Uitspanning Het Muldershuis in Eibergen

BENTELOSE ASPERGES IN ONS STAMPPOTTENRESTAURANT!

Mallumse Molenweg 114 7152 AV Eibergen Nederland
Telefoon
0545-472334 | 06-16163729
Website

Het Muldershuis is het eerste Stamppotrestaurant in Oost-Nederland, met ambachtelijke gerechten van toen. Deze worden huisgemaakt van eerlijke producten uit de omgeving. Zo bakken we ons oerbrood van meel, gemalen in de Mallumse molen, worden de aardappels geleverd door een locale boer en gebruiken we kruiden uit de Kruidenhof. U kunt bij ons genieten van heerlijke soepen, goed gevulde snert, diverse stamppotten en natuurlijk ontbreekt ook oma’s griesmeelpudding niet.

Onze menukaart wordt aangepast op de seizoenen en in de zomerperiode voeren wij onze bekende terraskaart.

Voor kinderen staat er een grote trampoline en een glijbaantje met schommel en zijn knutselmaterialen binnen volop aanwezig.

Ruimten:

- De opkamer: een bijzonder sfeervolle ruimte tot 40 personen, ook ideaal voor een mix tussen vergaderen en lunchen/dineren. De twee openhaarden vormen hier het middelpunt.

- Het schipperscafé: met een ouderwetse toog en buffet biedt het plaats tot 30 personen.

- De deel: ingericht met royale bar kunt u hier een prachtig feest organiseren. Eventueel is de zaal uit te breiden met een aanwezige professionele tent of tuinterras.

- Terrassen: drie afzonderlijke terrassen die we graag voor u inrichten voor een geweldig buitenfeest of barbecue, of om gewoon van een drankje te genieten.

Reserveer een tafel

Fans

Menukaarten

Foto van Uitspanning Het Muldershuis in EibergenFoto van Uitspanning Het Muldershuis in EibergenFoto van Uitspanning Het Muldershuis in EibergenFoto van Uitspanning Het Muldershuis in Eibergen

Openingstijden keuken

• zo 10:30 - 20:00

Overnachten
Hotels in de buurt »
Parkeren

Zeer mooi gelegen, ruime en goed verlichte parkeerplaats.

Omgeving
Bij het bos, aan het water en landelijk
Ambiance
Klassiek, romantisch, nostalgisch, huiselijk, gezellig, kindvriendelijk en rustig
Kinderen
Vermaak, magnetron (voor kindervoeding), verschoontafel en kinderstoel aanwezig
Toegankelijkheid
Rolstoeltoilet, rolstoeltoegang en invaliden parkeerplaats
Koosjer, biologisch, halal, lactosevrij, glutenvrij, suikervrij en vegetarisch
Voorzieningen
Afhalen, rookruimte, honden toegestaan, terras, all-inclusive, high-tea, catering en bezorgen
  • buffet: € 15,00
  • high tea: € 17,50