Promessa in Eersel

Bezorgrestaurants in de buurt van Promessa

Online eten bestellen

1409194841 79
1419591348 83
1481970391 76
1596331971 74

1. Promessa houdt een belofte in, maar maakt die geenszins waar.

Nooit meer doen!

Onze ervaringen:

Op de vraag of we alvast wat wilden drinken bestelden we een witte en een rode wijn.
    De wijn werd geserveerd in naar onder toe spits toelopende wijnglazen, zodat er effectief weinig wijn in het glas zat in verhouding tot de berekende prijs.

Vervolgens werd ons gevraagd of we wat wilden eten en na ons bevestigende antwoord werden ons de menukaarten aangereikt.
    Wij kozen voor een vleesgerecht, lamsrack uit de BBQ met provencaalse groenten en een visgerecht, kabeljauw met aubergine courgette en aardappel.
    De serveerster vroeg ons of we er frites of krieltjes bij wilden en omdat normaal hoofdgerechten worden geserveerd met groenten en frites of aardappelen meenden wij, zeer terecht meen ik, dat dat bij de bestelde gerechten hoorde.
    Bij vrijwel alle restaurants staat boven de hoofdgerechten vermeld, dat ze worden geserveerd met warme groenten, frites of aardappelen.
    Op de kaart van Promessa stond dat niet vermeld.
    Bij het afrekenen bleek daarvoor € 5 bovenop de prijs van elk besteld gerecht te zijn berekend.
    Die gerechten zouden zonder toevoeging van frites en/of krieltjes wel erg karig zijn geweest, vooral ook omdat er nauwelijks enige groente te bespeuren viel.
    Omdat mijn vrouw bij het avondeten medicijnen moet slikken vroeg ze om een glaasje water.
    De bediende vroeg of dat plat of bruis moest zijn, een fles of een karaf en het is ons achteraf duidelijk dat een gewoon glaasje kraanwater om medicijnen te kunnen doorslikken niet graag kosteloos wordt verstrekt.
    Onze bestelling werd gebracht en wij realiseerden ons op dat moment, dat wij zonder frites of krieltjes wel heel erg weinig te eten gehad zouden hebben: een minimale hoeveelheid kabeljauw op het ene en een heel klein beetje lamsvlees op het andere bord en op beide borden een extreem kleine portie groenten.

De desserts waren eveneens zeer minimaal, gelet op de berekende prijs.

Kortom: Veel te weinig voor veel te veel geld.

Dus, de belofte van Promessa: Nooit meer doen!

1,7
  2. Ons favoriete restaurant waar de prijs / kwaliteit altijd goed is. We laten ons de wijn adviseren en dat is altijd een voltreffer. Veel respect voor hoe deze ondernemers het niveau hoog weten te houden met horeca in lock down modus. Het restaurant is sfeervol en bij goed weer is lunch of diner op de mooie markt van Eersel een echte aanrader.

3. Waar is promessa van weleer? Wat een teleurstelling de vriendelijkheid was het niveau liever niet als wel… eten schandalig prijs/ kwaliteit dus bij deze nooit meer! Jammer want voorheen was een van de betere restaurants.

1,8
  4. Heb een heerlijke avond gehad! Een lekker 6 gangen verassing menu gehad. Heerlijk wijntje. En als klap op de vuurpijl een super service. We kregen zelfs extra comfortable stoelen. Echte aanrader!

5. Ons favoriete restaurant!
    Altijd verast door alle smaak sensaties die ons worden geserveerd!
    Ontzettend gastvrij en warme sfeer.
    Echte aanrader voor iedereen!

