Bistro Le Papillon in Elburg

Parkeergelegenheid gratis aan weerzijden van de vesting. Vanaf parkeerplaats "De oude Vos" aan Havenkade is het 5 minuten lopen naar Le Papillon.

• All-inclusive

1363195680 89
1487002053 89
1497319251 90
1652077218 92

1. Geweldig geluncht bij de Papillon! Hoewel we nooit uitgebreid lunchen, konden we niet om een laatste verrassingsmenu van de chef heen! Zo jammer dat de zaak moet sluiten! Jullie zijn een uitstekende gastheer en -vrouw. En de chef kok? Geweldig! Ook dit keer waren de gerechtjes een lust voor de zintuigen. Als team hebben jullie 10 jaar een prachtige prestatie neergezet en alle geluk voor de toekomst!

2. De sfeer is heel gezellig en ongedwongen, wij hadden een tafeltje op de 2e verdieping met uitzicht over de winkelstraat van Elburg. De bediening was heel zorgvol en duidelijke uitleg over de fantastische gerechten. Het wijn arrangement wat wij er bij hadden besteld kunnen wij een echte aanrader noemen. Kortom voortreffelijk eten met aandacht bereid en geserveerd met verrukkelijke wijnen. Een echte aanrader dit restaurant.

3. Jos en Irma Janssen

Zoals vanouds verfijnde keuken in hartje Elburg. Jammer als het zou verdwijnen.

4. Dirma & Ferdinand

Gezellige informele sfeer, verrassende en complexe gerechten met goede bijpassende wijnen. Echt genoten!

5. Bianca Groen

Sfeervolle bistro, goede vriendelijke bediening, die uitleg geeft over de gerechten en bijpassende wijnen. Het restaurant serveerd heerlijke gerechten op sterren niveau, tegen een schappelijke prijs. Wij komen graag terug.

6. Danny Gosewisch

De gerechten die we kregen waren heel erg lekker en smaakten zeker naar meer. Ook waren de gerechten verrassend, aantrekkelijk en werden keurig gepresenteerd. De bediening was heel klantgericht.
    Mistte wel iets van aardappelen en groenten.
    Desalnietemin was voor ons dit avondje uit, voor ons zeer geslaagd.

7. Waren hier voor de 1e keer. Gekozen voor jubileum menu. Schrijf eigenlijk nooit een review, maar voor deze zaak graag een uitzondering. Ondanks het rare aanvangstijdstip een super middag/avond gehad. Binnen 30 minuten niet meer in de gaten dat je"vroeg" aan tafel zat. Prima bediening, belangstellende en ter zake kundig. Mooie wijn spijs combinaties en goede verhouding tussen kwaliteit en prijs. Zeker voor herhaling vatbaar. Proberen dit soort zaken zoveel mogelijk te steunen in deze lastige tijden.

8. We hebben een fantastische avond gehad. Mooi jubileum menu, de kok had beslist zijn best gedaan. Lekkere gerechten, verrassende combinaties en heerlijke wijn bij ieder gerecht.
    Jonge maar kundige mensen in de bediening die duidelijk plezier hadden in hun werk. Wij opteren alvast voor het 12,5 jarig jubileum.

9. Heerlijk gegeten, gerechten zien er mooi uit en smaken heerlijk, sfeer is intiem en ontspannen, bediening attent, wij hebben genoten.

10. Ellie en Henk

Het was zoals gewoonlijk; heerlijk gegeten en in alle opzichten een fijne avond gehad! Een mooi jubileum, wij hopen dat we nog vaak bij jullie kunnen "aanschuiven" voor een aangename avond! Een grote 10 van ons!!!!!

11. Ver vanuit Portugal in Elburg. Wat een heerlijke ervaring. Allereerst het eten. Wat mij betreft op laten gaan voor de sterren. (Heb in sterrenrestaurants gegeten die dit niveau niet haalden) dan de staf, zowel keuken als gastheren. Vriendelijk en ontspannen. Voeg dit bij de sfeervolle ambiance, en je hebt echt een top restaurant. Volgende keer blijf ik in Elburg slapen, zodat de wijnkaart uitgebreider geproeft kan worden. Dank jullie wel.

