nog 3 fans

Foto van Restaurant Rodon in EmmeloordFoto van Restaurant Rodon in EmmeloordFoto van Restaurant Rodon in EmmeloordFoto van Restaurant Rodon in EmmeloordFoto van Restaurant Rodon in EmmeloordFoto van Restaurant Rodon in EmmeloordFoto van Restaurant Rodon in EmmeloordFoto van Restaurant Rodon in EmmeloordFoto van Restaurant Rodon in Emmeloord

Openingstijden keuken

In het centrum
Ambiance
Huiselijk en gezellig
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
Voorzieningen
Afhalen, Wi-Fi en rookruimte