6. Wat een aanfluiting dit restaurant, echt werkelijk in 30 jaar horeca ervaring nog nóóit zoiets meegemaakt. Ik bestelde sushi met zalm, tonijn, asperge, kaviaar, avocado en komkommer . Eerst brengen ze sushi met 4x krab, na deze terug te hebben gestuurd, brengen ze sushi met alleen maar avocado, Uitleg vd bedrijfsleider is dan, nadat ik toch lichtelijk geïrriteerd raak, mijn man zijn soep is inmiddels koud, dat ze niet alles letterlijk op de kaart kunnen zetten, wat ze uitserveren. (waarom zet je dan 3 verschillende soorten sushi op de kaart??) we besluiten hier ons eten niet verder voor te zetten... De bedrijfsleider loopt weg uit het gesprek. Ik loop hem achterna en
    Vervolgens presenteert hij ons de gehele rekening, terwijl we nog niet eens 1/3 hebben gekregen. Ik zeg niks te willen betalen voor hetgeen ik heb gekregen. Ik heb niet gekregen wat ik heb besteld. Hij presenteert vervolgens de rekening van de koude soep van mijn man en het aperitief..die we uiteraard niet betalen.. Als we boos het restaurant willen verlaten, fluistert de bedrijfsleider ons in, dat we nooit meer terug mogen komen.. Tja alsof we dat zouden willen.. Verschrikkelijk service, dit restaurant heeft geen verstand hoe je omgaat met klanten..

1 positieve stem1 negatieve stem
  7. Genoten van het 3 gangen menu. Het eten was heerlijk maar de porties waren erg klein, met honger naar huis gegaan. Toen we dit al na het hoofdgerecht aangaven kregen we als enige reactie” ik zal het doorgeven” Bij 50% van de gerechten zat een bijbetaling waardoor het 3 gangen menu van €37 tot €20 duurder werd. Jammer want daardoor was deze avond geen positieve ervaring.

6,7
  8. Laatste 2 jaar al regelmatig gaan eten en dat bevalt erg goed. Soms eten we ook wel bij andere goed aangeschreven restaurants, maar geen van alle kunnen tippen aan Promessa.

9. Voorgerecht en hoofdgerecht waren absoluut lekker, maar onze hoofdgerechten vielen tegen. Langzaam gegaard buikspek zonder knapperig zwoerd, plus zo weinig aardappelpuree dat mijn man het zelfs niet eens gezien had.
    Mijn kabeljauw was lekker, maar het schuim op de bovenkant wat muffig. De aardappelspaghetti bestond uit die korte sliertjes. Het hele gerecht paste in één hand.
    De nagerechten waren lekker, maar de ober vergat mijn wijn te brengen. Omdat het er rumoerig was en er ook nog eens de radio aan stond, hebben we het erbij gelaten en zijn we maar naar huis gegaan.
    Grootste ergernis was de prijs. Als het kleine gerechten zijn, vraag dan ook kleine prijzen. Of geef er wat extra's bij wat voor het restaurant weinig extra kost, maar de gast wel een voldaan gevoel geeft. Jammer, wij gaan niet terug daar.

10. Het restaurant is in vergelijking met voorgaande jaren erg achteruitgegaan. Bij binnenkomst vroeg men wat wij wilde drinken. Mijn vrouw bestelde een spa rood. Zij kreeg gelijk een literfles. De twee oesters en de twee coquilles van de smaakte goed. Het hoofdgerecht (zeetong) werd vergezeld van een klein bakje patatjes en was sla ook in een bakje. We hebben maar geen nagerecht meer besteld maar namen cappuccino en Irish koffie. Volgens mij was de Irish koffie oploskoffie met whisky smaak want ik proefde geen whisky en dat voor 8,50 euro. Op mijn opmerking hierover werd niet gereageerd.

11. rolvink

Perfect. Verfijnde keuken.

12. Nee. Niet bijzonder. Voorgeproduceerd eten. Saaie smaken. In verhouding erg duur. Aardige mensen, dat wel. Maar zonde van de centen.

3,5
  13. Zeer gezellig en smaakvol gegeten.
    Goede ambiance, geïnteresseerde bediening. Snelheid van de geserveerde gerechten was prettig. Goed op tijd.
    Voor herhaling vatbaar!

Absolute aanrader binnen en buiten de Kempen!

14. Dit was onze vierde keer uit eten bij Promessa. Omdat wij altijd erg te spreken zijn over dit restaurant hebben wij hier afgelopen week voor mijn verjaardag gegeten. Maar wat viel deze avond voor ons tegen. Het begon bij een ontvangst waarbij een dame met lijst niets zei en naar onze tafel wees. De bediening is na het opnemen van het eerste drankje, voor- en hoofdgerecht niet meer uit zichzelf bij ons aan tafel gekomen. Bij het serveren van drank en gerechten werd geen woord gezegd. De borden werden voor onze neus gezet, waarna de bediening in alle stilte weg liep. Dit gebeurde ronde na ronde, waardoor wij geen zin meer hadden om in deze sfeer nog een toetje en koffie na te nemen. Echter vonden we het eten erg lekker, punten voor de kok. Maar dat de bediening ons voor ons gevoel links heeft laten liggen zijn we niet gewend van Promessa. Wij vonden het personeel erg klantonvriendelijk. Promessa is voor ons hierdoor niet meer voor herhaling vatbaar. Erg jammer.