12. Walter Troost

Persoonlijk, heerlijk, voortreffelijk en wederom een prachtige culinaire avond gehad. Zo blij dat ik in Elburg woon.

13. Jeanette Steeghs

We hebben heerlijk genoten van een 5-gangen diner met bijpassende wijnen, ter ere van hun 10-jarig jubileum en onze 10e trouwdag. Het eten was super, de bediening nog beter! De gastvrijheid was overtreffend.
    Een dikke 10 voor de eigenaar en zijn personeel. Het is in Elburg mijn favoriete restaurant.

14. Ron en Camilla

We waren op zoek naar een restaurant waar we wild konden eten. Op basis van de goede recensies en de impressie van het restaurant voor Le Papillon gekozen. En we werden niet teleurgesteld. Wat een geweldige gerechten en ondanks de maatregelen van het kabinet gingen ze daar goed mee om. De bediening is alert en erg aardig. We komen zeker nog een keer terug!

15. Coby en Jack

Wederom zijn wij verrast door het smaakvolle diner van Le Papillon! Ook na 10 jaar weten ze de kwaliteit op hetzelfde hoge niveau te houden. Geweldig gastheerschap!

16. In een fijne ambiance weer heerlijk gegeten. Zoals altijd in dit restaurant.

17. We werden hartelijk ontvangen. De menukaart is klein, maar hetgeen wat je krijgt is echt een kunstwerk. Je ziet en proeft dat er veel liefde en aandacht in de bereiding van de gerechten zit. De sfeer was goed, zachte achtergrond muziek en voldoende ruimte tot andere gasten. We hebben een heerlijke avond gehad!

18. Jos en Rina

Heerlijk gegeten. 3 gangenmenu. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Goede sfeer. Prima gastvrije bediening. Voor herhaling vatbaar.

19. Jojanneke De Roever
    Vertaal van English naar Nederlands

We booked the jubileum menu last night, which was absolutely superb. Highly recommend booking this this month. We have found the staff to be extremely welcoming, supportive, very attentive and eager to make your visit truly special and to your liking. Having said this, I can honestly say that every visit we have had here has been truly special and festive. No surprise that this is one of our favorite restaurants! We have also visited with our 6 year old twins and the staff is always very eager and determined to make it a special visit for them too-I even recall a special desert made just for them just to name an example. With other words, highly recommend visiting this restaurant!

20. Stephan Stoker

Lekker gegeten, gezellig en goede bediening. Sfeer was goed en netjes verzorgd.

21. Onze eerste bezoek aan restaurant Papillon en zeker niet de laatste keer, hebben ons echt verrast met hun gerechten heerlijk van smaak en een hele leuke bediening, wat ons betreft zeker de moeite waard om dit restaurant een keer te bezoeken.

22. G. Beumer

Na lange tijd terug bij de Pappilon.
    Verrassende gerechten, heerlijk van smaak.
    Complimenten voor de keuken.
    We hebben genoten van een avond uit.
    Ook de bediening was top.

23. Vera Hoekman

Hier wordt met passie en liefde gekookt.
    Geen wonder dat het hier bomvol zit, veel mensen hebben dit restaurant ontdekt.
    Verfijnde en bijzondere smaken. Ontspannen en gezellige sfeer. We hebben een geweldige avond gehad.

24. Gerrie Bisschop-Knikker

We hebben onwijs lekker gegeten. Mooi opgemaakte gerechten. Zeer vriendelijk personeel en een goede uitleg bij de gerechten. Gezellige sfeer.

25. Dick van den Bosch

Warme sfeer, uitstekende bediening en heerlijk eten. Topper!

26. Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was vriendelijk en kundig.

27. Carla Huijgen

Heerlijk gegeten. Goede bediening!!

