Il Giardino in Dordrecht

1. Het is ongeveer een jaar geleden sinds mijn laatste recensie.

Bij Il Giardino zijn wij nog vaak binnengewandeld. Door de vaste krachten altijd zeer vriendelijk behandeld. De laatste tijd zie ik steeds meer nieuwe gezichten. Vandaag een jongeman, zeer vriendelijk.
    Helaas ook een mindere ervaring van een part-time nieuwe medewerkster. Gelukkig heb ik haar 1 keer meegemaakt. Een vriendelijke groet kon er niet vanaf en ze snauwde al snel. Om mijn goede bui niet te verpesten heb ik mij niet de tent uit laten lokken maar zo'n karakter hoort absoluut niet bij Il Giardino thuis. Zij verpest de gehele ervaring en de goede naam van deze zaak.
    Wij gingen vervolgens binnen zitten met ons ijsje, met zicht naar buiten maar ik kreeg ook toevallig wat geluiden mee bij de balie. De toon deed het mij opmerken. De klant na ons pikte het gedrag van deze jongemeid niet en hij sprak haar er ook op aan.
    Dit zat er wel aan te komen dacht ik nog.
    Ik ben blij dat het bij deze ene ervaring is gebleven want meestal blijven de nare ervaringen wat langer hangen, maar de bezoekjes daarna waren al even hartelijk als vanouds en ook de vertrouwde gezichten gaf een fijn gevoel.

Het ijs is absoluut heerlijk en er is veel keus. Zij zijn goed gespecialiseerd en bieden ook lactosevrij aan.

Dit is een bedrijf wat een beste cijfer verdient.

2. Heerlijk Italiaans ijs met volle smaken. Alle ijs is heerlijk maar de hazelnoot-schuim... niet te versmaden