15. adriaan 74492 punten

Vorig jaar was ik aangenaam verrast toen er in mijn beleving een flinke kwaliteitsstap was gemaakt, vanwege de komst van de nieuwe generatie. Nu benieuwd hoe dit verder was ontwikkeld, dus gereserveerd voor een lunch op vrijdag.
    Het weer was mooi maar we besloten toch binnen te gaan zitten. Uiteraard gingen we voor het “Food is Art” menu wat meer is afgestemd voor de liefhebbers van de culinaire keuken.
    Het aperitief dronken we in de sfeervolle loungeruimte. Een Witte Bordeaux van het huis Anniche die goed beviel. Het eerste hapje was een gevuld eitje, uitgeserveerd door Walter Dijkstra (de chef). De vulling bestond uit een smeuïge crème van aardpeer, waarin een gepocheerde dooier, afwerking met krokantjes. Goede smaken en een aangename textuur.

Het tweede hapje werd gepresenteerd op een steen. Een kogel van guacamole gevuld met tomaat op een cracker. Verrassend lekker met een duidelijke toets van avocado.

Gevolgd door een bakje gevuld met een vijftal aardappel structuren en stukjes zilverui. Herkenbare smaken met goede textuur.

We gingen aan tafel, die we zelf mochten uitzoeken, prima. De optocht van amuses ging nog even verder. Op een zakje ijs een quenelle augurkensorbetijs op een bedje van stukjes pindas met ernaast een schuim van groene appel. Een gedurfde combi. De appel viel weg tegen de augurk, de pinda bood een sterk contrast, leuk gevonden.

De laatste amuse was een schaaltje met als basis crème van ziltige groentjes (lamsoor en zeekraal) met ernaast halve sherry tomaatjes, eroverheen een schuim van asperge en afgewerkt met gepofte wilde rijst. Een goede smakenbalans en mooie textuur, erg lekker.

De eerste begeleider werd redelijk beknopt toegelicht door Rob Dijkstra. Een laatgeoogste Sauvignon uit de Loire van La Grive, zacht, mollig, met tonen van exotisch fruit. Uit de keuken een mooie presentatie op een zwart bord. Structuren van rabarber met structuren van crème fraise, een wentel teefje en een balletje van foie met een fijne krokant jasje. De foie was geweldig lekker, dit combineerde prima met de frisse tonen van de rabarber, die de wijn ietsje frisser maakte. De wijn viel naast het gerecht wel wat weg en kon de wat vollere smaken in het gerecht amper bijbenen. Van mij hadden er iets meer foie structuren bij mogen liggen want nu leek het meer op een dessert, maar dat is persoonlijk. (8,5 punten)

Over naar de Rhône met een witte La Fleur Solitaire 2014 van Boutinot, gemaakt van Grenache Blanc en Viognier. Aangenaam fris met tonen van abrikoos, in de afdronk een subtiel, aangenaam bittertje. In een wit schaaltje plakjes van langzaam gegaarde coquille met erop toefjes crème van aardpeer en ham verder nog stukken hazelnoot en kleine plakjes Iberico ham. Heerlijk! In de mond verschillende smaakovergangen en een prima textuur. De wijn sloot hierbij naadloos aan. Voor ons beide de lekkerste ronde van deze middag. (9,3)

Voor het pièce was een Portugese Forma de Arte geselecteerd van Quinta do Casal Monteiro gemaakt van Touriga Nacional en Cabernet Sauvignon. Mooie diepe kleur met in het aroma tonen van zwart fruit, behoorlijk stevige body een stevige afdronk. Op het bord een royale portie in klassieke stijl. Structuren van het Kempisch ree (uit Reusel), twee medaillons en een quenelle stoofvlees. Het garnituur bestond uit twee quenelles aubergine kaviaar, stukken groene asperge, gekarameliseerde meloeskes en een gepofte tomaat. De cuisson van het ree was nog net goed maar in mijn beleving ietsje te ver. Het stoofvlees was mooi hoog op smaak met een stevige toets van kruidnagel. Garnituur paste goed, wel een beetje naturelle smaken en de meloeskes mogen voor mij in dit seizoen fris zijn. De wijn combineerde goed maar was niet helemaal mijn favoriet, met ietsje te krachtig. De portie was voor ons beide, terwijl partner een vis gang had, net iets te groot, wat weer afbreuk deed aan het “Food is Art” verhaal, jammer. (7,5)