28. Heerlijk gegeten in een goede sfeer. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Was een avondje genieten!

29. Annemarie en Kees

Was fijn om weer bij jullie in t restaurant te zijn! Zoals gewoonlijk voelden we ons zeer welkom en werden we goed verzorgd. Het eten was uitstekend, we zien uit naar de volgende keer!
    Tot gauw.

30. Weer heerlijk gegeten bij dit restaurant! Heel vriendelijk personeel/eigenaar met altijd een persoonlijk praatje. Knusse/ romantische sfeer. Kortom, een heerlijk avondje uit!

31. Heike Frenken-Nauta

Toprestaurant! Geniale chefkok! Buitengewoon goed personeel! Fantastisch gegeten, een aanrader! :)

32. Heerlijk gegeten, knusse sfeer, vriendelijke service en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

33. Mooie plek, gezellige en ongedwongen sfeer, zeer vriendelijk personeel en een persoonlijk praatje met de eigenaar. Ook een aardige vent. Het eten is van bovengemiddeld niveau, hele mooie smaken en geen standaard menu. Een aanrader!

34. Heerlijk gegeten, in een sfeervol restaurant!
    Fijne bediening.

35. Esmeralda Koetsier

Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening!

36. Heerlijke gerechten en een zeer vriendelijke bediening en dat in een nostalgische en romantische omgeving. Wat wil een mens nog meer. Een dikke aanrader voor een avondje uit.

37. Superservice! Ze gaan er echt voor om je een goede avond te bezorgen. En goed eten!! Echt een aanrader.

38. Als vanouds enorm genoten, vriendelijke en kundige bediening, gezellig verwarmd terras, aandacht voor de klant en gerechten waarbij alle smaken kloppen. Het bijpassende wijnarrangement maakt het helemaal compleet.

39. Heerlijk gegeten, geweldige smaken en goede uitleg van het eten en de wijnen. Gezellige sfeer!

40. Wij zijn er gegaan voor de lunch en hebben gekozen voor de menu. Aangename ontvangst, super bediening. De chef kwam aan tafel met uitleg over hoofdgerecht en dessert. Zalm als voorgerecht was heel lekker, goed afgekruid. Lendestuk als hoofdgerecht, perfecte cuisson. Ook een lekkere rosé leren kennen. Kortom, top restaurant op een mooie locatie. Aanrader! Als we nog eens in de buurt zijn, zeker voor herhaling vatbaar.

41. We hebben genoten van ons diner. Alles was bijzonder smaakvol, en de gerechten zagen er ook nog eens prachtig uit! Fijne bediening. Een echte aanrader, wij komen zeker nog een keer terug!

42. Reserveren vooraf is nodig gebleken.
    De gevarieerde menukaart biedt veel variatie. De bediening is vlot en kundig en heeft oog voor de omstandigheden. Gerechten worden zeer netjes opgediend waarbij een zeer goede uitleg van het gerecht wordt gegeven. De prijs kwaliteitverhouding is goed in balans.
    Al met al je kun je er rustig en ontspannen eten en is natafelen geen probleem.

43. Heerlijk op het terras met 4 personen gegeten, mooie gerechten.
    Het gerookte zalm voorgerecht is een topper. De borden worden mooi opgemaakt. De bediening is vriendelijk en geeft zeer goede uitleg van de gerechten. Prijs/kwaliteit is dik in orde.

44. Esther van Es

Gezellige ambiance, vlotte bediening en heerlijk eten. Echt een aanrader.

45. Telefonisch gereserveerd voor mijn ouders 40 jarige huwelijk. Werd netjes tewoord gestaan en hoefde niets 2x te uit te leggen.
    Ze hebben heerlijk gegeten en zijn door het team goed verwend

46. Wederom genoten van de gastvrijheid van Papillon (eigenaar + team) en de gastronomie. Superbe. Groeten vanuit Epe

47. Geweldig lekker gegeten, heel erg lekkere kunstwerken. Plekje buiten was geweldig in in rustig hoekje naast elkaar precies wat we wensten. Bediening kundig en erg vriendelijk. Goede service. Rekening houdend met dieet, ik werd zelfs van te voren gebeld.

