Op dit adres zit nu: Thym

• Bij het bos

1342181958 24
1433208820 80
1584920257 70
1638019259 75
1653190403 75

1. Lekker steak tartare besteld de verwachting was hoog, want de bediening opperde goede keuze. Het gerecht werd geserveerd… ontzetting… een bord met rauw gehakt zoals je die besteld bij de slager met een klein beetje geklutst eigeel er bovenop… geen kruiden… niets… smaakte nergens naar… 1 flesje tabasco en worcester saus zou het moeten doen! Laat ik nu denken dat de kok het gerecht maakt en op smaak brengt anders kun je net zo goed zelf thuis koken. Toch maar even aan de bediening laten weten dat het niet smaakt. De ober dacht mee en zei ik ga het oplossen… wilden we een ander gerecht? Mag het een toetje zijn want eerlijk gezegd hoefde een hoofdgerecht niet meer. Oké dessert werd gebracht… citroentaartje… bovenal citroen maar weke cake en ijs had geen smaak maar het was te eten… rekening gevraagd… uhhhh foutje misschien alles was berekend… niks geen oplossing… nee was misverstand hoor we hadden een kop koffie kunnen krijgen… snel afgerekend maar toch boos over deze service om klanten zo de deur uit te laten gaan! In ieder geval de buren aan ons tafeltje kunnen redden, die meteen opperden dat gerecht gaan we dus niet bestellen! Jammer van het begin van een avondje uit met mijn dochter!

2. Ad en Janny Vermeulen/ Eindhoven

Wij wonen in de buurt van hotel Parkzicht en komen er dan ook met grote regelmaat.
    We hebben er al diverse keren onze verjaardag gevierd met familie en/of vrienden, we komen er vaak om te eten of te lunchen zowel 's zomers als 'winters, en lopen regelmatg even op om iets te drinken op het gezellige en rustige terras met mooi uitzicht. Het eten smaakt ons altijd goed en we worden altijd zeer vriendelijk ontvangen en correct bediend door het personeel. Het voelt altijd een beetje als thuiskomen.
    Wij zijn dan ook zeer te spreken over hotel restaurant ant Parkzicht en hopen dat we er nog lvaak kunnen komen om te genieten.

3. De gerechten zijn heerlijk, de zalm was heel lekker met verrassend lekkere wasabi nootjes. De kennis van het personeel mag wel iets beter, aangezien de vraag over de bieren niet kon beantwoorden en wat er bij het daggerrecht zat ook niet wist. Verder was het personeel wel oprecht gastvrij, ook was het geen probleem dat wij de hond hadden meegenomen.

4. Erg goed gegeten, gezellige sfeer, prettige bediening. Vooral de cheesecake is een aanrader. Leuke combinatie met een bezoek aan het theater (dan krijg je bij Parkzicht ook nog eens 10% korting).

Het is geen goedkoop adres, maar wel betaalbaar en je krijgt waar voor je geld.

5. Met een grote groep ondernemers hier deze week gegeten. Alles was top. Het eten, de sfeer, de bediening, en doorlooptijd. En dat laatste is een compliment op zich waard, want dat is bij sommige restaurants wel eens een probleem. Restaurant Parkzicht: een echte aanrader!

6. Vandaag van een heerlijke High Tea genoten met vriendinnen. Drie 'gangen': soep, sandwiches en dan een etagère vol lekkers. Vriendelijke bediening en ook vegetarisch eten is geen probleem. Een aanrader! Prima prijs/kwaliteit verhouding en een mooie ambiance.

7. Michiel Manuel

Vandaag met vriendengroep van 6 genoten van een High Wine Arrangement. 3 x gerechtje met 3 x een bijpassende wijn. Lekkere wijnen met goede uitleg door Bart, de sommelier en smaakvolle gerechten: Steak Tartare, Bisque d'Homard en charcuterie. Foutje met de tafelreservering vlot en adequaat verholpen. Wij komen terug voor meer.