De dessertwijn was een, Late Harvest Sauvignon Blanc/Gewurztraminer 2012 van het huis Tarapacá, mooie zoet zuur balans met tonen van rozen en lychee, heerlijk. Op het zwarte bord een hele mooie presentatie. Komkommer structuren met pannacotta, bolletje van frisse room, frisse schotsen en een toefje rozencrème (verrassend lekker), aan tafel afgewerkt met een lychee tonic saus. Een mooi en originele smakencombinatie die naadloos aansloot bij de wijn, een prima afsluiter. (9)

Bediening was goed verzorgd door beide broers op een bescheiden en zachtaardige wijze.

Prijs-kwaliteitsverhouding was goed, menu €45,-, wijnarrangement €30,-, huiswijn €4,75

Samengevat, waren we iets minder onder de indruk dan vorige keer. Dit kwam met name door het hoofdgerecht, wat uit de toon viel. Deze aanpassing is bewust gemaakt vanwege het feit dat merendeel van de klanten graag goed gevuld wil worden. Verder, zeker een zaak met potentie, tussengerecht en dessert zijn voor liefhebbers van de culinaire keuken zeker de moeite waard.

16. Maarten Leurs

17. mariekek 2331 punten

De ene smaaksensatie na de andere! Verrassende combinaties van voeding en ingrediënten, en dit alles ook nog mooi opgediend. Zij maken hun leuze, food is art, waar. Sfeervol restaurant en goede service.

18. Caroline

Gisteren heerlijk gegeten met familie bij Promessa! Leuk concept hebben ze ontwikkeld. Er staan zoveel verleidelijke dingen op de kaart, dat je door kleinere gerechten te kiezen wat meer gangen kunt bestellen. Na 4 gangen (incl heerlijk chocolade toetje) was het toch ruim genoeg. Absoluut de moeite waard, ga sowieso terug! Goede bediening, de trufel pasta was to die for!

19. Peter Verbeek

Vanavond heerlijk gegeten bij Promessa, fijne ambiance en goede bediening, echt een aanrader. Wij gaan hier zeker vaker ons weekend inluiden.

20. Hans Geers

Wij hebben gisterenavond een heerlijk avondje uit eten gehad. Heerlijke kleine gerechtjes, prachtig opgemaakt, zeer smaakvol, geweldige keuze of het nu Asian, Italian, Seafood of Tapaz gerechtjes waren allemaal 100%.
    Gelukkig hebben wij de keuze gemaakt toch naar dit restaurant te gaan om onze eigen ervaring opnieuw op te doen, want wij zijn voor de veranderingen hier ook vaker geweest. Het is nu gewoon anders. We waren echt verrast, vriendelijk personeel (dat hebben we ooit minder goed gevonden maar nu zeker niet).
    We hebben heerlijk gegeten en gedronken, uiteindelijk de rekening viel ons mee, voor hetgeen we gegeten en gedronken hebben, dus wat ons betreft wél aanrader.

21. Een bijzonder vervelende ervaring.

Een avondje uit met z'n 2-en, plus onze 7 maanden oude dochter, na 2 dagen ervoor er klanten mee naar toegenomen te hebben voor een plezierige en uitbundige avond. Helaas mocht ik op weinig coulance rekenen toen onze dochter het op een huilen zette. Alle begrip dat dit anderen stoort, en we hadden onze conclusie zelf wel getrokken, maar de gastvrouw was ons voor (of we niet even konden wandelen). We zijn vertrokken, de manier waarop, en de verdere afhandeling (bv goh, vervelend, kom nog eens terug, ....?) hebben wij als nors & onplezierig ervaren. Geen beste ervaring, en ik kom er voorlopig niet terug.

