Rhodos in Ede

1261207092 88
1395919610 82
1405541933 82
1482520515 82

1. Eten is super. Ik en mijn partner eten hier altijd graag. Helaas bezorgen ze niet meer in Barneveld maar nu gaan we geregeld naar Ede om hier te eten. Vriendelijk personeel. In het weekend is het het gezelligst.

2. Je zou verwachten echt Griekse keuken maar de smaken en producten hebben nog niet naast de taverne gelegen, nee kan stukken beter en over de sfeer koud, net als het vlees. Jammer kan makkelijk beter krijg je ook betere retenties.

6,7
  3. Het eten en drinken was van goede kwaliteit en we hebben smakelijk gegeten. De bediening was oké, maar er waren maar 2 dames dus het ging wat langzamer dan normaal.

4. Het eten was fantastisch, de bediening vlot en vriendelijk. Gewoon een heerlijke avond gehad.

5. Els Pieters

Eten was zoals altijd weer geweldig. Varkenshaas zeer mals, erg lekkere gyros.
    Vriendelijk personeel.

6. Chris

7. Erich Vanterpool

Het ontvangst was vriendelijk. Voor een zaterdagavond 20:00 uur(!!) was de zaak zo goed als leeg. Het straalde een ongezellige sfeer uit en zo bleef het tot wij weggingen. Het voorgerecht en het hoofdgerecht kwamen al vrij vlot. Dat zag er allemaal goed uit, maar het smaakte allemaal ook heel flauw. Wij hadden geen toetje genomen want de zaak was al leeg. Ik vrees dat ze het niet lang zullen uithouden als het zo blijft. Het is voor ons niet voor herhaling vatbaar. Parkeren aan de overkant op de grote parkeerplaats is een drama.

8. Aardige bediening, die hun best doen. Wijnglazen waren vies, de lipafdrukken van de vorige gebruiker zaten er nog op.
    Kipgerecht was goed. Lamsbout en black angus waren taai. Black angus was ook te rauw. Liever minder op het bord met een goede kwaliteit, dan veel van geen kwaliteit.

2,8
  9. We hebben niets gegeten want we wilden de tapas hebben maar door personeelsgebrek kon dat niet. Erg jammer.

10. De sfeer is altijd prima bij Rhodos. Het eten is vaak wat meer dan je op kunt maar wel heerlijk. Het vlees is lekker geroosterd of mals en sappig maar nooit vet. Frietjes zijn ook prima gebakken.

11. Zo fijn om na alle Corona ellende weer bij Rhodos te mogen eten. Zoals we al gewend waren voor Corona was het eten als vanouds weer heerlijk en het personeel was vriendelijk. Als ik eerlijk ben vind ik de aankleding/ambiance wat minder gezellig maar dat maakt het eten en de rest zeker wel goed. Wat ook heel prettig is bij Rhodos is dat het goed rolstoeltoegankelijk is, het is allemaal ruim opgezet waardoor je je niet overal tussendoor hoeft te wringen met je rolstoel, ook is het personeel zeer welwillend om even mee te helpen om bijv. een stoel weg te zetten oid, wanneer nodig. Wij zullen hier zeker nogmaals naar toe gaan.

12. Heerlijk gegeten!
    Omdat t druk was wel wat langer.
    Op ons eten moeten wachten maar wij vonden het geen probleem! Fijn voor hun dat het zo druk was!
    Wel jammer dat je geen kan water kan krijgen maar een fles van 7.50 moet nemen.
    Das het enige minpuntje.

13. Heerlijk gegeten, bediening helemaal goed… ben er al meerdere keren geweest… lekker hoor ❣

14. Super lekker gegeten en leuke bediening, erg gezellig.

15. A. ter Stege

De Griekse salade vond ik teleurstellend. Er zat geen paprika in, de specifieke Griekse kruiden miste ik ook en balsamico over de salade? Zo heb ik in Griekenland deze salade nog nooit gegeten.

16. yrwielders

Lekker gegeten, goede bediening en gezellige sfeer.

17. otterloo

Het eten was lekker. Er was totaal geen sfeer, maar het was ook erg leeg. Ze kwamen om de 5 minuten langs… vond ik veel te veel, en toen mijn vrouw was uit gegeten, werd haar bord weggehaald terwijl ik nog zat te eten. Niet voor herhaling vatbaar.

18. Het eten en drinken was prima in orde, heerlijk gegeten. Bij aankomst viel ons op dat de tussendeur behoorlijk vies was, veel zwarte vingers, in een tijd van covid-19 verwacht je dat hier extra aandacht aan wordt besteedt, toiletdeuren net zo.