48. Bert Fidder

Wij hebben gisteren erg lekker gegeten bij Le Papillon. Vorige heel lekker geluncht en besloten om er ook te gaan dineren. Fantastische sfeer en fantastische bediening en erg lekker gegeten. Je ziet en proeft dat alles met veel aandacht gedaan is. Le Papillon bedankt, wij komen zeker weer eten.

49. Bente Karstanje

Heerlijk eten, gezellige sfeer!

50. Herjan de Groot

Vriendelijk ontvangst, gastvrij!! Sfeervol en knus. Eten was erg goed!

51. We hebben weer een topavond gehad! Elke gang was heerlijk met de bijpassende wijn.

52. Maicol en Marieke

Smaakvol dineren en daarbij soms (positief!) verrast worden (dat is een kunst) in een prettige sfeer en met goede wijn-spijscombinaties. Een heerlijk avondje uit.

53. Na lange tijd twee gezinnen bij hoge uitzondering samen een maaltijd nuttigen in een fijne ambiance. Dat was ons uitgangspunt. We dachten het gevonden te hebben bij le papillon. Dat werd een teleurstelling voor ons allen. Het voorgerecht zag er prima uit en smaakte goed. Wat opviel was de overheersende citroensmaak in werkelijk alle smeersels voor het brood. Het hoofdgerecht werd door aardige, doch ietwat gereserveerde dames, geserveerd. Het vlees smaakte prima, de bijbehorende groente had vooral met eigen smaak te maken. Ook hier weer in de smeersels een overheersende citroensmaak. Maar dan… omdat de kaart nogal uitgesproken is, dachten er twee voor redelijk veilig te gaan en de risotto te nemen. Deze was ronduit saai en uitgesproken vies van smaak. Wanneer we probeerden het iets te neutraliseren met de crème fraiche lukte dit nog niet. Vervelend, maar als eetliefhebbers weten we dat dit kan voorkomen. De grootste teleurstelling was de reactie van de ober en daarna de kok zelf. Geen enkel begrip, niet de minste poging werd gedaan om ons iets tegemoet te komen. De reactie kan zelfs iets lomp genoemd worden.
    Erg jammer gezien het aanzienlijke bedrag dat afgerekend moest worden.
    De tosti bij een restaurant verderop, welke met een vriendelijk woord en een lach werd gereserveerd smaakte des te heerlijker!

1,5
  54. Peter de Moel

Zoals we gewend zijn uitstekende bediening met weer verrassende gerechten.

55. Jan Willem

Erg lekker gegeten, hoge kwaliteit en juiste hoeveelheden voor fijnproevers! Personeel met kennis van zaken. Snelle bediening maar voldoende tijd tussen de gerechten. We komen zeker terug!

56. A.J. Borgdorff

Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening.

57. Op het terras gezeten. Heerlijke koffie en lekkere taartjes. Super goede en zeer vriendelijke bediening.

58. Ontzettend lekker gegeten en de wijnen complimenteren de gerechten goed. Er is goed voor ons gezorgd en het heeft ons aan niets ontbroken.

59. Roelofsen

Heerlijk gegeten, verrassende toevoegingen en een Jordan wine!!
    En als je je petje laat liggen bellen ze meteen op.
    Wij zijn fan!!

60. Rien de Weerd

Geweldig restaurant, dit maak je niet zelf, er zijn restaurants waar je eet wat je ook thuis eet, maar dit is in een woord geweldig. Bedankt.