22. Jammer dat Promessa niet een all in concept heeft. Bijvoorbeeld 4 of 5 gerechten kiezen voor 1 prijs. Het is erg in om tapas te eten. Maak er mooie kleinere gerechtjes van zodat je diverse smaakexplosies krijgt op een avond. Promessa... doe wat aan je bediende personeel. Laat ik daar maar even niets over zeggen.

23. Anderz is niet meer anders, andere kaart andere sfeer. Jammer wij kwamen er graag maar het is niet meer zo verfijnt, gezellig en goed. Eerst was de kaart duidelijker en de tafels waren keurig opgerekt. Het eten was oké maar niet bijzonder zoals het eerder wel was.

24. Wij vinden Promessa niet meer zo goed als een paar jaar geleden. Personeel erg stug! Eten onder de maat, wij hadden een 4 gangen verassingsmenu besteld, wat een tegenvaller!!! Het was echt gewoon niet lekker en de amuse vooraf, iets van een komkommerdrankje was echt heel vies en totaal geen smaak! Voor ons geen Promessa meer.

25. Wij gingen al jaren naar promessa, heerlijke tapas eten... net dat stukje luxe, de raw bar, kreeftensoep, waar andere bedrijven met een soortgelijk concept ver achterbleven, maakte promessa goed en door ons bevonden als 1 van de beste restaurants in de omgeving. Heel jammer en teleurstellend is het vernieuwde concept. We weten dat promessa beter kan... Ik zou zeggen vlug doen!!!

26. Het was een wonderschone warme zomeravond in Augustus en het o zo gezellige Markplein in het culinaire Mekka van het dorp Eersel zat bomvol met gezellige toeristen. Wij hadden binnen geboekt maar werden uiterst vriendelijk ontvangen en aan ons verzoek om buiten te mogen genieten van de Zomerse avond werd onmiddellijk invulling gegeven door de presentatie van een aantal heerlijke amuses aan de grote houten tafel op het buitenterras.
    Ons laatste bezoek dateerde al weer van bijna een jaar geleden, maar naar onze ervaring is het alleen maar nog beter geworden.
    Toegegeven, het heerlijke weer en de mooie ambiance op het Marktplein hebben zeker ook een bijdrage geleverd maar het moet toch van het eten, de keukenbrigade en de bediening komen. En dat was piekfijn in orde.
    Bij de amuses troffen wij lekkere mosselen in een smaakvolle warme saus, diverse soorten heerlijk brood en vooral de `bruine boterhammetjes` verwenden onze smaakpapillen.
    De carpaccio, de steak tartaar, de zwezerik, de zeetong, en de tournedos werden allemaal - opgediend in een fraaie presentatie – door ons hogelijk gewaardeerd.
    En al dat lekkers werd begeleid door een voortreffelijke witte huiswijn van Château Anniche (Sauvignon Blanc.)
    Maar heel bijzonder was de rode vino nobile de Moltepuciano uit 2008 (Lodolo Nuova, Ruffino)
    En als voor dit alles, samen met de lekkere Dame Blanche, die ons aan het einde van een fantastische bijeenkomst werd voorgezet, een bescheiden bijdrage wordt gevraagd van iets meer dan 7 tientjes per persoon, dan lijkt mij de uitlating dat dit `aan de dure kant is ´ geen blijk te geven van inzicht in de kosten die er voor zijn gemaakt.
    1 keer per jaar is te weinig voor de Promessa.
    Promessa is een echte belofte; we komen er dan ook snel weer een keer van genieten.

27. Bart

28. Kwalitatief een stuk minder dan een jaar geleden. Smaakexplosie zoals op de kaart vermeld staat komt niet tot zijn recht. Alle gerechten van ons verrassingsmenu waren heerlijk. Mits ze apart gegeten werden! Beste promessa; gerechten dienen wel te matchen en smaken! Bedienend personeel is redelijk, soms erg kortaf. Bord wordt neergezet zonder te vertellen wat het is. Erg vervelend om er dan continue naar te moeten vragen. Zeker als ze het dan zelf eigenlijk ook niet weten. Er werd ons verteld dat we een salade met zalm hadden, maar het was tonijn...

Kortom gerechten waren goed, maar kan stukken beter, zeker voor de prijs die je betaald!