De bediening was vriendelijk en prima op tijd met serveren maar had ons inziens wat professioneler gemogen qua omgang en bedienen. Glazen stonden al op tafel, persoonlijk vind ik dat niet fris. De peper die op tafel stond was van februari 2019, 2 jaar over de datum, dit gaven we aan en deze hadden ze weggehaald maar een nieuwe kregen we niet.

Een storende factor vonden we de bezorgers van het restaurant die in en uit liepen, langs onze tafel dit was wat onrustig.

Verder was de prijs kwaliteit verhouding goed en hebben we genoten van een heerlijke grieks menu met fijne muziekachtergrond.

19. Dorien de Wit

Super gastvrij. Heerlijk eten en niet duur. Het personeel was ook zeker erg vriendelijk

20. Op woensdagavond wezen eten, was heel warm buiten, binnen heerlijk fris door de airco, bediening heel vriendelijk, kwam snel drankjes opnemen want door de warmte veel dorst, voorgerechten erg smakelijk en snel op tafel, genoeg pauze tussen voor en hoofdgerecht (2 x rhodos schotel) heerlijk sappig mals vlees, goed gekruid, leuk opgedient ook, patat in frituurmandje, aanrader! Rick en sylvia.

21. Heidekamp

Het was er niet druk maar toch hebben we 3 kwartier op ons voorgerecht moeten wachten. De tonijnsalade kwam waarschijnlijk zo uit blik.
    De pasta smaakte naar tomatenpuree en was erg nat van de olie. Heel erg jammer.

22. Een restaurant wat wij niet weer gaan bezoeken. In een tijdsbestek van ongeveer 20 minuten hadden wij ons hoofdgerecht op tafel staan. Vanaf binnenkomst, het aan tafel gaan zitten, de bestelling opnemen en geserveerd krijgen (drankje, bakje olijven, hoofdgerecht).

Dat gaat mij te snel… een gevoel van tijdsdruk.
    En hoe kun je zo snel een hoofdgerecht bereiden?
    Geen leuke sfeer.

23. Erg lekker gegeten normaal eten wij in de regio Rotterdam en nooit in Ede maar Rhodos was een plezierige verassing.

24. Thea en Ger de Zeeuw

Vertrouwd. Goed verzorgd. Ongedwongen. Gezellig. Goede tapas. Voor herhaling opnieuw vatbaar.

25. Sonia van Soolingen

26. Sonia van Soolingen

27. Theo Hendriks

In 1 woord, prima! Met een extra opmerking voor de bediening: Geweldig! laat je verrassen in Rhodos!

28. M. Mondria

Heb lekker gegeten, bediening was goed. Enige nadeel was dat er heel veel fruitvliegjes waren

6,7
  29. Martijn Hamer

30. Het eten b.v. de champignons met kruiden fris en verrassend lekker.
    Het rundvlees van de grill mix was te donker.
    Vriendelijke mensen

31. Hilda Rosman

32. De Opschepper

33. Vorige week heerlijk Grieks eten afgehaald. Was super. Geattendeerd op het Griekse bbq pakket. Vandaag een pakket voor 2 personen afgehaald. Heerlijk, perfecte kwaliteit en smaak tegen een prima prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!

34. Slechts 5 tafels bezet en dan toch 20 minuten wachten voordat de bestelling wordt opgenomen. Nagerecht idem. Een hoofdgerecht werd 10 minuten na de andere geserveerd.
    Kortom: slechte logistiek.
    Eten gemiddeld van kwaliteit, echter gezien de prijs hadden we beter verwacht.
    Vroeger was dit een druk restaurant waar je prima kon eten zonder lange wachttijden. Nu is het rustig, beetje sfeerloos en traag. Jammer!

5,7
  35. Jack Custers

36. Theo

37. Heerlijk gegeten. Erg leuk restaurant. Rustige bediening die precies weten wat ze serveren.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

38. jan willem smit

Afgelopen zaterdag zijn wij met 6 personen wezen eten bij Rhodos, geen van ons was hier eerder geweest. We kwamen in een gezellige sfeer binnen en het zat vol, na onze jassen opgehangen te hebben werden wij naar onze gereserveerde tafel gebracht en bestelde gelijk ons eerste drankje. We waren in het bezit van "albert Hein " kortingsbonnen, waarmee de keuze wel beperkt was, maar je kon wel van alles bij bestellen. Het eten was goed met veel smaak en meer dan voldoende, de bediening was ook goed en vriendelijk. Al met al hebben wij boven verwachting gegeten en zeker een aanrader. We hebben alleen 1 opmerking en dat is, dat het aan en op de tafel erg donker was, zodat je slecht kon zien wat er op het bord lag en dat vind ik toch wel prettig een beetje meer licht.