9. Ik had een verbluffend goede bouillabaisse en dat nota bene zo'n eind van de zee. Deze goedgevulde vissoep deed mij denken aan de kwaliteit, zoals ik hem gegeten heb in Saint Marie de la Mer. De kaas als dessert was wat minder spectaculair. Wat te harde en te zware kazen voor een dessert. Maar overal geweldig gegeten. Bediening vlot en attent.

10. Paar jaar geleden ons 25-jarig huwelijksfeest gevierd bij Parkzicht hotel Eindhoven. Het was een regelrechte afknapper. Prijs /kwaliteit niet in evenwicht. Met onze klacht werd niets gedaan.

Nu paar jaar later terug voor een tweede kans. Ik bestelde een high tea. Ze waren ons vergeten. Toen we na heel lang wachten eindelijk wat te eten kregen, was de teleurstelling groot. Zeer karige porties, van matige kwaliteit.

Wat er op de website wordt beloofd krijg je niet. En dat voor 43 euro voor 2 personen. Personeel was vriendelijk. Locatie prachtig, nu het eten nog!

3,5
  11. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening en de gerechten worden redelijk snel opgediend. Al met al prima ervaring.

12. Georg van luyt

Goed restaurant met een authentieke inrichting. Vlotte en keurige bediening. Waardering van het eten is geen 10, maar wel een dikke 8. Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Het kerstdiner was redelijk in prijs-kwaliteit. Wel jammer dat er bijna geen groenten bij geserveerd werden. Medewerkers erg vriendelijk.

14. Misschien lag het aan onze keuze maar de gerechten die wij hadden gekozen vielen tegen. Open Ravioli is een hoopje groente met een lasagne velletje er overheen. Een van ons had dus niet genoeg gegeten. Glas huiswijn vullen met restjes uit twee flessen komt knullig over. Aangezien we niet tevreden waren geen fooi en waarschijnlijk daardoor geen groet of begeleiding naar de garderobe. Hoewel de prijzen niet erg hoog zijn, dus toch geen voldoende voor prijs/kwaliteit.

15. Prima eten voor een schappelijke prijs.
    Vriendelijke bediening.
    Zeer zeker een aanrader.

16. Nicole van der Heijden

Gastvrij, Goede service en perfect advies over bijpassende wijnen. Drie gangen keuzemenu gegeten was heerlijk. redelijk culinaire hap in goede porties voor een kleine prijs 29,95. Genoten van een avondje uit.

17. Rijn 66 punten

Gisteren 1ste Pinksterdag wilden we gezellig en lekker uit eten dus bij Parkzicht binnengelopen. Onze ervaringen tot dan toe waren goed en ook de bediening is aardig, Tot na het toetje toen werd gevraagd of het gesmaakt had en Trudy meldde "nee", omdat er gelatineklontjes in haar toetje zaten. Met die mededeling werd niets gedaan en er werd niet op teruggekomen tot onze grote verbazing.
    Toen daarna ook de rekening niet klopte, uiteraard in ons nadeel, hadden we het voorlopig wel weer gehad met dit restaurant, temeer daar we natuurlijk veel te kiezen hebben in het Eindhovense.
    Jammer maar helaas!!

5,1
  18. Paul van Rixtel

19. Deze week heerlijk genoten van het Seizoensmenu van Restaurant Parkzicht. Vooraf een heerlijke salade met eend, als hoofdgerecht een malse hertenbiefstuk(perfect gegaard) en als toetje overheerlijke huisgemaakte cheesecake met speculaas ijs. Al met al een geweldige avond gehad. Je kunt zien dat de nieuwe eigenaren met passie voor het vak werken!

20. Heerlijk gegeten, vond bediening heel aardig. Maar zoals ik bij meerdere lees niet helemaal bij de les. Cola waar we nog eens naar moesten vragen. Of we even wouden wachten op hoofdgerecht, maar we waren al lang klaar dus dat uitbuiken hadden we al gedaan. maar hele vriendelijke meiden en dat vind ik persoonlijk het belangrijkste ;)

Verder echt een aanrader. Al met al een succes.