3,1
  29. Kwalitatief een stuk minder dan een jaar geleden. Ik ben een liefhebben van aparte combinaties die een verrassende smaakexplosie opleveren bij elkaar. Helaas is dit niet het geval alhoewel de kaart wel zo doet vermoeden. Het voorgerecht met paling leek een spannende smaaksensatie maar was heel flauw, smakeloos. Makreel als hoofdgerecht was als een soep gedrenkt in de olie. Toetje was wel lekker. Creativiteit op de menu is geweldig maar moet wel matchen en smaken! Bedienend personeel is super vriendelijk, jammer van het eten...

4,1
  30. peter 5 punten

Restaurant is top. Eten geweldig en sfeer ook erg goed, bediening beter dan een jaar geleden.

Zeker een aanrader.

31. Altijd super lekker geweest daar, maar de laatste tijd wat kaart veranderingen waardoor het geheel echt ver onder de maat begint te komen. Combinaties die niet lekker zijn, gewoon kwalitatief geheel van een dikke 8 naar een mager 6je en dat voor de prijs van een sterrenrestaurant! Schandalig.

32. Het Allerbeste restaurant in omstreken!!
    Het eten is altijd als wij er komen even lekker! Nooit is iets teveel gevraagd.. Alles wat je wil doen ze. De smaken passen perfect bij elkaar. De sfeer is heel gezellig! Vooral in het restaurant gedeelte!
    De risotto`s zijn zeker een aanrader. de tournedos ook! en de tempura scampi`s..

33. Cynthia

34. Amy 161 punten

Onlangs heb ik bij Anderz gegeten. Erg lekker gegeten! Je proeft dat alles vers is en het is goed bereid. Het restaurant ziet er mooi uit. Wat ook leuk is, de flatscreens die er hangen tonen foto's van de gerechten. De bediening zou wat vriendelijker mogen.

35. Gisteravond met z'n zessen wederom heerlijk gegeten (en gedronken) voor deze keer weer eens in het restaurant. Meestal kiezen we voor Anderz maar hebben ons nu dus laten verwennen in de restaurantzijde. We hebben allemaal 4-gangen a la carte gegeten waarbij de super amuses op zich al een streling van de tong waren! Super!!!

36. Promessa:

Heerlijk restaurant. Voordat je menukaart te zien krijgt, wordt er al een amuse gereserveerd. De smaken zijn uitdagend en uniek. Personeel is vriendelijk, maar soms iets te druk.

Anderz; leuke menukaart met allerlei kleine hapjes. Als hier vaker komt mis je wel een nieuwe kaart.

37. de philippartjes

Gisteren voor de zoveelste keer gegeten in Anderz, het hapjes gedeelte van Promessa.

Hoewel het in het verleden al een perfecte zaak was heeft men de lat nog hoger gelegd.

Wat opviel was een gedekte tafel, echte servetten en een zeer attente bediening.

De gerechten die zij brengen zijn van een zeer goede kwaliteit en worden smaakvol opgediend.

Wij hopen hier nog vaak van de culinaire hoogstandjes te mogen genieten.

38. Super eten voor een super prijs.... super bediening... helemaal top..we komen er al vele jaren vaak 2 x per week... en nog steeds heel erg tevreden... wij blijven komen...zeker weten...een echte aanrader....

39. Super restaurant, met de mogelijkheid om in het restaurant te eten, of in Anderz, het tapas gedeelte. Geen frietpan hap bij de tapas, maar mooie gerechten van hoog niveau, maar dan in een kleiner formaat. (ook qua prijs)

De kaart is heel veelzijdig, met voor ieder wat wils.

Je kunt er bij wijze van elke dag eten zonder dat het saai wordt.

Buiten zitten is super gezellig, met een mooi uitzicht over het gezellige marktplein van Eersel. Wij komen er al heel wat jaren, maar ze blijven ons verrassen.

40. L. Vrees

Bij Promessa kun je heerlijk dineren zowel in het restaurant als in Anderz (het 'tapas' deel). De bediening is zeer kundig, de ingredienten zijn vers en worden liefdevol bereid! De wijnkaart is zeer uitgebreid met mooie wijnen en ook wijnen die per glas geschonken worden en perfect bij de gekozen gerechten combineren! Om lekker een avond verwend te worden is Promessa een absolute aanrader!