39. Afgelopen vakantie heb ik met m'n gezin bij Rhodos gegeten. We kozen voor de griekse tapas, maar man wat is dat een aanrader! We kregen een speciale tapaskaart en mochten per "ronde" een aantal griekse gerechtjes uitkiezen. Een prachtige manier om van alles eens wat te proeven.

Er was meer dan genoeg keuze, ook voor onze zoon (7) was er voldoende. De bediening was erg vriendelijk en nam de tijd voor je. Tussen de rondes door hadden we niet het idee dat we moesten doorstampen of ruimte moesten maken zoals je soms wel eens meemaakt in restaurants. Er zat meer dan genoeg tijd tussen zodat we zowel van het eten als van elkaars aanwezigheid konden genieten. Het kwam allemaal heel ontspannen en gastvrij over.

De kwaliteit van de gerechtjes was ook top, ik zit nu heel hard te denken of ik nog wat negatiefs kan noemen. Maar dat lukt me gewoon niet. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat je op een gegeven moment voldoende hebt gegeten en een heleboel dingen niet kan proeven. Maar dat bewaren we voor de volgende keer.

Houd je van grieks eten, van lekker proeven en wil je lekker de tijd hebben met elkaar? Dan moet je zeker naar Rhodos gaan!

40. Martin

41. Annemarie

Mijn favoriete restaurant in Ede. Elke keer weer smaakt het eten heerlijk. Lekker vers en smaakvol met aandacht gemaakt. De bediening is vriendelijk en prima geregeld. Prijs kwaliteit is ook eerlijk. Aanrader.

42. Rhodos

43. Bassochist

AH aanbieding gebruikt. Beperkte keuzekaart, hoofdgerecht erg zout en melding van gemaakt. Toch lekker gegeten, nagerecht ook heel lekker en precies genoeg. Bediening heel vriendelijk en vlot.

44. Gebruik gemaakt van AH menu, beetje beperkte keuze. Maar toch lekker gegeten, alhoewel het hoofdgerecht wat aan de zoute kant was. Vriendelijke, snelle bediening.

45. Anastasia

46. Dick van Laar

We hebben rustig en ontspannen gegeten bij Rhodos. Het was een semi zakelijk diner. We hebben de tijd en gelegenheid gekregen tijdens het eten onze besprekingen te voeren. Vriendelijke en gastvrije bediening.

47. Jan Hille Ris Lambers

Wij hebben met zijn zessen bij Rhodos gegeten. Wij hadden gevraagd om een tafel, waar we ruim konden zitten, en zo'n tafel had men ook keurig gereserveerd. We hebben met zijn allen tapas gegeten en dat viel bij alle zes gasten enorm in de smaak. Je mag zes maal drie gerechten uitkiezen. De meesten van ons hielden het na 3 rondes voor gezien. Twee heren bestelden voor een 4e keer, en zaten toen ook vol.

Wij komen regelmatig bij Rhodos, omdat het eten elke keer opnieuw uitstekend is. Ook de bediening is altijd prima en vriendelijk. De bedrijfsleider stond deze keer niet in de keuken, en kwam dan ook meteen naar onze tafel om iedereen de hand te schudden. Waar maak je dat anno 2016 nog mee? Wilt u lekker én gezellig eten voor een alleszins redelijke prijs? Kies voor Rhodos, succes verzekerd!

48. Blankestijn

Super gegeten. Eten was erg lekker. Vriendelijk bediening. Gaan zeker nog een keer terug.

49. Betty en Henk Veenendaal

Heerlijk genoten van een drie gangen menu. Fijne sfeer en het eten werd smaakvol opgediend. Volgende week gaan we er met vrienden eten.

50. Heerlijk gegeten gisteren. Gezellig binnen, vriendelijke ontvangst, snel eten op tafel. We komen nog eens terug!

51. Aangebrand stokbrood (zwart van boven) en ijskristallen in het schepijs. Het hoofdgerecht was wel erg lekker, suzuki en gyros. Ik had het idee dat de prijs omhoog ging door ah actie en dat er dingen werden weggelaten. Zo zat er geen tsaziki bij de gyros, wat er volgens de 'normale' kaart wel altijd bij zit. Beetje jammer.