61. Berg/Benning

We hadden voor 4 personen een tafel gereserveerd voor de lunch op zondagmiddag 18 juli 2021. Het betrof een verrassing voor vrienden van ons. Met degene die de telefonische reservering aannam, had ik afgesproken dat Le Papillon bij de lunchafsluiting iets kleins als felicitatie zou doen. Aan de telefoon werd door hen voorgesteld een bordje met daarop iets gespoten of een vuurwerkstaafje etc.
    Op de middag zelf kreeg ik niet het idee dat er uiteindelijk “iets” zou worden gedaan, en heb het zelf dus nog maar even aangekaart, waarna het bordje alsnog bij de koffie verscheen. Al met al vonden wij de bediening vriendelijk, maar rommelig. Teveel verschillende bedienende personen voor een korte lunch (1 gang plus koffie). De lunch was oké, maar zeker niet vernieuwend, spraakmakend of om voor terug te komen. De salades met zalm zagen er slap en ingezakt uit. Op de menukaart wordt het idee gewekt dat er met bijzondere producten wordt gewerkt, maar wat ons betreft kan men beter minder chiq klinkende, maar kraakverse ingrediënten gebruiken. In tegenstelling tot wat de site oproept, waren wij niet aangenaam verrast door de lunch of bediening. De puntjes op de “i” ontbraken, en dat geeft niet, maar pretendeer dan ook niet daar juist voor te gaan en staan. Bijzonder jammer was het ook dat de dame die kwam afrekenen het te betalen bedrag luid en duidelijk, zodat het hele terras kon meegenieten, noemde. Niet netjes en onaangenaam als je gasten trakteert, zoals wij deden. Al met al viel het ons tegen omdat de verwachting die gewekt wordt zeker niet overeenkomt met de daadwerkelijke beleving.

62. Horia Dusselaar

Het eten was heerlijk. En de service top!
    Wij zullen er zeker weer gaan eten.

63. Patricia Pronk

Wij hadden een 4-gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Mooie smaakvolle gerechten en een lust voor het oog. Wijnen combineerden perfect en enthousiaste uitleg over alles wat geserveerd werd. Als we hier weer eens met de boot zijn, komen we zeker terug!

64. Van Loo

Lekker gegeten! 4-gangen verrassings menu met wijn arrangement. Goed verrast met heerlijk eten. Mooie opmaak en de wijnen pasten goed bij gerechten. Verassings menu zonder vlees was ook erg lekker en niet de standaard vegetarische gerechten. En met het leuke personeel is het altijd weer thuiskomen in dit huiselijk restaurant. Zeker aan te raden.

65. Mick Vermeer

Eten en drinken was prima echter de hoeveel eenden borst was wat weinig en de wijn was spaans. In een Frans restaurant verwacht ik rode franse wijn te kunnen drinken.

66. Eten, de bediening, kortom alles was voortreffelijk. Wij hebben er nu een aantal keren gegeten, diner en lunch, fantastisch. Verdiend een Michelin ster.

67. Wij hadden de tip gekregen hier een smaak beleving te krijgen, alles is waar, vriendelijke bediening, uitleg over het gerecht, smaak en oogstrelend eerlijk eten, zelfs de geconfeitte bananenschil was een sensatie. Dank voor de heerlijke avond

68. CobiHooijmaijers

Heerlijk eten met verrassende smaken. Wijn spijs combinatie erg goed!
    Voor een klein beetje meer krijg je zoveel beter eten. Goede service en uitleg van de gerechten. Als we in Elburg zijn is eten bij Papillon een must!

69. JP van Aspert

Heerlijk gegeten, 3 gangen menu door chef laten samenstellen. Verassend lekker en een feestje op je bord. Zeer vriendelijk personeel met aandacht voor de gast.
    En een goede uitleg wat je te eten krijgt. Samengevat een aanrader.

70. Wat zal ik zeggen, het was weer een sfeervolle gezellige avond en vooral een culinair hoogstandje.

71. Heerlijk. Vis rogvleugelfilet gegeten en Franse chardonnay erbij. We namen geen voorgerecht. Gastvrije en vriendelijke bediening. Leuk terras. Prijs / kwaliteit ok.