21. Leuk hotel, goede service, goede locatie en vooral heerlijk gegeten in het gezellige restaurant! Echt een aanrader!

22. Op aanraden van vrienden naar restaurant Parkzicht geweest. Ontzettend vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Je krijgt er waar voor je geld. De sfeer in het restaurant is erg fijn, gemoedelijk. Het ligt ook nog eens heel mooi aan een park in Eindhoven en het is ideaal als je naar het Parktheater gaat. Echt een aanrader!

23. Ik ben vaak voor zaken in het zuiden van het land en mij werd Parkzicht aangeraden voor een goed diner, met vriendelijke prijzen. Ik ben op de tip ingegaan en genoten van het eten! Met name de bouillabaisse was verrukkelijk! Deze vriendelijke prijzen en hoge kwaliteit kom je niet tegen in de hoofdstad!
    Dag erna nog terug gekomen om snel een lunch te nuttigen! Ook het jonge en enthousiaste team was erg vriendelijk en zorgde ervoor dat het totaal plaatje compleet was! Kom snel weer een keer terug! Bedankt team Parkzicht!

24. Erg lekker gegeten, zowel leuk met een groep als met zijn tweetjes. Bediening is super vriendelijk en je zit heerlijk rustig, maar toch dichtbij het centrum van Eindhoven. Kortom: een echte aanrader!

25. Ben hier in begin augustus voor het eerst gaan eten. We zaten buiten op het terras, overal kaarsjes dus heel sfeervol.
    We zijn voor een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht gegaan en stuk voor stuk lag er een plaatje op het bord waar we echt van hebben genoten. We vonden beide dat de bediening vriendelijk en behulpzaam was. Het nagerecht en de koffie hebben we genuttigd in het restaurant. Het was dus een geslaagde avond bij dit nieuwe restaurant. Een aanwinst voor Eindhoven. We gaan binnenkort de nieuwe kaart uitproberen.

26. Een nieuw restaurant in Eindhoven, dus ik was benieuwd. De eerste keer een zakelijk diner. We starten met overheerlijk brood en een lekker glaasje champagne. Wat fantastisch dat die hier gewoon per glas geschonken wordt. Ook de wijnkaart heeft ons aangenaam verrast, voor ieder wat wils.
    Ik begon met een steak tartaar en als hoofd een heerlijke truffelrisotto.
    Ook mijn tafelgenoten hadden heerlijk gegeten. de portionering was precies goed dus hadden nog plek voor koffie met wat lekkers.
    De week erop heb ik mijn gezin er mee naar toe genomen, weer voldeed het aan onze verwachtingen. Zeker een aanrader. Binnen zit je erg gezellig maar als het zonnetje schijnt is het terras ook heerlijk. Kortom echt een aanrader!

27. Gerard Govers

Met 3 personen aten we elk een maaltijdsalade. Twee daarvan waren bijzonder karig (sla,een handjevol pijnboompitjes en drie minimale stukjes brood met een schijfje geitenkaas, alles voorzichtig overgoten met wat honingdressing). De derde salade bevatte wat verdwaalde stukjes ei, tomaat en kip. Met wijn tesamen 50,-- euro !
    We hadden hogere verwachtingen van een nieuw opgestart restaurant en gingen teleurgesteld weg. Niet voor herhaling vatbaar, ondanks de perfecte locatie. Moet aan gewerkt worden !!

28. A van der welle

7 juli, avond, 4 personen.

Carpaccio droog aan de randen, vast aan het bord gedroogd.
    Kalsfsvlees zeer moeilijk te snijden, aardappeltjes in friet niet te eten. Verschil in wijnhoogte per glas meer de 5 mm. Bediening vriendelijk. Koffie met zoet wil zeggen een kop koffie met 5 bonbons, wel een beetje flauw concept. Al met al, niet erg tevreden.
    Jammer om zo van start te gaan.

2,4
  29. Restaurant Parkzicht is weer geopend!

7 dagen per week kunt u culinair genieten bij restaurant Parkzicht, wanneer het zonnetje schijnt kunt u gebruik maken van ons mooie terras, met een lunch-, borrel- en dinerkaart (een Frans klassiek georiënteerde keuken en altijd wisselend per seizoen).

Onze keuken is geopend voor de lunch van 12.00 – 17.00 uur en het diner van 17.00 – 21.30 uur.

U bent van harte welkom!