5,7
  52. Els holland

Heerlijk gegeten in een fijne ambiance en wat een welkom; de beloofde plank bij de drempel voor de rolstoel lag al klaar. Heerlijk, zo normaal mogelijk uit eten in een gewoon restaurant. Een pluim.

53. Nomaals geweest. Donderdag waren we hier ook. Nu nog even op een zeer drukke avond. Het eten echt nog lekkerder. Helemaal overtuigd. De zaak afgeladen. Leuke frisse attente vlotte meiden in de bediening. De zaak is groot maar dat gevoel heb je totaal niet. Heel gezellig. Was een top avond. 'Echt' goed en vriendelijk. Top!! Bedankt.

54. Kozen voor de tapas en wanneer de kaart aangeeft dat je hier twee uur voor hebt moet het niet zo zijn dat je 35 minuten op een tapasronde moet wachten. Personeel loopt langs je tafel en kijkt niet eens of je bestelbriefje klaar ligt. Porties zijn voor tapas niet evenredig verdeeld. Een garnalenspies heeft drie ielige garnalen, pak je een kipspies dan krijg je twee stokjes behoorlijk grote stukken kip. En bij het brengen van de gyros maakt de opmerking; dit is de laatste gyros, ook geen goede indruk. Geen prettige sfeer. Hebben het nu twee keer geprobeerd maar mijn 100 euro ga ik daar niet meer besteden!

55. Vanavond voor het eerst hier gegeten! Het was in een woord fantastisch! Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel, daarnaast een bijzonder gastvrije eigenaar. Niets is teveel. Gaan beslist nog vaker hier eten!!

56. Lekkere tapas gegeten bij de Griek, bediening en eigenaar zijn tof,altijd ook in voor een dolletje aan tafel. Gezellig zitten op de bankjes.

57. Lekker Grieks gegeten met mijn partner hier. Lekkere voorgerechten, zoals Tzatziki en Feta en ook de Paidakia Artemis smaakte prima. De koolsalade was lekker fris. De bediening was heel vriendelijk.

58. Hebben weer heerlijk gegeten hier. En je bent hier echt te gast een niet klant nr zoveel.
    Hadden gekozen voor Griekse tapas en hebben er echt van genoten.

59. Leuk restaurantje. Lekker eten. Ruim opgezet qua inrichting zodat je meer privacy hebt en niet zo oudbollig ingericht. Er zitten altijd wel mensen, meer dan bij de griek op het museumplein. De kaart is wat kleiner geworden dat is wel jammer. Het eten was heel smakelijk. Porties zijn voldoende. Frites en koolsalade erbij. We mistten echt de rijst in tomatensaus erbij. Tzatziki bestelden we apart bij voor 1 persoon. dat kostte 4,75. Wel heel erg veel voor een sausje maar het was wel een grote portie. De bediening is altijd vriendelijk. Het duurde wel een beetje lang tussen de gangen in. Jammer dat de kaart erg standaard is maar de kwaliteit is goed.

60. Als wij grieks gaan eten, dan doen we dat hier.
    Leuke sfeer, vriendelijke bediening en belangrijk, eten is er prima.
    Probeer zeker de lamskoteletten maar, perfect.

61. He, nog steeds lekker en heel goed! De kwaliteit wordt alleen maar beter. Zowel van het eten als van de bediening!

62. We komen hier regelmatig, zo ook weer op zaterdag 11 augustus 2012 en elke keer weer een zeer vriendelijke bediening, eten van zeer goede kwaliteit en qua prijs ook prima te doen! kortom het beste Griekse restaurant van Ede!

63. Vorige maand gegeten bij Rhodos te Ede. Het restaurant heeft een mooie uitstraling en je hebt als gast de nodige privacy wat ik persoonlijk enorm prettig vind. Wij hadden als hoofdgerecht de lamsrack en visschotel besteld. Helaas was de visschotel wat vlak van smaak maar de lamsrack was een waar genot.
    De service is over het algemeen goed met een vriendelijke jongedame die zeer behulpzaam was. De gastheer zelf had ons wel even mogen uitleggen dat het "pepermuntje" in het bakje met water moest waardoor het een servetje werd. Dit werd pas duidelijk bij navraag. Al bij al een goed grieks restaurant waar je lekker kunt eten.

