Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eindhoven verdeeld zijn.

1. Caroline Horne

Location is great. Great selection on menu. Staff welcoming. Helping with choices and doing a selection for starter. Wine tasty
    Atmosphere at restaurant is welcome.
    10 out of 10

2. Afhaal en bezorg Eindhoven

Wil verouden

Eindelijk! Na lang zoeken en een paar mislukte etentjes een restaurant(bezorg) gevonden, dat thai’s eten bezorgd, zoals het hoort! Goede site, makkelijk om bestelling te plaatsen en te betalen, bezorging op tijd, keurig verpakt, voldoende, om je buikje rond te eten en lekker!!
    Dat was een prettige ervaring!
    Hier bestel ik volgende graag weer!
    Groetjes,
    Wil

3. Het lekkerste stoofvlees van Eindhoven maar: er mag wel wat meer op als je een grote friet bestelt! De prijs is er wel naar. Vriendelijke mensen achter de balie en je word snel geholpen.

4. Indonesisch Eindhoven

Authentiek Indo eten. Heerlijk! Zoals ik het zelf ook maak. Interieur is leuk huiskamerachtig Tante Lien sfeertje. Echt indonesisch. Klein restaurantje dus wel reserveren. De gerechten zijn zeer de moeite waard en als drankje na het eten kan ik de gemberdrank aanraden.Hier kom ik al jaren en zal dat blijven doen.

5. Hier heerlijk gegeten in de zomer, dan kun je fijn buiten in de tuin zitten. Het eten is goed, originele gerechten en porties groot genoeg. Wat ik persoonlijk jammer vind is de informele uitstraling van het bedienend personeel; iedereen loopt gewoon in een alledaags kloffie terwijl een nette zwarte broek of rokje met witte blouse veel netter staat. Dit doet uiteraard niets af aan het eten. Prijs vind ik iets te hoog voor wat je krijgt. Maar dat is bijna overal zo helaas.

6. Jacqeline

7. Op thuisbezorgd besteld, na ruim 2 uur nog geen eten!
    Slechtste zaak die er bestaat!

• Eindcijfer 1
  8. Muziek te hard en veeel te luidruchtig. Kom er al jaren. Muziek niet meer traditioneel.
    Lijkt uitsluitend op jeugd afgestemd. Aten met 4 personen hetzefde gerecht, was halverwege de avond koud. Hadden geen warmteplaat. Erg jammer dus! Tafeltje te krap voor 4 personen. Hadden aan de voorzijde in t rest. ook de vensterbank nodig! Zo ken ik Lithos niet!

9. Chinees-Indisch Eindhoven

Het was werkelijk schandalig. Het eten was oud en koud. Toen mijn bejaarde ouders terug gingen op dit kenbaar te maken werden ze gewoonweg uitgelachen. Respectloos personeel.
    What Goes Around... Comes Around zullen we maar zeggen.

10. Internationaal Eindhoven

Jolanda klein

Het eten was redelijk. Sommige dingen weinig smaak. Veelste duur voor wat je krijgt Ergens anders kan je onbeperkt eten voor dat bedrag. Niet voor herhaling vatbaar.

5,5
  11. IJssalon Eindhoven

Verschillend assortiment. Personeel erg klantvriendelijk en over kwaliteit valt zeer te spreken. Zijn onlangs verhuis naar het middenstuk van woensel. Prachtige winkel geworden. Blijft mijn to-go plek!

12. Monique Peterse

We hebben heerlijk gegeten, en een hele gezellige avond gehad. Het personeel is erg zorgzaam. Goede service. Dik tevreden!

13. Very nice service. Staff was super friendly and polite. Food was also great and the restaurant is very cozy.

14. IJssalon Eindhoven

Niet erg klantvriendelijk of behulpzaam, wel oke kwaliteit en smaak.

15. Heel slecht. mix voorgerecht was niet bijzonder behalve de prijs 17.50 pp, pizza te zout en met 'sligro' smaak. Onvriendelijke bediening. Ik begrijp niet hoe ze op hun site aan de beoordelingen komen.

16. Tineke Beukers

Heerlijk gegeten met familie. Sfeer was gezellig, eten goed, service heel goed.

17. Ik heb vele malen Ilio's bezocht met vrienden en kennissen. Atijd was het eten goed, totdat wij weer gisteren 9 maart 2024 het restaurant bezochten. Het was een grote teleurstelling. We kregen onze bestelling op een groot bord en alles was koud. Het leek erop alsof het vlees dat geserveerd was terug kwam uit het restaurant. Het was koud, zeer taai en uitgedroogd. De frites waren niet vers en leken opgewarmd in een magnetron, niet te eten. De Iberico kotelet was o.a. droog en taai. Onze teleurstelling was zeer groot. We gaan hier nooit meer naar toe.

18. Ger-Jan van Gulick

19. Indonesisch Eindhoven

Irma salden

Het was heel aangenaam, lekker, en gezellig. Voor herhaling vatbaar!

20. P Saasen

Goed eten, snelle bediening, prima restaurant om iets te vieren.

Een toppertje.

21. De heerlijke bieren worden daar gebrouwen. Lekker eten voor een redelijke prijs. Vooral de sociale insteek van de zaak maakt het moeite waard om een keer langs te komen!

22. Niet wetende wat te verwachten was, ik zeer onder de indruk. Er was een grotere gastvrijheid en voelde me meteen op mijn gemak. Een mooi biermenu en mensen met kennis en gedrevenheid om deze mooie bieren; kortom, een erg mooie sociale onderneming waar ik ieder adviseer langs te komen. Wat een belevenis!

23. Wat een geweldige ervaring! We waren hier met onze vriendengroep. De meeste van ons kozen voor de bierproeverij. De Rabauwproeverij is leuk omdat je dan kennis maakt met alle bieren van Rabauw, die in het zelfde pand gebrouwen worden.

De medewerkers waren erg vriendelijk en ook het eten was super lekker, vooraf hadden we allemaal brood met smeersels. Ik vond de Beer-Roasted-Chicken met aardappeltjes en groenten écht heerlijk!

Een aanrader om hier een keer te gaan eten en bieren, wij gaan zeker nog terug!

24. Maikel

25. Fijne sfeer met enthousiast personeel én heerlijke bieren met passende borrelhapjes!

26. Hele leuke avond gehad met collega’s! Lekker gegeten, leuke bediening. Komen zeker een keer terug.

27. Bahman Khani

Vriendelijke mensen, en lekkere eten
    Aanrader

28. Kom in de zomer periode altijd kant en klare maaltijden halen en iets lekker warms eten.
    Altijd lekker, jammer dat de maaltijden niet per post verzonden kunnen worden.

29. Dit is een goed restaurant. Het is de moeite waard om daarvoor naar Eindhoven te rijden, ruim een half uur E24, A67, ring in Eindhoven. Het eten wordt keurig geserveerd. Het is niet als in een wok, dat je zelf je eten moet halen en moet aanschuiven en dat het dan net op is. De ingrediënten zijn vers, de groenten zijn vers. Alles wordt direct voor het serveren bereid. Het personeel is vriendelijk en het komt aan je wensen tegemoet. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het restaurant maakt een verzorgde en hygiënische indruk. De toiletten zijn proper. Er is in de nabijheid voldoende gratis parkeergelegenheid.