72. melvin Herbschleb

Het eten was smaakvol, maar de porties waren beschamend klein. Bij het voorgerecht zalm dachten wij dat dit een amuse was. De lende waren 3 plakjes (denken nog geen 100gr). Als jullie hier iets aan doen is het een prima plek om te eten.

6,3
  73. We hebben fantastisch gegeten, en elk gerecht was een feestje op ons bord.
    En wat was het fijn om weer gezellig uit te zijn en verwend te worden met heerlijk eten.
    Ook de bediening heeft bijgedragen aan een fijne avond.

74. Mariska Van Leeuwen

Lief, vrolijk en zeer kundig personeel. Heerlijk gegeten!

75. Bart Ottens

We hebben van het voorafgaande gerecht geen gebruik gemaakt. De hoofdmaaltijd (vlees en vis) was uitstekend. Jammer dat de verwachte frites door en technisch probleem dus onverwacht niet aanwezig bleek te komen. Dessert en koffie waren perefct.

76. Han en Lia Meijeren

Na lange tijd verheugd dat wij weer eens gezellig in Elburg bij Papillon konden eten.
    Het was als vanouds. Zeer goede bediening met uitleg over de onderdelen van het menu.
    Prima 3-gangenmenu en een heerlijk glas wijn.🍷
    Een zeer goed besteedde avond.

77. Wienie veld

Het was erg druk we moesten eerst in de steeg zitten maar doordat er n annulering was mochten we naar n betere plek👍
    Het toetje liet wat lang op zich wachten ik heb het toen gemeld en er werd direct excuus aangeboden er was nl n misverstand geweest. Ze wilde ons n drankje aanbieden dat hebben we geweigerd. Het is alleen al goed dat ze aangaven dat het hun fout was. Eten was 👌

78. Jeroen Nagelmaeker

Wat een bijzondere plek en uitzonderlijk lekker eten met mooie wijnen. Bedankt!

79. Jenne Buist

80. Na een lockdown weer eens uit eten kunnen gaan.
    En wat wordt je door het personeel van dit restaurant verwend. Heerlijk gegeten, paksoi op een heerlijke manier bereid, risotto met verse truffel erover en alles zo mooi opgediend. Overal uitleg bij. Super gedaan.
    Wat ons betreft een hele mooie avond op een heerlijk terras. Zeker voor herhaling vatbaar.

81. Erik van Duijn

Eindelijk weer op terras gezeten van dit top tentje in Elburg en genoten

82. Harpe Peter

Na 1,5 jaar lock down eindelijk weer gezellig uit eten geweest bij Le Papillon in Elburg. Weliswaar op het terras (binnen mag nog even niet) maar het was echt weer genieten. Mooi weer, heerlijke rosé en lekker eten.
    Wij komen weer terug.

83. Geweldig lekker eten. Ziet er prachtig verzorgd uit. Zoals altijd goed en zeker het geld waard!

84. Jack Dekker

Heerlijke stoofpotjes zowel vlees als vegetarisch. Smakelijk toetje.
    Hartelijke ontvangst bij het afhalen.
    Ook op afstand voel je je te gast.

85. Weer heerlijk gegeten!! Ondanks de regen en de temperatuur 10grC hebben wij, ivm Corona heerlijk warm onder de heater buiten kunnen lunchen. De Steak tartaar is een echte aanrader! Ook de amuse was een leuke en lekkere verrassing!!

86. madeleine Vink

Het afhaal menu voor 7 personen was erg goed verzorgd. Handige verpakkingen en goede beschrijvingen hoe het bereid en gepresenteerd kon worden. Wij hadden zeer verschillende drie gangen maaltijden besteld met zowel vlees, vis als vegetarisch. Alles perfect en super lekker! Een absolute aanrader.

87. Roderick Philips

We hebben het menu opgehaald. Het was heel netjes per portie verpakt. De meegeleverde instructie was duidelijk.
    Het eten zelf was erg lekker en de sfeer thuis werd verhoogd door de "Papillon-playlist".