64. Groot en ongezellig restaurant. Bijna leeg op een vrijdagavond...
    Porties groot genoeg, maar de smaken zijn erg vlak. Het doet wel aan Griekenland denken. Slechtste Griekse restaurant waar wij ooit hebben gegeten; en dat zijn er in Nederland zeker wel een stuk of 20.

4,5
  65. Rhodos is super! Ben hier regelmatig geweest, en het is altijd even lekker en gezellig. Sfeer is super! Zelfs met Kerstmis kun je reserveren en afhalen, gewoon a la carte! Dus geen menu of zoiets duurs. Beste Griekse restaurant van Ede!

66. anoniem

67. John Buiting

Elke keer als ik hier kom voel ik me thuis.
    Nog steeds jammer dat je van buiten niet kunt zien, hoe het van binnen is. Maar eten, sfeer, en prijs/kwaliteit verhouding zijn perfect in orde.
    Ik denk dat als je echt Grieks eten waardeert, je zeker hier moet zijn.

68. Komen hier al jaren, helaas is onlangs de kaart vervangen, waardoor veel authentieke griekse gerechten zijn verdwenen.
    Ook met de nieuwe kaart zijn de prijzen enorm gestegen, hier zijn we wel van geschroken.
    Jammer onze favoriete Griek moeten we nu weer ergens anders gaan zoeken.

2,9
  69. Laatst hier gegeten en het eten was heerlijk.

Het personeel is vriendelijk en erg snel. Omdat de sfeer er erg gezellig is neem je gerust de tijd voor nog een kopje koffie na.

Ik zou dit aanbevelen voor iedereen.

70. Even voor een Cinemecje goed en gezellig eten? Ik kan Rhodos echt aanbevelen. Goed Grieks eten, een goede fles Griekse wijn en een rekening waarvan je niet achterover valt.

71. G.basemoine

We komen hier regelmatig, zo ook weer op zaterdag 7 augustus 2010. Want het eten was uitstekend. Lekker warm en goed verzorgd op het bord. Ook de bediening krijgt van ons een pluim.

Dus voor ons kon deze avond niet meer stuk. Aangezien wij al 25 jaar Griekenland gangers zijn, blijven wij dit restaurant bezoeken omdat het een van de beste Griekse restaurants in de regio is. Dus een tip aan degene die een keer goed en betaalbaar grieks willen gaan eten, rhodos Ede is dan het restaurant waar je naar toe moet gaan.

72. Van buiten kun je niet verwachten wat je binnen aantreft, dat is jammer. Maar achter deze voorgevel bevindt zich een leuk restaurant, met een perfecte keuken en gezellige ambiance. Nog een beetje in een oubollige Griekse stijl. Maar zowel bediening als gerechten zijn uitstekend. Voor iedereen aan te bevelen. Ook voor de visliefhebbers voldoende keuze.

73. anoniem

Het is een hele gezellige sfeer, ook als je binnnenkomt. Het personeel is heel aardig en klantvriendelijk. De prijzen zijn ook top. Het eten, ik overdrijf niet, is echt fantastisch.

74. Wij zijn hier voor de eerste keer wezen eten, en dit was meer dan een prettige ervaring!
    Allereest de bediening.
    Zeer vriendelijk. Het eten was helemaal fantastisch.
    Lekker, goed warm. En lekker veel.
    Vooraf de gehaktballetjes in tomatensaus gehad, en als hoofdgerecht de Rhodosschotel. (Verschillende soorten gegrild vlees ).
    Dit Grieks restaurant is voor ons het beste in Ede!

75. Hier kun je de echte Griekse keuken leren kennen.
    Vriendelijke bediening, telkens weer en ook bij vaker aanschuiven een bijzonder prettige ontvangst.
    Het eten is wel zoooooo verduveld lekker.
    Proef vooral eens de Souflaki-Speciaal. De spies (en een grote!) van hele malse varkenshaas overgoten met een zacht romige champignonsaus. Het streelt letterlijk je tong.
    Ook de Mecedes is een dubbele aanrader. Hier krijg je wel 7 of 8 Griekse gerechten. Een soort Griekse tapas.
    Smullen geblazen voor een redelijke prijs!

Vanwege de prijs-kwaliteitverhouding krijgt het eten van mij een dikke tien!

76. Al een aantal keren wezen eten hier en elke keer weer zeer vriendelijke bediening, eten van zeer goede kwaliteit en qua prijs ook prima te doen! Je kunt hier terecht als je even snel wat wilt eten maar ook als een avondje lekker lang wilt tafelen. Voor beide gelegenheden een prima locatie!