41. Een aanrader! Echt heerlijk eten en een prachtig restaurant.

Bediening vind ik apart. Ze zijn vriendelijk maar daar is ook alles mee gezegd.

Als of ze niets mogen zeggen. ;)

Verder absoluut geen klachten!

42. Bij Promessa is het altijd heerlijk toeven, lekkere gerechten en wijnen die met zorg zijn klaargemaakt en ingeschonken. Ik blijf er terugkomen! De bediening is correct maar niet erg hartelijk, ze komen rechtstreeks uit de diepvries.. Behalve dat, zeker een aanrader als je lekker een avondje van eten wilt genieten, ja daar betaal je dan wel naar. Een zuinige tapaseter (4 gerechten, 1 supplement) is er per persoon 50 euro kwijt. Maarr, je gaat vol naar huis :)

43. Ik had mijn ouders mee uit eten genomen. Die zijn niet veel gewend maar ze vonden het erg lekker, ook de gezelligheid en de keurige bediening, mijn complimenten, hiervoor.
    Deze ervaring was in het restaurant, we gaan zeker binnenkort een keer terug om Anderz ook te proberen.

Groet,
    Johan uit Valkenswaard.

44. Wij kwamen tot een half jaar geleden regelmatig in dit restaurant. Eten is lekker, zeer lekker. Maar sinds de naam- en stijlverandering merk ik vooral dat de prijs verhoogd is.
    Ok, eten blijft goed, maar twee jaar geleden kreeg je even lekker eten voor heel wat minder geld + betere bediening. Jammer.

5,7
  45. Erg lekker gegeten, goede kennis en smaak!

We hebben een erg gezellige avond gehad.

46. Heerlijk gegeten in dit restaurant, wij komen regelmatig in Eersel voor zaken en zijn altijd weer verrast als we er gegeten hebben, vriendelijke terzakekundige bediening, perfecte keuken, ga zo door.

47. jaap 24 punten

Een restaurant om zeker een keer te proberen. De kwaliteit van de gerechten is echt goed, je proeft hoe gerechten echt horen te smaken. Wat je ook proeft, er zit een eigen smaak aan.

De prijs is gezien de kwaliteit erg goed, dus niet te duur voor wat je krijgt. Het restaurant is in twee kanten gesplitst. Een uitgebreid restaurant[klasiek] en een moderne versie waar allerlei kleine gerechten te bestelen zijn, ala tapas maar dan anders. De sfeer is goed, gezellig. Bediening is vriendelijk en aardig. Kortom, als u hier naar toe gaat komt u ook tevreden weer thuis.

48. Idd snap er ook niks van wat mensen schrijven in hun resensie. het is echt helemaal SUPER om daar te gaan eten. Zeker de tapa's zijn erg goed. Ook een gezellig restaurant om te zitten. Erg vriendelijk personeel.Kortom een echte aanrader!!!

49. Ik snap de lage cijfers van de andere recensies echt absoluut niet!
    Het is allemaal super vers eten en heerlijk op smaak gebracht.
    Gewaagde smaak combinaties maken het een plezier om te gaan eten.
    Het is tenminste niet zo gewoontjes als overal. De prijs kwaliteit is ook heel goed. Ze gebruiken duurdere producten waardoor de prijs al snel een stukje omhoog gaat, maar het wel in smaak kan afscheiden van de rest.

Zeker wel een keer een aanrader. En ik hou ervan op de plasma schermen om te zien hoe ze mijn eten klaar maken. Zo kun je zien dat het allemaal vers is.
    En de ambiance, tja.. die hangt natuurlijk ook af met wat voor gezelschap je bent.
    Al met al een de moeite waard.

50. Fam Bierens

Heerlijk tapas gegeten.Erg warm en sfeervol restaurant.Jammer dat het vrij prijzig is.

51. Onvoorstelbare reacties hier onder, wij gaan hier regelmatig eten en altijd prima bediend; eten goed; sfeer oke.

52. Huiskens

vele gemiste kansen gehad. jammer, eten is niet goed op smaak of de combinaties zijn gewoon of juist gezocht. Bediening is ondeskundig en ongeinteresseerd in haar gasten. hopelijk wordt dit beter...

1,2
  53. tapas-eten is standaard geworden, bediening heeft geen kennis van zaken en niet vriendelijk, geen creditcardbetaling mog.

5,7