88. Erika Hensel

Ondanks de coronabeperkingen een fantastische verjaardagslucnh gehad bij Le Papillon. Met 12 familieleden, ieder in een eigen bubbel maar toch zo opgesteld dat we met elkaar konden zijn. Het eten was super! Of het nou de steak tartare, de asperges, kroketten of croques betrof: excellente kwaliteit. Ook de hartelijke, professionele bediening verdient een pluim. Zodra we weer binnen mogen eten keren we zeker terug voor een diner! Je kunt kunt Elburg niet aandoen zonder een bezoek aan Le Papilon. Dank crew Papillon.

89. Liset Hamminga

Wij hadden het 3-gangen menu besteld met extra kaasplankje! Wij hebben heerlijk gegeten! Het was zeer eenvoudig au bain-marie op te warmen en met de uitleg zag het er mooi uit op het bord. Alles was zeer netjes en professioneel verpakt! Wij zijn heerlijk thuis uit eten geweest! De Spotify playlist op de achtergrond maakte het plaatje compleet!
    Bedankt!

90. Heerlijke oven schotel!

91. Take away werd op tijd gebracht en was makkelijk af te maken. Smaken waren heerlijk en porties groot genoeg.

92. Een oven schotel besteld voor 2 personen. We hebben de Boeuf Stroganoff genomen. Het was erg lekker, we hebben genoten. Duidelijke beschrijving erbij wat je nog zelf moet doen om t heerlijke eten te bereiden en op tafel te zetten.

93. Vanavond genoten van heerlijke gerechten. Even opwarmen in de oven en smullen maar.
    Het eten deze keer laten bezorgen vanwege werkzaamheden in de stad.

94. Louis en Anneke

Wij hebben confit de Canard besteld en het kwam keurig op tijd. We hebben heerlijk gegeten.
    De beschrijving was duidelijk en het eten lekker. Kaarsjes er bij de tafel gezellig gedekt met het mooiste servies. Het resulteerde in een culinair gezellig avondje.

Het is voor herhaling vatbaar.

95. Joop en Josee Kat - Verwer

Le Papillon in Elburg is ons zeer goed bekend. Wij eten er altijd bijzonder goed. De ambiance is gezellig van dit intieme restaurant en de bediening uitstekend. Gisteravond hebben wij van de "Corona" afhaaldienst gebruik gemaakt. Werkelijk prima! Een goede uitleg wat nog te doen, wat vrijwel niets was dan het hoofdgerecht opwarmen (Confit de Canard) en alles, incl voor- en nagerecht op de borden leggen. Erg smakelijk gegeten!

96. Anita & Ruud

Gisteren zijn we verwend met de overschotel Confit de Canard en wat een feestje was dat! Een persoonlijke noot bij de bezorging, prachtig verpakt allemaal, mooi opgemaakt met duidelijke instructies en wat een heerlijk gerecht was het! Zeker, zeker, zeker voor herhaling vatbaar!!!

97. Ook thuisbezorgd was het eten heerlijk! De ovenschotel met burrata en ei is een echte aanrader. Gezellige verpakking, een feestje om uit te pakken. We kunnen niet wachten tot we weer in jullie restaurant mogen komen!

98. Wat een aanrader! Het menu lieten wij bezorgen. Wij kregen een berichtje dat het onderweg was, konden volgen waar het was en kwam precies aan op de afgesproken tijd. Het menu was mooi ingepakt met een duidelijke beschrijving betreft de voorbereiding en opmaak. Het voor en hoofdgerecht kregen van ons de wauw factor. Het dessert was lekker, maar niet zo bijzonder als het voor en hoofdgerecht.
    Kortom een bijzonder leuke en lekkere avond gehad.

99. Zowel de 3-gangen menu's als ovenschotel die we bestelden waren heerlijk!
    Het thuismenu werd op tijd bij ons bezorgd en er zat een duidelijke beschrijving bij om de gerechten te garneren en op te warmen.

Volgende pagina